Örebro: Arbetsledare till Frövi

Hitta ansökningsinfo om jobbet Arbetsledare till Frövi i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-08 // Varaktighet: Heltid

Som arbetsledare blir du en del av vårt team och tillsammans med dina medarbetare säkerställer du en god arbetsmiljö, upprätthåller struktur och kvalitet, kundnöjdhet och teamkänsla. Du följer upp, utvecklar och coachar din medarbetare samt planerar personalstyrkan. Du vågar, och vill, ta tag i både roliga som tuffa frågor och du är inte rädd för att ta beslut och ta ansvar för ditt arbete. Arbetsbelastningen kan variera från dag till dag, vilket kräver en god förmåga inom stresshantering och möjlighet att kunna fatta lämpliga beslut och omprioriteringar, även under tidspress.
 
 
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Övergripande ansvarig för att avdelningen levererar en hög servicegrad och kvalité
Ansvarig för KPI: er
Ansvarig för optimering och ordning på lagret
Leda och motivera personalen
Planera personalbehov 

 
 
Är du rätt person för jobbet?
Vi söker dig som är engagerad och närvarande i din ledarstil och har en förmåga att delegera arbetet med förtroende. Du har en god förståelse för det logistiska flödet. Du besitter en förmåga att motivera dina medarbetare och ta initiativ för att driva förbättringsarbete och utveckla gruppen framåt. Som person är du strukturerad och lyhörd. Med ett gott sinne för ordning och reda kombinerat med ett stort lösningsfokus hanterar du både långsiktiga och kortsiktiga mål framgångsrikt. Du är en god kommunikatör som är trygg i att ha en beslutsfattande roll. Vidare har du en ambition om att skapa en kultur av samhörighet och gemenskap.
 
Vi söker dig med följande kompetens:
Arbetserfarenhet i arbetsledande position
God planerings- och uppföljningsförmåga
God kommunikations- och initiativförmåga
Goda data- och systemvana

 
Övrigt
Omfattning: Heltid
Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Arbetstid: Dagtid 07:30-16:30
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
 
Visst låter det intressant?
Innan sista ansökningsdag har passerat går vi igenom din ansökan för att se hur väl din profil matchar kraven för tjänsten. Ser vi dig som en av våra potentiella kandidater kommer vi kontakta dig för en intervju. Om du inte går vidare i processen blir du informerad om detta senast när vi har tillsatt tjänsten. Genom att söka denna tjänst ger du ditt samtycke till oss att begära in utdrag ur belastningsregister.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Arbetsledare, lager

Nedan visas andra jobb i Örebro som Arbetsledare, lager.

Operations Coordinator/Gruppledare till Örebro!

Läs mer Apr 22
Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en duktig Operations Coordinator/Kurir!
Om arbetet som Operations Coordinator / Gruppledare Kväll: Vi behöver utöka vårt team i hjärtat av verksamheten - produktionen i vår terminal i Örebro. I våra terminaler inkommer dagligen paket som ska sorteras och levereras till våra kunder, men även paket som skall lastas om och skickas till andra städer.
Hela denna process behöver ledas så att allt flyter på som det ska, och det är här våra Operations Coordinators kommer in. I rollbeskrivningen ingår bland annat att:

Säkerställa att verksamheten fortskrider under kvälls- och helgtid utan hinder


Noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell.


Leda personalen så att de olika sorterings- och lastning momenten går enligt plan


Jobba enligt uppsatta KPI:er för att säkra produktivitet och kvalitét


Jobbet är heltid och arbetstiden är fördelad 14:00-23:00 efter schema under veckans alla dagar.


Med kollektivavtal säkerställer vi schyssta villkor för alla involverade parter, främjar en positiv arbetsmiljö och investerar i våra medarbetares välbefinnande. Ett viktigt steg för Instabee mot att skapa en mer jämlik och trivsam arbetsplats.


Om dig som söker tjänsten som Operations Coordinator/Kurir: Du är en individ som utmärker sig genom punktlighet och noggrannhet. Med en positiv attityd sprider du glädje omkring dig och är en naturlig problemlösare som älskar att ta dig an nya utmaningar. Du trivs särskilt bra hos oss om du uppskattar en arbetsmiljö som präglas av ständig aktivitet och snabba förändringar

Du har erfarenhet inom lager eller logistik.


Du är en stark lagspelare som trivs med samarbete.


