Örebro: Operativ Inköpare till EJOT i Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operativ Inköpare till EJOT i Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2025-01-16 // Varaktighet: Heltid

Vill du arbeta med kvalitetsprodukter som förbättrar arbetsmiljön för bygga i hela Europa, vill du hjälpa till att hålla system hållbara och varaktiga längre och vill du arbeta i ett marknadsledande och innovativt företag med starka tillväxtplaner?
EJOT utvecklar lösningar för alla infästningstillämpningar i nära samarbete med kund. Målet är att använda "intelligenta" EJOT-produkter för att säkerställa slutprodukts kvalitet och samtidigt minska de totala kostnaderna. Vi gör detta genom att våga prova nya idéer, respektera varandra och framförallt - lyssna på och involvera proffs genom hela produktutvecklingen.
Vi söker en engagerad operativ inköpare. Du kommer ha ansvar för egna leverantörer och köpa in till Skandinaviska kunder. Inköpsgruppen består av 4 inköpare och jobbar tillsammans och hjälper varandra i vardagen.Ansvarsområden:Operativt inköpsarbete; ansvara för att genomföra och följa upp inköp för ett antal olika sortimentsprodukter samt upprätthålla goda relationer med leverantörer.EazyStock; arbeta i EazyStock, vårt inköpssystem, för att optimera lagerhållning och inköp, med fokus på att minska kostnader och säkerställa rätt lagerstatus.Kontroll över artiklar och leverantörer; hålla noggrann kontroll över dina artiklar och leverantörer, inklusive uppdatering av priser, leveransvillkor och avtal.Snabba puckar; du behöver vara flexibel och redo att agera snabbt vid behov, hantera oförutsedda situationer och fatta snabba beslut för att säkerställa verksamhetens kontinuitet, gärna följa och vilja driva projekt, använda AI och tycka om att ligga i framkant.Rapportering och uppföljning; du följer upp och rapporterar till din Teamledare. Säkerställa att du som inköpare följer upp dina inköp och leverantörer på ett professionellt sätt.Transporter; Du ser till att våra produkter levereras med avtalstransporter på ett så optimalt sätt som möjligt.
Erfarenheter* erfarenhet inom inköp med fokus på operativt inköpsarbete i ett helhetsperspektiv* erfarenhet av att arbeta i EazyStock eller liknande system är meriterande* kunskap i engelska, tyska är meriterande* förmågan att hantera flera parallella projekt och kunna fatta snabba beslut i en dynamisk miljö* att jobba strukturerat och noggrant med ett starkt affärsfokusFör att klara det här jobbet behöver du vara lösningsorienterad och flexibel, ha förmågan att hantera snabba förändringar och oförutsedda händelser. Du ska tycka om ordning och reda, samt att arbeta med långsiktiga relationer. Dessutom behöver du ha en god kommunikationsförmåga samt vara en lagspelare med god samarbetsförmåga.
Låter det här som du?Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till Åsa Quarfordt, senior rekryteringskonsult på Best Bemanning &Rekrytering; på tel 070-618 0675.
Din ansökan med ditt personliga brev och din CV vill vi ha snarast, dock senast den 4/2-25.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Inköpare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Inköpare.

Operativ inköpare sommarjobb

Läs mer Mar 18
Nytt
Euromaint är Sveriges ledande leverantör av underhållstjänster för spårburna fordon. Vårt nätverk av verkstäder finns där du behöver dem, från Malmö i söder till Luleå i norr. Vi underhåller alla typer av spårburna fordon, från passagerarfordon som intercity- och regionaltåg, tunnelbanetåg och spårvagnar, till lok, vagnar och arbetsmaskiner. Euromaint har över 1 000 anställda och en omsättning på mer än 1,5 miljarder SEK. Sedan 2019 ägs Euromaint av CAF, en spansk leverantör av mobilitetslösningar.

Som operativ inköpare hos oss kommer du att spela en central roll i vår verksamhet. Ditt arbete kommer att bidra till att säkerställa att vi har rätt material, vid rätt tidpunkt och till rätt kostnad, vilket är avgörande för att vi ska kunna leverera högkvalitativa lösningar till våra kunder. Du kommer att samarbeta med olika avdelningar och leverantörer, vilket innebär att din förmåga att bygga och underhålla starka relationer kommer att vara en viktig framgångsfaktor. Du kommer bl.a. att:

* Utföra inköpsorder/avrop till dina leverantörer.
* Leveransbevaka och säkerställa att material kommer in enligt bekräftad leveranstid.
* Utveckla och vårda relationer med befintliga såväl som nya leverantörer genom dagliga kontakter.
* Proaktivt förebygga leveransavvikelser och materialbrister.
Hantering av leverantörsfakturor

Vem är du?
Som person är du självständig, ambitiös och agerar på eget initiativ och får saker att hända. Du är resultatorienterad, systematisk, metodisk och förstår och analyserar komplexa frågor och problem snabbt. Vidare är du öppen för förändring och vågar ifrågasätta traditionella tillvägagångssätt.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och är en van användare av affärssystem och Office 365. Gärna tidigare erfarenhet/goda kunskaper i vårt affärssystem LN, meriterande är SAP. 

Mer om tjänsten

Anställningsform: Visstid.
Period: Sommarjobb från juni fram till den 15 augusti (observera att ingen semester är möjlig under denna period).
Placeringsort: Örebro.
Säkerhet: Som en del av vårt säkerhetsarbete kommer vi att göra en bakgrundskontroll och ID-kontroll på vår slutkandidat.


Låter det intressant? Vänta inte då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Senast den 13 april vill vi ha din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Strategisk inköpare till SAAB Karlskoga

Läs mer Jan 23
Vill du bli en del av ett professionellt och inspirerande gäng som har roligt tillsammans på dagarna? Är du på jakt efter ett jobb där du får ansvara leverantörsutveckling men också förvaltning? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Jefferson Wells en erfaren strategisk inköpare till vår kunds verksamhet i Karlskoga. Vi tror att en viktig förutsättning för att trivas i den här rollen är att du drivs av att lösa komplexa problem.

Vill du vara med på vår kunds resa? Du kommer att inledningsvis vara anställd av Jefferson Wells i Karlskoga med möjlighet att bli anställd direkt av kund och tillsättning sker enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan och till oss på Jefferson Wells!



Om jobbet som inköpsstrateg

I rollen som inköpsstrateg ansvarar du för att aktivt delta i företagets strategiska leverantörsarbete. Du kommer att jobba med att skapa relationer, jobba med förbättringsarbete vad gäller inköpsprocessen samt delta i olika former av internprojekt vid behov. Något som är extra roligt med den här rollen är att det också ingår att kontinuerligt förbättra arbetsmetoder, systemstöd och resursutnyttjande samt agera stöd i ekonomiska och juridiska frågor som uppstår i verksamheten. Du kommer att jobba i IFS och om det är nytt för dig får du en genomkörare av oss. Resor kan förekomma. Du rapporterar till närmsta inköpschef.







Är du rätt för rollen som inköpsstrateg?

Vi på Jefferson Wells söker dig som har gedigen erfarenhet av strategiskt inköpsarbete och affärsförhandlingar. Dessutom har du goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift och god kunskap inom förhandling, juridik, offerter, produktkännedom, sourcing och leverantörsutveckling. Du har även minst högskoleutbildning inom teknik, juridik eller ekonomi.



För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt. Det är också viktigt att du lägger upp ditt arbete på ett strategiskt sätt.



För anställning krävs uppvisande av utdrag ur belastningsregistret.

För såväl oss på Jefferson Wells som vår kund är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvara ta all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.



Vad kan Jefferson Wells erbjuda dig?

Jefferson Wells är specialister på kompetensförsörjning av chefer och specialister inom ekonomi, HR, executive, inköp, logistik, marknad, försäljning och ingenjörsområdet. Vi är ett av få bolag som samarbetar med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område. Som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus. Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och utvecklas. Vi erbjuder en trygg anställning med allt vad det innebär: månadslön, kollektivavtal, försäkringar m.m. Läs mer om hur det är att vara konsult på Jefferson Wells: https://www.jeffersonwells.se/sv/karriar/konsult-pa-jefferson-wells



Om vår kund

Kunden är ett expansivt, innovativt och världsledande företag som verkar inom försvarsindustrin. De arbetar huvudsakligen som ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Företaget har sitt säte i moderna lokaler i Karlskoga



Intresserad?

För att söka tjänsten skapar du ett konto hos oss där du bifogar CV och personligt brev. Vid frågor kontaktar du konsultchef Jacob Classon via e-post: jacob.classon@manpower.se



Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!



Vi ser fram emot att höra från dig!



Övrigt

Placeringsort: Karlskoga Tillsättning: enligt överenskommelse



Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är ett av Sveriges största konsultbolag av chefer och specialister inom ekonomi, executive, marknad & försäljning, inköp & logistik och ingenjörsområdet. Vi har den unika förmånen att samarbeta med företag, myndigheter och organisationer inom privat och offentlig sektor i hela Sverige. Våra konsultchefer har gedigen kunskap inom just ditt område och som konsult hos oss är din karriär och utveckling alltid i fokus

Ansök nu

Customer Contact Ghent to our Order Fulfillment department

Läs mer Jan 2
Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm, Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries. Learn more at www.epirocgroup.com.

Join our team
Global/Regional Distribution Center in Ghent, Belgium is a logistics provider within Epiroc Supply Chain in Tools division. Our task is to manage and develop a high-quality and cost-effective supply chain for our customers, to manage the distribution of spare parts as well as orders and delivery of rock drilling equipment. The primary goal is to support our Customer Centers succeed through high-quality deliveries on time.

In the role as a Customer Contact Ghent, you work with regional and global distribution of spare parts and aftermarket products for our two divisions PSD and RGD out from our third part warehouse (3PL) located in Ghent, Belgium. The Order Fulfillment team for Ghent is based in Sweden.

Your mission
Are you driven by being at the center of events coordinating order management and export? We are looking for you who want to work as a customer contact in the Order Fulfillment team. The tasks within Order Fulfillment are mainly order management, export handling, invoicing and shipping of spare parts, to be a logistic coordinator from order received to delivery. Each team member is primarily responsible for a number of Customer Centers (sales companies). You are responsible for ensuring a fast and efficient flow of spare part orders from DC to Customers and Customer Centers and you work with many functions within Epiroc to guarantee this. You will establish numerous contacts internally as well as externally with 3PL, forwarders, customs brokers and globally with our Customer Centers.  
Location
This position is located in Örebro, Sweden.

Life at Epiroc
By joining our team, you can expect an atmosphere of creativity, innovation, and workplace diversity. You will be a part of a group of skilled and helpful colleagues who live by our core values: Collaboration, Commitment, and Innovation. We work in a global environment with over 113 different nationalities!  
In addition to the fact that we have a culture that is characterized by development combined with having a good balance between work and leisure, there are some things that makes us a little extra proud to work at Epiroc:  

•    Global career opportunities
•    Epiroc University, for your own competence development
•    Community involvement
•    Benefits package, which amongst other things include flexible working hours and bonus.

A hybrid workplace
Life at Epiroc can include the possibility for a hybrid workplace. It is a way of working that offers flexibility and participation allowing for a better balance between work and private life, which also promotes well-being. The hybrid workplace is an opportunity if work allows, based on your role, responsibilities, and individual conditions.

Application and contacts In this recruitment process, we review applications continuously and the position could be filled before the last application date, so welcome with your application as soon as possible. Last day to apply is 16th of January 2025.

For questions about the position, please contact recruiting manager Ann-Kristin Sverkersson, Inbound Replenishment and Order Fulfillment Manager DC Ghent, 
ann-kristin.sverkersson@epiroc.com, or Recruitment Specialist Maria Tedsjö, maria.tedsjo@external.epiroc.com.

Your profile
For this role, a bachelor’s degree in economics, technology or logistics or similar acquired through working experience is required. To enjoy the job, you must be collaborative, strong self-motivation, relationship builder and independently responsible for your tasks and always have a customer focus. You have the ability to connect with people and a must to succeed in this role is good communication skills both in writing and verbal, in English. We work towards timely departures with a clear focus on high-quality deliveries on time. Therefore, it is extra important to collaborate with colleagues and support the team and the business to operate in the best way.

We are looking for you, who have experience from logistics, distribution and customer orders. Trade compliance and customs knowledge is desirable. Previous experience with different IT tools, such as Word, Excel, etc.is a requirement. Knowledge of the M3 business system is desirable but not a requirement.

Take the chance to gain experience from work within a high-tech global company with a developing job and wonderful colleagues!

Ansök nu

Global Sourcing Specialist, Parts & Services Division

Läs mer Dec 5
Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With
cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction
equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm,
Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries.
Learn more at www.epirocgroup.com.

Are you passionate about strategic questions in Sourcing? Do you want to help drive the change in Parts & Services (PSD) Sourcing to support the three divisions in an optimal way? Would you like to see yourself as an important driving force in securing the transformation of PSD Sourcing to be more strategic?
At PSD we are now looking for you who want to take on the position for Global Sourcing Specialist.
 This role will be a key sourcing resource to safeguard that the Parts & Services divisional Sourcing structure will work – strong global Sourcing governance will be very important.The Global Sourcing Specialist will also be very important for PSD, when it comes to reach the targets for the five Strategic priorities: Resilience, Cost Efficiency, Compliance & Sustainability, People & Team and Innovation. 
Your mission
Your mission as Global Sourcing Specialist is to drive/support the develop/build-up of a strong united global PSD Sourcing team with Customer centric approach. By improvement, documentation and support on processes and applications the Global Sourcing Specialist facilitates global alignment and swift implementation of current and new process and procedures.You will also play an important role in PSD Sourcing colloboration with Epiroc Sourcing Group/Council different strategic initiatives and application development.
 The overall focus will be to minimize risk with the sustainable supplier base, support growth strategy, ensure security of supply, capture cost and efficiency savings, to support PSD´s three divisions business goals & strategies.This position works very closely with and reports directly to the Vice President Strategic Sourcing PSD.

Your profile
To thrive in the role, we see that you have a university degree and a minimum of 5 years of experience from strategic sourcing and/or supply chain. You have previous experience from leadership and have a good sense of business understanding. You need to be able to communicate, both verbal and written, in English.
We are looking for a dynamic and result oriented person strong in networking, and with strong customer focus. You have high communication skill and personal drive, works proactively and have a good analytical skill. On top of this you have a positive attitude, and you firmly believe that there is always a better way! 
Other
In case a candidate from a different country applies and is successful, Swedish local terms and conditions will apply.
Location and travel
This position will be based in one of our primary locations which includes Garland, Texas or Örebro or Stockholm, Sweden. Occasional travel is required.

A hybrid workplace
Life at Epiroc can include the possibility for a hybrid workplace. It is a way of working that offers flexibility and participation allowing for a better balance between work and private life, which also promotes well-being. The hybrid workplace is an opportunity if work allows, based on your role, responsibilities, and individual conditions.
Application and contact information
We encourage you to submit your application through our online career site as soon as possible, but no later than January 6 2025. In this recruitment process, we review applications continuously.
For questions about the position please contact hiring manager: Per Hörner, Vice President Strategic Sourcing PSD, per.horner@epiroc.com / +4670 848 83 27
 For questions about the recruitment process or application please contact: Recruitment specialist; Maria Roseen, maria.x.roseen@external.epiroc.com.
We are committed to a thorough recruitment process, including interviews, reference checks and assessments. To ensure a safe working environment, we conduct identity checks and drug and alcohol screening. Our process is designed to be fair and inclusive; you can expect transparent communication and a balanced evaluation of your skills and experience.
 Please note that due to regulations, we cannot handle applications received through email. We have already made our choices regarding advertising channels and consulting providers, and kindly request not to be contacted regarding such inquiries.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Best Bemanning & Rekrytering i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Best Bemanning & Rekrytering i Sverige AB .

Kundtjänstmedarbetare extrajobb

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 30
Vi söker engagerade och ansvarsfulla medarbetare som vill jobba inom service ochkundtjänst. Om du brinner för att erbjuda utmärkt service och har en naturlig fallenhet för att lösa problem, kan detta vara rätt möjlighet för dig!
Arbetsuppgifter och ansvarsområden inom kundtjänstSom kundtjänstmedarbetare kommer du att ha en central roll i att säkerställa att kundens upplevelse är positiv och problemfri. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Besvara inkommande telefonsamtal och e-post från kunder.
Hantera kundernas förfrågningar och klagomål på ett professionellt sätt.
Ge information om produkter och tjänster samt hjälpa kunder med deras frågor.
Registrering och uppföljning av kundärenden i systemet.
Samverka med andra avdelningar för att lösa kundens frågor och utmaningar.
Kvalifikationer och erfarenhet för kundtjänstroll
För att lyckas i denna roll bör du ha följande kvalifikationer:
Erfarenhet av kundtjänst eller liknande tjänster är meriterande.
God förmåga att kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt.
Intresse för att arbeta med människor och erbjuda service av hög kvalitet.
Grundläggande datorvana och erfarenhet av CRM-system är ett plus.
Personliga egenskaper för att lyckas i kundtjänst
Vi söker en person som är:
Problemlösningsorienterad med en positiv inställning.
Duktig på att hantera stressiga situationer och klara av att prioritera.
Kommunikativ och har lätt för att skapa relationer med kunder.
Noggrann och pålitlig i hanteringen av kundärenden.
Arbetsvillkor Timanställning minst 8timmar/vecka samt att du jobbar heltid under sommaren och under andra perioder där ordinarie personal är ledig.
Placeringsort i Örebro.
Ansökningsprocess för kundtjänstjobbet
Är du personen vi letar efter? Skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev genom vår rekryteringsportal. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att skicka din ansökan redan idag!
Du måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning som studier eller jobb på mer än 50%, (styrks med intyg från annan arbetsgivare eller skola/högskola/universitet), för att kunna söka tjänsten.
Vi strävar efter att skapa en inkluderande och mångsidig arbetsplats och välkomnar ansökningar från alla kvalificerade sökande, oavsett kön, ålder eller bakgrund.

Ansök nu

Projektsäljare - placering Örebro med arbete i östra Sverige

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Okt 30
Projektsäljare - placering Örebro med arbete i östra Sverige
Hammarel expanderar och letar nu efter en Projektsäljare - som kommer att arbeta med teknisk försäljning mot befintliga och nya kunder.Här trivs du som är utåtriktad och brinner för att bygga långsiktiga kundrelationer. Vill du ocksåkomma till en stabil och trygg arbetsplats där du får möjlighet att snabbt ta stort ansvar så kan tjänsten som Projektsäljare hos oss vara precis rätt för dig! Du kommer att fungera som länken mellan våra kunder och vår egen produktion, så därför behöver du ha en hög teknisk förståelse.Rollen som Projektsäljare kommer att innebära att du har en blandning av teknik och sälj, du är en person som motiveras av affärer, du har också förmågan att driva flertalet parallella projekt.I rollen kommer du att ansvara för att identifiera nya potentiella kunder där du genom personliga möten presenterar Hammarels produkter. Du kommer även arbeta med redan befintliga kunder där du strävar efter att bibehålla goda och långsiktiga kundrelationer.
Du kommer bland annat att arbeta med följande arbetsuppgifter:* offert och anbudsansvar för vårt erbjudande i östra Sverige* analysera marknaden regelbundet och proaktivt leta upp nya potentiella kunder* vara länken mellan vår produktion och kund, förmedla kundens behov internt* proaktiva problemlösningar, förbättra serviceerbjudandet och maximera kundnöjdhetVi ser gärna att du har god datorvana och behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. B-körkort är ett krav för tjänsten.
För att lyckas i den här rollen hos oss på Hammarel, behöver du hitta en bra mix mellan tekniskt kunnande och en bra säljförmåga. Förutom att du har ett stort intresse för problemlösning och försäljning önskar vi att du har hög servicegrad. Du har en god förmåga att förstå kundernas behov och göra om det till ett aktivt sälj genom att agera engagerat, kreativt och lösningsorienterat. Vi ser gärna att du är en driven och initiativtagande person, då rollen är självständig.Du har säkert tidigare jobbat inom försäljning eller som projektledare, gärna inom bygg-fastighets- eller elbranschen. Eller du har kanske innehaft en annan yrkesroll i tidigare nämnda områden, och nu vill prova något annat! Hör av dig om du undrar över något!En utmaning som passar dig?Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa till Best Bemanning & Rekrytering som arbetar med tillsättningen. Ring Åsa Quarfordt på tel 070-618 0675, senior rekryterare som hjälper Hammarel med den här tillsättningen.

Ansök nu

Lastbilschaufför

Specialtransportförare
Läs mer Jan 15
Vår kund söker en engagerad och erfaren chaufför för att stärka sitt team. Om du brinner för att leverera utmärkt service och har ett starkt fokus på säkerhet på vägen, kan du vara den vi söker!
Ansvarsområden och arbetsuppgifterSom chaufför hos oss kommer du att ha en avgörande roll i vår leveranskedja. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Introduktion av hyresmaskiner och leverans avsålda maskiner.
Säker och punktlig transport till angivna destinationer.
Planera rutter för att optimera effektivitet och tidsanvändning.
Genomföra inspektioner och underhåll av fordon.
Hantering av transportdokumentation och leveransbetalningar vid behov.
Kommunicera effektivt med kunder och chefer för att säkerställa bästa serviceupplevelsen.
Erfarenhet och kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi att du har följande kvalifikationer:
Minst C-kort och YKB är ett krav.
Erfarenhet som chaufför eller liknande roll.
God lokalkännedom och förmåga att navigera olika rutter.
Utpräglad känsla för kundservice och problemlösning.
Grundläggande tekniska färdigheter för att hantera navigeringssystem.
Goda datakunskaper, kunna hanteraMicrosoft Office.
Personliga egenskaper
Vi letar efter en person som är:
Social, talför, resultatinriktad och självgående.
Flexibel och anpassningsbar i en snabbrörlig miljö.
Pålitlig och noggrann med stark fokus på detaljer.
Kommunikativ och öppen för feedback.
Arbetsvillkor Heltidstjänst.
Arbetstiden ärdagtid. Eventuell övertid kan förekomma.
Placeringsort Örebro. Övernattningar kan förekomma.
Konkurrenskraftig lön med förmåner beroende på erfarenhet och kvalifikationer.
Ansökningsprocess
Är du redo att bli en del av vårt dynamiska team? Skicka ditt CV och ett personligt brev via vår karriärsida. Vi bearbetar ansökningar löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan idag!
Vårt företag är en arbetsplats med lika möjligheter och vi uppmuntrar ansökningar från individer av alla bakgrunder, för att skapa en mångfald som berikar vår kultur och arbetsmiljö.

Ansök nu

Betongarbetare i Örebro

Betongstationskötare
Läs mer Jan 23
Är du en erfaren betongarbetare som söker nya utmaningar i Örebro? Vi söker nu drivna och skickliga betongarbetare till vårt team i Örebro. Som en viktig del av vår verksamhet kommer du att arbeta med nybyggnationer, renoveringar och andra spännande projekt inom bygg- och anläggningssektorn.
Huvudsakliga arbetsuppgifterI rollen som betongarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkludera:
Blandning och gjutning av betong.
Montering och demontering av formar för gjutning.
Armering och förstärkning av konstruktioner.
Samarbete med byggteamet för att säkerställa att arbetet följer säkerhetsstandarder och tidplaner.
Inspektion och efterarbete för att upprätthålla hög kvalitet.
Erfarenhet och kvalifikationer
För att lyckas i denna roll tror vi att du har följande kvalifikationer och erfarenheter:
Flera års erfarenhet av arbete som betongarbetare.
Erfarenhet av att arbeta med olika typer av betong och gjutformar.
God fysisk förmåga och vana att arbeta i en krävande arbetsmiljö.
Förmåga att arbeta både självständigt och i grupp.
Kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift, är ett krav.
Förmåner och erbjudanden
Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du blir en del av ett engagerat team. Du får möjlighet att utveckla dina kunskaper och växa professionellt. Hos oss får du även:
Konkurrenskraftig lön baserat på erfarenhet och kompetens.
Möjlighet till vidareutbildning och kompetensutveckling.
Bra arbetsvillkor och trygg anställning.
Arbetstid och plats
Denna tjänst är på heltid med placering i Örebro. Arbetstiden är dagtid, måndag till fredag, men flexibla arbetstider kan förekomma beroende på projektens behov.
Hur du ansökerÄr du intresserad av att bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med ditt CV och ett personligt brev. Vi kommer att göra löpande urval och intervjuer, så tveka inte att skicka in din ansökan snarast möjligt. Välkommen att ansöka idag!

Ansök nu

Svetsare Örebro

Svetsare, manuell
Läs mer Jan 23
Är du en svetsare på jakt efter nya möjligheter i Örebro? Best Bemanning söker nu en skicklig och engagerad svetsare för att stärka vårt team. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du kan utveckla dina färdigheter inom MIG-, MAG- och TIG-svetsning och bidra till spännande projekt.
Arbetsuppgifter och AnsvarI rollen som svetsare kommer du att ha följande arbetsuppgifter och ansvar:
Utföra svetsarbeten enligt ritningar och specifikationer för att säkerställa hög kvalitet.
Samarbeta med produktions- och ingenjörsteam för att optimera svetsprocesserna.
Genomföra inspektioner och kvalitetskontroller av svetsade komponenter.
Följa säkerhetsregler och arbetsmiljöföreskrifter för en trygg arbetsplats.
Underhåll och kalibrering av svetsutrustning för att garantera effektiv produktion.
Kvalifikationer och Erfarenhet
För att lyckas i rollen som svetsare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:
Utbildning inom svetsning och erfarenhet av MIG/MAG/TIG-metoder.
Förmåga att läsa och tolka tekniska ritningar.
Erfarenhet av att arbeta med olika metaller och svetsutrustning.
Förmåga att arbeta noggrant, självständigt samt i team.
God kunskap i svenska, både i tal och skrift.
Förmåner och Utvecklingsmöjligheter
Hos Best Bemanning får du chansen att vara en del av ett engagerat team med möjlighet att utvecklas. Vi erbjuder:
Konkurrenskraftig lön och förmåner.
Möjlighet till vidareutbildning och yrkesutveckling.
En inkluderande arbetsmiljö där dina idéer uppskattas.
Arbetstid och Plats
Tjänsten är heltid och placerad i Örebro. Arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag. Möjlighet till övertid kan förekomma beroende på projektets behov.
AnsökningsprocessRedo att svetsa ihop din framtid med oss? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev. Vi genomför löpande urval och ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Ansök idag för att inte missa chansen!

Ansök nu