Örebro: Handledare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Handledare i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-08 // Varaktighet: Heltid

Handledare

Till vår kund Arbetslivsresurs söker vi nu handledare till Karriärvägledning (KVL). Dina arbetsuppgifter kommer att vara att leda grupper inom tjänsten. Du ska genomföra aktiviteter som till exempel seminarier, grupparbeten, studiebesök med mera. I rollen kommer du att samverka med dina kollegor samt Studie och Yrkesvägledarna som också jobbar i tjänsten.

Du måste ha minst ett års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med grupper. Vi ser att du har goda kunskaper i svenska och det är meriterande om du har kunskaper i andra språk. Du behöver ha goda kunskaper i officepaketet.

Som person behöver du vara självgående, initiativrik och bra på att samarbeta. I rollen är det viktigt att vara serviceinriktad, strukturerad och kvalitetsmedveten.

Här kan du läsa mer om tjänsten Karriärvägledning.

https://arbetslivsresurs.se/karriarvagledning-4/

Om oss på Arena Personal:

Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal sedan många år tillbaka. Företaget startades 1994 och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden.

Vi är även ett värderingsstyrt företag med värdeorden: Personlig, Engagerad och Professionell.

Människorna i ett företag är den viktigaste resursen, därför är varje individ unik för Arena Personal.

För frågor om tjänsten kontakta: Ghaith Alobaidi, ghaith.alobaidi@aleakompetens.se 076- 393 16 00

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Jobbcoach/Utbildningscoach

Nedan visas andra jobb i Örebro som Jobbcoach/Utbildningscoach.

Jobbcoach till Rusta och Matcha

Läs mer Apr 6
Arbetslivsresurs i Örebro söker en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem rätt till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha. Som konsult/jobbcoach genomför du olika insatser både på individ och gruppnivå som kartläggning av resurser, ansökningshandlingar, föreläsningar, anordna praktikplatser samt ha coachande samtal. Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och fartfyllt. Du kommer också att ha tät kontakt med arbetsgivare/företag så det är en fördel om du har god kännedom om den lokala arbetsmarknaden.

Intervjuer sker löpande då vi önskar tillsättning av tjänsten så snart som möjligt så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänstgöringsort är i huvudsak Örebro men arbete kan även förekomma på våra närliggande kontor. Du behöver därför ha körkort och tillgång till egen bil.

KRAV

Minst 2 års högskoleutbildning på heltid

Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper

Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt

God kommunikativ förmåga i både tal och skrift

God administrativ förmåga och datorvana

Som person är du prestigelös och flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Att skapa relationer och bygga nätverk är något du känner dig bekväm med och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser. Då dagarna kan se olika ut behöver du vara strukturerad, administrativt lagd och ha god förmåga att självständigt planera och ansvara för ditt arbete.

Meriterande är om du har flerspråkig kompetens och/eller tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Störst vikt läggs dock på dina personliga egenskaper samt din vilja att arbeta med tjänsten Rusta och Matcha tillsammans med oss!

Har du frågor - kontakta Ansvarig för Rusta och Matcha i Södermanland, Närke och Västmanland Sofien Messaoud

sofien.messaoud@arbetslivsresurs.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se (http://www.arbetslivsresurs.se)

Ansök nu

Copy of Jobbcoach

Läs mer Apr 5
Om tjänsten

Arbetslivsresurs växer och vi behöver därför hitta nya engagerade jobbcoacher.

I uppdraget som jobbcoach stöttar du individer, enskilt eller i grupp, och förenklar och förkortar vägen till ett nytt arbete eller studier.

Du genomför kartläggning, stöttar i att skapa ansökningshandlingar samt vägleder och motiverar grupper genom föreläsningar fysiskt eller online.

För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att möta människor med olika bakgrund och behov, vinna deras förtroende samt förmå dem att lyckas komma ut på arbetsmarknaden.

Vi söker dig som fokuserar på möjligheter och att nå resultat i dina uppdrag.

Du har god förmåga att självständigt planera, administrera och följa upp ditt arbete och levererar alltid med kvalitet. Som person är du lyhörd, flexibel och självständig och gillar en variation i dina arbetsuppgifter.

Att skapa relationer och bygga nätverk är något du känner dig bekväm med och du har ett brett kontaktnät av arbetsgivare och god kännedom om den lokala arbetsmarknaden i området.

Du är van att använda LinkedIn och sociala medier som professionellt verktyg.

Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individens behov vilket gör arbetet både roligt och fartfyllt.

Kravprofil

Minst 120 högskolepoäng (80 poäng enligt det tidigare systemet) eller motsvarande poäng från Yrkeshögskola inom något av följande områden:

Arbetsliv, Organisation och personalarbete, Studie-och yrkesvägledning, Företagsekonomi, Psykologi, Beteendevetenskap, Arbetsterapeututbildning, Socionomutbildning, Samhällsvetenskap , Pedagogik

Minst 2 års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Arbetslivserfarenheten ska ha erhållits de senaste fem åren.

Språkkunskaper i språk såsom arabiska, persiska, somaliska, turkiska etc. ses som meriterande.

Körkort och tillgång till bil.

Utöver kravprofilen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet.

Ansök nu

Handledare till Rusta och matcha i Örebro

Läs mer Maj 11
Jobbmaskinen levererar arbetsmarknadsprojekt till kommuner och Arbetsförmedlingen. Sedan tidigare har vi arbetat i flera år med tjänsten Stöd och matchning men är nu även leverantörer av tjänsten Rusta och matcha som kommer ersätta Stöd och matchning under året.
Tjänsten går ut på att coacha klienter som kommit till oss genom anvisning från Arbetsförmedlingen till arbete eller studier.

Om tjänsten:
Vi söker handledare som älskar att arbeta med individuella samtal och arbeta i ett bolag som genom digitala processer förenklat schemaläggning och administrationen, samt har personer som arbetar med administrativ support till handledaren.

I takt med att nya arbetsmetoder utvecklas i våra tjänster finns nu möjligheten för oss att tillsätta denna tjänst där du kommer ha som främsta arbetsuppgift att utföra individuella coachande samtal med deltagare med mål att de ska komma ut i arbete eller studier, du kommer inte att exempelvis ansvara för öppettider.

I tjänsten ingår förutom att stötta klienterna med tips och motiverande stöd även att justera deras CV, administration av ditt arbete och att bidra med god arbetsmiljö på den egna arbetsplatsen.
Du kommer ingå i ett arbetslag med unga och drivna personer som brinner för sitt arbete och har högt fokus på att ständigt uppnå resultat med sina deltagare.

Om dig:
Det finns formella kompetenskrav från vår kund, exempelvis måste du ha minst ett års eftergymnasial utbildning samt prata flytande svenska och ha tidigare yrkeserfarenhet som anses lämplig för tjänsten. Det är viktigt att du har betyg och arbetsgivarintyg som visar att du har rätt kompetens. Tanken med de formella kompetenskraven är att du ska kunna vägleda en person och både ha förståelse för personens situation - och veta hur en arbetsgivare tänker i en anställningsprocess.
Vi tror du är en person som vågar ta plats i ett socialt sammanhang. I arbetet krävs det både att kunna vara stöttande, bestämd och kreativ.

Om ansökan:
Du söker tjänsten via vår hemsida (jobbmaskinen.se - lediga jobb - klicka på tjänsten - ansök). Rekrytering sker löpande så ansök så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, och inte via mail, telefon eller brev.

Har du frågor kring tjänsten?
Just nu har vi hög belastning på vår telefonväxel, vänligen skriv tydliga frågor till info@jobbmaskinen.se.

Ansök nu

Handledare till Rusta och matcha i Örebro

Läs mer Mar 30
Jobbmaskinen levererar arbetsmarknadsprojekt till kommuner och Arbetsförmedlingen. Sedan tidigare har vi arbetat i flera år med tjänsten Stöd och matchning men är nu även leverantörer av tjänsten Rusta och matcha som kommer ersätta Stöd och matchning under året.
Tjänsten går ut på att coacha klienter som kommit till oss genom anvisning från Arbetsförmedlingen till arbete eller studier.

Om tjänsten:
Vi söker handledare som älskar att arbeta med individuella samtal och arbeta i ett bolag som genom digitala processer förenklat schemaläggning och administrationen, samt har personer som arbetar med administrativ support till handledaren.

I takt med att nya arbetsmetoder utvecklas i våra tjänster finns nu möjligheten för oss att tillsätta denna tjänst där du kommer ha som främsta arbetsuppgift att utföra individuella coachande samtal med deltagare med mål att de ska komma ut i arbete eller studier, du kommer inte att exempelvis ansvara för öppettider.

I tjänsten ingår förutom att stötta klienterna med tips och motiverande stöd även att justera deras CV, administration av ditt arbete och att bidra med god arbetsmiljö på den egna arbetsplatsen.
Du kommer ingå i ett arbetslag med unga och drivna personer som brinner för sitt arbete och har högt fokus på att ständigt uppnå resultat med sina deltagare.

Om dig:
Det finns formella kompetenskrav från vår kund, exempelvis måste du ha minst ett års eftergymnasial utbildning samt prata flytande svenska och ha tidigare yrkeserfarenhet som anses lämplig för tjänsten. Det är viktigt att du har betyg och arbetsgivarintyg som visar att du har rätt kompetens. Tanken med de formella kompetenskraven är att du ska kunna vägleda en person och både ha förståelse för personens situation - och veta hur en arbetsgivare tänker i en anställningsprocess.
Vi tror du är en person som vågar ta plats i ett socialt sammanhang. I arbetet krävs det både att kunna vara stöttande, bestämd och kreativ.

Om ansökan:
Du söker tjänsten via vår hemsida (jobbmaskinen.se - lediga jobb - klicka på tjänsten - ansök). Rekrytering sker löpande så ansök så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, och inte via mail, telefon eller brev.

Har du frågor kring tjänsten?
Just nu har vi hög belastning på vår telefonväxel, vänligen skriv tydliga frågor till info@jobbmaskinen.se.

Ansök nu

Utvecklande extrajobb för dig som student i rollen som jobbcoach!

Läs mer Jul 22
Är du studerande idag på minst 50% och söker ett utvecklande extrajobb? Är du dessutom en självgående person som är nyfiken på arbetsmarknaden, karriärutveckling och coachning? Då är jobbet som Jobbcoach hos StudentConsulting något för dig.

StudentConsulting söker nu dig som vill arbeta extra bredvid dina studier som jobbcoach och hjälpa människor ut i arbete eller utbildning. Arbetet består främst i att, genom bland annat individuella samtal och workshops, coacha, vägleda och stötta arbetssökande till jobb eller studier. Tjänsten präglas av ett tydligt resultatfokus med målsättningen att så snabbt som möjligt få ut deltagaren i jobb eller utbildning.

Din arbetstid kommer vara under måndag till fredag, varierade timmar mellan kl 08.00-17.00. För att vara aktuell för tjänsten ska du kunna arbeta minst 10-16 timmar per vecka. Möjlighet till fler timmar under sommaren finns.

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Erfarenhet av coachning och/eller rekrytering kommer att vara till stor hjälp i arbetet för din egen del, men är dock inget krav.

Din profil
För att vara aktuell för tjänsten är det KRAV på att du är studerande idag på högskola eller universitet. I övrigt måste du uppfylla något av nedan krav för att vara aktuell;

1. Utbildning på högskolenivå, varigenom erhållits minst 120 poäng (motsvarande 80 poäng enligt äldre system) inom: arbetsliv, organisation och personalarbete, studie- och yrkesvägledning, företagsekonomi, arbetslivspsykologi, beteendevetenskap, arbetsterapi eller inom ramen för socionomutbildningen SAMT minst två års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid (inom valfritt område).

2. Alternativt minst ett års eftergymnasial utbildning på heltid samt minst tre års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något av de områden som nämnts ovan.

Vi ser att du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska. Meriterande om du talar andra språk också.

Vi ser gärna att du som söker tidigare har jobbat med coachning, vägledning och/eller rekrytering och bemanning, detta är dock inget krav.

Som person är du noggrann, flexibel, kreativ och duktig på att kommunicera. Du gillar ett högt tempo och trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. Du är duktig på att inspirera och övertyga andra samt är hjälpsam och trygg i dig själv. Du värdesätter olikheter hos människor och har stor förståelse för den påverkan som olikheterna kan ge upphov till.

För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har MINST 2 terminer kvar av dina studier.

Är du den vi söker? Ansök redan idag via www.studentconsulting.se Vi jobbar med löpande urval och intervjuer. Tjänsten ska tillsättas med start så snart som möjligt.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Arena Personal Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Arena Personal Sverige AB .

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 31
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Tjänsten är på heltid med start 7 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag hela sommaren, efter sommar kan kvällstid tillkomma.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass



Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 27
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 25
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 24
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 23
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Nytt spännande uppdrag som administratör!

Växeltelefonist
Läs mer Maj 18
Vill du arbeta i ett team med stor drivkraft, engagemang och hög servicenivå med bemötande i fokus? Har du ett genuint intresse för att ge service och har en?lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?

Då är det dig vi söker!

Vi på Arena Personal expanderar i raketfart och vi söker nu dig som är van vid att jobba kundfokuserat för att erbjuda serviceresor med kvalitet till kunder.

Arbetsuppgifterna utgår främst från telefon och dator med operativa planeringssystem som främsta verktyg för att ta emot bokning, ändring och avbokning av våra kundresor. Du har också dagliga samtal med olika förare för att planera om trafiken och informera våra kunder om resmöjligheter. En del av kommunikationen med både kunder och förare i servicetrafiken sker via e-post.

Arbetsuppgifter:

- Svara på inkommande samtal
- Hjälpa inringande med deras frågor
- Ta emot bokning, ändring och avbokning av kundresor
- Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
- Dagliga samtal med olika förare för trafikplanering
- Informera kunder om resmöjligheter


I rollen som administratör kan det uppstå pressande situationer som kräver att du är lugn och fokuserad. Att vara professionell är för oss en självklarhet vilket innebär att alltid bemöta kunder på rätt sätt genom att agera och besvara samtal på ett positivt, respektfullt och lösningsorienterat sätt. Arbetet innebär att du följer aktuella regelverk och jobbar utifrån geografiska förutsättningar. När du kommer som ny till oss erbjuder vi dig en välplanerad och grundläggande introduktion till arbetet.

Kvalifikationer:

Vi söker Dig som har:

- En avslutad och godkänd gymnasieutbildning
- God data- och telefonvana
- Goda kunskaper i svenska både i tal och i skrift
- Bra lokalkännedom om Örebro län.


Arbetslivserfarenhet av liknande arbete till exempel från kundservice inom upplysning, kommunikation gärna från trafikbranschen är det meriterande.

Eftersom en del av de dagliga telefonsamtalen sker på engelska krävs det också att du pratar bra engelska och känner dig bekväm med det.

Som person har du lätt för att kommunicera och samarbeta med andra samt ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Vi tror att du gillar att jobba i ett högt tempo, är resultatorienterad och du är noga med att hålla hög kvalitet i ditt arbete.

Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass

Tjänsten är på heltid med start 2 juni till och med 23 september med goda chanser till förlängning. Dom första tre veckorna erbjuds du en utbildning där man blir upplärd i arbetsuppgifterna.

Arbetstiderna är 8-16:30 och/eller 8:30-17. måndag till fredag.

Om det låter som ett jobb för dig kan vi erbjuda ett händelserikt uppdrag på en arbetsplats som präglas av stor känsla för service och ansvar.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu