Örebro: Socialsekreterare till Försörjningsstöd

Hitta ansökningsinfo om jobbet Socialsekreterare till Försörjningsstöd i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-07 // Varaktighet: Heltid

Tycker du om att möta människor i olika livssituationer och vill stödja och motivera personer till förändring och möjlighet till egen försörjning? Då kan detta vara tjänsten för dig! Som socialsekreterare hos oss på Verksamhetsområde försörjning erbjuder vi dig ett meningsfullt arbete där du har möjlighet att göra skillnad för andra varje dag.

Om tjänsten

Välkommen till oss på Verksamhetsområde försörjning! Vad roligt att just du är nyfiken på vår fantastiska arbetsplats.  

Just nu söker vi tre personer till enheten för vuxna och en person till ungdomsenheten. Läs mer om vår arbetsplats lägre ner i annonsen under rubriken ”om arbetsplatsen”.

Vi ger våra medborgare stöd i att finna, få och behålla arbete och nå egenförsörjning. Det innebär att utreda, bedöma, besluta och verkställa beslut utifrån gällande lagstiftning och riktlinjer. Vi erbjuder en omväxlande vardag med inslag av både kontorsarbete och klientnära möten. Tillsammans med individen du stöttar skapar du en planering med lämpliga åtgärder mot ekonomisk självförsörjning. Förändringsarbete är något vi motiveras av, och vårt mål är att alla som kan arbeta ska arbeta. Med vårt stöd rustar vi våra medborgare för framtiden och säkerställer att framtiden är för alla.

Du välkomnas av trivsamma kollegor som alla känner en stark tilltro till varje människas förmåga växa av egen kraft och vår målbild är att alla kommer lyckas. Hos oss får du en trygg anställning med chefer som är måna om ditt välmående och din kompetensutveckling. Som nyanställd hos oss får du en introduktion och stöd av en seniorhandläggare för att du ska känna dig trygg i din nya roll. Utöver kontinuerlig handledning får du fortsättningsvis både ge och ta stöd av kollegor och chef. Du får även möjlighet till specialisering och fördjupning av kunskap inom olika områden. Det kan även finnas möjlighet att arbeta hemifrån i viss mån.

Exempel på arbetsuppgifter:

• utreda, bedöma, besluta och verkställa beslut enligt socialtjänstlagen (SoL)  
• skapa och upprätthålla klientkontakter i syfte att utreda rätten till bistånd, motivera och stärka klientens egna resurser för att på sikt bli självförsörjande 
• dokumentera enligt gällande riktlinjer
• samverka med interna och externa aktörer och myndigheter
• motivera och vägleda personer till arbetsmarknadsinsatser och utbildning

Om arbetsplatsen
Verksamhetsområde Försörjning ingår i Gymnasie- och Arbetsmarknadsförvaltningen. Verksamheten består av flera enheter med olika inriktningar: Administration och service, vuxna, ungdom och mottagning samt bosättning och integration.

Vi har digitaliserat ansökningsförfarandet för att frigöra tid för socialt arbete genom att minska de administrativa arbetsuppgifterna. Vi utgår från fyra hörnstenar för att värna om ett gott klimat på arbetsplatsen: Lys upp någons dag, Välj din Attityd, Närvaro och Lekfullhet.  

Kvalifikationer
Dina personliga egenskaper har stor betydelse både för att lyckas och trivas i rollen. Som person behöver du vara lugn och trygg i dig själv och uthållig och motiverad i din uppgift att hjälpa andra. Du tar ansvar för ditt uppdrag och kan driva dina åtaganden vidare. Du klarar av att växla mellan olika arbetsuppgifter och har en förmåga att hitta snabba rättssäkra lösningar. Att vara en teamspelare med dina kollegor är också självklart för dig, samtidigt som du också tar ansvar och driver dina egna arbetsuppgifter. I rollen är det viktigt att du är lyhörd i kontakten med andra och att du kan sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. Du kan se helheter runt klienterna och verksamheten och tar hänsyn till det större perspektivet i dina beslut och ditt agerande.?Vidare kan du uttrycka dig i svenska i tal och skrift har god förmåga att kunna kommunicera med alla klienter eller andra som du möter i rollen. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• socionomexamen, 210 hp

Meriterande:

• dokumenterad erfarenhet av arbete inom området försörjningsstöd
• erfarenhet av socialt arbete
• erfarenhet av myndighetsutövning
• erfarenhet av verksamhetssystem ProCapita/LifeCare
• B-körkort

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: snarast möjligt eller enligt överenskommelse

Antal tjänster: 4

Övrig information
Bifoga gärna ditt examensbevis i ansökan.   
 
Tjänsterna tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas.  
 
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på?http://www.orebro.se/jobb 

Ansökan
Sista ansökningsdag är 21 augusti. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Socialsekreterare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Socialsekreterare.

Socialsekreterare till IFO, Utredning unga och vuxna

Läs mer Okt 11
Vill du jobba som socialsekreterare och letar efter ett meningsfullt och varierat arbete? Då är du varmt välkommen till oss och vårt fantastiska team!

Som socialsekreterare på Utredning unga och vuxna erbjuds du intressanta och varierade arbetsuppgifter. Enheten har en hög ambitionsnivå och ett driv att utveckla arbetssätt för att höja kvaliteten allt med den enskilde i fokus. Du blir en del av en arbetsgrupp som präglas av ett öppet klimat där kunskapsöverföring är en självklarhet. Som nyanställd hos oss får du en successiv introduktion i arbetet anpassad efter dina erfarenheter. 

 

Om tjänsten
Som socialsekreterare inom Utredning unga och vuxna handlägger du ärenden bland annat gällande missbruk, våld i nära relation, avhoppare och människor med olika former av psykosocial problematik. I varje ärende tillämpas två handläggare, en huvudhandläggare och en medhandläggare. I din vardag kommer du bedriva ett brett socialt arbete. En nära samverkan med andra aktörer och den enskildes nätverk är en självklarhet för att lyckas i arbetet.  

För oss är det viktigt att du trivs och känner dig trygg när du kommer ny till oss. Därför erbjuder vi dig en gedigen grund i din yrkesutövning så som:


• grundlig introduktion efter anställning
• stöd av seniorhandläggare i praktiska frågor
• fördjupning och specialisering i en kompetenstrappa
• kringresurser såsom administratör och transportör
• regelbunden handledning 


Exempel på arbetsuppgifter:

• utreda, besluta och verkställa beslut enligt SoL, LVU och LVM
• följa upp beslutade insatser
• ha kontakter både i utredningssyfte samt i syfte att bidra till att stärka personernas egna resurser
• skriva yttranden till berörda myndigheter, t ex. till IVO och förvaltningsrätt
• föredra ärenden i nämnd och utskott
• arbeta utifrån beprövad kunskapsteori och evidensbaserade metoder
• känna till och följa gällande lagar, policys och rutiner för verksamheten
• arbeta och dokumentera i de verksamhetssystem som finns

 

Om arbetsplatsen
I socialnämndens område Individ och familjeomsorg ingår fem områden med både myndighetsutövning och insatser. Mottagning, Familjerättsgruppen, Utredning barn och unga, Familjehem samt Utredning unga och vuxna.

Under 2024 har Individ- och familjeomsorgen påbörjat en ny organisation. Vi står inför att anpassa oss till ny socialtjänstlag som utöver förändrad lagstiftning kommer påverka organisering, arbetssätt, processer och samverkansstrukturer.

Prioriterat i verksamheten är att säkerställa rättssäkerheten, att ha en god service och tillgänglighet gentemot våra servicetagare samt att de metoder vi använder bygger på vetenskap och beprövad erfarenhet.

Läs mer om hur det är att arbeta på Socialförvaltningen på vår Karriärsida för socionomer!

 

Kvalifikationer
Som socialsekreterare är det viktigt att du har ett flexibelt tänk, är noggrann och har en förmåga att hitta snabba rättssäkra lösningar. Du är trygg, stabil och kan förhålla dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Du föredrar att arbeta i team med ett gemensamt ansvarstagande samtidigt som du självständigt driver arbetet framåt. I rollen är det viktigt att du är lyhörd i kontakten med andra och att du har en naturlig förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. Arbetet ställer krav på god kommunikativ förmåga, vilket bland annat innebär att du på ett tydligt och strukturerat sätt kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• socionomexamen, 210 hp
• B-körkort för manuell växellåda

Meriterande:

• erfarenhet av att arbeta med myndighetsutövning inom socialtjänsten
• erfarenhet av att arbeta med ASI (Addiction Severity Index)
• erfarenhet av att arbeta med MI (Motiverande samtal)
• erfarenhet av att arbeta kring ärendet våld i nära relation

 

Omfattning och tillträde
Anställningsform: 2 tillsvidareanställningar

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: 2 december 2024 eller enligt överenskommelse

Antal tjänster: 2

 

Övrig information
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

 

Ansökan
Sista ansökningsdag är 10 oktober 2024. 

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Familjehemssekreterare till Familjehemsenhetens team rekrytering och jour

Läs mer Sep 19
Vill du bli en vardagshjälte? Då menar vi inte en hjälte med mantel, utan en hjälte som med hjälp av erfarenhet, kunskap och övertygelse bidrar till samhället och förenklar vardagen för andra människor. Varmt välkommen med din ansökan till oss på IFO, Enheten för familjehem!

Om tjänsten

På enheten för Familjehem arbetar man som socialsekreterare inom olika områden, som familjehemssekreterare eller som barnhandläggare. Vi har barnhandläggaren som följer upp och stödjer barnet i familjehemmet, familjehemssekreterare som stödjer familjehemmen i sitt uppdrag och familjehemssekreterare som rekryterar, utreder nya familjehem, jourhem och kontaktfamiljer samt letar efter stadigvarande- och akutplaceringar. Tillsammans utvecklar vi kontinuerligt verksamheten, ett arbete som möjliggör delaktighet och ett engagemang och som vi tycker är lika spännande som viktigt. 

Just nu vill vi förstärka vårt team med familjehemssekreterare som rekryterar, utreder uppdragstagare samt letar efter stadigvarande- och akutplaceringar. 

Hos oss är du aldrig ensam. Du får ett kontinuerligt stöd i ärenden av din närmaste chef, din gruppledare och dina kollegor och har även möjlighet till extern handledning. För att du ska lyckas i din roll finns även medarbetare med andra yrken redo att stötta dig, så som administratörer, kommunikatörer och transportörer. 

Det här får du hos oss:
Vi erbjuder dig en trygg anställning i en stor organisation, med många möjligheter att prova på olika inriktningar och arbetsuppgifter inom socionomområdet.  

Vi vet att kompetensutveckling är viktigt för att lyckas och trivas på jobbet, och erbjuder dig som jobbar här möjlighet till?fördjupning och specialisering utifrån vår kompetenstrappa. Du får också delta på föreläsningar och på andra sätt fördjupa dig inom ditt område.  

Som nyanställd får du en gedigen introduktion, så att du kan känna dig trygg i din nya roll. Du tilldelas även en fadder, en kollega, som kan stötta dig i praktiska frågor om allt ifrån var kaffemaskinen finns, till hur olika processer ser ut. 

Vi erbjuder möjlighet att arbeta hemifrån i viss mån. 

Exempel på arbetsuppgifter:

• utreda nya uppdragstagare som exempelvis familjehem, kontaktfamiljer och jourhem
• rekrytera nya uppdragstagare både avseende akuta- och stadigvarande placeringar
• arbeta med sociala medier och att synas på olika evenemang etc. 
• samarbeta med externa samarbetspartner?
• samarbeta med övrig socialtjänst både internt och externt?? 
• utbilda uppdragstagare

Om arbetsplatsen
Inom myndighetsverksamheten inom Socialförvaltningens Individ- och familjeomsorg finns flera områden med både myndighetsutövning och insatser: Familjehem, Familjerätt, Mottagning och Socialjour. Här ingår också utredningsenheter för samtliga åldersgrupper; barn, unga och vuxna.?Den här tjänsten hör till området Familjehem. 

På enheten för Familjehem arbetar 34 medarbetare som just nu är uppdelade i fyra grupper. Tillsammans arbetar vi för att ge familjehemsplacerade barn och deras familjehem ett sådant bra stöd som möjligt.

Hos oss är vi stolta över att ha högt i tak och att alltid ställa upp för varandra när det är tufft. Här blir du del av ett gäng kompetenta och nyfikna kollegor, som har en stor spridning av åldrar och erfarenheter i bagaget. Vi sitter i lokaler nära Örebro Centralstation, på Ribbingsgatan 1-3.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb 

Kvalifikationer
Att jobba som familjehemssekreterare hos oss är utmanande, stimulerande och komplext. Du som söker bör därför vara trygg och stabil som person. Vi tror också att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet kräver även att du kan växla mellan olika arbetsuppgifter samt att du har en förmåga att hitta snabba, rättssäkra lösningar och har förmåga att behålla lugnet i stressade och pressade situationer.?

Du föredrar att arbeta i team med ett gemensamt ansvarstagande samtidigt som du tar stort ansvar för att självständigt driva arbetet framåt. Du är lyhörd i kontakten med andra och du har en naturlig förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. Arbetet ställer krav på god kommunikativ förmåga, vilket bland annat innebär att du på ett tydligt och strukturerat sätt kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.? 

Krav:

• socionomexamen 210 hp? 
• B-körkort för manuell växellåda

Meriterande:

• dokumenterad erfarenhet av familjehemsvård 
• dokumenterad erfarenhet?från?arbete med myndighetsutövning inom socialtjänsten? 
• erfarenhet av att arbeta med BBIC (Barns behov i centrum)?? 
• erfarenhet av att arbeta med MI (Motivational interviewing)
• erfarenhet av dokumentationssystemet Procapita

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: 1 januari 2025 eller enligt överenskommelse 

Antal tjänster: 1-2

Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 3 oktober

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Socialsekreterare till IFO, Utredning barn och unga

Läs mer Sep 13
Har du ett hjärta för barn och unga och vill göra skillnad - på riktigt? Vill du ingå i ett engagerat team som brinner för det sociala arbetet? Då är detta rätt tjänst för dig! Ta chansen att få ett jobb där du får möjlighet att göra skillnad varje dag, som socialsekreterare. Vi sätter service och rättssäkerhet högt och vi drivs av att kunna göra skillnad för barn, unga och deras familjer.

 

Om tjänsten
Välkommen till oss på Utredning barn, unga och familj! Just nu stärker vi upp inför ny lagstiftning och söker socialsekreterare som vill bli en del av vårt fantastiska team. 

Som socialsekreterare hos oss får du möta barn, unga och deras familjer och deras familjer. Ditt huvudsakliga uppdrag är att utreda barnets situation, göra bedömningar enlig SoL och LVU samt genomföra uppföljningar i syfte att ge barn och unga en trygg och stabil tillvaro. Arbetet innebär även att skriva yttranden till olika myndigheter samt samarbeta med externa samarbetspartners och övrig socialtjänst. Du arbetar enligt BBIC och dokumenterar i verksamhetssystemet Lifecare. Vidare medverkar du till att familjens egna resurser och lösningar tillvaratas, vi jobbar mycket med inventering av nätverket. 

Vi erbjuder dig en trygg anställning och vi värnar om ditt välmående och utveckling på jobbet. Du kommer att ingå i en nyfiken arbetsgrupp och du får ett kontinuerligt stöd i ärenden av närmaste chef, gruppledare, kollegor samt extern handledning. Som nyanställd hos oss får du en introduktion för att känna dig trygg i din nya roll. Vi erbjuder dig en fadder som stöd i praktiska frågor samt kringresurser så som administratörer, medhandläggare och transportör. Du erbjuds även fördjupning och specialisering utifrån en kompetenstrappa som innebär möjlighet till kompetensutveckling och utbildningar. Det finns även möjlighet att arbeta hemifrån i viss mån.

Exempel på arbetsuppgifter: 

• utreda och handlägga ärenden enligt SoL och LVU
• ha kontakter både i utredningssyfte samt i syfte att bidra till att stärka personernas egna resurser
• skriva yttranden till olika myndigheter
• samarbeta med externa samarbetspartners, exempelvis skola och polis
• besluta enligt delegation
• samarbeta med övrig socialtjänst 
• följa upp insatser

 

Om arbetsplatsen
Socialförvaltningen inom område Individ- och familjeomsorg bygger på flera områden med både myndighetsutövning och insatser. Familjehem, Familjerätt, Mottagning och Socialjour, samt utredningsenheter för samtliga åldersgrupper, barn, unga och vuxna.

Läs mer om hur det är att arbeta på Socialförvaltningen på vår Karriärsida för socionomer! 

 

Kvalifikationer 
Rollen som socialsekreterare hos oss är utmanande, stimulerande men också komplex. Vi behöver därför dig som är trygg och stabil. Vidare är du flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Arbetet kräver även att du kan växla mellan olika arbetsuppgifter samt att du har en förmåga att hitta snabba rättssäkra lösningar. Du kan behålla lugnet i stressade och pressade situationer. Du föredrar att arbeta i team med ett gemensamt ansvarstagande samtidigt som du tar stort ansvar för att självständigt driva arbetet framåt. Vidare har du förmåga att organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Du är lyhörd i kontakten med andra och du har en naturlig förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. Arbetet ställer krav på god kommunikativ förmåga, vilket bland annat innebär att du på ett tydligt och strukturerat sätt kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Förstås är du även engagerad och vill delta aktivt i att utveckla arbetet till nytta för dem som vi är till för. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav: 

• socionomexamen 210 hp
• B-körkort med behörighet för manuell växellåda

Meriterande:

• dokumenterad erfarenhet från arbete med myndighetsutövning inom socialtjänsten, handläggning och utredning av ärenden
• erfarenhet av att arbeta med Barns behov i centrum (BBIC)  
• erfarenhet av Motivational interviewing (MI)
• dokumenterad erfarenhet av samtal med barn och unga 

 

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 4 

 

Övrig information
Om du erbjuds anställning inom arbete med barn/ungdomar är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

 

Ansökan
Sista ansökningsdag är 29 september.

Välkommen med din ansökan!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Socionomkonsulter till Cura Nord. Vi får in uppdrag i hela Sverige!

Läs mer Aug 12
På Cura Nord brinner vi för att hjälpa människor!
Cura Nord är ett auktoriserat bemanningsföretag med inriktning mot socionomer och deras arbetsmarknad. Vår vision är att det alltid ska finnas den bästa kompetensen i organisationer som hjälper människor.


Vi kanske inte har inne ett uppdrag inom din kompetens just nu men vi får in nya uppdrag i jämna mellanrum. Därför söker vi socionomkonsulter som vill bidra med gedigen kompetens och erfarenhet för att hjälpa människor i behov. Är du engagerad, självgående och trygg i din yrkesroll?
Just nu söker vi specifikt att komma i kontakt med socionomer med minst tre års erfarenhet av socialtjänstens myndighetsutövning som vill arbeta på konsultuppdrag inom:
Barn och unga
LSS
Biståndshandläggare SoL(äldre)
Vuxna/missbruk
Familjerätt
Barnsekreterare



Vi söker också, för framtida uppdrag, dig med kompetens inom:
Våld i nära relation
Familjehem
Ekonomiskt bistånd/försörjningsstöd
1:e socialsekreterare och enhetschefer



Kvalifikationer
Du har en Socionomexamen och minst 3 års erfarenhet av kvalificerat utredningsarbete och myndighetsutövning
Du behärskar olika system ex. procapita, reserva, pulsen combine
Du behärskar svenska språket mycket väl i både tal och skrift
Du som person är trygg, driven, engagerad och brinner för att hjälpa människor
Det är meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil.

Vad kan vi ge dig?
Som konsult hos oss på Cura Nord får du ett personligt bemötande och vi vill lära känna dig för att på bästa sätt matcha uppdrag baserat på din kompetensprofil, drivkraft och geografiska preferens.
Trygga anställningsvillkor
Konkurrenskraftig lön
Kompetensutvecklingsbidrag
Professionell handledning av legitimerad psykolog eller erfarna ärendehandledare
Dedikerade konsultchefer som kommer göra allt för att stötta dig i ditt liv, arbetsliv och utveckling
Ett mindre bemanningsföretag med stort hjärta och hög kvalitetsnivå

Behovet av din kompetens inom detta område är värdefull. Registrera din ansökan på vår hemsida redan idag, där kan du också se aktuella uppdrag!
I artikeln nedan kan du läsa mer om oss på Cura Nord:
https://socionomkarriar.se/2023/09/19/manniskor-som-hjalper-manniskor-3/
Vid frågor ring 090- 34 00 140
Tillsammans kan vi hjälpa fler människor i behov!
Med vänlig hälsning,
Vi på Cura Nord

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Örebro kommun

Nedan visas andra jobb i Örebro från Örebro kommun .

Pedagogisk universitetsutbildning? Timvikarie i förskola/skola

Förskollärare
Läs mer Okt 1
Om tjänsten
Vi söker endast dig som är studerande till förskollärare/lärare eller har examen som förskollärare/lärare. Vi söker även efter dig som vill dryga ut din pension och har utbildning och erfarenhet av pedagogisk verksamhet.

Dina arbetsuppgifter innefattar att tillgodose barnens omsorgsbehov samt aktivt bidra till barnens lärande under tiden de vistas på förskolan/skolan. Dessa innebär både praktiskt stöd och hjälpa barnen förstå hur saker fungerar med hjälp av läroplanen för förskola och/eller skola som grund.  

Om arbetsplatsen
Bemanningen Barn och Utbildning (BBU) förmedlar vikariat som är allt från en dag och upp till tre månader inom förskola, skola, fritidshem och gymnasium i Örebro kommun. För att arbeta hos BBU behöver du kunna cykla, ta bussen eller inneha ett B-körkort och bil för att ta dig till alla våra verksamheter. Vi söker bara dig som kan arbeta i hela kommunen vilket kan innebära resor utanför tätorten. Vi använder oss av Medvind som system där du som vikarie lägger in din tillgänglighet för att bli bokad på dina arbetspass. 

Kvalifikationer
Som person är du självgående, flexibel och engagerad. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och kan anpassa dig efter barnens, kollegornas och vårdnadshavarnas behov. Kommunikation och dokumentation är en viktig del av det dagliga arbetet och därför ska du ha goda kunskaper i svenska språket. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav


• du är minst 18 år och har pågående eller avslutad universitetsutbildning.
• du kan vikariera på samtliga förskolor och/eller skolor inom Örebro kommun.

Meriterande


• B-körkort

Omfattning och tillträde
Rekrytering sker löpande

Anställningsform: korttidsvikariat

Sysselsättningsgrad: verksamhetens behov

Tillträde: enligt överenskommelse

 

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Gitarrlärare till Kulturskolan

Musikpedagog/Musiklärare
Läs mer Sep 19
Är du en gitarrlärare som vill ge barn och ungdomar en rolig och meningsfull fritid? Om du längtar efter att få fokusera helhjärtat på akustisk gitarr omgiven av många drivna kollegor så har vi tjänsten för dig. Välkommen att söka tjänsten som vikarierande gitarrlärare till Örebro kulturskola!

Om tjänsten

På Kulturskolan har vi en stor musikverksamhet med orkestrar, ensembler och körer. Ditt huvudfokus kommer att vara undervisning i akustisk gitarr med klassisk teknik. Till viss del kan ensembleundervisning komma att ingå i tjänsten men majoriteten av din tid kommer bestå av enskilda lektioner med undervisning inom varierade genrer. Hos oss får du många rutinerade kollegor med blandad kompetens från alla genrer. Du kommer att tillhöra vårt stora arbetslag för gitarr, bas och slagverk bestående av ca 12 kollegor varav fyra delar ditt instrument. Vi uppmuntrar även till samarbeten över arbetslags- och ämnesgränserna så här sätter bara din fantasi gränser! Största delen av undervisningstiden är förlagd till eftermiddagar och kvällar men du har även möjlighet att själv påverka ditt schema och veckodagar utifrån hur hög sysselsättningsgrad du vill ha och elevernas tillgänglighet och skolscheman. Arbete på helger kan förekomma vid speciella tillfällen, exempelvis konserter.

Exempel på arbetsuppgifter:

• undervisa i akustisk gitarr för elever mellan 9 och 19 år
• skapa god miljö för lärande och stödja elevernas sociala utveckling
• samverka med övriga uttrycksformer
• medverka i utåtriktad verksamhet
• delta i arbetet med verksamhetens utveckling

Om arbetsplatsen
Kulturskolans tre huvuduppdrag är samverkan med förskola och skola, stadsutveckling och ämneskurser i bild, dans, musik, film, skrivande och teater. Vi har även kurser för barn och unga med funktionsnedsättning och kurser på teckenspråk. Vårt mål är att skapa en social yta där människor kan mötas och berika sin fritid. Vår kulturskola är stor, här jobbar sammanlagt drygt 80 pedagoger! Till vårt förfogande har vi moderna lokaler centralt invid Svartån och Kulturkvarterets personal hjälper oss att rodda kring evenemang i huset. Vi arbetar även mycket utifrån projekt och har samarbeten och träffar med andra lärare runtom i länet.

Du kan läsa mer om vår Kulturskola här: extra.orebro.se/kulturskolan

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Kvalifikationer
Som lärare hos oss på Kulturskolan är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga och?att du trivs med att arbeta i team nära kollegorna, både inom det egna ämneslaget såväl som i samarbeten med andra ämnen och konstformer. Du har förmåga att anpassa undervisningen utifrån både?gruppen och enskilda elevers ålder, behov och förutsättningar. Du är kreativ, lyhörd och flexibel i mötet med kollegor och elever. Vidare bidrar du till en lugn och trygg miljö, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och håller god struktur.?I rollen behöver du behärska det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med kollegor, elever och andra. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav

• lärarexamen med inriktning på akustisk gitarr eller utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdig

Meriterande

• erfarenhet av arbete på kulturskola
• erfarenhet av arbete med barn som behöver särskilt stöd

Omfattning och tillträde
Anställningsform: vikariat

Sysselsättningsgrad: 80% eller lägre utifrån önskan

Tillträde: 4 november (eller enligt överenskommelse) - t.o.m. 10 juni 2025

Antal tjänster: 1

Arbetstiden: Dag/kväll, visst helgarbete kan förekomma

Övrig information
Om du erbjuds anställning inom barnomsorg, förskola eller skola är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 3 november. Urval sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Sommarvikarier inom vård och omsorg och inom funktionsstöd

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Aug 19
Vill du arbeta som timvikarie i Örebro kommun?  
Vi letar efter fantastiska kollegor som vill jobba i team med våra engagerade medarbetare inom vård och omsorg och inom funktionsstöd. Vi söker medarbetare som vill arbeta som timvikarier för att täcka upp för frånvarande medarbetare.

 

I nuläget söker vi efter dig som uppfyller en eller flera av våra meriterande krav.  

 

Om tjänsten 
Vi erbjuder timvikariat inom vård och omsorg samt SoL- och LSS verksamheter. Arbetet är förlagt dag/kväll/helg/natt. Vi söker vikarier till:   

 


• Vård- och omsorgsboende
• Hemvård
• Boende med särskild service (BMSS), korttidsvistelse samt korttidstillsyn
• Socialpsykiatrin
• Personlig assistans
• Daglig verksamhet

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter 
Alla personer som vi stöttar är unika. Därför arbetar vi efter individuella genomförandeplaner som beskriver vad varje servicemottagare/vårdtagare behöver stöttning med. Arbetet är strukturerat och kan skilja sig åt beroende på var du får din placering som timvikarie. 

 


• Utföra hälso- och sjukvårdsinsatser utifrån delegering
• Utföra hushålls- och serviceinsatser exempelvis städ, inköp och tvätt samt stötta vid inom- och utomhusaktiviteter
• Utföra omvårdnadsinsatser såsom personlig hygien (exempelvis dusch, toalettbesök, mat mm.) utifrån individuella behov
• Arbeta i digitala system (Treserva, MCSS, Medvind med flera).

 

Kompetenskrav


• Gymnasieutbildning
• Fyllt 18 år
• Grundläggande datorkunskaper
• Ha goda kunskaper i det svenska språket i både tal och skrift, då det krävs att du kan kommunicera med servicemottagare/kunder/hyresgäster

 

Meriterande  


• Tidigare erfarenhet av arbete inom antingen vård och omsorg och/eller inom SoL och LSS verksamheter
• B-körkort (gärna tillgång till egen bil)
• Gymnasieutbildning: Vård- och omsorgsprogrammet, Barn- och fritidsprogrammet med inriktning pedagogik
• Pågående studier inom beteendevetenskapliga och/eller omvårdnadsyrken
• Kunskaper i teckenspråk

 

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Specialistundersköterskor demens till Askenäs vård- och omsorgsboende

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Okt 9
Är du en utbildad specialistundersköterska inom demens som vill vara med och driva kvalitetsarbetet framåt och göra skillnad för våra hyresgäster? Nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team på Askenäs vård- och omsorgsboende!

Om tjänsten
I februari slår vi äntligen upp portarna till våra renoverade avdelningar och därför behöver vi stärka upp med mer personal på hela boendet. Som specialistundersköterska inom demens kommer du att tillhöra en avdelning med inriktning kognitiv svikt, men vi stöttar varandra över avdelningsgränserna.

I dagsläget är vi cirka 25 medarbetare som samarbetar med och kring våra hyresgäster, men fler ska vi bli! Vi arbetar i nära samverkan mellan undersköterskor, sjuksköterskor, arbetsterapeut och enhetschef. Som undersköterska hos oss har du en central roll för att skapa en kvalitativ och trygg vård och omsorg för våra hyresgäster. 

Rollen innefattar både ordinarie undersköterskeuppgifter samt uppgifter inom ditt specialistområde. Du kommer att vara delaktig i uppstarten av arbetet kring specialistuppdraget och vara en del i att driva kvalitetsarbetet framåt.

Vi strävar efter att ständigt utvecklas och förbättras, framför allt nu när vi i samband med nyöppningen kommer sätta nya arbetssätt. Vi ser gärna att du som söker vill bidra med nya idéer och perspektiv. Hos oss har du möjlighet att bidra med din kompetens och vara med i den spännande utvecklingen på Askenäs!

Exempel på arbetsuppgifter:

• ge personlig omvårdnad och service utifrån hyresgästens individuella behov
• utifrån delegation utföra medicinska, rehabiliterande och habiliterande arbetsuppgifter samt läkemedelshantering
• handleda och instruera kollegor och vikarier i omvårdnad och bemötande för att bidra till en meningsfull vardag 
• på uppdrag samordna insatser med legitimerad personal och chef
• bistå med handledning och internutbildningar på din egen och andra avdelningar utefter behov
• bidra med specialistkompetens så att yrkesrollen stärks och yrkeskunnande fördjupas hos kollegorna
• ingå i ett förvaltningsövergripande nätverk för erfarenhetsutbyte och kunskapspåfyllnad

Om arbetsplatsen
Askenäs är ett av Örebro kommuns mindre vård- och omsorgsboenden vilket skapar en känsla av hemtrevnad, både för våra hyresgäster och oss som jobbar här. Vår verksamhet är belägen i Odensbacken, cirka tre mil öster om Örebro. På vardagar finns goda bussförbindelser men på helger underlättar det om du kan ta dig till oss med egen bil. Vi har även ett samarbete med Kvismaren och Hjälmaren hemvård där vi går in och täcker upp i varandras verksamheter vid behov så ibland kan du få arbeta där också.

Just nu genomförs en ordentlig uppfräschning av befintliga lokaler samt tillbyggnad av helt nytt hus. I februari står om- och nybyggnationen klar och när våra nya hyresgäster flyttat in kommer vi ha fyra avdelningar med sammanlagt 36 lägenheter. Även utemiljön förnyas och formas nu så att den underlättar för utevistelse, vilket kommer bidra till stor glädje för både medarbetare och hyresgäster när det är klart. Välkommen att bli del av denna trivsamma verksamhet och härliga arbetsgrupp!

Läs mer om Askenäs vård- och omsorgsboende på: orebro.se/askenas!

Kvalifikationer
Som undersköterska är du trygg i dig själv och har god självinsikt. Du förväntas arbeta både självständigt men även ha ett nära teamsamarbete med kollegor. Att vara lyhörd och tillmötesgående i ditt bemötande, både mot kollegor och hyresgäster ser du som en självklarhet. Dessutom har du lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med hyresgäster, anhöriga och kollegor, samt dokumentera det som verksamheten kräver. Då arbetet innefattar digital dokumentation i verksamhetssystem krävs god datorvana. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• bevis om skyddad yrkestitel, alternativt omfattas av övergångsreglerna (tillsvidareanställd undersköterska den 1 juli 2023)
• utbildning till specialistundersköterska 200 YH poäng med inriktning demens

Meriterande:

• erfarenhet av arbete inom vård och omsorg
• erfarenhet av att arbeta som specialistundersköterska
• erfarenhet av att arbeta i dokumentations- och verksamhetssystem
• erfarenhet av att driva aktivering och aktiviteter i grupp och individuellt

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: 20 januari eller enligt överenskommelse

Antal tjänster: 2

Arbetstid: dag, kväll och varannan helg 

Övrig information
Från och med den 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du kommer att behöva ett bevis från Socialstyrelsen för att få anställning som undersköterska. I väntan på ditt bevis är det möjligt att få anställning som vårdbiträde. Hade du en tillsvidareanställning som undersköterska den 1 juli 2023 får du dock fortsätta använda titeln.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb/socialtarbete

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Innan du erbjuds en anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 30 oktober. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Snart examinerade förskollärare till Örebro kommun

Förskollärare
Läs mer Okt 11
Tar du snart din förskollärarexamen? Se hit!
Vi kan nu meddela att vi kör igång en gemensam rekryteringsprocess för snart examinerade förskollärare. Är du på jakt efter ditt första drömjobb?

Vi är nyfikna på dig!

Välkommen till oss i Örebro kommun!

Rekrytering av snart examinerade förskollärare
Hösten är här och trädkronorna skiftar färg till vackra nyanser av rött, orange och gult. Ett annat härligt hösttecken är att sista terminen av förskollärarutbildningen har kört igång för dig som tar examen i januari. Kanske har tankarna om ditt första jobb som förskollärare börjat snurra?

Vi vill ta vara på din kompetens och tar tillfället i akt att rikta oss särskilt till dig som snart är färdig förskollärare i en gemensam rekryteringsprocess. Genom att ha en gemensam rekryteringsprocess får vi möjlighet att träffa dig på en proaktiv första kompetensbaserad intervju för att sedan matcha dig med lediga förskollärartjänster framöver. Med andra ord kan du redan nu närma dig ditt första drömjobb!

Om oss
Idag jobbar ungefär 1 700 förskollärare och barnskötare på våra cirka 120 förskolor. Varje dag samarbetar de för att skapa en härlig miljö och den bästa förskolan för våra barn. Hos oss har vi en stor bredd av förskolor, både sett till antal avdelningar och pedagogiska inriktningar såsom Reggio Emilia-inspirerad undervisning och Ur & Skur. Gemensamt för, alla våra förskolor, är att Vägledande samspel (ICDP) som förhållningssätt är en viktig grund i förskolans verksamhet. Framöver kommer vi jobba mycket med att utveckla våra språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt. 

Vi i kommunen vill ha engagerade och motiverade medarbetare. Därför erbjuder vi dig som nyanställd en bra introduktion och det stöd du behöver. Vi erbjuder också en mentor till alla nyutbildade förskollärare under första året. För att du ska kunna göra ett bra jobb får du tid för pedagogisk utveckling, både på egen hand och tillsammans med kollegor. Dessutom har du fem studiedagar för kompetensutveckling och två extra lediga dagar i samband med klämdagar. Hos oss kan du med tiden fortsätta växa i din roll, exempelvis som lärspridare inom olika områden eller med utvecklingsuppdrag.

Läs gärna mer om våra förskolor här!

Läs mer om hur det är att arbeta som förskollärare i Örebro kommun här!

I Örebro kommuns podd "Vardagshjältarna" kan du lyssna på en av våra fantastiska förskollärare som delar med sig av sina erfarenheter från jobbet. Avsnittet kan du lyssna på här!

Exempel på arbetsuppgifter:
Uppdraget som förskollärare är brett, men med tiden förväntas du, tillsammans med dina kollegor, att:


• leda, organisera, planera, genomföra och utveckla undervisningen förankrat i Lpfö18
• se till att utbildningen dokumenteras, följs upp, analyseras och utvecklas 
• använda metoder och arbetssätt i utbildningen som vilar på vetenskaplig grund och beprövad erfarenhet 
• arbeta för att varje barn och gruppen får sina behov tillgodosedda, genom att tillämpa ett demokratiskt arbetssätt 
• erbjuda en god miljö för omsorg, utveckling, lek och lärande 
• ansvara för utvecklingssamtalens innehåll, utformning och genomförande

Om förvaltningen
Inom Förskole- och grundskoleförvaltningen arbetar cirka 4530 medarbetare. Vi möter de unga örebroarna från första dagen i förskolan till sista dagen i grundskolan.?


Vi ansvarar tillsammans för att bidra till att skapa likvärdiga förutsättningar för de unga örebroarna och lägger grunden till ett lärande som sträcker sig genom hela livet. Med tillit och mod bygger vi våra förskolor och skolor tillsammans. Vi tar oss an framtidens utmaningar, för varje barns bästa.

Kvalifikationer
Vi tror att du är en engagerad blivande förskollärare med god självinsikt. Du känner till dina styrkor och vet vad du behöver utveckla. Ansvarstagande och aktiv i din yrkesroll, delar du gärna med dig av din kunskap och är öppen för andras perspektiv och erfarenheter. I samarbete med andra är du kommunikativ och lyhörd. Du trivs i team med andra och bidrar till det gemensamma arbetet på förskolan; både på den egna avdelningen och på förskolan i sin helhet. Du är anpassningsbar och kan hantera förändringar och oväntade situationer med ett lugn. Du har en god förståelse för barns utveckling och lärande och möter varje barn utifrån barnets förutsättningar.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav

• studerar sista terminen på förskollärarprogrammet

Meriterande

• erfarenhet av arbete inom förskola (utöver VFU)

Om rekryteringen
Denna annons avser en gemensam proaktiv rekrytering av snart examinerade förskollärare till Örebro kommun. Rekryteringen avser inte någon specifik förskola.

Urvalsprocessen sker löpande under ansökningstiden. Går du vidare blir du kontaktad av HR-specialist för en första digital kompetensbaserad intervju. Därefter sker matchning med lediga tjänster under framöver. Vårt mål är att matcha utifrån önskemål och kompetens, med rätt förskola.

I en ordinarie rekryteringsprocess gör vi på HR-avdelningen alltid en första kompetensbaserad intervju innan du som kandidat eventuellt går vidare och får träffa rektor på en andra intervju. I och med upplägget för denna rekrytering kan vi ligga steget före och genomföra den första intervjun proaktivt, för att sedan direkt matcha dig med lediga tjänster. Om du därefter blir aktuell för en andra intervju blir du kontaktad av aktuell rektor.

Vi har för avsikt att träffa alla studenter som söker och går sin sista termin på förskollärarprogrammet. Intervjuer sker mellan v. 42-43.

Övrig information
Om du erbjuds anställning inom barnomsorg, förskola eller skola är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.

Den första intervjun kommer att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Ansökan
Bifoga CV, dina betyg och de kurser du är registrerad på i din ansökan. Detta är för att vi ska kunna säkerställa att du studerar sista terminen och kommer ta examen inom kort. Du behöver inte bifoga något personligt brev i din ansökan.  

Sista ansökningsdag är 28 oktober. Urval och intervjuer sker löpande!

Välkommen med din ansökan!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Lokalsamordnare till Teknik- och serviceförvaltningen, Staben

Handläggare, offentlig förvaltning/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Okt 9
Som medarbetare hos oss på Teknik- och serviceförvaltningen får du ett meningsfullt jobb i en bred, samhällsviktig verksamhet som berör alla örebroare, varje dag!

Om tjänsten

Nu finns möjlighet att arbeta som lokalsamordnare hos oss med placering i Staben! Tjänsten innebär att du arbetar mot alla verksamheter inom Teknik- och serviceförvaltningen. Som lokalsamordnare är du en central funktion för hantering av lokalfrågor inom förvaltningen och en viktig samarbetspart för att kommunens strategiska lokalförsörjningsarbete ska fungera såväl internt som externt. Du arbetar nära förvaltningsledning, ekonomer och kommunens Lokalförsörjningsavdelning samt är verksamhetens kontaktperson mot fastighetsägaren. Du arbetar självständigt med att identifiera behov och genomföra projekt kopplat till förvaltningens lokalbehov. Du skapar en bred verksamhetskännedom och är väl insatt i lokalförsörjningsfrågor. Du ger även ett strategiskt stöd till chefer och medarbetare inom ditt sakområde.

Inom uppdraget har du kontakt med fastighetsägare och konsulter kopplade till lokalanskaffningen på en operativ nivå. Uppdraget innebär även att du föredrar ärenden i nämnd. 

Exempel på arbetsuppgifter:

• samordna arbetet med att ta fram förvaltningens behovsunderlag till den kommunövergripande lokalförsörjningsplanen
• fungera som representant för verksamheten i enskilda lokalprojekt (lokalanskaffning)
• vara beställare av åtgärder i redan förhyrd lokal
• ansvara för samordning med lokalförsörjningsavdelningen inför hyresgästanpassningar
• fungera som verksamhetens kontaktperson mot fastighetsägare vid hyresgästanpassningar och andra operativa lokalfrågor
• leda och samordna uppdrag och projekt utifrån förvaltningens behov

Om arbetsplatsen
Teknik- och serviceförvaltningens stab är en kompetent resurs som inspirerar och stödjer förvaltningens verksamheter med att utveckla, effektivisera och kvalitetssäkra deras arbete.
Förvaltningens verksamheter är: Måltid, Park och Gata, Vatten och avlopp, Avfall, Fordon och Gas.
Din arbetsplats blir i moderna kontorslokaler i Citypassagen nära centralstationen, med goda möjligheter till distansarbete delar av din arbetsvecka.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Kvalifikationer
Som person är du noggrann och har förmågan att skapa och bibehålla goda relationer. Du samarbetar väl med personer i olika sammanhang och funktioner och för tjänsten krävs att du är kommunikativ och har god förmåga att planera och organisera ditt arbete självständigt. Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du obehindrat kan kommunicera med kollegor och andra parter, samt att du skriftligen kan dokumentera det som verksamheten kräver. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• akademisk examen med inriktning mot fastighetsekonomi, byggingenjör eller annan inriktning som arbetsgivaren bedömer likvärdig och/eller betydande arbetslivserfarenhet i liknande roll
• god kunskap i Office 365
• erfarenhet av att självständigt leda uppdrag och projekt

Meriterande:

• erfarenhet av bygg- eller fastighetsbransch
• erfarenhet av arbete med lokalförsörjning

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1

Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Vi kan eventuellt tillämpa tester som en del av urvalsprocessen.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 28 oktober. Urval och intervjuer sker efter annonseringstid.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu