Örebro: Rekryteringsansvarig till Humana Assistans

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryteringsansvarig till Humana Assistans i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-08-30 // Varaktighet: Heltid

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Vi söker nu en rekryteringsansvarig till vårt huvudkontor i Örebro!



Om tjänsten

En viktig del i vår verksamhet är att hitta rätt personliga assistenter till våra kunder, allt utifrån kundernas behov och önskemål. För att lyckats med detta söker vi nu en rekryteringsansvarig, med känsla för service och med ett stort intresse för att arbeta med människor.

Som rekryteringsansvarig ansvarar du för rekrytering av personliga assistenter till distriktets kunder. I våra rekryteringsprocesser är ofta kunderna involverade och är själva med och påverkar hur rekryteringen ska genomföras. Dina dagliga arbetsuppgifter innebär att självständigt driva rekryteringsprocesserna och du har kontakt med våra personliga assistenter, kunder, deras anhöriga eller arbetsledare samt kandidater.

Du kommer att ingå i ett team tillsammans med rekryteringsansvariga, bemanningsansvariga och våra uppdragschefer som ansvarar för att samordna personlig assistans hos våra kunder.

Tjänsten är en tillsvidare anställning med sex månaders provanställning. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Örebro.



Vem är du?

Vi söker dig som är bra på att bygga relationer, gillar att ge service och kan hitta lösningar på det mesta. Att du delar vår värdegrund glädje, engagemang och ansvar är av stor vikt då detta är vägledande för oss varje dag.

Som rekryteringsansvarig kommer du att ha flera rekryteringar i gång samtidigt och periodvis kommer det vara ett högt tempo, vilket ställer höga krav på flexibilitet i form av att kunna ställa om och göra prioriteringar. Vidare är du en duktig administratör som ser fördelar med att ha ett strukturerat arbetssätt. Du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du tar stort eget ansvar och driver ditt arbete självständigt.

Formell utbildning är inget krav men vi ser gärna att du har arbetat med administrativt arbete, rekrytering eller bemanning inom vård och omsorg. Det är meriterande om du har erfarenhet inom personlig assistans, hemtjänst eller annat service-yrke.



Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16?000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9?000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba hos oss påHumana https://www.humana.se/jobb



Vad händer nu?

Sista dag för ansökan är 10 september. Under denna rekryteringsprocess kommer våra slutkandidater att få genomföra tester.

Tillträde enligt överenskommelse.

Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!



Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Örebro som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

Framtidens rekryterare i Örebro

Läs mer Apr 15
Vi ska bli fler och söker nu dig som vill bli en del av ett team där teamwork, engagemang och gemenskap står i fokus! Teamet på kontoret i Örebro är ett duktigt, positivt, hjälpsamt och härligt gäng, som du vill vara en del av.

Vill du arbeta i en varierad miljö där du får möjligheten att bredda din portfölj och bidra till kvalitativa rekryteringar? Då ser vi fram emot din ansökan!

DINA ARBETSUPPGIFTER
Som rekryterare hos oss på Framtiden får du vara med och hjälpa andra personer att hitta sitt drömjobb eller sin nästa kollega. Vi vill att alla ska få känna "Äntligen måndag!" när de går till jobbet. Du kommer att ha en varierad vardag där du ansvarar över hela rekryteringsprocessen, från kravprofilsmöte, annonsering och search till intervjuer och avtalsskrivning.

I rollen ingår rådgivning till våra kunder, kandidater och konsulter för att säkerhetsställa en professionell rekryteringsprocess och en bra arbetsplats. Vi är måna om att våra kandidater, konsulter och kunder är nöjda med det vi levererar!

VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som älskar att jobba mot uppsatta mål och trivs att arbeta i ett högt tempo. Du gillar att få strukturera upp och driva egna processer samt att arbeta med frihet under ansvar. Det är samtidigt viktigt för dig att jobba nära dina kollegor för att bolla idéer, utbyta kunskaper och att ha kul på jobbet! Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.

För att du ska lyckas och trivas i rollen som rekryterare ser vi att du har:
• Relevant eftergymnasial utbildning eller relevant arbetslivserfarenhet
• Svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Det är ett extra plus om du även har:
• Erfarenhet av rekrytering och/eller försäljning
• Tekniska grundkunskaper

OM FRAMTIDEN
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt alltid vill utvecklas tillsammans. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.

För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag.

Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig.

REKRYTERINGSPROCESSEN
Vår rekryteringsprocess kommer bestå av följande steg:
1. CV-granskning
2. Kortare telefonintervju
3. Personlighets- och logiktest
4. Kompetensbaserad intervju
5. Intervju med rekryterande chef
6. Referenstagning

VILLKOR
Omfattning: Heltid
Start: Omgående, eller enligt överenskommelse
Ort: Örebro

Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Staffing & Recruitment Assistant till Academic Work i Örebro!

Läs mer Apr 12
Vill du arbeta på ett företag som ständigt följer trenderna på marknaden och vågar testa nya affärsmodeller? Rollen Staffing & Recruitment Assistant kan bli starten på din lysande karriär hos oss!

OM TJÄNSTEN

I rollen som Staffing & Recruitment Assistant kommer du att tillhöra rekryteringsteamet i Örebro. Du kommer att ha en viktig roll i att stötta våra konsultchefer och rekryteringskonsulter i deras arbete. Rollen innebär ett flexibelt extrajobb som under hela studietiden ger dig inkomst, meriterande erfarenheter och en massa nya kontakter. Även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med teamet engagerad i era gemensamma mål, resultat och affärsområdets fortsatta utveckling och tillväxt.

Din chef och din utveckling

På Academic work har vi valt att ha operativa chefer för att du ska få bästa stöd i din roll och därför kommer din närmsta chef även arbeta som Consultant Manager och driva rekryteringsprocesser tillsammans med resterande rekryteringsteamet. Vi har ett dedikerat utvecklingsprogram där du i din roll som Staffing & Recruitment Assistant har en tydlig utvecklingsplan för att utveckla dina förmågor och vässa dina kompetenser. Vårt utbildningsprogram heter Training Program och programmet följs upp löpande av din chef.

We reward ambition.

Det betyder att i din roll som Staffing & Recruitment Assistant kommer du att utvecklas genom vårt utbildningsprogram Training Program. Dina karriärvägar hos oss styr du själv och vi ger dig förutsättningarna.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hjälpa våra konsultchefer och rekryteringskonsulter med uppgifter som du ska leverera på ett kvalitativt och effektivt sätt
* Rekryteringsprocessen: Arbeta med allt från annonsering fram till att en kandidat får ett jobberbjudande och anställning hos oss. Tänk vad häftigt att få följa en persons resa från CV till det nya drömjobbet!
* Administration: Hjälpa till med allt från att skriva kandidatpresentationer till lönehantering och arbetsgivarintyg
* Alltid ge bästa möjliga service till våra kandidater, konsulter och kunder
* Sträva efter att alltid utvecklas genom vårt training program som ger dig möjlighet att få mer ansvar och kompetens


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en utbildning inom Human Resources, Beteendevetenskap, Ekonomi, Service Management, Teknik eller IT och har minst 1,5 år kvar av dina studier
- Har tidigare erfarenhet från arbeten inom service, administration och kundkontakt där du fått använda din förmåga att ta egna initiativ och eget ansvar
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift och behärskar engelska väl i tal och skrift, eftersom du kommer att föra dialog, tillgodogöra dig utbildningar etc. på båda språken
- Kan arbeta två dagar per vecka

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetsinriktad
- Strukturerad
- Självgående
- Anpassningsbar

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Deltid, 1-2 dagar per vecka samt täcka upp semesterperioder

Placering: Örebro

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart!
Vår kultur & våra värderingar Vår mission – We make people grow Instagram@academicwork Facebook

Ansök nu

HR-chef till Bengts Åkeri!

Läs mer Apr 12
Till Bengts Åkeri, ett av Sveriges största privatägda åkerier, söker vi nu en HR-chef. Du välkomnas in i ett familjärt bolag där du får möjlighet att utveckla och leda HR arbetet brett över alla HR områden. Varmt välkommen med din ansökan, urval sker löpande! 

Information om tjänsten
Bengts Åkeri startades år 1975 av Bengt Johansson. Idag driver familjen Johansson vidare verksamheten som generation två och tre utifrån huvudkontoret i Örebro. Åkeriet transporterar gods för bland annat PostNord och DSV och har en väl anpassad fordonspark för att klara dessa uppdrag. De är idag 270 anställda med filialer i Karlstad, Söderhamn, Ockelbo, Jönköping, Härryda och Borås. 

Professionals Nord söker för Bengts Åkeris räkning en HR-chef. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Bengts Åkeri. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Arbetsuppgifter
I rollen som HR-chef ansvarar du för att utveckla och leda Bengts Åkeri strategiska och operativa HR-arbete, agera dagligt stöd till verksamheten och bidra med resultat för bolagets fortsatta utvecklingsarbete. I rollen ingår att säkerställa att HR-strategier, riktlinjer och visioner förverkligas och implementeras i effektiva och smidiga HR-processer. Vidare driver du HR-frågor av alla slag och balanserar verksamhetsnära och i högsta grad händelsestyrda arbetsuppgifter, samtidigt som du driver utvecklingen framåt.

Vi söker dig som:
har en eftergymnasial utbildning inom HR eller motsvarande förvärvad kompetens. Du har en gedigen erfarenhet av att ha arbetat brett inom HR-området och är van att arbeta med efterlevnad av gällande lagar och regler. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska. B-körkort är ett krav för tjänsten. Det är meriterande om du har arbetat inom fordonsbranschen.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen som HR-chef hos Bengts Åkeri. Som person är du driven och engagerad i ditt arbete. Du är nyfiken och hittar lösningar genom att våga ta initiativ och tänka nytt. Du har en social förmåga som innebär att du är lyhörd, kommunikativ och pedagogisk. Vidare har du ett helhetstänk, är duktig på att prioritera och har en god förmåga att driva dina frågor och arbete framåt.

START: Enligt överenskommelse. Innan tjänsten tillträds krävs uppvisande av godkänt belastningsutdrag.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Hörnsten

#Bengts-Åkeri, #HR-chef, #HR

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

HR Manager Sweden till Snap-on Equipment!

Läs mer Mar 28
Till Snap-on Equipment söker vi en HR Manager Sweden där du får möjlighet att leda och utveckla HR arbetet brett över alla HR områden. Du välkomnas till ett bolag som befinner sig i tillväxtfas och som verkar i en internationell miljö. Välkommen med din ansökan, löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Snap-on Equipment en HR Manager Sweden. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

I denna tjänst är du placerad antingen i Kungsör eller Örebro och har personalansvar över företagets HR Business Partner och Lönespecialist. Du rapporterar till Director HR Snap-on Equipment EMEA, placerad i Göteborg. Ditt ansvarsområde innefattar hela Sverige med verksamheter i Kungsör, Örebro, Katrineholm, Göteborg och Arlandastad där följande varumärken ingår: Car-O-Liner, Blackhawk, JOSAM och Truckcam. I tjänsten tillhör du även det europeiska HR teamet där du får möjlighet att samverka och utvecklas tillsammans med kollegor inom Europa. 

Du erbjuds

• Att bli en del av ett expansivt internationellt företag med goda framtidsutsikter 
• Att i din roll som HR Manager Sweden få vara med i att utveckla och göra skillnad i verksamheten

Arbetsuppgifter
I rollen som HR Manager Sweden ansvarar du för utveckling inom följande områden; kultur och ledarskap, organisationsstruktur och arbetssätt, prestation och utveckling, kompetensförsörjning, employer branding, arbetsmiljö, lön och belöning samt rapportering. Inom dessa områden är det också ditt ansvar att kontinuerligt säkerställa efterlevnad av lagar och regler. Då företaget ingår i en global koncern och de arbetar över företags- och landsgränser i form av en matrisorganisation får du också en viktig roll inom HR kommunikation.

Vi söker dig som:
har en eftergymnasial utbildning inom HR eller motsvarande förvärvad kompetens. Du har en gedigen erfarenhet av att ha arbetat brett inom HR-området, är duktig på att navigera i en matrisorganisation och är van vid att arbeta med efterlevnad av gällande lagar och regler. Det är meriterande om du arbetat i en internationell organisation eller har bakgrund inom industri. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska, då detta är koncernspråket. B-körkort är ett krav för tjänsten.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som HR Manager Sweden. Som person är du driven och engagerad i ditt arbete. Du är nyfiken och hittar lösningar genom att våga ta initiativ och tänka nytt. Du har en social förmåga som innebär att du är lyhörd, kommunikativ och pedagogisk oavsett vem i organisationen du talar med. Vidare har du ett helhetstänk, är duktig på att prioritera och har en god förmåga att driva dina frågor och arbete framåt. 

START: Enligt överenskommelse. Innan tjänsten tillträds krävs uppvisande av godkänt belastningsutdrag.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Kungsör eller Örebro, resor mellan siterna ingår i tjänsten
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Lovisa Berglund, tel: 0738002131

#Snap-on Equipment, #HR manager, #HR

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Rekryteringsansvarig till Kura Omsorg

Läs mer Mar 28
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Hos oss på Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi en rekryteringsansvarig till vårt team, är det du?

Som rekryteringsansvarig hos oss på Kura Omsorg blir du en viktig del i vårt uppdrag att hitta rätt personliga assistent, ledsagare eller avlösare till rätt kund. Denna tjänst ger dig goda förutsättningar att bygga upp en specialiserad erfarenhet inom området. I rollen ingår att självständigt sköta och följa upp större delen av rekryteringsprocessen med stöd av närmaste chef och kollegor. Du levererar självständigt kandidater till våra ansvariga chefer som sedan anställer dessa till sina kunder. Du kommer in i en spännande tid då vi just nu uppdaterar vårt arbetssätt inom rekrytering och vår service till våra ansvariga chefer!

I arbetet med rekrytering på Kura Omsorg ingår du i ett sammanhang med fler rekryterare inom Team Olivia affärsområde personlig assistans.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av




Formulera annonser utifrån kravprofil





Ta fram urval av kandidater





Genomföra intervjuer





Ta referenser





Leverera kandidater till anställande chef





Tillhörande arbetsuppgifter består bland annat av




Samarbete med bolag i och utanför koncernen Team Olivia





Deltagande vid rekryteringsträffar och mässor





Vid exempelvis jul och sommar är efterfrågan extra stor och då går arbetstempot upp under en tid. Därför bör du som söker vara beredd på arbetstoppar och behöva hantera en större mängd parallella rekryteringsprocesser.

Om dig

Vi ser att du som söker har en akademisk examen eller likvärdigt inom HR-området och god erfarenhet av rekryteringsprocessens olika delar. Du har gärna erfarenhet av andra serviceroller och beskriver dig som serviceminded, relationsskapande, driven och strukturerad. Du är initiativtagande, en god kommunikatör samt har viljan att ta ägarskap i ditt arbete och har en kontinuerlig överblick av dina arbetsprocesser. Du är förändringsorienterad och tycker att det är roligt att vara med på vår resa.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och erbjuder dig att arbeta i ett familjärt företag och i ett team av engagerade kollegor.

Kvalifikationer

Krav




Akademisk examen eller likvärdigt inom HR-området





Erfarenhet av rekryteringsarbetet och processens olika delar





Goda kunskaper i svenska språket, tal och skrift





B-körkort





Meriterande


Erfarenhet av personlig assistans



Övrigt

Start: April 2023, enligt överenskommelse
Plats: Örebro
Arbetstid: 08.00-16.30
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar provanställning
Resor: Då du arbetar med rekryteringar över ett större område förekommer resor vid exempelvis rekryteringsträffar m.m.
Körkort: Du behöver inneha B-körkort

Om rekryteringsprocessen

Vi utgår ifrån vår värdegrund: Glädje, engagemang och trygghet. Det betyder att vi som arbetar på Kura Omsorg har en humanistisk människosyn samt ett proaktivt och lösningsfokuserat arbetssätt. I vår rekryteringsprocess innebär det att vi värdesätter ovan egenskaper

Under rekryteringen genomförs tester som en del i vår urvalsprocess.

Sista ansökningsdag är den 7 april 2024, vi arbetar löpande i processen och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar ej emot ansökningar per mail.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Regina Lindstedt, rekryteringschef Team Olivia affärsområde personlig assistans, regina.lindstedt@teamolivia.se

Varmt välkommen med din ansökan!



Om oss på Kura Omsorg

Vi har idag 4 lokala assistanskontor i Örebro, Trollhättan, Lidköping och Örnsköldsvik. Vi verkar tillsammans med våra personliga assistenter för ett värdefullt och intressant liv utifrån varje enskild persons specifika förutsättningar. Hos oss värnar vi om personlig service och personlig assistans för våra ca 250 kunder.

All personlig assistans bygger på ett individuellt upplägg tillsammans med våra kunder. Dessutom får kunderna en personlig kundansvarig som sköter alla detaljer kring assistansen och den arbetsmiljö som assistenterna vistas i. Uppdraget som rekryterare är att tillsammans med kundansvarig hitta rätt assistent till rätt kund.

Hos oss arbetar idag ca 1200 personer. 1170 av oss är personliga assistenter och övriga arbetar som informatörer, jurister, ekonomer, administratörer och kundansvariga.

En del av Team Olivia

Kura Omsorg ingår i koncernen Team Olivia. Team Olivia har utvecklats till ett ledande omsorgsföretag med ett 40-tal etablerade bolag under lokala varumärken med drygt 200 verksamheter i Sverige, Norge och Danmark.

Läs mer om Team Olivia här: www.teamolivia.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Humana AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Humana AB .

Personlig Assistent sökes till en kvinna boende i Åsbro

Personlig assistent
Läs mer Mar 20
Är DU min nya motor?


Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Då kanske detta är tjänsten för dig! I rollen kommer du göra skillnad i en annan människas liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.



Kundpresentation

Jag är en kvinna på 34 år, bosatt i Åsbro som ligger mellan Hallsberg och Askersund. Här bor jag tillsammans med min svinbusiga hund i ett radhus.


Jag tycker om att hitta på saker och åker gärna in till stan för att fika, shoppa och gå på bio. Jag ääälskar inredning och mode och tycker även det är mysigt att pyssla och dona hemma med att laga mat och sköta om min lilla trädgård och mina växter. Jag tränar även på gym några dagar i veckan.


På grund av en medfödd ryggmärgsskada sitter jag i rullstol och behöver hjälp och stöttning av mina assistenter för att klara min vardag. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är bland annat att hjälpa till och stötta vid moment som att laga mat, följa med på ärenden och aktiviteter och se efter hemmet. Avgörande för att DU skall passa hos mig är att du är en driven och engagerad person som kan fungera som min motor där du hjälper mig att planera och strukturera min vardag, och driver den framåt.



För att jobba som personlig assistent hos mig önskar jag att du:



• Är en kvinna i ålder 25+
• Är flexibel, lyhörd/inkännande, ordningsam och initiativrik
• Har B-körkort för manuell växellåda och tillgång till bil 
• Ej är hundrädd eller pälsdjursallergiker


Som person är det jätteviktigt att du är ansvarstagande, strukturerad, driven och att du kan ta egna initiativ när du ser att något behöver göras.


Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.


Mer information ges vid en eventuell intervju.




Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Tjänsten avser en sommarvikarietjänst under veckorna 28-35 + 39-41.


Det är ett rullande scehma på två veckor och man arbetar 08:00-17:00 vardagar och 10:00-18:00 helger. Schemat ser ut enligt nedan;


V.1 mån,tis, lör, sön 


v.2 ons,tors, fre




Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.

Tillträde: Start enligt överenskommelse




Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor.


Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.



Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent



Vad händer nu?

Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.



Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 


Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!



Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sommarvikarier sökes till våra kunder runt om i Örebro län

Personlig assistent
Läs mer Feb 1
Vi söker nu sommarvikarie samt timvikarier till våra kunder runt om i Örebro län.


Söker du ett roligt sommarjobb eller extrajobb? Sök då jobbet som personlig assistent hos oss och kom och förgyll våra kunders dagar och de får förgylla dina! 


Humana är fullt av hjältar! Med glädje, engagemang och ansvar arbetar de med oss eller är värdefulla kunder. Så gillar du att jobba med människor och vill ha ett meningsfullt arbete så kan detta vara jobbet för dig! 


Att jobba som personlig assistent innebär att vara någons förlängda arm och hjälpa till där funktionsnedsättningen sätter gränser, så att kunden kan få leva det liv den vill! 


Personlig assistent är en av Sveriges största yrkesgrupper som gör ett otroligt viktigt arbete. Som personlig assistent får du hjälpa till med allt från vardagssysslor och stöd till fritidsintressen och nöjen. 


Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut, skriv med i ditt personliga brev om du inte kan arbeta alla tider på dygnet samt om du kan arbeta hela eller delar av sommaren. 

 


I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att: 


- Sätta guldkant på någons vardag 


- Hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor 


- Hjälpa till med personlig hygien 


- Vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet, t ex promenader 


- Stötta och träna kunden kring kommunikation 


 


Vem är du? 


Vi söker dig som vill göra skillnad och arbeta efter vår vision Alla har rätt till ett bra liv. 


Vi söker dig som är omtänksam, handlingskraftig och empatisk. Du är social och trygg i dig själv samt har en god arbetsmoral och arbetsglädje! Att arbeta som personlig assistent innebär att man behöver vara lyhörd inför hur kunden vill ha det. 


Du får gärna ha erfarenhet av arbete inom vård och eller personlig assistans men det är viktigaste är att du och kunden trivs ihop.  Det krävs även att du som söker har god svenska i både tal och skrift. 


 


Meriterande: 


- Om du har erfarenhet av arbete inom vård och eller personlig assistans. 


- Tillgång till körkort och bil.


 


Vi ser fram emot att få läsa din ansökan! 

 


Arbetstid/varaktighet: Arbetstiderna varierar beroende på vilken kund du skulle jobba hos, men det kan innebär allt ifrån dagtid, kvällar, nätter (både sovande och vaken) samt helger.


Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.


Tillträde: Maj-Juni 2024 eller enligt överenskommelse. De flesta tjänsterna gäller sommarmånaderna juni-augusti men vissa börjar innan och vissa avslutas efter.


 


Att jobba på Humana 


Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16?000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9?000 människor. 


Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. 

 


Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR 

 


Vad händer nu? 


Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. 


Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 

 

Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/blanketter/ Blanketten du ska välja heter LSS – utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9). 


Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! 

 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Personlig assistent sökes till kund i Lindesberg

Personlig assistent
Läs mer Mar 4
Personlig assistent sökes till kund i Lindesberg


Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? Vi på Humana söker nu en personlig assistent som vill arbeta med en 30-årig kille med mycket humor som är boende i Lindesberg. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.



Om tjänsten

Vi söker nu timvikarier som kan arbeta extra vid ordinarie personals frånvaro.


Kunden är en kille i 30års åldern som bor själv i en lägenhet i Lindesberg. Han har assistans dygnet runt och i tjänsten ingår därför arbete både dagtid och nattid. På vardagar är han på sitt arbete och dit följer du som personlig assistent med.


Hans stora intressen är fotboll och hockey, och han brinner extra mycket för ÖSK. Kunden gillar att hitta på saker och är gärna spontan, givetvis går han gärna på både fotboll- och hockeymatcher när möjlighet ges. 



Som personlig assistent åt denna kund kommer du få hjälpa till med allt som han kan behöva stöd med i sin vardag såsom:



- hjälpa till med hushållssysslor 

- vara behjälplig vid aktiviteter 

- stretchning och träning

- förflyttningar till och från rullstol

- personlig omvårdnad

- matlagning


Vem är du?

Vi söker dig som är strukturerad och van med att ta ansvar. För att passen i rollen tror vi att du är en person som gillar rutiner. Har du ett sinne för humor och delar kundens intresse för fotboll och hockey tror vi du kommer trivas extra bra!



För denna tjänst krävs det att du har:

- goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift

- erfarenhet av en liknande roll




Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Timvikarier som kan arbeta extra vid behov.


Arbetspassen är förlagda som dygnspass mellan 07.00-07.00. 




Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.

Tillträde:  Enligt överenskommelse.



Att jobba på Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16?000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9?000 människor.



Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.



Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR 



Vad händer nu?

Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.



Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 


Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!



Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Personlig assistent till schemarad på 60% sökes till en man i Örebro!

Personlig assistent
Läs mer Mar 28
Tjänsten fungerar utmärkt att kombinera med exempelvis studier eller ett annat deltidsarbete.

Vi söker nu en assistent på ca. 60% till en manlig kund i Örebro! Är du en lyhörd, social och hjälpsam person? Har du dessutom erfarenhet av personlig assistans eller en liknande roll? Då kan det vara dig vi söker! 


Om kunden:


Kunden är en man i 74-års åldern som bor i Örebro.  

Han harr MS och siter  ullstol. Som personlig assistent behöver du vara kundens förängda arm. Du behöver hjälpa honom med det mesta som kan uppkomma i vardagen som bland annat föflyttningar till och från rullstolen, lag mat, handräckning, duschning, av/påklädnad, handla, städa och tvätta..


Vem vi söker: För kundens räkning ser vi gärna att du som söker är en kvinna. 

Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Därför söker vi dig som har ett genuint intresse av att jobba med människor och att hjälpa andra. Som person tror vi att du är lyhörd, social, flexibel och hjälpsam. Om du har erfarenhet av en liknande roll sedan innan så är det meriterande!


Arbetstid/Varaktighet: Vi söker en person till en fast schemarad på ca. 60% tjänsten är perfekt att kombinera exempelvis med studier.


Arbetsidera är förlagda dag (09:00-17:00), kväll (17:00-22:00) samt helg.


 Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.



Tillträde: Enligt överskommelse.



Att jobba på Humana

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.



Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR 



Vad händer nu?

Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.

För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. 



Om Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16?000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9?000 människor.



Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sommarvikariat på LSS boende

Vårdare/Arbetshandledare/Boendestödjare
Läs mer Jan 2
Undersköterska/Boendestödjare till LSS boende i Örebro 


Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobbet som undersköterska/boendestödjare hos oss på Humana i Örebro. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. 

 

Om tjänsten 

 

Nu söker vi nya vikarier till våra verksamheter på Landbotorpsallen och Sandtäppevägen. 


Som undersköterska/boendestödjare hos oss på Humana kommer du att arbeta på ett boende med 6 klienter som bor i egenlägenhet. Som vikarie är du delaktig i att planera aktiviteter, upprättande och uppdatering av rutiner och genomförandeplan. 


På boendena kommer du att arbeta med klienter som har varierande omvårdnadsbehov med autism, utvecklingsstörning och Cerebral pares, därav är det meriterande att du har erfarenhet av arbete inom dessa områden tidigare. 


Det dagliga arbetet innefattar att stötta klienterna i att klara sitt vardagliga liv med blandannat personlig hygien, på- och avklädning, måltider, städ och tvätt och att också till viss del följa med klienter på olika aktiviteter och läkarbesök. Du kommer att delta i verksamhetens kvalitetsarbete genom att arbeta aktivt och bidra till lokala rutiner utifrån centralt kvalitetsledningssystem. Du kommer att utföra delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter och har tillsammans med dina kollegor helhetsansvaret att planera, fördela och genomföra de dagliga arbetsuppgifterna. 

 

 

Vi söker dig som; 


- är ansvarstagande, lyhörd och som tar egna initiativ 


- är serviceinriktad och som är van att kunna bemöta olika typer av personligheter på bästa sätt 

 

Vem är du? 


Du har ett positivt synsätt och vill arbeta för utveckling och förbättring. Vi ser gärna att du har lätt för att skapa relationer och har mycket god samarbetsförmåga. Vi förutsätter att du är lösningsorienterad, organiserad och ansvarsfull. 


För denna tjänst krävs; 


- att du är utbildad inom omvårdnadsarbete 


- att du har möjlighet att kunna arbeta dag, kväll, helg och eventuellt natt  


- att du behärskar det svenska språket väl både i tal och skrift 


- hantera dokumentation och avvikelser 


  


Det är även meriterande om du; 


- har erfarenhet av IBIC, rehabiliterandearbetsätt och tydliggörande pedagogik  


- har erfarenhet av verksamhet som drivs i entreprenad  


  


Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Du kommer under sommaren arbeta är schemalagt dag, kväll och varannan helg. Men du kan erbjudas anställning omgående på timanställning och planeras in vid olika ledigheter som behöver ersättas.   

Lön: Enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal 

Tillträde: Enligt överenskommelse 

Intervjuer sker löpande så vänta ej med att skicka in din ansökan! 


Att jobba på Humana 

På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. 

 

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. 


Välkommen till ett glatt gäng på Humana i Örebro så lämna in din ansökan redan idag.

Ansök nu

Socialpedagog Tim- och sommarvikariat på Källtorp HVB

Behandlingsassistent/Socialpedagog
Läs mer Mar 26
Vill du jobba för att ge barn ett bra liv och göra skillnad?



Då har du möjlighet att söka tim-/sommarvikariat som socialpedagog hos oss på Källtorp HVB och jobba tillsammans med vårat professionella team.



Vi är ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord och söker dig som vill vara en del av detta samt arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. 



Om oss  

Källtorp är en liten och familjär verksamhet som är hälso- och hållbarhetsorienterad med ett lantligt läge i Gullspång kommun. Verksamheten har 6 st platser och riktar sig till flickor 14-19 år med psykosocial problematik och olika självdestruktiva beteenden samt känsloregleringsproblematik. Verksamheten tar emot placeringar enligt SoL samt LVU och kan ta emot flickor från hela Sverige. Behandlingen styrs av individuella genomförandeplaner som bygger på den unges behov, förutsättningar och styrkor. Avgörande är att bygga ärliga relationer och visa varje ungdom att vi alltid finns där för var och en. Att arbeta med ungdomarnas motivation och aktiva delaktighet genom hela behandlingsprocessen säkerställer att vi utgår från deras behov och resurser, och att kraven är rimliga och begripliga.



Vi arbetar utifrån inlärningspsykologiska principer och evidensbaserade metoder med grund i KBT som bas i vårt arbete. Andra delar av vårt behandlingsupplägg är MI och ett salutogent, motivationsstödjande och lågaffektivt arbetssätt. Vi använder oss också av hästunderstödda insatser som ett komplement i vår KBT-behandling, där insatserna genomförs i form av målstyrda och strukturerade lektioner enligt beprövad och säker metodik.



All personal erbjuds kontinuerligt utbildningar i aktuella metoder och förhållningssätt utifrån behandlingsarbetet.



Om tjänsten

Källtorp HVB ligger i Gullspångs kommun och om du bor långväga så finns det övernattningsmöjligheter. Som behandlingspedagog kommer du huvudsakligen att arbeta med:  


- behandlingsinterventioner  

- dokumentation  

- att genomföra insatser enligt HSL efter genomförd medicindelegeringsutbildning.  

- att genomföra vardagliga sysslor  



Vem är du?  

Som behandlingspersonal är du trygg och balanserad med flickornas välmående i focus. Dina värderingar är viktiga eftersom du är en rollmodell för ungdomarna.



Vi söker dig som är lösningsfokuserad, organiserad och ansvarsfull. ?Du har ett positivt synsätt, är stresstålig och har goda förutsättningar att arbeta i en ibland tuff psykosocial arbetsmiljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga.



Du har minst en 2-årig eftergymnasial utbildning såsom socialpedagog/behandlingspedagog.  



Det är även meriterande om du:


- har erfarenhet av arbete inom behandling för barn och ungdomar 

- har erfarenhet av KBT, MI, LAB, RePulse och/eller ERGT   

- har erfarenhet av dokumentationsarbete och läkemedelshantering 



Tjänsten kräver att du behärskar svenska i tal och skrift samt har god datavana.



Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.



Övrigt: 

Manuellt B-körkort krävs för tjänsten.  



Utdrag ur Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister för personal vid HVB erfordras alltid före anställning. Se Blankett.  



Har du frågor om den här tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Karin Erixon på karin.erixon@humana.se   



Tjänstgöringsgrad och arbetstid: Tim- /sommarvikariat med möjlighet till förlängning. Tjänsten innebär arbete dag/kväll/natt/helg vid behov.



Lön: Sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.  



Tillträde:  Vi tillsätter tjänsterna löpande enligt överenskommelse.  



Sista ansökningsdag är den 21 april 2024. Vänta inte med din ansökan då vi kommer hantera ansökningarna löpande.  



Vi erbjuder

Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar.



Vad händer nu?

Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss.



Om Humana

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR

Ansök nu