Örebro: Försäljnings- och Rekryteringschef till Karlstad/ Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Försäljnings- och Rekryteringschef till Karlstad/ Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-10-01 // Varaktighet: Heltid

Är du en inspirerande ledare med passion för försäljning och rekrytering? Vill du driva ett erfaret team mot nya höjder och skapa en arbetsmiljö där varje medarbetare växer?
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär, då har vi en spännande möjlighet för dig!

Om rollen
?
Som Försäljnings- och Rekryteringschef på Framtiden kommer du att leda två dedikerade team bestående av tre säljare, fem rekryterare och en konsultansvarig. Som chef på Framtiden arbetar du mot två huvudmål; att uppnå goda resultat och medverka till en arbetsplats där kollegorna trivs!

Ditt fokus ligger på att utveckla teamets kompetens och prestation genom coachning, sambesök och utbildning. Du ansvarar för två Framtidenkontor, ett i Karlstad och ett i Örebro. Du förväntas fördela din tid lika mellan kontoren.

Ditt dagliga arbete består till stora delar av:
•Säkerställa hög kvalitet och resultat i teamets arbete.
•Aktivt delta i sambesök och uppföljningar för att stödja teamet i deras utveckling.
•Planera och genomföra utbildningar både individuellt och i grupp.
•Delta i chefsgruppens arbete och bidra till företagets övergripande utveckling.

I denna roll kommer du att ha stor frihet att påverka och utveckla teamets strategier, vilket gör att du kan sätta din prägel på våra kontor i Karlstad och Örebro.

Om dig

Skallkrav:
•Minst 3 års erfarenhet av tjänsteförsäljning med dokumenterade resultat
•Minst 3 års erfarenhet av ledarskap
•Flytande svenska i tal och skrift
•B-körkort

Meriterande:
•Erfarenhet av rekrytering och utveckling av medarbetare
•Tidigare erfarenhet från rekryterings- eller bemanningsbranschen
•Kompetens inom coaching och utbildning av team

Som person är du relationsskapande och brinner för att bygga framgångsrika team. Du har en förmåga att ta initiativ i sociala sammanhang och skapa nya relationer med lätthet. Din vänliga och lyhörda personlighet gör att du snabbt kan sätta dig in i andras situation och skapa en positiv arbetsmiljö.

Du arbetar strukturerat, organiserar och planerar ditt arbete väl, och slutför alltid det du påbörjar. Dessutom är du målorienterad och sätter upp höga mål för dig själv likväl som för gruppen, du strävar efter att uppnå bästa resultat!

Om Framtiden

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.

För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi erbjuder förmåner såsom lön med bonusmodell, utbildningspaket, väl tilltaget friskvårdsbidrag, förmånsbil och möjlighet till delägarskap. Välkommen till Framtiden!

Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus - då är Framtiden rätt ställe för dig!

Se mer om oss här: https://www.framtiden.com/om-oss/vi-ar-framtiden/

Vår rekryteringsprocess kommer att följa nedan steg:
•Telefonintervju
•Personlighets- och logiktest
•Kompetensbaserad intervju med rekryterare
•Intervju med regionchef och HR
•Referenstagning
•Träff med teamet

För att söka tjänsten skickar du in CV via länken. Då vi arbetar kompetensbaserat baserar vi ej urvalet på personligt brev, därav inget vi efterfrågar. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Isabell Wirgin via e-post: isabell.w@framtiden.com eller telefonnummer: 0722091950.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Villkor

Start: Enligt överenskommelse, önskvärt januari 2024.
Placeringsort: Karlstad/ Örebro
Sista ansökan: Behandlar ansökningar löpande
Omfattning: 100%

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Försäljningschef

Nedan visas andra jobb i Örebro som Försäljningschef.

Försäljningschef till Örebro

Läs mer Maj 21
Isolerab växer och expanderar nu till Örebro! Vi söker en driven Försäljningschef till vår växande säljorganisation.
Har du ett starkt driv, vill utveckla dina ledaregenskaper och ha möjligheten att ansvara över ditt eget team? Då har du hittat rätt!
Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanlands, Uppsala och Norra Stockholm. Vi har varit verksamma i branschen i över 12 år och levererar trygghet till villaägare genom våra lösningar och produkter.
Företaget har haft en snabb tillväxt de senaste åren och är just nu i en spännande expansionsfas, med en ljus framtid genom ytterligare tillväxt på både existerande och framtida marknader. Med fokus på att anställa rätt människor vill vi positionera oss som en av de starkaste spelarna på vår befintliga marknad och även kommande marknader.
Här finns en spännande möjlighet i ett företag med stora tillväxtambitioner och fantastiska kollegor!
Är du en person som är 100% kundorienterad och mål fokuserad? Söker du en roll där du får jobba med fantastiska kollegor i en rolig och snabbfotad miljö? Då vill vi mer än gärna höra från dig.
Har du tidigare jobbat inom något annat yrke och vill ta klivet över till försäljning?
Isolerab söker stjärnor som vill växa och komma framåt i sin karriär. Har du bara viljan, så har vi verktygen till att göra dig till en riktigt duktig ledare. Varför inte anta utmaningen och ta dig an arbetet som Försäljningschef hos Isolerab och bli en del av vår fantastiska organisation i Örebro.

Denna roll innebär i huvudsak uppsökande försäljning, coaching och utbildning av personal. Att du sprider en härlig energi samt är väldigt social och utåtriktad. Din närmast chef finns närvarande för att du ska kunna få en så bra utveckling som möjligt.
Vi söker dig som brinner för affärer och som drivs av utmaningar.
Denna kombination med vår utbildning kommer du att utvecklas och få bra erfarenheter!
Krav
• B-körkort
Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande så ansök redan idag för din chans till att bli en del av vår framgångsrika organisation! Hos oss ansöker du snabbt och enkelt genom mobilen eller dator.

Ansök nu

Affärsansvarig till Strängbetong i Örebro sökes!

Läs mer Jun 20
Arbetar du inom byggsektorn i Örebro och är redo för en ny utmaning? Vi söker dig som har ett brett kontaktnät och brinner för att skapa och utveckla affärsrelationer i rollen som Affärsansvarig till Strängbetong, välkommen in med din ansökan!

Information om tjänsten
Strängbetong är Sveriges ledande leverantör av betongstommar med en vision att skapa de vackraste, mest innovativa och hållbara samhällsmiljöerna i Sverige. Strängbetong bygger allt från bostäder och kontor till parkeringshus, hallar och arenor. Företaget har idag fem produktionsenheter och elva kontor runtom i Sverige. Med sina 700 medarbetare har Strängbetong en årlig produktion om ca 400 000 ton betongelement och omsätter ca 2 miljarder. Huvudkontoret finns i Stockholm. Strängbetong ingår i Consoliskoncernen som har 8 100 anställda och omsätter ca 15 miljarder SEK.

Professionals Nord söker för Strängbetongs räkning en Affärsansvarig. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Strängbetong. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Strängbetongs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds
• En roll med befogenhet att driva och fatta egna beslut i syfte att göra lönsamma affärer
• Att bli en del av ett värderingsstyrt företag som fokuserar på medarbetarna
• Att bli en del av ett sammansatt team med mycket erfarenhet och kompetens

Arbetsuppgifter
I rollen som Affärsansvarig får du en nyckelroll där du förväntas arbeta och utveckla affärerna med några av företagets största kunder. Uppdraget är av varierande och utmanande karaktär och är en viktig del i att Strängbetong ska fortsätta växa och utvecklas i Regionen. Du blir en del av ett team som består av Förslagskonstruktörer, Kalkylatorer, Affärsansvariga och Affärschef. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta:
• Proaktivt söka upp affärsmöjligheter och skapa nya
• Skriva anbud, följa upp dessa och teckna avtal
• Utveckla och förvalta relationer med nya och befintliga kunder
• Vara kundens ombud under hela projektet för att säkerställa att slutprodukten levereras med rätt kvalitet
• Driva interna projekt och det ständigt pågående förbättringsarbetet

Vi söker dig som:
är högskoleingenjör/civilingenjör med goda kunskaper inom entrepenadjuridik. Du besitter en gedigen kunskap inom branschen, har erfarenhet inom entrepenadverksamhet och ett brett kontaktnät inom regionen.

Vi tror även att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas och lyckas i rollen som Affärsansvarig hos Strängbetong. Du inger förtroende och är relationsskapande då arbetet innebär daglig kontakt såväl internt som externt. Du har en god förmåga att strukturera upp ditt arbete och driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Vidare är du kommunikativ och kan konkretisera kundens behov i ett affärsupplägg.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

#Strängbetong, #prefabricerad-betong, #affärsansvarig

Ansök nu

Försäljningschef region mellan

Läs mer Aug 20
Vi söker dig som gillar att vinna och göra bra affärer tillsammans med ditt team och våra kollegor inom servicemarknad. Har du beprövad ledarerfarenhet, är tekniskt intresserad och har stor erfarenhet av resultatinriktad försäljning? Då ska du fortsätta att läsa!

Swecons affär, med Volvo Construction Equipment starka varumärke i portföljen, har de senaste åren vuxit och marknaden har tillsammans med tekniken utvecklats i hög takt. Vår regionsstruktur har nyligen ändrats och vi söker därför en ny försäljningschef. Som försäljningschef är du ansvarig för att bidra till en effektiv, lönsam och långsiktig relation med bolagets blivande och trogna kunder. Din region sträcker sig från Jönköping i söder, Karlstad västerut, Linköping, Västerås och Dalarna norrut.

I denna roll är du en drivande affärsperson som ser nya utmaningar och möjligheter på en växande marknad. Du leder ett team på cirka 10 medarbetare, säljare och demonstratörer. Regionen är nyskapad och du förväntas utveckla både teamet och affären. En av dina huvudarbetsuppgifter blir att skapa tillväxt i affärsrelationer och bidra till ett effektivt och värdefullt samarbete med kunder i enlighet med Volvo CE och Swecons strategier och värderingar.

Vår bransch förändras snabbt från att bara sälja maskiner till att sälja kompletta lösningar för ett enkelt och effektivt ägande. Löpande tillkommer också nya eldrivna maskiner till sortimentet.

Vi söker dig som vill jobba i ett företag som präglas av försäljning och nöjda kunder samt där ärlighet, respekt och glädje är viktiga ledord. Som försäljningschef för region mellan krävs ett strukturerat arbete och du ger inte upp förrän du har överträffat dina och avdelningens mål. Vi söker efter dig som har starkt fokus på att vara delaktig i såväl din, som teamets utveckling. Du är en del av ledningsgruppen "försäljning" med ansvar för teamets resultat både ekonomiskt och genom strategiska KPI:er.
Vem är du?

För att du ska kunna lyckas och trivas i denna roll tror vi att du är orädd, resultatinriktad, strukturerad, energisk och utåtriktad. Du drivs av att bryta ny mark, skapa kontakter och träffa kunder. Du har en fallenhet att förstå kunderna och deras unika behov samt förmågan att skapa förtroende för dem och dina medarbetare. Du stimuleras av att stötta dina medarbetare i vardagen.

För att lyckas och trivas i rollen har du:

- Minst 5 års erfarenhet av strukturerad och behovsanpassad försäljning
- Erfarenhet av försäljning till kommersiella kunder (B2B) inom fordonsindustrin
- Erfarenhet av CRM-system och CRM-processer
- Erfarenhet av ledarskap (gärna även distansledarskap)
- B-körkort
Teknisk eller ekonomisk utbildning är strakt meriterande.

Tjänsten är placerad på någon av våra anläggningar i regionen, tex Örebro, eller Karlstad och innebär en del planerat resande. Ibland med övernattningar.

Visst låter det intressant?
Läs mer om oss på swecon.se

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta:

David Alström, Marknadschef, mobil 073-597 04 39
Monica Strömberg, fackligt kontaktombud Unionen, 010-556 34 66

Så här ansöker du
Du ansöker till tjänsten online. Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse och startar med en 6-månaders provanställning. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet. Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2024-09-15.

Swecon Anläggningsmaskiner AB ägs av Lantmännen och är exklusiv återförsäljare av Volvo Construction Equipment samt Volvo Pentas industrisegment i Sverige. Vi marknadsför, säljer och servar Volvos entreprenadmaskiner samt erbjuder ett flertal olika tjänster och kompletterande produkter. Sweconkoncernen finns även representerad i Estland, Lettland och Litauen samt delar av Tyskland. Med drygt 665 anställda och 34 serviceplatser i landet kan Swecon erbjuda dig ett tryggt och spännande arbetsliv som kännetecknas av kreativitet samt frihet under ansvar.



Swecon Anläggningsmaskiner AB omsätter cirka 5,2 miljarder kronor.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Framtiden i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Framtiden i Sverige AB .

Fastighetsingenjör med passion för teknik och service!

Fastighetsingenjör
Läs mer Okt 12
Är du en driven och tekniskt kunnig person som brinner för att skapa en trygg och välfungerande fastighetsmiljö? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu en engagerad Fastighetstekniker till vår kund, där du får möjlighet att arbeta i en dynamisk och utvecklande miljö.

Om rollen
Som Fastighetstekniker kommer du att ansvara för drift och underhåll av fastighetens tekniska system. Du kommer att arbeta med allt från el och styrsystem till ventilation och värme. Din roll innebär att säkerställa att alla system fungerar optimalt och att snabbt åtgärda eventuella problem som uppstår. Du kommer att ha en central roll i att skapa en säker och trivsam miljö för alla som vistas i fastigheten.

Vi söker dig med
God el kännedom
Arbetslivserfarenhet inom fastighetsteknik eller liknande områden.
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
B-körkort.


Du erbjuds
Friskvårdsbidrag för att främja din hälsa och välmående.
Flexibel arbetstid som ger dig möjlighet att balansera arbete och fritid.
En utvecklande arbetsmiljö där du får möjlighet att växa och utvecklas i din yrkesroll.


Om vår kund
Vår kund är ett ledande företag inom fastighetsförvaltning med fokus på hållbarhet och innovation. De strävar efter att skapa trygga och välfungerande fastigheter där människor trivs och mår bra. Med en stark företagskultur och engagerade medarbetare erbjuder de en arbetsplats där du kan göra skillnad.


Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.


Rekryteringsprocessen består av följande steg:
Intervjuer
Referenstagning
Intervju med kunden


Villkor
Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Lön och övriga villkor enligt avtal.
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett framgångsrikt team där du får möjlighet att utvecklas och göra skillnad!

Ansök nu

Junior Projektledare med tekniskt intresse till Arho AB!

Projektledare, IT
Läs mer Aug 19
Vill du utvecklas inom projektledning i en spännande teknisk miljö? Vi söker nu en kommunikativ och teknikintresserad junior projektledare till vårt team i Hallsberg. Om du gillar att arbeta nära kunder och har ett intresse för teknik, kan detta vara rollen för dig!

Om rollen:
Vi söker dig som är i början av din projektledarkarriär och har en stark vilja att växa i en roll där kundkontakt och projektledning möts. Du kommer att arbeta nära kunder och stötta mer erfarna projektledare i att driva både små och stora projekt. Rollen är bred och innefattar allt från att följa upp projektens tidsplaner till att identifiera affärsmöjligheter och bygga goda kundrelationer.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:
• Leda och hålla samman projekt från start till slut, med ansvar för tidplan och leveranser.
• Upprätta och hantera offerter samt följa upp projektens budget.
• Ha direktkontakt med kunder för att förstå deras behov och säkerställa kundnöjdhet.
• Resursallokering och projektuppföljning, inklusive riskanalyser.
• Arbeta med merförsäljning genom att identifiera nya affärsmöjligheter hos befintliga kunder.

Din profil:
Du är en kommunikativ person som trivs med att bygga relationer och har ett genuint intresse för teknik. Du är strukturerad, flexibel och bra på att identifiera behov hos kunderna. Erfarenhet av projektledning är meriterande, men vi värdesätter främst din drivkraft och viljan att lära. Du bör vara bekväm med att ta eget ansvar och arbeta både självständigt och i team.
Krav:
• Teknisk bakgrund från arbetslivet eller akademiskt, gärna inom industriell ekonomi, mekanik, automation, eller liknande.
• Tidigare erfarenhet av projektledning eller kundansvar.
• Har ett affärssinne och ser möjligheter till merförsäljning.
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Meriterande:
• Grundläggande tekniska kunskaper eller intresse för industriell automation.
• Kunskaper i CAD, exempelvis Auto-CAD eller SolidWorks.
• Erfarenhet av robotprogrammering.

Om Arho AB:
Arho AB är ett företag inom automation och robotintegration med en lång erfarenhet av att utveckla högteknologiska lösningar för industrin. Vi erbjuder en engagerande arbetsmiljö där kreativitet och samarbete står i fokus. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och bidra till vår fortsatta framgång inom tekniskt avancerade projekt.
Om Framtiden AB:
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos Arho AB.
Villkor:
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Hallsberg
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider med förtroendetid

Välkommen med din ansökan till Arho AB – vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Nu söker vi en automationstekniker till Kopparbergs Bryggeri!

Automationstekniker, tillverkningsindustri
Läs mer Sep 30
Är du en driven och tekniskt kunnig person som vill vara en del av ett dynamiskt team? Kopparberg Bryggeri söker nu en automationstekniker som vill vara med och utveckla vår produktion. Ta chansen att arbeta i en innovativ miljö där du får möjlighet att växa och utvecklas!

Om rollen
Som automationstekniker hos Kopparberg Bryggeri kommer du att ha en central roll i vår produktion. Du kommer att arbeta med utveckling, nya projekt och optimering av vår produktions- och kontrollutrustning. Tillsammans med vårt team kommer du att arbeta fram tekniska lösningar och förbättringar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

• Konstruktion, programmering och dokumentation av förändringar och utökningar i den tekniska anläggningen, med fokus på PLC-styrda maskiner.
• Bistå underhållsteknikerna vid felsökning i anläggningen av mer omfattande eller komplicerad karaktär inom processdatasystem och programmerbara styrsystem samt regler- och mätsystem.
• Säkerställa att produktionslinjerna rullar och håller igång.

Vi söker dig med
För att lyckas i rollen som automationstekniker hos oss på Kopparberg Bryggeri ser vi att du har:
• Gymnasieingenjörs- eller högskoleingenjörsexamen med inriktning elteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
• Goda kunskaper i ritningsläsning med avseende på elritningar, flödesscheman, ladder-scheman och funktionsblockscheman.
• Kunskap i att upprätta tekniska dokument såsom ritningar i AUTOCAD elprocad LT och anslutningstabeller.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

MeriterandeDet är meriterande om du har kunskaper i:
• PLC-programmering, framför allt Siemens, för programmering av nya program eller komplettering av program till maskiner.
• SCADA-system.
• CE-märkningar och genomförande av riskanalyser.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är ansvarstagande och kreativ. Du strävar alltid efter att nå snabba beslut och agera utifrån dessa på ett strategiskt och lösningsfokuserat sätt. Du har en förmåga att se sammanhang, analysera samt hantera och lösa komplexa frågor och problem. Du gillar att arbeta lösningsfokuserat och strukturerar gärna upp processer för att nå önskvärda mål. Du är nyfiken och orädd för nya utmaningar och har ett noggrant öga för detaljer.

Du erbjuds
Hos Kopparberg Bryggeri får du möjlighet att arbeta i en innovativ och dynamisk miljö. Vi erbjuder:
• En spännande och utvecklande roll i ett framgångsrikt företag.
• Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken inom bryggeribranschen.
• En arbetsplats där du får möjlighet att växa och utvecklas.

Om vår kund
Kopparberg Bryggeri är ett av Sveriges mest framstående bryggerier. De är kända för sina innovativa produkter och deras starka företagskultur. Hos dem får du möjlighet att vara en del av ett engagerat team som strävar efter att leverera högkvalitativa produkter till sina kunder.

Om Framtiden
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer anställningen ske direkt hos Kopparbergs Bryggeri.

Villkor
Startdatum: hösten 2024
Placeringsort: Kopparberg
Arbetstider: Heltid, inklusive beredskap var 5e vecka

Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Kopparberg Bryggeri!

Ansök nu

Servicetekniker till Kopparbergs Bryggeri – En Spännande Möjlighet!

Servicetekniker, maskin
Läs mer Sep 30
Är du en driven och tekniskt kunnig person som vill vara en del av ett dynamiskt team? Kopparberg Bryggeri söker nu en servicetekniker som vill vara med och utveckla vår produktion. Ta chansen att arbeta i en innovativ miljö där du får möjlighet att växa och utvecklas!

Om rollen
Som servicetekniker hos Kopparberg Bryggeri kommer du att ha en central roll i deras produktion. Du kommer att leda och driva problemavhjälpning i produktionen och anläggningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
• Felsöka, serva och förbättra maskiner och anläggning.
• Delta i förbättringsprojekt.
• Felsöka både i styrelektrisk och mekanisk utrustning.
• Rapportera i underhållssystemet.

Du kommer att vara delaktig i en akutavhjälpandegrupp och medverka i produktionstekniska driftsäkerhetsåtgärder, från akuta lagningar till planerat underhåll för att säkra maskiner och anläggningens tillgänglighet. Arbetet innebär skiftgång (5-skift) då de har produktion dygnet runt.

Vi söker dig med
För att lyckas i rollen som servicetekniker hos oss på Kopparberg Bryggeri ser vi att du har:

-Minimum gymnasieteknisk/mekanisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
-Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. (Tyska är meriterande)
-Körkort B.

Meriterande
Det är meriterande om du har kunskaper i eller av:

TIG-svetsning.
Svarvning.
Elektriker med mek-bakgrund.
Underhållsmetodik.
Heta arbeten.
Truckkort.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är ansvarstagande och kreativ. Du strävar alltid efter att nå snabba beslut och agera utifrån dessa på ett strategiskt och lösningsfokuserat sätt. Du har en förmåga att se sammanhang, analysera samt hantera och lösa komplexa frågor och problem. Du gillar att arbeta lösningsfokuserat och strukturerar gärna upp arbetena för att nå önskvärda mål. Vi sätter stor vikt vid personligheten!

Du erbjuds
Hos Kopparberg Bryggeri får du möjlighet att arbeta i en innovativ och dynamisk miljö. De erbjuder:
• En spännande och utvecklande roll i ett framgångsrikt företag.
• Möjlighet att arbeta med den senaste tekniken inom bryggeribranschen.
• En arbetsplats där du får möjlighet att växa och utvecklas.

Om vår kund
Kopparberg Bryggeri är ett av Sveriges mest framstående bryggerier. Vi är kända för våra innovativa produkter och vår starka företagskultur. Hos oss får du möjlighet att vara en del av ett engagerat team som strävar efter att leverera högkvalitativa produkter till våra kunder.

Om Framtiden
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer anställningen ske direkt hos Kopparbergs Bryggeri.

Villkor
Startdatum: Hösten 2024
Placeringsort: Kopparberg
Arbetstider: 5-skift
Omfattning: Heltid

Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Kopparberg Bryggeri!

Ansök nu

Framtiden söker kundansvarig säljare till vårt kontor i Örebro!

Account manager
Läs mer Sep 27
Vill du hjälpa personer till deras första jobb eller nästa steg i karriären?
Genom att skapa möten mellan företag och talanger sammanför Framtiden rätt person med rätt plats och därför söker vi nu efter en Kundansvarig säljare med ett stort intresse av att skapa möjligheter för människor och driva affärer från start till mål.

Vi söker dig som är målmedveten, tar ansvar och arbetar proaktivt med nyfikenhet för att skapa långsiktiga samarbeten med företag. Vi ser att du är trygg i dig själv, har mod, har en positiv grundsyn och bidrar med glädje!

Är du vår nästa kollega som vill vara med och utveckla Framtiden i Örebro?

Arbetsbeskrivning:
Att jobba som Kundansvarig säljare hos oss på Framtiden innebär först och främst att du är den som identifierar personalbehov hos nya och befintliga kunder och att det är du som är vårt ansikte utåt mot dessa och hjälper dem att skräddarsy de bästa lösningarna gällande bemanning och rekrytering. För varje samarbete med kund hjälper vi – företagen med sina utmaningar – men även personer att ta sitt första eller nästa steg i karriären!

Det finns många aktörer i vår bransch men genom att vara engagerad, arbeta med tempo, nyfikenhet och med excellens så kommer du tillsammans med vårt erbjudande kunna utvecklas och nå nya nivåer inom din försäljning.

Några av våra förmåner:
• Förtroendetid
• Utbildningspaket
• Friskvård
• Attraktiv lön och bonusmodell
• Möjlighet till förmånsbil

Krav:
•Minst 3 års erfarenhet inom försäljning
•Utmärkt svenska och engelska
•B-körkort

Meriterande:
•B2B-erfarenhet
•Branschkännedom
•Ett eget kontaktnät
Om Framtiden AB:
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.

För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som tex hushållsnära tjänster till upphandlade och förmånliga priser, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag.

Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig.
Välkommen med din ansökan!

Villkor:
Startdatum: Oktober eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Lön: Fast månadslön + rörlig bonus
Placering: Örebro

Ansök nu