Örebro: Norsktalande mötesbokare i Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Norsktalande mötesbokare i Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-25 // Varaktighet: Deltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Trivs du med att ha kontakt med människor och jobbar alltid med en hög servicemedvetenhet? Är du trygg med att ta kontakt med potentiella kunder över telefon? Kan du flytande norska? Då kan det här vara tjänsten för dig!

PerformIQ söker nu för kunds räkning säljkoordinator/mötesbokare till kundens kontor i centrala Örebro. Här får du med en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier, idrottskarriär eller annat deltidsjobb, möjlighet att arbeta extra vid behov och samla värdefull arbetslivserfarenhet. Det finns även möjlighet att jobba heltid om du kan både svenska och norska.

Arbetsuppgifterna innebär att du kommer att boka in säljmöten och deltagare till webinar, samt seminarier. I uppdragen hjälper du kunder inom IT-branschen att bland annat hitta nya affärsmöjligheter och komma ut på fler säljmöten. Ett krav är att du kan svenska flytande i tal och skrift samt norska i tal.

Tjänsten innebär:

- Bokning av säljmöten och webinar
- Telefon och dator som arbetsverktyg
- God servicekänsla

Personprofil
Du är en ambitiös person med hög social kompetens, du ska trivas med att skapa kontakter via telefon. Du är en god lyssnare och kan ta in andras argument. Har du vana att arbeta med mötesbokning eller försäljning, och därmed har förmåga att skapa affärsmässiga relationer så är det meriterande. Krav på att du kan svenska och norska i tal och skrift.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som mötesbokare.

Övrigt
Start: Slutet av augusti
Omfattning: Deltid
Lön: Fast
Arbetstid: Vardagar
Plats: Örebro

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som mötesbokare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Danielsson Bergström via helena.bergstrom@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Besöksbokare/Kundbokare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Besöksbokare/Kundbokare.

Besöksbokare Heltid Örebro

Läs mer Mar 23
Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning inom finans och solceller.
Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Vi har även uppdragsgivare som är solcellsleverantörer.
Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper:
- Du måste ha erfarenhet av besöksbokning och/eller telemarketing/telefonförsäljning
- Har du erfarenhet inom Finans eller besöksbokning inom solceller är det en stor merit
- Du ska vara självgående och driven
- Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk
Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturlig tävlingsinstinkt är du den vi söker.
Vi söker nu en besöksbokare som jobbar hemifrån eller på vårt kontor i Örebro. Tjänsten är på heltid och månadslönen är fast från 25-35 000:- per månad beroende på erfarenhet och ålder.
Du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon/sms/mail och bjuda in dem till möten/webinar gällande pensionsutbildning, finansiell rådgivning eller solcellsinstallation.

Ansök nu

Service i världsklass? Då är det dig vi söker!

Läs mer Apr 7
Mötesbokare till Svenska Alarm – Skapa trygghet och kundnöjdhet med oss

Vill du ha en roll där du verkligen gör skillnad för både kunder och företagets utveckling? På Svenska Alarm blir du en viktig del av ett bolag som sätter säkerhet och service i fokus – och som är mitt i en expansiv fas. Vi utmanar larmbranschen med smarta lösningar och söker nu en engagerad Säkerhetsrådgivare som vill växa tillsammans med oss.
Här får du arbeta med ett team som brinner för kundupplevelsen. Tillsammans ser vi till att våra kunder får förstklassig service, samtidigt som du själv utvecklas i din yrkesroll och får vara med på vår fortsatta tillväxtresa.
 
Om rollen

Som Mötesbokare är du en nyckelperson i relationen mellan oss och våra kunder. Du skapar värde i varje kontakt genom att hjälpa, vägleda och stärka relationerna över tid. Till denna tjänst söker vi 3 anställda.
 
Dina huvudsakliga uppgifter:

• Ge proaktivt stöd och vägledning så att kunderna får ut det mesta av våra smarta larmlösningar
• Bygga och utveckla långsiktiga relationer med kunder
• Samarbeta tätt med försäljnings- och supportteamet för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse
• Identifiera nya affärsmöjligheter och bidra till ökade säljsiffror
 
Vi tror att du är…
 
En social, lyhörd och målinriktad person som gillar att bygga relationer och lösa problem. Du är trygg i att kommunicera med kunder och har ett stort engagemang för service.
 
Vi ser gärna att du har:
 
• Erfarenhet av service och kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska – både muntligt och skriftligt
• Förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och resultatinriktat
• Välorienterade och problemlösande fibrer i hela kroppen
• Positiv energi och ett gott leende
• En vinnarskalle
 
Vad vi erbjuder dig
 
När du jobbar med oss får du inte bara en spännande roll – du blir en del av en driven och positiv arbetskultur där vi uppmuntrar utveckling och laganda.
 
• Fast heltidsanställning
• Lönemodell där du själv sätter taket på hur mycket du tjänar
• Roliga interna tävlingar med fina priser
• Möjlighet att växa både i din roll och inom företaget
• God möjlighet till ledande roll för eget team



Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Ansök nu

Studerar och söker deltidstjänst? Jobba hos oss!

Läs mer Apr 7
Mötesbokare till Svenska Alarm – Skapa trygghet och kundnöjdhet med oss

Vill du ha en roll där du verkligen gör skillnad för både kunder och företagets utveckling? På Svenska Alarm blir du en viktig del av ett bolag som sätter säkerhet och service i fokus – och som är mitt i en expansiv fas. Vi utmanar larmbranschen med smarta lösningar och söker nu en engagerad Säkerhetsrådgivare som vill växa tillsammans med oss.
Här får du arbeta med ett team som brinner för kundupplevelsen. Tillsammans ser vi till att våra kunder får förstklassig service, samtidigt som du själv utvecklas i din yrkesroll och får vara med på vår fortsatta tillväxtresa.
 
Om rollen

Som Mötesbokare är du en nyckelperson i relationen mellan oss och våra kunder. Du skapar värde i varje kontakt genom att hjälpa, vägleda och stärka relationerna över tid. Till denna tjänst söker vi 3 anställda.
 
Dina huvudsakliga uppgifter:

• Ge proaktivt stöd och vägledning så att kunderna får ut det mesta av våra smarta larmlösningar
• Bygga och utveckla långsiktiga relationer med kunder
• Samarbeta tätt med försäljnings- och supportteamet för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse
• Identifiera nya affärsmöjligheter och bidra till ökade säljsiffror
 
Vi tror att du är…
 
En social, lyhörd och målinriktad person som gillar att bygga relationer och lösa problem. Du är trygg i att kommunicera med kunder och har ett stort engagemang för service.
 
Vi ser gärna att du har:
 
• Erfarenhet av service och kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska – både muntligt och skriftligt
• Förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och resultatinriktat
• Välorienterade och problemlösande fibrer i hela kroppen
• Positiv energi och ett gott leende
• En vinnarskalle
 
Vad vi erbjuder dig
 
När du jobbar med oss får du inte bara en spännande roll – du blir en del av en driven och positiv arbetskultur där vi uppmuntrar utveckling och laganda.
 
• Fast heltidsanställning
• Lönemodell där du själv sätter taket på hur mycket du tjänar
• Roliga interna tävlingar med fina priser
• Möjlighet att växa både i din roll och inom företaget
• God möjlighet till ledande roll för eget team



Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Ansök nu

Bygg relationer & skapa möjligheter – väx med oss!

Läs mer Apr 7
Mötesbokare till Svenska Alarm – Skapa trygghet och kundnöjdhet med oss

Vill du ha en roll där du verkligen gör skillnad för både kunder och företagets utveckling? På Svenska Alarm blir du en viktig del av ett bolag som sätter säkerhet och service i fokus – och som är mitt i en expansiv fas. Vi utmanar larmbranschen med smarta lösningar och söker nu en engagerad Säkerhetsrådgivare som vill växa tillsammans med oss.
Här får du arbeta med ett team som brinner för kundupplevelsen. Tillsammans ser vi till att våra kunder får förstklassig service, samtidigt som du själv utvecklas i din yrkesroll och får vara med på vår fortsatta tillväxtresa.
 
Om rollen

Som Mötesbokare är du en nyckelperson i relationen mellan oss och våra kunder. Du skapar värde i varje kontakt genom att hjälpa, vägleda och stärka relationerna över tid. Till denna tjänst söker vi 3 anställda.
 
Dina huvudsakliga uppgifter:

• Ge proaktivt stöd och vägledning så att kunderna får ut det mesta av våra smarta larmlösningar
• Bygga och utveckla långsiktiga relationer med kunder
• Samarbeta tätt med försäljnings- och supportteamet för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse
• Identifiera nya affärsmöjligheter och bidra till ökade säljsiffror
 
Vi tror att du är…
 
En social, lyhörd och målinriktad person som gillar att bygga relationer och lösa problem. Du är trygg i att kommunicera med kunder och har ett stort engagemang för service.
 
Vi ser gärna att du har:
 
• Erfarenhet av service och kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska – både muntligt och skriftligt
• Förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och resultatinriktat
• Välorienterade och problemlösande fibrer i hela kroppen
• Positiv energi och ett gott leende
• En vinnarskalle
 
Vad vi erbjuder dig
 
När du jobbar med oss får du inte bara en spännande roll – du blir en del av en driven och positiv arbetskultur där vi uppmuntrar utveckling och laganda.
 
• Fast heltidsanställning
• Lönemodell där du själv sätter taket på hur mycket du tjänar
• Roliga interna tävlingar med fina priser
• Möjlighet att växa både i din roll och inom företaget
• God möjlighet till ledande roll för eget team



Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Ansök nu

Mötesbokare deltid kväll

Läs mer Apr 8
Mötesbokare till Svenska Alarm – Skapa trygghet och kundnöjdhet med oss

Vill du ha en roll där du verkligen gör skillnad för både kunder och företagets utveckling? På Svenska Alarm blir du en viktig del av ett bolag som sätter säkerhet och service i fokus – och som är mitt i en expansiv fas. Vi utmanar larmbranschen med smarta lösningar och söker nu en engagerad Säkerhetsrådgivare som vill växa tillsammans med oss.
Här får du arbeta med ett team som brinner för kundupplevelsen. Tillsammans ser vi till att våra kunder får förstklassig service, samtidigt som du själv utvecklas i din yrkesroll och får vara med på vår fortsatta tillväxtresa.
 
Om rollen

Som Mötesbokare är du en nyckelperson i relationen mellan oss och våra kunder. Du skapar värde i varje kontakt genom att hjälpa, vägleda och stärka relationerna över tid. Till denna tjänst söker vi 3 anställda.
 
Dina huvudsakliga uppgifter:

• Ge proaktivt stöd och vägledning så att kunderna får ut det mesta av våra smarta larmlösningar
• Bygga och utveckla långsiktiga relationer med kunder
• Samarbeta tätt med försäljnings- och supportteamet för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse
• Identifiera nya affärsmöjligheter och bidra till ökade säljsiffror
 
Vi tror att du är…
 
En social, lyhörd och målinriktad person som gillar att bygga relationer och lösa problem. Du är trygg i att kommunicera med kunder och har ett stort engagemang för service.
 
Vi ser gärna att du har:
 
• Erfarenhet av service och kundkontakt
• Mycket goda kunskaper i svenska – både muntligt och skriftligt
• Förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och resultatinriktat
• Välorienterade och problemlösande fibrer i hela kroppen
• Positiv energi och ett gott leende
• En vinnarskalle
 
Vad vi erbjuder dig
 
När du jobbar med oss får du inte bara en spännande roll – du blir en del av en driven och positiv arbetskultur där vi uppmuntrar utveckling och laganda.
 
• Fast heltidsanställning
• Lönemodell där du själv sätter taket på hur mycket du tjänar
• Roliga interna tävlingar med fina priser
• Möjlighet att växa både i din roll och inom företaget
• God möjlighet till ledande roll för eget team



Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasellföretag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. https://www.svenskaalarm.se/jobba-hos-oss/

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Performiq AB .

Fältservicetekniker till SITECH

Servicetekniker, maskin
Läs mer Apr 25
Tjänstebeskrivning & erbjudande
SITECH söker en engagerad och serviceinriktad Fältservicetekniker till region Örebro/Mälardalen! Gillar du att arbeta under eget ansvar och har ett stort intresse för teknik? Då kan detta vara jobbet för dig!

I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativa installationer, reparationer och service av våra produkter och system. SITECH Sverige AB är återförsäljare av Trimbles maskinstyrning, våg- och mätteknikprodukter för entreprenadbranschen. Arbetet sker huvudsakligen i fält, vilket innebär resor inom Sverige och ibland övernattningar på annan ort. Du utgår ifrån hemmet men tillhör kontoret i Örebro och täcker primärt region Örebro/Mälardalen.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:
• Installationer av maskinstyrning och vågsystem.
• Ansvara för reparationer, service och installationer med hög kvalitet.
• Ge teknisk support och utbildning till kunder och kollegor.
• Bygga och underhålla starka kundrelationer.
• Hantera reservdelsförsäljning och kostnadsuppskattningar för reparationer.
• Arbeta proaktivt för att utveckla och förbättra våra produkter och tjänster.
• Planera och förbereda arbetsveckan i samråd med säljteam och koordinatorer.

Personprofil
Vi söker dig som är socialt kompetent, positiv och engagerad med förmåga att skapa förtroende hos både kunder och kollegor. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har en stark drivkraft att leverera resultat. Vidare ser vi gärna att du har:
• Erfarenhet av mätteknik, GPS, våg och laser.
• God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska.
• Förmåga att arbeta självständigt och i team.
• Erfarenhet av att genomföra tekniska utbildningar för kunder.
• Känsla för ordning och struktur.
• B-körkort.
• Maskinvana och erfarenhet av att arbeta med maskinstyrning ses som meriterande.

För oss är säkerhet och miljö en prioritet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta enligt säkerhetsrutiner och genomföra riskanalyser. Du förväntas bidra till en säker arbetsmiljö genom att använda rätt säkerhetsutrustning och rapportera eventuella risker.

Kvalifikationer:
• Minst 2 års erfarenhet av servicearbete och direkta kundrelationer.
• Teknisk utbildning inom elektronik/mekanik eller motsvarande.
• Dokumenterad erfarenhet av felsökning av elektroniska/mekaniska system.
• Kunskaper inom hydraulik, elektronik och svetsning är meriterande.
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
• Du får en gedigen introduktion och möjlighet att arbeta tillsammans med erfarna tekniker för att snabbt komma in i rollen.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid
Plats: Region Örebro/Mälardalen

Låter detta som en tjänst för dig? Ansök idag och bli en del av SITECHs framgångsrika team!

Företagspresentation
SITECH Sverige AB säljer och marknadsför maskinstyrningsprodukter, mätinstrument och mjukvaror för entreprenadbranschen - Heavy Civil Construction Contractors. Vi är Trimbles återförsäljare och ingår i ett globalt distributionsnätverk.

SITECH som varumärke lanserades under 2008. Sedan dess har fler än 100 SITECH-bolag etablerats runt om i världen.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Helena Bergström på 073-353 75 29. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök nu

Ekonomisk förvaltare till Great Accounting

Ekonomikonsult
Läs mer Apr 4
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet av ekonomisk förvaltning och vill arbeta i ett ungt, drivet och engagerat team? ?? Trivs du i en roll där du får vara en trygg partner för bostadsrättsföreningar och ansvara för ekonomisk förvaltning samt bygga upp och utveckla området framåt? Då kan tjänsten som ekonomisk förvaltare hos Great Accounting vara rätt för dig!

?? TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

Nu söker Great Accounting en ekonomisk förvaltare med erfarenhet av arbete med bostadsrättsföreningar. Här erbjuds du en nyckelroll där du får ansvar för ekonomisk förvaltning och möjlighet att utveckla området framåt i ett företag med stark gemenskap, högt engagemang och fokus på kundnöjdhet.

Du kommer att vara en viktig rådgivare och samarbetspartner för föreningar och arbeta med:

? Ekonomisk planering & budgetering
? Bokslut & årsredovisning
? Löpande dialog med styrelser och beslutsfattare
? Rådgivning för strategiska ekonomiska beslut

Hos Great Accounting får du en roll där din kompetens och ditt kundfokus uppskattas och gör skillnad. Du blir en del av ett team som värdesätter samarbete och arbetsglädje, samtidigt som du får frihet att forma din roll och påverka och utveckla ekonomisk förvaltning hos oss. ??

?? PERSONPROFIL

Vi söker dig som har några års erfarenhet av ekonomisk förvaltning och arbete med bostadsrättsföreningar. Du har en relevant utbildning inom ekonomi och goda kunskaper i system som Fortnox eller liknande.

?? För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du:

• ?? Är engagerad och kundorienterad, med förmåga att bygga långsiktiga relationer
• ?? Är analytisk och trygg i att tolka ekonomiska underlag och presentera förslag
• ?? Tar ansvar och driver ditt arbete självständigt, men trivs i ett team
• ?? Har en prestigelös inställning och hjälper gärna till där det behövs
• ?? Gillar ett dynamiskt arbetsklimat där du får vara en del av företagets utveckling

?? ÖVRIGT

?? Start: Enligt överenskommelse
? Omfattning: Heltid
?? Arbetstid: Kontorstider
?? Plats: Örebro

PerformIQ är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-3537541. Skicka in din ansökan redan idag, då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

?? OM GREAT ACCOUNTING

Great Accounting grundades 2016 och består av ett gäng unga, drivna ekonomer som anpassar sig efter kundernas behov. Här finns en härlig framåtanda, digitala verktyg som ger mer tid till relationer och en personlig kontakt med kunderna. Företagets affärsidé är att erbjuda företag och föreningar skräddarsydda lösningar inom redovisning och rådgivning.
?? Kontoret finns på Gamla vägen 5H på Aspholmen i Örebro, men kunderna finns över hela Sverige.
?? Läs gärna mer på hemsidan: www.greataccounting.se

?? Sökord
ekonom, ekonomisk förvaltare, bostadsrättsförvaltning, ekonomi, bokslut, redovisning, årsredovisning, budgetering, ekonomisk planering

Ansök nu

Account manager till JOBmeal

Account manager
Läs mer Mar 26
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Förgyller du dina dagar med en rykande kopp färskt kaffe och skulle vilja arbeta med att dela denna passion med andra?
Tycker du, precis som JOBmeal, att riktigt gott kaffe är viktigt?

Vi söker efter en passionerad och resultatorienterad Account manager som är redo att erövra marknaden inom kaffebranschen!



JOBmeal är på jakt efter en Account Manager som brinner för att krydda upp våra kunders affärer och servera dem de bästa möjligheterna. Om du älskar att bygga starka relationer, är hungrig på framgång och vill vara en del av ett gäng som tar bokstavlig kärlek till kaffe och arbete på allvar, då har du kommit rätt!

Som säljare på JOBmeal kommer du att spela en nyckelroll i att hjälpa våra kunder i att skapa en bättre arbetsmiljö där kaffet är en grundförutsättning oavsett om målet är att skapa en samlingsplats, leverera energi eller sätta guldkant på vardagen.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Prospektering av potentiella kunder och affärsmöjligheter
• Boka dina egna möten hos nya och befintliga kunder
• Förhandla, skriva avtal och ansvara för att kunderna får sin kaffeautomat i tid
• Förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar
• Bygga starka, långsiktiga relationer med våra kunder
• Uppnå och överträffa säljmål

Därför vill man arbeta för JOBmeal:

• Vi värdesätter våra medarbetares utveckling och utbildar kontinuerligt, internt och externt
• Stora möjligheter att utvecklas och växa internt
• Vi är en pionjär inom kaffebranschen, du har en bred marknad med oändliga möjligheter
• En arbetsplats där arbetsglädje, samarbete och passion för kaffe är vår hemlighet till framgång
• Förmånsbil


Personprofil
Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp!
Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina säljmål.

Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla.
Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

För att lyckas i rollen som säljare krävs vidare:

• Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande
• Entusiasm för kaffe och hög service
• God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska
• B körkort

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av B2B försäljning och CRM system men viktigast är att du har intresset, drivet och viljan att lära dig!


Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8–17 med möjlighet till flex och distansarbete
Plats: Örebro

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om du vill vara med och skapa en smakfull framtid för dig och våra kunder är du välkommen med din ansökan redan idag!


Företagspresentation
JOBmeal är en ledande leverantör av kaffelösningar och närliggande tjänster till arbetsplatser. Vi samarbetar med alla de stora kafferosterierna för att sätta guldkant på våra kunders vardag. Utöver kaffe, erbjuder vi friskt kallt vatten och ett rikt sortiment av kringliggande produkter. Vi hjälper dig att hitta en lösning som passar din arbetsplats oavsett vilka krav ni har.

• Vi finns på 28 orter i hela landet, varav 3 via samarbetspartners.
• Vi serverar 170 miljoner koppar årligen till kaffenjutare.
• Vi har över 40 års erfarenhet.
• Baristacertifierad personal.
• Internationellt certifierade kaffesensoriker.

För att få en bild av JOBmeal får du gärna läsa mer på JOBmeal - När riktigt gott kaffe är viktigt! eller följa oss i sociala medier.

Ansök nu

Fältservicetekniker till SITECH

Servicetekniker, maskin
Läs mer Apr 14
Tjänstebeskrivning & erbjudande
SITECH söker en engagerad och serviceinriktad Fältservicetekniker till region Örebro/Mälardalen! Gillar du att arbeta under eget ansvar och har ett stort intresse för teknik? Då kan detta vara jobbet för dig!

I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att leverera högkvalitativa installationer, reparationer och service av våra produkter och system. SITECH Sverige AB är återförsäljare av Trimbles maskinstyrning, våg- och mätteknikprodukter för entreprenadbranschen. Arbetet sker huvudsakligen i fält, vilket innebär resor inom Sverige och ibland övernattningar på annan ort. Du utgår ifrån hemmet men tillhör kontoret i Örebro och täcker primärt region Örebro/Mälardalen.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:
• Installationer av maskinstyrning och vågsystem.
• Ansvara för reparationer, service och installationer med hög kvalitet.
• Ge teknisk support och utbildning till kunder och kollegor.
• Bygga och underhålla starka kundrelationer.
• Hantera reservdelsförsäljning och kostnadsuppskattningar för reparationer.
• Arbeta proaktivt för att utveckla och förbättra våra produkter och tjänster.
• Planera och förbereda arbetsveckan i samråd med säljteam och koordinatorer.

Personprofil
Vi söker dig som är socialt kompetent, positiv och engagerad med förmåga att skapa förtroende hos både kunder och kollegor. Du är en problemlösare ut i fingerspetsarna och har en stark drivkraft att leverera resultat. Vidare ser vi gärna att du har:
• Erfarenhet av mätteknik, GPS, våg och laser.
• God skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska.
• Förmåga att arbeta självständigt och i team.
• Erfarenhet av att genomföra tekniska utbildningar för kunder.
• Känsla för ordning och struktur.
• B-körkort.
• Maskinvana och erfarenhet av att arbeta med maskinstyrning ses som meriterande.

För oss är säkerhet och miljö en prioritet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta enligt säkerhetsrutiner och genomföra riskanalyser. Du förväntas bidra till en säker arbetsmiljö genom att använda rätt säkerhetsutrustning och rapportera eventuella risker.

Kvalifikationer:
• Minst 2 års erfarenhet av servicearbete och direkta kundrelationer.
• Teknisk utbildning inom elektronik/mekanik eller motsvarande.
• Dokumenterad erfarenhet av felsökning av elektroniska/mekaniska system.
• Kunskaper inom hydraulik, elektronik och svetsning är meriterande.
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
• Du får en gedigen introduktion och möjlighet att arbeta tillsammans med erfarna tekniker för att snabbt komma in i rollen.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid
Plats: Region Örebro/Mälardalen

Låter detta som en tjänst för dig? Ansök idag och bli en del av SITECHs framgångsrika team!

Företagspresentation
SITECH Sverige AB säljer och marknadsför maskinstyrningsprodukter, mätinstrument och mjukvaror för entreprenadbranschen - Heavy Civil Construction Contractors. Vi är Trimbles återförsäljare och ingår i ett globalt distributionsnätverk.

SITECH som varumärke lanserades under 2008. Sedan dess har fler än 100 SITECH-bolag etablerats runt om i världen.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Helena Bergström på 073-353 75 29. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Ansök nu

Truckförare till bygghall i Örebro

Truckförare
Läs mer Mar 18
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Kan du köra motviktstruck och har arbetslivserfarenhet från lagerarbete sedan tidigare? Är du på jakt efter ett heltidsarbete i sommar? Läs då vidare och skicka in din ansökan redan idag!

Tjänsten passar dig som har god fysik, beredd att hugga tag i arbetsuppgifter och som kan arbeta effektivt men samtidigt leverera kvalitet. Det är av stor vikt att du är flexibel i ditt arbete och har erfarenhet av truckkörning (motviktstruck i synnerhet) och lagerarbete med orderplock sedan tidigare. Du bör ha arbetat inom bygg och eller hanterat byggmaterial tidigare i arbetet då det är inom detta vår samarbetspartner är verksam. Då bygghallen både fungerar som lager och butik så är det meriterande om du jobbat med service på ett eller annat sätt tidigare också.

Personprofil
För att lyckas i rollen som lagerarbetare krävs:

• Att du har truckkort och erfarenhet av motviktstruck (3- och 5-tonstruckar)
• Att du har erfarenhet av lagerarbete och orderplock sedan tidigare
• Att du behärskar svenska i både tal och skrift

Övrigt
Start: v25
Omfattning: Heltid, vecka 25 till vecka 33
Arbetstid: Dagtid, kl 7-16
Plats: Örebro

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Containerlossare/lagermedarbetare till Örebro

Lagerarbetare
Läs mer Apr 9
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom lager och logistik? Gillar du fysiskt arbete kombinerat med truckkörning och orderplock? Är du även sugen på att jobba under sommaren, då ska du läsa vidare i denna annons!

PerformIQ söker för kunds räkning lagermedarbetare till vår samarbetspartner i Örebro.


Personprofil
Vi söker dig som har truckkort och gärna erfarenhet av lagerarbete och truckkörning. Du kan arbeta i Örebro och vill jobba i sommar. Som person känner du igen dig i nedanstående:

- Du är initiativtagande och effektiv i ditt arbete
- Du trivs med att arbeta fysiskt
- Du har en god samarbetsförmåga
- Du har truckkort kategori A1-4 och B1-4

Vidare trivs du med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra.


Övrigt
Omfattning: Visstidsanställning, heltid (V.19-32)
Plats: Örebro
Startdatum: Omgående



Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu