Örebro: Personlig Assistent till man i Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Personlig Assistent till man i Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-20 // Varaktighet: Deltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. 
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

 

Novum är en rikstäckande assistansanordnare som arbetar utifrån en kristen värdegrund vars ambition är att göra skillnad för individen, branschen och i samhället.

Du som personlig assistent kommer att vara behjälplig för en man i 50-årsåldern boende i Örebro. Han behöver hjälp med allt som tillhör vardagen, bland annat hjälp med personlig omvårdnad, hygien, på-och avklädning, fritidsaktiviteter mm.

Uppdragsgivaren har ett stort intresse för att vistas ute i naturen, fågelskådning och musik, så delar du dessa intressen är det ett plus. I hemmet där större delen av arbetet utförs bor även uppdragsgivarens fru och tillsammans har de vuxna barn som inte längre bor hemma. Familjen har en kristen livsåskådning och du som personlig assistent kommer i ditt arbete stundvis förväntas delta fysiskt och utföra personlig assistans i samband med familjens kyrkliga aktiviteter.

Som en del av Novum Assistans är du delaktig som medarbetare genom regelbundna arbetsplatsträffar där utveckling av uppdragen sker. Vi som assistansbolag skapar förutsättningar för de uppgifter som assistansen kräver, i fortlöpande kompetensutveckling utifrån behov i uppdraget. Du som assistent får därmed möjlighet till personlig utveckling både som individ och i din yrkesroll som personlig assistent.

Vem är du som sökande?
Vi söker dig som har en personlig lämplighet för uppdraget. För oss betyder det att du är ansvarsfull, empatisk och lyhörd. Det är viktigt att du både är punktlig och kan passa tider men även flexibel för att ibland kunna hoppa in för att täcka luckor i bemanningen. Vi ser att du är trygg som person och trivs med att ta initiativ, både självständigt och i samspel med andra i grupp.

Önskvärt är även att du har god fysik, är glad och positiv. Personkemin och samspelet mellan dig som assistent och uppdragsgivaren är avgörande för kvaliteten och upplevelsen av arbetet.

För det här uppdraget är det ett krav att du behärskar svenska språket väl fullt ut i både tal och skrift eftersom uppdragsgivaren har ett intresse för skrivande som han behöver hjälp med. Avslutningsvis ser vi det som meriterande om du tidigare har arbetat som personlig assistent eller inom vård- och omsorg. Körkort för personbil är ett krav.

Du får utbildning i de medicinska uppgifterna och fortlöpande kompetensutveckling utifrån behov i uppdraget.

Om anställningen

Anställningen är baserad per timme och vid behov med möjlighet till fast schema framöver. Vi erbjuder fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.

Arbetstiderna varierar och du förväntas kunna arbeta dag, kväll och en eller två nattpass baserat på din schemaläggning.

Urvalsprocessen sker löpande och mer information om uppdraget fås vid en eventuell intervju. Tillträde sker enligt överenskommelse. För anställning hos Novum Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Personlig assistent

Nedan visas andra jobb i Örebro som Personlig assistent.

Nu söker våra medlemmar efter nya personliga assistenter som talar teckensp

Läs mer Sep 5
Just nu söker flera assistansanvändare hos JAG lite extra efter personliga assistenter som talar teckenspråk eller TAKK både för vikariat, timanställningar och fasta tjänster! Vi letar efter personliga assistenter över hela Sverige och särskilt söker vi dig som bor i Örebrotrakten och i Stockholmstrakten.

Som personlig assistent hos oss får du en grundlig introduktionsutbildning så att du kan känna dig trygg i din roll.

Vi tror att du som person är trygg, pedagogisk och initiativrik. Det är meriterande med tidigare erfarenhet inom personlig assistans eller liknande yrken, men ofta är personkemin det som avgör.

Du behöver ha en förståelse för vad personlig assistans är och att den utgår från varje enskild persons behov och önskemål.

Vi medlemmar är både barn och vuxna så beställ gärna ett belastningsregister när du skickar din ansökan då det krävs för att få arbeta som assistent för barn.

Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att genomföra en bakgrundskontroll innan anställning.

Skicka din ansökan redan idag! Vår rekryteringsavdelning arbetar dagligen med att matcha inkomna ansökningar med lediga tjänster.

Annonsens ID-nummer: 209895

Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”

Din arbetsgivare blir JAG Personlig assistans. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstintresse. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE.


Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Vi finns i hela Sverige och har dotterbolag i Norge och Finland.

De vanligaste svaren från våra anställda på frågan Vad är det bästa med jobbet som personlig assistent? är:


- Att göra skillnad för en annan människa

- Variationen, friheten och glädjen

Välkommen du också!

Ansök nu

Personlig assistent till pojke i Örebro

Läs mer Maj 30
Om jobbet
AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg , Malmö, Örebro och Trollhättan. OmsorgsCompagniet i Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och stödboende.

Nu söker vi personal till vår kund i Örebro på heltid samt vid behov. Kunden är en pojke som bor hemma med sin familj och behöver att assistenter även ska kunna följa med honom till skolan. Kunden har epilepsi och använder inhalator och hostmaskin dagligen, så det är en fördel om du har arbetat med vård tidigare och har erfarenhet av detta.
För att du ska kunna ge den bästa assistansen till våra kunder tror vi att du ska vara lyhörd, och ha en god förståelse för vad ett bra bemötande innebär för våra kunder. Att man brinner för att hjälpa andra, du gör ditt yttersta för att kunden ska få den hjälp hen behöver. Att du är ansvarsfull och ödmjuk trygg i dig själv, och du behärskar det svenska språket. Våra kunder har olika behov men alla behöver stöd i vardagen.

Arbetstiderna är främst dagtid och kvällar.
Meriterande:
Erfarenhet av vård och omsorg
Tidigare erfarenhet från personlig assistans
Erfarenhet av Epilepsi

Vi tror även att du är:
- Noggrann
- Tålmodig och ödmjuk
- Serviceinriktad
- Initiativtagare
- Ansvarsfull

OmsorgsCompagniet värnar om både kunder säkerhet och trygghet samt personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

Ansök nu

Personlig assistent sökes Frövi

Läs mer Maj 22
Vill du bli min personliga assistent?Jag är en man på 59 år som söker dig som vill bli min personliga assistent.Jag behöver nu någon som vill arbeta extra vid behov. Som assistent hos mig hjälper man mig med allt det dagliga i livet - från omvårdnad, matlagning och städ till att följa med mig ut i olika sociala sammanhang och träffa folk. Ett av mina största intressen är fiske men också musik, gå på loppis och matlagning.
Vi söker dig som kan arbeta heltid samt extra vid behov. Vår kund har assistans dygnet runt och arbetspassen är fördelade till dagar, kvällar och nätter så du ska därför vara positivt inställd till att kunna arbeta alla tider på dygnet. Arbetstiderna är: 08-17:45 & 17:45-09.00 med sovande jour.
Vem är du?Jag vill gärna att du som söker har någon form av vårderfarenhet. Fast det viktiga är att vi funkar ihop och att du förstår mig då mitt funktionshinder innebär att jag har en del kommunikationssvårigheter, därför behöver du kunna prata bra svenska. Du behöver även ha körkort så du kan skjutsa mig när jag vill använda bilen. Viktigaste är att det finns personkemi, vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet.
Krav är körkort och du behöver kunna behärska svenska i både tal och skrift.
Meriterande är om du har vårderfarenhet.

Omfattning: Heltid samt extra vid behovAntal tjänster: 2Tillträde: Omgående

RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!
Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - BelastningsregistretFör dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team!
Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna.
Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

Ansök nu

Personlig assistent sökes Frövi

Läs mer Maj 27
Vill du bli min personliga assistent?Jag är en man på 59 år som söker dig som vill bli min personliga assistent.Jag behöver nu någon som vill arbeta extra vid behov. Som assistent hos mig hjälper man mig med allt det dagliga i livet - från omvårdnad, matlagning och städ till att följa med mig ut i olika sociala sammanhang och träffa folk. Ett av mina största intressen är fiske men också musik, gå på loppis och matlagning.
Vi söker dig som kan arbeta heltid samt extra vid behov. Vår kund har assistans dygnet runt och arbetspassen är fördelade till dagar, kvällar och nätter så du ska därför vara positivt inställd till att kunna arbeta alla tider på dygnet. Arbetstiderna är: 08-17:45 & 17:45-09.00 med sovande jour.
Vem är du?Jag vill gärna att du som söker har någon form av vårderfarenhet. Fast det viktiga är att vi funkar ihop och att du förstår mig då mitt funktionshinder innebär att jag har en del kommunikationssvårigheter, därför behöver du kunna prata bra svenska. Du behöver även ha körkort så du kan skjutsa mig när jag vill använda bilen. Viktigaste är att det finns personkemi, vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet.
Krav är körkort och du behöver kunna behärska svenska i både tal och skrift.
Meriterande är om du har vårderfarenhet.

Omfattning: Heltid samt extra vid behovAntal tjänster: 2Tillträde: Omgående

RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!
Vid anställning kan ett utdrag ur belastningsregistret behöva uppvisas. Det beställs på polisens hemsida - BelastningsregistretFör dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team!
Ersättning utbetalas i form av timlön. Om inget annat avtalas tillkommer 12% semesterersättning och OB-ersättning. Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna.
Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

Ansök nu

Personliga assistenter till kvinna i Örebro (heltid, deltid och vid behov)

Läs mer Sep 13
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du?
OM TJÄNSTEN
Vi påKura Omsorg söker nu flera personliga assistenter till vår kund i Örebro, med möjlighet att arbeta på heltid, deltid eller vid behov. Arbetspassen är förlagda enligt följande tider:
Kl. 06:00-14:00
Kl. 14:00-23:00
Kl. 23:00-06:00 (vaken natt)

Det är dubbel assistans under dag- och kvällspass, enkel assistans under nattpass.Tillträde sker i samråd där vi gärna ser att du kan starta din introduktion så snart som möjligt.
OM KUNDEN
Kunden är en kvinna i 50-årsåldern som lever med ALS.Hon använder bland annat lyfthjälpmedel, sondmatning och kommunikationsstöd. Som personlig assistent kommer du att bistå med allt som behövs för att hennes vardag ska fungera, inklusive stöd vid dagliga rutiner, hushållssysslor, personlig hygien samt hjälp med av- och påklädning.

ÄR DU DEN VI SÖKER?
Kunden önskar kvinnliga assistenter och vi söker dig som är lugn, trygg i dig själv och har ett stort tålamod.Vi uppskattar att du som person är empatisk och lyhörd för kundens behov. Denna tjänst passardig som vill arbeta med människor och göra vardagen både enklare och mer meningsfull för någon annan!
KRAV
Icke-rökare
Fri från starka dofter, exempelvis parfym och sköljmedel
Goda kunskaper i svenska språket, i tal, skrift och läsförståelse

MERITERANDE
Utbildning eller erfarenhet inom vård- och omsorg

Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!
För anställning hos oss på Kura Omsorgbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.
Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/
ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG
Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss!
DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN
Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.
FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD
Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Meet a Group international AB .

Brand Merchandiser - Örebro

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Sep 7
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

För detta uppdrag behöver du ha ett teknikintresse samt vara lösningsorienterad. Du kommer att arbeta under specifika produktlanseringar vid olika tillfällen under årets gång för att hjälpa varumärket säkerställa god kvalité och implementation av sina produkter hos kundens partnerbutiker.

Lanseringar sker ca 6 gånger om året när nya produkter ska rullas ut, men även andra arbetstillfällen kommer att finnas mellan lanseringar, vid t.ex. semestertider samt möjlighet till andra arbetsuppdrag hos Retail24.

Uppdraget som Brand Merchandiser innefattar att delta i relevanta digitala utbildningar samt ta eget ansvar över att vara påläst i de kunskapsmaterial vi förser dig med inför lansering, detta är av vikt för att kunna utföra ditt uppdrag med bästa möjliga resultat.

Din profil:

Du har ett intresse för teknik & hemelektronik.

Möjlighet att påverka ditt schema / kombinera detta med annan sysselsättning.

Du är utåtriktad och lösningsorienterad! Du är noggrann i ditt arbeta och vill leverera kvalitet i världsklass.

Du kommer att arbeta självständigt med stort eget ansvar för just dina butiker.


Arbetsuppgifter:

Installation av mjukvara.

Montering av grafik.

Montering av hårdvara.

Nedmontering av äldre produkter/hårdvara, inkl. ominstallation av mjukvara.

Lämna möbeln i rent och snyggt skick.

Skicka in detaljerade rapporter om möbelns status.


Krav / Retail24 erbjuda dig:

Körkort och tillgång till egen bil.

Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt. Du förväntas kunna delta aktivt i diskussioner med engelska som arbetsspråk.

Lön enligt Handels avtal.

Bli en del av en snabbväxande arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter.


Tveka inte att skicka in din ansökan idag!

Ansök nu

Starta din karriär direkt efter studenten!

Telefonförsäljare
Läs mer Sep 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning:

Hos oss på Sellify är försäljning en konstform och du behöver ingen tidigare erfarenhet för att börja din resa med oss. Med över ett decennium i branschen besitter vi den expertis som krävs för att forma dig till en framstående säljare och hjälpa dig att uppnå din fulla potential. Vi är stolta över att vara din plattform för framgång och utveckling. Hos oss finns inga gränser för din framtid! Välkommen till Sellify och ta del av en spännande karriär!

____________________________________________________________________________
Varför välja oss för ditt första karriärsteg?

Försäljning för ledande varumärken.

Exklusiv säljutbildning.

Branchens främsta provisioner.

Daglig coachning för individuell tillväxt.

Spännande resetävlingar och priser.

Attraktiv ersättning: Våra medarbetare tjänar i genomsnitt 38 000 kr per månad, med toppsäljare som når upp till imponerande 85 000 kr.


Kvalifikationer och egenskaper vi söker hos dig:

Snart färdig med dina studier och redo för heltidsarbete.

Flytande svenska i tal och skrift.

Driven av mål och positiva resultat.

Ambitiös med storslagna drömmar.


 

Varför Sellify?

Utsedd som Årets Säljpartner i Sverige.

Exceptionellt team med prisbelönta prestationer.

Vi formar vinnare! Trivs i en dynamisk miljö.


Är du redo att ta nästa steg efter studentlivet? Skicka in din ansökan nu och kickstarta din karriär hos oss!

Ansök nu

Account Manager - Tjäna 38.000Kr/månad! (Säljare)

Account manager
Läs mer Sep 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Sellify Group AB
Sellify Group är ett svenskt företag, vi hjälper i dagsläget marknadsledande bolag med deras marknadsföring, vi har valt att specialisera inom just området telekom.
Arbetsbeskrivning:

Som Account Manager på Sellify Group kommer du att representera några av Sveriges största varumärken inom telekombranschen i Sverige. Där du skapar och genererar kvalitativa helhetslösningar åt våra kunder.

Du kommer tillhöra ett team som har en spetskompetens inom yrket, fokuserat och drivet team som brinner för att utvecklas och växa. För att du ska komma in i arbetet på bästa sätt har vi en process som inkluderar utbildning, coachning och olika målsättningar.

Du kommer att arbeta i vårat huvudkontor i centrala Örebro.

Sellify erbjuder:

Garantilön med marknadens högsta provisionser.

Bekväma arbetstider.

Kontor i centrala Örebro

Gedigen säljutbildning.

Lyxfrukost varje fredag.

Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget.

En familjär företagskultur med stark teamkänsla.

Generösa tävlingar med vinster i form av utlandsresor, produkter mm.

Tillsvidareanställning inom 6 månader.


Vi söker dig som:

Besitter hög socialkompetens.



Har lätt för att bygga tillitsfulla relationer.



Trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp.



Är resultatorienterad.



Är målmedveten och tävlingsinriktad.



Har goda kunskaper i svenska språket.


Övrig information

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare

Lön: 23 000,00kr - 47 000,00kr per månad

Andra ersättningstyper:

Bonus

Provisionslön

Resultatbonus


Arbetstider:

Dag

Måndag till fredag


Förmåner:

Extra semesterdagar

Företagsevent

Ansök nu

Lastbilsmekaniker till Örebro!

Lastbilsmekaniker
Läs mer Sep 9
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

SRCE SERVICES söker nu dig som är erfaren och självgående inom området tunga fordon. Du kan också ha jobbat som bilmekaniker. Du blir anställd direkt av kund i Örebro och kommer att jobba med felsökning och reparation samt service på lastbilar och trailerekipage. Du är självgående och samtidigt bra på att samarbeta och tycker om att lösa problem med kvalitet och noggrannhet. Svenska och engelska fungerar bra på arbetsplatsen. Man har kollektivavtal och månar om sin personal. Välkommen att söka idag!

Ansök nu

Däckskiftare - Örebro

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Sep 4
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om jobbet

Vi söker dig som vill jobba som däckskiftare hos vår kund i Örebro.

Har du ett intresse för bilar och vill arbeta som däckskiftare? Just nu söker vi dig som gillar att arbeta fysiskt. Jobbet innebär att du kommer få skifta däck på ett noggrant och ansvarsfullt sätt, tvätta samt lagra däcken på kundens däckhotell. Om du har erfarenhet av t.ex. balansering av däck så kan även detta ingå i dina uppgifter.

Arbetsuppgifter

Du jobbar i lag tillsammans med kollegor och dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att skifta, kontrollera, montera, tvätta, ställa undan och smörja däck.

Om dig:

Vill jobba med kroppen i ett högt tempo under en begränsad tidsperiod.

Flexibel

Samarbetsvillig

Noggrann

Gott kundbemötande

Talar svenska flytande, då det används i mötet med kunder.

Manuellt B-körkort


Meriterande:

Erfarenhet av däckskifte

Jobbat som däckskiftare/däckmontör


Övrig information:

Omfattning: Heltid, tidsbegränsad anställning

Arbetstid: Mån-fre 7.00-16.00 (Övertid förekommer)

Placering: Örebro


Om oss:

Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara.
Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter.

Välkommen till Simplex!

Ansök nu

Site Manager

Logistikchef
Läs mer Sep 2
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

About us:
In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the merchant at heart.

We are obsessed with radically simplifying the parcel shipping and receiving experience. Instabee has swiftly emerged as a force to reckon with in the industry, serving thousands of merchants and millions of consumers.

About the role as Site Manager:
As Site Manager in Örebro, you will be responsible for managing our terminal, fleet, and driver operations to ensure outstanding but cost-efficient service delivery. As a leader you empower our employees to effectively carry out their duties, to take responsibility for our business, and develop in their roles. You will also ensure that the site works for high customer satisfaction and good delivery quality. In this role you will be reporting to the Regional Manager East and work closely with the other Site Managers in the region.

You will, among other things:




Develop the site by initiating and implementing tactical and strategic activities and improvement work that aligns with Instabee's long-term strategies and goals.





Lead, coach and follow up with your employees in their respective assignments.







Managing sorting and driving operations at the terminal to ensure we meet delivery deadlines and without errors.





Analyze and identify cost drivers and be responsible for achieving a cost-effective business.





Managing the scheduling of staff to ensure cost efficiency and staff motivation.





Ensuring the safety of our employees and providing a good work environment.





Being responsible for the recruitment, retention, and development of staff, including performance reviews.







Responsible for the site's budget and KPIs.





Who you are:
We are looking for an operations leader with experience in managing a team, looking to grow in their career. You are a responsible team-player with the ability to combine high ambitions with a prestigeless approach. In order to be successful in this role you will need to be comfortable with an environment characterized by fast pace, rapid changes and growth.




3+ years of proven experience as a successful leader in a similar role, preferably from a growing and/or production-oriented business.





You have a strategic mindset and you come up with creative solutions to challenges.







Experienced in handling staff issues, taking care of teams, and developing staff skills.





You are a role model and have an understanding of how to create a successful culture and strong, healthy teams.





Union negotiation expertise and experience in occupational health and safety is a plus.





Fluent in both Swedish and English





Join our global expansion and unlock endless career opportunities. Apply today!

This recruitment process consists of personality and logical tests via Alva Labs and background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden.

Ansök nu