Örebro: Boendestödjare till Servicebostad i Mellringe

Hitta ansökningsinfo om jobbet Boendestödjare till Servicebostad i Mellringe i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Är du en driven person som tycker det låter givande att arbeta för att skapa en trygg och meningsfull vardag för andra? Ta chansen och sök våra tjänster som boendestödjare där du får vara med och utveckla verksamheten!

Om tjänsten
Som boendestödjare på bostad med särskild service i Mellringe kommer du att vara en viktig del i servicemottagarens vardag. Du kommer stötta i allt från socialt samspel med andra till att hjälpa till med matlagning eller följa med på tandläkarbesök. Socialt samspel och kommunikation är kärnan i den här verksamhetens arbete, vi jobbar med ett lågaffektivt bemötande och med tydliggörande pedagogik.

I rollen som boendestödjare kommer du även ha en aktiv roll i planeringen och utvecklingen av verksamheten.

Exempel på arbetsuppgifter:

• upprätta och följa upp individuella genomförandeplaner
• utföra serviceuppgifter som t.ex. städning, tvätt, inköp mm
• läkemedelshantering
• ha kontakt med anhöriga, godemän och andra externa parter
• känna till och följa verksamhetens gällande lagar, policys och rutiner
• dokumentera

Om arbetsplatsen
På bostaden med särskild service i Mellringe kommer du att ingå i en arbetsgrupp med fyra boendestödjare, verksamhetspedagog och enhetschef. Det går enkelt att ta sig till verksamheten med bil, buss eller cykel. Det kan förekomma att servicemottagare har husdjur eller är i kontakt med pälsdjur.

Socialförvaltningen område funktionsstöd ger stöd och service till personer med fysiska och psykiska funktionshinder enligt Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS) och Socialtjänstlagen (SoL).

Här kan du läsa mer om hur det är att jobba inom socialförvaltningen https://www.orebro.se/jobb/socialtarbete

Kvalifikationer
Som boendestödjare i den här verksamheten behöver du vara stabil och trygg i dig själv, kunna behålla lugnet och tänka klart även i pressade situationer, samt vara tillmötesgående och empatisk i dina interaktioner med andra. Samarbetet med ditt team och din chef är avgörande för att lyckas i rollen, så vi söker dig som är lyhörd och smidig i din kommunikation. Att vara med och forma en verksamhet är en spännande resa men det ställer också krav på dig att ha anpassningsförmåga och förmåga att se möjligheter i förändringar.

Självständighet och strukturerat arbete är viktiga egenskaper för att trivas i rollen. Du behöver ha mycket god förståelse för din roll och den person du finns till för, samt kunna anpassa ditt sätt att kommunicera utifrån servicemottagarens individuella förutsättningar och dagliga mående. Då utmanande beteenden förekommer i den här verksamheten behöver du ha motivation och drivkraft för att överkomma hinder och ta dig an olika utmaningar. 

Vidare behärskar du det svenska språket på så sätt att du kan kommunicera med servicemottagaren och övrig personal, samt skriftligt dokumentera det som verksamheten kräver. För att kunna dokumentera krävs även god datavana. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• undersköterskeutbildning alternativt barn- och fritidsprogrammet (inriktning pedagogiskt och/eller socialt arbete)
• B-körkort för manuell växellåda

Meriterande:

• dokumenterad erfarenhet av arbete med personer med autism
• erfarenhet av lågaffektivt bemötande mot personer med utmanande beteende
• erfarenhet av arbete med personer med självskadebeteende
• erfarenhet av alternativt kompletterande kommunikation (AKK/VISA)
• erfarenhet av grön rehabilitering

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1-2

Arbetstiden: schemalagd dag, kväll och helg samt journätter

Övrig information
Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Innan du erbjuds en anställning inom arbete med personer med funktionsnedsättningar behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 21 juli.

Välkommen med din ansökan!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Vårdare/Arbetshandledare/Boendestödjare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Vårdare/Arbetshandledare/Boendestödjare.

Samordnare sökes till Unikas LSS-boende Norra Bro

Läs mer Jan 8
Om Unika Norra Bro
Unika Norra Bro är en charmig oas ca 8 km utanför Örebro. Gruppbostaden vänder sig till vuxna personer med förvärvad hjärnskada, personkrets 2.
Vi ser nu fram emot att välkomna en ny samordnare till oss!
Om rollenI rollen som samordnare arbetar du främst med att ge stöd och service utifrån de boendes önskemål och med att ge den enskilde en meningsfull vardag, utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Du arbetar även med administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation.
Du har ett nära samarbete med verksamhetschefen och en nära kontakt med medarbetargruppen. Din roll blir central i att stödja den dagliga driften av verksamheten. Du ger stöd och service både i hemmet och i fritidsaktiviteter samt utvecklar det pedagogiska stödet utifrån den enskildes behov.
Arbetsuppgifter: Bemanning
Kvalitetsarbete
Metodarbete
Planering
Att ge stöd och hjälp i det dagliga livet för våra brukare
Sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i boendestöd
Vem är det vi söker?
Du har allra helst erfarenhet från LSS men annars har du kunskap om pedagogiskt förhållningssätt och hur man bemöter individer med olika funktionsnedsättningar. Du är lyhörd och kommunikativ och du förstår att detta blir viktiga verktyg för ett gott och tydligt bemötande gentemot såväl boende som närstående. Som kollega bidrar du aktivt till ett positivt och framåtsträvande arbetsklimat. Du ser naturligt möjligheter istället för hinder och har en mycket god förmåga att anpassa dig efter nya situationer. Du kan arbeta både självständigt och i team med dina kollegor.
Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift.
B-Körkort.
God datorvana, erfarenhet av dokumentation.
Tidigare erfarenhet inom arbetsledande uppdrag och en naturlig fallenhet att leda och driva utvecklingsfrågor.
Erfarenhet samt kunskap om målgruppen LSS vuxna personkrets 2.
Eftergymnasial utbildning, t.ex stödpedagog, socialpedagog, högskoleutbildning inom pedagogik eller social arbete.


Meriterande om du därtill har Erfarenhet och kompetens inom tydliggörande pedagogik, TAKK, AKK och lågaffektivt bemötande.
Erfarenhet samt kunskap om demens.
Anställningsvillkor
Anställningsform:Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad:Ca 100 procentArbetstid:Rullande schema, dag, kväll, helg och sovande jour Tillträde:Så snart som möjligt eller efter överenskommelseKollektivavtal:Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E.

Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd.Om Unika
Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal.
Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.

Ansök nu

Samordnare sökes till Unikas LSS-boende Norra Bro

Läs mer Jan 3
Om Unika Norra Bro
Unika Norra Bro är en charmig oas ca 8 km utanför Örebro. Gruppbostaden vänder sig till vuxna personer med förvärvad hjärnskada, personkrets 2.
Vi ser nu fram emot att välkomna en ny samordnare till oss!
Om rollenI rollen som samordnare arbetar du främst med att ge stöd och service utifrån de boendes önskemål och med att ge den enskilde en meningsfull vardag, utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Du arbetar även med administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation.
Du har ett nära samarbete med verksamhetschefen och en nära kontakt med medarbetargruppen. Din roll blir central i att stödja den dagliga driften av verksamheten. Du ger stöd och service både i hemmet och i fritidsaktiviteter samt utvecklar det pedagogiska stödet utifrån den enskildes behov.
Arbetsuppgifter: Bemanning
Kvalitetsarbete
Metodarbete
Planering
Att ge stöd och hjälp i det dagliga livet för våra brukare
Sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i boendestöd
Vem är det vi söker?
Du har allra helst erfarenhet från LSS men annars har du kunskap om pedagogiskt förhållningssätt och hur man bemöter individer med olika funktionsnedsättningar. Du är lyhörd och kommunikativ och du förstår att detta blir viktiga verktyg för ett gott och tydligt bemötande gentemot såväl boende som närstående. Som kollega bidrar du aktivt till ett positivt och framåtsträvande arbetsklimat. Du ser naturligt möjligheter istället för hinder och har en mycket god förmåga att anpassa dig efter nya situationer. Du kan arbeta både självständigt och i team med dina kollegor.
Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift.
God datorvana, erfarenhet av dokumentation.
Tidigare erfarenhet inom arbetsledande uppdrag och en naturlig fallenhet att leda och driva utvecklingsfrågor.
Erfarenhet samt kunskap om målgruppen LSS vuxna personkrets 2.
Eftergymnasial utbildning, t.ex stödpedagog, socialpedagog, högskoleutbildning inom pedagogik eller social arbete.


Meriterande om du därtill har Erfarenhet och kompetens inom tydliggörande pedagogik, TAKK, AKK och lågaffektivt bemötande.
Erfarenhet samt kunskap om demens.
Anställningsvillkor
Anställningsform:Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad:Ca 100 procentArbetstid:Rullande schema, dag, kväll, helg och sovande jour Tillträde:Så snart som möjligt eller efter överenskommelseKollektivavtal:Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E.

Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd.Om Unika
Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal.
Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.

Ansök nu

Samordnare sökes till Unikas LSS-boende Norra Bro

Läs mer Jan 3
Om Unika Norra Bro
Unika Norra Bro är en charmig oas ca 8 km utanför Örebro. Gruppbostaden vänder sig till vuxna personer med förvärvad hjärnskada, personkrets 2.
Vi ser nu fram emot att välkomna en ny samordnare till oss!
Om rollenI rollen som samordnare arbetar du främst med att ge stöd och service utifrån de boendes önskemål och med att ge den enskilde en meningsfull vardag, utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Du arbetar även med administrativa arbetsuppgifter såsom schemaläggning, bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation.
Du har ett nära samarbete med verksamhetschefen och en nära kontakt med medarbetargruppen. Din roll blir central i att stödja den dagliga driften av verksamheten. Du ger stöd och service både i hemmet och i fritidsaktiviteter samt utvecklar det pedagogiska stödet utifrån den enskildes behov.
Arbetsuppgifter: Bemanning
Kvalitetsarbete
Metodarbete
Planering
Att ge stöd och hjälp i det dagliga livet för våra brukare
Sedvanliga arbetsuppgifter som ingår i boendestöd
Vem är det vi söker?
Du har allra helst erfarenhet från LSS men annars har du kunskap om pedagogiskt förhållningssätt och hur man bemöter individer med olika funktionsnedsättningar. Du är lyhörd och kommunikativ och du förstår att detta blir viktiga verktyg för ett gott och tydligt bemötande gentemot såväl boende som närstående. Som kollega bidrar du aktivt till ett positivt och framåtsträvande arbetsklimat. Du ser naturligt möjligheter istället för hinder och har en mycket god förmåga att anpassa dig efter nya situationer. Du kan arbeta både självständigt och i team med dina kollegor.
Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift.
B-Körkort.
God datorvana, erfarenhet av dokumentation.
Tidigare erfarenhet inom arbetsledande uppdrag och en naturlig fallenhet att leda och driva utvecklingsfrågor.
Erfarenhet samt kunskap om målgruppen LSS vuxna personkrets 2.
Eftergymnasial utbildning, t.ex stödpedagog, socialpedagog, högskoleutbildning inom pedagogik eller social arbete.


Meriterande om du därtill har Erfarenhet och kompetens inom tydliggörande pedagogik, TAKK, AKK och lågaffektivt bemötande.
Erfarenhet samt kunskap om demens.
Anställningsvillkor
Anställningsform:Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad:Ca 100 procentArbetstid:Rullande schema, dag, kväll, helg och sovande jour Tillträde:Så snart som möjligt eller efter överenskommelseKollektivavtal:Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E.

Om rekryteringsprocessenUrval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Glöm inte att specificera hur din bakgrund och erfarenheter matchar de kvalifikationer vi söker för denna roll. Vi ser fram emot din ansökan och möjligheten att välkomna dig till vårt team på Unika! I samband med eventuell anställning behöver belastningsregister uppvisas. Om du kallas till intervju måste du även kunna styrka din rätt att arbeta i Sverige genom att uppvisa medborgarskap inom EU/EES eller giltigt arbetstillstånd.Om Unika
Unika är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Hos oss finns många erfarna kollegor du kan lära dig av, och tack vare vår storlek som arbetsgivare kan vi erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal.
Tillsammans har vi stora möjligheter att vidareutveckla en omsorg för en meningsfull vardag.

Ansök nu

Vi söker boendestödjare till vårt LSS boende Näsets gruppbostad i Örebro...

Läs mer Nov 28
Vi på Frösunda Omsorg söker dig som vill jobba som boendestödjare på Näsets gruppbostad, LSS boende för personkrets 2 i Örebro. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan!

Vad innebär jobbet som boendestödjare på Frösunda?
Som boendestödjare arbetar du på något av våra boenden med att stödja, motivera och stimulera individens egen förmåga att utföra aktiviteter i det dagliga livet. Du arbetar för att ge varje kund ett individuellt anpassat stöd som hjälper dem att skapa struktur, rutiner och planering i deras vardag.
Boendestödet beviljas för personer med olika typer av funktionsnedsättningar, det är därför individernas färdigheter, behov och utveckling som styr våra insatser. Målet är att skapa förutsättningar till ett aktivt och meningsfullt liv i en trygg och trivsam miljö.
I arbetsuppgifterna för en boendestödjare förekommer dokumentation, upprättande av genomförandeplaner och kontaktmanskap. Exempel på arbetsuppgifter:
Vardagssysslor som städning, handling, matlagning, bäddning
Dokumentering och rapportering
Utflykter, promenader, träning och aktiviteter
Personlig omvårdnad som hygien, dusch, toalettbesök, stöttning, social närvaro
Stötta och motivera kunden för ökad självständighet i sin vardag

Arbetstiderna är förlagda efter kundernas behov och varierar mellan dag, kväll och nattetid, både vardagar och helger.
Om Näset
Näsets gruppbostad ligger i Näsby i utkanten av Örebro och är ett LSS boende för personer med förvärvad hjärnskada. Som boendestödjare stöttar du våra kunder i deras vardag och utifrån deras individuella förutsättningar. Utgångspunkten i arbetet är kundens självbestämmande och fokus.
Vem söker vi?
Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Vi ser gärna att du tycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service. Samt att du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs.
Vi ser gärnaatt du är undersköterska, barnskötare eller har en annan likvärdig utbildning.
Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med LSS och har omsorgsvana.
Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift.
Vi ser gärna att du har god fysisk förmåga.
Övrig information
Anställningsform: tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Omfattning: Deltid
Arbetstid: Rullande schema som inkluderar obekväm arbetstid, arbete varannan helg och arbetspass med sovande jour.
Tillträde: 2025-01-01
Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Sista ansökningsdag: 2024-12-30
Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta:
Verksamhetschef Linda Thorén
Telefonnummer: 010 130 35 91
E-postadress: linda.thoren@frosunda.se
eller
Bitr. verksamhetschefElisabeth Pettersson
Telefonnummer 010 130 40 92
E-postadress Elisabeth.Pettersson@frosunda.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Rasmusbyn söker semestervikarier till vår LSS-verksamhet

Läs mer Jan 20
VILL DU VARA EN DEL AV VÅR GEMENSKAP I SOMMAR? VI SÖKER OMSORGSASSISTENTER TILL VÅR LSS-VERKSAMHET I LANTLIG MILJÖ MED DJUR OCH NATUR INPÅ KNUTEN GEOGRAFISKT PLACERAD MELLAN ÖREBRO OCH NORA.




Här kombinerar du arbetet med människor, djur och lantbruk i en härlig blandning. Vårt omsorgsarbete är i fokus och vår målgrupp är vuxna med funktionsvariationer inom autismspektrum och/eller intellektuella funktionsvariationer. Rasmusbyn är en verksamhet utformad som ett modernt bykollektiv och består av fyra gruppbostäder samt vår dagliga verksamhet med plats för totalt 20 bybor. Vår unika verksamhetsidé är att tillsammans, medarbetare och bybor, driva ett mindre lantbruk. Vi delar byn med hästar, hundar, får, höns och kaniner. Vårt uppdrag är att stärka varje bybo genom att ge omsorg och stöd utifrån individuella behov. För att trivas hos oss bör du gilla att arbeta med varierande arbetsuppgifter som utöver omsorgsarbete består av gårdsarbete, djurvård, odling och skapande. Omsorgsutbildning eller utbildning med pedagogisk inriktning är meriterande liksom erfarenhet av liknande arbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att trivas hos oss behöver du dela vår socialterapeutiska värdegrund där vi ser varandra för de vi är. En by för alla, men framförallt för de som behöver stabilitet, rytm, omtanke, mindre stress och att vara del av en fantastisk gemenskap på sina egna villkor. Vi låter årstiderna forma rytmen i byn. Varierande arbetstider dag, kväll helg samt sovande jour. B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav
Läs mer om oss och om vår värdegrund på www.rasmusbyn.se samt följ oss på Facebook under ”Rasmusbyn”
Skicka ansökan med fullständigt CV och personligt brev till:
therese.tornblom@rasmusbyn.se
Märk din ansökan ”semestervikarie 2025”
Vi rekryterar löpande!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Örebro kommun

Nedan visas andra jobb i Örebro från Örebro kommun .

Tim och Sommarvikarier till Ängens Vård- och omsorgsboende

Undersköterska, hemtjänst, äldreboende och habilitering
Läs mer Jan 29
Mitt i vardagen. Varje dag. Precis där har du nu chans att stötta våra hyresgäster med det de behöver för att må bra. Ibland är det härligt, roligt och fartfyllt, och ibland lite tyngre och krävande av dig som person. I vilket fall skapar du minnen för livet. Vi behöver förstärka verksamheten med undersköterskor alternativt vårdbiträden som på timvikariat arbetar med engagemang, empati och glädje.

Antar du utmaningen? 

Om tjänsten
Ängen har fyra avdelningar och som ny hos oss börjar du först på en avdelning för att sedan introduceras för att lär dig hela huset. Här blir du välkomnad till ett team som månar om varandra och som tillsammans ansvarar för våra hyresgästers vård och omsorg. Du kommer att arbeta i nära samverkan med sjuksköterska, arbetsterapeut, enhetschef och anhöriga. Vi arbetar utifrån ett personcentrerat och rehabiliterande förhållningssätt med målet att varje dag skapa en meningsfull vardag för de som bor hos oss.

Exempel på arbetsuppgifter:

• utföra serviceuppgifter som matlagning, städning, tvätt och inköp
• utföra hälso- och sjukvårdsinsatser utifrån delegering
• arbeta utifrån genomförandeplan och ett personcentrerat arbetssätt
• dokumentera regelbundet i verksamhetens dokumentationssystem och ta del av befintlig dokumentation

Om arbetsplatsen
Ängens vård- och omsorgsboende öppnade 2011 och ligger i Ladugårdsängen med närhet till grönområden, golfbana och city. I samma byggnad finns förutom boendet en vårdcentral, minnesmottagning, dagrehabilitering, gruppbostad, familjecentral, seniorbostäder samt en sjukgymnastik. Boendet består av 56 lägenheter fördelade på fyra avdelningar, två avdelningar med inriktning mot somatik och två avdelningar med inriktning kognitiv svikt. Här finns kloka, engagerade och roliga medarbetare som trivs med sitt arbete och brinner för god vård och omsorg. 

Läs mer om hur det är att jobba inom Örebro kommun och vård och omsorg på orebro.se/jobb/socialtarbete!

Kvalifikationer
Som undersköterska hos oss är du trygg och stabil som person. Du har förmåga att möta hyresgäster på ett professionellt sätt genom att vara lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Att vara ansvarstagande gentemot dina arbetsuppgifter ser du som en självklarhet. Du samarbetar bra med andra människor och relaterar dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Vidare har du en positiv människosyn med stor respekt för varje människas individuella behov. Dessutom har du lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Du behärskar det svenska språket på så sätt att du kan kommunicera med kunden och övrig personal, samt skriftligt dokumentera det som verksamheten kräver. Då arbetet innefattar digital dokumentation i verksamhetssystem krävs god datorvana.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• avslutad gymnasieutbildning

Meriterande:

• bevis om skyddad yrkestitel, alternativt omfattas av övergångsreglerna (tillsvidareanställd undersköterska den 1 juli 2023)
• undersköterskeutbildning
• vårdbiträdesutbildning, 800 gymnasiepoäng
• erfarenhet av arbete inom vård och omsorg
• erfarenhet av att arbeta med vård av personer med kognitiv svikt
• erfarenhet av att arbeta i dokumentations- och verksamhetssystem

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tim- och semestervikariat

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: ett flertal

Arbetstid: dag, kväll, natt och helg 

Övrig information
Från och med den 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du kommer att behöva ett bevis från Socialstyrelsen för att få anställning som undersköterska. I väntan på ditt bevis är det möjligt att få anställning som vårdbiträde. Hade du en tillsvidareanställning som undersköterska den 1 juli 2023 får du dock fortsätta använda titeln.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Innan du erbjuds en anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 31 mars, urval sker löpande.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Sommarvikariat Socialsekreterare till Individ- och familjeomsorgen

Socialsekreterare
Läs mer Jan 17
Är du i början av din socionomkarriär eller i slutfasen av dina socionomstudier? Se hit! Vi erbjuder dig ett stimulerande och utmanande sommarjobb där du får möjligheten att stötta och hjälpa örebroarna. Vi sätter service och rättssäkerhet högt och vi drivs av att vi kan göra skillnad för de människor vi möter i arbetet. Ta chansen och sök tjänsten som vikarierande socialsekreterare till område Individ- och familjeomsorg (IFO). Vi ser fram emot din ansökan!  

Om tjänsten
Varmt välkommen till oss! Som sommarvikarie hos oss inom område Individ- och familjeomsorg får du arbeta med att utreda, följa upp och bedöma olika typer av behov och situationer enligt gällande lagstiftning. Arbetet innebär i huvudsak ett kvalificerat utredningsarbete som präglas av bra bemötande, välgrundade beslut och hög rättssäkerhet. 

De verksamheter vi erbjuder sommarvikariat inom är följande: 


• Utredning Barn och Unga 1, chef Monika Berg
• Utredning Barn och Unga 2, chef Christina Berg
• Utredning Unga och Vuxna, chef Ann-Christine Olofsson Lindberg
• Mottagning, chef Henric Elgstrand
• Familjehem, chef Ulrika Lundkvist 


När du söker något av våra sommarjobb, var vänlig och ange vilken/vilka verksamheter du är intresserad av.

Mer om vad tjänsterna innebär kommer du få information om vid en eventuell intervju. 

Exempel på arbetsuppgifter:? 

Huvudsakliga arbetsuppgifter i samtliga verksamheter kan innebära att:


• utreda och handlägga ärenden enligt gällande lagstiftning
• dokumentera i och efter samtal
• inhämta uppgifter 
• skriva yttranden till olika myndigheter
• samarbeta med externa samarbetspartner
• samarbeta med övrig socialtjänst
• följa upp insatser

Arbetar du på Utredning barn och unga eller Utredning unga och vuxna?kommer du huvudsakligen att arbeta med utredningsarbete enligt rådande lagstiftning. 
 
Arbetar du på Familjehem?kommer du huvudsakligen att arbeta med barn, unga och familjehem enligt rådande lagstiftning. 

Arbetar du på Mottagning kommer du huvudsakligen att arbeta med handläggning av en första bedömning av ärenden enligt rådande lagstiftning.??Här möter du samtliga åldrar.

Om arbetsplatsen
Socialnämndens organisation bygger på flera områden med både myndighetsutövning och vårdande insatser. Dessa tjänster som socialsekreterare avser myndighetsutövning och samtliga verksamheter finns på Ribbingsgatan 1-3 centralt i Örebro.   

Det finns ett nära samarbete och en tydlig samverkan mellan socialtjänstens samtliga områden som bland annat består av myndighetsutövning, HVB-hem, öppenvård och övrigt frivilligt stöd, gemensamt med klientens behov och bästa i fokus.

Kvalifikationer
För att trivas hos oss föredrar du att arbeta i team med ett gemensamt ansvarstagande samtidigt som du självständig driver arbetet framåt. I rollen är det viktigt att du är lyhörd i kontakten med andra och du har en naturlig förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. Arbetet ställer krav på god kommunikativ förmåga vilket bland annat innebär att du på ett tydligt och strukturerat sätt kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.? 

Krav:

• socionomexamen 210 hp alternativt socionomstuderande med slutförd termin 5
• B-körkort för manuell växellåda

Meriterande:?


• erfarenhet av myndighetsutövning
• erfarenhet av BBIC
• erfarenhet av ASI
• erfarenhet av MI 

Omfattning och tillträde
Anställningsform: sommarvikariat 

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: överenskommet datum i juni - tom överenskommet augusti 

Antal tjänster: ett flertal 

Övrig information
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb. 

Ansökan
Sista ansökningsdag är 30 mars 2025.

Intervjuer och rekrytering sker löpande.

Välkommen med din ansökan!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Sommarvikariat till Multigruppen, OT-gruppen och Athena-gruppen

Stödassistent
Läs mer Jan 31
Är du i början av din karriär inom socialt arbete och vill ha praktisk erfarenhet inom ett spännande område? Vi erbjuder nu utvecklande och meriterande sommarvikariat på våra HVB-hem!

Om tjänsten

Varmt välkommen till Örebro kommun och Socialförvaltningen område IFO, Hem för vård eller boende!

Vi har 3 HVB-hem för ungdomar med psykosocial problematik; Multigruppen, OT-gruppen och Athena-gruppen och vi kan nu erbjuda sommarvikariat för dig som studerar eller har studerat till socionom, behandlingsassistent eller annan form av beteendevetenskap. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och få nya kunskaper inom arbete med ungdomar. 

Som sommarvikarie på HVB kommer du ingå i ett lagarbete med bl.a. kuratorer, behandlare, stödpedagoger och behandlingsassistenter. 

Exempel på arbetsuppgifter:

• tillsammans med övrig personal upprätthålla strukturer och erbjuda ungdomarna och deras familjer trovärdiga relationer
• kontakter med exempelvis Socialförvaltningens utredningsenhet, BUP, skola och sjukvård
• individuella samtal, föräldrasamtal, social träning tillsammans med ungdomar
• arbeta nära ungdomarna i verksamheten och delta i vardagliga sysslor 

Om arbetsplatserna
Multigruppen är ett HVB-hem för ungdomar i åldern 15–19 år med olika former av psykosocial problematik. Multigruppen vilar på en inlärningspsykologisk grund och behandlingen sker utifrån kognitiv beteendeterapi. Här har vi 8 HVB-platser för behandling samt 4 akutplatser. Verksamheten finns på Norr.

OT-gruppen är ett HVB-hem för ungdomar i åldern 13-18 år som är i behov av socialt stöd och psykologisk behandling. Här finns 15 platser i miljöterapin varav 9 är HVB-platser och 6 platser är i strukturerad öppenvård. Behandlingen är organiserad utifrån mentaliseringsbaserad miljöterapi och baseras på en psykodynamisk grundsyn. Verksamheten finns i Karlslundsområdet.

Athena-gruppen utgår från en integrativ teoretisk grund och är ett HVB som drivs av 2 nämnder i samverkan, socialnämnden och funktionsstödsnämnden. Målgruppen är barn och ungdomar 13-18 år som även har en konstaterad eller misstänkt funktionsnedsättning. Här finns 8 platser och verksamheten finns i Mellringe.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Kvalifikationer
För att trivas hos oss hos oss behöver du vara trygg och ha självinsikt. Du är stabil och kontrollerad i pressade situationer och kan anpassa dig till ändrade omständigheter. Du arbetar bra med andra människor och kan sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. 

Vi ser att du som söker är tydlig och har en god kommunikativ förmåga då kontakten med ungdomarna är en viktig del av arbetet. Du kan anpassa dig till mottagaren och anpassa dig utifrån dennes förutsättningar. Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med ungdomarna och övrig personal, samt att du skriftligt kan dokumentera det som verksamheten kräver.? 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• pågående eller avslutad utbildning till socionom eller behandlingsassistent, alternativt annan beteendevetenskaplig utbildning som av arbetsgivaren bedöms likvärdig
• B-körkort för manuell växellåda

Meriterande:

• erfarenhet av behandlingsarbete med ungdomar och deras familjer
• erfarenhet av behandlingsarbete på HVB 
• erfarenhet av arbete med barn eller ungdomar som har funktionsvariationer

Omfattning och tillträde
Anställningsform: vikariat

Arbetstid: dag/kväll eller natt

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: Fr.o.m. mitten av juni t.o.m. 31 augusti

Antal tjänster: flertal

Övrig information
Om du erbjuds anställning inom arbete med barn/ungdomar på HVB-hem är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret samt utdrag ur misstankeregistret.

Löpande urval kan komma att tillämpas.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 12 mars.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Psykolog till Psykologenheten

Skolpsykolog
Läs mer Jan 30
Psykologenheten på Örebro kommun söker nu två psykologer till sitt team. Om du är intresserad av en stimulerande och varierad roll som skolpsykolog med goda möjligheter till kollegialt stöd och utveckling, är detta tjänsten för dig. Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Arbetet som skolpsykolog är omväxlande och stimulerande och man ingår i en psykologgrupp med goda möjligheter till kollegialt stöd/handledning och kompetensutveckling. Gruppen styrs av en enhetschef/verksamhetschef som även är leg. psykolog. Arbetet är i huvudsak konsultativt och personalstödjande gentemot kommunens verksamheter och tjänsterna kommer att vara inriktade mot förskolor, grundskolor, gymnasieskolor och anpassad grundskola/ gymnasium. Psykologtjänsterna är tillsvidareanställningar och om det blir aktuellt finns möjlighet till en tidsbegränsad PTP-tjänst.

Arbetet sker i nära samarbete med övriga professioner inom elevhälsoteam och förskolans hälsoteam som styrs av rektorer. Arbetet är främst inriktat mot främjande och förebyggande insatser samt genomförande av psykologiska utredningar och bedömningar av stödbehov till barn/elever/grupper inom verksamheterna.

Exempel på arbetsuppgifter:

• arbete som skolpsykolog där du bland annat ingår i EHT
• du känner till och följer verksamhetens gällande lagar, policys
och rutiner
• du arbetar och dokumenterar i de verksamhetssystem som
finns

Om arbetsplatsen
Psykologgruppen finns organiserad inom Kvalitetsavdelningen inom förvaltningen förskola och grundskola i Örebro kommun och ger service till kommunala verksamheter. Idag består Psykologgruppen av 22 legitimerade psykologer (18 tjänster) som arbetar tillsammans i en sammanhållen grupp, där 2 av tjänsterna (fördelad på flera personer) är riktad mot förskola och 3 tjänster är riktade mot gymnasium.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Inom Förskole- och grundskoleförvaltningen arbetar cirka 4530 medarbetare. Vi möter de unga örebroarna från första dagen i förskolan till sista dagen i grundskolan.? 
 
Vi ansvarar tillsammans för att bidra till att skapa likvärdiga förutsättningar för de unga örebroarna och lägger grunden till ett lärande som sträcker sig genom hela livet. Med tillit och mod bygger vi våra förskolor och skolor tillsammans. Vi tar oss an framtidens utmaningar, för varje barns bästa.

Kvalifikationer
Som psykolog hos oss är det viktigt att du samarbetar bra, då yrket kräver tvärprofessionellt samarbete. Du har ett starkt driv och kan strukturera upp dina processer, där du gör en tydlig plan och prioritering. Du är flexibel då arbetet innebär placering på olika delar i Örebro kommun. Du trivs med grupp- och teamarbete.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• legitimerad Psykolog, alternativt avslutad examen från psykologprogrammet
• körkort

Meriterande:

• erfarenhet och kunskap av grundskolans- och anpassad grundskolas organisation

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: augusti 2025

Antal tjänster: 2

Övrig information
Legitimation, alternativt examen ska bifogas i ansökan. Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. 

På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Om du erbjuds anställning inom barnomsorg, förskola eller skola är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 2 mars.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Trafikingenjör till Myndighet och trafik

Trafikingenjör
Läs mer Feb 6
Brinner du för trafikfrågor och vill vara med där det händer? Teknik- och serviceförvaltningen arbetar med frågor som påverkar Örebros medborgare gällande framkomlighet, tillgänglighet och säkerhet i trafiken. Nu söker gruppen Myndighet och trafik en driven och positiv person som har förmågan att se detaljerna som gör skillnad och vill bli en aktiv del i Örebros framtida tillväxt. Som medarbetare hos oss på Teknik- och serviceförvaltningen får du ett meningsfullt jobb i en bred, samhällsviktig verksamhet som berör alla örebroare, varje dag!

Om tjänsten
Du kommer tillsammans med övriga trafikingenjörer i Myndighet och trafik ingå i en större grupp som arbetar med trafikfrågor samt utformning och förvaltning av Örebros infrastruktur. Det praktiska arbetet består av frågor kring trafiksäkerhet, tillgänglighet, framkomlighet och myndighetsutövning. I rollen kommer du att ha kontakt med kollegor på andra enheter, externa aktörer och medborgare i ärenden kopplat till trafikmiljön. Som trafikingenjör på Teknik- och serviceförvaltningen får du jobba med en rad olika frågor men har också möjligheten att fördjupa dig inom vissa områden.  Det finns även andra spännande arbetsuppgifter som kommer att ingå i din tjänst i olika omfattning:

Exempel på arbetsuppgifter:

• trafiksäkerhetsinvesteringar
• sunda skolvägar
• trafikreglering
• utredning, planering och genomförande
• handlägga ärenden om trafiksäkerhet, framkomlighet och tillgänglighet
• medverka i och driva strategiska utredningar inom trafikområdet
• medverka i kommunikationen internt och externt rörande trafikfrågor
• medverka i projekt rörande trafikmiljön
• trafikanordningar, vägmärken och arbete på väg
• omvärldsbevakning
• reinvestering och drift av befintlig miljö 

Vi arbetar efter våra ledord som är Förnya - Förenkla - Förbättra.

Om arbetsplatsen
Vi utgår från fina lokaler på City Passagen, beläget i närhet till resecentrum. Hos oss på Myndighet och trafik arbetar i dagsläget 15 personer som handläggare, trafikingenjörer och kontrollant. Myndighet och trafik är en del av Park och gata.

Som medarbetare inom Park och gata bidrar du till att göra vardagen enklare för örebroarna. Vi arbetar för att Örebro ska vara en trevlig, trygg och ren stad med säkra och goda kommunikationer samt offentliga miljöer som är tillgängliga för alla. Vi gör det i nära dialog och samspel med kollegor, politik, medborgare och näringsliv. Hos oss får du en chans att utveckla både dig själv och kommunen. Du uppmuntras att utveckla lösningar som förnyar och överraskar positivt.

Kvalifikationer
Viktigaste kompetensen i det här uppdraget handlar om att kunna analysera och lösa problem. Det är också viktigt med kommunikation, du behärskar svenska språket på ett sätt så du obehindrat kan tala och dokumentera det som verksamheten kräver. Därtill samarbetar du bra med kollegor, interna, och externa aktörer samt medborgare. Vidare är du självgående, kan planera och ta de initiativ som behövs för att bli en aktiv del i Örebros framtida tillväxt.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• adekvat högskoleexamen 180 hp alternativt yrkeshögskoleutbildning inom trafikteknik
• B-körkort för manuell växellåda
• god kunskap och erfarenhet av Officepaketet samt en vana för arbete i verksamhetssystem

Meriterande:

• erfarenhet av W3D3 och andra system som nyttjas av kommunen
• vana att arbeta i Sokigo LTF
• erfarenhet av liknande arbete och arbete i politiskt styrd organisation
• utbildning i APV
• kunskaper inom Trafiklagstiftning
• kunskaper i VGU

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: snarast eller enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1 

Övrig information
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Som en del i urvalsprocessen kan vi komma att tillämpa tester.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 27 februari, urval och intervjuer sker efter annonsering.

Välkommen med din ansökan!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

BIM Utvecklare till Geodataenheten

Projekteringsingenjör, bygg och anläggning
Läs mer Feb 4
Vill du vara med på vår resa in i den digitala samhällsbyggnadsprocessen? För att säkra och stödja utveckling och implementering av nya digitala tjänster söker vi nu en ny medarbetare till Stadsbyggnad för att förstärka pågående och kommande utveckling kopplat till BIM och City Information Modeling (CIM) samt Internet of things (IOT) och Digital tvilling (DT).

Om tjänsten
Aktuell tjänst ska säkerställa att förvaltningen och övriga kommunen har tillgång till kvalitetssäkrat stöd inom BIM samt bistå med expertkunskaper i projekt, utredningar och vid framtagande av beslutsunderlag. Fokus i tjänsten är inom området teknik, metodik och anpassade lösningar för olika verksamheter. Rollen innebär att ta ansvar för bevakning av den tekniska utvecklingen och föreslagande av nya och /eller förändrade arbetssätt. Vidare innebär rollen att utbilda internt inom områdena. Vi har arbetat med BIM-processer och kravställning och nu vill vi gå vidare med nästa steg i arbetet med BIM och CIM. Vårt mål är att få in BIM-flöden i verksamheterna så att dessa modeller kan effektivisera arbetet och samtidigt berika kommunmodellen, vår digitala Digital tvilling. Målet är att hantera och förädla BIM med hög kvalitet och fullständighet samt integrera BIM i en kontext samt att tillhandahålla den expertkunskap som efterfrågas.

Exempel på arbetsuppgifter:

• utveckla, kravställa, och samordna rutiner inom BIM/CIM hantering
• integrera BIM modellerna inom olika användningsområden såsom CIM, Digital tvilling och olika typer av visualiseringar
• arbeta brett inom Geodataverksamheten och mer expertinriktat inom verksamhetsområden som omfattar och har koppling till CIM, Digital tvilling och 3D visualisering
• driva, utmana och motivera nyttor med ny teknik och arbetssätt för att utveckla det kommunala uppdraget inom bygg, planering och teknisk infrastruktur

Om arbetsplatsen
På Miljö-och stadsbyggnadsförvaltningen arbetar cirka 190 medarbetare med olika specialistkunskaper och i en uppdelning på fyra avdelningar: Mark och exploatering, Stadsplanering, Bygglov och Miljö. Geodataenheten tillhör Stadsplanering där också Översiktsplanering, Stadsmiljö och trafik samt Detaljplan finns. Vi är en sammansvetsad förvaltning, vi lär oss av varandra och vi strävar ständigt mot en än högre tillitskultur. Geodataenheten har för närvarande 15 medarbetare och en enhetschef. På enheten finns både mät- och GIS-ingenjörer samt geodatastrateg och visualiseringsutvecklare. Vårt kontor Citypassagen är modernt och aktivitetsbaserat och ligger i direkt anslutning till Resecentrum och nära city. Det finns också möjligheter att delvis jobba på distans. 

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Kvalifikationer
Du är en drivande och engagerad person med förmåga att leda och skapa förändring på ett inspirerande sätt. Du arbetar målinriktat och tar ansvar för att uppnå konkreta resultat, samtidigt som du har en naturlig fallenhet för att samarbeta och skapa goda relationer. Med din analytiska förmåga och lösningsfokus hanterar du utmaningar på ett strukturerat och kreativt sätt. Du kommunicerar tydligt och anpassar ditt budskap efter mottagaren, vilket gör att du skapar förtroende och engagemang i dina samarbeten.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• akademisk- eller yrkeshögskoleutbildning inom BIM i kombination med andra närliggande ämnen såsom Digital tvilling och 3D Visualiseringar
• kunskaper om GIS/Geodata
• vana att hantera program och system som används inom BIM, dvs verktyg såsom: Revit, Navisworks, Infraworks (något av dessa)
• du behärskar det svenska och engelska språket väl och har god förmåga att kommunicera i tal och skrift

Meriterande:

• erfarenhet av strategiskt förändringsarbete
• FME-bearbetning av BIM- modeller
• BIM och VR/AR i Unreal Engine/Cesium eller liknande
• arbetslivserfarenhet från Geodatahantering inom kommunal samhällsplanering eller liknande roll i annan offentlig verksamhet

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1

Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Som en del i urvalsprocessen kan vi komma att tillämpa tester.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 26 februari, urval och intervjuer sker efter annonsering.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu