Örebro: Arbetsledare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Arbetsledare i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Heltid




Arbetsledare inom Trafikanordningar


Vägjobb i Sverige växer och har behov av att förstärka sin organisation i Örebro med ytterligare en arbetsledare. Arbetet handlar om att vårda befintliga kunder samt bygga relationer för framtiden. Vi söker dig som vill bidra och utvecklas i det familjära företaget. Varmt välkommen med din ansökan!


Som medarbetare är du en del av Team Vägjobb där vi eftersträvar en trygg arbetssituation och gemenskap med respekt för individen. Sedan år 2005 har vi varit drivande i arbetet med att skapa trygghet för personal och trafikanter vid arbeten i trafikmiljö. Vägjobb rekryterar gärna internt vilket skapar möjligheter att utvecklas och växa i en organisation med korta beslutsvägar.


Besök gärna www.vagjobb.se för mer information.


Arbetsuppgifter



I rollen som arbetsledare ansvarar du för projekt, planering samt utförande. Du kommer även styra och planera arbetet med hänsyn till kvalité, miljö, ekonomi och arbetsmiljö. Som arbetsledare behöver du ha ett gott ordningssinne, social kompetens och hög samarbetsförmåga. Här erbjuds du en roll med stor frihet under ansvar där det gemensamma målet är att säkerställa produktion och utförande enligt APV. I denna breda och varierande roll får du möjlighet att arbeta med kundkontakt, problemlösning, arbetsledning och koordinering av underleverantörer.

 


Kvalifikationer



Vi söker en person med tydliga ledaregenskaper, som är strukturerad och har vana av att arbeta självständigt. Du har erfarenheter från arbete med trafikanordningar, bygg & anläggning, beläggningsarbeten, vägdrift eller liknande. Gärna som arbetsledare eller i annan ansvarsposition.


Du har även förmågan att arbeta med flera projekt samtidigt och kan göra rätt prioriteringar i perioder av högt arbetstempo. Du arbetar proaktivt, är initiativrik och lösnings- och förbättringsorienterad. Du är kommunikativ och förtroendeingivande med god social förmåga.


Krav:



• APV 2.1 samt 2.2
• Gymnasieexamen och goda kunskaper i MS Office.
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
• B-körkort.


Meriterande:



• C-körkort.
• Tidigare arbetat i affärssystem och/eller ERP-system.
• Dokumenterad erfarenhet av arbetsledning.
• Förarbevis för hjullastare/truck.


Vägjobb i Sverige erbjuder dig

 



• En bred roll med varierande arbetsuppgifter, där du får ta stort ansvar och kan utforma ditt arbete på egen hand
• Väl utvecklade system med tydliga rutiner och processer som stöd i ditt arbete
• Seniora kollegor och bollplank
• Ett bolag med familjär stämning och med en bra sammanhållning.
• Snabba beslutsvägar
• Individuella utvecklingsmöjligheter


God arbetsmiljö med friskvård, företagssjukvård och friskvårdssatsningen Team Vägjobb Sport Club för ökad gemenskap, trivsel och laganda.


Om Vägjobb


Vägjobb har arbetat med att skapa trygga trafikmiljöer sedan 2005 och erbjuder lösningar för trafiksäkerhet och säkerhet på arbetsplatser. Sedan 2018 är vi en del av Svevik Industri AB, en koncern med 7 bolag och en omsättning på 700 Mkr.


Vägjobb har depåer i Stockholm, Göteborg och Örebro med uthyrning, utbildning, produktförsäljning och egen tillverkning av bland annat vägmärken. Vägjobb erbjuder även tjänster som TA-planer, etablering, TMA, trafikvakter och daglig tillsyn.

Vägjobb är i en expansiv fas och rekryterar gärna internt vilket skapar möjligheter att utvecklas och växa i en organisation med korta beslutsvägar.


Information och ansökan



Låter det här som en intressant roll? Ansök då senast 18 december, eller tipsa någon du tror skulle passa ännu bättre för tjänsten!



Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i den här rekryteringen.



Anställningsform: tillsvidareanställning


Anställningens omfattning: heltid 


Antal lediga befattningar: 1


Sysselsättningsgrad: 100% 


Lön: enligt överenskommelse


Ort: Örebro


Tillträde: snarast eller enligt överenskommelse 


Kontakt: Regionchef anna.nylander@vagjobb.se


Sista ansökningsdag: 2023-12-18

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Arbetsledare, anläggning

Nedan visas andra jobb i Örebro som Arbetsledare, anläggning.

Arbetsledare till Avfallshanteringen

Läs mer Sep 9
Örebro kommun, avfallsverksamheten, erbjuder kommunens invånare och företag en god service och möjlighet att sortera och återvinna sitt avfall.
Om du vill medverka till att fortsätta utveckla denna verksamhet för våra medborgare ska du söka tjänsten som arbetsledare för återvinningsstationer (ÅVS) samt för återvinningscentraler (ÅVC) på Örebro kommun.

Om tjänsten
Vi kan erbjuda dig en självständig roll med stort ansvar för eget initiativ och i nära relation till övriga medarbetare. I tjänsten är det viktigt att kunna förstå behov kopplat till målsättningar som kommer från ledningsgruppen och därtill anpassa arbetssätt för att både kvalitativt och effektivt nå uppsatta mål. I rollen ingår också att aktivt medverka i det systematiska arbetsmiljöarbetet i nära samarbete med ansvarig Gruppchef.

På Teknik- och serviceförvaltningen eftersträvar vi ett aktivt medarbetarskap vilket innebär att du tar ansvar för helheten, arbetar i team och engagerat bidrar till att utveckla ditt och kollegornas samarbete. I rollen som arbetsledare inom Avfallsverksamheten kommer du att bli en del av ett team på ÅVC och ÅVS bestående av en gruppchef och ytterligare en arbetsledare. 

Exempel på arbetsuppgifter:
Ditt främsta ansvarsområde är arbetsuppgifter kopplade till driften av ÅVS:er vilket i huvudsak innebär översyn och underhållsplan för anläggningarna, kontakt med entreprenörer för tömningar, samordning av städning samt att lösa arbetsmiljöärenden ihop med våra upphandlade entreprenörer. Exempel på arbetsuppgifter är:


• rondering av återvinningsstationer
• arbete med underhållsplaner
• hantera containerparken inklusive avveckling och inköp
• ärendehantering gällande klagomål, städning och tömning
• entreprenörsuppföljning och samordning av de entreprenörer som skall tömma och transportera avfallet
• samordning av städning av alla ÅVS:er

Arbetsuppgifter kopplade till driften av våra fem ÅVC:er blir huvudsakligen att samarbeta med nuvarande arbetsledare och gruppchef. Exempel på arbetsuppgifter: 


• informera och instruera medarbetare samt svara för den dagliga arbetsledningen
• leda och fördela det operativa arbetet i samsyn med gruppchef och i samarbete med medarbetare
• kunskap om gällande lagar, riktlinjer, policys och bevaka att de följs
• kontakt med andra enheter inom Örebro kommun (t.ex. Park och Gata, Transport)
• kontakt med externa entreprenörer (t.ex. transport, tömning, underhåll)

Om arbetsplatsen
Teknik och serviceförvaltningens uppdrag är att ge Örebroarna en god kommunalteknisk service. Vi ansvarar för gator, vägar, trafik, torg, parker, avfall, kommunens fordon, måltidshantering samt vatten och avlopp.

Återvinningscentralerna på Atleverken, Tippvägen 1, med cirka 20 anställda plus timanställda ligger inom avfallsverksamheten i Örebro kommun med ca 80 medarbetare. Vi erbjuder en miljöriktig och kostnadseffektiv avfallshantering med god kvalitet. Verksamheten innefattar kommunens avfallsanläggning, transport, återvinningscentraler samt en kundserviceenhet.

Kvalifikationer
Som person är du målorienterad, tar egna initiativ och är duktig på att engagera andra mot att nå uppsatta mål. Du är strukturerad och duktig på att lägga upp och planera arbetsuppgifter och insatser kopplat mot verksamhetens behov. För att lyckas i rollen krävs mycket god förmåga till att samarbeta och oavsett situation kommunicera med kollegor både intern och externt. Du är en duktig problemlösare, har förmågan att ta dig an nya situationer med ett lugn och motiveras av utmaningar och nya situationer som kan uppstå. Vidare behärskar du det svenska språket på sådant sätt att du obehindrat kan kommunicera och dokumentera det som verksamheten kräver.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• avslutad gymnasieutbildning
• betydande arbetslivserfarenhet
• B-körkort för manuell växellåda
• goda kunskaper inom Officepaketet

Meriterande:

• arbetsledarerfarenhet
• erfarenhet av arbete inom avfallsområdet

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Antal tjänster: 1

Övrig information
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Som en del av urvalsprocessen kan vi komma att tillämpa tester.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 23 september.

Välkommen med din ansökan!

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Entrepenadingenjör till Markservice i Hallsberg AB!

Läs mer Jul 1
Inledning
Har du arbetat inom bygg- och anläggning och besitter goda kalkylkunskaper? Har du dessutom erfarenhet av att projektleda och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen och sök tjänsten som Entrepenadingenjör hos Markservice i Hallsberg AB, löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Markservice ABs räkning en Entrepenadingenjör. Markservice AB är ett familjeägt entreprenadföretag som till största delen arbetar inom Örebro län. Du blir en del av ett team på ca 20 medarbetare fördelat på 15 yrkesarbetande och 5 tjänstemän.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Markservice i Hallsberg AB. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Markservice i Hallsberg ABs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Du erbjuds
• Koordinerande arbetsuppgifter som präglas av ansvar och självständighet
• Möjlighet att både bidra och utvecklas inom ditt område
• En flexibel arbetstid med mycket frihet under ansvar

Arbetsuppgifter
Som Entreprenadingenjör på Markservice i Hallsberg AB utgår du från kontoret i Hallsberg. I ett nära samarbete med övrig personal på kontoret är du en viktig del i teamet där du kommer ha stor möjlighet till inflytande och ges utrymme att både bidra och växa inom ditt område. Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar kalkylering av entrepenader samt att bistå projektledarna under entrepenadernas framdrift som en typ av backoffice-funktion. Du ansvarar över att ta fram anbud på entrepenader och vidare implementering till utförandet, samt ta fram dokument och handlingar i samarbete med projektledare på respektive entrepenader.

Vi söker dig som:
har några års erfarenhet av kalkylering inom bygg- och anläggningsbranschen. Du behärskar det svenska språket väl och innehar B-körkort.

Vi tror även att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Entrepenadingenjör hos Markservice i Hallsberg AB. Arbetet innebär både interna och externa dialoger och därför uppskattar vi att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och social kompetens. Du har en god förmåga att prioritera och driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Vidare är du lösningsorienterad och innovativ som arbetar aktivt för att tänka utanför ramarna i ditt arbete.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Hallsberg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

#markservice, #kalkyl, #projektledning, #bygg-och anläggning

Ansök nu

Arbetsledare till Bygg och Gatudrift

Läs mer Jul 1
Som medarbetare hos oss på Teknik- och serviceförvaltningen får du ett meningsfullt jobb i en bred, samhällsviktig verksamhet som berör alla örebroare, varje dag!

Om tjänsten
Till Park och gatas egen regiverksamhet Bygg och drift, finns nu en möjlighet att få arbeta som Arbetsledare för gatudrift- och underhållsarbeten inom enheten Bygg och drift.

Vi kan erbjuda dig en självständig roll med stort ansvar för eget initiativ och i nära relation till övriga medarbetare. I tjänsten är det viktigt att kunna förstå behov kopplat till målsättningar som kommer från ledningsgruppen och därtill anpassa arbetssätt för att både kvalitativt och effektivt nå uppsatta mål. I rollen ingår också att aktivt medverka i det systematiska arbetsmiljöarbetet i nära samarbete med ansvarig Gruppchef.

På Teknik- och serviceförvaltningen eftersträvar vi ett aktivt medarbetarskap vilket innebär att du tar ansvar för helheten, arbetar i team och engagerat bidrar till att utveckla ditt och kollegornas samarbete.

Exempel på arbetsuppgifter:

• inventera, planera, följa upp och dokumentera olika drift och underhållsåtgärder på och omkring våra gator, torg och övriga anläggningar
• ansvara för kommunikation med entreprenörer för olika drift- och underhållsarbeten som exempelvis vinterväghållning, sandupptagning, renhållningsarbete, vägslåtter och buskröjning, brotvätt m.m.
• arbetsleda personal inom den egna verksamheten
• ansvara för en tät dialog med beställare, övriga kommunala verksamheter och övriga samarbetspartners
• ansvara för att vi efterlever lagkrav både gällande upphandlingar enligt LOU, miljö, och arbetsmiljölagstiftning utifrån bland annat Bas P och Bas U
• ansvara för att vi arbetar med rätt TA-planer vid vägarbeten, samt se till att planerna efterlevs
• hålla i start- och uppföljningsmöten samt arbetsberedningar
• delta i upphandlingar och utföra inköp
• delta i vår beredskapsverksamhet gällande gatu- och vinterväghållning med planering och arbetsledning gällande insatser som rör egen regi och upphandlade entreprenörer

Om arbetsplatsen
På Park och gata blir du del av ett 150 personer stort gäng som med många olika kompetenser och högt engagemang som skapar offentliga miljöer som är tillgängliga för alla. Vi arbetar nämligen för att Örebro ska vara en trevlig, trygg och ren stad med säkra och goda kommunikationer. Du kommer att utgå från Berglunda, men kommer vara mycket ute på Örebros gator, torg och parker.

Din organisatoriska tillhörighet är inom Bygg och drift, en enhet inom Park och gata som ansvarar för drift och underhåll av bland annat kommunens gator, torg och parker. Bygg och drift utför också drift, underhåll och fastighetsskötsel av en del av kommunens fastigheter och byggnader.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Kvalifikationer
Som person är du målorienterad, tar egna initiativ och är duktig på att engagera andra mot att nå uppsatta mål. Du är strukturerad och duktig på att lägga upp och planera arbetsuppgifter och insatser kopplat mot verksamhetens behov. För att lyckas i rollen krävs mycket god förmåga till att samarbeta och kommunicera med kollegor både intern och externt. Problemlösning är inget som skrämmer dig utan du har förmåga att ta dig an nya situationer med ett lugn och motiveras av utmaningar och nya situationer som kan uppstå. Vidare kan du behärska svenska språket på sådant sätt att du obehindrat kan kommunicera och dokumentera det som verksamheten kräver.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• utbildning så som KY/YH-utbildning inom byggnation eller drift och underhåll av gator och vägar och/eller betydande arbetslivserfarenhet
• arbetsledarutbildning, eller relevant erfarenhet av arbetsledning
• B-körkort

Meriterande:

• kompetens inom entreprenadjuridik
• kompetens inom LOU
• utbildning inom bas-p och bas-u
• erfarenhet av arbete inom offentlig verksamhet
• relevant erfarenhet av planering och arbetsledning av övrigt drift- och underhållsarbete som kan vara av intresse för tjänsten, exempelvis vinterväghållningsarbete
• kursintyg för arbete på väg
• teknisk kompetens inom arbetsmaskiner och fordon

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning. Vi kan komma att nyttja 6 månaders provanställning.

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Antal tjänster: 1

Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Som en del av urvalsprocessen kan vi komma att tillämpa tester.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 21 juli.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Erfaren Arbetsledare Sökes (Örebro)

Läs mer Apr 9
Att bidra till samhällsutvecklingen inom våra entreprenadprojekt inom mark och anläggning är givande. Att projektera, leda projekt och följa upp jobb från start till slut är ännu roligare. Hos oss får du göra både och. Vi expanderar och nu söker vi en arbetsledare till oss på EZ Gruppen. Inom EZ Gruppen kombinerar vi det lilla företagets gemenskap och lagkänsla med det stora företagets stabilitet och vision. Här får du möjlighet att utvecklas som en specialist med engagemang, samarbete och ansvar.
Om uppdraget som arbetsledare:
Du kommer i första hand arbeta med verksamhetsnära arbetsledning av mark- och anläggningsprojekt, i varierande storlek och projektlängd, exempel på vad projekten kan innehålla; stenarbeten, park, ledningar, GC vägar, lekplatser, ledningsarbeten och trafikanordningar. Det är ditt ansvar att planera, genomföra och följa upp arbetet. Du stöttar platschefen i det dagliga med exempelvis kundkontakter, samarbeten med våra underentreprenörer, produktionsstyrning, projektstyrning och ekonomiuppföljning. Vi erbjuder dig ett varierat och utvecklande arbete som innebär stort eget ansvar och frihet att självständigt lägga upp och planera din och dina medarbetares arbetsdag.
Tjänsten är heltid med start omgående eller enligt överenskommelse. Du utgår från vårt kontor och rapporterar direkt till operativa chefen.
Vem är du?
Vi söker dig som har en teknisk examen från högskola eller yrkeshögskola alternativt motsvarande kompetens förvärvad från arbetslivet och har minst 2 års erfarenhet av en arbetsledande funktion inom väg- och markentreprenader. Som person är du strukturerad och har ett ekonomiskt och affärsmässigt sinne. Du är självgående och bidrar gärna med idéer och lösningar när andra ser problem. Som ledare är du engagerad och har en förmåga att ta vara på den yrkeserfarenhet som finns hos företagets medarbetare och kan motivera dem att nå gemensamma mål. B-körkort, datorvana och goda kunskaper i svenska är krav i rollen.
Varför EZ Gruppen?
Hos oss blir du snabbt en i gänget och vi månar om att vara en arbetsplats för alla. Beslutsvägarna är korta, det är lätt att påverka och göra sin röst hörd.
Vi har karriärvägarna för dig som både vill bli chef och ledare eller vill utvecklas i din befintliga yrkesroll. Det är som lag vi skapar framgång. Det är så vi gör affärer och genererar resultat. Vill du dela väg med oss?
Ansökan och information:
Maila din ansökan med personligt brev och cv till erdal@ezgruppen.se
Märk ansökan med arbetsledare Örebro.
Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning

Ansök nu

Entrepenadingenjör till Markservice i Hallsberg AB!

Läs mer Maj 30
Inledning
Har du arbetat inom bygg- och anläggning och besitter goda kalkylkunskaper? Har du dessutom erfarenhet av att projektleda och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen och sök tjänsten som Entrepenadingenjör hos Markservice i Hallsberg AB, löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Markservice ABs räkning en Entrepenadingenjör. Markservice AB är ett familjeägt entreprenadföretag som till största delen arbetar inom Örebro län. Du blir en del av ett team på ca 20 medarbetare fördelat på 15 yrkesarbetande och 5 tjänstemän.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Markservice i Hallsberg AB. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Markservice i Hallsberg ABs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Du erbjuds
• Koordinerande arbetsuppgifter som präglas av ansvar och självständighet
• Möjlighet att både bidra och utvecklas inom ditt område
• En flexibel arbetstid med mycket frihet under ansvar

Arbetsuppgifter
Som Entreprenadingenjör på Markservice i Hallsberg AB utgår du från kontoret i Hallsberg. I ett nära samarbete med övrig personal på kontoret är du en viktig del i teamet där du kommer ha stor möjlighet till inflytande och ges utrymme att både bidra och växa inom ditt område. Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar kalkylering av entrepenader samt att bistå projektledarna under entrepenadernas framdrift som en typ av backoffice-funktion. Du ansvarar över att ta fram anbud på entrepenader och vidare implementering till utförandet, samt ta fram dokument och handlingar i samarbete med projektledare på respektive entrepenader.

Vi söker dig som:
har några års erfarenhet av kalkylering inom bygg- och anläggningsbranschen. Du behärskar det svenska språket väl och innehar B-körkort.

Vi tror även att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Entrepenadingenjör hos Markservice i Hallsberg AB. Arbetet innebär både interna och externa dialoger och därför uppskattar vi att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och social kompetens. Du har en god förmåga att prioritera och driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Vidare är du lösningsorienterad och innovativ som arbetar aktivt för att tänka utanför ramarna i ditt arbete.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Hallsberg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

#markservice, #kalkyl, #projektledning, #bygg-och anläggning

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Vägjobb i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Vägjobb i Sverige AB .

Marknadskoordinator

Marknadskoordinator
Läs mer Apr 16
Vägjobb i Sverige söker efter en driven marknadskoordinator till huvudkontoret i Örebro.
Vi söker dig som är har hög ambitionsnivå och erfarenhet från marknad, kommunikation och försäljning.
Om du vill arbeta tillsammans med ett starkt team och i ett företag med stabil tillväxt och stora utvecklingsmöjligheter så är Vägjobb rätt för dig!
 
 
Din roll:
Som marknadskoordinator på Vägjobb har du ansvaret för hur vårt varumärke syns utåt men du har också en aktiv del i vårt säljarbete.
Du har stort eget ansvar att utveckla och stärka vår marknadsföring, e-handel och produktförsäljning både genom utvecklingsprojekt och praktiskt arbete.
 
Dina arbetsuppgifter innebär:
-Planera, producera och utföra uppdateringar på hemsida, sociala medier och nyhetsbrev.
-Arbete med digital marknadsföring, DM och SEO i samverkan med våra partners.
-Hantera orderhandläggning, inkommande förfrågningar och bedriva egen försäljning.
-Hantera leverantörkontakter med inköp, produktsortiment och prissättning.
-Skriva och producera marknadsföringsmaterial och presentationer.
-Ge service och support både inom företaget och till våra kunder.
 
Vem är du?
Vi söker dig som kan arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Du har förmåga att leda dig själv. Samt att ta ansvar för din leverans.
Du vill utvecklas, är nyfiken och kreativ. Att förstå produkterna och utveckla din produktkunskap är viktigt och du måste ha ett eget driv att lära dig.
Våra krav på dig är dokumenterad erfarenhet och goda kunskaper i följande:
- Produktion av traditionell och digital marknadsföring
- Försäljning, gärna B2B
- Professionell textproduktion
- Svenska och affärsengelska i tal och skrift.
- Obehindrat arbete i olika digitala system 
 
Meriterande är kunskap eller erfarenhet från:
- Professionell hantering av sociala medier som Linkedin, Facebook och Instagram.
- Arbete i Wordpress
- E-handel, WooCommerce, SEO, digital annonsering
 
Om Vägjobb i Sverige AB: 
Vägjobb i Sverige AB skapar trygga trafikmiljöer och det gör vi riktigt bra.
Vi är det lilla familjära företaget med mycket muskler och vi har ett stort fokus på kunden och kundens behov.
Det är självklart för oss att ligga i framkant och vara en marknadsledande aktör i branschen.
Vi finns idag i Örebro-, Stockholm- och Göteborgsområdet.
Just nu bygger vi även en helt ny depå i Stockholm som invigs sommaren 2024.
Vägjobb i Sverige AB tillhör koncernen Svevik Industri AB som idag omsätter 1 miljard och som tar nästa kliv under 2024 genom att börsnoteras.
 
Tillträde:?Enligt överenskommelse.
Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än slutdatum. 
Slutdatum för ansökan är 2024-04-01. 
Vid frågor om tjänsten kontakta joakim.tillman@vagjobb.se el madeleine.wallinder@vagjobb.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lagermedarbetare Örebro

Lagerarbetare
Läs mer Mar 28
Lagermedarbetare sökes till vår växande verksamhet!

Vägjobb i Sverige söker en erfaren, engagerad och pålitlig lagermedarbetare för att ansluta till vårt team i Örebro. Med vårt fokus på att tillhandahålla utmärkta produkter och tjänster till våra kunder, strävar vi efter att bygga ett dynamiskt och effektivt team som kan möta våra mål och driva vår verksamhet framåt.

Som lagermedarbetare kommer du att vara en viktig del av vår verksamhet, delaktigt ansvarig för att säkerställa en effektiv och noggrann hantering av vårt lager både inne och ute. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar mottagning och hantering av inkommande leveranser från projekt och leverantörer, plockning och packning av material för leverans, inventering och upprätthållande av lagerordning samt säkerställande av överensstämmelse med företagets säkerhets- och kvalitetsstandarder. Då vi även har tillverkning av vissa produkter ingår även arbetsuppgifter i processen tillverkning i rollen.


 


Vi söker dig med följande kvalifikationer:



• Gymnasieutbildning eller motsvarande.
• Tidigare erfarenhet av lagerarbete.
• Truckkort för minst högstaplare
• Fysiskt kapabel att lyfta och flytta tunga föremål.
• Behärska god svenska i tal och skrift.
• Giltig körkortsbehörighet lägst B
• Goda kommunikationsfärdigheter och förmåga att samarbeta i teammiljö.
• Grundläggande datorfärdigheter och förmåga att använda lagersystem och ordersystem.
• Flexibilitet då arbetsbelastningen periodvis kan vara hektisk.


Om Vägjobb i Sverige AB: 


Vägjobb i Sverige AB skapar trygga trafikmiljöer och det gör vi riktigt bra!

Tack vare en bredd av kompetens i företaget tar vi oss an både enkla och komplexa uppdrag med stor framgång.

Vi är det lilla familjära företaget med mycket muskler och vi har ett stort fokus på kunden och kundens behov.  


Att vi ligger i framkant och att vi är en marknadsledande aktör i branschen är för oss en självklarhet.

Vi finns idag i Örebro-, Stockholm- och Göteborgsområdet och just nu bygger vi en helt ny depå i Stockholm som invigs sommaren 2024.

Vägjobb i Sverige AB tillhör koncernen Svevik Industri AB som idag omsätter 1 miljard och tar nästa kliv under 2024 genom att börsnoteras.  


Anställningsform:?Tillsvidare

Lön:?Enligt överenskommelse. 

Placeringsort:?Örebro 

Omfattning:?100%, viss övertid kan förekomma vid behov 

Tillträde:?Enligt överenskommelse 


Då urval sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas tidigare än slutdatum. 

Slutdatum för ansökan är 2024-04-30. 

Vid frågor om tjänsten kontakta isabelle.ermeryd@vagjobb.se


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Marknadskoordinator

Marknadsassistent
Läs mer Mar 7
Din roll:


Som marknadskoordinator på Vägjobb har du ansvaret för hur vårt varumärke syns utåt men du har också en aktiv del i vårt säljarbete.

Du har stort eget ansvar att utveckla och stärka vår marknadsföring, e-handel och produktförsäljning både genom utvecklingsprojekt och praktiskt arbete.


 


Dina arbetsuppgifter innebär:



• Planera, producera och utföra uppdateringar på hemsida, sociala medier och nyhetsbrev.
• Arbete med digital marknadsföring, DM och SEO i samverkan med våra partners.
• Hantera orderhandläggning, inkommande förfrågningar och bedriva egen försäljning.
• Hantera leverantörkontakter med inköp, produktsortiment och prissättning.
• Skriva och producera marknadsföringsmaterial och presentationer.
• Ge service och support både inom företaget och till våra kunder.


 


Vem är du?


Vi söker dig som kan arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Du har förmåga att leda dig själv. Samt att ta ansvar för din leverans.

Du vill utvecklas, är nyfiken och kreativ. Att förstå produkterna och utveckla din produktkunskap är viktigt och du måste ha ett eget driv att lära dig.


Våra krav på dig är dokumenterad erfarenhet och goda kunskaper i följande:


- Produktion av traditionell och digital marknadsföring


- Försäljning, gärna B2B


- Professionell textproduktion


- Svenska och affärsengelska i tal och skrift.


- Obehindrat arbete i olika digitala system 


 


Meriterande är kunskap eller erfarenhet från:


- Professionell hantering av sociala medier som Linkedin, Facebook och Instagram.


- Arbete i Wordpress


- E-handel, WooCommerce, SEO, digital annonsering


 


Om Vägjobb i Sverige AB: 


Vägjobb i Sverige AB skapar trygga trafikmiljöer och det gör vi riktigt bra.

Vi är det lilla familjära företaget med mycket muskler och vi har ett stort fokus på kunden och kundens behov.


Det är självklart för oss att ligga i framkant och vara en marknadsledande aktör i branschen.

Vi finns idag i Örebro-, Stockholm- och Göteborgsområdet.

Just nu bygger vi även en helt ny depå i Stockholm som invigs sommaren 2024.

Vägjobb i Sverige AB tillhör koncernen Svevik Industri AB som idag omsätter 1 miljard och som tar nästa kliv under 2024 genom att börsnoteras.


 


Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning tillämpas.

Lön:?Enligt överenskommelse.

Placeringsort:?Örebro.

Omfattning:?100%, övertid kan förekomma.

Tillträde:?Enligt överenskommelse.


 


Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än slutdatum. 

Slutdatum för ansökan är 2024-04-01. 

Vid frågor om tjänsten kontakta joakim.tillman@vagjobb.se el madeleine.wallinder@vagjobb.se


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Marknadskoordinator

Marknadskoordinator
Läs mer Mar 8
Vägjobb i Sverige söker efter en driven marknadskoordinator till huvudkontoret i Örebro.

Vi söker dig som är har hög ambitionsnivå och erfarenhet från marknad, kommunikation och försäljning.

Om du vill arbeta tillsammans med ett starkt team och i ett företag med stabil tillväxt och stora utvecklingsmöjligheter så är Vägjobb rätt för dig!


 


 


Din roll:


Som marknadskoordinator på Vägjobb har du ansvaret för hur vårt varumärke syns utåt men du har också en aktiv del i vårt säljarbete.

Du har stort eget ansvar att utveckla och stärka vår marknadsföring, e-handel och produktförsäljning både genom utvecklingsprojekt och praktiskt arbete.


 


Dina arbetsuppgifter innebär:


-Planera, producera och utföra uppdateringar på hemsida, sociala medier och nyhetsbrev.

-Arbete med digital marknadsföring, DM och SEO i samverkan med våra partners.

-Hantera orderhandläggning, inkommande förfrågningar och bedriva egen försäljning.

-Hantera leverantörkontakter med inköp, produktsortiment och prissättning.

-Skriva och producera marknadsföringsmaterial och presentationer.

-Ge service och support både inom företaget och till våra kunder.


 


Vem är du?


Vi söker dig som kan arbeta med många arbetsuppgifter parallellt. Du har förmåga att leda dig själv. Samt att ta ansvar för din leverans.

Du vill utvecklas, är nyfiken och kreativ. Att förstå produkterna och utveckla din produktkunskap är viktigt och du måste ha ett eget driv att lära dig.


Våra krav på dig är dokumenterad erfarenhet och goda kunskaper i följande:


- Produktion av traditionell och digital marknadsföring

- Försäljning, gärna B2B

- Professionell textproduktion

- Svenska och affärsengelska i tal och skrift.

- Obehindrat arbete i olika digitala system 


 


Meriterande är kunskap eller erfarenhet från:

- Professionell hantering av sociala medier som Linkedin, Facebook och Instagram.

- Arbete i Wordpress

- E-handel, WooCommerce, SEO, digital annonsering


 


Om Vägjobb i Sverige AB: 


Vägjobb i Sverige AB skapar trygga trafikmiljöer och det gör vi riktigt bra.

Vi är det lilla familjära företaget med mycket muskler och vi har ett stort fokus på kunden och kundens behov.


Det är självklart för oss att ligga i framkant och vara en marknadsledande aktör i branschen.

Vi finns idag i Örebro-, Stockholm- och Göteborgsområdet.

Just nu bygger vi även en helt ny depå i Stockholm som invigs sommaren 2024.

Vägjobb i Sverige AB tillhör koncernen Svevik Industri AB som idag omsätter 1 miljard och som tar nästa kliv under 2024 genom att börsnoteras.


 


Tillträde:?Enligt överenskommelse.


Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än slutdatum. 

Slutdatum för ansökan är 2024-04-01. 

Vid frågor om tjänsten kontakta joakim.tillman@vagjobb.se el madeleine.wallinder@vagjobb.se


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 4
I rollen som ekonomiassistent: 


Du arbetar huvudsakligen med att ge service och support inom företaget.

Du administrerar inkommande ekonomi- och administrationsärenden och ansvarar för vår fakturering. 


 


Vi söker dig med följande egenskaper: 




Du är resultatorienterad, affärsmässig, och ordningsam.  



Du har en förmåga att leda dig själv, vara flexibel och ta ansvar för din leverans. 



Du är digital och arbetar effektivt i företagets IT-miljö. 



Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. 




 


Om Vägjobb i Sverige AB: 


Vägjobb i Sverige AB skapar trygga trafikmiljöer och det gör vi riktigt bra!

Tack vare en bredd av kompetens i företaget tar vi oss an både enkla och komplexa uppdrag med stor framgång.

Vi är det lilla familjära företaget med mycket muskler och vi har ett stort fokus på kunden och kundens behov.  


Att vi ligger i framkant och att vi är en marknadsledande aktör i branschen är för oss en självklarhet.

Vi finns idag i Örebro-, Stockholm- och Göteborgsområdet och just nu bygger vi en helt ny depå i Stockholm som invigs sommaren 2024.

Vägjobb i Sverige AB tillhör koncernen Svevik Industri AB som idag omsätter 1 miljard och tar nästa kliv under 2024 genom att börsnoteras.  


Anställningsform:?Vikariat (1 år), med möjlighet till förlängning. 

Lön:?Enligt överenskommelse. 

Placeringsort:?Örebro 

Omfattning:?100%, viss övertid kan förekomma vid behov 

Tillträde:?Enligt överenskommelse 


 


Då urval sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas tidigare än slutdatum. 

Slutdatum för ansökan är 2024-04-01. 

Vid frågor om tjänsten kontakta calle.alsterfors@vagjobb.se 


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Trafikservicemedarbetare/Lager

Lagerarbetare
Läs mer Feb 16
Det du bl.a kommer arbeta med är:

-Delta aktivt vid projekt utomhus såsom TA-anordningar mm.

-Utföra utleveranser och returer samt övriga administrativa uppgifter.

-Hantera produktion av material samt lastning och packning.

-Dokumentation enligt rutiner.


Vilka är då Vägjobb:


2005 grundades Vägjobb i Örebro. 2018 vart vi en del av Svevik Industri AB.

En koncern som snart omsätter ca 1 miljard och fortsätter att växa.

Vi blir börsnoterade under 2024.

Vi är medlemmar i UN Global Compact.


Vi har depåer i Örebro, Göteborg & Stockholm. I Stockholm bygger vi en ny Depå som kommer invigas under sommaren 2024.

Vi skapar trygga trafikmiljöer genom uthyrning, utbildning, produktförsäljning och egen tillverkning av bland annat vägmärken.

Vi erbjuder tjänster som TA-planer, etablering, TMA, trafikvakter och daglig tillsyn.


Vad kan vi erbjuda Dig:

-En roll med stora utvecklingsmöjligheter.

-ATF.

-Utbildningar.

-Friskvårdsbidrag 5000.-/år.

-Team Vägjobb Sport Club-Olika hälsoaktiviteter, stegtävlingar mm


Vad kan Du erbjuda oss:

-Tidigare erfarenhet inom lager eller vägarbete.

-Lätt för att lära dig, samt lösningsorgienterad.

-God serviceanda och kommunikationsförmåga. Du kommer att ha kundkontakt.

-B-körkort

-Truckkort


Önskvärt om Du har:

-Arbete påväg (APV 1.1-2.3)

-Office 365, excel.

-C-kort


Är du vår nästa stjärna?

Skicka in ditt CV och Personliga brev redan idag.

Urval sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än slutdatum.

Vid frågor om tjänsten kontakta isabelle.ermeryd@vagjobb.se

Varmt välkommen med din ansökan.

Ansök nu