Örebro: Kundservicemedarbetare med norska språkkunskaper sökes

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare med norska språkkunskaper sökes i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-30 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska och vill leverera service i världsklass. Vi söker dig som vill bli en del utav vår kunds team under en intensiv och fartfylld period. Skicka in din ansökan idag - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Till vår kund i Örebro söker vi nu kundservicemedarbetare på heltid med norska, svenska och engelska språkkunskaper. Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via chatt, mejl och telefon.

Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning via chatt, mejl och telefon


VI SÖKER DIG SOM
- Kan kommunicera i tal och skrift på norska (språktest kommer att ske i processen)
- Kan kommunicera på antingen svenska eller engelska utöver norska språkkunskaper
- Har goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande

Övrig information
- Start: Augusti/September
- Omfattning: heltid
- Arbetstider: kontorstider, mån - fre. Det kan förekomma arbete på kväll och helg beroende på arbetsbelastning
- Placering: på distans eller på kontoret i Örebro

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Feb 3
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Fransktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Läs mer Jan 30
Är du vår nya kundservicekollega?
Vi söker engagerade medarbetare till ett spännande kunduppdrag! Trivs du med att ge förstklassig service och vill arbeta i en dynamisk och professionell miljö? Då kan detta vara rollen för dig!
Din roll hos oss
Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett team som brinner för att skapa en positiv kundupplevelse från början till slut. Du hanterar kundärenden inom produkter, kampanjer, order, leverans och betalning – allt för att ge kunderna bästa möjliga support.
Arbetet sker via telefon, chatt och mejl, och vi erbjuder roller med varierande omfattning, vilket ger dig en möjlighet att bygga en långsiktig relation med oss.
Vem söker vi?
Vi tror att du har ett genuint intresse för service och trivs med att arbeta i ett team som präglas av engagemang och samarbete. Du är lösningsorienterad, noggrann och van vid att arbeta med kvalitet i fokus.
Kvalifikationer:
Flytande i franska, svenska och engelska – både i tal och skrift Erfarenhet av att arbeta i flera system samtidigt Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande
Vad vi erbjuder
Hos oss blir du en del av en arbetsplats med en öppen och professionell kultur, där våra värderingar – samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling – genomsyrar allt vi gör. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder möjligheter att växa inom företaget.
Utveckling & Trivsel Sonatakademin – företagsgemensamma utbildningar Pulsmätningar för att säkerställa välmående & engagemang Frukost en gång i månaden & årliga sommar- och julfester
Hälsa & Förmåner Friskvårdsbidrag & rabatterad massage Tillgång till gym på kontoret Gemensamma träningsaktiviteter
Om Sonat
Sonat är ett ledande företag inom supply chain management, med expertis inom både konsulting och outsourcing. Vi fungerar som våra kunders interna avdelning inom bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering och materialanskaffning – och vi tar ett helhetsansvar, från strategi till drift.
Vill du bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag!
Anställningsform
Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning (heltid/deltid).
Start
Enligt överenskommelse men som senast 1 april. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.
Placering
Fabriksgatan 24, Örebro
Arbetstider
Kundservice bemannas vardagar 08-20.
Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Jan 3
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare extrajobb

Läs mer Dec 30
Vi söker engagerade och ansvarsfulla medarbetare som vill jobba inom service ochkundtjänst. Om du brinner för att erbjuda utmärkt service och har en naturlig fallenhet för att lösa problem, kan detta vara rätt möjlighet för dig!
Arbetsuppgifter och ansvarsområden inom kundtjänstSom kundtjänstmedarbetare kommer du att ha en central roll i att säkerställa att kundens upplevelse är positiv och problemfri. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Besvara inkommande telefonsamtal och e-post från kunder.
Hantera kundernas förfrågningar och klagomål på ett professionellt sätt.
Ge information om produkter och tjänster samt hjälpa kunder med deras frågor.
Registrering och uppföljning av kundärenden i systemet.
Samverka med andra avdelningar för att lösa kundens frågor och utmaningar.
Kvalifikationer och erfarenhet för kundtjänstroll
För att lyckas i denna roll bör du ha följande kvalifikationer:
Erfarenhet av kundtjänst eller liknande tjänster är meriterande.
God förmåga att kommunicera på svenska, både muntligt och skriftligt.
Intresse för att arbeta med människor och erbjuda service av hög kvalitet.
Grundläggande datorvana och erfarenhet av CRM-system är ett plus.
Personliga egenskaper för att lyckas i kundtjänst
Vi söker en person som är:
Problemlösningsorienterad med en positiv inställning.
Duktig på att hantera stressiga situationer och klara av att prioritera.
Kommunikativ och har lätt för att skapa relationer med kunder.
Noggrann och pålitlig i hanteringen av kundärenden.
Arbetsvillkor Timanställning minst 8timmar/vecka samt att du jobbar heltid under sommaren och under andra perioder där ordinarie personal är ledig.
Placeringsort i Örebro.
Ansökningsprocess för kundtjänstjobbet
Är du personen vi letar efter? Skicka in ditt CV tillsammans med ett personligt brev genom vår rekryteringsportal. Ansökningar behandlas löpande, så tveka inte att skicka din ansökan redan idag!
Du måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning som studier eller jobb på mer än 50%, (styrks med intyg från annan arbetsgivare eller skola/högskola/universitet), för att kunna söka tjänsten.
Vi strävar efter att skapa en inkluderande och mångsidig arbetsplats och välkomnar ansökningar från alla kvalificerade sökande, oavsett kön, ålder eller bakgrund.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Bonnier News

Läs mer Dec 20
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu utökar vi vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om oss

Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Om rollen

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vem är du?

På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Kvalifikationer:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana.
- det är meriterande om du har arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.


Övrig information

Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.

För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här!


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Academic Work Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Academic Work Sweden AB .

Kundansvarig till Academic Work i Örebro

Account manager
Läs mer Feb 8
Bli en del av vår magiska kultur, med ett 30-tal fantastiska kollegor på Örebro och- Karlstadkontoret, genom att satsa på rollen som Kundansvarig hos oss på Academic Work!

OM TJÄNSTEN
Account Manager hos oss innebär att du har en social roll med många kontaktytor, här blir du snabbt en del av gänget och arbetar tillsammans med fantastiska kollegor och engagerade ledare på olika avdelningar internt. Men det absolut viktigaste kommer vara att bygga relationer med dina härliga kunder. Hur du utvecklar dina kunder och affärer är upp till dig, men du kan lita på att vi kommer göra allt för att du ska lyckas.

Ditt team och din utveckling:
Ditt team består av andra Account Managers och en närmsta chef som alla kommer göra sitt bästa för att ge dig bästa möjliga förutsättningar i din roll. Vi tror starkt på din potential, ambition och egen vilja men erbjuder såklart en vass säljutbildning, introduktion och onboarding, samt ett career steps program som hjälper dig att nå din fulla potential och utvecklas som Account Manager.

Du erbjuds

Lönemodell och förmåner: Vi tror på att belöna din prestation. Vår lönemodell ger dig möjlighet att tjäna mer i takt med din framgång. Vi har stor andel individuell provision och inget tak för hur mycket du kan tjäna. Utöver lön erbjuder vi friskvårdsförmåner samt flexibilitet för att skapa en bra work life balance.

Teknisk innovation: Vi satsar stort på att bygga systemstöd i teknisk framkant och utvecklar det tillsammans med vår säljorganisation. Detta kommer hjälpa dig i ditt arbete att skapa goda resultat och framgångsrika kundrelationer.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som Account Manager hos oss bygger och utvecklar du dina egna kundrelationer. En vanlig dag för dig i rollen innebär:
- Prospektering: Sökandet efter nya kundkontakter hos potentiella bolag som inte samarbetat med oss tidigare, men också bland kunder i vårt befintliga nätverk. Det är här som du verkligen kommer bidra med din ”beat yesterday” - anda och nyttja ditt pannben för att nå resultat.
- Säljmöten: Det är här du skapar magi! Här sker införsäljningen av våra tjänster. Detta inkluderar ”cold calls” där du får visa upp dina säljkunskaper och etablera nya relationer med potentiella kunder. Du bygger goda kundrelation, gör behovsanalyser och lämnar ett starkt avtryck.
- Omvärldsbevakning: För att på ett strategiskt sätt kunna kartlägga våra etablerade kunders framtida behov. Vi kan erbjuda som mest värde när vi förutser kundernas behov och arbetar proaktivt i våra kundrelationer.

VI SÖKER DIG SOM
- Har gymnasiekompetens som lägsta utbildningsnivå
- Har någon form av säljerfarenhet sedan tidigare
- Har B-körkort
- Har goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper i engelska, tal och skrift

Det är meriterande om du har

Tidigare erfarenhet från B2B-försäljning och såklart om du har erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen. Det är även meriterande om du har studerat en eftergymnasial utbildning med inriktning försäljning.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:

För att bli framgångsrik och trivas i rollen är du en person som motiveras av att arbeta mot högt uppsatta mål i en kultur som präglas av en hög energinivå, där vi lyfter varandra och firar framgångar tillsammans. Du har en stark tilltro till din kapacitet att hantera motgångar, en hög ansvarskänsla, förmågan att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt och säkerställer att du levererar enligt deadline. Att hantera flera uppgifter av varierad karaktär i ett högt tempo är något du föredrar och känner dig bekväm med. Att skapa nya relationer kommer naturligt för dig och du agerar självsäkert i sociala sammanhang och står gärna i händelsernas i centrum. Du trivs i situationer där saker står på spel och där dina beslut är avgörande för utfallet. Förändringar och utmaningar har du en optimistisk inställning till och du utstrålar trygghet till din omgivning.

Övrig information
- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid, kontorstider
- Lön: Månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel
- Placering: Vårt Örebro- eller Karlstadkontor

Vår rekryteringsprocess

Det första steget i rekryteringsprocessen är två urvalstest, ett personlighetstest och ett Sök tjänsten genom att klicka på Ansök via annan site nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Det första steget i rekryteringsprocessen är två urvalstest, ett personlighetstest och ett problemlösningstest, som vardera tar ca 15 min att slutföra. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Under 25 år har vi byggt en kultur som vi verkligen är stolta över och som gör oss unika. Den bygger på våra fantastiska medarbetare och hur de lever våra värderingar varje dag. Hos oss möts du av energi, engagemang och öppenhet. Vi sätter höga mål, och vi tror på att skapa starka band och ha roligt tillsammans. Allt från spännande resor och stora fester till gemensamma frukostar och träningspass. Är du en person som vill vara med och bidra till vår gemenskap och fortsatta framgångar tror vi att vi är en bra match för varandra.

Ansök nu

Redovisningsekonom med erfarenhet av norsk redovisning!

Redovisningsekonom
Läs mer Feb 8
Ta chansen att etablera och utveckla den norska redovisningen för Elons butiker i Norge! Det här är en unik möjlighet för dig som vill ta ägandeskap, påverka processer och på sikt bygga upp ett team. Bli en del av en dynamisk organisation och en spännande tillväxtresa! Här erbjuds flexibilitet och möjlighet att arbeta från hela landet.

OM TJÄNSTEN
Elon Group är en av Nordens största återförsäljare inom hemelektronik, vitvaror och hushållsprodukter med butiker i Sverige, Norge, Danmark och Island.

I rollen som redovisningsekonom kommer du att ansvara för redovisningen för Elons butiker i Norge. Detta är en ny och central position där du får möjlighet att etablera och utveckla redovisningsfunktionen för de norska butikerna – en funktion som idag hanteras externt. På sikt finns dessutom möjlighet att bygga upp ett team och successivt utöka redovisningsarbetet till fler Elon-butiker.

Du blir en del av Elon Financial Services (EFS) och ingår i ett sammansvetsat, hjälpsamt team på 20 kollegor, där de flesta utgår från huvudkontoret i Örebro. Din placering är flexibel, men det är meriterande om du kan arbeta från Örebro.

Du erbjuds
- En del av ett växande och börsnoterat bolag
- Flexibilitet och möjlighet att arbeta hemifrån
- Förmånliga personalrabatter på Elons produktsortiment

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Etablera och utveckla den norska redovisningen inom organisationen
* Löpande bokföring
* In- och utbetalningar samt påminnelser
* Hantering av leverantörsreskontra
* Avstämningar i redovisningen
* Månadsbokslut, årsbokslut och årsredovisningar
* Kontakt med ägare, butikspersonal och revisorer
* Rapportering till Skatteetaten och andra norska myndigheter


VI SÖKER DIG SOM


* Har en eftergymnasial utbildning med inriktning på ekonomi, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
* Har flerårig erfarenhet av norsk redovisning och vana av både löpande bokföring och årsbokslut
* Har goda kunskaper i svenska alternativt norska, i tal och skrift


Det är meriterande om du är auktoriserad redovisningsekonom (norsk redovisning)

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Respektfull

För att lyckas i rollen behöver du vara självgående, strukturerad och kommunikativ. Du motiveras av att ta dig an nya utmaningar, driva ditt arbete framåt och har förmågan att samarbeta och bemöta olika personer på ett professionellt sätt.

Övrig information
- Start: Enligt överenskommelse
- Omfattning: Heltid
- Placering: Örebro eller från ditt hemmakontor

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Leverantörsansvarig till ScandFibre Logistics

Key account manager
Läs mer Feb 8
Är du en kommunikativ lagspelare med ett starkt kommersiellt sinne? Som leverantörsansvarig får du en nyckelroll där du utvecklar och optimerar samarbetet med leverantörer, leder förbättringsinitiativ och driver både strategiska och operativa projekt. Är du redo att balansera affärsmål med praktiska utmaningar i en dynamisk miljö? Då ser vi fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
ScandFibre Logistics (SFL) är ett transport- och logistikföretag inom BillerudKorsnäs-koncernen, specialiserat på järnvägstransporter för skogsindustrin. Med ett helhetsansvar för planering, upphandling och leverans av effektiva och miljövänliga transporter säkerställer SFL smidiga logistikflöden. Genom nära samarbete med både svenska och internationella järnvägsoperatörer samt vagnsuthyrare skräddarsys lösningar efter specifika behov. Företaget satsar på långsiktiga partnerskap och utvecklar kontinuerligt sina tjänster inom avtalsperioder på 3–5 år, vilket skapar hållbara och kostnadseffektiva logistiklösningar.

Hos ScandFibre kliver du in i ett dynamiskt och snabbfotat bolag med en stark känsla av sammanhållning och blir en del av ett team om fem kollegor. Här pågår en ständig utvecklingsresa, vilket gör det till en perfekt arbetsplats för dig som trivs i en innovativ och flexibel miljö. Med en platt organisation och stort utrymme för inflytande får du möjligheten att forma rollen.

Du erbjuds
- Ett generöst friskvårdsbidrag och friskvårdstimme
- En dynamisk och betydelsefull roll för bolaget

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Som leverantörsansvarig har du en central roll i att utveckla och upprätthålla samarbetet med företagets två leverantörer av tågvagnar. Du arbetar proaktivt för att säkerställa effektiva och framgångsrika samarbeten, leder regelbundna uppföljningsmöten och identifierar förbättringsområden. Rollen kombinerar både strategiskt och operativt arbete och du kommer vara med och driva upphandlingar och projekt.

Exempel på arbetsuppgifter i rollen:


* Kostnads- och kvalitetsuppföljning
* Processutveckling och leveransprecision
* Driva reklamationsärenden
* Avtalstolkning och förhandling
* Analys av leverans, kvalité samt kostnader


VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller liknande, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
- Har tidigare erfarenhet från B2B-försäljning, projektledning, inköp, logistik eller liknande som bedöms relevant för tjänsten
- Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du:
- Har erfarenhet från järnvägslogistik
- Har tidigare erfarenhet av leverantörsutveckling
- Har en analytisk förmåga och goda kunskaper i Excel

I denna rekryteringsprocess kommer vi lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Vi tror att du har ett kommersiellt tänk och är en kommunikativ lagspelare som enkelt samarbetar och skapar förtroende både internt och externt. Du har också förmåga att balansera strategiska mål med operativa krav på ett affärsmässigt sätt.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Stabil och stresstolerant
- Hjälpsam
- Målinriktad
- Ansvarstagande
- Förändringsbenägen

Övrig information
- Start: Enligt överenskommelse
- Arbetstider: Kontorstider med flex
- Omfattning: Heltid
- Placering: Örebro, Aspholmsvägen 12A
- Resor: I rollen ingår cirka 1–2 resor per månad, både inom Sverige och internationellt

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Säljare till växande bolag!

Account manager
Läs mer Feb 7
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa och arbeta i en dynamisk miljö? Har du erfarenhet av försäljning och ett starkt driv för att skapa affärer? Då kan detta vara jobbet för dig!

OM TJÄNSTEN
Företaget är en helhetspartner inom IT, mobiltelefoni, skrivartjänster, växel, arbetsordersystem och körjournaler. Med en bred serviceportfölj hjälper de företag att optimera sina affärsprocesser. Nu söker de drivna säljare till sitt team i Örebro för att fortsätta sin expansiva resa.
I rollen som säljare får du möjligheten att bygga upp din egen kundstock, utveckla långsiktiga kundrelationer och bidra till företagets tillväxt. Du kommer att arbeta i en företagskultur med högt i tak, där ambition och engagemang värderas högt. Introduktionen görs på företagets kontor i Västerås.

Du erbjuds
- Att vara del av ett expansivt företag med stora utvecklingsmöjligheter
- En dynamisk arbetsmiljö med högt i tak
- Möjlighet att vara med och bygga upp något nytt

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Aktivt bearbeta nya kunder genom kalla samtal
* Skräddarsy och presentera offertförslag
* Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer
* Genomföra kundbesök


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av försäljning
- Har erfarenhet av telekombranschen
- B-körkort
- Behärskar svenska i tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av B2B-försäljning

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Stabil
- Socialt självsäker

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Key Account Manager till Stellana!

Key account manager
Läs mer Jan 21
Har du erfarenhet inom sälj och vill ta nästa steg i din karriär? Hos Stellana får du chansen att utvecklas som Key Account Manager och arbeta med internationella kunder. Välkommen med din ansökan - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Stellana, en del av Hexpol AB, är en ledande tillverkare av hjul och däck som används i materialhanteringsutrustning såsom gaffeltruckar, shoppingvagnar och sjukhussängar. Stellana specialiserar sig på att skapa skräddarsydda lösningar för kunder genom att utveckla produkter anpassade efter deras specifika behov.

Som Key Account Manager kommer du att arbeta med internationella kunder och fokusera på att utveckla koncept som möter kundernas behov. Du kommer vara en viktig länk mellan kund, R&D och produktion för att säkerställa att dessa går från idé till färdig produkt. I tjänsten får du möjlighet att resa och träffa kunder över hela Europa för att få en djupare förståelse för deras verksamhet.

Du erbjuds
- Möjlighet att avancera i din karriär och arbeta med spännande internationella kunder i en bransch som är i ständig utveckling
- Bli en del av en stor koncern med goda utvecklingsmöjligheter
- Frihet att hantera dina resultat och bygga kundrelationer på eget sätt, vilket ger dig möjligheten att skapa framgång på dina villkor

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Upprätthålla och bygga starka relationer med strategiska kunder
* Identifiera tillväxtmöjligheter hos befintliga kunder för att driva in nya affärer
* Skapa kundfokuserade lösningar genom att identifiera kundens behov
* Förbereda rapporter om framsteg och prognoser till interna och externa intressenter


VI SÖKER DIG SOM
- Har säljerfarenhet från B2B, gärna från en roll som teknisk säljare
- Har ett tekniskt intresse eller bakgrund
- Talar och skriver obehindrat på engelska då du kommer att kommunicera med internationella kunder och medarbetare
- Är villig att resa 50-60 dagar per år för att besöka och bygga relation med dina kunder

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll
- Utbildningsbakgrund inom företagsekonomi, sälj eller relaterade områden

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Stabil
- Socialt självsäker

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Stellana här!

Ansök nu

Anbudsansvarig till Textilia

Upphandlare
Läs mer Jan 31
Har du erfarenhet av projektledning och offentlig upphandling? Vi söker en anbudsansvarig till Textilias vård- och omsorgsdivision, en roll för dig som gillar att arbeta med många kontaktytor och vill bidra till ett framgångsrikt och kvalitativt anbudsarbete!

OM TJÄNSTEN
Textilia levererar tvätt-och textilservice till kunder med höga krav på hållbarhet, service, kvalitet och hygien. Du kommer att spela en nyckelroll i Textilias anbudsprocess för vård och omsorg och ansvarar för att projektleda hela anbudsprocessen, från analys och kalkylering till kravuppfyllnad och inlämning. Detta görs i nära samarbete med kollegor inom anbudsfabriken och övriga enheter där din insats blir avgörande för att anbuden ska möta samtliga ställda krav och leva upp till kundernas förväntningar.

Du erbjuds
- Möjlighet att utvecklas i en dynamisk miljö i ett bolag som är i ständig utveckling
- En gedigen onboardingprocess och kontinuerlig kompetensutveckling

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Projektledning av anbudsprocessen, från start till inlämning
* Samordning av kravuppfyllnad och dokumentation i CRM-system
* Analysera och bevaka marknadstrender samt konkurrerande anbud och tjänster
* Stödja verksamheten med uppstartsarbete och rådgivning inom upphandlingsfrågor
* Kontinuerlig förbättring och standardisering av interna processer inom anbud och produktutveckling


VI SÖKER DIG SOM
- Har en högskoleexamen inom exempelvis marknadsföring, företagsekonomi eller juridik alternativt arbetslivserfarenhet från roller som anbudsansvarig, anbudskoordinator, upphandlare eller liknande
- Har utmärkta kunskaper i svenska och engelska och kan uttrycka dig väl i skrift
- Har goda kunskaper i Excel, Word och OneNote
- Har kunskap och kännedom om Lagen om offentlig upphandling, antingen från studier eller tidigare arbete, samt har erfarenhet av att driva projekt

Det är meriterande om du har
- Arbetat i ett CRM-system eller analysverktyg (t.ex. PBI)
- Förstår danska

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Ordningsam
- Ansvarstagande
- Socialt självsäker

Som en del i rekryteringsprocessen kommer det krävas ett utdrag ur belastningsregistret.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Textilia levererar tvätt-och textilservice till kunder med höga krav på hållbarhet, service, kvalitet och hygien. Genom Engagemang, Nytänkande och Affärsfokus skapar de tillsammans med sina kunder en renare morgondag.

Ansök nu