Örebro: Vi söker en kanslist till spännande tjänst i Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker en kanslist till spännande tjänst i Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Vi söker kanslist till spännande uppdrag i Örebro
Är du en social och initiativrik person som gillar struktur, samordning och avtalshantering? Då är detta rätt tjänst för dig!


Om rollen
Som kanslist till vår samarbetspartner kommer du att få en väldigt bred roll med många spännande arbetsuppgifter. Basen av ditt arbete består av att vara behjälplig mot medlemmar i avtalsfrågor kopplat till kollektivavtal och arbetsrättsliga ärenden, samordna konferenser, deltagarlistor och logistik/logi. Sedan utefter dina övriga kompetenser kan du få arbeta med såväl ekonomifrågor och, eller agera ombudsman och delta i förhandlingar och fördjupa dig ytterligare i dem arbetsrättsliga ärenden som medlemmarna står inför.

Du som söker
Vi ser att du som ansöker för denna tjänst har en hög social förmåga, du är en do-er och troligtvis har du en bakgrund inom det fackliga och eller ekonomi. Det är dock inget krav, men starkt meriterande.

Skallkrav:
Behärska svenska och engelska i tal och skrift
Hög social kompetens för att vara medlemmar behjälplig
Körkort B*

Meriterande
Erfarenhet av att tolka kollektivavtal
Erfarenhet av att arbeta som ombudsman/Kanslist sedan tidigare
Kunskaper inom juridik

Om vår samarbetspartner
Vår samarbetspartner är en aktiv medlemsorganisation som finns som stöd för dess medlemmar i frågor kopplat till lönerevisionsarbete, arbetsrättsliga frågor och kollektivavtal.

Om oss
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer anställningen ske direkt hos vår samarbetspartner.
Tjänsten kan komma att bli på 60% av en heltid.

Villkor
Start: Efter semestern, enligt överenskommelse
Arbetstider: Flexibelt med basen i 08-17
Omfattning: 60% alternativt heltid
Placeringsort: Örebro

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kanslist

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kanslist.

Svenska kyrkan, Hovsta pastorat söker administratör 100 %

Läs mer Jan 10
Är du en organiserad och lyhörd person med erfarenhet av administrativt arbete? Då kan du vara den administratör som Svenska kyrkan i Hovsta pastorat letar efter. Vi söker efter en administratör som kan stötta församlingsverksamheten med administrativa uppgifter. Som administratör kommer du att spela en central roll i det dagliga arbetet där du bland annat tar emot bokningar av dop och vigslar. Du arbetar nära kyrkoherden och delta i arbetslagsträffar där du är sekreterare och följer upp beslut. Stödjer församlingsråden med kallelser och protokoll. Registrerar verksamhet, diarieför handlingar och arbetar med statistik.
Rollen som administratör är viktig för att säkerställa att den dagliga verksamheten fungerar smidigt, samt för att stötta upp arbetet för övriga anställda. Det är därför av vikt att du som person är strukturerad, självgående och arbetar på ett serviceinriktat sätt.
Att arbeta i Svenska kyrkan innebär att du möter människor i alla livets skeden. Därför är det viktigt att du är lyssnande, kan förstå människors olika behov och har stor integritet.
Vi söker dig som…
har god datorvana och har lätt att lära dig nya IT-system
god kunskap i Microsoft 365 och SharePoint
är serviceinriktad och kommunikativ
är insatt i Svenska kyrkans arbete

Du är…
Utbildad inom administration
Har tidigare erfarenhet av administrativt arbete
Medlem i Svenska kyrkan

I Hovsta pastorat finns två församlingar, Axbergs församling och Glanshammars församling, tillsammans finns här drygt 30 medarbetare. Pastoratets vision är att bygga kyrka mitt i livet och mitt i samhället. Vi satsar stor på frivillighet och delaktighet och har därför många ideella som engagerar sig i församlingarna. Hovsta pastorat har en ung befolkning därför finns här ett stort barn- och ungdomsarbete. Musiklivet är viktigt, det finns flera körer i församlingarna och det anordnas regelbundet konserter och musikarrangemang. I församlingen finns åtta medeltida kyrkor där det firas gudstjänster regelbundet.
Du kan läsa mer om oss på www.svenskakyrkan.se/axberg och www.svenskakyrkan.se/glanshammar
För tjänsten krävs körkort och tillgång till egen bil.
Tillträde 1 april eller efter överenskommelse
Närmare upplysningar om tjänsten lämnas av:
Josephine Cummings, Tf. Kyrkoherde i Hovsta pastorat, 073-076 54 48
Sista ansökningsdag 16 februari. Ansökan skickar du till: hovsta.pastorat@svenskakyrkan.se och märker med "Administratör"

Ansök nu

Kanslianställd med fokus på spelarutveckling

Läs mer Dec 16
Örebro Läns FF söker medarbetare till en nyupprättad tjänst; Fotbollsutvecklare med inriktning på Spelarutbildning och föreningsutveckling där även projektledning är en stor del av arbetet. Tjänsten är på heltid.
Var med och bidra till att uppnå svensk fotbolls och Örebro Läns Fotbollförbunds vision:"Så många som möjligt – så länge som möjligt – i en så bra verksamhet som möjligt."
I samband med att svensk fotboll utvecklar barn- och ungdomsfotbollen med projektet ”Spelarutbildning – en helhet 2.0”, utökar vi på Örebro Läns Fotbollförbund vår organisation. Vi söker en Fotbollsutvecklare med inriktning på spelarutbildning och föreningsutveckling där även projektledning är en stor del av arbetet.
Rollen innebär att ha ansvar för spelarutbildningen samt att agera projektledare för kommande satsningar, insatser eller liknande inom förbundet med inriktning främst på spelarutbildning och föreningsutveckling.
Vi tror att en bakgrund med fotbolls- och/eller föreningserfarenhet på olika nivåer och med god insyn i barn- och ungdomsfotboll är passande.
Egenskaper som är viktiga för rollen är driv, strukturerad, positiv, kommunikativ och nätverkande liksom förmågan att kunna möta tränare, ledare och föreningsrepresentanter på flera och olika nivåer. Ambassadörskap för förbundet är centralt.
Arbetsbeskrivning
Du arbetar på kansliet tillsammans med fyra kollegor (och just nu även en projektanställd) där alla har sina verksamhetsområden. Du förväntas att, både i arbetsgrupper och självständigt, men alltid utåtriktat och uppsökande - driva området ”Fotbollsutveckling - Spelare” med varierade projekt mot ett brett spektrum av föreningar och från olika perspektiv. Allt från utbildningsfrågor (distriktslag, lägerverksamhet mm), punktinsatser till längre projekt. Exempelvis att planera, driva och koordinera våra spelarutbilningsaktiviteter (läger, samlingar, fortbildningar mm), implementera Spelarutbildningsplan i föreningarna, uppsökande verksamhet i förening, rekrytering och stöttning av Distriktsförbundskaptener m.m.
I tjänsten ingår även att deltaga på av SvFF/ÖLFF arrangerade läger som tex Regionala utvecklingsläger där du har en ledande/stöttande roll för våra instruktörer på plats. Nära kontakter med föreningar i distriktet är en viktig del av ditt arbete, liksom kontakter med Svenska Fotbollförbundet och övriga distrikt.
Övrigt innehåll i tjänsten kan vara projektinsatser kring föreningsutveckling (Fotbollsutvecklare i förening/centrala fotbollsutvecklare, Diplomerad förening etc), bättre matchklimat (matchobservatörer, domarprojekt m.m.)
Vi söker dig som
Är strukturerad och ordningsam, van att leda projekt/insatser och få framdrift i dem
Är självgående med god samarbetsförmåga.
Har förmågan att formulera sig väl i tal och skrift.
IT-vana och grundläggande kunskaper i Officepaketet.
Har förmåga att leda fysiska möten och digitala träffar (främst TEAMS).

Särskilt meriterande
Erfarenhet av Spelarutbildning på olika nivåer
Relevant tränarutbildning i SvFF:s tränarutbildningsstege eller annan utbildning som bedöms sim likvärdig
Tränarbakgrund på hög och/eller varierad nivå eller annan föreningserfarenhet som bedöms som meriterande
Körkort
Hög administrativ kompetens

Övrigt
Tjänsten är en heltidsanställning (100% eller enligt ök)
Tjänsten innebär att en viss del del av arbetet utförs på kvällar/helger
Start enligt överenskommelse
Provanställning 6 månader
Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande till denna tjänst
Generellt till alla roller söker vi medarbetare som har grundläggande värderingar och förhållningssätt som ligger i linje med vår värdegrund - öppna, välkomnande, utvecklande, och engagerande. Du har intresse och förmåga att arbeta i en ideell verksamhet och vill lära mer och utvecklas.

Kontaktinfo & ansökan
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Ansvarig rekrytering (styrelsen): Erik Lannhard, lannhard@gmail.com
Frågor - utbildning (kansli) Daniel Lindahl, daniel@olff.se
Sista ansökningsdag är den 1 januari 2023. Välkommen med din ansökan och CV samt uppgift om löneanspråk och referenser till utbildning@olff.se
ÖLFF tillämpar kollektivavtal mellan Arbetsgivaralliansen/Unionen.


Välkommen med din ansökan!

Om Örebro Läns Fotbollförbund
ÖLFF sitter i Idrottens hus, Örebro med goda pendlingsmöjligheter. Vi är 4 medarbetare samt 1 projektanställd på 50% i dagsläget. På ett kontor av den här storleken värdesätter vi personer som är flexibla och är villiga att ta ett stort ansvar.
Våra huvudsakliga arbetsuppgifter är seriespel för seniorer och barn/ungdomar, ledar- och domarutbildning, distriktslagsverksamhet och att stötta våra fotbollsföreningar med att utvecklas i sin verksamhet.

Ansök nu

Kanslist/administratör Naturskyddsföreningen Region kansli Örebro Värmland

Läs mer Aug 30
Vi söker dig som har ett stort engagemang för natur och miljö och tycker om att jobba med ideella krafter. Tillsammans med kansliet i Örebro, medlemmar och andra organisationer jobbar du utifrån föreningens budskap och värderingar. Här har du möjlighet att bidrar till det regionala miljöarbetet
Vem är du?
Du är en organisatör, är pedagogisk och tycker om att ha kontakt med människor. I rollen samarbetar du med ideellt aktiva, vilket innebär att delar av ditt arbete sker under kvällar och helger.
I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att:
Lönehantering
Bokföring
Betala fakturor och ha visst ekonomiansvar
Vanliga kontorsuppgifter och gemensamt ansvar för kansliet på Föreningarnas hus i Örebro.
Söka projektanslag samt administrera, löpande följa upp och rapportera från projekt.
Bistå våra projektledare.
Samordna och vara en länk mellan medlemmar och förtroendevalda.
Hålla kontakt med, och i viss mån samordna nätverk i Värmland och Örebro län.
Bistå förtroendevalda i kretsar och våra två länsförbund (Örebro- och Värmlands län) i att stödja kretsverksamheten
Delta på styrelsemöten, länsstämmor, vissa kretsstämmor, kretskonferenser, riksstämmor och rikskonferenser.
Ha kontakt med Regionerna, Länsstyrelserna m.fl. myndigheter i olika grad över tid.

Kvalifikationer
För att passa i rollen behöver du:
Erfarenhet av bokföring och lönehantering
God social förmåga och kunna se ideellas behov
God organisationsförmåga
Flera års arbetslivserfarenhet inom administration och gärna inom föreningslivet och ideell verksamhet
Kunskap om folkbildning
Goda datorkunskaper
Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
Gilla att prata med folk både IRL, på telefon och i digitala miljöer
Stå bakom Naturskyddsföreningen värderingar

Det är meriterande om du:
Har goda kunskaper i natur- och miljöfrågor
Är ideell engagerat i en natur- eller miljöorganisation

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Om regionkansliet
På vårt regionkansli är vi ca 6 anställda. Vi jobbar med skog, vatten och integrationsprojekt och ger stöd till 13 lokala kretsar i Värmland och 11 lokala kretsar i Örebro län. Dessutom arbetar vi ihop med olika nätverk och grupper i de båda länen. Vi jobbar på uppdrag av våra länsförbund i Värmland och Örebro län. Vi har våra lokaler i Föreningarnas Hus på Slottsgatan 13 A i Örebro.
Ansökan
Vi arbetar med löpande urval. Vänta därför inte med din ansökan. Skicka ansökan till silke.frank@naturskyddsforeningen.se.
Varmt välkommen med din ansökan senast den
Sista ansökningsdag: 2022-09-15
Arbetsplats: Föreningarnas Hus på Slottsgatan 13 A i Örebro.
Anställningsform: Tillsvidareanställning
Omfattning: 50 %
Lönetyp: Fast månadslön
Antal tjänster: 1
Arbetsgivare: Naturskyddsföreningen i Örebro län
Kontaktperson
Silke Frank, Ordförande och Arbetsgivaransvarig
silke.frank@naturskyddsforeningen.se
073-905 03 01
https://orebrolan.naturskyddsforeningen.se/

Ansök nu

Verksamhetsassistent

Läs mer Sep 2
PRO, Pensionärernas riksorganisation, Örebro län söker Verksamhetsassistent
PRO Örebro län är en organisation med verksamhet i länets alla kommuner. Organisationen omfattar runt 11 000 medlemmar fördelade på 52 föreningar.
Arbetsuppgifter/kvalifikationer
Som verksamhetsassistent stöttar och servar du distriktsstyrelsen i dess arbete. Arbetet är varierande med många olika arbetsuppgifter. Du arbetar självständigt med stöd från styrelsen. Målet med ditt arbete är att skapa en effektiv administration och bra servicefunktion för att bidra till att vår verksamhet växer och kännetecknas av solidaritet, jämställdhet och mångfald.
Du som söker ska vara engagerad, initiativrik, ordningsam och positiv och ha erfarenhet av administration och dataarbete. Arbetet kräver att du är serviceinriktad, van att ha många bollar i luften, tycker om att arbeta självständigt men även i grupp. Det är meriterande om du har erfarenhet från föreningsverksamhet.
Anställningsform: Tillsvidareanställning 75%, med provanställning
Tjänsten följer Handels KFO avtal.
Tillträdesdatum: Efter överenskommelse
Ansökan med personligt brev och CV, mejlas senast den 31 september till distriktet@orebrolan.pro.se eller PRO Örebro län, Köpmangatan 54, 702 23 Örebro.
Ange ”Ansökan verksamhetsassistent” ansökan.
Upplysningar om tjänsten lämnas av:
Ordförande Lena Ottosson, 0706- 791578, lena.ottosson@pro.se
Vice ordförande Margareta Jansson, 0738-175220, margareta.jansson@pro.se
Varmt välkommen med din ansökan.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Framtiden i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Framtiden i Sverige AB .

Framtiden söker kundansvarig säljare till vårt kontor i Örebro!

Account manager
Läs mer Jul 2
Vill du hjälpa personer till deras första jobb eller nästa steg i karriären?
Genom att skapa möten mellan företag och talanger sammanför Framtiden rätt person med rätt plats och därför söker vi nu efter en Kundansvarig säljare med ett stort intresse av att skapa möjligheter för människor och driva affärer från start till mål.

Vi söker dig som är målmedveten, tar ansvar och arbetar proaktivt med nyfikenhet för att skapa långsiktiga samarbeten med företag. Vi ser att du är trygg i dig själv, har mod, har en positiv grundsyn och bidrar med glädje!

Är du vår nästa kollega som vill vara med och utveckla Framtiden i Örebro?

Arbetsbeskrivning:
Att jobba som Kundansvarig säljare hos oss på Framtiden innebär först och främst att du är den som identifierar personalbehov hos nya och befintliga kunder och att det är du som är vårt ansikte utåt mot dessa och hjälper dem att skräddarsy de bästa lösningarna gällande bemanning och rekrytering. För varje samarbete med kund hjälper vi – företagen med sina utmaningar – men även personer att ta sitt första eller nästa steg i karriären!

Det finns många aktörer i vår bransch men genom att vara engagerad, arbeta med tempo, nyfikenhet och med excellens så kommer du tillsammans med vårt erbjudande kunna utvecklas och nå nya nivåer inom din försäljning.

Några av våra förmåner:
• Förtroendetid
• Utbildningspaket
• Friskvård
• Attraktiv lön och bonusmodell
• Möjlighet till förmånsbil

Vi ser gärna att du har följande:
• Arbetslivserfarenhet inom försäljning
• Svenska i tal och skrift
• Körkort B

Meriterande:
• Bransch eller närliggande branscherfarenhet
• Eget kontaktnät
• Relevant utbildning

Om Framtiden AB:
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller.

För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som tex hushållsnära tjänster till upphandlade och förmånliga priser, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag.

Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig.
Välkommen med din ansökan!

Villkor:
Startdatum: Oktober eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, 100%
Lön: Fast månadslön + rörlig bonus
Placering: Örebro

Vid frågor eller funderingar går det även bra att kontakta rekryterande chef, Gabriel Ekström på telefonnummer 072-2408557 (Med reservation för semesterperiod).

Ansök nu

Junior Geotekniker till Västerås/Örebro!

Geotekniker
Läs mer Jun 24
Vill du vara med och forma framtidens samhällsbyggnad? Vi söker en passionerad geotekniker som brinner för att arbeta med markförhållanden och grundläggning. Hos oss får du möjlighet att utvecklas och göra skillnad i spännande projekt. Läs vidare för att ta reda på mer om denna fantastiska möjlighet!

Dina arbetsuppgifter
Som geotekniker kommer du att vara en nyckelspelare i byggandet av vägar, broar, hus och järnvägar. Ditt uppdrag är att förstå markens förutsättningar och minimera risker kopplade till sättningar, ras, skred och erosion. Du kommer att:

• Hantering och utvärdering av fältdata, ritningar och beräkningar
• Skapa markundersökningsprotokoll och PM
• Samarbeta med internationella kollegor från olika länder
• Planering av fältinsatser

Om företaget
Hos vår kund får du möjlighet att växa och utvecklas. De har interna utbildningsprogram speciellt utformade för juniora geotekniker. Dessutom finns det stor utvecklingspotential och du kommer att arbeta med spännande projekt. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Din profil och skallkrav
För att lyckas i rollen bör du ha en civilingenjörsutbildning inom geoteknik, väg och vatten, samhällsbyggnad eller liknande. Alternativt kan du vara högskoleingenjör inom byggnadsingenjör med arbetslivserfarenhet inom geoteknik. Du behöver ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vi söker efter dig med högt driv och engagemang och som är lyhörd och noggrann.

Meriterande:
• Erfarenhet av Civil3D, GeoSuit, Officepaketet
• Arbetslivserfarenhet kopplat till geoteknik

Om oss
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

Villkor
Startdatum: augusti 2024
Placeringsort: Västerås eller Örebro
Arbetstider: måndag-fredag kl 8-17 med möjlighet till flex
Omfattning: Heltid, tillsvidare

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag! Under semesterperioden kan svarstiden komma att bli något längre, vi återkopplar så snart vi kan!

Ansök nu

Projektör inom fjärrvärme till AFRY

Konstruktör, tillverkningsindustri
Läs mer Jun 10
Är du en handlingskraftig och analytisk person som älskar konstruktion? Nu har du den unika chansen att bli del av ett glatt gäng och samtidigt vidare utveckla din karriär hos en av Sveriges bästa arbetsgivare. Stämmer detta in på dig? Vänta inte med din ansökan!


VEM ÄR DU?

Om du är en person med stark kommunikativ förmåga och en passion för dynamiska arbetsdagar, kommer du att trivas i denna position. Du får chansen att bygga relationer med både kunder och kollegor, samtidigt som du driver dina uppdrag framåt med engagemang och framgång. Du är inte rädd för utmaningar, utan söker aktivt efter lösningar och ställer frågor när du behöver. Du har också en positiv inställning som smittar av sig på andra. Du vågar och gör!

För att lyckas i rollen bör du ha:

•Minimum av 2 års erfarenhet som konstruktör/projektör inom fjärrvärme eller ledningar i mark (t.ex VA, el, gas etc)
•Eftergymnasialutbildning inom maskin, energi och miljö, byggteknik (inriktningen VA), konstruktion eller annat relevant område
•BAS – P
•AutoCAD
•Flytande svenska
•Körkort B

Meriterande för tjänsten är om du har:

•Flytande engelska
•Bakgrund som konsult
•Gått kurs eller utbildning inom fjärrvärme

OM TJÄNSTEN

Som konstruktör hos AFRY kommer du att arbeta i gruppen "District Heating and Cooling" som erbjuder konsulttjänster inom projektering av energisystem. I denna grupp får du chansen att bidra till en bättre miljö och ett mer hållbart samhälle, där just energisystemen är en viktig komponent! Du kommer arbeta med uppdrag mot Stockholms och Mälardalens främsta energibolag. Du kommer sitta mestadels inhouse hos AFRY dock platsbesök kan förekomma. För denna tjänst kan du utgå från ett AFRY kontor men rapporter till gruppchef som sitter i Stockholm.

Exempel på några arbetsuppgifter är:

•Konstruktion i AUTOCAD
•Hållfasthetsberäkningar
•Dimensionering
•Samordning av ledningar
•Platsbesök för startmöten, inmätningar, etc.


OM AFRY

AFRY är ett internationellt teknikkonsultbolag och är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. AFRY har över 19 000 medarbetare och kontor i 50 länder. De är experter inom områdena infrastruktur, industri och energi. De arbetar över hela världen för att skapa hållbara lösningar för kommande generationer där de har en uttalad strategi inom just hållbarhet och transformativa segment.

OM FRAMTIDEN AB

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Denna rekryteringsprocess kommer att bestå av följande steg:

•CV-granskning utifrån skallkrav och meriterande.
•Kortare telefonavstämning.
•Kompetensbaserad intervju med Framtiden.
•Referenstagning.
•Slutintervjuer med AFRY.

VILLKOR

Start: augusti/september 2024
Ort: flexibelt - Linköping, Norrköping, Örebro, Karlstad, Västerås
Omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till flex och hybrid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Tidsbegränsat uppdrag inom redovisning till spännande bolag!

Redovisningsekonom
Läs mer Jun 11
Om rollen
I rollen som redovisningskonsult kommer du få möjlighet att utveckla dina kunskaper inom fastighetsområdet.

Vi söker dig med
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Arbetslivserfarenhet inom ekonomi, med kunskaper inom bokslut och redovisning.
- Behärska svenska i tal och skrift

Vi ser gärna att du har en positiv inställning, är noggrann, ansvarsfull och lösningsorienterad. Du har även god samarbetsförmåga, kommunikationsförmåga och kundfokus.

Du erbjuds
-Utvecklande och stimulerande tjänst i ett modernt bolag inom fastighetsbranschen
-En trevlig arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor som sätter gemenskap i fokus
-Möjlighet att arbeta med varierande och utmanande arbetsuppgifter.
-Goda anställningsvillkor med fast lön, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar.

Om vår kund
Vår samarbetspartner är ett familjärt bolag som arbetar aktivt för att riva hierarkier och alla är lika inför varandra oavsett position i företaget. Vår samarbetspartner är en totalentreprenör när det kommer till fastigheter, dem har hand om ekonomi, fastighetsskötsel och hjälper sina kunder med de dem vill ha hjälp med.
Företaget har sitt huvudkontor i Örebro och finns även representerade i Karlstad, Eskilstuna och Lindesberg. Den här tjänsten är för att stärka upp teamet i Örebro eller Karlstad på ekonomiavdelningen. Totalt är dem dryga tio personer på kontoret i Karlstad varav en av dessa arbetar på ekonomiavdelningen.

Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under vara anställd via oss på Framtiden, uthyrd till kundföretaget på en visstid om cirka fem månader.


Rekryteringsprocess
-Rekryteringsprocessen består av följande steg:
-Intervjuer med oss på Framtiden
-Referenstagning
-Intervju med vår kund

Villkor
Start: September eller enl. överenskommelse
Omfattning: 100% Visstidsanställning.
Plats: Örebro
Lön: Enligt överenskommelse

Är du intresserad av denna tjänst? Skicka då in din ansökan redan idag! Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta oss på Framtiden AB.
Vi ser fram emot din ansökan

Ansök nu

Mechanical Designer to global company

Maskinkonstruktör
Läs mer Jun 11
Nu erbjuder vi en spännande tjänst på ett multinationellt företag i Örebro där du kommer in och kan vara med på en spännande resa hos ett expansivt företag. Du kommer ges stora utvecklingsmöjligheter och får möjligheten att göra karriär!
Dokumentation och konstruktionsuppdrag kring maskinuppdateringar viss styrning av uppdrag till konsulter i Indien.


Om rollen
Du kommer arbeta med dokumentation och avvikelselistor kring maskinuppdateringar samt uppdatera checklistor utefter dem olika funktionerna
Konstruera maskinuppdatering och uppdatera de interna systemen med aktuellt ritningsunderlag
Maskindesign kopplat till färger enligt företagets brand


Din profil

Du som söker tjänsten har en bakgrund inom maskinteknik med några års arbetslivserfarenhet. Du vill arbeta i en global organisation och du främjar din egen och företagets utveckling. Utöver det ser vi att du som person tycker om att ta ansvar, arbeta strukturerat och kan vara med och driva projekten framåt.


Skallkrav
Kunskaper i affärssystemet M3, Teamcenter, Creo
Minst 1 årsarbetslivserfarenhet inom maskin/mekanikdesign
Eftergymnasial utbildning som lägst, högskoleingenjör med inriktning maskinteknik.


Meriterande
Kunskaper inom Inventor


Personliga egenskaper vi tittar lite extra på
Starka interpersonella och kommunikativa färdigheter
Goda analytiska färdigheter
Förmåga att lösa problem som visar goda analytiska färdigheter
Flytande i engelska (muntligt och skriftligt är ett måste). Andra språk är ett plus


Om Framtiden AB

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad
människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.


I rollen som maskindesigner kommer du inledningsvis vara anställd konsult via Framtiden AB. Därefter finns mycket goda möjligheter till att gå över i en anställning direkt hos kundföretaget

Villkor
Omfattning: 100%, Heltid, tillsvidare
Ort: Örebro
Arbetstider: 07-16
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse

Ansök nu