Örebro: Operativ Inköpare till Hasselfors Garden i Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operativ Inköpare till Hasselfors Garden i Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2019-01-02 // Varaktighet: Heltid

Logistikkoordinator till Hasselforsgarden
Tjänsten är placerad hos vår kund Hasselfors Garden på deras anläggning i Mosås i Örebro. Du kommer att bli anställd av Kornboden/OnePartnerGroup och uthyrd till Hasselfors Garden. Tjänsten är på heltid och skall tillsättas snarast möjligt och kommer pågå i 4-6 månader. med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är dagtid, måndag – fredag 7-16.

Om Hasselfors Garden:
Hasselfors Garden tillverkar och säljer kvalitetsprodukter för trädgård och odling — bl. a jord, gödsel och dekorationsprodukter. Huvudkontoret ligger i Örebro med fabriker strategiskt placerade över landet. Hasselfors Garden är marknadsledande på jord i Sverige. Företaget har ca 60 anställda och omsätter ca 280 milj.kr. Hasselfors Garden ingår i den finska Vapo-koncernens trädgårdsdivision, Kekkilä Group. Vapo är den största aktören inom bioenergiområdet i Östersjöregionen. Koncernen har drygt 1800 anställda och omsätter ca 6 miljarder kronor. Läs mer på hasselforsgarden.se.

Beskrivning:
Som Logistikkoordinator hos vår kund är du en spindel i nätet där du ansvarar för att ta emot beställningar/ordrar från företagets kunder och ser till att de får sina leveranser i tid. Du kommer ta emot webbordrar samt ordrar i företagets affärssystem. Du sköter planering av transporter och transportbokning med olika fraktbolag. Du håller koll på vad som lastats och räknar av mot lagret och i systemet. Du för statistik och håller koll på om något blivit försenat eller fel i leveransen. I denna roll har du dagligen kontakt med fraktbolagets transportplanerare, med chaufförer samt med företagets eget kundcenter. Hasselfors garden har under just dessa månader sin högsäsong vilket kräver ett högt arbetstempo och ett flexibelt förhållningssätt. 

Kvalifikationer:
Din utbildningsbakgrund består som minst av gymnasieutbildning.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av transportplanering, orderadministration eller liknande arbetsuppgifter, gärna inom logistik, transport eller kundsupport.

Vi söker dig med god administrativ förmåga och som har erfarenhet av att arbeta i en affärsdriven verksamhet med kunden i centrum. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt fallenhet för att lära dig olika IT-system.

Du är serviceinriktad och professionell i alla kundkontakter och kan upprätthålla en positiv attityd även i stressade situationer. Det är viktigt att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar.

Du har b-körkort och tillgång till bil för att kunna ta dig till arbetet.

Anställningsform:
Visstidsanställning 6 månader.
Du kommer vara anställd hos oss och uthyrd till vår kund.

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Tjänsten skall tillsättas 1 februari, vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma at tillsättas innan sista ansökningsdag. Se därför till att skicka in din ansökan redan idag!

I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik, Hälsingland och Östersund. Kornboden - en del av OnePartnerGroup.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Trafiksamordnare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Trafiksamordnare.

TA-personal till Lambertsson i Örebro

Läs mer Mar 30
Är du Lambertssons nya TA-personal? varmt välkommen med din ansökan redan idag!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som TA-personal kommer du att arbeta med att leverera och etablera trafikavspärrningsmaterial, barriärer och andra skyddsanordningar till Lambertssons kunder. Utöver detta kommer du även att arbeta med underhåll av TA-material.

Arbetet är förlagt dagtid.

Vem är du?
Vi söker dig som är en lagspelare och som sätter stort värde i service och kvalité. Vi ser även att du är lyhörd och strukturerad i ditt arbete. Vi värdesätter samarbets- och initiativförmåga, likaså ditt engagemang samt serviceanda. Vi tror att du är praktiskt lagd och trivs med ett fysiskt arbete där du får ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Har du erfarenhet av drift- och underhållsarbete av vägar ser vi det som meriterande.

Krav:
- B-körkort

Meriterande:
- Trucckort
- Erfarenhet av liknande arbete
- Erfarenhet av TA-material
- Arbete på väg, steg 1

Känner du igen dig i ovanstående beskrivning? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om verksamheten
Lambertsson är en av Skandinaviens största uthyrare och tjänsteleverantör inom bygg- och industrilösningar.


Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Ansök nu

Freight Manager

Läs mer Aug 21
Sonat är ett bolag verksamt inom Supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning , kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Om rollen

Vi söker dig med kompetens och erfarenhet inom Freight Management som vill arbeta i Sonats Outsourcingverksamhet i spännande och utvecklande uppdrag, med transportlösningar för både B2C och B2B. Som Freight Manager på Sonat så arbetar du nära den operativa driften och följande områden ingår i rollen:

- Design, upphandling och införande av transportlösningar
- Performance management där mätning, analys, åtgärder och rapportering är grunden för att driva ständiga förbättringar avseende kvalité, service och kostnader
- Contract Management med ansvar för dagligt stöd till det operativa teamet i kontraktuella frågor, säkerställa prisavtal och prisregleringar


Du arbetar i nära samarbete med våra uppdragsgivare, aktörerna i logistiknätverket och är drivande i den löpande utvecklingen av innovativa lösningar och förbättringar.

Kvalifikationer

- Högskoleutbildning eller motsvarande med inriktning logistik och transport
- Praktisk erfarenhet av de områden som ingår i rollen
- Förståelse kring funktionaliteten i Affärssystem, WMS, TA-system samt goda kunskaper i Excel


Meriterande

- Erfarenhet av att arbeta i system för Freight Cost Control och Last mile delivery
- Erfarenhet av att driva och/eller delta i utvecklingsprojekt inom supply chain
- Erfarenhet av arbete både på varuägarsidan och i transportbranschen


Vem är du?

Du har en professionell framtoning och relationell kompetens som stödjer goda resultat och samarbete. Du vill och kan arbeta på såväl strategisk, taktisk som operativ nivå och lägger stor vikt vid excellent kvalité i din leverans.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Anställningsform: 100%, Tillsvidare

Start: enligt överenskommelse

Placering: Fabriksgatan 24, Örebro

Har du några frågor eller funderingar så välkommen att höra av dig till COO, Pernilla Johansson, 070 287 9916. Vi genomför urval och intervjuer löpande.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Freight Manager

Läs mer Aug 5
Sonat är ett bolag verksamt inom Supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning , kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Om rollen

Vi söker dig med kompetens och erfarenhet inom Freight Management som vill arbeta i Sonats Outsourcingverksamhet i spännande och utvecklande uppdrag, med transportlösningar för både B2C och B2B. Som Freight Manager på Sonat så arbetar du nära den operativa driften och följande områden ingår i rollen:

- Design, upphandling och införande av transportlösningar
- Performance management där mätning, analys, åtgärder och rapportering är grunden för att driva ständiga förbättringar avseende kvalité, service och kostnader
- Contract Management med ansvar för dagligt stöd till det operativa teamet i kontraktuella frågor, säkerställa prisavtal och prisregleringar


Du arbetar i nära samarbete med våra uppdragsgivare, aktörerna i logistiknätverket och är drivande i den löpande utvecklingen av innovativa lösningar och förbättringar.

Kvalifikationer

- Högskoleutbildning eller motsvarande med inriktning logistik och transport
- Praktisk erfarenhet av de områden som ingår i rollen
- Förståelse kring funktionaliteten i Affärssystem, WMS, TA-system samt goda kunskaper i Excel


Meriterande

- Erfarenhet av att arbeta i system för Freight Cost Control och Last mile delivery
- Erfarenhet av att driva och/eller delta i utvecklingsprojekt inom supply chain
- Erfarenhet av arbete både på varuägarsidan och i transportbranschen


Vem är du?

Du har en professionell framtoning och relationell kompetens som stödjer goda resultat och samarbete. Du vill och kan arbeta på såväl strategisk, taktisk som operativ nivå och lägger stor vikt vid excellent kvalité i din leverans.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Anställningsform: 100%, Tillsvidare

Start: enligt överenskommelse

Placering: Fabriksgatan 24, Örebro

Har du några frågor eller funderingar så välkommen att höra av dig till COO, Pernilla Johansson, 070 287 9916. Vi genomför urval och intervjuer löpande.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Logistikkoordinator till Hasselfors Garden

Läs mer Jan 3
Logistikkoordinator till Hasselforsgarden
Tjänsten är placerad hos vår kund Hasselfors Garden på deras anläggning i Mosås i Örebro. Du kommer att bli anställd av Kornboden/OnePartnerGroup och uthyrd till Hasselfors Garden. Tjänsten är på heltid och skall tillsättas snarast möjligt och kommer pågå i 4-6 månader. med möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är dagtid, måndag – fredag 7-16.

Om Hasselfors Garden:
Hasselfors Garden tillverkar och säljer kvalitetsprodukter för trädgård och odling — bl. a jord, gödsel och dekorationsprodukter. Huvudkontoret ligger i Örebro med fabriker strategiskt placerade över landet. Hasselfors Garden är marknadsledande på jord i Sverige. Företaget har ca 60 anställda och omsätter ca 280 milj.kr. Hasselfors Garden ingår i den finska Vapo-koncernens trädgårdsdivision, Kekkilä Group. Vapo är den största aktören inom bioenergiområdet i Östersjöregionen. Koncernen har drygt 1800 anställda och omsätter ca 6 miljarder kronor. Läs mer på hasselforsgarden.se.

Beskrivning:
Som Logistikkoordinator hos vår kund är du en spindel i nätet där du ansvarar för att ta emot beställningar/ordrar från företagets kunder och ser till att de får sina leveranser i tid. Du kommer ta emot webbordrar samt ordrar i företagets affärssystem. Du sköter planering av transporter och transportbokning med olika fraktbolag. Du håller koll på vad som lastats och räknar av mot lagret och i systemet. Du för statistik och håller koll på om något blivit försenat eller fel i leveransen. I denna roll har du dagligen kontakt med fraktbolagets transportplanerare, med chaufförer samt med företagets eget kundcenter. Hasselfors garden har under just dessa månader sin högsäsong vilket kräver ett högt arbetstempo och ett flexibelt förhållningssätt. 

Kvalifikationer:
Din utbildningsbakgrund består som minst av gymnasieutbildning.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av transportplanering, orderadministration eller liknande arbetsuppgifter, gärna inom logistik, transport eller kundsupport.

Vi söker dig med god administrativ förmåga och som har erfarenhet av att arbeta i en affärsdriven verksamhet med kunden i centrum. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift samt fallenhet för att lära dig olika IT-system.

Du är serviceinriktad och professionell i alla kundkontakter och kan upprätthålla en positiv attityd även i stressade situationer. Det är viktigt att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt och ta stort eget ansvar.

Du har b-körkort och tillgång till bil för att kunna ta dig till arbetet.

Anställningsform:
Visstidsanställning 6 månader.
Du kommer vara anställd hos oss och uthyrd till vår kund.

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Tjänsten skall tillsättas 1 februari, vi går igenom ansökningar löpande och tjänsten kan komma at tillsättas innan sista ansökningsdag. Se därför till att skicka in din ansökan redan idag!

I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik, Hälsingland och Östersund. Kornboden - en del av OnePartnerGroup.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Kornboden

Nedan visas andra jobb i Örebro från Kornboden .

C - chaufför / CE - chaufför

Distributionsförare
Läs mer Jan 8
C-chaufförer/ CE-chaufförer till heltidstjänster!
 


Beskrivning:
Nu söker vi chaufförer som ska arbeta med distribution och inhämtning av pall/paket och brev. Uppdragen är på heltid och kommer påbörjas inom kort.

Arbetsdagarna innebär att kommer följa ett schema, men nya uppdrag kan även inkomma under dagen vilket gör att du behöver vara flexibel, stresstålig och tycka om att arbeta i högt tempo! Givetvis är det även en fördel om du känner dig trygg bakom ratten av en lastbil och om du är van vid fysiskt arbetet, då tjänsten innehåller en del tunga lyft.

Kvalifikationer:
Det är ett krav att du har körkort med rätt behörighet, YKB och förarkort. I tjänsten kommer du dagligen möta kunder så det är viktigt att du är kvalitetsmedveten och behärskar det svenska språket i tal och skrift för att kunna kommunicera med kunderna. Du ska också ha en utbildning på minst gymnasienivå.

Vi söker dig som har en positiv attityd, är duktig på att bemöta olika typer av människor och är engagerad i ditt jobb. Datorvana/tekniskt intresse är ett plus då du kommer jobba med handdator.

Anställningsform:
Visstid

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.



I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik och Östersund.

Ansök nu

Gårdsarbetare / sorterare för heltidsjobb i Örebro!

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Jan 25
Har du ett intresse för återvinning, farligt avfall? Tycker du om variation och att arbeta fysiskt? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Vi söker nu en gårdsarbetare/sorterare till vår kund i Örebro. Vi söker dig som är fysiskt stark och gillar att arbeta aktivt. Tjänsten skall tillsättas snarast möjligt enligt överenskommelse. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid mån-fre 7.00-16.00. Du kommer bli anställd hos oss och uthyrd till vår kund.

Beskrivning:
Tjänsten innebär en varierad roll i ett företag som arbetar med återvinning och avfallshantering. Du kommer arbeta praktisk med avfallshantering på företagets anläggning. Arbetet sker både inomhus och utomhus och är fysiskt krävande. Truckkörning föekommer om du har truckkort.

Välkommen med din ansökan och ta chansen att bli en del av ett härligt team!
OBS: Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Huvudsakliga arbetsuppgifter


• Klassificera, sortera och märka farligt avfall/farligt gods
• Identifiera, sortera och omemballera restprodukter.
• Lossa, lasta och förflytta material/avfall genom att framföra maskinell utrustning
• Medverka i filialens arbetsmiljö-, kvalitets- och säkerhetsarbete
• Medverka till en bra arbetsmiljö, god hälsa och ett gott arbetsklimat
• Ständigt arbeta för en säker, effektiv och ren arbetsplats samt hålla ordning och reda
• Att utföra ovan arbetsuppgifter i enlighet med lagar, förordningar och föreskrifter samt bolagets policys, riktlinjer och rutiner.
• Utöver ovan arbetsuppgifter kan medarbetaren förväntas utföra andra arbetsuppgifter som är relevanta för verksamheten.

Kvalifikationer:
Du har avslutad gymnasieutbildning.
Du har erfarenhet av likande arbete som gårdsarbetare, truckförare eller motsvarande
Du har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift.
Du har B-körkort och tillgång till bil för att ta dig till arbetsplatsen.

Meriterande
Truckkort A+B och erfarenhet av att köra motviktstruck.
Det är meriterande om du har praktisk erfarenhet av arbete med farligt avfall och ADR eller inom kemiområdet.

Personliga egenskaper:
Som person är du serviceinriktad och tycker om att hjälpa till och hugga i där det behövs. Du är prestigelös, trivs med att arbeta praktiskt men har också god administrativ förmåga. Du har lätt för att sammarbeta och har även ett högt säkerhetstänk.

Anställningsform:
Visstidsanställning

Sysselsättningsgrad:
Heltid (100%)

Arbetstid och lön:
Dagtid, fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansök redan idag!

I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik, Hälsingland och Östersund. Kornboden - En del av OnePartnerGroup.

Ansök nu

Servicetekniker till ASSA ABLOY Entrance Systems i Örebro

Servicetekniker, maskin
Läs mer Jan 24
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som servicetekniker som/inom t.ex. bilmekaniker, industrielektriker, styr- och reglerteknik eller motsvarande? Drivs du av att lösa problem och är serviceinriktad? Då är det dig vi söker som servicetekniker till vår kund ASSA ABLOY Entrance Systems i Örebro.

Om ASSA ABLOY Entrance Systems
ASSA ABLOY Entrance Systems är världens mest mångsidiga leverantör av automatiska entrélösningar för dina byggnaders framsida, baksida och insida. Med ett heltäckande synsätt på flödet av människor, varor och fordon skapar ASSA ABLOY säkra, praktiska, trygga och tillförlitliga automatiska entrélösningar – med bästa möjliga balans mellan kostnad, kvalitet och livstidsprestanda. För att läsa mer om företaget, besök deras hemsida https://www.assaabloyentrance.se/sv/aaes/assaabloyentrancese/

Tjänsten är en direkt rekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss Kornboden/OnePartnerGroup och du kommer anställas direkt hos vår kund ASSA ABLOY Entrance Systems.

OBS: Kort ansökningstid och urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Som servicetekniker på ASSA ABLOY Entrance Systems är du ett av deras viktigaste ansikten ut mot kund. Du sköter det förebyggande underhållet utifrån aktuellt serviceavtal och hjälper kunden med rådgivning kring förbättringsåtgärder. Akuta reparationer, mindre del av nymontering av våra produkter samt en säljande roll ingår i tjänsten. Du utgår från ditt hem med din servicebil och ansvarar för dina egna jobb i samarbete med serviceavdelningen. Du kommer huvudsakligen att arbeta mot kunder i och runt om Örebro. Som servicetekniker har du en servicebil med verktygsutrustning, dator och mobiltelefon.

Din profil
Krav: 
- Teknisk utbildning eller arbetslivserfarenhet som servicetekniker inom som/inom t.ex. bilmekaniker, industrielektriker, styr- och reglerteknik eller motsvarande. 
- Svenska och engelska i tal och skrift.
- B-körkort. 

Meriterande: 
- Arbetslivserfarenhet som servicetekniker ute på fält. 

Som person är du företagsam, självgående och van vid att hantera flera projekt samtidigt. Du tar gärna egna initiativ och noggrann med att slutföra jobb du tar dig an. Som servicetekniker har du ett driv av att vårda befintliga och nya kundrelationer. Arbetet kräver stor flexibilitet men skapar också möjlighet att arbeta med frihet under ansvar.

Omfattning
Heltid

Start
Omgående eller enligt överenskommelse.

Arbetstider
Månd-fre 06.30-15.45 (Beredskap kan förekomma)

Lön
Marknadsmässig fast lön.

Anställningsform
Tillsvidareanställniing med 6 månaders provanställning.

Tjänstgöringsort
Örebro

Om vårt företag
Kornboden är en del av OnePartnerGroup som är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 46 orter i Sverige och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.se/ www.kornboden.se

Ansök nu

Truckförare deltid till välkänt företag

Truckförare
Läs mer Jan 18
Vi söker nu vassa truckförare för extrajobb på lager hos en av våra stora kunder i Örebro. Du som söker skall ha annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat arbete om minst 50%.

Beskrivning:
Du kommer arbeta i en trevlig arbetsmiljö och köra truck samt sortera varor i högt tempo. Tjänsten innebär att ta hand om ingående samt utgående gods.

För att bli aktuell för detta jobb behöver du kunna ha hög flexibilitet och ha förutsättningar att vara tillgänglig med relativt kort varsel. Du som söker har ambitionen att arbeta så mycket som möjligt utöver din andra sysselsättning. Processen pågår löpande så vänta inte med att skicka in ditt cv redan idag.

Arbetspassen kommer vara förlagda ungefär enligt dessa skift nedan:
Skift 1: 06.30-09.30
Skift 2: 17.15-21.15



Kvalifikationer:
Du som söker tjänsten bör gilla att jobba fysiskt, behärska svenska språket i tal och skrift samt ha hög arbetsmoral. Du har tidigare arbetat på lager och har erfarenhet av att köra truck.

Anställningsform:
behovsanställning

Sysselsättningsgrad:
Deltid

Arbetstid och lön:
varierande tider/Fast lön

Övrig information:
Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

Kornboden arbetar med tjänsterna; bemanning, rekrytering och interim management. Vi har hjälpt stora och små företag, i storstad och i glesbygd sedan 1996. Våra kunder finns både inom privat och offentlig sektor. Vi har mer än 15 års erfarenhet av - Rätt person, på rätt plats med rätt kompetens!

Ansök nu

Maskinoperatör sökes till uppdrag på dagtid

Plastarbetare
Läs mer Jan 16
Vi söker nu en maskinoperatör till vår kund i Lindesberg. Uppdraget är heltid under dagtid.

Vi söker dig som är intresserad av att jobba dagtid och har ett tekniskt intresse.

Beskrivning:

Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen innefatta arbete på produktionslina, där du kommer ansvara för 3-5 maskiner, övervaka och packa slutprodukter på pall. Arbetet kräver nogrannhet och stor kvalitetsmedvetenhet för att slutprodukten ska hålla rätt kvalitet. 

Kvalifikationer:
Vi söker dig som är tillgänglig för start med kort varsel. Du har hög arbetsmoral, du är kvalitetsmedveten och har ett bra ordningsinne samt brinner för teknik. Du har goda kunskaper i svenska. Du ska med hjälp av arbetsinstuktioner kunna vara i stort sett självgående i arbetet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av maskinoperatörsjobb eller liknande arbete där kvalitet varit av stor betydelse.

Anställningsform:
Visstid med möjlighet till överrekrytering av kund.

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/fast lön



Övrig information:
Urval sker löpande så ansök redan idag!



I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik och Östersund.

Ansök nu

Administrativa truckförare sökes

Truckförare
Läs mer Jan 21
Vi söker nu personer till ett härligt team hos en av våra kunder i Kumla. Vi söker dig som har god erfanhet av truckkörning och ett gott sinne för noggrannhet och ett strukturerat arbetssätt. Företaget sorterar och arkiverar dokument för myndigheter och företag. 
Tjänsten är i en visstdsanställning på 6 månader och har start omgående och omfattar 100%. Du arbetar dagtid måndag-fredag 7-16/8-17.

Kundens verksamhet ligger i Kvarntorp utanför Kumla och därför är körkort och egen bil ett måste för att kunna ta sig till och från arbetsplatsen.

Kvalifikationer:
Det ställs stora krav på noggrannhet, plikttrogenhet och ordningssinne. Truckkort B2 är ett krav och B1 är meriterande samt tidigare erfarenhet administrativa uppgifter inom lager är mycket meriterande. Ödmjukhet och respekt för arbetet är viktigt. 

Kunden hanterar en mängd säkerhetsklassade dokument och ett krav är att du som sökande är ostraffad. Ett utdrag ur belastningsregistret kommer krävas innan jobbstart.

Urval sker löpande, tveka därför inte med att skicka in din ansökan redan idag så vi får veta mer om dig och din bakgrund. 

Anställningsform:
Visstid

Sysselsättningsgrad:
Heltid

Arbetstid och lön:
Dagtid/Fast lön

Övrig information:
Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag!





I vår snabbrörliga värld är det viktigare än någonsin att ha rätt kompetens inom sitt företag. Vår kunskap om dina förutsättningar på den lokala marknaden tillsammans med vår erfarenhet, gör att vi kan hitta och attrahera de medarbetare du behöver för att lyckas ännu bättre. Kornboden Rekrytering & Bemanning jobbar alltid nära dig som kund och våra kontor hittar du i Sundsvall, Örebro, Örnsköldsvik och Östersund.

 

Sökord: Arkivoperatör, Administratör, Administrativ assistent, Truckförare.

Ansök nu