Örebro: Vi söker butikschef till Guldfynd i Marieberg, Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker butikschef till Guldfynd i Marieberg, Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-01 // Varaktighet: Heltid

Är du en driven ledare som gillar försäljning? – Då är detta ditt nästa jobb!
 
I rollen som Butikschef kommer du ha personal- och resultatansvar och i tätt samarbete motiverar och leder du dina medarbetare så att ni tillsammans når butikens uppsatta mål.
 
Kort och gott:  Du är där det händer, när det händer.
 
Vi söker dig som med goda resultat har tidigare erfarenhet av ledande befattning gärna från detaljhandel. Förutom att vara en duktig ledare vill vi även att du tycker det är kul att sälja och serva våra kunder och ge dem en upplevelse utöver det vanliga.
För att lyckas i rollen vet vi av erfarenhet att det är viktigt med positiv inställning och ett högt engagemang. Att du att du har en hög energinivå och sprider glädje omkring dig samtidigt som du gillar struktur, ordning och reda tar vi för givet.
Vi erbjuder ett självständigt jobb i ett engagerat säljteam och du ges möjlighet till både personlig och yrkesmässig utveckling
 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning.
 
Tillträde enligt överenskommelse.
 
Låter detta intressant är Du välkommen med din skriftliga ansökan där Du berättar om dina erfarenheter, resultat och vad Du kan göra för vår butik.
 


Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 117 butiker, Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Butikschef

Nedan visas andra jobb i Örebro som Butikschef.

Platschef till Byggmax Byggmax Örebro

Läs mer Jul 29
Vill du hjälpa människor förverkliga sina projektdrömmar genom ett inpirerande ledarskap? Byggmax affärsidé är att sälja byggmaterial av hög kvalitet till lägsta möjliga pris för att ge människor råd och möjlighet att nå sina byggdrömmar. Vi erbjuder dig utmaningen att bidra till företagets expansiva utveckling och spännande resa mot att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med ledarskap i en snabbrörlig organisation med trevliga kollegor och en stark företagskultur är det här jobbet för dig!

I rollen som platschef är du ytterst ansvarig för att:


- Skapa förutsättningar för butiken kan leverera förstklassig service till våra kunder och själv bidra till detta

- Motivera och utveckla dina medarbetare att lyckas med sina uppdrag, bland annat genom: rekrytering, introduktion och utvecklingsansvar

- Arbeta med att sälja högkvalitativa byggvaror till marknadens bästa pris

- Säkerställa en snygg, ren och lönsam anläggning

- Sätta budget

- Upprätta arbetsscheman och anpassa bemanning efter kundflöde och varuleveranser

I tjänsten ingår det 1-2 resdagar i månaden.
Byggmax platschefer har förmågan att peppa sina medarbetare att ge 100 %, skapa strålande affärer och mycket nöjda kunder. Därför ser vi att du har vana av att leda andra och hålla högt engagemang, samtidigt som du är säljinriktad, gärna med erfarenhet från detaljhandeln. Att driva en anläggning förutsätter ett pragmatiskt synsätt och god analytisk förmåga. Kanske har du chefsansvar redan i dag eller känner dig redo för det? Det viktigaste är dock att du brinner för att skapa hög kundnöjdhet, samt starkt engagemang och trivsel hos dina medarbetare.

Byggmax präglas av en stark företagskultur där respekt och trivsel på jobbet är viktiga ingredienser och där varje individ förväntas bidra. Alla medarbetare utför samtliga dagliga arbetsuppgifter, vilket gör arbetet väldigt roligt och varierande. En arbetsdag kan innehålla virkesplock, prismärkning, inventering, uppackning och kassatjänst. Därför behöver du kunna räkna och mäta obehindrat och köra truck (B-körkort är tillräckligt). Framförallt hjälper vi våra kunder att hitta vad de behöver för att förverkliga sina byggdrömmar.

Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande, vår rekryteringsprocess är därför byggd för att ge oss objektivitet. Känner du att detta är rätt utmaning för dig? Skicka då din ansökan och genomför de test som processen kräver. Urvalet sker löpande, skicka därför ditt svar redan idag.

Alla hemmasnickare ska kunna förverkliga sina byggdrömmar, det tycker i alla fall vi på Byggmax. Oavsett om det handlar om inomhus-, utomhus- eller trädgårdsprojekt. Därför jobbar alla Byggmaxare mot samma mål: att ge dessa hemmasnickare både råd och möjlighet till det!

Byggmax har totalt över 190 butiker fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Utöver de fysiska butikerna finns även en ständigt växande e-handel. Sedan starten 1993 har Byggmax haft som affärsidé att vara det bästa och billigaste alternativet för hobbysnickare och proffs som vill köpa byggmaterial av bra kvalitet. Vi har gått från att vara en ettrig uppstickare till att bli en av Sveriges största byggmaterialkedjor. Med hjälp av ständiga förbättringar, löpande effektiviseringar och en förändringsbenägen företagskultur har bolaget blivit ett av branschens lönsammaste. I koncernen Byggmax Group ingår även Skånska Byggvaror, Buildor, Right Price Tiles och Næstved Lavpristræ.

Varmt välkommen till Byggmax, både som kund och som potentiell medarbetare!

Ansök nu

Butikschef - Campusbokhandeln i Örebro

Läs mer Maj 30
Vi söker en butikschef till vår butik i Örebro!
Som butikschef inom Campusbokhandeln leder du din butik och personalgrupp i syfte att möjliggöra ett klimatsmart och prisvärt alternativ för kurslitteratur och andra studieunderlättande redskap.

Om rollen: Du kommer att vara en nyckelperson i vår organisation, med ansvar för att leda och utveckla butiken i Örebro. Du driver försäljning genom att tillsammans med dina medarbetare skapa förutsättningar för goda kundupplevelser och försäljningsresultat. I rollen ansvarar du för bemanningsplanering och schemaläggning samt för att rekrytera, coacha och utbilda din personal. Du planerar och driver butiksverksamheten på både lång och kort sikt i linje med Campusbokhandelns övergripande strategi och du samarbetar med närmaste chef och dina butikschefskollegor för att utveckla våra butikers gemensamma arbetssätt.

Om oss: Campusbokhandeln är en marknadsledande bokhandelskedja med fokus på studenter och kurslitteratur. Vi strävar ständigt efter att bli ännu bättre och vår ambition är att vara Sveriges grönaste och skönaste bokhandel. Verksamheten präglas därför av hållbarhet, cirkulärt tänkande och en övertygelse om att arbetet ska vara både roligt och meningsfullt.

Kvalifikationer
Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av ledande befattning. Erfarenhet av detaljhandeln, kunskaper i schemaläggning och kännedom av detaljhandelsavtalet är ett stort plus.
Du kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Du har goda kunskaper inom MS Office och erfarenhet av butiksspecifika IT-system.
Vi tror att du som söker tjänsten har en naturlig ledarskapsförmåga och att du drivs av att motivera och inspirera dina medarbetare.
Du har ett starkt resultatfokus och genom ditt engagemang och goda planeringsförmåga lyckas du med att framgångsrikt organisera det dagliga arbetet i butiken.
Du är en problemlösare och har ett positivt synsätt vilket gör att du alltid ser möjligheter.

Anställning och startdatum
Tjänsten är placerad i Campusbokhandelns butik vid Örebro universitet och du kommer arbeta dagtid vardagar. Det är en tillsvidareanställning på heltid med start i mitten av augusti eller enligt överenskommelse. Campusbokhandeln har kollektivavtal och tillämpar alltid 6 månaders provanställning.
Ansök genom att följa länken nedan. Vi kommer behöva ett CV och ett personligt brev som en del av din ansökan. Sista ansökningsdagen är den 23e juni 2024, intervjuer och rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Butikschef - Campusbokhandeln i Örebro

Läs mer Maj 29
Vi söker en butikschef till vår butik i Örebro!
Som butikschef inom Campusbokhandeln leder du din butik och personalgrupp i syfte att möjliggöra ett klimatsmart och prisvärt alternativ för kurslitteratur och andra studieunderlättande redskap.

Om rollen: Du kommer att vara en nyckelperson i vår organisation, med ansvar för att leda och utveckla butiken i Örebro. Du driver försäljning genom att tillsammans med dina medarbetare skapa förutsättningar för goda kundupplevelser och försäljningsresultat. I rollen ansvarar du för bemanningsplanering och schemaläggning samt för att rekrytera, coacha och utbilda din personal. Du planerar och driver butiksverksamheten på både lång och kort sikt i linje med Campusbokhandelns övergripande strategi och du samarbetar med närmaste chef och dina butikschefskollegor för att utveckla våra butikers gemensamma arbetssätt.

Om oss: Campusbokhandeln är en marknadsledande bokhandelskedja med fokus på studenter och kurslitteratur. Vi strävar ständigt efter att bli ännu bättre och vår ambition är att vara Sveriges grönaste och skönaste bokhandel. Verksamheten präglas därför av hållbarhet, cirkulärt tänkande och en övertygelse om att arbetet ska vara både roligt och meningsfullt.

Kvalifikationer
Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av ledande befattning. Erfarenhet av detaljhandeln, kunskaper i schemaläggning och kännedom av detaljhandelsavtalet är ett stort plus.
Du kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Du har goda kunskaper inom MS Office och erfarenhet av butiksspecifika IT-system.
Vi tror att du som söker tjänsten har en naturlig ledarskapsförmåga och att du drivs av att motivera och inspirera dina medarbetare.
Du har ett starkt resultatfokus och genom ditt engagemang och goda planeringsförmåga lyckas du med att framgångsrikt organisera det dagliga arbetet i butiken.
Du är en problemlösare och har ett positivt synsätt vilket gör att du alltid ser möjligheter.

Tjänsten är placerad i Campusbokhandelns butik vid Örebro universitet och du kommer arbeta dagtid vardagar. Det är en tillsvidareanställning på heltid med start i mitten av augusti eller enligt överenskommelse. Campusbokhandeln har kollektivavtal och tillämpar alltid 6 månaders provanställning.
Ansök genom att följa länken nedan. Vi kommer behöva ett CV och ett personligt brev som en del av din ansökan. Sista ansökningsdagen är den 23e juni 2024, intervjuer och rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Butikschef - Campusbokhandeln i Örebro

Läs mer Maj 30
Vi söker en butikschef till vår butik i Örebro!
Som butikschef inom Campusbokhandeln leder du din butik och personalgrupp i syfte att möjliggöra ett klimatsmart och prisvärt alternativ för kurslitteratur och andra studieunderlättande redskap.

Om rollen: Du kommer att vara en nyckelperson i vår organisation, med ansvar för att leda och utveckla butiken i Örebro. Du driver försäljning genom att tillsammans med dina medarbetare skapa förutsättningar för goda kundupplevelser och försäljningsresultat. I rollen ansvarar du för bemanningsplanering och schemaläggning samt för att rekrytera, coacha och utbilda din personal. Du planerar och driver butiksverksamheten på både lång och kort sikt i linje med Campusbokhandelns övergripande strategi och du samarbetar med närmaste chef och dina butikschefskollegor för att utveckla våra butikers gemensamma arbetssätt.

Om oss: Campusbokhandeln är en marknadsledande bokhandelskedja med fokus på studenter och kurslitteratur. Vi strävar ständigt efter att bli ännu bättre och vår ambition är att vara Sveriges grönaste och skönaste bokhandel. Verksamheten präglas därför av hållbarhet, cirkulärt tänkande och en övertygelse om att arbetet ska vara både roligt och meningsfullt.

Kvalifikationer
Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av ledande befattning. Erfarenhet av detaljhandeln, kunskaper i schemaläggning och kännedom av detaljhandelsavtalet är ett stort plus.
Du kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Du har goda kunskaper inom MS Office och erfarenhet av butiksspecifika IT-system.
Vi tror att du som söker tjänsten har en naturlig ledarskapsförmåga och att du drivs av att motivera och inspirera dina medarbetare.
Du har ett starkt resultatfokus och genom ditt engagemang och goda planeringsförmåga lyckas du med att framgångsrikt organisera det dagliga arbetet i butiken.
Du är en problemlösare och har ett positivt synsätt vilket gör att du alltid ser möjligheter.

Anställning och startdatum
Tjänsten är placerad i Campusbokhandelns butik vid Örebro universitet och du kommer arbeta dagtid vardagar. Det är en tillsvidareanställning på heltid med start i mitten av augusti eller enligt överenskommelse. Campusbokhandeln har kollektivavtal och tillämpar alltid 6 månaders provanställning.
Ansök genom att följa länken nedan. Vi kommer behöva ett CV och ett personligt brev som en del av din ansökan. Sista ansökningsdagen är den 23e juni 2024, intervjuer och rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Butikschef - Campusbokhandeln i Örebro

Läs mer Maj 22
Vi söker en butikschef till vår butik i Örebro!
Som butikschef inom Campusbokhandeln leder du din butik och personalgrupp i syfte att möjliggöra ett klimatsmart och prisvärt alternativ för kurslitteratur och andra studieunderlättande redskap.

Om rollen: Du kommer att vara en nyckelperson i vår organisation, med ansvar för att leda och utveckla butiken i Örebro. Du driver försäljning genom att tillsammans med dina medarbetare skapa förutsättningar för goda kundupplevelser och försäljningsresultat. I rollen ansvarar du för bemanningsplanering och schemaläggning samt för att rekrytera, coacha och utbilda din personal. Du planerar och driver butiksverksamheten på både lång och kort sikt i linje med Campusbokhandelns övergripande strategi och du samarbetar med närmaste chef och dina butikschefskollegor för att utveckla våra butikers gemensamma arbetssätt.

Om oss: Campusbokhandeln är en marknadsledande bokhandelskedja med fokus på studenter och kurslitteratur. Vi strävar ständigt efter att bli ännu bättre och vår ambition är att vara Sveriges grönaste och skönaste bokhandel. Verksamheten präglas därför av hållbarhet, cirkulärt tänkande och en övertygelse om att arbetet ska vara både roligt och meningsfullt.

Kvalifikationer
Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av ledande befattning. Erfarenhet av detaljhandeln, kunskaper i schemaläggning och kännedom av detaljhandelsavtalet är ett stort plus.
Du kommunicerar väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Du har goda kunskaper inom MS Office och erfarenhet av butiksspecifika IT-system.
Vi tror att du som söker tjänsten har en naturlig ledarskapsförmåga och att du drivs av att motivera och inspirera dina medarbetare.
Du har ett starkt resultatfokus och genom ditt engagemang och goda planeringsförmåga lyckas du med att framgångsrikt organisera det dagliga arbetet i butiken.
Du är en problemlösare och har ett positivt synsätt vilket gör att du alltid ser möjligheter.

Tjänsten är placerad i Campusbokhandelns butik vid Örebro universitet och du kommer arbeta dagtid vardagar. Det är en tillsvidareanställning på heltid med start i mitten av augusti eller enligt överenskommelse. Campusbokhandeln har kollektivavtal och tillämpar alltid 6 månaders provanställning.
Ansök genom att följa länken nedan. Vi kommer behöva ett CV och ett personligt brev som en del av din ansökan. Sista ansökningsdagen är den 23e juni 2024, intervjuer och rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Iduna AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Iduna AB .

Vi söker butikschef till Hallbergs guld i Örebro

Butikschef
Läs mer Aug 19
Är du en driven ledare som gillar försäljning? – Då är detta ditt nästa jobb!
 
I rollen som Butikschef kommer du ha personal- och resultatansvar och i tätt samarbete motiverar och leder du dina medarbetare så att ni tillsammans når butikens uppsatta mål.
Kort och gott:  Du är där det händer, när det händer.
 
Vi söker dig som med goda resultat har tidigare erfarenhet av ledande befattning gärna från detaljhandel. Förutom att vara en duktig ledare vill vi även att du tycker det är kul att sälja och serva våra kunder och ge dem en upplevelse utöver det vanliga.
För att lyckas i rollen vet vi av erfarenhet att det är viktigt med positiv inställning och ett högt engagemang. Att du att du har en hög energinivå och sprider glädje omkring dig samtidigt som du gillar struktur, ordning och reda tar vi för givet.
Vi erbjuder ett självständigt jobb i ett engagerat säljteam och du ges möjlighet till både personlig och yrkesmässig utveckling
 
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med 6 månaders provanställning.
 
Tillträde enligt överenskommelse.
 
Låter detta intressant är Du välkommen med din skriftliga ansökan där Du berättar om dina erfarenheter, resultat och vad Du kan göra för vår butik.
 


Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 117 butiker, Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

Ansök nu

Vi söker säljare till Guldfynd i Krämaren, Örebro

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Jun 18
Vi söker säljande lagspelare till Guldfynd med placering i Krämaren, Örebro!
 
Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? – Då har du hittat rätt!
 
Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder.
Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att nå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen.
 
Tjänsten är en Tillsvidareanställning 18 tim/v som inleds med 6 månaders provanställning.
 
Tillträde enligt överenskommelse.
 
Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag!


Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 117 butiker, Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

Ansök nu

Vi söker vikarierande butikschef till Guldfynd i Örebro

Butikschef
Läs mer Maj 2
Är du en driven ledare som gillar försäljning? – Då är detta ditt nästa jobb!
 
I rollen som Butikschef kommer du ha personal- och resultatansvar och i tätt samarbete motiverar och leder du dina medarbetare så att ni tillsammans når butikens uppsatta mål.
 
Kort och gott:  Du är där det händer, när det händer.
 
Vi söker dig som med goda resultat har tidigare erfarenhet av ledande befattning gärna från detaljhandel. Förutom att vara en duktig ledare vill vi även att du tycker det är kul att sälja och serva våra kunder och ge dem en upplevelse utöver det vanliga.
För att lyckas i rollen vet vi av erfarenhet att det är viktigt med positiv inställning och ett högt engagemang. Att du att du har en hög energinivå och sprider glädje omkring dig samtidigt som du gillar struktur, ordning och reda tar vi för givet.
Vi erbjuder ett självständigt jobb i ett engagerat säljteam och du ges möjlighet till både personlig och yrkesmässig utveckling
 
Tjänsten avser ett vikariat på heltid under 6 månader, med chans till förlängning.
 
Tillträde enligt överenskommelse.
 
Låter detta intressant är Du välkommen med din skriftliga ansökan där Du berättar om dina erfarenheter, resultat och vad Du kan göra för vår butik.
 


Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 117 butiker, Hallbergs Guld med 33 butiker och Albrekts Guld med 39 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

Ansök nu

Vi söker säljare till Guldfynd i Marieberg, Örebro

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 5
Vi söker säljande lagspelare till Guldfynd med placering i Marieberg, Örebro!
 
Är du en driven säljare med erfarenhet av försäljning som sätter kunden i fokus och gör det lilla extra för att överträffa deras förväntningar? – Då har du hittat rätt!
 
Som säljare hos oss sätter du en ära i att överträffa kundens förväntningar avseende bemötande, produkt, pris samt butiksmiljö. Du ser merförsäljning som ett naturligt sätt att skapa mervärde för våra kunder.
Vi erbjuder en roll i ett engagerat team som tillsammans jobbar för att nå butikens uppsatta mål. Vi värdesätter dina personliga egenskaper och att du drivs av det personliga mötet. Att du har en positiv inställning, erfarenhet av försäljning samt att du gillar att jobba i ett högt tempo är en förutsättning för att lyckas i rollen.
 
Tjänsten är en Tillsvidareanställning 8 tim/v som inleds med 6 månaders provanställning.
 
Tillträde enligt överenskommelse.
 
Låter detta intressant är Du välkommen med din ansökan! Vi kallar till intervju löpande, varför tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag!


Golden Heights koncernen där Iduna AB ingår med butikskedjorna Guldfynd, Hallbergs Guld och Albrekts Guld är marknadsledare i Sverige inom guldsmedsvaror och smycken. Sortimentet utgörs av guld, silver och bijouterier med klockor och presentartiklar som komplement.
Idag finns är IDUNA representerade över hela Sverige genom Guldfynd med 118 butiker, Hallbergs Guld med 32 butiker och Albrekts Guld med 36 butiker. Sedan 2015 ingår även Lyxxa på Väla Helsingborg i koncernen

Golden Heights koncernen har ca 1465 anställda inklusive anställda på deltid. Omsättningen var 2020 ca 1.6 miljarder kronor.

Koncernbolaget i Finland består av Kultajousi med 70 butiker samt Westerback och Alexander Tillander med vardera en butik.

Ansök nu

Guldfynd Krämaren Örebro

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Feb 10
Guldfynd i Krämaren, Örebro söker en stjärnsäljare till teamet. Erfarenhet inom handels är ett plus.
Som säljare inom Guldfynd har du som främsta uppgift att sälja företagets produkter och tjänster. Övriga förekommande arbetsuppgifter är bl.a. varuhantering, exponering och butiksvård.
Vi ser gärna att du har erfarenhet som butikssäljare eller butikschef med goda säljsiffror och är van att aktivt arbeta med merförsäljning och skapa nöjda samt återkommande kunder.
Du är professionell i ditt bemötande och har en stark känsla för service och lyhördhet för kundernas önskemål. Du är utåtriktad, positiv och initiativrik. Som säljare hos Guldfynd förväntas du samarbeta på bästa sätt och företräda företagets intressen, gentemot kunder och medarbetare samt externa kontaktpersoner.
Vi på Guldfynd erbjuder dig ett utvecklande och stimulerande arbete med goda möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling i en spännande bransch.
Tjänsten är extra

Ansök nu