Örebro: Löneadministratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet Löneadministratör i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-03-30 // Varaktighet: Deltid

*
För uppdrag hos kund söker vi just nu en löneadministratör på deltid som kan vara tillgänglig även över sommaren. Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du är anställd av oss på Montico men du jobbar ute hos vår kund. Uppdraget startar omgående och pågår fram till slutet på september med chans till förlängning.


Om tjänsten
I rollen som löneadministratör arbetar du med personalens löner och övriga villkor. Du kommer att skriva avtal samt arbetsgivarintyg m.m. Lättare ekonomiarbete kan förekomma.

Vi söker dig som
har något eller några års erfarenhet av löneadministration. Du är inte rädd för att hjälpa till där det behövs och är nyfiken på att lära dig mer inom lön. Som person är du strukturerad, noggrann, driven, glad och serviceinriktad. Du behöver kunna arbeta självständigt men även kunna vara en bra lagspelare.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Löneadministratör

Nedan visas andra jobb i Örebro som Löneadministratör.

Lönekonsult till Aspia

Läs mer Dec 21
Drivs du av att ge service och samtidigt vill arbeta med lön i ett stöttande och härligt team? Till vårt lönecenter i Örebro och Västerås söker vi nu vår nästa lönekonsult som motiveras av att skapa goda och långsiktiga kundrelationer kombinerat med ett professionellt och kvalitativt lönearbete.

Hos oss får du arbeta i en utvecklande konsultroll där du får möjligheten att bredda din kompetens inom lön i ett bolag som värnar om balansen mellan arbete och privatliv!

Din roll

I en roll som Lönekonsult hos oss på Aspia har du ansvar för ett flertal kunder inom en mängd olika branscher. I denna roll behöver du därför kunna hantera hela löneprocessen och ha en vilja att sätta dig in i nya områden. Allt för att skapa en bra tjänst för våra kunder och för att säkerställa god kvalitet i ditt arbete. Vi tror att du trivs i kontakten med människor och att du gärna har örat mot marknaden för att tillsammans med dina kollegor erbjuda den bästa servicen till våra kunder.

I ditt arbete ingår bland annat:

- Hantera det löpande lönearbetet
- Kontakt med kundföretag av mer komplex karaktär gällande ärenden inom lön
- Hantera tid- och resefiler från försystem
- Kvalitetssäkra löneprocessen utifrån uppdragets komplexitet
- Kundansvar

Arbetet utförs främst på vårt egna kontor men kan även innebära arbete hos kund. Däremot så erbjuder vi på Aspia möjlighet till hybridarbete.

Din profil

Till rollen som Lönekonsult söker vi dig som har:

- För tjänsten relevant utbildning
- Erfarenhet av kvalitativt lönearbete
- Erfarenhet av att tolka lagar och avtal
- God kunskap i svenska och engelska i tal och skrift.

Vidare ser vi gärna att du tidigare har arbetat i en servicenära roll och att du trivs när du får arbeta nära både kunder och kollegor. Du har kunskap inom Office-paketet och det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i lönesystemet FLEX. Vidare ser vi det även som meriterande om du har tidigare erfarenhet från konsultbranschen.

I Aspias rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du:

- Är en god kommunikatör i ditt samarbete med kunder och kollegor
- Är proaktiv och strukturerad i ditt arbetssätt när du ger service till dina kunder
- Arbetar relationsbyggande och ser nya affärsmöjligheter

Andra egenskaper som vi värdesätter är initiativkraft, analytisk förmåga samt ett affärsmässigt tänkande. Det systemnära arbetet är en central del i tjänsten och du bör därför ha fallenhet för och intresse av det.

Du erbjuds

Vårt mål på Aspia är att ge dig som medarbetare den bästa tiden i din karriär och vi är måna om balansen mellan arbete och privatliv. Hos oss får du arbeta med frihet under ansvar och flexibel arbetstid, kollektivavtal och bra förmåner. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling. Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt arbetsklimat!

Praktiskt om tjänsten
Placeringsort: Örebro eller Västerås. Möjlighet till hybridarbete.
Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse.
Låter det som en intressant tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om du har frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Marinette Sävlund.

Om du har frågor gällande rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare Ellinor Bergström.

Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess och gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens, erfarenhet och potential att växa i rollen.

Du ansöker enkelt med CV och genom att besvara urvalsfrågor direkt i vårt verktyg. På grund av GDPR så tar vi inte emot ansökningar via mejl.

Varmt välkommen med din ansökan!

Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1200 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.

Aspia är det självklara valet både för unga som söker sitt första jobb och för erfarna experter som vill ta ett steg vidare i karriären. Idéer och individer får växa hos oss i en inkluderande, rolig och kreativ miljö och det är på Aspia vi vill att du ska ha den bästa tiden i din karriär!

Ansök nu

Är du vår nästa Payroll Specialist?

Läs mer Apr 26
Vill du spela en viktig roll och vara med och göra skillnad för kunder? Är du intresserad av smarta digitala lösningar som förenklar vardagen för tusentals människor? Lockas du dessutom av en arbetsplats med fantastisk framåtanda, kompetens i toppklass och de trevligaste och mest hjälpsamma kollegorna? Då är det just dig vi söker. Välkommen till Sveriges härligaste löneteam med marknadens bästa kunder!
Om tjänsten
Nu utökar vi personalstyrkan på vårt lönecenter Payroll Services för att kunna möta upp mot efterfrågan på våra tjänster. Därför söker vi dig som har kunskap inom löneområdet och är intresserad av att vara vår expert på ett av landets mest använda personalsystem Flex HRM. Tjänsten är placerad i centrala Örebro. I januari 2025 flyttar vi till nya fina lokaler i kvarteret “Kexet”.
Payroll Services filosofi bygger på att erbjuda ett riktigt vasst kunderbjudande som kombinerar det mest innovativa inom HRM-system med de mest flexibla lönetjänsterna som kan skalas upp eller ner efter kundens behov. Till detta kan vi lägga en stor dos av samlad expertis, ett fantastiskt engagemang och en genuin vilja att tillsammans lösa våra kunders vardagsutmaningar – vilket gör oss till en pålitlig och omtyckt partner med en kundbas som växer rekordsnabbt. Vill du också bli en del av detta framgångskoncept? Då ska du läsa vidare!


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i Sveriges modernaste kompletta personalplattform; Flex HRM. Tjänsten innefattar ett tätt samarbete med kund, att supporta i försystem, beräkna och utföra en lönekörnings alla moment och leverera önskade underlag tillbaka till kund. I tjänsten ingår också att vara med och bygga upp Payroll Services och tillsammans med teamet skapa hållbara strategier och rutiner.
Som medarbetare hos oss erbjuds du en väl genomtänkt onboarding samt kontinuerlig coachning och utbildning av professionella kollegor via vårt program Flex Academy.


Om dig
För att du ska trivas och lyckas i ditt dagliga arbete hos oss är det mycket viktigt att du har god kunskap inom lön- och personalområdet. Det innebär att du inte har några problem att besvara frågeställningar som dessa:
Varför skiljer min semesterlön från föregående år, eller Hur kan jag bara få 12 dagars betald semester i år?
Jag ska jobba varannan vecka 75% mån-tors, och den andra veckan 50% onsdag em, torsdag och fredag. Kan ni fixa det?
Vi saknar kostnadsställen på konto 7011, är det något ni kan lösa?
Vad kostar den här anställde mig?
Kalle fick en bil för tre månader sedan och vi har glömt bort att meddela detta, hur gör vi nu?

Inga konstigheter? Då är du rätt person för oss!
Vi önskar också att du:
- Har erfarenhet av löneadministration och personaladministrativa system
- Har kunskap inom löneprocessens alla faser
- Är van vid kundkontakter
- Är kreativ och har intresse för problemlösning


Om oss
På Flex Applications jobbar vi engagerat mot samma mål: att leverera Sveriges bästa kompletta lösning för personaladministration med fokus på reseräkningar, bemanning, tid, lön och HR-system. Vi har en stor kundbas, en fantastisk produktportfölj och är en av de ledande leverantörerna i vår bransch. Sedan 2022 är vi en del av Visma-koncernen. I dagsläget har vi cirka 7?000 företag och 600 000 användare som använder ett eller flera av våra system. Via lönecentret Payroll Services tillhandahåller vi även tjänster inom lön- och personaladministration.
Vad säger våra medarbetare?
”Det är ett väldigt trevligt företag med en bra stämning. Och jag tycker det är kul med ett företag som går fort framåt och ständigt utvecklar sig! Det roligaste med jobbet som lönespecialist är att jag ständigt får lära mig nytt och att det alltid finns utmaningar där man får fråga sig fram och diskutera. Och såklart gemenskapen med kunder och arbetskamrater.”
Att jobba på Flex
Att göra vårt bästa för att skapa en trivsam arbetsmiljö och en sund balans mellan jobb och fritid är en självklarhet för oss på Flex. Vi tror så här: att må bra, känna sig trygg och att få utvecklas på jobbet är nyckeln till framgång – för dig, för företaget men också för våra kunder. Hur vi gör det? Ungefär så här:
Flextid
Inte särskilt överraskande är flextid något vi älskar här på Flex. Att kunna sladda in lite senare eller stämpla ut lite tidigare är helt enkelt guld värt (för även om jobbet är kul har du ju faktiskt också ett liv där utanför).
(Rejält) friskvårdsbidrag
Gym, yoga eller träningsapp? Med ett friskvårdsbidrag på 5 000 kr kan du gå all in på just den träningsform du gillar.
Hybridarbete
På Flex är det fritt fram att jobba en eller ett par dagar hemifrån (om det passar dig) och resten av veckan på något av våra superfräscha kontor.
Utvecklingsmöjligheter
Kunskap är king! På Flex tror vi stenhårt på det här med kompetensutveckling och erbjuder både kurser och nya karriärvägar som hjälper dig (och företaget) att växa.
Förmånliga rabatter
Hotell, glasögon eller biobiljetter till en billigare peng – via friskvårdsportalen Benify finns en drös med förmånliga rabatter att ta del av för dig som Flexare.
Roliga happenings
Här på Flex är vi lite extra malliga över vår fina gemenskap. Lyxfika, julbord, konferenser och en och annan efter- jobbet-öl är bara några av alla trevligheter du kan förvänta dig hos oss.


Välkommen med din ansökan!
Skicka din ansökan med CV och ett personligt brev till: ansokan@flexapplications.se senast den 2024-05-15. Urvalet sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Ange referensnummer 240515-PS i ämnesraden.
Har du frågor om tjänsten? Kontakta:
Maria Åkerlundh, maria.akerlundh@flexapplications.se +46735138607,
Jonas Ullbrand, jonas.ullbrand@flexapplications.se +46735139498

Ansök nu

Löneadministratör sommaren 2024!

Läs mer Apr 26
Vi söker nu en löneadministratör för ett sommarvikariat till Vividas kontor i Örebro.

Arbetet är på 100% perioden 1 juli – 2 augusti (v 27-31) och arbetstiderna är mån-fre 08.00-17.00 inklusive en timmes lunch (möjlighet till flextid finns).

Upplärning sker under juni, gärna under v 24-26 ca 20–40 timmar, dagar efter överenskommelse.

 

VARFÖR ARBETA PÅ VIVIDA?

Som löneadministratör på Vivida ingår du i ett riktigt bra team av tjänstemän och vi;

- har roligt tillsammans och månar om varandra

- tar ansvar för att bygga en god företagskultur

- fikar alltid tillsammans

- jobbar hårt men förstår att livet är mer än bara ett jobb

- tycker att trivsel och hälsa är viktigt (vi får träna på arbetstid)

- anser att goda relationer är nyckeln till framgång

 

ARBETSUPPGIFTER

- Lönehantering

- Intygsskrivande

- Arkivhantering

- Viss telefonkontakt med våra personliga assistenter, kunder och myndigheter

- System att arbeta i; Kontek Lön och Office

 

ÄR DU VÅR NYA MEDARBETARE?

Vi ser att du som söker denna tjänst är minst 18 år och har minst gymnasial utbildning. Som person trivs du med administrativa uppgifter, gärna inom löneområdet. Du är en positiv person som gillar och har lätt för att ta till dig ny kunskap och nya system. Ordning och reda är A och O för dig, du är självklart noggrann och punktlig. Du vill ta stort eget ansvar och det är helt naturligt för dig att ge god service och bidra till gott samarbete.

 

ANSÖKAN OCH TILLTRÄDE
Sista ansökningsdag är den 15 maj 2024, men intressanta kandidater kommer att kallas till intervjuer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

 

VIVIDA SOM ARBETSGIVARE

Vivida Assistans har en stark värdegrund och vi vill vara Sveriges ledande anordnare av personlig assistans och ses som förebilder inom branschen. Vi är ett R-licensierat företag och har därmed förbundit oss till att hålla högsta kvalitet när det gäller etisk trovärdighet och seriositet i vår verksamhet. Här arbetar människor som är ambitiösa, gillar att ha kul och har hjärtat på rätta stället. För oss är det lika viktigt att göra ett bra jobb som att skratta ihop – något som märks när man kliver in hos oss!

 

ÖVRIGT

I den här rekryteringen har vi valt våra rekryteringskanaler och undanber därför erbjudanden om annonserings-, rekryterings- och bemanningstjänster.

Om Vivida


Vivida Assistans är en assistansanordnare som funnits sedan 2004. Med gedigen erfarenhet och trygg arbetsledning erbjuder vi en komplett helhetslösning för våra kunders assistans. Vi finns i hela landet och är en arbetsgivare som värnar om våra medarbetare på riktigt. Våra kunder har även tillgång till kvalificerad juridisk kompetens. Vår verksamhet bygger på en stark värdegrund, för vilken vi tilldelats den högsta R-licensen i etiskt företagande. Vi har kollektivavtal och är medlem i Vårdföretagarna. 

Läs mer om oss:
http://www.vivida.se
https://www.youtube.com/channel/UC-iIgCvlt8r5VH5UcKmLD8w
https://www.instagram.com/vivida.se/
https://www.facebook.com/vividaassistans/
https://www.linkedin.com/company/vivida-assistans-ab?original_referer=https://vivida.se/
https://www.tiktok.com/@vividaassistans

Ansök nu

Löneadministratör i Örebro

Läs mer Apr 20
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten

I rollen som Löneadministratör kommer du att hantera hela löneprocessen för våra medarbetare. Detta inkluderar allt från lönekörningar, rapportering, pensions- och försäkringsfrågor till att vara kontaktperson för medarbetarnas frågor kring lön. Du kommer att arbeta nära ekonomiansvarig samt personalchef för att säkerställa en smidig och korrekt löneadministration.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Kontrollera medarbetarnas inrapporterade arbetstid, frånvaro, övriga ersättningar och arvoden.

Administrera nyanställningar.

Hantering av semesterberäkningar.

Att på ett pedagogiskt sätt supportera bolagets chefer och medarbetare i lönerelaterade frågor.

Säkerställa korrekt fakturering gentemot Försäkringskassan, kommuner och regioner.


Vem är du som sökande?
Vi söker dig som har relevant erfarenhet av administration och som är van att arbeta självständigt med hög grad av ansvar. Du är en noggrann och engagerad person som trivs i en miljö där kvalitet och initiativtagande värderas högt. Du har en utmärkt förmåga att organisera ditt arbete och fullfölja det enligt tidsplan. Med din integritet och personliga mognad blir du en viktig del av vårt tjänstemannateam inom Novum.

Vi tror att du kommer trivas som kollega med oss om du har en positiv inställning, nyfiken på att lära dig om Novums arbete och delar vår ambition om att göra skillnad för individen, i branschen och samhället.

Kvalifikationer och erfarenhet


Vi ser att du som söker har relevant tidigare erfarenhet av administration, gärna inom lön.

God datorvana och känner dig trygg att hantera office-paktet, framförallt excel.

Vana vid att arbeta med kollektivavtal

Obehindrad muntlig och skriftlig kommunikation i svenska och engelska.


Tidigare erfarenhet av Crona lön, Aiai och Visma är meriterande.

Som anställd på Novum

En möjlighet att arbeta i en organisation som värdesätter tillväxt, utveckling och engagemang. Du blir en viktig del i vår strävan att skapa en positiv arbetsmiljö där alla medarbetare känner sig uppskattade.

Som anställd erbjuds du en hög grad av flexibilitet och egenansvar. Väl självständig i arbetsuppgifterna så finns det goda förutsättningar att arbeta på distans och med flexibla arbetstider förutsatt att löneprocesserna sköts enligt tidsplan. Som anställd på Novum Assistans arbetar du nära där besluten tas - du har stor möjlighet att påverka ditt arbete. 

Övrig information om tjänsten

Omfattning: 50%. Tjänstens omfattning kan komma att utökas med tiden efter överenskommelse.

Utöver tjänstgöringsgraden delar du med med övriga tjänstemän på jourtelefonen för bemanningsärenden som roterar veckovis. Detta innebär att du behöver vara tillgänglig över telefon utanför ordinarie arbetstid ungefär var 10:e vecka.

Lönetyp: Månadslön

Tillträde sker enligt överenskommelse. Urvalsprocessen sker löpande. I den här rekryteringsprocessen gör vi bakgrundskontroll och kreditupplysning inför anställning.
Varmt välkommen med din ansökan till ett engagerat team i Örebro!

Ansök nu

Löneadministratör i Örebro

Läs mer Apr 5
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten

I rollen som Löneadministratör kommer du att hantera hela löneprocessen för våra medarbetare. Detta inkluderar allt från lönekörningar, rapportering, pensions- och försäkringsfrågor till att vara kontaktperson för medarbetarnas frågor kring lön. Du kommer att arbeta nära ekonomiansvarig samt personalchef för att säkerställa en smidig och korrekt löneadministration.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

Kontrollera medarbetarnas inrapporterade arbetstid, frånvaro, övriga ersättningar och arvoden.

Administrera nyanställningar.

Hantering av semesterberäkningar.

Att på ett pedagogiskt sätt supportera bolagets chefer och medarbetare i lönerelaterade frågor.

Säkerställa korrekt fakturering gentemot Försäkringskassan, kommuner och regioner.


Vem är du som sökande?
Vi söker dig som har relevant erfarenhet av administration och som är van att arbeta självständigt med hög grad av ansvar. Du är en noggrann och engagerad person som trivs i en miljö där kvalitet och initiativtagande värderas högt. Du har en utmärkt förmåga att organisera ditt arbete och fullfölja det enligt tidsplan. Med din integritet och personliga mognad blir du en viktig del av vårt tjänstemannateam inom Novum.

Vi tror att du kommer trivas som kollega med oss om du har en positiv inställning, nyfiken på att lära dig om Novums arbete och delar vår ambition om att göra skillnad för individen, i branschen och samhället.

Kvalifikationer och erfarenhet


Vi ser att du som söker har relevant tidigare erfarenhet av administration, gärna inom lön.

God datorvana och känner dig trygg att hantera office-paktet, framförallt excel.

Vana vid att arbeta med kollektivavtal

Obehindrad muntlig och skriftlig kommunikation i svenska och engelska.


Tidigare erfarenhet av Crona lön, Aiai och Visma är meriterande.

Som anställd på Novum

En möjlighet att arbeta i en organisation som värdesätter tillväxt, utveckling och engagemang. Du blir en viktig del i vår strävan att skapa en positiv arbetsmiljö där alla medarbetare känner sig uppskattade.

Som anställd erbjuds du en hög grad av flexibilitet och egenansvar. Väl självständig i arbetsuppgifterna så finns det goda förutsättningar att arbeta på distans och med flexibla arbetstider förutsatt att löneprocesserna sköts enligt tidsplan. Som anställd på Novum Assistans arbetar du nära där besluten tas - du har stor möjlighet att påverka ditt arbete. 

Övrig information om tjänsten

Omfattning: 50%. Tjänstens omfattning kan komma att utökas med tiden efter överenskommelse.

Utöver tjänstgöringsgraden delar du med med övriga tjänstemän på jourtelefonen för bemanningsärenden som roterar veckovis. Detta innebär att du behöver vara tillgänglig över telefon utanför ordinarie arbetstid ungefär var 10:e vecka.

Lönetyp: Månadslön

Tillträde sker enligt överenskommelse. Urvalsprocessen sker löpande. I den här rekryteringsprocessen gör vi bakgrundskontroll och kreditupplysning inför anställning.
Varmt välkommen med din ansökan till ett engagerat team i Örebro!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Montico Hr Partner AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Montico Hr Partner AB .

Elmontörer

Elmontör
Läs mer Nov 22
Om tjänsten
Här får du chansen att vara med i produktionen av ställverk. Företaget ligger centralt i Örebro och har lång erfarenhet och är ledande i branschen.

Arbetsbeskrivning
Som elmontör arbetar du med många olika uppgifter inom lågspänningstillverkning, serviceskåp och kraftentreprenad. Det är ett varierande arbete som kräver att du är teknisk kunnig och praktiskt lagd och att du har tidigare erfarenhet av elarbeten eller med ställverk.

Arbetsplatsen erbjuder en mycket trivsam miljö som andas ordning och reda. Tycker du om att ta ansvar och att arbeta med noggrannhet och struktur så kommer denna tjänst att passa dig bra.
Du som söker ska trivas att arbeta i team och ha lätt för samarbete. Arbetet är Dagtid måndag till fredag.

Vi söker dig som
Vi ser att du som söker har liknande erfarenhet och att du kan arbeta självgående och med tempo och kan läsa ritningar.
Det krävs att du är mycket flexibel och att du har förmåga att planera ditt arbete samt att du behöver ha ett gott konsekvenstänk.

Krav:
Flytande Svenska i tal och skrift. Tjänsten är med start omgående.


Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till Kreta!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 16
*
Vi söker dig som vill jobba i kundtjänst mot svenska kunder men arbeta och bo på härliga Kreta!

Om tjänsten
Vår kund växer och söker dig som är redo för nya äventyr och ta steget att jobba utomlands! I denna tjänst kommer du arbeta på en spännande och glädjefylld arbetsplats med ett engagerat gäng som tillsammans jobbar mot gemensamma mål. Vi ser detta som ett långsiktigt äventyr med stora möjligheter till utveckling, både personlighets- och arbetsmässigt.

Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare så är du företagets ansikte och röst utåt. Arbetsuppgifterna består av att via inkommande samtal stötta kunden i frågor och och bistå med information. Dessa ärenden berör oftast kundens digitala tjänster så som internet, tv-abonnemang och telefoni. I grunden till dialogen finns ett trevligt kundbemötande som ska genomsyra det vardagliga arbetet. För att leverera den bästa kundupplevelsen passar man på att under samtalet kolla över kundens nuvarande lösning och om det är den bästa utifrån dennes behov eller om det finns något annat/mer man kan erbjuda.

Vi erbjuder dig:
• Betald flygbiljett och boende i Kreta
• Hjälp med allt praktiskt på plats
• 2 veckors utbildning
• Fast lön +provision +bonus
• Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar
Ett minne för livet!

I detta arbete kommer du att få möjlighet till personlig utveckling, gedigen arbetslivserfarenhet och chansen att växa inom företaget!

Vi söker dig som
Saknar du värmen och solen? Vill du lära känna likasinnade kollegor? Tycker du det är kul med problemlösning? Kommer det naturligt för dig att bemöta olika sorters människor med olika behov? Har du goda kunskaper i svenska och engelska? Brinner du för service och sälj och vill ha ett heltidsjobb? Har du fyllt 18 år?

Ta chansen att jobba utomlands!

Ansök nu

Däckmontörer sökes!

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Okt 4
Om tjänsten
Nu söker vi flertalet däckmontörer till vår kund i Örebro.


Arbetsbeskrivning
Arbetet som däckmontör är delvis tungt och det kräver ett högt tempo med fokus på att utföra jobbet med kvalitet.



Vi söker dig som
Vi söker dig som vill jobba i en snabb vardag och som inte är rädd för att ta i. Det är meriterande om du har erfarenhet från att ha jobbat som däckmontör tidigare eller har ett bilintresse och därav har kunskap om bilar.
Du behöver kunna behärska det svenska språket i tal och skrift samt ha körkort eftersom du själv kör in kundens bil i verkstan.
Är du också en person som gillar att göra nöjda och återkommande kunder är du den vi söker!

Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Elmontörer

Ställverksmontör
Läs mer Maj 19
Om tjänsten
Här får du chansen att vara med i produktionen av ställverk. Företaget ligger centralt i Örebro och har lång erfarenhet och är ledande i branschen.

Arbetsbeskrivning
Som elmontör arbetar du med många olika uppgifter inom lågspänningstillverkning, serviceskåp och kraftentreprenad. Det är ett varierande arbete som kräver att du är teknisk kunnig och praktiskt lagd och att du har tidigare erfarenhet av elarbeten eller med ställverk.

Arbetsplatsen erbjuder en mycket trivsam miljö som andas ordning och reda. Tycker du om att ta ansvar och att arbeta med noggrannhet och struktur så kommer denna tjänst att passa dig bra.
Du som söker ska trivas att arbeta i team och ha lätt för samarbete. Arbetet är Dagtid måndag till fredag.

Vi söker dig som
Vi ser att du som söker har liknande erfarenhet och att du kan arbeta självgående och med tempo och kan läsa ritningar.
Det krävs att du är mycket flexibel och att du har förmåga att planera ditt arbete samt att du behöver ha ett gott konsekvenstänk.

Krav:
Flytande Svenska i tal och skrift. Tjänsten är med start omgående.


Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Erfarna CE chaufförer med YKB sökes!

Fjärrbilsförare
Läs mer Mar 23
*
Till våran kund i Örebro söker vi nu CE-chaufförer med tidigare erfarenhet att köra lastbil med släp.

Om tjänsten
Oavsett om du är nyexaminerad chaufför eller har lång erfarenhet och kanske bara behöver ett miljöombyte så har vi arbetet för dig! Nu söker vi på Montico i Örebro efter lastbilschaufförer med CE-behörighet som utgår från Örebro. Vi tror på att skapa ett team med medarbetare med positivt mindset som vill utvecklas i sin arbetsroll vilket denna tjänst ger möjlighet till!

Behovet kommer primärt att vara under perioden juni-augusti/september och du kommer under denna perioden arbeta heltid. .Detta uppdraget har varierande arbetstider. Om du gör ett bra arbete så kan det finnas möjlighet till en fortsättning även efter sommaren.

Du som hittat till denna annons har nu nyckeln in till några av Sveriges absolut ledande företag inom logistik. Genom Montico kommer du till en arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter där du inte enbart kommer kunna utvecklas, du kommer också trivas under tiden!


Arbetsbeskrivning
Du som söker är punktlig, noggrann och ansvarstagande. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och har en god servicekänsla gentemot företagets kunder där du är duktig på att ge ett professionellt bemötande. Du behöver vara i god fysisk form då en del tunga lyft förekommer.

Vi söker dig som
Du som söker har körkort, med behörighet CE. Du behöver också ha YKB och digitalt förarbevis. Du behöver kunna jobba både dagtid och natt.

Meriterande
ADR och erfarenhet från yrket ses som meriterande. Du som söker denna tjänst behöver kunna börja jobba omgående.

Urvalsprocessen sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att få träffa dig på en personlig intervju

Ansök nu