Örebro: Vikarierande Uthyrare till Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vikarierande Uthyrare till Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-05-10 // Varaktighet: Heltid

Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Örebro.

Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.

Vi som arbetar i våra fastigheter samlas på områdeskontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.

Om tjänsten

Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
- Förbesiktningar
- Boka in och genomföra visningar
- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
- Bistå teamet med administrativa uppgifter
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer


Din profil

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat.

Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel. B-körkort är ett krav för denna tjänst.



Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Visstid till 2022-12-31
- Placering: Örebro
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen


Ansökan

Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på pierre.lundberg@victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Uthyrare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Uthyrare.

Uthyrare till Örebro - visstidsanställning 1 år

Läs mer Feb 16
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som säljinriktad uthyrare och utvecklas tillsammans med oss! Tjänsten är på heltid och en särskild visstidsanställning om 1 år, med chans till förlängning.

Om tjänsten

Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på införsäljning, visningar, event och marknadsföring. Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

- Boka in och genomföra visningar

- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din profil

- Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

- Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

- B-körkort och tillgång till egen bil

- Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Placering: Örebro

- Omfattning: Heltid. Särskild visstidsanställning om 1 år.

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på mail pierre.lundberg@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Maskinuthyrare med stort säljfokus

Läs mer Apr 11
Maskinuthyrare med stort säljfokus
Vi vill vara branschens mest omtyckta arbetsgivare. Inte den största – men bäst när det gäller. Därför investerar vi i våra medarbetare och satsar hållbart för framtiden. Hos oss får du korta beslutsvägar och ett team som samarbetar för att ge bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige rätt maskin på rätt plats. Låter det intressant?
Arento är ett helsvenskt bolag som ingår i Sveviakoncernen. Vi förser bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige med fordon, anläggnings- och byggmaskiner. Vi har kundcenter från Luleå i norr till Malmö i söder. Nu söker vi en uthyrare med stort säljfokus till Örebro!
Som uthyrare hos oss är ditt uppdrag att hyra ut fordon, maskiner och utrustning till främst bygg- och anläggningsbranschen. Du kommer att spela en central roll i Arentos tillväxt och framgång i Örebro med omnejd. Ditt ansvarsområde inkluderar:
Proaktivt kontakta potentiella kunder och etablerade kundrelationer för att öka uthyrningen av våra produkter och tjänster.
Förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom bygg- och anläggningsbranschen.
Ge teknisk support och rådgivning till kunder angående våra maskiner.
Följa upp kundförfrågningar och offerter.
Genomföra försäljnings- och marknadsaktiviteter.
Samarbeta nära med teamet i Örebro och Västerås för att säkerställa kundnöjdhet genom en engagerad och samarbetsvillig inställning.

För att trivas i denna roll tror vi att du är en driven, självgående och resultatfokuserad person. Om du har erfarenhet från byggbranschen är det meriterande då det kommer hjälpa dig att förstå kundernas behov. Din förmåga att kommunicera är stark och du trivs med att bygga relationer. För att enkelt ta dig ut till kunderna har du självklart B-körkort. Har du erfarenhet från sälj och nykundsbearbetning är det ett stort plus, men vi är också öppna för talanger som brinner för maskiner och teknik och vill utvecklas inom sälj. Då tjänsten innefattar administrativa arbetsuppgifter behöver du ha god datorvana och behärska svenska i tal och skrift. För oss är det självklart att du är en positiv person som gillar att arbeta självständigt
Vad vi erbjuder: Ett utvecklande och stimulerande arbete med variation och stort eget ansvar. Arento är ett bolag i en expansiv fas med ett tydligt mål och med en ledning som ständigt strävar framåt i positiv anda. Hos oss blir du snabbt en i gänget. Samarbete ligger i vårt DNA och vi drar prestigelöst nytta av varandras styrkor. Arentos medarbetare trivs och stannar kvar – länge. Med stor kunskap om säkerhet, hantering, skötsel och underhåll finns här alltid någon att fråga. Vi vill vara en arbetsplats för alla. Det är tillsammans vi skapar framgång! Varje kundcenter driver egna frågor och med våra korta beslutsvägar är det lätt att göra sin röst hörd.
Vad tänker du nu?Om du uppfyller önskemålet med erfarenhet inom byggbranschen och kraven med körkort, god datorvana och är redo att ta nästa steg i din karriär som uthyrare med stort säljfokus och vill vara en del av vårt team med fokus på att öka vår kundkrets så ser vi fram emot din ansökan!
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning med start efter överenskommelse. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Den här processen omfattas av tester och vi använder oss av MAP (personlighetstest) och Matrigma (arbetspsykologiskt test).
Sista dag för ansökan är den 13 maj - urvalet sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta kundcenterchef Joachim Åkerström 019-16 50 02.
Fackliga företrädare når du via Svevias växel 08-404 10 00.
Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.

Ansök nu

Sommarjobb som visningsvärd

Läs mer Jan 16
Vill du till en arbetsplats där du får vara med och bidra till något större? Då har du kommit helt rätt. ÖBO tar ett stort samhällsansvar, med ambitionen att vara med och utveckla Örebro i många år framöver. Tillsammans skapar vi ett levande Örebro. 

Du som person 
Du är strukturerad, kvalitetsmedveten och serviceinriktad.  Du är bra på att kommunicera både muntligt och skriftligt och uppfattas som tydlig.

Du tycker om att vara en del av en familjär kultur där olikheter får ta plats.   

Vi på ÖBO bryr oss om vem du är, därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.  

ÖBO arbetar utifrån en värdegrund som utgörs av människors lika värde, miljöansvar, samhällsansvar och öppenhet. Viktiga frågor för oss – och vi hoppas att du känner detsamma.

Din roll 
Uthyrningsenheten som du kommer att ingå i utför visningar av våra lägenheter som hyrs ut till nya kunder.

Som visningsvärd så hanterar du hela processen genom att boka in visningar med nya kunder via mejl eller telefon och tar hand om efterföljande visningar.  I arbetet ingår därför mycket kundkontakter. Till stor del kommer du att arbeta ute i vårt bestånd och i nära samarbete med våra områden i förvaltningen. I arbetsuppgifterna ingår det också att stötta uthyrningens handläggare med administrativt arbete.

Dina kvalifikationer

• Genomförd gymnasieutbildning
• B-körkort
• Meriterande är kunskap om och erfarenhet av fastighetsförvaltning, försäljning och att ha kundkontakter.

Anställningsform
Sommarjobb. Heltid. Med start enligt överenskommelse. 

Intresserad? Hör av dig!
Annika Karlsson, gruppchef Uthyrning, 019-19 42 00.
Peter Gustavsson, facklig representant för Vision, 019-19 42  00.

Vi behöver din ansökan senast 2024-03-31. Varmt välkommen!

ÖBO (ÖrebroBostäder) är ett allmännyttigt bostadsbolag som verkar i Örebro. I mer än 75 år har vi arbetat för att utveckla Örebro till en levande, trygg och trivsam stad – att bo och leva i. Vi gör det genom att hyra ut och förvalta närmare 23?000 bostäder och över 1?000 kommersiella lokaler. Och genom att bygga om och bygga nytt. Men vi är så mycket mer än en hyresvärd och ett bostadsbolag. Vi bryr oss – om våra hyresgäster, våra medarbetare och om världen omkring oss. Läs mer om hur det är att arbeta hos oss på https://www.obo.se/om-obo/jobba-pa-obo/

Ansök nu

Nu söker vi en Uthyrare för vikariat!

Läs mer Feb 9
Du som person
Som person är du serviceinriktad med stort fokus för kund. Du har en god förmåga att hantera stress och är välorganiserad och strukturerad i ditt sätt att arbeta. Du är van att självständigt ta stort eget ansvar och initiativ för att handlägga ärenden i linje med ÖBOs riktlinjer för uthyrning. Vi ser att du har ett proaktivt förhållningsätt, där du alltid jobbar för, så långt det är möjligt, med att minimera hyresförluster. Att vara öppen, nyfiken och värdesätta ett gott samarbete är en grundförutsättning. Vidare ser vi att du vill utvecklas, både i ditt arbete och som person. Du trivs bra i en öppen miljö med högt i tak.

Vi lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Din roll
Som uthyrare är du vår främsta kundkontakt rörande alla uthyrningsfrågor av bostäder som sker via telefon, mejl eller personliga besök. De innefattar också att följa upp och kontrollera kunduppgifter innan nya avtal tecknas. Teckna avtal för uthyrning av bostäder, parkeringar och bostadskomplement. Hantera inkommande post och mejl och göra lägenhetsvisningar samt ta emot och hjälpa kunder. Hos oss får du möjlighet till nya ansvarsområden. Du får växa och utvecklas inom företaget, både genom kunskapsutbyte mellan kollegor och utbildningsmöjligheter.

Verkar det här vara arbetsuppgifter du skulle trivas med? Då är det dig vi söker!

Dina kvalifikationer


• Lägst gymnasieutbildning, gärna högskoleutbildning inom område arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten.
• Vi ser att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, uthyrningsfrågor och administrativt arbete.
• Du ska ha mycket goda kunskaper i Officepaketet med god datorvana.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift där språkkrav för tjänsten är förutom svenska även engelska. Ett plus är om du kan ytterligare något språk.
• Krav är B-körkort

Anställningsform:
Vikariat 2024-04-01--2025-01-31. Heltid.

Intresserad? Hör av dig!
Annika Karlsson, gruppchef Uthyrning, 019 - 19 43 48
Peter Gustavsson, facklig representant för Vision, 019-19 42 00.

Vi behöver din ansökan senast 2024-02-23. Varmt välkommen!

Ansök nu

Uthyrare till Victoriahem i Örebro

Läs mer Sep 14
Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Örebro.

Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.

I Örebro förvaltar vi ca 625 lägenheter. Vi som arbetar i våra fastigheter samlas på områdeskontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.

Om tjänsten

Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Arbetet är mycket varierande då du dels ansvarar för uthyrningen, men även stöttar förvaltarna och deltar i det bosociala arbetet för att öka hyresgästernas trivsel och trygghet. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
- Förbesiktningar
- Boka in och genomföra visningar
- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
- Bistå teamet med administrativa uppgifter
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla det bosociala arbetet i bostadsområdena


Din profil

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat.

Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel.

B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för denna tjänst.



Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Örebro
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen


Ansökan

Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på pierre.lundberg@victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Victoriahem AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Victoriahem AB .

Uthyrare till Örebro - visstidsanställning 1 år

Uthyrare
Läs mer Feb 16
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som säljinriktad uthyrare och utvecklas tillsammans med oss! Tjänsten är på heltid och en särskild visstidsanställning om 1 år, med chans till förlängning.

Om tjänsten

Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar en utmaning. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att lyckas med det behöver du som uthyrare testa olika vägar att nå ut till sökande, leta efter sammanhang där man kan sälja in våra lägenheter och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till våra intressenter. För att lyckas tror vi att du behöver tänka i nya banor och hitta nya vägar i uthyrningen. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras till stora delar av vår centrala uthyrningsenhet. Ditt jobb blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på införsäljning, visningar, event och marknadsföring. Kvälls- och helgjobb förekommer vid behov.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

- Boka in och genomföra visningar

- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din profil

- Relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

- Tidigare erfarenhet av uthyrning, försäljning, eller likvärdigt

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

- B-körkort och tillgång till egen bil

- Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från en roll som uthyrare av bostäder sedan tidigare

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Placering: Örebro

- Omfattning: Heltid. Särskild visstidsanställning om 1 år.

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på mail pierre.lundberg@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fastighetstekniker till Örebro

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Feb 16
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som fastighetstekniker och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

I rollen som fastighetstekniker kommer du vara en del i ett team som arbetar med reparationer och felavhjälpande underhåll, samt generell tillsyn av fastigheterna. Rollen är social och serviceinriktad och du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. I rollen ställs det även höga krav på struktur, digital dokumentation och uppföljning. Vi ser därför att du som söker ser ordning och reda som en självklar komponent i arbetet.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Utföra reparationer och underhållsåtgärder

- Åtgärda felanmälningar från hyresgäster

- Ronderingar

- Ansvara för att följa upp att beställda arbeten är genomförda

- Fakturaavstämning för beställda åtgärder

- Arbeta med planerat underhåll och proaktiva åtgärder

- Systematiskt brandskyddsarbete mm

Din profil

- Arbetslivserfarenhet från en roll som fastighetstekniker eller reparatör

- Utbildning med inriktning fastighetsteknik, alternativt erfarenhet som vi bedömer likvärdig

- Körkort klass B

- Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift

- Erfarenhet av VVS, El och/eller vitvaror är meriterande

I den här rekryteringen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser därför att du som söker är en driven lagspelare som trivs med att ta egna initiativ och driva din arbetsdag framåt. Det är viktigt att du gillar att ha kontakt med människor, är serviceinriktad och har ett professionellt kundbemötande. Du tycker om att skapa trivsel och förtroende i kontakten med våra hyresgäster. Vidare trivs du med eget ansvar, gillar att engagera dig och vill vara med och utveckla bostadsområden på flera nivåer.

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget, samtidigt som vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, där vi dagligen utvecklas både som individer och bolag.

Övrig information

- Start: Enligt överenskommelse

- Omfattning: Heltid

- Placering: Örebro

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta förvaltare Filip Malmqvist på mail filip.malmqvist@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrare till Örebro

Fastighetsmäklare
Läs mer Okt 3
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som uthyrare och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

I rollen som uthyrare hos oss drivs du av att bygga relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det även viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter väl.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

- Hantera störningsärenden och olovlig andrahandsuthyrning

- Boka in och genomföra visningar

- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din profil

- Fastighetsmäklarutbildning, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

- Erfarenhet av förvaltning av bostäder

- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

- Tidigare erfarenhet av fastighetsmäkleri, försäljning, eller service

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

- B-körkort och tillgång till egen bil

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Placering: Örebro

- Omfattning: Heltid

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval och ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt via länken på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på pierre.lundberg@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljinriktad uthyrare till Örebro

Fastighetsmäklare
Läs mer Dec 12
Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om över 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 8 personer med olika roller såsom miljövärd, fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Nu söker vi dig som vill ta dig an rollen som säljinriktad uthyrare och utvecklas tillsammans med oss!

Om tjänsten

I rollen som uthyrare hos oss drivs du av att bygga relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Som person är du ansvarstagande och initiativrik. Du har lätt för att skapa goda relationer såväl internt som externt och har en mycket god kommunikativ förmåga. I rollen är det även viktigt att du brinner för ordning och reda samt att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter väl.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Ansvara för uthyrningsprocessen från start till mål

- Hantera störningsärenden och olovlig andrahandsuthyrning

- Boka in och genomföra visningar

- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister

- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer

- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster

- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider

- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla bostadsområdet på flera nivåer

Din profil

- Fastighetsmäklarutbildning, alternativt annan relevant eftergymnasial utbildning i kombination med dokumenterad erfarenhet från relationsskapande sälj

- Erfarenhet av förvaltning av bostäder

- Goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i Excel

- Tidigare erfarenhet av fastighetsmäkleri, försäljning, eller service

- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.

- B-körkort och tillgång till egen bil

Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse

- Placering: Örebro

- Omfattning: Heltid

- Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen

Ansökan

Vi tillämpar löpande urval och ser därför gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt via länken på vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på pierre.lundberg@victoriahem.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Uthyrare till Victoriahem i Örebro

Uthyrare
Läs mer Sep 14
Är du en driven person som har tidigare erfarenhet av fastighetsbranschen? Har du dessutom siktet inställt på att komma till en arbetsplats med engagerade kollegor? Då kan du vara den vi söker till rollen som uthyrare i Örebro.

Victoriahem utvecklar attraktiva bostadsområden i landets tillväxtregioner. Många av våra hus byggdes under miljonprogrammet, och genom att investera i och utveckla hela stadsdelar skapar vi riktigt bra platser att bo på. Vi tar hand om drygt 39 000 familjers hem i 31 kommuner, från Uppsala i norr till Trelleborg i söder. Och vi växer.

I Örebro förvaltar vi ca 625 lägenheter. Vi som arbetar i våra fastigheter samlas på områdeskontoret och går igenom de uppgifter som finns för dagen. Vi som jobbar här har olika roller såsom fastighetstekniker, förvaltare, uthyrare och områdeschef.

Om tjänsten

Det här är jobbet för dig som gillar att skapa relationer, hitta lösningar och skapa resultat. Arbetet är mycket varierande då du dels ansvarar för uthyrningen, men även stöttar förvaltarna och deltar i det bosociala arbetet för att öka hyresgästernas trivsel och trygghet. Du kommer ha daglig kontakt med hyresgäster och arbeta aktivt med att bistå med stöd och administrativ hjälp på kontoret.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

- Arbeta med annonsering av lediga lägenheter
- Förbesiktningar
- Boka in och genomföra visningar
- Hjälpa till med in- och utlämning av samtliga nycklar/passagebrickor samt upprätthålla nyckelregister
- Kontakt med befintliga hyresgäster och leverantörer
- Ta emot och hantera synpunkter från hyresgäster
- Bemanna områdeskontoret vid gällande öppettider
- Bistå teamet med administrativa uppgifter
- Tillsammans med övriga i teamet bidra till att utveckla det bosociala arbetet i bostadsområdena


Din profil

Vi söker dig med eftergymnasial utbildning, alternativt minst gymnasieutbildning i kombination med yrkeserfarenhet inom fastighetsmarknaden. Du har tidigare erfarenhet av försäljning, kundtjänst eller likvärdigt. För att trivas i rollen behöver du vara samarbetsorienterad och bra på att bygga relationer med såväl kollegor som hyresgäster. Du är resultatorienterad och arbetar på ett strukturerat sätt för uppnå mål och goda resultat.

Vi ser att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet, i synnerhet Excel.

B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav för denna tjänst.



Vi erbjuder

Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.

Övrig information

- Startdatum: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Örebro
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen


Ansökan

Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Pierre Lundberg på pierre.lundberg@victoriahem.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu