Örebro: Kundservicemedarbetare till Tele2 i Örebro - start 27 september

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare till Tele2 i Örebro - start 27 september i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2021-09-17 // Varaktighet: Heltid

Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem.
På Transcom i Örebro välkomnas du till våra fina lokaler på Aspholmen ca 3 kilometer från stadskärnan. Hit kan du ta dig enkelt oavsett om du föredrar att åka buss, bil eller cykel.

DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund Tele2, att hantera inkommande samtal från privatkunder inom främst mobiltelefoni och bredband. Bland dina arbetsuppgifter kan du förvänta dig att exempelvis hjälpa till med att utföra en felsökning, besvara frågor om en faktura eller guida en nyfiken köpare fram till vilket mobilabonnemang som passar bäst.
I din roll strävar du efter att ge våra kunder en sömlös och förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov.
Som kundservicemedarbetare arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans!

OM DIG
Vi tror att att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning. Därmed tror vi att du är en person som har den där lilla extra känsla för service och som även besitter ett gott tålamod. Du är bekväm med att arbeta mot mål och är resultatorienterad.
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!

DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Din anställning startar med ett 8- veckors introduktionsprogram där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla högre befattningar hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!

Förmåner
Utöver ljusa lokaler, grymma kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
friskvårdsbidrag
rikskortet
utvecklingsmöjligheter
betald utbildning
fast grundlön med möjlighet till provision



ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom.
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-19:00. Lördagar: 09:00-15:00. Söndagar stängt
Anställningsgrad: 75-100%, efter eget önskemål
Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 27 september

REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.

Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.



Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundsupport för Tele2s mobila tjänster

Läs mer Maj 7
Vi söker en kundsupport-specialist som är redo att möta kunder med ett leende och kompetens! Älskar du att hjälpa andra, vill vara en del i ett fantastiskt team och arbeta på en härlig arbetsplats så är du den som Transcom söker!
Vad erbjuder vi dig
Hos oss på Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Du kan bygga vidare din karriär inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. När du startar en anställning hos oss erbjuder vi dig ett betalt introduktionsprogram där du får lära dig viktiga verktyg för att ha rätt förutsättningar i din nya tjänst. Du kommer sedan få kompetensutveckling genom vidareutbildningar och coachningar. Vi sitter även i en härlig lokal på Nastagatan 12 med ca 300 fantastiska kollegor och engagerade ledare.


Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision

Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du att hantera inkommande samtal från Tele2s privatkunder inom områden som mobiltelefoni och bredband. Vi lägger stor vikt vid att leverera professionell service och att tillgodose kundens behov. För att kunna ge våra kunder en förstklassig upplevelse arbetar vi med behovsanalyser, som hjälper oss att anpassa rätt tjänster till rätt kund. Du kommer att få lära dig mer om kundbemötande, anpassa dig efter kunden och att arbeta med personlig försäljning i form av merförsäljning - eftersom det är så vi jobbar på Transcom!


Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare – på Transcom jobbar vi tillsammans!


Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15. Söndagar stängt
Anställningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2024-05-27


Om dig
Har du läst annonsen så här långt har du kanske redan fått en bild över vem vi söker. Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ och har ett genuint och intresse för att jobba med människor. Du är flexibel och anpassningsbar samtidigt som du inte räds för att presentera valmöjligheter och alternativ till våra kunder. Vidare har du ett gott tålamod och är målorienterad i ditt arbete. Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som har rätt ambitioner. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Svenska flytande i tal och skrift då de flesta av våra kunder är svensktalande
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med kunder utanför det svenska språket
Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!
Om du har tidigare erfarenhet från teknisk support, kundservice eller försäljning ser vi detta som meriterande.






Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 90+ kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Ansök nu

Servicehandläggare till Hyresgästföreningen, vikariat

Läs mer Apr 9
Hyresgästföreningen är en medlemsorganisation som verkar för hyresgästers intressen och rättigheter. Vi har över en halv miljon medlemmar och den övergripande verksamhetsidén är att alla har rätt till en god bostad till en rimlig kostnad. Vi är en partipolitisk obunden och demokratiskt uppbyggd organisation. Hyresgästföreningen stödjer hyresgästen i ett hyresförhållande och drivs utan vinstintresse. 

Servicecenter är den första ingången vid kontakt med Hyresgästföreningen, och vi ger service till Hyresgästföreningens över en halv miljon medlemmar.

Vill du vara med och utveckla Hyresgästföreningens Servicecenter på medlemscenter i Örebro? Här jobbar ett tjugotal medarbetare, alla med ett stort engagemang för att vår service ska uppfylla medlemmarnas förväntningar. Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete i form av kundtjänst eller liknande. Arbetet kräver att du är serviceinriktad och att du har en god människokännedom. Du skall kunna arbeta självständigt men också kunna samarbeta. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.

Vi söker nu en vikarie till Servicecenters medlemscenter med startdatum snarast möjligt. Vikariatet sträcker sig till och med december 2024. Tjänsten är på 100%, 37,5h/vecka. Våra arbetstider är förlagda till kontorstider på vardagar.

Uppdraget

Medlemscenter tar hand om allt som har med medlemskapet att göra;


• Du ansvarar för första kontakten in i föreningen per telefon och e-post
• Du levererar service till föreningens medlemmar samt blivande medlemmar utifrån medlemmens behov
• Du besvarar frågor som rör det enskilda boendet. Det kan bland annat gälla frågor om hyresförhandlingar, byte av lägenheter, andrahandsuthyrning, ombyggnad, och reparationer.
• Du handhar alla former av frågor som rör medlemskapet.

Vår huvudsakliga arbetsuppgift är att ha telefonkontakt med medlemmar i dessa frågor, men vi har även kontakt med våra medlemmar via mejl. Vi har fastställda mål, rutiner och mallar att följa.

Din bakgrund

Kvalifikationer:


• Du är flexibel och har god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt.
• Du trivs med att arbeta i grupp där alla tar gemensamt ansvar och tycker det är roligt att hjälpa våra medlemmar.
• Du är lugn, stabil och kontrollerad i stressade situationer
• Du arbetar bra med komplexa frågor och löser komplicerade problem
• Du är kvalitetsmedveten och noggrann.
• Du är en van datoranvändare och har kunskaper i Officepaketet.

Meriterande


• Du har tidigare erfarenhet av telefoni som ditt främsta arbetsverktyg.
• Du har tidigare erfarenhet av serviceyrke och/eller försäljning.
• Du har erfarenhet från föreningsarbete och kännedom om bostadssektorn
• Du har juridisk översiktskurs eller motsvarande
• Fler språkkunskaper utöver svenska och engelska

Dina egenskaper

Arbetet kräver att du är serviceinriktad, har en god människokännedom och är skicklig att kommunicera. Du är flexibel och kan arbeta självständigt men gillar att samarbeta.

Att arbeta hos oss

Mångfald och en humanistisk grundsyn är viktiga värden i vår organisation och en självklarhet för oss alla som arbetar här. Hos oss möts du av engagerade och trevliga kollegor och kommer till en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och bra anställningsvillkor. Vi har tex kollektivavtal och friskvårdsbidrag. Hos oss är varje medarbetare viktig för hyresgästerna varje dag. Vid några tillfällen per år skapar vi extra energi och engagemang genom att arbeta tillsammans med samma fokusfråga oavsett vilken roll vi har till vardags. Då pratar vi med hyresgästerna om exempelvis tryggheten i kvarteret. På vår webbplats kan du läsa mer.

Välkommen med din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas under våren. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa gruppchef Andréa Smedberg, telefon 010-45 911 33, eller mejla tillförordnad gruppchef Amanda Ölmbro, 079-143 62 29. Våra fackliga representanter är Josefin Moback för SACO, telefon 010-45 911 43, och Björn Johansson för Handels, telefon 010-45 926 24.

Hyresgästföreningen är en modern och stark folkrörelse med över en halv miljon medlemmar, 9 000 förtroendevalda och 850 anställda över hela Sverige. Vi driver bostadsfrågor i både stort och smått - allt från omfattande lagförändringar till den lilla lekplatsen på gården som behöver rustas upp. Vi arbetar för ett samhälle där alla ska ha rätt att bo, råd att bo och ha inflytande över sitt boende. På det sättet deltar vi i samhällsutvecklingen, driver på och tar ansvar för den. Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Transcom AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Transcom AB .

Kundsupport för Tele2s mobila tjänster

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Maj 7
Vi söker en kundsupport-specialist som är redo att möta kunder med ett leende och kompetens! Älskar du att hjälpa andra, vill vara en del i ett fantastiskt team och arbeta på en härlig arbetsplats så är du den som Transcom söker!
Vad erbjuder vi dig
Hos oss på Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Du kan bygga vidare din karriär inom sälj, produktkunskap, ledarskap eller coachning. När du startar en anställning hos oss erbjuder vi dig ett betalt introduktionsprogram där du får lära dig viktiga verktyg för att ha rätt förutsättningar i din nya tjänst. Du kommer sedan få kompetensutveckling genom vidareutbildningar och coachningar. Vi sitter även i en härlig lokal på Nastagatan 12 med ca 300 fantastiska kollegor och engagerade ledare.


Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision

Din roll inom kundsupport
I din roll kommer du att hantera inkommande samtal från Tele2s privatkunder inom områden som mobiltelefoni och bredband. Vi lägger stor vikt vid att leverera professionell service och att tillgodose kundens behov. För att kunna ge våra kunder en förstklassig upplevelse arbetar vi med behovsanalyser, som hjälper oss att anpassa rätt tjänster till rätt kund. Du kommer att få lära dig mer om kundbemötande, anpassa dig efter kunden och att arbeta med personlig försäljning i form av merförsäljning - eftersom det är så vi jobbar på Transcom!


Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare – på Transcom jobbar vi tillsammans!


Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15. Söndagar stängt
Anställningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2024-05-27


Om dig
Har du läst annonsen så här långt har du kanske redan fått en bild över vem vi söker. Vi söker dig som är nyfiken, kommunikativ och har ett genuint och intresse för att jobba med människor. Du är flexibel och anpassningsbar samtidigt som du inte räds för att presentera valmöjligheter och alternativ till våra kunder. Vidare har du ett gott tålamod och är målorienterad i ditt arbete. Framför allt vill du arbeta inom ett företag som erbjuder personlig utveckling, vidareutbildning och möjligheten att växa för den som har rätt ambitioner. Allt detta i ett företag som har väldigt kul på jobbet!
Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
Svenska flytande i tal och skrift då de flesta av våra kunder är svensktalande
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med kunder utanför det svenska språket
Du måste vara över 18 år och inneha en gymnasieexamen
Har du tidigare erfarenhet av försäljning och/eller kundservicearbete så ser vi detta som meriterande!
Om du har tidigare erfarenhet från teknisk support, kundservice eller försäljning ser vi detta som meriterande.






Om Transcom
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 90+ kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Ansök nu

Kundsupport för Tele2s mobila tjänster

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 28
Vi söker en kundsupport-specialist som är redo att möta kunder med ett leende och kompetens! Älskar du att hjälpa andra, vill vara en del i ett fantastiskt team och arbeta på en härlig arbetsplats så är du den som Transcom söker!
Vad erbjuder vi dig
På Transcom tror vi att en rolig arbetsmiljö där kunderna får rätt service även kommer leda till du att trivs i ditt arbete. För oss är gemenskap och utveckling något som alltid står i fokus då du som medarbetare är vår viktigaste tillgång. Utöver en ljus och fin arbetsplats med högt i tak för våra ca 300 kollegor medföljer även:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision

Din roll inom kundsupport
Du kommer att besvara inkommande samtal och e-post från Tele2’s kunder för att hjälpa dem lösa problem och ge svar på eventuella frågor. För att lyckas i rollen behöver du vara en god lyssnare som förstår kundens behov och kan hantera stressiga situationer. För att förstå behoven görs en behovsanalys för att skräddarsy tilläggstjänster som kunden presenteras för och kan gynnas av.


Arbetstid: Schemalagd arbetstid.
Öppettider: vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15
Anställningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2023-12-11


Om dig
Vi söker ingen cyberforskare som redan kan allt, utan vi söker dig som har ambitionen att få lära dig (och uppskattar fantastiska kollegor). Du är en problemlösare som är redo att ta dig an utmaningar på ett kreativt sätt och vill utveckla din förmåga att hjälpa kunder på bästa vis. De kompetenser du besitter sedan tidigare är:
Svenska flytande i både tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med alla våra kunder
Du är över 18 år och innehar en gymnasieexamen

Rekryteringsprocessen
Du behöver inte bifoga något CV, men det är alltid uppskattat om du vill dela dina erfarenheter med oss. Efter att du fyllt i din ansökan kommer du att få genomföra 4 digitala tester. Är du den vi söker så kommer vi att kontakta dig för en första intervju. Vill du redan nu få en inblick i hur livet på Transcom är? Besök vår Instagram: TranscomSverige


Vi ser fram emot att få ta del av DIN ansökan!!!


Om Transcom ????
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av +90 kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Ansök nu

Kundsupport för Tele2s mobila tjänster

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 29
Vi söker en kundsupport-specialist som är redo att möta kunder med ett leende och kompetens! Älskar du att hjälpa andra, vill vara en del i ett fantastiskt team och arbeta på en härlig arbetsplats så är du den som Transcom söker!
Vad erbjuder vi dig
På Transcom tror vi att en rolig arbetsmiljö där kunderna får rätt service även kommer leda till du att trivs i ditt arbete. För oss är gemenskap och utveckling något som alltid står i fokus då du som medarbetare är vår viktigaste tillgång. Utöver en ljus och fin arbetsplats med högt i tak för våra ca 300 kollegor medföljer även:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision

Din roll inom kundsupport
Du kommer att besvara inkommande samtal från Tele2’s kunder för att hjälpa dem lösa problem och ge svar på eventuella frågor. För att lyckas i rollen behöver du vara en god lyssnare som förstår kundens behov och kan hantera stressiga situationer. För att förstå behoven görs en behovsanalys för att skräddarsy tilläggstjänster som kunden presenteras för och kan gynnas av.


Arbetstid: Schemalagd arbetstid.
Öppettider: vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15
Anställningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: Öppen ansökan för våren 2024


Om dig
Vi söker ingen cyberforskare som redan kan allt, utan vi söker dig som har ambitionen att få lära dig (och uppskattar fantastiska kollegor). Du är en problemlösare som är redo att ta dig an utmaningar på ett kreativt sätt och vill utveckla din förmåga att hjälpa kunder på bästa vis. De kompetenser du besitter sedan tidigare är:
Svenska flytande i både tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med alla våra kunder
Du är över 18 år och innehar en gymnasieexamen

Rekryteringsprocessen
Du behöver inte bifoga något CV, men det är alltid uppskattat om du vill dela dina erfarenheter med oss. Efter att du fyllt i din ansökan kommer du att få genomföra digitala tester. Är du den vi söker så kommer vi att kontakta dig för en första intervju. Vill du redan nu få en inblick i hur livet på Transcom är? Besök vår Instagram: TranscomSverige


Vi ser fram emot att få ta del av DIN ansökan!!!


Om Transcom ????
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av +90 kontaktcenter i 28 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Ansök nu

Heltidstjänst som kundsupportspecialist

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 27
Om jobbet
Vi söker en kundsupport-specialist som är redo att möta kunder med ett leende och kompetens! Älskar du att hjälpa andra, vill vara en del i ett fantastiskt team och arbeta på en härlig arbetsplats så är du den som Transcom söker!


Vad erbjuder vi dig
På Transcom tror vi att en rolig arbetsmiljö där kunderna får rätt service även kommer leda till du att trivs i ditt arbete. För oss är gemenskap och utveckling något som alltid står i fokus då du som medarbetare är vår viktigaste tillgång. Utöver en ljus och fin arbetsplats med högt i tak för våra ca 300 kollegor medföljer även:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision



Din roll inom kundsupport
Du kommer att besvara inkommande samtal och e-post från Tele2’s kunder för att hjälpa dem lösa problem och ge svar på eventuella frågor. För att lyckas i rollen behöver du vara en god lyssnare som förstår kundernas behov och kan hantera stressiga situationer. För att förstå behoven görs en behovsanalys för att skräddarsy tilläggstjänster som kunden kan gynnas av.


Arbetstid: Schemalagd arbetstid.
Öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15
Anställningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 27 November


Om dig
Vi söker ingen cyberforskare som redan kan allt, utan vi söker dig som har ambitionen att få lära dig (och uppskattar fantastiska kollegor). Du är en problemlösare som är redo att ta dig an utmaningar på ett kreativt sätt och vill utveckla din förmåga att hjälpa kunder på bästa vis. De kompetenser du har sen tidigare är:
Svenska flytande i både tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med alla våra kunder
Du är över 18 år och innehar en gymnasieexamen



Rekryteringsprocessen
Du behöver inte bifoga något CV, men det är alltid uppskattat om du vill dela dina erfarenheter med oss. Efter att du fyllt i din ansökan kommer du att få genomföra 4 digitala tester. Är du den vi söker så kommer vi att kontakta dig för en första intervju. Vill du redan nu få en inblick i hur livet på Transcom är? Besök vår Instagram: TranscomSverige


Vi ser fram emot att få ta del av DIN ansökan!!!


Om Transcom ????
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Ansök nu

Tjänst som kundservicemedarbetare med fast grundlön + provison

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 21
Om jobbet
Vi söker en kundsupport-specialist som är redo att möta kunder med ett leende och kompetens! Älskar du att hjälpa andra, vill vara en del i ett fantastiskt team och arbeta på en härlig arbetsplats så är du den som Transcom söker!


Vad erbjuder vi dig
På Transcom tror vi att en rolig arbetsmiljö där kunderna får rätt service även kommer leda till du att trivs i ditt arbete. För oss är gemenskap och utveckling något som alltid står i fokus då du som medarbetare är vår viktigaste tillgång. Utöver en ljus och fin arbetsplats med högt i tak för våra ca 300 kollegor medföljer även:
Kollektivavtal och tjänstepension
Friskvårdsbidrag
Rikskort, för att spara pengar i matbutik/restaurang
Karriärmöjligheter på ett globalt stort företag
Fast grundlön och möjlighet till provision



Din roll inom kundsupport
Du kommer att besvara inkommande samtal och e-post från Tele2’s kunder för att hjälpa dem lösa problem och ge svar på eventuella frågor. För att lyckas i rollen behöver du vara en god lyssnare som förstår kundernas behov och kan hantera stressiga situationer. För att förstå behoven görs en behovsanalys för att skräddarsy tilläggstjänster som kunden kan gynnas av.


Arbetstid: Schemalagd arbetstid.
Öppettider vardagar 07:45-19:15. Lördagar 08:45-15:15
Anställningsgrad: 100%
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 11 december


Om dig
Vi söker ingen cyberforskare som redan kan allt, utan vi söker dig som har ambitionen att få lära dig (och uppskattar fantastiska kollegor). Du är en problemlösare som är redo att ta dig an utmaningar på ett kreativt sätt och vill utveckla din förmåga att hjälpa kunder på bästa vis. De kompetenser du har sen tidigare är:
Svenska flytande i både tal och skrift
Engelska flytande i tal och skrift för att kommunicera med alla våra kunder
Du är över 18 år och innehar en gymnasieexamen



Rekryteringsprocessen
Du behöver inte bifoga något CV, men det är alltid uppskattat om du vill dela dina erfarenheter med oss. Efter att du fyllt i din ansökan kommer du att få genomföra 4 digitala tester. Är du den vi söker så kommer vi att kontakta dig för en första intervju. Vill du redan nu få en inblick i hur livet på Transcom är? Besök vår Instagram: TranscomSverige


Vi ser fram emot att få ta del av DIN ansökan!!!


Om Transcom ????
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor. På Transcom är vi engagerade. Till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra. Bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället. Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.

Ansök nu

Talent Acquisition Specialist in Orebro/Stockholm

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Nov 20
Transcom is a global customer experience specialist providing excellence in customer care, sales, technical support and credit management services. We have 30,000 customer experience specialists, based in 85 centres across 27 countries, working in 33 languages and due to our recent success we are expanding again!




A DAY IN YOUR LIFE WITHIN TALENT ACQUISITION
No two days are the same, however on a typical day you will aim to support in creating an outstanding candidate experience, secure demanding hiring needs, build our brand & improve our tools and processes. You will:
Support hiring teams to ensure that the best talent is hired, by taking care of the end-to-end recruitment processes; from job ad creation, selection of candidates, conducting interviews & assessments to offer & on-boarding.
Identify relevant sourcing channels, for mainly roles within Nordic speaking customer service.
Work hands-on in improving our various candidate touch points; through improving our recruitment tools & processes.
Contribute in building & strengthening our employer brand through internal and external channels, for attracting Transcom's most valuable assets – our people!
Ensure that the multiple recruitment needs are fulfilled within the SLAs and deadlines.
Develop and maintain relations with stakeholders across functions and geographies.
Provide support to other locations within Europe.


BELONGING & WORKING TOGETHER ARE IMPORTANT TO US
As a Talent Acquisition Specialist, you will be a part of a diverse Northern European TA community & report to the Talent Acquisition Team Leader in Sweden. We prioritize fun & balance, trust & transparency and you will be provided many opportunities to grow & develop with us. We value empowerment and self leadership; meaning you will have full ownership & responsibility of your Talent Acquisition tasks in Sweden.
You will be based in Orebro or Stockholm, Sweden and will work closely with the Talent Acquisition teams based across Europe, who collectively ensure the best candidate journey, while helping each other to develop & grow. Read more about us at www.transcom.com
THE PERFECT CANDIDATE, WILL:
Love working with people & listening to candidates talk about their life, work & dreams – while you analyze how they fit into our open positions & work environment.
Minimum 1 year experience in end to end recruitment.
Identify and engage talent, to provide a unique and positive candidate experience.
Be aware that people are more than just their resumes & think out of the box on how to attract the best talent for our open positions.
Provide support and challenge hiring decisions, to secure diversity in our recruitment.
Adapt to requirements in various locations and collaborate with other teams to provide a smooth recruitment process.
Be passionate about building and promoting the employer brand, through internal and external channels.
Know the power of first impressions; taking care of newcomers will lead to more engaged, and better performing employees.
Thrive on working across cultures and nationalities and know that diverse teams make better business decisions.
Understand the importance of digitalization. You have a good understanding of recruitment systems, social media & tools and leverage them in your recruitment processes.
What life at Transcom is like!


At Transcom, we’re relentlessly committed. To our clients and each other. Every day, someone starts their journey with Transcom. Taking the potential they have today, and turning it into skills for the future. Getting recognized for working hard, being a team player, and supporting others. Championing positive, lasting change in their teams and communities. That’s just how we are at Transcom. Here we care, and root for each other. You’re included, just as you are, from day one. And with the right mindset, there’s no end to how far we can go together.


QUESTIONS?
Perhaps there is something that you are wondering about? Please contact Ashleigh - ashleigh.harkus@transcom.com.

Ansök nu