Örebro: Arbetsledare till Frövi

Hitta ansökningsinfo om jobbet Arbetsledare till Frövi i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-08 // Varaktighet: Heltid

Som arbetsledare blir du en del av vårt team och tillsammans med dina medarbetare säkerställer du en god arbetsmiljö, upprätthåller struktur och kvalitet, kundnöjdhet och teamkänsla. Du följer upp, utvecklar och coachar din medarbetare samt planerar personalstyrkan. Du vågar, och vill, ta tag i både roliga som tuffa frågor och du är inte rädd för att ta beslut och ta ansvar för ditt arbete. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.
 
 
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Övergripande ansvarig för att avdelningen levererar en hög servicegrad och kvalité
Ansvarig för KPI: er
Ansvarig för optimering och ordning på lagret
Leda och motivera personalen
Planera personalbehov 

 
 
Är du rätt person för jobbet?
Vi söker dig som är engagerad och närvarande i din ledarstil och har en förmåga att delegera arbetet med förtroende. Du har en god förståelse för det logistiska flödet. Du besitter en förmåga att motivera dina medarbetare och ta initiativ för att driva förbättringsarbete och utveckla gruppen framåt. Som person är du strukturerad och lyhörd. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Du är en god kommunikatör som är trygg i att ha en beslutsfattande roll. Vidare har du en ambition om att skapa en kultur av samhörighet och gemenskap.
 
Vi söker dig med följande kompetens:
Arbetserfarenhet i arbetsledande position
God planerings- och uppföljningsförmåga
God kommunikations- och initiativförmåga
Goda data- och systemvana

 
Övrigt
Omfattning: Heltid
Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Arbetstid: Dagtid 07:30-16:30
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
 
Visst låter det intressant?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Genom att söka denna tjänst ger du ditt samtycke till oss att begära in utdrag ur belastningsregister.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Örebro som Arbetsledare, lager.

Lageransvarig Modus Lager

Läs mer Jul 8
Om Modus:
Modus är ett svenskt företag som utvecklar, tillverkar och inreder kontor med 100% återbrukbara systemväggar, för hållbara och flexibla arbetsplatser.
Vårt mål är att skapa marknadens mest hållbara arbetsplatser och att hjälpa Sveriges fastighetsägare att sänka sitt klimatavtryck. Och det är en målsättning vi kan uppfylla. Vår historia går över 70 år tillbaka i tiden och även om mycket har förändrats och moderniserats, så är mycket fortfarande sig likt. Vi har fortfarande all utveckling och tillverkning i Sverige, vilket både innebär större leveranssäkerhet och miljöfördelar på grund av kortare transporter, samt att vi kan vara snabbfotade och lyhörda när det gäller våra kunders behov och önskemål.


I syfte att ytterligare vässa vårt hållbarhetserbjudande kommer vi i slutet av 2024 starta upp en egen produktion av 100% återbrukbara systemväggar samt bygga upp en egen lagerverksamhet för våra kontorsentreprenader. Detta lager och fabrik ligger i rymliga fräscha lokaler i Örebro och till detta söker vi nu en lageransvarig som tillsammans med oss vill starta upp, driva och ansvara för vårt Lager och produktion av tät systemvägg.

Rollbeskrivning: Lageransvarig på Modus Lager
Översikt
Som Lageransvarig på Modus har du en central roll i att säkerställa att lagerverksamheten fungerar smidigt och effektivt. Du ansvarar för att leda och säkerställa att produkterna hanteras och levereras i tid och med hög kvalitet. Du kommer att arbeta nära andra avdelningar inom företaget för att säkerställa att lagerverksamheten stöder verksamhetens övergripande mål. Tjänsten innefattar att hantera både det administrativa samt operativa arbete som krävs för lagerverksamheten.
Anställningen är en heltidsanställning och med start 2024-11-01 eller enligt överenskommelse.
Placeringsorten är Örebro.
Ansvarsområden:
- Leder och koordinerar lagerverksamheten
- Planera och fördela arbetsuppgifter på lagret för att säkerställa en effektiv verksamhet.
- Genomföra lagerinköp, mottagning, lagring, produktion, plockning och utskick av varor.
- Genomföra och övervaka regelbundna inventeringar för att säkerställa korrekt lagernivå.
- Hantera och rapportera eventuella lageravvikelser och skador på varor.
- Säkerställa att alla inkommande och utgående varor uppfyller företagets kvalitetsstandarder.






Kommunikation och samarbete:
- Samarbeta med inköp, försäljning och genomförande för att säkerställa smidiga materialflöden.


Utbildning och erfarenhet:
- Gymnasieutbildning, gärna med inriktning mot logistik eller liknande område.
- Gärna erfarenhet av arbete inom lager- eller logistikverksamhet.


Kompetenser:
- God kommunikationsförmåga.
- God förmåga att planera och organisera arbete.
- Gärna erfarenhet av att arbeta med lagerstyrningssystem samt god IT-vana.
- Förståelse för säkerhets- och arbetsmiljöföreskrifter.
- God problemlösningsförmåga och förmåga att fatta snabba beslut.


Personliga egenskaper:
- Självgående och initiativtagande.
- Noggrann och kvalitetsmedveten.
- God samarbetsförmåga och flexibel inställning.
- Förmåga att hantera stress och arbeta under tidspress.


Ansökan
Om du är intresserad av att bli en del av vårt team och har de kvalifikationer och erfarenheter som krävs, ser vi fram emot din ansökan. Skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför just du passar för rollen som lageransvarig hos oss.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Produkt, inköp och lageransvarig Adam Svensson. adam.svensson@modussverige.se
Vid övriga frågor om bolaget är du välkommen att höra av dig till Ekonomi/HR chef Ulrika Jantzén. ulrika.jantzen@modussverige.se


Intervjuer och urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan.


Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Arbetsledare till Frövi!

Läs mer Jul 8
Som arbetsledare blir du en del av vårt team och tillsammans med dina medarbetare säkerställer du en god arbetsmiljö, upprätthåller struktur och kvalitet, kundnöjdhet och teamkänsla. Du följer upp, utvecklar och coachar din medarbetare samt planerar personalstyrkan. Du vågar, och vill, ta tag i både roliga som tuffa frågor och du är inte rädd för att ta beslut och ta ansvar för ditt arbete. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.
 
 
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Övergripande ansvarig för att avdelningen levererar en hög servicegrad och kvalité
Ansvarig för KPI: er
Ansvarig för optimering och ordning på lagret
Leda och motivera personalen
Planera personalbehov 

 
 
Är du rätt person för jobbet?
Vi söker dig som är engagerad och närvarande i din ledarstil och har en förmåga att delegera arbetet med förtroende. Du har en god förståelse för det logistiska flödet. Du besitter en förmåga att motivera dina medarbetare och ta initiativ för att driva förbättringsarbete och utveckla gruppen framåt. Som person är du strukturerad och lyhörd. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Du är en god kommunikatör som är trygg i att ha en beslutsfattande roll. Vidare har du en ambition om att skapa en kultur av samhörighet och gemenskap.
 
Vi söker dig med följande kompetens:
Arbetserfarenhet i arbetsledande position
God planerings- och uppföljningsförmåga
God kommunikations- och initiativförmåga
Goda data- och systemvana

 
Övrigt
Omfattning: Heltid
Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Arbetstid: Dagtid 07:30-16:30
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
 
Visst låter det intressant?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Genom att söka denna tjänst ger du ditt samtycke till oss att begära in utdrag ur belastningsregister.

Ansök nu

Arbetsledare till vår butik i Örebro

Läs mer Mar 1
Vill du bidra till att förverkliga barns rättigheter genom att arbeta operativt och leda det dagliga arbetet är det här rollen för dig.
Erikshjälpen söker nu en logistikintresserad arbetsledare till vår butik i Örebro.
Erikshjälpen är en barnrättsorganisation med en ideell second hand-verksamhet. Vi arbetar i ett 100-tal projekt i 16 länder och vi driver ett 50-tal butiker inom Erikshjälpen Second Hand i Sverige och Norge. Vi arbetar efter visionen; En förändrad värld där barns drömmar får liv. Vårt uppdrag är att bekämpa fattigdom och utsatthet genom att förverkliga barns rättigheter, världen över. Läs mer Om Erikshjälpen.
Erikshjälpen Second hand i Örebro drivs tillsammans med lokal samarbetspartner.
Beskrivning
Som arbetsledare är du operativ och leder det dagliga arbetet i butiken tillsammans med dina kollegor så att fastlagda överskottsmål, sociala mål och miljömål uppnås.
Arbetsuppgifter
Exempel på arbetsuppgifter:
· Att tillsammans med butiksledningen och butikens medarbetare delta i och leda det dagliga arbetet i gåvomottagningen i Erikshjälpens verksamhet i Örebro.
· Tillsammans med butiksledningen bidrar du till verksamhetens utveckling och ingår i dess ledningsteam.
· Ansvara för butikens hämtningar och lämningar av gåvor/varor med Erikshjälpens lastbil, logistikplanering.
· Strukturera gåvomottagningen och ansvara för dess lagerhantering
· Bereda varor för försäljning, fylla på och exponera varor i butiken
· Du fungerar som arbetsledare för anställda, frivilligarbetare och personer som utför arbetsprövning, aktiviteter eller annan sysselsättning via myndigheter.
· Gemensamt ansvara för butiken under öppettid, kommer även ha butiksansvar vissa helger.
Kvalifikationer
Du har:
· relevant arbetslivserfarenhet inom arbetsledning
· God social förmåga och erfarenhet av kundmöten
· Lätt för att följa rutiner och arbetssätt
· B-körkort, truckkort
· delar Vår värdegrund som bygger på tre grundprinciper; FN:s barnkonvention, Eriks anda och en kristen människosyn.
Meriterande om du har:
· Förståelse och kunskap kring logistik och lagerhantering
· Erfarenhet av att möta människor i olika livssituationer och sammanhang samt med olika funktionsvariationer
Du är:
· en relationsbyggare .
· självgående, ansvarstagande och tycker om att arbeta målinriktat
· Öppen, trevlig och har ett representativt sätt med hög servicekänsla
· Strukturerad och har en vana av att planera och strukturera
Vi erbjuder dig
Som medarbetare hos Erikshjälpen får du arbeta i en verksamhet där du, tillsammans med ett engagerat team och kollegor över hela världen arbetar för att främja barns rättigheter i Sverige och i världen, genom att generera medel till sociala och humanitära insatser. Genom att främja och utveckla återanvändning av begagnade varor är du med och bidrar till en hållbar utveckling och ett mer effektivt utnyttjande av jordens resurser. Du blir också del i en bred social gemenskap, då Erikshjälpen Second Hands butiker ger meningsfull sysselsättning för anställda, volontärer och praktikanter.
Vi är måna om att våra medarbetare har en god balans mellan arbete och fritid och erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag om 2000 kronor om året.
Som anställd omfattas du av kollektivavtalet Butikspersonal.
Som anställd hos oss har du möjlighet att vara med och göra skillnad - för en framtid där barns drömmar får liv. Vi välkomnar sökande med olika erfarenheter och bakgrund och värderar mångfald i alla former.
Villkor
Anställningsform: Tillsvidareanställning, med sex månaders provanställning.
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Antal platser: 1
Placering: Örebro
Sök tjänsten
· Skicka ditt CV och ett personligt brev till: ansokan@erikshjalpen.se
· Märk ansökan med ”Arbetsledare Örebro”.
· Skicka din ansökan senast den 17 mars.
Vi undanber oss vänligen all kontakt med annonsförsäljare och rekryteringsföretag.
Kontakt
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta butikschef, Emma Ahlbäck, e-post: emma.ahlback@erikshjalpen.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Arbetsledare till Örebro!

Läs mer Okt 17
Har du drivet och ledarskapsförmågan som krävs för att hantera logistiska utmaningar? Vi söker nu en ambitiös arbetsledare som är redo att ta nästa steg i sin karriär. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet!

Som arbetsledare blir du en del av vårt team och tillsammans med dina medarbetare säkerställer du en god arbetsmiljö, upprätthåller struktur och kvalitet, kundnöjdhet och teamkänsla. Du följer upp, utvecklar och coachar din medarbetare samt planerar personalstyrkan. Du vågar, och vill, ta tag i både roliga som tuffa frågor och du är inte rädd för att ta beslut och ta ansvar för ditt arbete. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Övergripande ansvarig för att avdelningen levererar en hög servicegrad och kvalité
* Ansvarig för KPI: er
* Ansvarig för optimering och ordning på lagret
* Leda och motivera personalen
* Planera personalbehov 

Är du rätt person för jobbet? Vi söker dig som är engagerad och närvarande i din ledarstil och har en förmåga att delegera arbetet med förtroende. Du har en god förståelse för det logistiska flödet. Du besitter en förmåga att motivera dina medarbetare och ta initiativ för att driva förbättringsarbete och utveckla gruppen framåt. Som person är du strukturerad och lyhörd. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Du är en god kommunikatör som är trygg i att ha en beslutsfattande roll. Vidare har du en ambition om att skapa en kultur av samhörighet och gemenskap.

Vi söker dig med följande kompetens: Arbetserfarenhet i arbetsledande position
God planerings- och uppföljningsförmåga
God kommunikations- och initiativförmåga
Goda data- och systemvana
Truckkort
Övrigt
Omfattning: Heltid
Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Arbetstid: Kväll, mån-tors kl.14.00-01.00
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse

Visst låter det intressant!
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Genom att söka denna tjänst ger du ditt samtycke till oss att begära in utdrag ur belastningsregister.

I denna rekrytering samarbetar Dagab med OnePartnerGroup, vid frågor kontakta Susanne Johansson, susanne.johansson@onepartnergroup.se.
Vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att vara tillsatt föra sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag! Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

Ansök nu

Teamledare sökes!

Läs mer Aug 11
Har du intresse för produktionsmiljö där kvalité och produktivitet går hand i hand? Har du dessutom ett brinnande intresse för förbättringsarbete? Då kan det vara dig vi söker! 

Om tjänsten
I rollen som teamledare styr du den operativa driften genom att fördela det dagliga arbetet utifrån verksamhetens behov. Du ansvarar för att säkerställa att teamet arbetar effektivt och följer uppsatta mål och rutiner. Som teamledare ansvarar du även för att skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation och arbetsglädje. Genom ditt ledarskap ska du förmedla en tydlig bild av de beteenden och värderingar som bidrar till att målen uppnås samt förbättrar arbetsmiljön och trivseln hos oss! I tjänsten ingår också att utbilda, coacha samt ansvara över ditt teams mål och resultat. Du kommer att ha teamledaransvar för ca 20-30 personer. 

Vem är du?
Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av lagerarbete och produktion och du besitter goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. Vi utgår från att du har naturlig ledarförmåga och inspireras av att se andra människor växa. Att du har ett stort driv, tycker om att samarbeta med andra människor för att uppnå gemensamma mål liksom triggas av utmaningar ser vi som en självklarhet. För att lyckas i denna tjänst behöver du också kunna arbeta strukturerat och prioritera dina uppgifter och du har förståelse och kunskap om flödesprocesser.

Övrigt
Tjänsten skall tillträdas snarast möjligt enligt överenskommelse med aktuell kandidat.
Arbetstiderna är 2-Skift måndag-fredag
Dagtid 06.00-14.45
Kvällstid 14.45-23.00
Genom att söka denna tjänst ger du ditt samtycke till oss att begära in utdrag ur belastningsregister.

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.
För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder.
www.onepartnergroup.se

Företagsbeskrivning - OnePartnerGroup 
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher. Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings-och bemanningsföretag du också

Att arbeta som konsult hos oss
Denna tjänst innebär att du kommer att bli anställd av oss på OnePartnerGroup och du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som anställd hos oss kan du få prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Det betyder att vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer och du kommer ha en regelbunden kontakt med din konsultchef. Hos oss får du alltså testa nya utmaningar och utmanas under tryggaförhållanden

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från OnePartnerGroup Örebro AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från OnePartnerGroup Örebro AB .

Produktionsassistent till Apoteket

Maskinoperatör, läkemedel
Läs mer Jul 12
Som produktionsassistent i vår moderna produktionsmiljö på Apodos i Örebro blir du en betydelsefull kollega till oss, där du hanterar dosförpackade läkemedel och bidrar till att dagligen förbättra läkemedelshantering för medmänniskor. Vill du bli en del av vårt team?
 
Vad är Apodos?
Apodos – enkel och säker dosförpackning. Apodos är en tjänst från Apoteket som ökar patientsäkerheten, ger smidigare läkemedelshantering samt frigör tid och spar pengar för vården. I Örebro arbetar vi med producering av dosförpackade läkemedel. På enheten arbetar cirka 135 personer och dagligen produceras cirka 365 000 dosförpackade läkemedel med leverans ut till äldreboenden och uthämtningsställen för doskunder i eget boende. Leverans sker även till avdelningar på sjukhus och till akut hemsjukvård.
 
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Som produktionsassistent arbetar du vår produktionspark med bland annat maskinhantering, materialpåfyllning av maskiner, plock och pack samt viss hantering av gods med palldragare. Möjlighet till variation finns därmed och ditt fokus är att hela tiden jobba för en kvalitativ läkemedelshantering.  
 
Vem är du? 
Eftersom vi jobbar med läkemedelshantering är noggrannhet och ordning i ditt arbete A och O. Vidare trivs du med att jobba i ett högt tempo där du samtidigt är serviceinriktad och förstår vikten av att leverera en bra slutprodukt till kund. För att du ska trivas i rollen känner du som person ett stort ansvar och engagemang för ditt arbete, har god samarbetsförmåga och en positiv attityd.
 
Du som är vår nya kollega har avslutad gymnasieutbildning och du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, så att du kan följa och förstå instruktioner.
 
Anställningsform tillträde
Heltid med start omgående
 
Arbetstid och lön
Dagtid/Kvällstid. Eventuellt 2-skift.
 
När du blir en av oss 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Apoteket. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med André Björkvik på andre.bjorkvik@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Genom att söka den här tjänsten ger du ditt samtycke till att vi begär in utdrag ur belastningsregistret samt genomför en kreditupplysning.

Ansök nu

Administratör till kund i Örebro

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Jul 4
Är du en driven och serviceinriktad person? Om du dessutom har ett intresse för fastighetsbranschen? Då tycker vi att du ska ta chansen att söka den här tjänsten inom administration på ett välkänt fastighetsbolag i Örebro!
 
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Som administratör ansvarar du för att säkerställa att hyror och avgifter hanteras korrekt och noggrant. Du har en löpande dialog med våra hyresgäster och hanterar ärenden som kommer in till vår kundtjänst. Du kommer att vara behjälplig i allehanda administrativa uppgifter såsom att mata in uppgifter i affärssystemet och utföra enklare ekonomisk rapportering i ekonomisystemet.
 
Vem är du?
Vi ser framför oss att du är strukturerad, noggrann samt van att planera och jobba mot deadlines. Som person tror vi att du är noggrann och ansvarsfull samt trivs med att arbeta såväl självständigt som i team. Då du kommer att ha fler kontaktytor både internt och externt har du en mycket god kommunikationsförmåga och känsla för service. Du har tidigare arbetat i en kundrelaterad tjänst och gärna på ett fastighetsbolag.
 
Vi ser att du
behärskar svenska språket flytande i tal och skrift
har god systemvana
är noggrann, strukturerad och ansvarsfull
har minst några års arbetslivserfarenhet i en administrativ roll

 
När du blir en av oss 
Uppdraget startar i augusti och pågår 6 månader med goda möjligheter till en anställning hos kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med André Björkvik på andre.bjorkvik@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Arbetsledare till Frövi!

Arbetsledare, lager
Läs mer Jul 8
Som arbetsledare blir du en del av vårt team och tillsammans med dina medarbetare säkerställer du en god arbetsmiljö, upprätthåller struktur och kvalitet, kundnöjdhet och teamkänsla. Du följer upp, utvecklar och coachar din medarbetare samt planerar personalstyrkan. Du vågar, och vill, ta tag i både roliga som tuffa frågor och du är inte rädd för att ta beslut och ta ansvar för ditt arbete. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.
 
 
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Övergripande ansvarig för att avdelningen levererar en hög servicegrad och kvalité
Ansvarig för KPI: er
Ansvarig för optimering och ordning på lagret
Leda och motivera personalen
Planera personalbehov 

 
 
Är du rätt person för jobbet?
Vi söker dig som är engagerad och närvarande i din ledarstil och har en förmåga att delegera arbetet med förtroende. Du har en god förståelse för det logistiska flödet. Du besitter en förmåga att motivera dina medarbetare och ta initiativ för att driva förbättringsarbete och utveckla gruppen framåt. Som person är du strukturerad och lyhörd. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Du är en god kommunikatör som är trygg i att ha en beslutsfattande roll. Vidare har du en ambition om att skapa en kultur av samhörighet och gemenskap.
 
Vi söker dig med följande kompetens:
Arbetserfarenhet i arbetsledande position
God planerings- och uppföljningsförmåga
God kommunikations- och initiativförmåga
Goda data- och systemvana

 
Övrigt
Omfattning: Heltid
Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Arbetstid: Dagtid 07:30-16:30
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
 
Visst låter det intressant?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Genom att söka denna tjänst ger du ditt samtycke till oss att begära in utdrag ur belastningsregister.

Ansök nu

Redovisningsekonom

Redovisningsekonom
Läs mer Jul 4
Är du en erfaren ekonom och van vid en bred roll med flera ansvarsområden? Vi söker en engagerad och erfaren ekonom för vår kunds räkning i norra delen av Örebro län. 
 
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Som ekonom hos vår kund kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att företagets ekonomiska verksamhet fungerar smidigt och effektivt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:
 
löpande bokföring och avstämningar
budgetering och prognostisering
analys av ekonomiska rapporter och nyckeltal
upprättande av månads- och årsbokslut
deltagande i utveckling och förbättring av interna rutiner och processer

 
Vem är du?
Vi söker dig som har en relevant eftergymnasial utbildning och minst 3-5 års erfarenhet inom redovisning. Har du även erfarenhet av att arbeta med budget och resultatanalys är det meriterande men inget krav. Vi tror att du är en ansvarstagande och analytisk person som drivs av att arbeta med siffror och som uppskattar att vara en del av en ekonomiavdelning. Din goda kommunikativa förmåga, ditt öga för detaljer och din naturliga fallenhet för att se helheten gör dig till en ideal kandidat för oss. För rollen krävs att du är flytande i både svenska och engelska samt att du har mycket goda färdigheter i affärssystem.
 
När du blir en av oss 
Uppdraget startar i augusti och pågår 6 månader med goda möjligheter till en anställning hos kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Susanne Johansson på susanne.johansson@onepartnergroup.se. Från v.29 finns Rickard Fornes tillgänglig på rickard.fornes@onepartnergroup för att besvara frågor. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Truckförare till Odensbacken

Truckförare
Läs mer Maj 14
Vi söker nu en truckförare till vår kund i Odensbacken!
 
Vem är du?
Vi söker dig som har en positiv inställning och lätt skapar god stämning bland dina arbetskamrater.  Vi tror att du som söker är positiv, punktlig och flexibel. För att trivas i denna roll tycker du om varierande och utmanande arbetsuppgifter med stora utvecklingsmöjligheter. Då det även kan förekomma tunga lyft är det viktigt att du har god fysik. Det är viktigt att du är självständig i din roll som lagerarbetare och kan ta egna initiativ. Då du kommer att arbeta i ett team, är det viktigt att du även tycker om att arbeta i grupp och lätt skapar god stämning bland dina kollegor!
I denna tjänst kommer du ha ansvar för lastning, lossning och sortering. I det dagliga arbetet kommer planering, problemlösning och ansvar att allt följer plan att ske. 
Vi ser att du har tidigare erfarenhet av terminalarbete, stimuleras av ett högt arbetstempo och har en mycket bra koordinationsförmåga.
I det dagliga arbetet är det många tunga lyft vilket kräver en mycket god fysisk hälsa. 
 
Kvalifikationer
 Goda kunskaper i det svenska språket
 Truckkort och erfarenhet utav truckkörning (Motviktstruck)
 Fysisk stark då tunga lyft kan förekomma
 Ha en mycket god koordinationsförmåga

 
Arbetstider
Dagtid.
Period V.25-V.33

Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.
 
När du blir en av oss 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Gustav Åkerblom på gustav.akerblom@onepartnergroup.se I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Lagermedarbetare sökes till två-skift

Truckförare
Läs mer Maj 27
Lagermedarbetare sökes till två-skift! 
 
Vem är du?
Vår uppdragsgivare står precis i början på ett nytt stort spännande projekt och söker nu förstärkning i form av nya engagerade kollegor. En vanlig arbetsdag kommer du att köra plocktruck(A1) där du får in ordern via datorn för att sedan åka och plocka den. I och med att det är mycket självständigt arbete bör du trivas med att ta egna initiativ och beslut, självklart börjar anställningen med en introduktion på två veckor innan du börjar plocka egna ordrar för att du ska känna dig trygg i din roll. Tunga lyft kommer att förekomma, därav ser vi att du har en god grundfysik. Uppdragsgivaren är ett ledande företag som specialiserar sig på energi och digital automation, miljö och hållbarhet är två nyckelfrågor hos kunden. Därav är mycket av de produkter du kommer att plocka elektronik. 
 
Kvalifikationer
 Goda kunskaper i det svenska språket
 Truckkort och erfarenhet utav truckkörning (A1-Plocktruck)
 Fysisk stark då tunga lyft kan förekomma i det dagliga arbetet 

 
Arbetstider
Vecka 1: 06:00-14:45 
Vecka 2: 14:45-23:00

Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.
 
När du blir en av oss 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med André Björkvik på andre.bjorkvik@onepartnergroup.se I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu