Örebro: FMF ASSISTANS ÖREBRO SÖKER EN SÄLJANDE KUNDANSVARIG

Hitta ansökningsinfo om jobbet FMF ASSISTANS ÖREBRO SÖKER EN SÄLJANDE KUNDANSVARIG i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-05 // Varaktighet: Heltid

Vi är i dag en fantastiskt fin arbetsplats med arbetsglädje, gemenskap och engagemang. Vårt uppdrag är personlig assistans och oavsett roll så har vi alla fokus på våra kunder och deras assistenters bästa!
Här på huvudkontoret i Örebro arbetar de flesta av våra kundansvariga men också våra jurister, administratörer och stor del av vår ledning. Vi som arbetar på FMF har alla en mycket viktig del i våra kunders personliga assistans.
Gemensamt för oss alla är att vi arbetar med stor kunskap, engagemang, värme och förståelse för våra kunder, deras assistenter och anhöriga. Alla på FMF gör alltid sitt yttersta och runt varje kund finns ett starkt team kompententa och engagerade medarbetare.
Vi bryr oss också om varandra som kollegor och har fantastiskt trevligt på jobbet – det märks att vi mår bra och gillar vårt uppdrag!


Som kundansvarig kommer du att arbeta med helheten kring våra kunders personliga assistans. Med kunskap och personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet och kvalitet för våra kunder och deras assistenter. Våra kundansvariga har en viktig del i att våra assistenter känner arbetsglädje och stolthet i sitt dagliga arbete. Arbetet innefattar också rekrytering inom de egna assistansgrupper som du också handleder i svåra som enkla frågor. Du har bra samarbete med kunder, kollegor, arbetsledare och anhöriga. Du håller i myndighetskontakter. Arbetet som kundansvarig är väldigt varierande och du hanterar dem alltid med klokskap, värme, omtanke och respekt.
Efter en tid som Kundansvarig är du redo för din roll som säljande Kundansvarig. Du är ansiktet utåt och är en av dem som håller i möten hos kunder som vill veta mer om oss som assistansanordnare. Du kan personlig assistans som igen annan. Du representerar FMF och vår värdegrund ärligt, kompetent, varmt och personligt. Du arbetar nära ansvarig för sälj/marknad – Annika Florin




Din roll och erfarenhet
Våra Kundansvariga har akademisk examen eller erfarenheter som motsvarar en sådan. De brinner för att leda, organisera och vidareutveckla. Våra Kundansvariga är en mycket viktig del av vår verksamhet och dess utveckling. De är personer som vågar fatta egna beslut, lära sig nya saker och vågar ta hjälp när det så behövs. Hela företaget har ett tydligt kundfokus samt en stor dos av social kompetens och servicekänsla.
I kontakt med assistenter, kunder, anhöriga och myndigheter är våra kundansvariga stolta representanter för FMF Assistans.
Tjänsten är på heltid och är främst förlagd på kontorstid, men innefattar också en del resor och sena kvällar. Övernattningar på annan ort förekommer – du behöver ha körkort, det finns företagsbil att tillgå. Tjänsten påbörjas som en provanställning i sex månader.

Meriterande erfarenheter/egenskaper
-Känsla för service och bemötande.
-Eget driv.
-En naturlig vilja att hjälpa.
-Kunskap och erfarenhet av funktionshinder.
-Handledarkompetens med förmåga att vara tydlig såväl som förstående och entusiasmerande.
-Erfarenhet av att observera och analysera komplexa situationer.


Arbetstid/tjänstgöringsgrad
Heltid/kontorstid

Kontaktperson
Verksamhetschef: Kristina Wetterstrand
Kontaktperson: Annika Florin
E-post: rekrytering.annika@fmfassistans.se
Märk din ansökan med referens: Kundansvarig Örebro

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Personligt ombud

Nedan visas andra jobb i Örebro som Personligt ombud.

Vikariat kundansvarig Örebro

Läs mer Mar 27
Om jobbet

OM OMSORGSCOMPAGNIET

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Trollhättan & Vindeln.

OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende & LSS boende.

Besök gärna vår hemsida www.oc.se





DET VI SÖKER

Vi söker en medarbetare med hjärtat på rätt ställe, som älskar att få arbeta med människor. Vårt arbete handlar om att ge alla människor en möjlighet att leva ett normalt liv och med oss får du möjligheten att få vara med att tillgodose våra kunder den möjligheten.

I det dagliga arbetet som Kundansvarig kan arbetsuppgifter inkomma med kort varsel, vilket ställer krav på dig att kunna göra prioriteringar av dina arbetsuppgifter. Du har stöd från dina kollegor och chefer i verksamheten att lösa de problem som uppstår. Vi söker dig som är intresserad av människor och framför allt personlig assistans.

Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga resultatet och sätter kunden i fokus.



ARBETSBESKRIVNING

Nu söker vi en kundansvarig till vårt kontor i Örebro för ett vikariat.

Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kundärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet.

Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs. Du är närmaste chef till de personliga assistenterna i din enhet.

För att lyckas i tjänsten tror vi att du som söker har vana av administration, schemaläggning i Tidvis eller motsvarande program samt har en god social förmåga. Ett krav för tjänsten är B-körkort.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!



MERITERANDE

-Tidigare erfarenhet av uppdrag som kundansvarig eller motsvarande.

-Erfarenhet av personalledning.

-Eftergymnasial utbildning



HUR SKER REKRYTERINGEN

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt!

OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt.

Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr... (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/)

Ansök nu

Vikariat kundansvarig Örebro

Läs mer Feb 7
Om jobbet

OM OMSORGSCOMPAGNIET

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Trollhättan & Vindeln.

OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende & LSS boende.

Besök gärna vår hemsida www.oc.se





DET VI SÖKER

Vi söker en medarbetare med hjärtat på rätt ställe, som älskar att få arbeta med människor. Vårt arbete handlar om att ge alla människor en möjlighet att leva ett normalt liv och med oss får du möjligheten att få vara med att tillgodose våra kunder den möjligheten.

I det dagliga arbetet som Kundansvarig kan arbetsuppgifter inkomma med kort varsel, vilket ställer krav på dig att kunna göra prioriteringar av dina arbetsuppgifter. Du har stöd från dina kollegor och chefer i verksamheten att lösa de problem som uppstår. Vi söker dig som är intresserad av människor och framför allt personlig assistans.

Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga resultatet och sätter kunden i fokus.



ARBETSBESKRIVNING

Nu söker vi en kundansvarig till vårt kontor i Örebro för ett vikariat.

Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kundärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Du tar ekonomiska beslut inom givna ramar, har delegerat arbetsmiljöansvar samt leder och fördelar det dagliga arbetet.

Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tidsrapportering till Försäkringskassan, lönerapportering och följer upp att dokumentation genomförs. Du är närmaste chef till de personliga assistenterna i din enhet.

För att lyckas i tjänsten tror vi att du som söker har vana av administration, schemaläggning i Tidvis eller motsvarande program samt har en god social förmåga. Ett krav för tjänsten är B-körkort.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!



MERITERANDE

-Tidigare erfarenhet av uppdrag som kundansvarig eller motsvarande.

-Erfarenhet av personalledning.

-Eftergymnasial utbildning



HUR SKER REKRYTERINGEN

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt!

OmsorgsCompagniet värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt.

Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr... (https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/)

Ansök nu

ENGAGERAD KUNDANSVARIG ÖREBRO

Läs mer Jul 1
Vi har en plats ledig och söker nu rätt person för ett viktigt uppdrag hos oss. Som kundansvarig inom personlig assistans ingår du i teamet på vårt huvudkontor i Örebro. Vi ser gärna att du är en ödmjuk, ansvarsfull och engagerad person som vill vårda och utveckla såväl befintliga som nya kundrelationer. För oss på FMF – familj med funktionsnedsättning är förståelse, värme och kompetens viktiga värden. Vi har varit verksamma sedan 2010 och är idag mer än 1500 anställda över hela Sverige.

Tjänsten som kundansvarig innebär ett stort ansvar genom att organisera den personliga assistansen kring dina kunder. Du som kundansvarig säkerställer en god kvalitet i assistansuppdraget, för såväl kund, familj som medarbetare. Du ansvarar för rekryteringsprocesser och handleder assistenter och arbetsledare i den operativa verksamheten. Hanterar och planera den ekonomiska delen för assistansen. Det innebär att du ansvarar för kontakt med berörda myndigheter och andra aktörer. Du är navet som får samarbetet mellan kunden, anhöriga, assistenter och arbetsledare att fungera varje dag. Varje assistans är unik och kräver att du respekterar integriteten och visar hänsyn till hela familjen som finns runt dina kunder. Det arbete som utförs av dig och dina kollegor är viktigt och betydelsefullt.
Din roll och erfarenhet
Du som kundansvarig har en viktig roll i verksamheten och vår utveckling. Det är viktigt att du har dokumenterad erfarenhet från administrativt arbete. Adekvat utbildning/arbetslivserfarenhet som kundansvarig eller liknande. Du måste ha god förmåga att leda, organisera och vidareutveckla både människor och relationer, då detta är grundläggande uppgifter i din roll. Vi lägger stor vikt vid dina tidigare arbetslivserfarenheter, där vi ser att du har dokumenterad erfarenhet av att arbetsleda med goda resultat. Har du erfarenhet av att arbeta eller har insikt hur det är att leva nära eller med funktionsnedsättning är det en stor fördel. Du som person ser helheten och tar hänsyn till de förutsättningar som finns och anpassar dina handlingar till detta. Du ser möjligheter och är prestigelös, ber om hjälp när det behövs. Vi söker mest av allt rätt person och vi ser ett tydligt mönster av omtanke och vilja att hjälpa andra hos alla våra anställda. Du som arbetar på FMF Assistans representerar företaget och verkar alltid för ett gott samarbete. Vi vill att du precis som vi ska ta stort ansvar och känna stolthet över ditt uppdrag. I ditt arbete som kundansvarig lovar vi att göra vårt yttersta för att du ska få de bästa förutsättningarna för att lyckas.

Meriterande erfarenheter
· Kunskap och erfarenhet av funktionshinder och/eller erfarenhet av praktiskt arbete med personer med NPF – Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar
· Dokumenterad erfarenhet av administrativt arbete.
· Dokumenterad erfarenhet av att leda människor/grupper och vara entusiasmerande.
· God kommunikationsförmåga och lösningsfokuserad.
· Adekvat utbildning/arbetslivserfarenhet av roll som kundansvarig eller liknande.
· Erfarenhet av LSS-lagstiftningen.
· B-Körkort är ett krav.
· Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, då du skall ingå i ett litet team med
stort engagemang.

Arbetstid/tjänstgöringsgrad
· Heltid/kontorstid. Kan krävas en del resor och sena kvällar för att vi skall kunna ge våra kunder tryggheten att alltid komma i kontakt med oss.
· Övernattningar på annan ort förekommer, företagsbil finns att tillgå.
· Tjänsten påbörjas som en provanställning i sex månader.
Om lön
Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal.
Vi erbjuder friskvård och utbildningar.
Kontaktperson
Verksamhetschef: Kristina Wetterstrand
Tel: 072-300 37 76
E-post: rekrytering.kristina@fmfassistans.se
Ange referens-kod vid ansökan: Kundansvarig Örebro
Varje dag hjälper våra medarbetare våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som medarbetare hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Ansök nu

FMF ASSISTANS ÖREBRO SÖKER KUNDANSVARIG

Läs mer Sep 8
Vi har i dag en fantastiskt fin arbetsplats i arbetsglädje, gemenskap och kontorslokaler. På huvudkontoret i Örebro arbetar de flesta av våra kundansvariga men också våra jurister, administratörer och stor del av vår ledning. Vi som arbetar på FMF - oavsett roll - har alla en mycket viktig del i våra kunders personliga assistans.
Gemensamt för oss alla är att vi arbetar med stor kunskap, engagemang, värme och förståelse för våra kunder, deras assistenter och anhöriga. Alla på FMF gör alltid sitt yttersta och runt varje kund finns ett starkt team kompententa och engagerade medarbetare.
Vi bryr oss också om varandra som kollegor och har fantastiskt trevligt på jobbet – det märks att vi mår bra och gillar vårt uppdrag!
Om tjänsten
Som kundansvarig kommer du att arbeta med helheten kring våra kunders personliga assistans. Med kunskap och personligt engagemang bidrar du till att skapa trygghet och kvalitet för våra kunder och deras assistenter. Våra kundansvariga har en viktig del i att våra assistenter känner arbetsglädje och stolthet i sitt dagliga arbete. Arbetet innefattar också rekrytering inom de egna assistansgrupper som du också handleder i svåra som enkla frågor. Du har bra samarbete med kunder, kollegor, arbetsledare och anhöriga. Du håller i myndighetskontakter. Arbetet som kundansvarig är väldigt varierande och du hanterar dem alltid med klokskap, värme, omtanke och respekt.
Din roll och erfarenhet
Våra Kundansvariga har akademisk examen eller erfarenheter som motsvarar en sådan. De brinner för att leda, organisera och vidareutveckla. Våra Kundansvariga är en mycket viktig del av vår verksamhet och dess utveckling. De är personer som vågar fatta egna beslut, lära sig nya saker och vågar ta hjälp när det så behövs. Hela företaget har ett tydligt kundfokus samt en stor dos av social kompetens och servicekänsla.
I kontakt med assistenter, kunder, anhöriga och myndigheter är våra kundansvariga stolta representanter för FMF Assistans.
Tjänsten är på heltid och är främst förlagd på kontorstid, men innefattar också en del resor och sena kvällar. Övernattningar på annan ort förekommer – du behöver ha körkort, det finns företagsbil att tillgå. Tjänsten påbörjas som en provanställning i sex månader.
Meriterande erfarenheter
-En naturlig vilja att hjälpa
-Kunskap och erfarenhet av funktionshinder
- Erfarenhet av praktiskt arbete med personer med NPF - Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar
-Handledarkompetens med förmåga att vara tydlig såväl som förstående och entusiasmerande.
-Erfarenhet av att observera och analysera komplexa situationer.
-Lugn och trygg personlighet.
Arbetstid/tjänstgöringsgrad
Heltid/kontorstid
Kontaktperson
Verksamhetschef: Kristina Wetterstrand
Tel: 072-300 37 76
E-post: rekrytering.kristina@fmfassistans.se?
Märk din ansökan med referens: Kundansvarig Örebro

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Fmf Assistans AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Fmf Assistans AB .

PERSONLIGA ASSISTENTER CENTRALA ÖREBRO

Personlig assistent
Läs mer Jun 18
Vi söker nu assistenter som kan jobba på timmar hos vår kund, en kille på 10 år som bor i centrala Örebro tillsammans med sin familj.
Som assistent hos kunden är det viktig att du är lyhörd, omtänksam. För att kommunikationen med honom ska fungera är det ett krav att du talar svenska. Han sitter i rullstol och behöver hjälp med alla delar för att få vardagen att fungera.
Under veckorna går han i skolan och då är hans assistenter med honom. Han har alltid två personliga assistenter vid sin sida, så kallad dubbelassistans. Familjen är stor med flera barn i hushållet, dom har även en katt vilket gör att du inte kan vara allergisk.
Han gillar under varmare dagar att vistas utomhus och går gärna promenader med sina assistenter. Han blir glad av musik och älskar att hoppa studsmatta.

Assistentens roll och erfarenhet
Du som person hos denna kund behöver vara ansvarstagande, ha en positiv inställning och vara hungrig på att jobba och med det ställa upp med kort varsel om kollegor blir sjuka.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med barn, gärna som personlig assistent. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med personer med track ser vi detta som en fördel även om det absolut inte är något krav. Vi önskar mer att du har hjärtat på rätt ställe och kan komplettera arbetsgruppen. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner.

Meriterande erfarenheter
· Personliga egenskaper och erfarenhet går före utbildning.
· Svenska i tal och skrift.
· Ej vara allergisk emot katter.

Arbetstid/tjänstgöringsgrad
· Timanställning.
· Dag- kväll- och nattpass.

Om lön
· Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal.
· Vi erbjuder friskvård.

Kontaktperson
Kundansvarig: Gabriel Danho
E-post: rekrytering.gabriel.danho@fmfassistans.se
Märk din ansökan med referens: Örebro

På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder.
Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete.
Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Ansök nu

SOMMARVIKARIER PERSONLIGA ASSISTENTER HOS KILLE 10ÅR, I CENTRALA ÖREBRO

Personlig assistent
Läs mer Jun 18
Vi söker nu flera assistenter till vår kund som bor i centrala Örebro tillsammans med sin familj.
Som assistent hos kunden är det viktig att du är lyhörd och omtänksam. För att kommunikationen med honom ska fungera är det ett krav att du talar svenska. Han sitter i rullstol och behöver hjälp med alla delar för att få vardagen att fungera.

Inför sommaren söker vi nu flera assistenter som kan täcka upp för ordinarie personal under sommarmånaderna.
Pojken har alltid två personliga assistenter vid sin sida, så kallad dubbelassistans. Familjen är stor med flera barn i hushållet, dom har även en katt vilket gör att du inte kan vara allergisk.
Han gillar under varmare dagar att vistas utomhus och går gärna promenader med sina assistenter.
Han blir glad av musik och älskar att hoppa studsmatta.

Assistentens roll och erfarenhet
Du som person hos denna kund behöver vara ansvarstagande, ha en positiv inställning och hungrig på att jobba och med det ställa upp med kort varsel om kollegor blir sjuka.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med barn, gärna som personlig assistent. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med personer med track ser vi detta som en fördel även om det absolut inte är något krav. Vi önskar mer att du har hjärtat på rätt ställe och kan komplettera arbetsgruppen.

Meriterande erfarenheter
· Personliga egenskaper och erfarenhet går före utbildning.
· Svenska i tal och skrift.
· Ej vara allergisk emot katter.


Arbetstid/tjänstgöringsgrad
· Timanställning.
· Pass förlagda, dag 7–15, kväll 15–22, natt 22–07.

Om lön
· Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal.
· Vi erbjuder friskvård.

Kontaktperson
Kundansvarig: Gabriel Danho
E-post: gabriel.danho@fmfassistans.se
Märk din ansökan med referens: Örebro

På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder.
Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Ansök nu

PERSONLIGA ASSISTENTER CENTRALA ÖREBRO

Personlig assistent
Läs mer Apr 17
Vi söker nu assistenter som kan jobba på timmar hos vår kund, en kille på 10 år som bor i centrala Örebro tillsammans med sin familj.
Som assistent hos kunden är det viktig att du är lyhörd, omtänksam. För att kommunikationen med honom ska fungera är det ett krav att du talar svenska. Han sitter i rullstol och behöver hjälp med alla delar för att få vardagen att fungera.
Under veckorna går han i skolan och då är hans assistenter med honom. Han har alltid två personliga assistenter vid sin sida, så kallad dubbelassistans. Familjen är stor med flera barn i hushållet, dom har även en katt vilket gör att du inte kan vara allergisk.
Han gillar under varmare dagar att vistas utomhus och går gärna promenader med sina assistenter. Han blir glad av musik och älskar att hoppa studsmatta.

Assistentens roll och erfarenhet
Du som person hos denna kund behöver vara ansvarstagande, ha en positiv inställning och vara hungrig på att jobba och med det ställa upp med kort varsel om kollegor blir sjuka.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med barn, gärna som personlig assistent. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med personer med track ser vi detta som en fördel även om det absolut inte är något krav. Vi önskar mer att du har hjärtat på rätt ställe och kan komplettera arbetsgruppen. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner.

Meriterande erfarenheter
· Personliga egenskaper och erfarenhet går före utbildning.
· Svenska i tal och skrift.
· Ej vara allergisk emot katter.

Arbetstid/tjänstgöringsgrad
· Timanställning.
· Dag- kväll- och nattpass.

Om lön
· Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal.
· Vi erbjuder friskvård.

Kontaktperson
Kundansvarig: Gabriel Danho
E-post: rekrytering.gabriel.danho@fmfassistans.se
Märk din ansökan med referens: Örebro

På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder.
Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete.
Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Ansök nu

SOMMARVIKARIER PERSONLIGA ASSISTENTER HOS KILLE 10ÅR, I CENTRALA ÖREBRO

Personlig assistent
Läs mer Mar 11
Vi söker nu flera assistenter till vår kund som bor i centrala Örebro tillsammans med sin familj.
Som assistent hos kunden är det viktig att du är lyhörd och omtänksam. För att kommunikationen med honom ska fungera är det ett krav att du talar svenska. Han sitter i rullstol och behöver hjälp med alla delar för att få vardagen att fungera.

Inför sommaren söker vi nu flera assistenter som kan täcka upp för ordinarie personal under sommarmånaderna.
Pojken har alltid två personliga assistenter vid sin sida, så kallad dubbelassistans. Familjen är stor med flera barn i hushållet, dom har även en katt vilket gör att du inte kan vara allergisk.
Han gillar under varmare dagar att vistas utomhus och går gärna promenader med sina assistenter.
Han blir glad av musik och älskar att hoppa studsmatta.

Assistentens roll och erfarenhet
Du som person hos denna kund behöver vara ansvarstagande, ha en positiv inställning och hungrig på att jobba och med det ställa upp med kort varsel om kollegor blir sjuka.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med barn, gärna som personlig assistent. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med personer med track ser vi detta som en fördel även om det absolut inte är något krav. Vi önskar mer att du har hjärtat på rätt ställe och kan komplettera arbetsgruppen.

Meriterande erfarenheter
· Personliga egenskaper och erfarenhet går före utbildning.
· Svenska i tal och skrift.
· Ej vara allergisk emot katter.


Arbetstid/tjänstgöringsgrad
· Timanställning.
· Pass förlagda, dag 7–15, kväll 15–22, natt 22–07.

Om lön
· Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal.
· Vi erbjuder friskvård.

Kontaktperson
Kundansvarig: Gabriel Danho
E-post: gabriel.danho@fmfassistans.se
Märk din ansökan med referens: Örebro

På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder.
Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Ansök nu

PERSONLIGA ASSISTENTER HOS KILLE 10ÅR CENTRALA ÖREBRO

Personlig assistent
Läs mer Jan 18
Vi söker nu flera assistenter till vår kund som bor i centrala Örebro tillsammans med sin familj.
Som assistent hos kunden är det viktig att du är lyhörd, omtänksam. För att kommunikationen med honom ska fungera är det ett krav att du talar svenska. Killen sitter i rullstol och behöver hjälp med alla delar för att få vardagen att fungera.
Under veckorna går han i skolan och då är hans assistenter med honom. Han har alltid två personliga assistenter vid sin sida, så kallad dubbelassistans. Familjen är stor med flera barn i hushållet, dom har även en katt vilket gör att du inte kan vara allergisk.
Han gillar under varmare dagar att vistas utomhus och går gärna promenader med sina assistenter.
Han blir glad av musik och älskar att hoppa studsmatta.

Assistentens roll och erfarenhet
Du som person hos denna kund behöver vara ansvarstagande, ha en positiv inställning och hungrig på att jobba och med det ställa upp med kort varsel om kollegor blir sjuka.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med barn, gärna som personlig assistent. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med personer med track ser vi detta som en fördel även om det absolut inte är något krav. Vi önskar mer att du har hjärtat på rätt ställe och kan komplettera arbetsgruppen.

Meriterande erfarenheter
· Personliga egenskaper och erfarenhet går före utbildning.
· Svenska i tal och skrift.
· Ej vara allergisk emot katter.


Arbetstid/tjänstgöringsgrad
· Natt, 2 tjänster ca 20h/vecka. Helgarbete förekommer.
· Dagtid 1 tjänst ca 8 timmar/vecka, varannan helg.
· Möjlighet till att arbeta mer vid behov.


Om lön
· Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal.
· Vi erbjuder friskvård.

Kontaktperson
Kundansvarig: Malin Vaahto
E-post: rekrytering.malin.vaahto@fmfassistans.se
Märk din ansökan med referens: Örebro

På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder.
Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.

Ansök nu