Örebro: Är du student med norska språkkunskaper

Hitta ansökningsinfo om jobbet Är du student med norska språkkunskaper i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-30 // Varaktighet: Deltid

Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska och vill leverera service i världsklass. Vi söker dig som vill bli en del utav vår kunds team och arbeta med kundservice vid sidan av dina studier. Skicka in din ansökan idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Till vår kund i Örebro söker vi nu kundservicemedarbetare på deltid med norska språkkunskaper. Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via chatt, mejl och telefon.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning via chatt, mejl och telefon


VI SÖKER DIG SOM
- Är student på eftergymnasialnivå med minst 1,5 år kvar (alternativt ha annan sysselsättning på minst 50%).
- Kan kommunicera i tal och skrift på norska (språktest kommer att ske i processen)
- Kan kommunicera på antingen svenska eller engelska utöver norska språkkunskaper
- Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler:

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Övrig information
- Start: Augusti/September
- Omfattning: Deltid
- Arbetstider: kontorstider, mån - fre. Det kan förekomma arbete på kväll och helg beroende på arbetsbelastning
- Placering: på distans eller på kontoret i Örebro

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Feb 3
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Fransktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Läs mer Jan 30
Är du vår nya kundservicekollega?
Vi söker engagerade medarbetare till ett spännande kunduppdrag! Trivs du med att ge förstklassig service och vill arbeta i en dynamisk och professionell miljö? Då kan detta vara rollen för dig!
Din roll hos oss
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett team som brinner för att skapa en positiv kundupplevelse från början till slut. Du hanterar kundärenden inom produkter, kampanjer, order, leverans och betalning – allt för att ge kunderna bästa möjliga support.
Arbetet sker via telefon, chatt och mejl, och vi erbjuder roller med varierande omfattning, vilket ger dig en möjlighet att bygga en långsiktig relation med oss.
Vem söker vi?
Vi tror att du har ett genuint intresse för service och trivs med att arbeta i ett team som präglas av engagemang och samarbete. Du är lösningsorienterad, noggrann och van vid att arbeta med kvalitet i fokus.
Kvalifikationer:
Flytande i franska, svenska och engelska – både i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta i flera system samtidigt Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande
Vad vi erbjuder
Hos oss blir du en del av en arbetsplats med en öppen och professionell kultur, där våra värderingar – samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling – genomsyrar allt vi gör. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder möjligheter att växa inom företaget.
Utveckling & Trivsel Sonatakademin – företagsgemensamma utbildningar Pulsmätningar för att säkerställa välmående & engagemang Frukost en gång i månaden & årliga sommar- och julfester
Hälsa & Förmåner Friskvårdsbidrag & rabatterad massage Tillgång till gym på kontoret Gemensamma träningsaktiviteter
Om Sonat
Sonat är ett ledande företag inom supply chain management, med expertis inom både konsulting och outsourcing. Vi fungerar som våra kunders interna avdelning inom bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering och materialanskaffning – och vi tar ett helhetsansvar, från strategi till drift.
Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag!
Anställningsform
Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning (heltid/deltid).
Start
Enligt överenskommelse men som senast 1 april. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.
Placering
Fabriksgatan 24, Örebro
Arbetstider
Kundservice bemannas vardagar 08-20.
Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Jan 3
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare extrajobb

Läs mer Dec 30
Vi söker engagerade och ansvarsfulla medarbetare som vill jobba inom service ochkundtjänst. Om du brinner för att erbjuda utmärkt service och har en naturlig fallenhet för att lösa problem, kan detta vara rätt möjlighet för dig!
Arbetsuppgifter och ansvarsområden inom kundtjänstSom kundtjänstmedarbetare kommer du att ha en central roll i att säkerställa att kundens upplevelse är positiv och problemfri. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Besvara inkommande telefonsamtal och e-post från kunder.
Hantera kundernas förfrågningar och klagomål på ett professionellt sätt.
Ge information om produkter och tjänster samt hjälpa kunder med deras frågor.
Registrering och uppföljning av kundärenden i systemet.
Samverka med andra avdelningar för att lösa kundens frågor och utmaningar.
Kvalifikationer och erfarenhet för kundtjänstroll
För att lyckas i denna roll bör du ha följande kvalifikationer:
Erfarenhet av kundtjänst eller liknande tjänster är meriterande.
God förmåga att kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt.
Intresse för att arbeta med människor och erbjuda service av hög kvalitet.
Grundläggande datorvana och erfarenhet av CRM-system är ett plus.
Personliga egenskaper för att lyckas i kundtjänst
Vi söker en person som är:
Problemlösningsorienterad med en positiv inställning.
Duktig på att hantera stressiga situationer och klara av att prioritera.
Kommunikativ och har lätt för att skapa relationer med kunder.
Noggrann och pålitlig i hanteringen av kundärenden.
Arbetsvillkor Timanställning minst 8timmar/vecka samt att du jobbar heltid under sommaren och under andra perioder där ordinarie personal är ledig.
Placeringsort i Örebro.
Ansökningsprocess för kundtjänstjobbet
Är du personen vi letar efter? Skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev genom vår rekryteringsportal. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att skicka din ansökan redan idag!
Du måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning som studier eller jobb på mer än 50%, (styrks med intyg från annan arbetsgivare eller skola/högskola/universitet), för att kunna söka tjänsten.
Vi strävar efter att skapa en inkluderande och mångsidig arbetsplats och välkomnar ansökningar från alla kvalificerade sökande, oavsett kön, ålder eller bakgrund.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Dec 20
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Academic Work Sweden AB .

Säljare till Textilia!

Account manager
Läs mer Mar 29
Vill du vara en del av ett framgångsrikt bolag och bidra till tillväxt genom att skapa långsiktiga kundrelationer och identifiera nya affärsmöjligheter? Textilia söker nu en engagerad och affärsdriven säljare som vill vara med och ta deras säljorganisation till nästa nivå!

OM TJÄNSTEN
Textilia levererar tvätt-och textilservice till kunder med höga krav på hållbarhet, service, kvalitet och hygien. I rollen som säljare på Textilia arbetar du med att skapa och utveckla kundrelationer inom vård och omsorg, samt livsmedelsmarknaden. Här får du möjligheten att kombinera uppsökande säljarbete med mer strategiskt försäljningsarbete – från att generera leads och hantera inkommande kundförfrågningar till att driva hela säljprocessen och bidra till Textilias övergripande affärsstrategi. Själva säljprocesserna är ofta väldigt långa och kan ibland sträcka sig över flera år, så tålamod och uthållighet är viktigt. I rollen förekommer även resor till kunder och till Textilias tvätterier runtom i landet, vilket ger dig möjligheten att bygga nära relationer och säkerställa att erbjudna lösningar lever upp till både kundernas och verksamhetens behov.
Ditt ansvar sträcker sig från att kartlägga marknaden och analysera konkurrenter till att delta i anbudsprocesser och säkerställa att erbjudna lösningar är konkurrenskraftiga och i linje med kundernas behov. Genom kontinuerlig dialog med både kunder och interna enheter ser du till att affärsmålen uppfylls och att Textilias värderingar – Engagemang, Nytänkande och Affärsfokus – genomsyrar allt du gör.

Du erbjuds
- Möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö i ett bolag som är i ständig utveckling
- En gedigen onboardingprocess och kontinuerlig kompetensutveckling

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Bearbeta marknaden genom uppsökande säljarbete och leads-generering
* Driva säljprocesser från första kontakt till avtalsskrivning
* Hantera kundförfrågningar och skapa anpassade prisförslag
* Delta i relevanta nätverk för att stärka Textilias närvaro och påverkan
* Bidra till anbudsprocesser och svara på RFI:er i samarbete med anbudsansvariga
* Dokumentera kundinteraktioner i CRM och analysera konkurrenters tjänster
* Säkerställa att affärsmål uppnås enligt uppsatt budget


VI SÖKER DIG SOM


* Har erfarenhet av en liknande roll inom försäljning och trivs med att arbeta självständigt
* Är en skicklig nätverkare och har utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska
* Är affärsdriven, analytisk och har ett skarpt öga för att identifiera nya affärsmöjligheter
* Har god systemförståelse och hanterar relevanta IT-verktyg effektivt


Det är meriterande om du har
- Juridisk förståelse och goda kunskaper om lagen om offentlig upphandling (LOU)
- Högskoleutbildning inom exempelvis marknadsföring, företagsekonomi eller kommunikation
- Kunskaper i danska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Social
- Ordningsam
- Stabil

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Redovisningsassistent till företag i Örebro

Redovisningsassistent
Läs mer Apr 23
Är du en strukturerad och noggrann person med kunskaper i redovisning? Vill du arbeta på en arbetsplats där samarbete, gemenskap och en familjär känsla är i fokus? Då kan detta vara rätt roll för dig!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en redovisningsassistent till vår kund i Örebro för ett uppdrag med start omgående och fram till den 31 augusti, med eventuell chans till förlängning. I rollen som redovisningsassistent blir du en del av den dagliga ekonomiadministrationen och stöttar upp ekonomichef samt andra kollegor på ekonomiavdelningen i den löpande redovisningen. Hos vår kund i Örebro är arbetsmiljön välkomnande och här hjälps alla åt för att skapa en trivsam och effektiv arbetsplats.

Du erbjuds
- Möjlighet att utvecklas i rollen och lära dig mer om redovisning i en stödjande arbetsgrupp
- En flexibel och dynamisk arbetsplats där dina idéer och perspektiv uppskattas
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Löpande kund- och leverantörsreskontra, bokföring av in- och utbetalningar samt kontoavstämningar
* Periodiseringar, assistera vid månadsbokslut och statistikbearbetning
* Hantera utläggsredovisning och intern kommunikation med andra avdelningar
* Övrig ekonomiadministration


VI SÖKER DIG SOM
- Har en relevant avklarad utbildning inom ekonomi, alternativt besitter motsvarande arbetslivserfarenhet
- Har grundläggande kunskaper i redovisningsregler och kan tillämpa dessa i praktiken, ett färdighetstest i redovisning ingår i slutskedet av denna process
- Har goda kunskaper i Excel
- Talar och skriver flytande på både svenska och engelska, då båda språken används i arbetet
- Har B-körkort och bil, eller en annan tydlig plan för hur du tar dig till arbetet då kollektivtrafiken är begränsad
- Är tillgänglig för en start omgående till och med 31 augusti, samt öppen för arbete även i höst ifall förlängning skulle bli aktuellt

Det är meriterande om du
- Har erfarenhet av affärssystemet Business Central
- Har tidigare erfarenhet av arbete i en roll som redovisningsassistent

Personliga egenskaper

För att trivas i denna roll ser vi att du är noggrann, strukturerad och ansvarstagande i ditt arbete. Då vardagen kräver en del prioritering är det viktigt att du är flexibel och kan hålla en hög arbetskvalitet även under viss stress. Samtidigt värdesätter vi att du är nyfiken och initiativtagande i ditt arbete!

Övrig information
- Start: Omgående fram till och med 31 augusti med ev. chans till förlängning
- Arbetstider: Heltid, 07.30-16.00 alternativt 08.00-16.30
- Under processen kommer en bakgrundskontroll med utdrag ur Polisens belastningsregister att göras

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. I denna process ingår även ett färdighetstest i redovisning i slutskedet av processen. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Studentinformatör till Vision i Örebro

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Apr 16
Studerar du och är på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Då är arbetet som studentinformatör hos Vision något för dig!

OM TJÄNSTEN
Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte. Arbetsuppgifterna består främst av att ha informationsbord, hålla i klassrumspresentationer samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. Du arbetar även med marknadsföring och har koll på vad som händer på just ditt lärosäte. I din roll ingår även att ge information och stöd åt våra befintliga studentmedlemmar. Du och ditt team driver den lokala verksamheten och medlemstillväxten samt får stöd och coachning av verksamhetsledare eller sektionsledare.

Du erbjuds:
- Ett utmanande, flexibelt och roligt extrajobb.
- Frihet att till stor del själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget.
- Fast timlön och möjlighet till löneökning terminsvis.
- Erfarenhet och utbildning i kommunikation, försäljning och marknadsföring.
- Friskvårdsbidrag, ob-tillägg, restidsersättning, kick-offs.
- Introduktion i och kunskap om den fackliga världen.
- En merit för ditt framtida arbetsliv!

VI SÖKER DIG SOM
- Är student på Örebro universitet.

Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet av service och/eller försäljning.
- Har minst 1 år kvar av din studietid.
- Har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Samarbetar bra i team.
- Social, utåtriktad och kreativ.
- Resultatdriven och gillar att arbeta mot mål.
- Ansvarsfull, initiativtagande och lösningsorienterad.

Övrigt: Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om cirka 30 timmar/månad. Ingångslönen är 140 kr/timme exklusive semesterersättning med möjlighet till löneökning terminsvis. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av dem. Starten inleds med en tvådagarsutbildning den 13-14 augusti på Visions kansli i Stockholm, Vision står för eventuella reseomkostnader.

Vår rekryteringsprocess

Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Detta är en direktrekrytering till Vision där en första ansökan kommer att hanteras av Academic Work. Därefter kommer all kommunikation och intervjuer ske via Vision. Specifika frågor gällande tjänsten hänvisas till Dinara Garipova på melj: dinara.garipova@vision.se

INFORMATION OM FÖRETAGET
Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 200 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. De är ett av de hundra karriärföretag som anses ha de främsta karriär- och utvecklingsmöjligheterna i Sverige.

Ansök nu

Student sökes som webbinnehållsadministratör till Beving!

Lagerarbetare
Läs mer Apr 7
Är du student med ett intresse för e-handel och produktadministration? Beving Elektronik söker nu en driven person som kan stötta dem med att uppdatera och hantera deras produktutbud online! Ansök redan idag - vi rekryterar löpande.

OM TJÄNSTEN
Beving Elektronik är en ledande leverantör till elkraft- och energisektorn och erbjuder produkter från några av världens främsta varumärken inom elsäkerhet och elkvalitet. Företaget har nyligen lanserat sin e-handelsplattform och söker nu en student som kan bidra med att lägga in och uppdatera produkter och produktbeskrivningar.
Utöver detta innefattar rollen administrativa och marknadsrelaterade uppgifter, såsom att hantera layout och texter för nyhetsbrev, broschyrer och annat marknadsföringsmaterial. Dessutom ingår arbete med att hantera serviceärenden för att säkerställa en smidig kundupplevelse.

I rollen kommer även lagerarbete förekomma, till exempel hantering av in- och utleveranser.

Du erbjuds
- En fot in i ett spännande företag med ett litet, sammansvetsat team
- En gedigen introduktion och stöttning på plats

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Lägga in information om produkter till deras e-handelsplattform
* Hantera information om tekniska produkter, inklusive att översätta och uppdatera produktbeskrivningar från engelska till svenska
* Hantera layout och texter för nyhetsbrev, broschyrer och annat marknadsföringsmaterial
* Hantera serviceärenden från kunder
* Lagerarbete, till exempel hanteringen av in- och utleveranser


VI SÖKER DIG SOM


* Är datavan och bekväm med att arbeta i olika digitala verktyg, som Office-paketet
* Har goda kunskaper i svenska och engelska, då du ska översätta produktbeskrivningar
* Studerar en eftergymnasial utbildning med minst 1 år kvar


Det är meriterande om du har
- Har truckkort med behörighet B1 och erfarenhet av att köra motviktstruck
- Erfarenhet av att arbeta med webbplatser eller e-handel
- Kunskap inom Photoshop eller liknande designverktyg
- Erfarenhet av ärendehantering och kundservice

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ansvarstagande
- Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Kika in teamet och läs mer om Beving här!

Ansök nu

Key Account Manager till Stellana!

Key account manager
Läs mer Apr 15
Har du erfarenhet inom sälj och vill ta nästa steg i din karriär? Hos Stellana får du chansen att utvecklas som Key Account Manager och arbeta med internationella kunder. Välkommen med din ansökan - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Stellana, en del av Hexpol AB, är en ledande tillverkare av hjul och däck som används i materialhanteringsutrustning såsom gaffeltruckar, shoppingvagnar och sjukhussängar. Stellana specialiserar sig på att skapa skräddarsydda lösningar för kunder genom att utveckla produkter anpassade efter deras specifika behov.

Som Key Account Manager kommer du att arbeta med internationella kunder och fokusera på att utveckla koncept som möter kundernas behov. Du kommer vara en viktig länk mellan kund, R&D och produktion för att säkerställa att dessa går från idé till färdig produkt. I tjänsten får du möjlighet att resa och träffa kunder över hela Europa för att få en djupare förståelse för deras verksamhet.

Du erbjuds
- Möjlighet att avancera i din karriär och arbeta med spännande internationella kunder i en bransch som är i ständig utveckling
- Bli en del av en stor koncern med goda utvecklingsmöjligheter
- Frihet att hantera dina resultat och bygga kundrelationer på eget sätt, vilket ger dig möjligheten att skapa framgång på dina villkor

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Upprätthålla och bygga starka relationer med strategiska kunder
* Identifiera tillväxtmöjligheter hos befintliga kunder för att driva in nya affärer
* Skapa kundfokuserade lösningar genom att identifiera kundens behov
* Förbereda rapporter om framsteg och prognoser till interna och externa intressenter


VI SÖKER DIG SOM
- Har säljerfarenhet från B2B, gärna från en roll som teknisk säljare
- Har ett tekniskt intresse eller bakgrund
- Talar och skriver obehindrat på engelska då du kommer att kommunicera med internationella kunder och medarbetare
- Är villig att resa 50-60 dagar per år för att besöka och bygga relation med dina kunder

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll
- Utbildningsbakgrund inom företagsekonomi, sälj eller relaterade områden

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Stabil
- Socialt självsäker

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Stellana här!

Ansök nu

Teknisk service- och säljsupport till Nordic Safety Systems

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Apr 9
Nordic Safety Systems söker nu sin nästa medarbetare inom service- och säljsupport. Är det du? Här finns rollen för dig med ett tekniskt intresse som kliar i fingrarna, som vill jobba med support av kunder och bygga långsiktiga affärsrelationer. Vi arbetar med löpande urval så välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Nordic Safety Systems söker efter sin nästa kollega! Du välkomnas till en spännande roll som tillåter dig att kombinera ditt tekniska kunnande och intresse ihop med kundkontakt. Nordic Safety Systems är distributör och servicecenter som tillhandahåller personliga säkerhetsprodukter och tjänster för främst flygande besättning. I rollen som Teknisk service- och säljsupport arbetar du med produkter vars funktion och tillförlitlighet är kritisk för användarnas säkerhet och överlevnad. Dina kunder finns bland professionella användare inom flyg, sjöfart och räddningstjänst såväl på den militära som civila sidan.

Du erbjuds
- Att bli del av ett litet och tight sammansvetsat team på kontoret i Örebro. Här förväntas du driva dina egna ansvarsområden på ett självständigt sätt, men där hjälpen från teamet aldrig är långt borta och ni stöttar varandra när det behövs
- En bred och formbar roll med stora möjligheter till personlig- och affärsmässig utveckling
- En dedikerad konsultchef från Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Rollen innebär att kontinuerligt bearbeta och utveckla affärsrelationen med nya och befintliga kunder. Du kommer också få chansen att utveckla marknadsföringen av produkter och tjänster på företagets sociala medier, hemsida och webshop. Ni är ett litet gäng som finns där för varandra, vilket innebär att du ibland även stöttar på leverans- och lagersidan vid behov.


* Planera och utföra service av era produkter, såväl hos kund som på hemmabasen, samt bidra i utvecklingen av företagets servicekoncept
* Presentera och följa upp offerter och lösningsförslag med kunder
* Arbeta med kundorder, såväl administrativt som fysiskt i utskeppningen
* Genomföra kundbesök, marknadsföra och demonstrera nya produkter, samt leda och driva större projekt med befintliga och nya kunder
* Bidra i utvecklingen av mässmaterial samt företagets hemsida och webshop


VI SÖKER DIG SOM
- Har teknisk utbildning på gymnasienivå eller likvärdig, gärna inom el eller elektronik
- Har intresse samt ett praktiskt och tekniskt handlag inom mekanik och elektronik
- Tidigare haft en liknande roll
- Har goda kunskaper i svenska och mycket goda kunskaper i engelska, muntligen som skriftligen
- Är trygg i att använda MS Office, samt har erfarenhet i CRM-affärssystem eller andra säljrelaterade IT-hjälpmedel
- Har B-körkort

Det är meriterande om du har
- Har kunskap inom upphandling och inköp, tillskansad antingen från utbildning eller arbete
- Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som teknisk service- och säljsupport, eller andra roller inom service och teknik som exempelvis underhållstekniker
- Har arbetat som SÄKMAT-tekniker inom försvaret
- Har arbetat i affärs och materialplaneringssystem
- Har erfarenhet av webdesign

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten, du är mycket driven och engagerad i ditt arbete
- Intellektuellt nyfiken, du är problemlösande i ditt dagliga arbete mot kund
- Ordningssam, det är viktigt att du har struktur i ditt arbete och tar ett stort ansvar över dina uppgifter

Nordic Safety Systems tror att du som har lätt att få kontakt med människor och skapa förtroende, är energisk och driven samt har en hög arbetsmotivation kommer trivas som bäst hos dem!

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Nordic Safety Systems AB är auktoriserad distributör och service center av personlig säkerhetsutrustning för civila och militära piloter och besättning.
Produktsortimentet innefattar bl a flyghjälmar, kommunikation, Nightvision system, flytvästar och bärsystem, nödluft-system, överlevnadsprodukter samt skyddsbeklädnad.
Vi har en unik position inom en nischad bransch och jobbar med civila och militära kunder i hela Skandinavien och norra Europa. Vi befinner oss i ett expansivt skede som erbjuder många möjligheter och utmaningar och söker nu en medarbetare som vill vara med på resan.

Ansök nu