Arena Personal Sverige AB jobb i Örebro

Hitta lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB i Örebro. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Örebro.

Terminalarbetare till en postterminal i Örebro.

Lagerarbetare
Läs mer Sep 20
Vem är du? Du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du fungerar bra i grupp och har samtidigt förmågan att jobba självständig. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, initiativtagande och effektiv i ditt arbete. Du skall vara flexibel då du kan arbeta på olika avdelningar under ett och samma arbetspass!

Arbetsuppgifterna sortera brev och paket på en terminal.

Arbetstiderna är varierande men infaller måndag till söndag. Arbetstiderna är kvällar och nätter men även morgnar.

Krav för att vara aktuell för tjänsten är att du studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50 %. Eller du kanske är en pigg pensionär som vill dryga ut kassan?

Du behöver även kunna tala och läsa svenska obehindrat.

Meriterande är om du har erfarenhet av terminalarbete. Vi lägger stor vikt vid din inställning till de arbetsuppgifter du tar dig an!

Ansök nu

Kommande uppdrag till postterminal

Brevbärare
Läs mer Sep 7
Vi söker terminalarbetare till kommande uppdrag på postterminal !

Plats: Örebro området med omnejd.

Vem är du? Du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du fungerar bra i grupp och har samtidigt förmågan att jobba självständig. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, initiativtagande och effektiv i ditt arbete. Du skall vara flexibel då du kan arbeta på olika avdelningar under ett och samma arbetspass!

Arbetsuppgifterna sortera brev och paket på en terminal.

Arbetstiderna är varierande men infaller måndag till söndag. Arbetstiderna är främst kvällar och nätter men även morgnar.

Krav för att vara aktuell för tjänsten är att du studerar eller har en annan sysselsättning på minst 50 %. Eller du kanske är en pigg pensionär som vill dryga ut kassan?

Du behöver även kunna tala och läsa svenska obehindrat.

Meriterande är om du har erfarenhet av terminalarbete. Vi lägger stor vikt vid din inställning till de arbetsuppgifter du tar dig an!

Ansök nu

Controller

Controller
Läs mer Jan 23
Nu söker vi en startklar Controller till ett uppdrag i Nora Kommun!

Rollen innebär att vara verksamhet- och centralekonom. I rollen ges kvalificerat stöd till budgetansvariga och förtroendevalda. Vidare ingår det att utveckla, effektivisera och kvalitetssäkra redovisningen, ekonomi- och verksamhetsstyrning samt användningen av nyckeltal och jämförelser.

Vi ser gärna att du har:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomiområdet

- Goda redovisningskunskaper samt en förståelse för ekonomiprocessen

- Mycket goda kunskaper i Excel

- Erfarenhet av att arbeta i offentlig verksamhet (allra helst kommunal verksamhet)

Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Unit4

För att passa för rollen så tror vi att du är en strukturerad person som arbetar enligt process samt organiserar och planerar sitt arbete väl. Viktigt att slutföra det som påbörjats samt hålla deadlines.

Vidare ser vi gärna att du är en analytisk person som löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna samt ser logik och samband i komplex information eller miljö.

Sist men inte minst tror vi att du är en serviceinriktad person som har ett professionellt bemötande.



Notera att detta är ett konsultuppdrag.

Period: uppdraget är på sex månader med start 1 februari

Omfattning: 100%

Ansök nu

Controller

Controller
Läs mer Jan 22
Nu söker vi en startklar Controller till ett uppdrag i Nora Kommun!

Rollen innebär att vara verksamhet- och centralekonom. I rollen ges kvalificerat stöd till budgetansvariga och förtroendevalda. Vidare ingår det att utveckla, effektivisera och kvalitetssäkra redovisningen, ekonomi- och verksamhetsstyrning samt användningen av nyckeltal och jämförelser.

Vi ser gärna att du har:

- Högskole- eller universitetsutbildning inom ekonomiområdet

- Goda redovisningskunskaper samt en förståelse för ekonomiprocessen

- Mycket goda kunskaper i Excel

- Erfarenhet av att arbeta i offentlig verksamhet (allra helst kommunal verksamhet)

Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Unit4

För att passa för rollen så tror vi att du är en strukturerad person som arbetar enligt process samt organiserar och planerar sitt arbete väl. Viktigt att slutföra det som påbörjats samt hålla deadlines.

Vidare ser vi gärna att du är en analytisk person som löser problem utan att missa de långsiktiga strategierna samt ser logik och samband i komplex information eller miljö.

Sist men inte minst tror vi att du är en serviceinriktad person som har ett professionellt bemötande.



Notera att detta är ett konsultuppdrag.

Period: uppdraget är på sex månader med start 1 februari

Omfattning: 100%

Ansök nu

Jobbcoach/Konsult

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jan 5
Arbetslivsresurs vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning!



Vi söker dig som är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Är du duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som Jobbcoach/Konsult kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete samt att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden. Till dig som har förmåga att kombinera dessa delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor. Rollen är placerad på våra kontor i Karlskoga i tjänsten Rusta och Matcha, en arbetsmarknadspolitisk tjänst .



För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika behov och bakgrund, vinna deras förtroende samt förmå dem att lyckas komma ut på arbetsmarknaden. Du kommer att ingå i ett tajt team med god gemenskap men arbetet utförs till stor del individuellt, med frihet under ansvar. Utöver individuella samtal förväntas du även arbeta med deltagare i grupp, samt arbeta utåtriktat mot arbetsgivarkontakter.



Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Genomföra individuella möten för att stötta och hjälpa kandidaterna i deras unika processer.

- Kontinuerlig kontakt med arbetsgivare för att skapa goda matchningar.

- Planera och genomföra seminarium kring hur arbetsmarknaden fungerar samt vilka verktyg som ger ett effektivt jobbsökande.

- Skapa jobbsökarplaner till deltagare.



För att få arbeta med tjänsten Rusta & Matcha krävs att du har:



Alternativ 1:

- Minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har vidare minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren.



Alternativ 2:

- Eftergymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden - arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och gruppsykologi, karriärvägledning. Arbetslivserfarenheten inom dessa områden har du erhållit de senaste fem åren.



Det är meriterande om du tidigare arbetat som jobbcoach/utbildningscoach under 1-2 år. Språkkunskaper i arabiska och somaliska är också meriterande för tjänsten.



Anställningsvillkor:

Tillträde omgående. Heltid. Vi arbetar med löpande urval.

Sista dag att ansöka är 2023-02-05.

Om du känner att du är rätt person så sök tjänsten omgående då intervjuer hålls löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum.



Bifoga följande dokument till din ansökan:

CV

Personligt brev med motivering varför just du passar vårt Team

Tjänstgöringsintyg

Examensbevis eller betyg



Kontakta:

Abdul Farah

Gruppchef

010-240 02 08

Abdul.farah@arbetslivsresurs.se



Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se

Ansök nu

Studie- och yrkesvägledare

Studie- och yrkesvägledare
Läs mer Nov 17
Studie- och yrkesvägledare

Arbetslivsresurs växer och vi söker därför en studie- och yrkesvägledare till tjänsten Karriärvägledning (KVL). Vi söker dig som är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Är du duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i, passar arbetet för just dig. Rollen som studie- och yrkesvägledare kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete, att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden samt att hitta tänkbara utbildningar. Till dig som har förmåga att kombinera dessa tre delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor.

Arbetsuppgifter:

Med stöd av Arbetsförmedlingens nationella karriärvägledningsstrategi är målet att sökande ökar sin karriärkompetens. Karriärkompetens innebär att öka sina kunskaper och förståelse om sig själv, möjligheterna på arbetsmarknaden och olika alternativ inom utbildningar och yrken. Syftet med Karriärvägledning är att ge deltagaren stöd och möjlighet till att göra väl genomtänkta val för att hitta hållbara vägar till utbildning och arbete. Som studie- och yrkesvägledare kommer du att arbeta självständigt med att vägleda, coacha och matcha vuxna ut till arbete eller hjälpa dem hitta vägen till arbete via studier. Du kommer att jobba med deltagare i huvudsak genom individuella samtal men ibland kan även gruppaktiviteter och företags-och studiebesök vara en del av ditt arbete.

Vi söker dig som har:

Studie- och yrkesvägledarexamen

1 års arbetslivserfarenhet från arbete inom studie-och yrkesvägledning

Goda kunskaper i svenska

Goda datorkunskaper samt goda kunskaper i Officepaketet

Meriterande med ett stort företags- och utbildningsnätverk

Meriterande om du är flerspråkig

Meriterande om du har erfarenhet från vuxenutbildning eller erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Erfarenhet från matchningstjänster eller motsvarande är starkt meriterande.

Meriterande om du har körkort B.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen bör du vara självgående, initiativrik och gilla en omväxlande arbetsvardag. Viktigt för att lyckas i rollen är du strukturerad och kvalitetsmedveten, ser möjligheter samt har god pedagogisk förmåga. Du har även förmåga och vilja att utveckla människor och tillämpa olika pedagogiska metoder. Du som söker tjänsten bör ha ett starkt engagemang och intresse för människor i förändring där du ser varje individs unika förutsättningar. Eftersom rollen innefattar aktiv dialog med deltagare, kollegor, chef och externa kontakter är det viktigt att du är kommunikativ och duktig på att skapa goda relationer. Du är riktigt bra på att samarbeta och ser dig själv som en lagspelare.

Läs gärna mer om oss och tjänsten Karriärvägledning på vår hemsida.

Rekryteringen sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse, individuell lönesättning tillämpas. Hos oss finns även möjligheter att arbeta inom flertalet olika tjänster och affärsområden om så önskas, vilket möjliggör goda interna karriärvägar och möjlighet att utvecklas i arbetet.

Om du är nyfiken och har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ghaith Alobaidi på 076-393 16 00.

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 31
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Tjänsten är på heltid med start 7 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag hela sommaren, efter sommar kan kvällstid tillkomma.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass



Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 27
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 25
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 24
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 23
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 18
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 17
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 10
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Jobbcoach till Rusta och Matcha

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Apr 6
Arbetslivsresurs i Örebro söker en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem rätt till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha. Som konsult/jobbcoach genomför du olika insatser både på individ och gruppnivå som kartläggning av resurser, ansökningshandlingar, föreläsningar, anordna praktikplatser samt ha coachande samtal. Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och fartfyllt. Du kommer också att ha tät kontakt med arbetsgivare/företag så det är en fördel om du har god kännedom om den lokala arbetsmarknaden.

Intervjuer sker löpande då vi önskar tillsättning av tjänsten så snart som möjligt så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsort är i huvudsak Örebro men arbete kan även förekomma på våra närliggande kontor. Du behöver därför ha körkort och tillgång till egen bil.

KRAV

Minst 2 års högskoleutbildning på heltid

Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper

Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt

God kommunikativ förmåga i både tal och skrift

God administrativ förmåga och datorvana

Som person är du prestigelös och flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Att skapa relationer och bygga nätverk är något du känner dig bekväm med och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser. Då dagarna kan se olika ut behöver du vara strukturerad, administrativt lagd och ha god förmåga att självständigt planera och ansvara för ditt arbete.

Meriterande är om du har flerspråkig kompetens och/eller tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Störst vikt läggs dock på dina personliga egenskaper samt din vilja att arbeta med tjänsten Rusta och Matcha tillsammans med oss!

Har du frågor - kontakta Ansvarig för Rusta och Matcha i Södermanland, Närke och Västmanland Sofien Messaoud

sofien.messaoud@arbetslivsresurs.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se)

Ansök nu

Copy of Jobbcoach

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Apr 5
Om tjänsten

Arbetslivsresurs växer och vi behöver därför hitta nya engagerade jobbcoacher.

I uppdraget som jobbcoach stöttar du individer, enskilt eller i grupp, och förenklar och förkortar vägen till ett nytt arbete eller studier.

Du genomför kartläggning, stöttar i att skapa ansökningshandlingar samt vägleder och motiverar grupper genom föreläsningar fysiskt eller online.

För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika bakgrund och behov, vinna deras förtroende samt förmå dem att lyckas komma ut på arbetsmarknaden.

Vi söker dig som fokuserar på möjligheter och att nå resultat i dina uppdrag.

Du har god förmåga att självständigt planera, administrera och följa upp ditt arbete och levererar alltid med kvalitet. Som person är du lyhörd, flexibel och självständig och gillar en variation i dina arbetsuppgifter.

Att skapa relationer och bygga nätverk är något du känner dig bekväm med och du har ett brett kontaktnät av arbetsgivare och god kännedom om den lokala arbetsmarknaden i området.

Du är van att använda LinkedIn och sociala medier som professionellt verktyg.

Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individens behov vilket gör arbetet både roligt och fartfyllt.

Kravprofil

Minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt det tidigare systemet) eller motsvarande poäng från Yrkeshögskola inom något av följande områden:

Arbetsliv, Organisation och personalarbete, Studie-och yrkesvägledning, Företagsekonomi, Psykologi, Beteendevetenskap, Arbetsterapeututbildning, Socionomutbildning, Samhällsvetenskap , Pedagogik

Minst 2 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Arbetslivserfarenheten ska ha erhållits de senaste fem åren.

Språkkunskaper i språk såsom arabiska, persiska, somaliska, turkiska etc. ses som meriterande.

Körkort och tillgång till bil.

Utöver kravprofilen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet.

Ansök nu

C & CE Chaufförer sökes

Distributionsförare
Läs mer Jul 8
Om tjänsten

Nu söker vi C&CE;-chaufförer till vår kund i Örebro.

Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. För att klara arbetet måste du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kund.
Uppdraget omfattar heltid under dagtid måndag - fredag.

Arbetsuppgifter

- Utkörning av livsmedel åt främst restauranger, skolor och äldreboenden.
- Hantera samtliga sändningar digitalt via handdator
- En kommunikation via telefon och meddelande hantering

Din profil

Du som söker skall ha C eller CE behörighet.
Digitalt färdskrivarkort & YKB är ett krav.
Truckkort samt vana av handdator & terminalarbete är väldigt meriterande.

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför & gillar att ha många bollar i luften.
Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå och uppträder med respekt.
Som person är du flexibel, serviceinriktad, självgående och uppskattar eget ansvar. Du är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Känner du att din profil passar in tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag, vi presenterar kandidater löpande till kund.

Ansök nu

C & CE Chaufförer sökes

Distributionsförare
Läs mer Jul 19
Om tjänsten

Nu söker vi C&CE;-chaufförer till vår kund i Örebro.

Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. För att klara arbetet måste du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kund.
Uppdraget omfattar heltid under dagtid måndag - fredag.

Arbetsuppgifter

- Utkörning av livsmedel åt främst restauranger, skolor och äldreboenden.
- Hantera samtliga sändningar digitalt via handdator
- En kommunikation via telefon och meddelande hantering

Din profil

Du som söker skall ha C eller CE behörighet.
Digitalt färdskrivarkort & YKB är ett krav.
Truckkort samt vana av handdator & terminalarbete är väldigt meriterande.

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför & gillar att ha många bollar i luften.
Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå och uppträder med respekt.
Som person är du flexibel, serviceinriktad, självgående och uppskattar eget ansvar. Du är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Känner du att din profil passar in tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag, vi presenterar kandidater löpande till kund.

Ansök nu

C & CE Chaufförer sökes

Distributionsförare
Läs mer Jul 11
Om tjänsten

Nu söker vi C&CE;-chaufförer till vår kund i Örebro.

Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. För att klara arbetet måste du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kund.
Uppdraget omfattar heltid under dagtid måndag - fredag.

Arbetsuppgifter

- Utkörning av livsmedel åt främst restauranger, skolor och äldreboenden.
- Hantera samtliga sändningar digitalt via handdator
- En kommunikation via telefon och meddelande hantering

Din profil

Du som söker skall ha C eller CE behörighet.
Digitalt färdskrivarkort & YKB är ett krav.
Truckkort samt vana av handdator & terminalarbete är väldigt meriterande.

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför & gillar att ha många bollar i luften.
Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå och uppträder med respekt.
Som person är du flexibel, serviceinriktad, självgående och uppskattar eget ansvar. Du är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Känner du att din profil passar in tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag, vi presenterar kandidater löpande till kund.

Ansök nu

Handledare

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jun 8
Handledare

Till vår kund Arbetslivsresurs söker vi nu handledare till Karriärvägledning (KVL). Dina arbetsuppgifter kommer att vara att leda grupper inom tjänsten. Du ska genomföra aktiviteter som till exempel seminarier, grupparbeten, studiebesök med mera. I rollen kommer du att samverka med dina kollegor samt Studie och Yrkesvägledarna som också jobbar i tjänsten.

Du måste ha minst ett års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med grupper. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och det är meriterande om du har kunskaper i andra språk. Du behöver ha goda kunskaper i officepaketet.

Som person behöver du vara självgående, initiativrik och bra på att samarbeta. I rollen är det viktigt att vara serviceinriktad, strukturerad och kvalitetsmedveten.

Här kan du läsa mer om tjänsten Karriärvägledning.

https://arbetslivsresurs.se/karriarvagledning-4/

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

För frågor om tjänsten kontakta: Ghaith Alobaidi, ghaith.alobaidi@aleakompetens.se 076- 393 16 00

Ansök nu

Handledare

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jun 16
Handledare

Till vår kund Arbetslivsresurs söker vi nu handledare till Karriärvägledning (KVL). Dina arbetsuppgifter kommer att vara att leda grupper inom tjänsten. Du ska genomföra aktiviteter som till exempel seminarier, grupparbeten, studiebesök med mera. I rollen kommer du att samverka med dina kollegor samt Studie och Yrkesvägledarna som också jobbar i tjänsten.

Du måste ha minst ett års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med grupper. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och det är meriterande om du har kunskaper i andra språk. Du behöver ha goda kunskaper i officepaketet.

Som person behöver du vara självgående, initiativrik och bra på att samarbeta. I rollen är det viktigt att vara serviceinriktad, strukturerad och kvalitetsmedveten.

Här kan du läsa mer om tjänsten Karriärvägledning.

https://arbetslivsresurs.se/karriarvagledning-4/

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

För frågor om tjänsten kontakta: Ghaith Alobaidi, ghaith.alobaidi@aleakompetens.se 076- 393 16 00

Ansök nu

Handledare

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Apr 26
Handledare

Till vår kund Arbetslivsresurs söker vi nu handledare till Karriärvägledning (KVL). Dina arbetsuppgifter kommer att vara att leda grupper inom tjänsten. Du ska genomföra aktiviteter som till exempel seminarier, grupparbeten, studiebesök med mera. I rollen kommer du att samverka med dina kollegor samt Studie och Yrkesvägledarna som också jobbar i tjänsten.

Du måste ha minst ett års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med grupper. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och det är meriterande om du har kunskaper i andra språk. Du behöver ha goda kunskaper i officepaketet.

Som person behöver du vara självgående, initiativrik och bra på att samarbeta. I rollen är det viktigt att vara serviceinriktad, strukturerad och kvalitetsmedveten.

Här kan du läsa mer om tjänsten Karriärvägledning.

https://arbetslivsresurs.se/karriarvagledning-4/

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

För frågor om tjänsten kontakta: Ghaith Alobaidi, ghaith.alobaidi@aleakompetens.se 076- 393 16 00

Ansök nu

Handledare

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jun 16
Handledare

Till vår kund Arbetslivsresurs söker vi nu handledare till Karriärvägledning (KVL). Dina arbetsuppgifter kommer att vara att leda grupper inom tjänsten. Du ska genomföra aktiviteter som till exempel seminarier, grupparbeten, studiebesök med mera. I rollen kommer du att samverka med dina kollegor samt Studie och Yrkesvägledarna som också jobbar i tjänsten.

Du måste ha minst ett års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med grupper. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och det är meriterande om du har kunskaper i andra språk. Du behöver ha goda kunskaper i officepaketet.

Som person behöver du vara självgående, initiativrik och bra på att samarbeta. I rollen är det viktigt att vara serviceinriktad, strukturerad och kvalitetsmedveten.

Här kan du läsa mer om tjänsten Karriärvägledning.

https://arbetslivsresurs.se/karriarvagledning-4/

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

För frågor om tjänsten kontakta: Ghaith Alobaidi, ghaith.alobaidi@aleakompetens.se 076- 393 16 00

Ansök nu

Handledare

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Mar 11
Handledare

Till vår kund Arbetslivsresurs söker vi nu handledare till Karriärvägledning (KVL). Dina arbetsuppgifter kommer att vara att leda grupper inom tjänsten. Du ska genomföra aktiviteter som till exempel seminarier, grupparbeten, studiebesök med mera. I rollen kommer du att samverka med dina kollegor samt Studie och Yrkesvägledarna som också jobbar i tjänsten.

Du måste ha minst ett års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med grupper. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och det är meriterande om du har kunskaper i andra språk. Du behöver ha goda kunskaper i officepaketet.

Som person behöver du vara självgående, initiativrik och bra på att samarbeta. I rollen är det viktigt att vara serviceinriktad, strukturerad och kvalitetsmedveten.

Här kan du läsa mer om tjänsten Karriärvägledning.

https://arbetslivsresurs.se/karriarvagledning-4/

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

För frågor om tjänsten kontakta: Ghaith Alobaidi, ghaith.alobaidi@aleakompetens.se 076- 393 16 00

Ansök nu

C & CE Chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Maj 3
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. .

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Din profil

Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
Körkort med behörighet C och/eller CE
YKB
Digitalt förarkort
Truckkort
Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

Lagerarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Apr 26
Arena personal söker för kunds räkning flitig extrapersonal för lagerarbete. Arbetsuppgifterna innefattar paket hantering och sortering. Arbetstiderna är under nattetid 22:30-05:00.
Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete på minst 50%.
Från Arena Personals sida ser vi helst att du har möjlighet att arbeta i snitt minst 3 gånger i veckan.

Din profil
Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänster bör du vara noggrann och effektiv i ditt arbete samt vara en lagspelare. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation.

Tillsättning sker löpande

Ansök nu

Lagerarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Sep 6
Vi söker nu personal till våran kund inom lager & logistik.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund i Örebro. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branscherna såsom plock, pack, sortering etc. Beroende på vilken kund du arbetar hos kan tunga lyft förekomma och i vissa fall krav på truckkort.

Arbetstiderna är varierande men främst sökes personal till morgonpassen 05:00-09:00.

Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Du är tillgänglig och har viljan att utveckla dig. Arbetet hos kunden har varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta dag och kväll. Du kan komma att arbeta ensam eller i grupp, samt med instruktioner på svenska, vilket ställer krav på att du förstår och kan kommunicera på svenska. För denna tjänst så är det enbart nattetid.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Tillsättning sker löpande

Ansök nu

Studie & Yrkesvägledare

Studie- och yrkesvägledare
Läs mer Nov 4
Vi söker dig som är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Du är duktig på att lyssna, bra på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som Jobbcoach kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete, att identifiera dina deltagares möjligheter att hitta nästa steg i livet. Till dig som har förmåga att kombinera dessa tre delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor. Rollen är placerad på vårt kontor i Örebro.

Som konsult hos Arbetslivsresurs kommer du att arbeta med KVL vilket är en tjänst från Arbetsförmedlingen. Vi söker dig som är lyhörd och en god kommunikatör. Du är van att använda LinkedIn och sociala medier som professionellt verktyg. Talar du arabiska, dari eller tigreanska ser vi det som meriterande. För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika behov och bakgrund, vinna deras förtroende samt förmå dem att lyckas ta nästa steg i livet.

Vi söker dig som har förmåga att planera och organisera ditt arbete och alltid levererar med kvalitet. Har du körkort och tillgång till bil ser vi det som meriterande. Utöver nedan listade skall-krav fäster vi i denna rekrytering stor vikt vid din personlighet.

Meriterande för tjänsten: Språkkunskaper i Arabiska

För att få arbeta med tjänsten KVL krävs att du har:

Alternativ 1 - minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt tidigare system) eller motsvarande poäng från yrkeshögskola. Utbildningen har genomförts inom områdena arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapeut- eller socionomutbildning. Du har vidare minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Du ska ha erhållit arbetslivserfarenheten under de senaste fem åren.

Alternativ 2 - Eftergymnasial utbildning och minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av följande områden - arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (dock ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, arbete med social- och gruppsykologi, karriärvägledning. Arbetslivserfarenheten inom dessa områden har du erhållit de senaste fem åren.

Anställningsvillkor Tillträde omgående. Tillsvidare med 6 månaders provanställning. Heltid. Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval och ber dig därför sända in din ansökan, dock ej via mail.

Ansök nu

Jobbcoach Rusta och Matcha i Örebro!

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Sep 27
Vi söker en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem rätt till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha till vår verksamhet i Örebro. Som konsult/jobbcoach genomför du olika insatser både på individ och gruppnivå som kartläggning av resurser, ansökningshandlingar, föreläsningar, anordna praktikplatser samt ha coachande samtal. Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och fartfyllt. Du kommer också att ha tät kontakt med arbetsgivare/företag så det är en fördel om du har god kännedom om den lokala arbetsmarknaden.

Intervjuer sker löpande, tillsättning av tjänsten enligt överenskommelse.

KRAV

Minst 2 års högskoleutbildning på heltid
Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper
Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt
God kommunikativ förmåga i både tal och skrift
God administrativ förmåga och datorvana

Som person är du prestigelös och flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Att skapa relationer och bygga nätverk är något du känner dig bekväm med och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser. Då dagarna gärna kan se olika ut behöver du vara strukturerad, administrativt lagd och ha god förmåga att självständigt planera ditt arbete.
Vi ser det som meriterande om du är flerspråkig.
Tjänstgöringsområdet är Örebro.

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetslivsresurs ingår i Arenakoncernen där ett flertal företag ingår, alla med fokus på människor, arbete och hälsa. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Med det menar vi att vi har kunskap om vad som krävs för att locka det bästa ur individer, oavsett om man är sjuk eller frisk, medarbetare eller chef.

Kontaktperson
Sofien Messaoud
sofien.messaoud@arenapersonal.com

Ansök nu

C & CE Chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Apr 22
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer inför sommaren! Du brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen.

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Din profil

Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
Körkort med behörighet C och/eller CE
YKB
Digitalt förarkort
Truckkort
Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

C & CE Chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Mar 31
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. .

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
Körkort med behörighet C och/eller CE
YKB
Digitalt förarkort
Truckkort
Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

C & CE Chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Mar 31
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. .

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
Körkort med behörighet C och/eller CE
YKB
Digitalt förarkort
Truckkort
Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

C & CE Chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Apr 22
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. .

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
Körkort med behörighet C och/eller CE
YKB
Digitalt förarkort
Truckkort
Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

C & CE Chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Mar 31
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. .

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
Körkort med behörighet C och/eller CE
YKB
Digitalt förarkort
Truckkort
Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

Mekaniker sökes

Lastbilsmekaniker
Läs mer Jun 16
Om tjänsten
Vi söker nu lastbilsmekaniker med placering i Örebro.

Om du är en fena på hydraulik och/eller el samt har en verkstadsteknisk bakgrund så är du den rätta för jobbet!

Som Lastbilsmekaniker hos oss kommer du arbeta med:
- Felsökning med diagnostikverktyg i dator
- Reparationer lastbilar: service, oljebyte, bromsar, koppling, hydraulik, däck & reparation av chassin.

Krav/meriterande:
- Erfarenhet av att arbeta som mekaniker för tung trafik
- Erfarenhet av att arbeta med felsökning i dator
- Svenska i tal & skrift
- B- körkort
- Goda datorkunskap

Vi vill att du är noggrann, har lätt för att samarbeta och är en lagspelare samtidigt som du tar för dig på ett ödmjukt sätt.
Det är viktigt att du är självgående, har en hög förmåga att kommunicera samt har lätt för att lära dig nya rutiner.
Som mekaniker är du en viktig del i kvalitetsarbetet och du är en stor del i utvärderingsarbetet av testresultaten.

intervjuer sker löpande.

Ansök nu

Just nu söker vi C chaufförer, start omgående

Distributionsförare
Läs mer Jun 14
Om tjänsten
Vi söker nu drivna C chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. .

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Din profil
Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
• Körkort med behörighet C
• YKB
• Digitalt förarkort
• Truckkort
• Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

Lagerarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Apr 12
Om tjänsten
Vi söker nu personal till våra kunder inom lager i Örebro.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en eller flera kunder i Örebro. För rätt person finns det möjlighet att få fler timmar och det finns gott om utvecklingsmöjligheter.

Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branscherna såsom plock, pack, sortering etc. Beroende på vilken kund du arbetar hos kan tunga lyft förekomma och i vissa fall krav på truckkort.

Din profil
Du är fysiskt frisk och klarar av ett enformigt arbete. Du är tillgänglig och har viljan att utveckla dig. Arbetet hos kunderna har varierande arbetstider från dag till natt, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta varierande arbetstider. Du kan komma att arbeta ensam eller i grupp, samt med instruktioner på svenska, vilket ställer krav på att du förstår och kan kommunicera på svenska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Tillsättning sker löpande

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansök nu

Just nu söker vi C & CE chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Feb 23
Om tjänsten
Vi söker nu drivna C & CE-chaufförer som brinner för distributionskörning! Du kommer bli anställd som ambulerande konsult hos Arena Personal och vara ute på uppdrag hos ett välkänt företag inom yrkeschaufförsbranschen. .

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Detta uppdrag omfattar heltid och då arbetstiderna varierar kan arbetet vara dagtid och kvällstid.

Din profil
Som person är du flexibel, pålitlig och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte ut mot kunder, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Du har lätt för att samarbeta och innehar god fysik då tunga lyft förekommer i arbetet.

Krav:
• Körkort med behörighet C och/eller CE
• YKB
• Digitalt förarkort
• Truckkort
• Du behärskar svenska i tal och skrift då all kommunikation sker på svenska

Ansök nu

Vi söker just nu drivna lagermedarbetare till vår kund

Lagerarbetare
Läs mer Okt 19
Om tjänsten
Vi söker nu personal till våran kund inom lager & logistik.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en kund i Örebro. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branscherna såsom plock, pack, sortering etc. Beroende på vilken kund du arbetar hos kan tunga lyft förekomma och i vissa fall krav på truckkort.


Din profil
Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Du är tillgänglig och har viljan att utveckla dig. Arbetet hos kunden har varierande arbetstider, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta dag och kväll. Du kan komma att arbeta ensam eller i grupp, samt med instruktioner på svenska, vilket ställer krav på att du förstår och kan kommunicera på svenska. För denna tjänst så är det enbart nattetid.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Tillsättning sker löpande


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansök nu

Lagermedarbetare

Lagerarbetare
Läs mer Jun 10
Om tjänsten
Vi söker nu personal till våran kund inom lager & logistik i Örebro.

Du kommer att bli anställd av Arena personal och uthyrd till en eller flera kunder i Örebro. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.

Du kommer arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter inom branscherna såsom plock, pack, sortering etc. Beroende på vilken kund du arbetar hos kan tunga lyft förekomma och i vissa fall krav på truckkort.


Din profil
Du är fysiskt frisk och klarar av ett tungt och enformigt arbete. Du är tillgänglig och har viljan att utveckla dig. Arbetet hos kunden har varierande arbetstider men till denna tjänst är det nattetid som är prioriterad, vilket ställer krav på att du är flexibel och är bekväm med att arbeta natt. Du kan komma att arbeta ensam eller i grupp, samt med instruktioner på svenska, vilket ställer krav på att du förstår och kan kommunicera på svenska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och där ser vi gärna att du är trevlig, serviceminded, samarbetsvillig och ansvarsfull.

Tillsättning sker löpande


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansök nu

Vi söker just nu flera CE chaufförer med start omgående

Distributionsförare
Läs mer Jun 16
Om tjänsten
Om tjänsten
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi C & CE-chaufförer du blir anställd som konsult och uthyrd till kunden av Arena Personal.

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Din profil
Din profil
*Du som söker skall ha C eller CE behörighet
*Digitalt färdskrivarkort & YKB är ett krav
*Truckkort samt vana av handdator & terminalarbete är meriterande
*Du behärskar svenska språket i tal och skrift eftersom att all kommunikation sker på svenska

Vi erbjuder
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansök nu

Sjuksköterskor sökes till äldreboende/hemsjukvård!

Sjuksköterska, äldreomsorg och -vård/geriatrik
Läs mer Apr 1
Om tjänsten
På uppdrag av kunds räkning söker vi duktiga och engagerade sjuksköterskor till olika regioner runt om i Sverige. Detta är ett konsultuppdrag, därför blir du anställd hos Arena Personal under uppdragets gång. Du kommer främst att tjänstgöra på äldreboenden men även inom hemsjukvården. Vi ser att du som söker är flexibel då varierande arbetstider förekommer, dag/kväll samt helger.

Skriv vilka städer/orter du kan jobba inom i din ansökan!


Din profil
För att vara aktuell för denna tjänst är det ett krav att du är legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du även har minst 2 års yrkeserfarenhet som sjuksköterska eller annan erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Det är viktigt att du är trygg och säker i din yrkesroll och kommunicerar på ett tydligt sätt. Du har lätt för att samarbeta och skapar en teamkänsla tillsammans med dina kollegor. Du trivs i ett arbetstempo som kan variera och du har förmåga att kunna arbeta systematiskt även om belastningen varierar.

Meriterande om du har B-körkort.


Vi erbjuder
- Konkurrenskraftig lön
- Boende (vid behov)
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar
- Bonussystem för lojala konsulter
- Friskvårdsbidrag
- Individuell introduktion
- Rekryteringsbonus
- Kompetensutveckling och fortbildning

Ansökan
För mer information vänligen kontakta nedanstående kontaktperson:
madlum.ariz@arenapersonal.com - 072-396 61 23

Intervjuer sker löpande så tveka inte med din ansökan redan idag, välkommen!


Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som har funnits sedan 1994 och som ingår i Arenakoncernen. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Alla våra konsulter har kollektivavtal, så du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansök nu

Vi söker just nu flera C & CE chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Mar 27
Om tjänsten
Om tjänsten
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi C & CE-chaufförer du blir anställd som konsult och uthyrd till kunden av Arena Personal.

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Din profil
Din profil
*Du som söker skall ha C eller CE behörighet
*Digitalt färdskrivarkort & YKB är ett krav
*Truckkort samt vana av handdator & terminalarbete är meriterande
*Du behärskar svenska språket i tal och skrift eftersom att all kommunikation sker på svenska

Vi erbjuder
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansök nu

Vi söker just nu flera C & CE chaufförer

Distributionsförare
Läs mer Jan 23
Om tjänsten
Om tjänsten
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi C & CE-chaufförer du blir anställd som konsult och uthyrd till kunden av Arena Personal.

Vi söker dig som brinner för arbetet som chaufför! Arbetet är väldigt varierande och en dag är sällan den andra lik. Då arbetet som chaufför innehåller ett pressat tidsschema ställer vi krav på att du håller en god servicenivå trots högt arbetstempo. Du är företagets ansikte ut mot kund. För att klara arbetet behöver du vara flexibel, punktlig, händig och ha en bra inställning till service. Du gillar ansvar och är en lagspelare som värdesätter vikten av teamwork.

Din profil
Din profil
*Du som söker skall ha C eller CE behörighet
*Digitalt färdskrivarkort & YKB är ett krav
*Truckkort samt vana av handdator & terminalarbete är meriterande
*Du behärskar svenska språket i tal och skrift eftersom att all kommunikation sker på svenska

Vi erbjuder
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.

Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.

Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansök nu

Sjuksköterska till äldreboende / hemsjukvård

Sjuksköterska, äldreomsorg och -vård/geriatrik
Läs mer Okt 31
Om tjänsten
Du kommer att tjänstgöra på ett äldreboende och även inom hemsjukvården. Arbetstiderna varierar men du ska kunna jobba dag, kväll och helger. Denna tjänst är för kunds räkning och du kommer att vara visstidsanställd hos kund under uppdragets gång. Behovet finns i hela landet.

Din profil
Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet som leg. Sjuksköterska, ett krav. Du ska behärska det svenska språket i tal och skrift. Viktigt att du är trygg och säker i din roll. Du har lätt för att samarbeta, skapa en teamkänsla och kan kommunicera. Du trivs i ett arbetstempo som kan variera och du har förmåga att kunna arbeta systematiskt även om belastningen varierar.


Vi erbjuder
- Konkurrenskraftig lön
- Boende (vid behov)
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar
- Bonussystem för lojala konsulter
- Friskvårdsbidrag
- Individuell introduktion
- Rekryteringsbonus
- Kompetensutveckling och fortbildning

Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som har funnits sedan 1994 och som ingår i Arenakoncernen. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Alla våra konsulter har kollektivavtal, så du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansökan
För mer information vänligen kontakta någon utav nedanstående kontaktpersoner:
madlum.ariz@arenapersonal.com - 072-396 61 23
alper.erdogmus@arenapersonal.com - 070-849 69 07

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Sjuksköterska till Allmänpsykiatrisk öppenvård sökes omgående!

Sjuksköterska, psykiatrisk vård
Läs mer Aug 30
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi en sjuksköterska med erfarenhet inom Allmänpsykiatrisk öppenvård. Behovet är från v.37 till årsskiftet.

Arbetsuppgifterna innefattar bl a omvårdnads- och patientarbete, läkemedelshantering Sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom psykiatrisk vård, behandling och rehabilitering.



Din profil
Viktigt att du är trygg och säker i din roll. Du har lätt för att samarbeta, skapa en teamkänsla och kan kommunicera. Du trivs i ett arbetstempo som kan variera och du har förmågan att kunna arbeta systematiskt även om belastningen varierar.

Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet, behärska svenska i tal och skrift. Erfarenhet från allmänpsykiatri är ett krav.

Vi erbjuder
- Konkurrenskraftig lön
- Boende (vid behov)
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar
- Bonussystem för lojala konsulter
- Friskvårdsbidrag
- Individuell introduktion
- Rekryteringsbonus
- Sommarbonus (juni-augusti)
- Kompetensutveckling och fortbildning

Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som ingår i Arenakoncernen som har funnits sedan 1994. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Vi erbjuder alla våra konsulter kollektivavtal så att du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansökan
För mer information vänligen kontakta någon utav nedanstående kontaktpersoner:
madlum.ariz@arenapersonal.com - 072-396 61 23
alper.erdogmus@arenapersonal.com - 070-849 69 07

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Vi söker bemanningssjuksköterskor!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jul 9
Om tjänsten
Vi söker efter dig som är intresserad av att jobba inom bemanning som sjuksköterska.

Din profil
Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet och behärska svenska i tal och skrift. Genuint intresse för människor och patienten i fokus. Som bemanningssjuksköterska är det även viktigt att du har god vana av att planera och god samarbetsförmåga.



Vi erbjuder
• Konkurrenskraftig lön

• Kollektivavtal, Tjänstepension och Försäkringar

• Bonussystem för lojala konsulter

• Friskvårdsbidrag

• Individuell introduktion

• Rekryteringsbonus

• Sommarbonus (juni-augusti)

• Kompetensutveckling och fortbildning


Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som ingår i Arenakoncernen som har funnits sedan 1994. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Vi erbjuder alla våra konsulter kollektivavtal så att du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansökan
Vid mer information är du välkommen att kontakta nedanstående kontaktpersoner:
Madlum.ariz@arenapersonal.com - 072-396 61 23
Alper.erdogmus@arenapersonal.com - 070-849 69 07

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Sjuksköterska med akuterfarenhet sökes!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jul 4
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi en sjuksköterska med erfarenhet inom akuten. Behovet är hela sommaren men kan komma att bli förlängd om det är rätt person.



Din profil
Viktigt att du är trygg och säker i din roll. Du har lätt för att samarbeta, skapa en teamkänsla och kan kommunicera. Du trivs i ett arbetstempo som kan variera och du har förmåga att kunna arbeta systematiskt även om belastningen varierar.

Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet, behärska svenska i tal och skrift. Erfarenhet från akutmottagning är ett krav.

Vi erbjuder
- Konkurrenskraftig lön
- Boende (vid behov)
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar
- Bonussystem för lojala konsulter
- Friskvårdsbidrag
- Individuell introduktion
- Rekryteringsbonus
- Sommarbonus (juni-augusti)
- Kompetensutveckling och fortbildning

Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som ingår i Arenakoncernen som har funnits sedan 1994. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Vi erbjuder alla våra konsulter kollektivavtal så att du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansökan
För mer information vänligen kontakta någon utav nedanstående kontaktpersoner:
madlum.ariz@arenapersonal.com - 072-396 61 23
alper.erdogmus@arenapersonal.com - 070-849 69 07

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Sjuksköterska med akuterfarenhet sökes!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jun 28
Om tjänsten
För kunds räkning söker vi en sjuksköterska med erfarenhet inom akuten. Behovet är hela sommaren men kan komma att bli förlängd om det är rätt person.



Din profil
Viktigt att du är trygg och säker i din roll. Du har lätt för att samarbeta, skapa en teamkänsla och kan kommunicera. Du trivs i ett arbetstempo som kan variera och du har förmåga att kunna arbeta systematiskt även om belastningen varierar.

Du ska ha minst 2 års yrkeserfarenhet, behärska svenska i tal och skrift. Erfarenhet från akutmottagning är ett krav.

Vi erbjuder
- Konkurrenskraftig lön
- Boende (vid behov)
- Kollektivavtal, tjänstepension och försäkringar
- Bonussystem för lojala konsulter
- Friskvårdsbidrag
- Individuell introduktion
- Rekryteringsbonus
- Sommarbonus (juni-augusti)
- Kompetensutveckling och fortbildning

Om verksamheten
Arena Vårdbemanning är en del av Arena Personal som ingår i Arenakoncernen som har funnits sedan 1994. Vi är det självklara valet för dig som vill mer. Vi erbjuder alla våra konsulter kollektivavtal så att du kan känna dig trygg när du är ute och jobbar.

Ansökan
För mer information vänligen kontakta någon utav nedanstående kontaktpersoner:
madlum.ariz@arenapersonal.com - 072-396 61 23
alper.erdogmus@arenapersonal.com - 070-849 69 07

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu