Örebro: Kundtjänstmedarbetare sökes – ingen tidigare erfarenhet krävs

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare sökes – ingen tidigare erfarenhet krävs i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-31 // Varaktighet: Heltid

I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera ett av Sveriges största varumärke inom telekom, du kommer vara stationerad på vårt kontor mitt i centrala Örebro och kommer att sälja till befintliga kunder via telefon.
Vi har inga krav på tidigare erfarenheter, då vi erbjuder dig en gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling, både teoretiskt och praktiskt under din resa hos oss.
Vi erbjuder:
En attraktiv lönemodell, prestationsbaserat med garantilön
Kontor i Centrala Örebro
Arbetstider förlagda 07:45-17:00 mån-fre
Roliga och motiverande tävlingar
Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
En gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling
En familjär företagskultur med stark teamkänsla

Vi söker dig som är:
Duktig på att bygga relationer
Lösningsorienterad och samarbetsvillig
Bekväm att ta kontakt över telefon
Självständig och resultatinriktad
Vill jobba med försäljning och drivs av att utvecklas

Ansök nu för att påbörja din säljkarriär och uppnå din fulla potential tillsammans med oss.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Feb 3
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Fransktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Läs mer Jan 30
Är du vår nya kundservicekollega?
Vi söker engagerade medarbetare till ett spännande kunduppdrag! Trivs du med att ge förstklassig service och vill arbeta i en dynamisk och professionell miljö? Då kan detta vara rollen för dig!
Din roll hos oss
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett team som brinner för att skapa en positiv kundupplevelse från början till slut. Du hanterar kundärenden inom produkter, kampanjer, order, leverans och betalning – allt för att ge kunderna bästa möjliga support.
Arbetet sker via telefon, chatt och mejl, och vi erbjuder roller med varierande omfattning, vilket ger dig en möjlighet att bygga en långsiktig relation med oss.
Vem söker vi?
Vi tror att du har ett genuint intresse för service och trivs med att arbeta i ett team som präglas av engagemang och samarbete. Du är lösningsorienterad, noggrann och van vid att arbeta med kvalitet i fokus.
Kvalifikationer:
Flytande i franska, svenska och engelska – både i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta i flera system samtidigt Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande
Vad vi erbjuder
Hos oss blir du en del av en arbetsplats med en öppen och professionell kultur, där våra värderingar – samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling – genomsyrar allt vi gör. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder möjligheter att växa inom företaget.
Utveckling & Trivsel Sonatakademin – företagsgemensamma utbildningar Pulsmätningar för att säkerställa välmående & engagemang Frukost en gång i månaden & årliga sommar- och julfester
Hälsa & Förmåner Friskvårdsbidrag & rabatterad massage Tillgång till gym på kontoret Gemensamma träningsaktiviteter
Om Sonat
Sonat är ett ledande företag inom supply chain management, med expertis inom både konsulting och outsourcing. Vi fungerar som våra kunders interna avdelning inom bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering och materialanskaffning – och vi tar ett helhetsansvar, från strategi till drift.
Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag!
Anställningsform
Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning (heltid/deltid).
Start
Enligt överenskommelse men som senast 1 april. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.
Placering
Fabriksgatan 24, Örebro
Arbetstider
Kundservice bemannas vardagar 08-20.
Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Jan 3
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare extrajobb

Läs mer Dec 30
Vi söker engagerade och ansvarsfulla medarbetare som vill jobba inom service ochkundtjänst. Om du brinner för att erbjuda utmärkt service och har en naturlig fallenhet för att lösa problem, kan detta vara rätt möjlighet för dig!
Arbetsuppgifter och ansvarsområden inom kundtjänstSom kundtjänstmedarbetare kommer du att ha en central roll i att säkerställa att kundens upplevelse är positiv och problemfri. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Besvara inkommande telefonsamtal och e-post från kunder.
Hantera kundernas förfrågningar och klagomål på ett professionellt sätt.
Ge information om produkter och tjänster samt hjälpa kunder med deras frågor.
Registrering och uppföljning av kundärenden i systemet.
Samverka med andra avdelningar för att lösa kundens frågor och utmaningar.
Kvalifikationer och erfarenhet för kundtjänstroll
För att lyckas i denna roll bör du ha följande kvalifikationer:
Erfarenhet av kundtjänst eller liknande tjänster är meriterande.
God förmåga att kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt.
Intresse för att arbeta med människor och erbjuda service av hög kvalitet.
Grundläggande datorvana och erfarenhet av CRM-system är ett plus.
Personliga egenskaper för att lyckas i kundtjänst
Vi söker en person som är:
Problemlösningsorienterad med en positiv inställning.
Duktig på att hantera stressiga situationer och klara av att prioritera.
Kommunikativ och har lätt för att skapa relationer med kunder.
Noggrann och pålitlig i hanteringen av kundärenden.
Arbetsvillkor Timanställning minst 8timmar/vecka samt att du jobbar heltid under sommaren och under andra perioder där ordinarie personal är ledig.
Placeringsort i Örebro.
Ansökningsprocess för kundtjänstjobbet
Är du personen vi letar efter? Skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev genom vår rekryteringsportal. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att skicka din ansökan redan idag!
Du måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning som studier eller jobb på mer än 50%, (styrks med intyg från annan arbetsgivare eller skola/högskola/universitet), för att kunna söka tjänsten.
Vi strävar efter att skapa en inkluderande och mångsidig arbetsplats och välkomnar ansökningar från alla kvalificerade sökande, oavsett kön, ålder eller bakgrund.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Dec 20
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Devi Recruit AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Devi Recruit AB .

Jobb direkt efter studenten!

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Feb 3
Tar du studenten iår och känner dig redo för nya utmaningar? Vill du jobba på enarbetsplats med drivna kollegor där du får lära dig försäljning, med fokus på personlig utveckling? Då har du hittat rätt! Vi är på jakt efter fler talanger som vill påbörja en spännande karriär inom försäljning. Ingen erfarenhet krävs då vi erbjuder alla våra medarbetare en gedigen utbildning, både teoretiskt och praktiskt.
Vi erbjuder: - En attraktiv lönemodell, med garantilön + provisioner - Kontor i centrala Örebro - Sköna arbetstider förlagda kl. 07:45-17:00 mån-fre - Roliga och motiverande tävlingar - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - En gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling. - En familjär företagskultur med stark teamkänsla. - En inspirerande, varierad och tävlingsinriktad arbetsmiljö.
Vi söker dig som är: - Duktig på att bygga relationer - Utåtriktad med en stark tävlingsinstinkt - Lösningsorienterad och samarbetsvillig - Självständig och resultatinriktad - Bekväm med att ta kontakt över telefon - Vill jobba med försäljning och drivs av att utvecklas
Tidigare arbete inom service eller butik är meriterande.
Ansök nu för att påbörja din säljkarriär och uppnå din fulla potential tillsammans med oss.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes – ingen tidigare erfarenhet krävs!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 3
I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera ett av Sveriges största varumärke inom telekom, du kommer vara stationerad på vårt kontor mitt i centrala Örebro och kommer att sälja till befintliga kunder via telefon.
Vi har inga krav på tidigare erfarenheter, då vi erbjuder dig en gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling, både teoretiskt och praktiskt under din resa hos oss.
Vi erbjuder:
En attraktiv lönemodell, prestationsbaserat med garantilön
Kontor i Centrala Örebro
Arbetstider förlagda 07:45-17:00 mån-fre
Roliga och motiverande tävlingar
Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
En gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling
En familjär företagskultur med stark teamkänsla

Vi söker dig som är:
Duktig på att bygga relationer
Lösningsorienterad och samarbetsvillig
Bekväm att ta kontakt över telefon
Självständig och resultatinriktad
Vill jobba med försäljning och drivs av att utvecklas

Ansök nu för att påbörja din säljkarriär och uppnå din fulla potential tillsammans med oss.

Ansök nu

Jobb direkt efter studenten!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 3
Tar du studenten i år och känner dig redo för nya utmaningar? Vill du jobba på enarbetsplats med drivna kollegor där du får lära dig försäljning, med fokus på personlig utveckling? Då har du hittat rätt! Vi är på jakt efter fler talanger som vill påbörja en spännande karriär inom försäljning. Ingen erfarenhet krävs då vi erbjuder alla våra medarbetare en gedigen utbildning, både teoretiskt och praktiskt.
Vi erbjuder: - En attraktiv lönemodell utan tak, med garantilön + höga provisioner - Kontor i centrala Örebro - Sköna arbetstider förlagda kl. 07.45-17:00 mån-fre - Roliga och motiverande tävlingar - Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag - En gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling. - En familjär företagskultur med stark teamkänsla. - En inspirerande, varierad och tävlingsinriktad arbetsmiljö.
Vi söker dig som är: - Duktig på att bygga relationer - Utåtriktad med en stark tävlingsinstinkt - Lösningsorienterad och samarbetsvillig - Självständig och resultatinriktad - Bekväm med att ta kontakt över telefon - Vill jobba med försäljning och drivs av att utvecklas
Tidigare arbete inom service eller butik är meriterande.
Ansök nu för att påbörja din säljkarriär och uppnå din fulla potential tillsammans med oss.

Ansök nu

Fältsäljare sökes – Garantilön + provision!

Utesäljare
Läs mer Feb 6
Devi fortsätter växa och söker nu fler drivna fältsäljare som vill vara med från start i en spännande nysatsning. Vi är på jakt efter dig som är utåtriktad, älskar att träffa människor och som trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Din roll som fältsäljareSom en av de första att ta detta steg kommer du att ha en avgörande roll i att bygga upp vår Field Sales-avdelning från grunden och skapa nya möjligheter för vår organisation att växa och blomstra. I rollen som fältsäljare arbetar du med att sälja helhetslösningar till B2C-kunder via dörrförsäljning.
Möjligheter för utvecklingAtt vara en del av denna satsning innebär möjligheten att utvecklas både professionellt och karriärmässigt. Du kommer att ingå i ett team som befinner sig i en uppstarts- och etableringsfas, vilket skapar stora möjligheter för personlig och yrkesmässig tillväxt. Du har även möjlighet att påverka din lön genom provision och andra bonusprogram. Företaget står för eventuella resor, bil och logi när du arbetar utanför Stockholm/Örebro.
Devi erbjuder dig: En gedigen säljutbildning med fokus på personlig utveckling samt coaching.
Garantilön + höga provisioner
Flexibla arbetstider – sovmornar
Spännande utvecklingsmöjligheter både på ett professionellt och personligt plan.
En inspirerande, varierad och tävlingsinriktad arbetsmiljö.
En familjär företagskultur med stark teamkänsla.
Devi söker dig som: Vill utvecklas, på ett personligt och professionellt plan.
Älskar att resa och upptäcka nya platser.
Är utåtriktad, med en stark tävlingsinstinkt.
Gillar att arbeta mot tydligt uppsatta mål.
Är bekväm med att kontakta nya människor.

Tycker du också att försäljning verkar som ett intressant och spännande yrke? Brinner du för att utvecklas och är resultatinriktad? Ansök nu och uppnå din fulla potential tillsammans med Devi!
Ansök nu för att påbörja din säljkarriär och uppnå din fulla potential tillsammans med oss.

Ansök nu

Fältsäljare - garantilön + provision.

Hemförsäljare
Läs mer Jan 28
Arbetsbeskrivning:I din roll som fältsäljare på Devi kommer du att representera några av Sveriges största varumärken inom telekombranschen i Sverige. Du kommer att genomföra personliga möten i en resande tjänst (fältförsäljning), där du skapar och genererar kvalitativa helhetslösningar åt våra kunder.
Du utgår ifrån din hemstad men kommer att arbeta omfattande runtom i Sverige.
Devi erbjuder dig:
En attraktiv lönemodell utan tak, med garantilön + höga provisioner
Kontor i centrala Örebro
Sköna arbetstider förlagda kl. 12.00-21:00 mån-fre
Roliga och motiverande tävlingar
Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
En gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling.
En familjär företagskultur med stark teamkänsla.
En inspirerande, varierad och tävlingsinriktad arbetsmiljö.

Devi söker dig som:
Har fyllt 18 år.
Har goda kommunikativa egenskaper.
Är flexibel och kan arbeta på resande fot.
Gillar att arbeta mot tydligt uppsatta mål.
Är bekväm med att kontakta nya människor.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes – ingen tidigare erfarenhet krävs!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 17
I din roll som kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera ett av Sveriges största varumärke inom telekom, du kommer vara stationerad på vårt kontor mitt i centrala Örebro och kommer att sälja till befintliga kunder via telefon.
Vi har inga krav på tidigare erfarenheter, då vi erbjuder dig en gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling, både teoretiskt och praktiskt under din resa hos oss.
Vi erbjuder:
En attraktiv lönemodell, prestationsbaserat med garantilön
Kontor i Centrala Örebro
Arbetstider förlagda 07:45-17:00 mån-fre
Roliga och motiverande tävlingar
Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbt växande företag
En gedigen utbildning inom försäljning, kundbemötande och personlig utveckling
En familjär företagskultur med stark teamkänsla

Vi söker dig som är:
Duktig på att bygga relationer
Lösningsorienterad och samarbetsvillig
Bekväm att ta kontakt över telefon
Självständig och resultatinriktad
Vill jobba med försäljning och drivs av att utvecklas

Ansök nu för att påbörja din säljkarriär och uppnå din fulla potential tillsammans med oss.

Ansök nu