Örebro: Personlig assistent på 30% sökes till 35-årig kvinna i Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Personlig assistent på 30% sökes till 35-årig kvinna i Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-01 // Varaktighet: Deltid

Är du ansvarstagande, social och trivs med att hjälpa andra? Då kan det här vara tjänsten för dig! Nu söker vi en personlig assistent tillen kvinna på 35år som är boende i Örebro. Tjänsten avser en fast schemarad på 30%. Irollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Om tjänsten Vi söker nu en assistent tillen glad kvinna i 35års åldern som är boende i Örebro. Hon har en intellektuell funktionsnedsättning, autism och epilepsi. Hon behöver vägledning och stöttning i sin vardag, och du som assistent kommer hjälpa och stötta henne i de flesta moment som kan uppkomma i vardagen.Vemär du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar, vi söker därför efter dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och ser vad som behöver göras. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att tidigare arbetat som personlig assistent. Arbetstid och tjänstgöringsgrad:Tjänsten avser en fast schemarad på 30%.Arbetspassen är förlagda måndag till fredag varje vecka.Fyra av passen ligger mellan kl. 07,30-10,00 och ett pass är mellan kl. 07,30-09,30Lön:Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde:Enligt överenskommelse.
Att jobba på HumanaVi på Humana vill göra skillnad i människors vardag. Vi tycker att alla har rätt till ett bra liv oavsett ålder och förutsättningar. Vi finns i Sverige, Norge och Finland och arbetar både med äldreomsorg, individ- och familjverksamhet samt personlig assistans. Humana är marknadsledande och satsar stenhårt på kvalitet.
Vad händer nu?Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.Välkommen med din ansökan!
Kontaktuppgifter
Mathilda Zakrisson
mathilda.zakrisson@humana.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Personlig assistent

Nedan visas andra jobb i Örebro som Personlig assistent.

Personlig assistent Örebro

Läs mer Okt 7
Om jobbet
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och stödboende.

Nu söker vi personal vid behov till vår kund i Örebro . Kunden är en tjej på 19 årsom behöver hjälp med all omvårdnad, matlagning, städning, med mera. Tiderna är varannan lördag 11-20 + kunna täcka vid eventuella sjukdomar och liknande. Mer information om kunden ges ut vid intervjutillfället.

För att du ska kunna ge den bästa assistansen till våra kunder tror vi att du ska vara lyhörd, och ha en god förståelse för vad ett bra bemötande innebär för våra kunder. Att man brinner för att hjälpa andra, du gör ditt yttersta för att kunden ska få den hjälp hen behöver. Att du är ansvarsfull och ödmjuk trygg i dig själv, och du behärskar det svenska språket. Våra kunder har olika behov men alla behöver stöd i vardagen.

Vi tror även att du är:
- Noggrann
- Tålmodig och ödmjuk
- Serviceinriktad
- Initiativtagare
- Ansvarsfull

OmsorgsCompagniet värnar om både kunder säkerhet och trygghet samt personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

Ansök nu

Nu söker våra medlemmar efter nya personliga assistenter som talar teckensp

Läs mer Sep 5
Just nu söker flera assistansanvändare hos JAG lite extra efter personliga assistenter som talar teckenspråk eller TAKK både för vikariat, timanställningar och fasta tjänster! Vi letar efter personliga assistenter över hela Sverige och särskilt söker vi dig som bor i Örebrotrakten och i Stockholmstrakten.

Som personlig assistent hos oss får du en grundlig introduktionsutbildning så att du kan känna dig trygg i din roll.

Vi tror att du som person är trygg, pedagogisk och initiativrik. Det är meriterande med tidigare erfarenhet inom personlig assistans eller liknande yrken, men ofta är personkemin det som avgör.

Du behöver ha en förståelse för vad personlig assistans är och att den utgår från varje enskild persons behov och önskemål.

Vi medlemmar är både barn och vuxna så beställ gärna ett belastningsregister när du skickar din ansökan då det krävs för att få arbeta som assistent för barn.

Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning.

Skicka din ansökan redan idag! Vår rekryteringsavdelning arbetar dagligen med att matcha inkomna ansökningar med lediga tjänster.

Annonsens ID-nummer: 209895

Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”

Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE.


Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland.

De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är:


- Att göra skillnad för en annan människa

- Variationen, friheten och glädjen

Välkommen du också!

Ansök nu

Personlig assistent på deltid, stöd i föräldrarollen

Läs mer Okt 8
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN
Vi på Kura Omsorg söker nu en personlig assistent på deltid till vår kund som är bosatt i centrala Örebro. Kunden har ett SoL-beslut och du som assistent kommer därför att stötta honom i hans föräldraroll, vilket innebär att du hjälper till med omsorgen om hans dotter. Du kommer bland annat att förbereda dottern inför skolan, stötta med läxhjälp, leka och laga mat.
Arbetstiderna är förlagda enligt följande:
Kl. 06:30-07:30 samt kl. 16:00-18:00 på vardagar
Kl. 08:00-12:00 samt 16:00-18:00 på helger

Tjänsten är flexibel och det finns möjlighet att arbeta både morgon- och eftermiddagspassen, alternativt enbart ett av passen. Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan börja omgående.
ÄR DU DEN VI SÖKER?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med barn. Du bör kunna engagera dig i lek och roliga aktiviteter med dottern, men också vara kapabel att sätta gränser vid behov. Rollen kräver engagemang, empati och en förmåga att skapa en trygg och stabil vardag för familjen. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande.
Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal.
Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!
För anställning hos oss på Kura Omsorgbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/
ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG
Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!
DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN
Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.
FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD
Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Ansök nu

Personlig assistent till pojke i Örebro

Läs mer Maj 30
Om jobbet
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och stödboende.

Nu söker vi personal till vår kund i Örebro på heltid samt vid behov. Kunden är en pojke som bor hemma med sin familj och behöver att assistenter även ska kunna följa med honom till skolan. Kunden har epilepsi och använder inhalator och hostmaskin dagligen, så det är en fördel om du har arbetat med vård tidigare och har erfarenhet av detta.
För att du ska kunna ge den bästa assistansen till våra kunder tror vi att du ska vara lyhörd, och ha en god förståelse för vad ett bra bemötande innebär för våra kunder. Att man brinner för att hjälpa andra, du gör ditt yttersta för att kunden ska få den hjälp hen behöver. Att du är ansvarsfull och ödmjuk trygg i dig själv, och du behärskar det svenska språket. Våra kunder har olika behov men alla behöver stöd i vardagen.

Arbetstiderna är främst dagtid och kvällar.
Meriterande:
Erfarenhet av vård och omsorg
Tidigare erfarenhet från personlig assistans
Erfarenhet av Epilepsi

Vi tror även att du är:
- Noggrann
- Tålmodig och ödmjuk
- Serviceinriktad
- Initiativtagare
- Ansvarsfull

OmsorgsCompagniet värnar om både kunder säkerhet och trygghet samt personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Humana AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Humana AB .

Engagerad enhetschef till Humanas Öppenvård i Örebro

Enhetschef inom social omsorg/Föreståndare inom social omsorg
Läs mer Sep 19
Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka tjänsten som enhetschef till Humanas Öppenvård i Örebro. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Om ossHumana drivs av viljan att ge våra barn och unga en ökad livskvalitet och en bra vardag. Humana tror på Engagemang, Ansvar och Glädje och ger sina medarbetare frihet att vara dem de är. Organisationen har en entreprenöriell anda med korta beslutsvägar, stort mandat och eget ansvar. Hos Humana deltar, påverkar och beslutar du. Du får ett spännande jobb med goda utvecklingsmöjligheter.
Vi har tillstånd av IVO att bedriva Öppenvård och finns förutom i Örebro, även på olika samarbetskontor över hela Sverige med Öppenvård och andra verksamhetsinriktningar.
Enheten bedriver strukturerad psykosocial öppenvård och erbjuder olika metoder och insatser, främst i formen av familjebehandling och ungdomsbehandling. Verksamheten är nyligen certifierad i metoden IHF (Intensiv Hemmabaserad Familjebehandling). Därtill erbjuder verksamheten omsorgsbedömning, kombinerade insatser, MIM, B12, m.m. Vi har stort fokus på klienternas bästa, kvalité och att möta våra uppdragsgivares önskemål.
Vår nuvarande enhetschef går vidare till annat uppdrag efter många år och vi söker därmed en enhetschef med ambitioner om att leda en verksamhet i framkant.
Om tjänstenDu leder vår Öppenvård och har ansvar för arbetsgruppen bestående av 8 kompetenta och drivna medarbetare. Samtliga har socionomexamen eller motsvarande. Arbetsgruppen är ambitiös, erfaren inom öppenvårdsbehandling, varm och driven. Du har ansvar att vara lönesättande, att rekrytera och utveckla personal. Tillsammans med din chef har du ansvar för att upprätta en budget för enheten och se till att den efterföljs. Du har hand om förfrågningar, metodutveckling, marknadsföring, kvalité, arbetsmiljöfrågor m.m. Du samarbetar med andra av Humanas enheter och inriktningar över hela Sverige och främst med Örebro familjehemsvård i former för kombinerade insatser av öppenvård för jour- och familjehemsplacerade barn och ungdomar. Du ingår i ledningsgrupp Region Öppenvård, Stödboende och TFCO bestående av regionchef, du samt 11 andra chefer. Viss chefsberedskap ingår i tjänsten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:- Leda det operativa arbetet- Ansvara för personal och budget- Ansvar för kundfokus samt marknadsföring i området- Driva kvalitets- och utvecklingsarbetet på enheten- Vara ambassadör för de metoder vi avser tillämpa- Delaktig vid upphandlingar- Administration i system såsom IDOK, Parus/Stratsys, Medvind, Basware, ExFlow m.m.- Ansvara för att öka vår förmåga att ta emot och arbeta med komplexa ärenden. Ofta behövs samarbete mellan vår öppenvård och med familjehemsvården samt HVB. Vi satsar på att få till bra kombinerade insatser för den unges bästa.- Rapportering till ledning och olika stödfunktioner, ex. ekonomi och kvalité.
Vem är du?Du är en trygg och prestigelös ledare med stor självinsikt och förmåga att skapa goda relationer genom öppen kommunikation. Du är van att arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppgifter, men du trivs även med att samarbeta och se organisationen som en helhet. Du har förmågan att balansera behoven hos klient, kund, ekonomi och kvalitet. Med din driftighet och stresstålighet hanterar du en snabbrörlig och dynamisk miljö utan problem. Du är en inspirerande ledare som engagerar dina medarbetare och gör dem delaktiga, samtidigt som du ser vikten av ett nära och aktivt ledarskap. Du är dessutom stolt över att bidra till viktiga insatser för barn, unga och deras familjer.
För att söka denna tjänst krävs det att du har:- Socionomexamen eller annan relevant högskole- eller universitetsutbildning inom området- Flera års erfarenhet av arbete inom Socialtjänstlagens områden
Det är meriterande om du har:- Erfarenhet av arbete inom öppenvård- Erfarenhet av att vara chef i en verksamhet- B-körkort
Vad händer nu?Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Även interna ansökningar tas in. Vid anställning ska du tillhandahålla ett utdrag ur belastningsregistret.
Vill du vetamerom tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Regionchef Mikael Lannerström via mail mikael.lannerstrom@humana.se
Övrig informationAnställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar sex månaders provanställning.Sysselsättningsgrad: 100%Arbetstid: Dagtid, förtroendearbetstid. Verksamheten uppskattar närvarande chef på plats, men möjlighet finns att även till viss del kunna arbeta på distans.Placeringsort: Örebro
Att jobba på HumanaPå Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy.

Ansök nu

Engagerad enhetschef till Humanas Öppenvård i Örebro

Enhetschef inom social omsorg/Föreståndare inom social omsorg
Läs mer Sep 19
Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka tjänsten som enhetschef till Humanas Öppenvård i Örebro. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Om ossHumana drivs av viljan att ge våra barn och unga en ökad livskvalitet och en bra vardag. Humana tror på Engagemang, Ansvar och Glädje och ger sina medarbetare frihet att vara dem de är. Organisationen har en entreprenöriell anda med korta beslutsvägar, stort mandat och eget ansvar. Hos Humana deltar, påverkar och beslutar du. Du får ett spännande jobb med goda utvecklingsmöjligheter.
Vi har tillstånd av IVO att bedriva Öppenvård och finns förutom i Örebro, även på olika samarbetskontor över hela Sverige med Öppenvård och andra verksamhetsinriktningar.
Enheten bedriver strukturerad psykosocial öppenvård och erbjuder olika metoder och insatser, främst i formen av familjebehandling och ungdomsbehandling. Verksamheten är nyligen certifierad i metoden IHF (Intensiv Hemmabaserad Familjebehandling). Därtill erbjuder verksamheten omsorgsbedömning, kombinerade insatser, MIM, B12, m.m. Vi har stort fokus på klienternas bästa, kvalité och att möta våra uppdragsgivares önskemål.
Vår nuvarande enhetschef går vidare till annat uppdrag efter många år och vi söker därmed en enhetschef med ambitioner om att leda en verksamhet i framkant.
Om tjänstenDu leder vår Öppenvård och har ansvar för arbetsgruppen bestående av 8 kompetenta och drivna medarbetare. Samtliga har socionomexamen eller motsvarande. Arbetsgruppen är ambitiös, erfaren inom öppenvårdsbehandling, varm och driven. Du har ansvar att vara lönesättande, att rekrytera och utveckla personal. Tillsammans med din chef har du ansvar för att upprätta en budget för enheten och se till att den efterföljs. Du har hand om förfrågningar, metodutveckling, marknadsföring, kvalité, arbetsmiljöfrågor m.m. Du samarbetar med andra av Humanas enheter och inriktningar över hela Sverige och främst med Örebro familjehemsvård i former för kombinerade insatser av öppenvård för jour- och familjehemsplacerade barn och ungdomar. Du ingår i ledningsgrupp Region Öppenvård, Stödboende och TFCO bestående av regionchef, du samt 11 andra chefer. Viss chefsberedskap ingår i tjänsten.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:- Leda det operativa arbetet- Ansvara för personal och budget- Ansvar för kundfokus samt marknadsföring i området- Driva kvalitets- och utvecklingsarbetet på enheten- Vara ambassadör för de metoder vi avser tillämpa- Delaktig vid upphandlingar- Administration i system såsom IDOK, Parus/Stratsys, Medvind, Basware, ExFlow m.m.- Ansvara för att öka vår förmåga att ta emot och arbeta med komplexa ärenden. Ofta behövs samarbete mellan vår öppenvård och med familjehemsvården samt HVB. Vi satsar på att få till bra kombinerade insatser för den unges bästa.- Rapportering till ledning och olika stödfunktioner, ex. ekonomi och kvalité.
Vem är du?Du är en trygg och prestigelös ledare med stor självinsikt och förmåga att skapa goda relationer genom öppen kommunikation. Du är van att arbeta självständigt och ta ansvar för dina uppgifter, men du trivs även med att samarbeta och se organisationen som en helhet. Du har förmågan att balansera behoven hos klient, kund, ekonomi och kvalitet. Med din driftighet och stresstålighet hanterar du en snabbrörlig och dynamisk miljö utan problem. Du är en inspirerande ledare som engagerar dina medarbetare och gör dem delaktiga, samtidigt som du ser vikten av ett nära och aktivt ledarskap. Du är dessutom stolt över att bidra till viktiga insatser för barn, unga och deras familjer.
För att söka denna tjänst krävs det att du har:- Socionomexamen eller annan relevant högskole- eller universitetsutbildning inom området- Flera års erfarenhet av arbete inom Socialtjänstlagens områden
Det är meriterande om du har:- Erfarenhet av arbete inom öppenvård- Erfarenhet av att vara chef i en verksamhet- B-körkort
Vad händer nu?Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Även interna ansökningar tas in. Vid anställning ska du tillhandahålla ett utdrag ur belastningsregistret.
Vill du vetamerom tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Regionchef Mikael Lannerström via mail mikael.lannerstrom@humana.se
Övrig informationAnställningsform: Tillsvidareanställning, vi tillämpar sex månaders provanställning.Sysselsättningsgrad: 100%Arbetstid: Dagtid, förtroendearbetstid. Verksamheten uppskattar närvarande chef på plats, men möjlighet finns att även till viss del kunna arbeta på distans.Placeringsort: Örebro
Att jobba på HumanaPå Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.
Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy.

Ansök nu

Serbisktalande personlig assistent sökes till kvinna i Örebro

Personlig assistent
Läs mer Okt 9
Är du ansvarstagande, social och trivs med att hjälpa andra? Talar du dessutom serbiska? Då kan det här vara tjänsten för dig! Nu söker vi en personlig assistent tillen kvinna i 35 årsåldern som bor i Örebro. Tjänsten avser en fast schemarad på 45 %. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Om tjänsten
Vi söker nu en assistent till en glad kvinna i 35 årsåldern boende i Örebro. Hon behöver vägledning och stöttning i sin vardag, och du som assistent kommer hjälpa och stötta henne i de flesta moment som kan uppkomma i vardagen.
Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön:
Tjänsten avser en fast schemarad på 45%. Arbetspassen är förlagda på eftermiddag/kväll måndag till torsdag varje vecka, och du arbetar i snitt 18 timmar i veckan.
Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde:
1 November, eller enligt överenskommelse.
Vem är du?
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar, vi söker därför efter dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras.
För denna tjänst krävs det att du:
har goda kunskaper i serbiska

Det är även meriterande om du:
har erfarenhet av en liknande roll

Ansök nu

Serbisktalande personlig assistent sökes till kvinna i Örebro

Personlig assistent
Läs mer Okt 9
Är du ansvarstagande, social och trivs med att hjälpa andra? Talar du dessutom serbiska? Då kan det här vara tjänsten för dig! Nu söker vi en personlig assistent tillen kvinna i 35 årsåldern som bor i Örebro. Tjänsten avser en fast schemarad på 45 %. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Om tjänsten
Vi söker nu en assistent till en glad kvinna i 35 årsåldern boende i Örebro. Hon behöver vägledning och stöttning i sin vardag, och du som assistent kommer hjälpa och stötta henne i de flesta moment som kan uppkomma i vardagen.
Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön:
Tjänsten avser en fast schemarad på 45%. Arbetspassen är förlagda på eftermiddag/kväll måndag till torsdag varje vecka, och du arbetar i snitt 18 timmar i veckan.
Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde:
1 November, eller enligt överenskommelse.
Vem är du?
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar, vi söker därför efter dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras.
För denna tjänst krävs det att du:
har goda kunskaper i serbiska

Det är även meriterande om du:
har erfarenhet av en liknande roll

Ansök nu

Serbisktalande personlig assistent sökes till kvinna i Örebro

Personlig assistent
Läs mer Okt 9
Är du ansvarstagande, social och trivs med att hjälpa andra? Talar du dessutom serbiska? Då kan det här vara tjänsten för dig! Nu söker vi en personlig assistent tillen kvinna i 35 årsåldern som bor i Örebro. Tjänsten avser en fast schemarad på 45 %. Irollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.
Om tjänsten
Vi söker nu en assistent tillen glad kvinna i 35 årsåldern boende i Örebro. Hon behöver vägledning och stöttning i sin vardag, och du som assistent kommer hjälpa och stötta henne i de flesta moment som kan uppkomma i vardagen.
Arbetstid och tjänstgöringsgrad:
Tjänsten avser en fast schemarad på 45%. Arbetspassen är förlagda på eftermiddag/kväll måndag till torsdag varje vecka, och du arbetar i snitt 18 timmar i veckan.
Lön:
Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.
Tillträde:
1november, eller enligt överenskommelse.
Vem är du?
Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer och ta stort ansvar, vi söker därför efter dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras.
För denna tjänst krävs det att du:
har goda kunskaper i serbiska

Det är även meriterande om du:
har erfarenhet av en liknande roll

Ansök nu