Du har fallenhet för att leda personalgrupper inom operativt arbete och är duktig på att kommunicera och ge feedback


Du uppskattar att arbeta fysiskt med kroppen.


Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift


Du har B-körkort. Övriga behörigheter är meriterande.


Tjänsten som Operations Coordinator är en Förartjänst i grunden med ett ansvarstillägg som löper enligt överenskommelse.
Övrigt: Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroller via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

Ansök nu

Team Manager till Örebro!

Läs mer Dec 19
Om InstabeeI slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Örebro.
Om rollenI rollen som Team Manager i Örebro kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt.Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:

Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal


Schemaläggning och bemanningsplanering


Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder


Bidra till att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell.


Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet.


Vara ett stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver.


Jobba med förbättringsförslag där medarbetarna ska vara delaktiga


Att vara en Teamspelare som aktivt kommer jobba med teambuilding där vi bygger ett starkt team för Örebro Terminalen


Om dig som sökerVi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation.

Du har tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar


Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö


Du har tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er.


Du är flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift


Du har B-Körkort


Om tjänstenTjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning.
Så här ansöker duVi tillämpar löpande urval, så ansök gärna så snart som möjligt. Sista ansökningsdatum är 2025-01-12ÖvrigtDenna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

Ansök nu

Sektionschef Närskydd

Läs mer Apr 28
Nu söker vi dig som vill använda ditt ledarskap till att utveckla och motivera dina medarbetare, skapa ett bra arbetsklimat och verka för att ständigt förbättra vår verksamhet. Vi vill ha dig som ser varje individ och kan stötta dem till att nå sin fulla potential.

Vi arbetar för att skapa en bra arbetsmiljö och en kultur som ger hög trivsel för alla medarbetare. Vi tror att man kan göra fantastiska saker tillsammans när man trivs och mår bra på sin arbetsplats. På Försvarsmakten möts du av vänliga, engagerade kollegor och vårt värdegrundsarbete styrs av ledorden öppenhet, resultat och ansvar.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som chef ansvarar du för din sektion och arbetar aktivt för att organisera, leda och utveckla sektion inom verksamhets-

och arbetsmiljöfrågor. Du ansvarar för att vi uppnår det uppdrag vi har och arbetar på det mest effektiva sätt inom de ramar vi har att följa. Som sektionschef planerar du även utbildningar och agerar inom rollen som instruktör för att utveckla och vidareutbilda medarbetare. Som sektionschef har du personal- och arbetsmiljöansvar.

Vi erbjuder dig
I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Verksamheten erbjuder stor variation och komplexitet samt stora krav på IT-säkerhet vilket innebär goda utvecklingsmöjligheter och förutsättningar för intern karriärrörlighet. Våra anställda har ett flertal olika förmåner, bland annat:


• Kompetensutveckling utifrån verksamhetens behov och dina karriärsmål.
• Tre timmar träning i veckan på arbetstid och du kan få ersättning för träningskläder och
• Bra balans mellan arbete och fritid med flexibel arbetstid samt 28-35 semesterdagar beroende på din ålder.
• Lönetillägg vid föräldraledighet och VAB samt möjlighet att växla semesterdagar mot extra pensionsavsättning.

Exempel på arbetsuppgifter är

• Planerar sektionens resurser och verksamhet både på kort och lång sikt
• Ansvarar för att processer, rutiner, roll- och arbetsbeskrivningar utvecklas för att effektivisera och underlätta arbetet för egen sektion samt understödda enheter.
• Leder vapentjänst, fordonstjänst, närskydd samt träning och vård med gruppen
• Arbeta i avdelningens anda för att uppnå de resultat som efterfrågas
• Agera inom rollen som instruktör för att utbilda sina medarbetare

Kvalifikationer

• Yrkesofficersutbildning
• Svenskt medborgarskap
• B-körkort
• God fysisk förmåga

Meriterande kvalifikationer

• Erfarenhet i befattning som gruppchef inom Försvarsmakten
• Utbildad skyddsvakt
• Erfarenhet av logistik och transporttjänst inom Försvarsmakten
• Erfarenhet av IBSS
• Erfarenhet av TPSS
• BE, C, C1, CE, C1E-körkort

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är trygg och professionell i din chefsroll, kan samarbeta med andra människor på olika nivåer samt bygga och bibehålla tillitsfulla relationer. Du har en god förmåga att lösa uppkomna problem och hitta alternativa lösningar vilket kan vara att omhänderta uppkomna utmaningar och vidta praktiska åtgärder. Du trivs med att arbeta självständigt såväl som i grupp.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. 

Övrigt
Anställningen är en militär befattning OFF/SO tillsvidare, på heltid och inleds med 6 månaders provanställning för dig som inte är anställd i Försvarsmakten. Resor förekommer i tjänsten. Placeringsort är Örebro och tillträde snarast eller enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan senast 2025-xx-xx. Din ansökan ska innehålla CV samt ett personligt brev. Bifoga även kopia på relevanta militära betyg, civila betyg och tjänstgöringsomdömen om sådana finns. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR-generalist Julia Arvidsson, julia.arvidsson@mil.se.

Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats.
--------------------------------------------------------
Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet:

Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband, FMTIS, säkerställer Försvarsmaktens förmåga att kommunicera och leda - dygnet runt, året om.

Förbandet har ett samlat ansvar för Försvarsmaktens tekniska ledningssystem som stödjer militära insatser till sjöss, på land och i luften – i Sverige och utomlands. Förbandet har över 1 800 medarbetare på mer än 30 orter runt om i landet. Läs mer på https://jobb.forsvarsmakten.se/fmtis

En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen.
Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras samt att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning.

Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

Ansök nu

Lager- & driftledare till Åhléns Örebro

Läs mer Jan 14
Även om vi har funnits i 125 år händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu! Vårt löfte är att bjuda våra kunder på den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Hos oss blir du en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team. Utvecklas tillsammans med oss - sök tjänsten som Lager- & driftledare!

Vi erbjuder dig

Som Lager- & driftledare är du ansvarig för att optimera våra logistiska varuflöden till, från och i varuhuset. Du har ett ansvar att tillsammans med Varuhuschefen förenkla arbetsprocesser och skapa ordning och reda på lagret och i varuhusets varuflöde för att effektivisera arbetet och öka försäljning.

Exempel på arbetsuppgifter:


- Proaktivt arbeta för och säkerställa en god arbetsmiljö
- Optimera och säkerställa ett säljdrivet varuflöde i varuhusen från lager till samtliga affärsområden i varuhuset

- Förmedla hur lager och varuflöde ska driftas

- Leda och driva löpande inventeringar och bokslutsinventering tillsammans med varuhuschef

- Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och lager

Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandiser, Säljare och Varuhuschef för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder. Du kommer att rapportera till varuhuschef och du ingår i varuhusets ledningsgrupp.
Vi letar efter

Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig:


- Några års erfarenhet av lager och logistik inom detaljhandeln där du haft ansvar för att skapa rutiner och struktur
- Erfarenhet av inventering
- Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet, men inget krav.

För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad och lösningsorienterad då din vardag kan bestå av oväntade utmaningar. Du skapar förtroende genom din affärsmässighet och kommunikativa förmåga. Du är serviceinriktad och uppskattar att jobba i team. Vidare har du en förmåga att leda andra människor genom att inspirera till samarbete och framgång vilket är avgörande för att vi ska nå våra gemensamma mål.

Om rekryteringen

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 30 h/v och arbetstiderna kan variera mellan 7-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss 1/3 2025 eller enligt överenskommelse.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!

Som Lager- & driftledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns!

För att jobba hos oss behöver du ha fyllt 18 år för denna tjänst.

Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag.

www.ahlens.se

Ansök nu

Teamledare till lager på Delibake i Örebro

Läs mer Nov 1
Har du erfarenhet av att leda lagerverksamhet och söker en ny utmaning i ett växande företag? Delibake i Örebro söker teamledare!

Trivs du med att vara en nyckelroll på ett företag med stor tillväxt? Delibake söker nu en driven teamledare som tar ansvar för det dagliga arbetet på vårt lager. Detta är en möjlighet för dig som vill vara med och säkerhetsställa att våra produkter levereras med högsta kvalitet och precision till våra kunder.I rollen som teamledare får du stort inflytande över den dagliga verksamheten och möjlighet att arbeta nära planeringsansvarig, produktionsledare, säljare och inköpsansvariga. Du ser till att lagerarbetet flyter smidigt, prioriterar rätt och att eventuella problem hanteras snabbt och effektivt. Dina insatser kommer vara avgörande för företagets framgång.

Ditt anställningserbjudande

Hos Delibake får du jobba i en av Europas mest effektiva produktioner av småkakor. Det är ett flexibelt och kundorienterat företag som arbetar nära sina kunder. Deras produkter finns på ett antal marknader både under eget varumärke men framförallt under sina kunders varumärken.

Detta är en unik möjlighet att följa med och bidra på en kraftig expansionsresa. Delibake har fått in flera stora kunder och det medför att under nästa år kommer Delibakes produkter att säljas över hela världen i en helt ny omfattning.

I rollen som teamledare rapporterar till chef logistik och ekonomi. Här har du ett jobb i ett härligt gäng med mycket puls. Till din hjälp har du kompetenta arbetskamrater som vill mycket och som har lätt till skratt.

Dina arbetsuppgifter

• Leda och fördela arbetsuppgifter i teamet dagligen
• Planera och boka transporter
• Ansvarar för in- och utleverans dagligen
• Ansvarar för inventering och att följa upp inventeringsdifferenser
• Ansvarar för att rutiner efterlevs

Värt att veta

Drygt 80% av vår försäljning sker till utlandet. Med högkvalitativa produkter, kunskap och flexibilitet är Delibake en stark partner för långvariga affärsrelationer. Delibake är certifierade enligt IFS, RSPO, Rainforest Alliance, ISO 9001 och ISO 14001 samt arbetar för att cerifiera sig för ISO 28001 och 4500.

Företaget grundades 1990 och har en modern och välinvesterad maskinpark. Förutom traditionella svenska småkakor tillverkar vi bland annat pepparkakor, chokladbollar och punschrullar. Småkakor som skapar goda stunder i vardagen.

Våra förväntningar

Vi söker dig som brinner för att leda och motivera andra och som har erfarenhet av att leda team på ett lager i en operativ miljö. Du har sannolikt erfarenhet av att fördela arbetsuppgifter och kan säkerhetsställa prioriteringar i ett lager. Goda kunskaper i lagerhanteringssystem och vana att arbeta i affärssystemet Monitor är meriterande. Du har en god vana av att använda Excel för att analysera och följa upp lagerflöden samt har god kunskap i engelska.

Som person är du kommunikativ, har ett strukturerat arbetssätt och har lätt för att prioritera arbetsuppgifter i en ofta snabbföränderlig miljö. Då vi befinner oss i en kraftig tillväxt söker vi dig som trivs med att vara flexibel och lösningsorienterad.

Intresserad?
Rekryteringen till Delibake sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels bjuda in till en intervju med vår AI-avatar Tengai, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från OnePartnerGroup Örebro AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från OnePartnerGroup Örebro AB .

Lagermedarbetare sökes till Kristinehamn

Lagerarbetare
Läs mer Maj 6
Vill du jobba som lagerarbetare?
 
Vem är du?
Vår kund värdesätter engagerade medarbetare som arbetar mot gemensamma mål och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vi söker dig som har erfarenhet av logistiktjänster och är van vid att arbeta i ett hektiskt och fysiskt krävande arbetsmiljö. Det är viktigt att du har en god fysik och kan hantera ett högt tempo utan att tappa fokus. Du behöver vara självständig och kunna ta egna initiativ, samtidigt som du trivs med att arbeta i team och skapa en bra stämning bland kollegorna.
 
Kvalifikationer
Körkort för truck och ledstaplare är ett krav.
Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
God datorvana.
Erfarenhet av truckkörning och godsmottagning är meriterande.
 
Arbetstider
Dagtid Mån-Fre
 
Vi är redo för din ansökan, och tjänsten kan tillsättas löpande efter att rätt kandidat har hittats. Tjänsten innebär en tillsvidareanställning som konsult hos oss, med goda förmåner, inklusive kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
 
När du blir en av oss 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Gustav Åkerblom på gustav.akerblom@onepartnergroup.se I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Automationstekniker

Industrirobotoperatör
Läs mer Apr 16
Automationstekniker sökes till kund i Örebro
 
Om jobbet:
Som automationstekniker har du som uppgift att säkerställa att robotarna i produktionen fungerar optimalt. Du kommer att arbeta med programmering, felsökning och förbättringar. För att lyckas behöver du vara närvarande i produktionen där robotarna finns.
 
Vem söker vi?
Vi söker dig som har utbildning inom service och automation eller motsvarande kunskap förvärvad genom arbetslivserfarenhet. Det är viktigt att du är prestigelös i ditt förhållningssätt. Företaget genomför ständigt effektiviseringar av sin produktion, så du bör vara öppen för förändringar och se positivt på förbättringsarbete och nya effektiva arbetssätt och lösningar. Vi ser gärna att du är en bra kollega som smälter in väl i gruppen och har goda språkkunskaper i svenska, både i tal och skrift.
 
Arbetstider:
Dagtid
 
Hur går vi vidare?
Detta är ett konsultuppdrag på heltid i sex månader med mycket goda möjligheter till överrekrytering till företaget. Vi söker någon som kan börja så snart som möjligt, men det viktigaste är att hitta rätt person. Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup och kommer att arbeta hos kunden i deras centrala lokaler i Örebro. Genom att söka denna tjänst ger du ditt samtycke till att vi kan begära utdrag ur belastningsregistret. Vi behandlar ansökningarna löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se.

Ansök nu

CE-chaufförer sökes till Örebro

Distributionsförare
Läs mer Apr 30
Vi söker nu chaufförer med CE-körkort för flertal uppdrag runt om i Örebro län.
 
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
Vi söker dig som har erfarenhet av distributionsarbete med kundkontakt. Arbetet kräver kvalitets – och servicekänsla. Det är en förutsättning att du tar hand om din hälsa och har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt. Att du är flexibel, samarbetsvillig och har ett stort engagemang för ditt arbete är något vi värderar högt, du behöver ha tidigare erfarenhet av lastbilskörning med körkortsklass CE.
Vi tillämpar drogtester samt efterfrågar ett utdrag från belastningsregistret.
 
Vem är du?
Vi söker dig som är självgående, plikttrogen och flexibel. Att ha många bollar i luften i kombination med en fartfylld arbetsdag är något som hör till yrket. Det är därför viktigt att du trivs med kundkontakt, har en positiv inställning och är mån om att representera kunden på bästa sätt. Då jobbet bland annat kan innebära tunga lyft, behöver du ha en god fysik. Som person är du driven, har god kundservice, är noggrann, engagerad och ansvarstagande för att trivas i denna roll. Har du dessutom erfarenhet från körning i Örebro och god lokalkännedom är det ett stort plus!
 
Generellt Schema:
(Distribution)
Generellt Schema:
Måndag: 07:00-16:00
Tisdag-Fredag: 06:00-16:00
Varannan måndag ledig

(Fjärr)
Generellt Schema:
1. Rullande schema förlagt på dygnets alla timmar
2. 05:00-14:00
3. 07:00-16:00
 
Vi ser att du
 CE behörigheter.
 YKB Digitalt Förarkort
 God svenska i tal och skrift
 ADR
Dubbelplanskörning är meriterande 
 
Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.
 
När du blir en av oss 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Gustav Åkerblom på gustav.akerblom@onepartnergroup.se I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Sommarvikariat på fryslager

Lagerarbetare
Läs mer Apr 2
För kunds räkning söker vi nu dig som har kört truck på tidigare arbetsplatser och känner dig säker i din körning. 
 
Vem är du?
Som lagerpersonal på kommer du att ha en central roll i vår logistikverksamhet. Ditt arbete kommer att bestå av att hantera in- och utleveranser av varor, samt plocka produkter i vårt fryslager. För att kunna hantera dessa uppgifter effektivt är det ett krav att du har giltigt truckkort, vilket gör det möjligt för dig att transportera varor på ett säkert och effektivt sätt inom lagret. Det är också viktigt att du har viss datavana för att kunna använda våra lagerhanteringssystem och registrera in- och utleveranser korrekt.

Vi söker en lösningsorienterad person som snabbt kan identifiera problem och hitta effektiva lösningar i en dynamisk arbetsmiljö. Flexibilitet är avgörande, då arbetsuppgifterna kan variera och scheman kan ändras. Förmågan att hantera stress och arbeta i ett högt tempo är också viktigt, särskilt under ruscher och högsäsong. Genom att kombinera dessa färdigheter och attityder kommer du att spela en avgörande roll i att upprätthålla vår effektivitet och kvalitet i lagret. Vi ser fram emot att få dig som en del av vårt team.
 
Kvalifikationer: 
Truckkort, A1-A4 och B1-B4. 
Dokumenterad erfarenhet av truckkörning

 
Sysselsättningsgrad: 
Heltid fram till v.31
 
Arbetstider: 
3-slift. Vi arbetar både FM, EM och NATT.
FM: Mån- Fred 06:00 – 14:20
EM: Mån-Tors: 14:20 -22:40, Fredag 14:20 – 20:30
NATT: Sön 21:45- 06:00, Mån- Tors: 22:40 – 06:00
 
Ansökan
Vi träffar kandidater löpande, sök därför tjänsten redan idag med ditt CV och personliga brev. 
Vi tar enbart emot ansökningar via annonsen. 
Genom att söka den här tjänsten ger du ditt samtycke till att vi begär in utdrag ur belastningsregistret. 
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!
 
Om oss: 
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort och lång sikt. Med en lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig.

Ansök nu

Platschef till Freys Express i Örebro

Platschef, anläggning
Läs mer Apr 28
Om rollen
Just nu rekryterar Onepartnergroup för Freys Expressbolagen och Freysgruppen en engagerad och driven platschef till deras kontor i Örebro. Freys är ett dynamiskt företag som specialiserar sig på kontors- och bohagsflytt, med starkt fokus på kundorientering, ordning och en positiv arbetsmiljö. Det finns stor potential i Örebro-regionen och för rätt person innebär detta en spännande och stimulerande utmaning.
 
Dina arbetsuppgifter
Daglig drift av verksamheten – ordermottagning, effektiv resursplanering, registrering av arbetstider och fakturering
Personalansvar och bemanning, inklusive rekrytering. Ansvar för drygt tiotalet tillsvidareanställda och visstidsanställda
Hantering av resurser som kontor, lager, fordon och inköp
Kundrelationer och försäljning
Ekonomiskt ansvar för kontorets lönsamhet
Bevaka efterlevnad av ledningssystem (ISO-certifieringar)

 
Vem vi söker
Har erfarenhet av personalansvar, är en duktig chef/ledare.  Du visar vägen, utvecklar teamet av kollegor och säkerställer en effektiv och trivsam arbetsplats
Är service- och lösningsorienterad och har god kommunikativ förmåga
Tar ansvar och säkerställer ett arbetssätt med hög grad av ordning och reda
Är kund- och marknadsdriven och vill utveckla Freys Express på orten som det självklara alternativet
Har ett ekonomiskt sinnelag och är lönsamhetsorienterad

 
Vi erbjuder
En spännande och varierande roll i en tillväxtorienterad miljö
En trevlig arbetsmiljö med utrymme för ett stort mått av entreprenörskap
Ledningsgruppsarbete tillsammans med övriga platschefer, VD och Ekonomichef
Stöd av centraliserade expertfunktioner inom HR, IT, Finans och Försäljning
Förmånliga anställningsvillkor enligt Biltrafikens kollektivavtal, friskvårdsbidrag m.m.

 
Om oss
Freysgruppen består av 250 medarbetare – chaufförer, flyttmästare, expressarbetare och terminalarbetare fördelade på sju? kontor. Med våra 50 egna lastbilar och 11 000 m² lageryta, hjälper vi våra kunder att flytta systematiskt, tryggt och effektivt.
Vi tror på öppenhet och ärlighet i våra relationer till kunder och medarbetare och arbetar målmedvetet med att genomföra alltmer hållbara flyttar med utgångspunkt för en hållbar utveckling.
 
Anställningsomfattning
Heltid
 
Anställningsform
Tillsvidareanställning
 
Arbetstid och lön
Dagtid, månadslön
 
Tjänstgöringsort
Örebro
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Asos Amin på asos.amin@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är 2025-05-31. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Vi söker nu sommarjobbare till flertal lager!

Lagerarbetare
Läs mer Mar 31
Vill du jobba som lagermedarbetare i sommar?
 
Vem är du?
Vår kund tycker det är viktigt att alla jobbar mot gemensamma mål och har personal som är engagerad i sitt arbete. 
Vi ser att du som söker har tidigare erfarenhet av lagerarbete. Arbetet kan vara stundtals både stressigt och tungt, så viktigt att du har en god fysik och orkar hålla ett högt temp och är stresstålig. Det är viktigt att du är självständig i din roll som lagerarbetare och kan ta egna initiativ, samt arbetar med högt säkerhetstänkande. Då du kommer att arbeta i ett team, är det även viktigt att du kan arbeta i grupp och lätt skapar god stämning bland dina kollegor! 
 
Kvalifikationer
 Truckkort A1-A4, B1-B4
 B-körkort

 
Arbetstider
2-skift
Dagtid, på dagtid kan det vara 06.00-15.00, 07.00-16.00 eller 08.00-17.00
 

Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.
 
När du blir en av oss 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Gustav Åkerblom på gustav.akerblom@onepartnergroup.se I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu