Örebro: Utlåningsspecialist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Utlåningsspecialist i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2025-07-02 // Varaktighet: Heltid

Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/utlaningsspecialist-1. Vi ser fram emot din ansökan!

Om Kommuninvest
Kommuninvest är Sveriges ledande finansinstitut för kommuner och regioner, med uppdrag att stödja samhället med hållbar och effektiv finansiering. Vi har hjärtat i kommunsektorn och hjärnan i finansbranschen och hos oss får du chansen att bli en del av en organisation som kombinerar finansiell expertis med en passion för hållbarhet och samhällsutveckling.

Varför Kommuninvest?
Kommuninvest är en drivande kraft för förändring, mer än bara en finansiell institution. Vi är en väsentlig aktör i det finansiella systemet med ett uppdrag att finansiera utveckling inom kommunsektorn, erbjuda en säker placering för investerare och fungera som ett kunskapscentrum inom kommunfinansiering och långsiktig hållbarhet.

Vi bidrar till Sveriges utveckling med en lika fantastisk som enkel idé: Fler kommuner får bättre lånevillkor tillsammans, än var och en för sig. Sedan 1986 har idén bidragit till att sänka svenska kommuners lånekostnader med miljardbelopp.

Vi ägs av 296 kommuner och regioner. Våra kunder finns inom kommun och region samt kommunala bolag och stiftelser.

Om tjänsten – Utlåningsspecialist i Utlånings- och rådgivningsavdelningen
Utlåningsgruppen utgör tillsammans med rådgivningsgruppen och kreditgruppen Kommuninvests utlånings- och rådgivningsavdelning. Utlåningsgruppen ansvarar för utlåning samt support och utveckling av digitala tjänster inom KI Finans. Avdelningen hanterar en total utlåningsvolym på i storleksordningen 545 miljarder kronor.

Inom gruppen finns ett tiotal tjänster: utlåningsspecialister och produktägare. Gruppen samarbetar tätt inom avdelningen och med andra delar av verksamheten för att förmedla rätt lösningar till kunderna. Vi står inför en spännande tid där vi bland annat genomför ett större systembyte och effektivare processer. Vi har nu en vakans och söker en ny medarbetare för en tillsvidareanställning.

Du kommer att vara en viktig resurs i utlåningsprocessen. Arbetsdagarna kommer att var omväxlande och dynamiska. Till arbetsuppgifterna hör att:
• Hantera offerter
• Hantera kunders beslutsdokumentation
• Genomföra affärsavslut
• Göra dokumentationskontroll
• Driva en aktiv kunddialog i de olika stegen av utlåningen
• Driva förbättringar och effektiviseringar i befintlig utlåningsprocess
• Erbjuda support och utbildning till kunderna i deras användning av digitala tjänster
• Samverka inom och utanför avdelningen för att säkra en sammanhållen och kvalificerad leverans till kund

Vem är du?
För att lyckas i rollen krävs en mycket god samarbetsförmåga – förmågan att arbeta effektivt tillsammans med andra är en grundläggande komponent i det dagliga arbetet. Du är en noggrann, ansvarstagande och pedagogisk lagspelare. Du har lätt för att skapa kontakt med nya människor och för att bibehålla goda relationer. Du är bra på att arbeta under tidspress och på att hålla många bollar i luften samtidigt. Du är van vid att jobba med hög kvalitet samt vid att hela tiden förbättra processer och arbetssätt.

Kvalifikationer:• Minst kandidatexamen i nationalekonomi
• Du har gedigen erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll och av att bygga goda kundrelationer.
• Du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med inom finansmarknaden, kreditgivning eller kommunal finansverksamhet. Du har ett starkt intresse för desamma.
• Om du har erfarenhet från liknande roller i andra företag eller organisationer så är det meriterande.

Vad vi erbjuder:
På Kommuninvest blir ditt arbete en del av något större. Vi erbjuder en arbetsplats där du dagligen bidrar till samhällets välfärd och utveckling. Med korta beslutsvägar och en stark gemenskap får du möjlighet att påverka och utvecklas. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på hållbar utveckling, attraktiva och konkurrenskraftiga förmåner samt möjligheter att växa inom ett område där ditt arbete kan göra skillnad för hela samhället. Läs mer om oss och våra förmåner på vår karriärsida.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på vårt kontor i Örebro med tillträde så snart som möjligt.

Rekryteringsprocessen
Som en del av vår rekryteringsprocess använder vi arbetspsykologiska tester för att säkerställa en objektiv och rättvis bedömning. Genom testerna får vi en bättre förståelse för dina personliga egenskaper och problemlösningsförmåga, vilket hjälper oss att matcha rätt person till rätt roll. De tester vi använder är Assessios MAP och Matrigma, som är vetenskapligt utvecklade och väl etablerade verktyg för att utvärdera både potential, arbetsrelaterade kompetenser och potentiella riskområden.

Du kommer att få mer information om dessa tester under rekryteringsprocessen. Vår ambition är att skapa en transparent och inkluderande process där vi tar välgrundade beslut baserade på såväl kompetens som personlighet.

Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag är 2025-08-04

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Notariattjänsteman, bank

Nedan visas andra jobb i Örebro som Notariattjänsteman, bank.

Bankmedarbetare

Läs mer Feb 23
Just nu har vi stor efterfrågan på våra tjänster och rekryterar ett stort antal banktjänstemän. Vi förutsätter att du har hög moral, serviceminded och är noggrann samt en god kamrat och lagspelare som vill utvecklas tillsammans med branschens vassaste företag.

Läs mer om oss på www.NORDiCWORKS.se där du även skickar in ansökan med CV och mer information om dina önskemål och förutsättningar.

Vi är ett nordiskt bemannings och rekryteringsverksamhet med stort fokus på mångfald som konkurrensfördel. Arbetar inom alla branscher och har kollektivavtal. Följ oss gärna på sociala medier. Välkommen in med din ansökan: https://my.izwop.com/nordicworks/anders-aberg-avi082w

Just nu har vi stor efterfrågan på våra tjänster och rekryterar ett stort antal banktjänstemän. Vi förutsätter att du har hög moral, serviceminded och är noggrann samt en god kamrat och lagspelare som vill utvecklas tillsammans med branschens vassaste företag.

Läs mer om oss på www.NORDiCWORKS.se där du även skickar in ansökan med CV och mer information om dina önskemål och förutsättningar.

Vi är ett nordiskt bemannings och rekryteringsverksamhet med stort fokus på mångfald som konkurrensfördel. Arbetar inom alla branscher och har kollektivavtal. Följ oss gärna på sociala medier. Välkommen in med din ansökan: https://my.izwop.com/nordicworks/anders-aberg-avi082w

Just nu har vi stor efterfrågan på våra tjänster och rekryterar ett stort antal banktjänstemän. Vi förutsätter att du har hög moral, serviceminded och är noggrann samt en god kamrat och lagspelare som vill utvecklas tillsammans med branschens vassaste företag.

Läs mer om oss på www.NORDiCWORKS.se där du även skickar in ansökan med CV och mer information om dina önskemål och förutsättningar.

Vi är ett nordiskt bemannings och rekryteringsverksamhet med stort fokus på mångfald som konkurrensfördel. Arbetar inom alla branscher och har kollektivavtal. Följ oss gärna på sociala medier. Välkommen in med din ansökan: https://my.izwop.com/nordicworks/anders-aberg-avi082w

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Karriärguiden Group Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Karriärguiden Group Sweden AB .

Utlåningsspecialist VT

Administratör
Läs mer Jul 2
Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/utlaningsspecialist-vt. Vi ser fram emot din ansökan!

Om Kommuninvest
Kommuninvest är Sveriges ledande finansinstitut för kommuner och regioner, med uppdrag att stödja samhället med hållbar och effektiv finansiering. Vi har hjärtat i kommunsektorn och hjärnan i finansbranschen och hos oss får du chansen att bli en del av en organisation som kombinerar finansiell expertis med en passion för hållbarhet och samhällsutveckling.

Varför Kommuninvest?
Kommuninvest är en drivande kraft för förändring, mer än bara en finansiell institution. Vi är en väsentlig aktör i det finansiella systemet med ett uppdrag att finansiera utveckling inom kommunsektorn, erbjuda en säker placering för investerare och fungera som ett kunskapscentrum inom kommunfinansiering och långsiktig hållbarhet.

Vi bidrar till Sveriges utveckling med en lika fantastisk som enkel idé: Fler kommuner får bättre lånevillkor tillsammans, än var och en för sig. Sedan 1986 har idén bidragit till att sänka svenska kommuners lånekostnader med miljardbelopp.

Vi ägs av 296 kommuner och regioner. Våra kunder finns inom kommun och region samt kommunala bolag och stiftelser.

Om tjänsten – Utlåningsspecialist i Utlånings- och rådgivningsavdelningen
Utlåningsgruppen utgör tillsammans med rådgivningsgruppen och kreditgruppen Kommuninvests utlånings- och rådgivningsavdelning. Utlåningsgruppen ansvarar för utlåning samt support och utveckling av digitala tjänster inom KI Finans. Avdelningen hanterar en total utlåningsvolym på i storleksordningen 545 miljarder kronor.

Inom gruppen finns ett tiotal tjänster: utlåningsspecialister och produktägare. Gruppen samarbetar tätt inom avdelningen och med andra delar av verksamheten för att förmedla rätt lösningar till kunderna. Vi står inför en spännande tid där vi bland annat genomför ett större systembyte och effektivare processer och därför söker vi nu en medarbetare till en visstidsanställning.

Du kommer att vara en viktig resurs i utlåningsprocessen. Arbetsdagarna består av mycket administration men kommer också att vara omväxlande och dynamiska. Till arbetsuppgifterna hör att:
• Hantera offerter
• Hantera kunders beslutsdokumentation
• Genomföra affärsavslut
• Göra dokumentationskontroll
• Driva en aktiv kunddialog i de olika stegen av utlåningen
• Driva förbättringar och effektiviseringar i befintlig utlåningsprocess
• Erbjuda support och utbildning till kunderna i deras användning av digitala tjänster
• Samverka inom och utanför avdelningen för att säkra en sammanhållen och kvalificerad leverans till kund

Vem är du?
För att lyckas i rollen krävs en mycket god samarbetsförmåga – förmågan att arbeta effektivt tillsammans med andra är en grundläggande komponent i det dagliga arbetet. Du är en noggrann, ansvarstagande och pedagogisk lagspelare. Du har lätt för att skapa kontakt med nya människor och för att bibehålla goda relationer. Du är bra på att arbeta under tidspress och på att hålla många bollar i luften samtidigt. Du är van vid att jobba med hög kvalitet samt vid att hela tiden förbättra processer och arbetssätt.

Kvalifikationer:• Du har en relevant akademisk examen eller andra kunskaper som arbetsgivaren bedömer är likvärdiga.
• Du har gedigen erfarenhet av att arbeta i en kundnära roll och av att bygga goda kundrelationer.
• Du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med inom finansmarknaden, kreditgivning eller kommunal finansverksamhet. Du har ett starkt intresse för desamma.
• Om du har erfarenhet från liknande roller i andra företag eller organisationer så är det meriterande.

Vad vi erbjuder:
På Kommuninvest blir ditt arbete en del av något större. Vi erbjuder en arbetsplats där du dagligen bidrar till samhällets välfärd och utveckling. Med korta beslutsvägar och en stark gemenskap får du möjlighet att påverka och utvecklas. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med fokus på hållbar utveckling, attraktiva och konkurrenskraftiga förmåner samt möjligheter att växa inom ett område där ditt arbete kan göra skillnad för hela samhället. Läs mer om oss och våra förmåner på vår karriärsida.

Tjänsten är en visstidsanställning på 24 månader på vårt kontor i Örebro med tillträde så snart som möjligt.

Rekryteringsprocessen
Som en del av vår rekryteringsprocess använder vi arbetspsykologiska tester för att säkerställa en objektiv och rättvis bedömning. Genom testerna får vi en bättre förståelse för dina personliga egenskaper och problemlösningsförmåga, vilket hjälper oss att matcha rätt person till rätt roll. De tester vi använder är Assessios MAP och Matrigma, som är vetenskapligt utvecklade och väl etablerade verktyg för att utvärdera både potential, arbetsrelaterade kompetenser och potentiella riskområden.

Du kommer att få mer information om dessa tester under rekryteringsprocessen. Vår ambition är att skapa en transparent och inkluderande process där vi tar välgrundade beslut baserade på såväl kompetens som personlighet.

Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag är 2025-08-04

Ansök nu

Servicetekniker, Örebro

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Jul 2
Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/servicetekniker-orebro-1. Vi ser fram emot din ansökan!

Vill du bygga din framtid och utvecklas inom ett marknadsledande företag med Volvos starka varumärke inom anläggningsmaskiner? Då kan du vara den vi söker för omgående anställning med anläggningen i Örebro som utgångspunkt.

Vi söker en ansvarstagande, erfaren och självgående servicetekniker som vet vad det innebär att jobba i fält. Du har några års erfarenhet av arbete med fordon, är välbekant med hydraulik och kan med lätthet läsa och förstå hydraulikscheman. Du har arbetat med diagnostik och felsökning, och trivs med att lösa problem där de uppstår – ofta ute hos kund. Att arbeta mobilt är inget nytt för dig, och du vet att det kräver både flexibilitet, engagemang och initiativförmåga. Vill du också se till att livet med Volvos maskiner blir enklare, effektivare och mer hållbart, kan du bygga en riktigt spännande framtid hos oss på Swecon.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Att utföra service och reparationer på främst Volvos entreprenadmaskiner men även Volvo Penta motorer och anläggningsmaskiner från Ammann. Arbetet innefattar allt från montage av olika utrustningar, akuta reparationer till förebyggande underhåll och arbetet utförs både på plats hos kunden eller på vår anläggning. Du kommer att jobba i team som stöttar varandra och du är självklart delaktig i utvecklingen av arbetsuppgifterna och verksamheten. Vi ser till att du redan från start får de utbildningar du behöver inom Volvo CEs maskiner för att du ska klara dina arbetsuppgifter på ett bra sätt.

För att lyckas och trivas i rollen

Har du:
• Ett genuint maskin- och motorintresse - bilar, entreprenadmaskiner, lastbilar, traktorer
• Kunskap inom el, teknik och hydraulik
• Behärskar svenska i såväl tal som skrift
• Kunskaper i engelska
• Goda datorkunskaper
• Körkort B

Är du:
• Strukturerad
• Kreativ och lösningsorienterad
• Ansvarstagande och självgående
• Serviceminded och gillar att samarbeta med andra
• Kundfokuserad och förtroendeingivande

Vi erbjuder dig

Ett spännande och fartfyllt arbete som ger utrymme för frihet, initiativtagande och eget ansvar. Du har många kontaktytor både externt och internt, och tas emot av ett härligt gäng nya kollegor.

Placering

Du utgår från anläggningen i Örebro, där du välkomnas av 19 härliga och engagerade kollegor, vilka sätter säkerhet och arbetsmiljön högst upp på agendan.

Så här ansöker du

Du ansöker till tjänsten online. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast 2025-06-22.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, provanställning tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse.

Kontaktuppgifter

Mats Lundberg, platschef, 010-556 15 64

Elvis Hodzic, fackligt kontaktombud IF Metall, 010-556 35 47

Välkommen med din ansökan!

Swecon Anläggningsmaskiner AB ägs av Lantmännen och är auktoriserad återförsäljare för Volvo Construction Equipment, Volvo Penta Industri och Ammann i Sverige. Vi marknadsför, säljer och servar Volvos entreprenadmaskiner samt erbjuder ett flertal olika tjänster och kompletterande produkter. Sweconkoncernen finns även representerad i Estland, Lettland och Litauen samt delar av Tyskland. Med drygt 700 anställda och 34 serviceplatser i landet kan Swecon erbjuda dig ett tryggt och spännande arbetsliv som kännetecknas av kreativitet samt frihet under ansvar.

Swecon Anläggningsmaskiner AB omsätter cirka 5,6 miljarder kronor.

Trygghet

Vi har kunskapen och kompetensen som krävs för en lönsam affär och vi finns nära kunden, vi är tillgängliga

Ansvar

Vi visar omtanke genom att ta ansvar och hålla det vi lovar – mot medarbetare såväl som mot kunder och partners. Vi tar självklart också ansvar för miljö, kvalitet och produkt

Kreativitet

Vi drivs av ständig framåtanda. Vi är ledande, nytänkande och lösningsorienterade. Och vi är passionerade – vi brinner för att utveckla vårt erbjudande, för att hjälpa kunden hela vägen och bli den självklara partnern.

Ansök nu

Rådgivare ekonomi / Redovisningskonsult, Örebro

Redovisningskonsult
Läs mer Jul 2
Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/radgivare-ekonomi-redovisningskonsult. Vi ser fram emot din ansökan!

Ludvig och Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa!

Om rollen

Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Din roll hos oss innebär:
• Bokslut och deklarationer, ekonomistyrning och skatterådgivning.
• Löpande redovisning, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov.
• Kund- och uppdragsansvar där du leder och kvalitetssäkrar gemensam leverans tillsammans med dina kollegor.
• Handledare för nya kollegor.
• Du, liksom övriga medarbetare, har en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant.

På Örebrokontoret blir du en del av ett gäng ekonomer, jurister, fastighetsmäklare och skogliga rådgivare. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Martina Dahlström blir din närmsta chef som leder med mottot att medarbetarna ska få växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning av varandra.

Vi erbjuder

Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis:

????Flextid och möjlighet till distansarbete.

????Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret.

????Friskvårdsbidrag 5000 kr.

????Utfyllnad av föräldralön.

Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här

Vi söker dig

För att passa i rollen hos oss har du:
• Erfarenhet inom ekonomi och redovisning, antingen som konsult eller från ekonomiavdelning.
• Akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet.
• Meriterande är auktorisering som redovisningskonsult eller erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning.

Om du har god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team.

Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Agronomekonom, Örebro

Redovisningsekonom
Läs mer Jul 2
Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/agronomekonom. Vi ser fram emot din ansökan!

Ludvig och Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa!

Om rollen

I nära samarbete med våra kunder inom den gröna näringen, lantbrukare och skogsägare, kommer du att arbeta med proaktiv rådgivning för att utveckla deras verksamheter. Du kommer att jobba med:
• Deklaration, bokslut, bokföring
• Upprätta kapitalvinstberäkningar, företagsekonomiska analyser och kalkyler
• EU-ersättningar och SAM-ansökningar
• Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster.

På Örebrokontoret blir du en del av ett gäng ekonomer, jurister, fastighetsmäklare och skogliga rådgivare. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Som lantbruksrådgivare finns det även möjlighet att ingå i vårt nationella lantbruksnätverk. Martina Dahlström blir din närmsta chef som leder med mottot att medarbetarna ska få växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning av varandra.

Vi erbjuder

Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis:

????Flextid och möjlighet till distansarbete.

????Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret.

????Friskvårdsbidrag 5000 kr.

????Utfyllnad av föräldralön.

Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här

För att lyckas behöver du

:
• Utbildning som lantmästare, agronom eller motsvarande arbetslivserfarenhet enligt nedan.
• Erfarenhet av ekonomisk rådgivning till företagare med enskild firma som är verksamma inom den gröna näringen.

Om du är en person med god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och som vill göra skillnad för våra kunder kan du passa i vårt team.

Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Lärare i Matematik

Ämneslärare, 7-9
Läs mer Apr 30
Vi söker för kunds räkning. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/larare-i-matematik-2. Vi ser fram emot din ansökan!

Kunskapsskolan i Sverige har grundskolor och gymnasieskolor under namnen Kunskapsskolan och Kunskapsgymnasiet. De första skolorna startades år 2000. Idag går det cirka 14 500 elever i de 29 grundskolorna och sju gymnasieskolorna. Kunskapsskolan ägs av grundare Peje Emilsson med familj.

KUNSKAPSSKOLAN ÖREBRO SÖKER EN LEGITIMERAD LÄRARE I MATEMATIK FÖR ÅRSKURS 6-9.
Vill du arbeta i en skola där varje elev ges något unikt – en personligt utformad utbildning – som utgår från elevens individuella mål och förutsättningar? Då har vi jobbet för dig!

På Kunskapsskolan har vi en pedagogik som är personligt utformad och utgår från varje individ. Genom vårt arbetssätt skapar vi nära relationer mellan lärare och elev, vilket ger förutsättningar för att varje elev ska nå längre än de själva tror är möjligt. I en miljö där eleven får vara sig själv och får rätt stöd och utmaningar skapar vi en skola där både elever och medarbetare trivs och utvecklas.

Kunskapsskolan Örebro är en grundskola för årskurs 6-9och har idag cirka 410elever.Skolan startade 2010 och är naturskönt och lättillgängligt belägen vid Örebro universitet. På vår skola har vi nöjda medarbetare, nöjda elever som trivs och som har höga studieresultat.

För att varje elev ska nå så långt som möjligt behövs yrkesskickliga lärare med ett stort engagemang för eleven. På Kunskapsskolan sätter vi alltid individen i centrum och söker därför dig som alltid arbetar aktivt för att dina elever ska lyckas.

På Kunskapsskolan har vi ett utpräglat lagarbete. Du är aldrig ensam med utmaningar och frågeställningar. Vi hjälps åt att planera arbetet i arbets- och i ämneslag. Öppenheten mellan lärare är stor och vi har ett gemensamt ansvar för våra elever.

För att underlätta för dig i ditt arbete och möjliggöra för dig att fokusera din tid på elevernahar vi samlat en stor del av våra läromedel på vår digitala portal Kunskapsporten. För varje ämne finns förslag på arbetssätt, uppgifter och läromedel.

KVALIFIKATIONER
Vi söker en legitimerad lärare i matematik för årskurs 6-9. Du ska vara väl förtrogen med LGR-22 och formativ bedömning.

MERITERANDE KVALIFIKATIONER
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av undervisning och handledning eller mentorskap. Vi vill att du har lätt för att samarbeta med kollegor, elever och vårdnadshavare och är lösningsfokuserad.

Vi sätter stort värde vid ditt engagemang, din pedagogiska kompetens och din handledarförmåga. Vi vill att du ska vara en stabil och trygg person som kan skapa förtroende hos eleverna.

TJÄNSTENS UTFORMNINGTjänsten är en tillsvidaretjänst med omfattning på 100%.
Tillträde i augusti 2025.

REKRYTERINGSPROCESSENAnsökan sker via länken nedan senast den 26 maj 2025.Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

För att arbeta i skola krävs utdrag ur belastningsregistret. Blankett finns på Rikspolisstyrelsens webbplats.

Vid frågor kontakta rektorFredrik Retelius påfredrik.retelius@kunskapsskolan.seeller via telefon 073-311 69 02, eller biträdande rektor Kajsa Andersson påkajsa.andersson@kunskapsskolan.seeller via telefon 073-310 58 53.

Mer information på om oss och vår pedagogik hittar du på vår hemsida,kunskapsskolan.se/kunskapsgymnasiet.se

Säljare av rekryteringstjänster gör sig icke besvär.

Ansök nu