Örebro: Mötesbokare i centrala Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Mötesbokare i centrala Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-18 // Varaktighet: Heltid

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: 



Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?

Arbetsuppgiften

Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare.

Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp!
Garantilön och provision

Lönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du!
Vem är du?

Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss!
Vad vi erbjuder dig


Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär.

En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget.

En stark gemenskap och en stark lagande som är svår att hitta någon annanstans.

Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön.

Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m.

Centralt beläget kontor i Örebro.



Tillträde

Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan.
Om Reducero

Reducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt, framför allt tack vare alla våra drivna säljare!
Frågor

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på jimmy.lee@reducero.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Besöksbokare/Kundbokare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Besöksbokare/Kundbokare.

Besöksbokare Heltid Örebro

Läs mer Aug 24
Bokningsservice i Sverige AB är Sveriges ledande aktör för besöksbokning inom finans och solceller.
Vår kundkrets består av banker, försäkringsbolag och försäkringsförmedlare. Vi har även uppdragsgivare som är solcellsleverantörer.
Den vi söker ska ha följande bakgrund samt egenskaper:
- Du måste ha erfarenhet av besöksbokning och/eller telemarketing/telefonförsäljning
- Har du erfarenhet inom Finans eller besöksbokning inom solceller är det en stor merit
- Du ska vara självgående och driven
- Du bör vara allmänbildad och gilla att ta kontakt med folk
Trivs du med att ha ett mål att sträva mot, blir sporrad av utmaningar och har en naturlig tävlingsinstinkt är du den vi söker.
Vi söker nu en besöksbokare som jobbar hemifrån eller på vårt kontor i Örebro. Tjänsten är på heltid och månadslönen är fast från 25-35 000:- per månad beroende på erfarenhet och ålder.
Du kommer att ta kontakt med potentiella kunder via telefon/sms/mail och bjuda in dem till möten/webinar gällande pensionsutbildning, finansiell rådgivning eller solcellsinstallation.

Ansök nu

Finsktalande mötesbokare i Örebro

Läs mer Aug 21
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Trivs du med att ha kontakt med människor och jobbar alltid med en hög servicemedvetenhet? Är du trygg med att ta kontakt med potentiella kunder över telefon? Kan du flytande finska? Då kan det här vara tjänsten för dig!

PerformIQ söker nu för kunds räkning säljkoordinator/mötesbokare till kundens kontor i centrala Örebro. Här får du med en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier, idrottskarriär eller annat deltidsjobb, möjlighet att arbeta extra vid behov och samla värdefull arbetslivserfarenhet. Det finns även möjlighet att jobba heltid om du kan både svenska och finska.

Arbetsuppgifterna innebär att du kommer att boka in säljmöten och deltagare till webinar, samt seminarier. I uppdragen hjälper du kunder inom IT-branschen att bland annat hitta nya affärsmöjligheter och komma ut på fler säljmöten. Ett krav är att du kan svenska flytande i tal och skrift samt finska i tal.

Tjänsten innebär:

- Bokning av säljmöten och webinar
- Telefon och dator som arbetsverktyg
- God servicekänsla

Personprofil
Du är en ambitiös person med hög social kompetens, du ska trivas med att skapa kontakter via telefon. Du är en god lyssnare och kan ta in andras argument. Har du vana att arbeta med mötesbokning eller försäljning, och därmed har förmåga att skapa affärsmässiga relationer så är det meriterande. Krav på att du kan svenska och finska i tal och skrift.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som mötesbokare.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid
Lön: Fast
Arbetstid: Vardagar
Plats: Örebro

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som mötesbokare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Danielsson Bergström via helena.bergstrom@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Dansktalande mötesbokare i Örebro

Läs mer Aug 21
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Trivs du med att ha kontakt med människor och jobbar alltid med en hög servicemedvetenhet? Är du trygg med att ta kontakt med potentiella kunder över telefon? Kan du flytande danska? Då kan det här vara tjänsten för dig!

PerformIQ söker nu för kunds räkning säljkoordinator/mötesbokare till kundens kontor i centrala Örebro. Här får du med en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier, idrottskarriär eller annat deltidsjobb, möjlighet att arbeta extra vid behov och samla värdefull arbetslivserfarenhet. Det finns även möjlighet att jobba heltid om du kan både svenska och danska.

Arbetsuppgifterna innebär att du kommer att boka in säljmöten och deltagare till webinar, samt seminarier. I uppdragen hjälper du kunder inom IT-branschen att bland annat hitta nya affärsmöjligheter och komma ut på fler säljmöten. Ett krav är att du kan svenska flytande i tal och skrift samt danska i tal.

Tjänsten innebär:

- Bokning av säljmöten och webinar
- Telefon och dator som arbetsverktyg
- God servicekänsla

Personprofil
Du är en ambitiös person med hög social kompetens, du ska trivas med att skapa kontakter via telefon. Du är en god lyssnare och kan ta in andras argument. Har du vana att arbeta med mötesbokning eller försäljning, och därmed har förmåga att skapa affärsmässiga relationer så är det meriterande. Krav på att du kan svenska och danska i tal och skrift. Meriterande om du kan norska eller finska utöver danska.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som mötesbokare.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid
Lön: Fast
Arbetstid: Vardagar
Plats: Örebro

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som mötesbokare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Danielsson Bergström via helena.bergstrom@performiq.se Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Norsktalande mötesbokare på deltid till bolag i Örebro!

Läs mer Jun 21
Nu söker ett väletablerat konsultbolag mötesbokare till deras verksamhet i Örebro. Gillar du att ringa kalla samtal och drivs av uppsatta mål? Då är du kanske rätt person för rollen som mötesbokare, ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vår kund söker nu en mötesbokare till deras huvudkontor i Örebro då behovet av förstärkning till teamet har ökat. Företaget finns på flera orter i landet och i Norden. I rollen som mötesbokare kommer ditt huvudsakliga ansvar vara att boka möten för deras kunder och även arbeta för att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för affärsutveckling. De primära arbetsuppgifterna är därmed att ringa samtal utefter uppsatta listor och sköta det administrativa arbetet runt mötesbokningar.

Du erbjuds
- En möjlighet att utveckla dina kunskaper inom sälj
- Att jobba med ett engagerat och kunnigt team med bra sammanhållning
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ringa samtal för att boka in möten åt deras kunder
* Kartläggning och administrativt arbete med anknytning till mötesbokningar
* Assistera projektledare vid eventuella behov


VI SÖKER DIG SOM
- Är ute efter en ny utmaning på deltid vid sidan av studier
- Har en gymnasial utbildning
- Behärskar norska flytande i tal
- Har grundläggande datavana

Det är meriterande om du har
- Arbetat som mötesbokare eller liknande tidigare
- Erfarenhet av någon form av säljroll

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Social
- Stabil

Har du hittat till denna annons men är ute efter en heltidsanställning, talar du dessutom norska och svenska? Då har vi en möjlighet för dig, kika in denna annons.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Norsktalande mötesbokare till bolag i Örebro, är du den vi söker?

Läs mer Jun 27
Nu söker ett väletablerat konsultbolag mötesbokare till deras verksamhet i Örebro. Talar du både norska och svenska, gillar att ringa kalla samtal och drivs av uppsatta mål? Då kan du vara rätt person för rollen som mötesbokare, ansök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vår kund söker nu en norsk- och svensktalande mötesbokare till deras huvudkontor i Örebro då behovet av förstärkning till teamet har ökat. Företaget finns på flera orter i landet och i Norden. I rollen som mötesbokare kommer ditt huvudsakliga ansvar vara att boka möten för deras kunder och även arbeta för att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för affärsutveckling. De primära arbetsuppgifterna är därmed att ringa samtal utefter uppsatta listor och sköta det administrativa arbetet runt mötesbokningar.

Du erbjuds
- En möjlighet att utveckla dina kunskaper inom sälj
- Att jobba med ett engagerat och kunnigt team med bra sammanhållning
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner från Academic Work

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ringa samtal för att boka in möten åt deras kunder
* Kartläggning och administrativt arbete med anknytning till mötesbokningar
* Assistera projektledare vid eventuella behov


VI SÖKER DIG SOM
- Är ute efter en ny utmaning på heltid
- Har en gymnasial utbildning
- Behärskar svenska och norska flytande
- Har grundläggande datavana

Det är meriterande om du har
- Arbetat som mötesbokare eller liknande tidigare
- Erfarenhet av någon form av säljroll

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Målmedveten
- Social
- Stabil

Har du hittat till denna annons men är student och ute efter en deltidsanställning? Då har vi en möjlighet för dig, kika in denna annons.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Meet a Group international AB .

Brand Merchandiser - Örebro

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Sep 7
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

För detta uppdrag behöver du ha ett teknikintresse samt vara lösningsorienterad. Du kommer att arbeta under specifika produktlanseringar vid olika tillfällen under årets gång för att hjälpa varumärket säkerställa god kvalité och implementation av sina produkter hos kundens partnerbutiker.

Lanseringar sker ca 6 gånger om året när nya produkter ska rullas ut, men även andra arbetstillfällen kommer att finnas mellan lanseringar, vid t.ex. semestertider samt möjlighet till andra arbetsuppdrag hos Retail24.

Uppdraget som Brand Merchandiser innefattar att delta i relevanta digitala utbildningar samt ta eget ansvar över att vara påläst i de kunskapsmaterial vi förser dig med inför lansering, detta är av vikt för att kunna utföra ditt uppdrag med bästa möjliga resultat.

Din profil:

Du har ett intresse för teknik & hemelektronik.

Möjlighet att påverka ditt schema / kombinera detta med annan sysselsättning.

Du är utåtriktad och lösningsorienterad! Du är noggrann i ditt arbeta och vill leverera kvalitet i världsklass.

Du kommer att arbeta självständigt med stort eget ansvar för just dina butiker.


Arbetsuppgifter:

Installation av mjukvara.

Montering av grafik.

Montering av hårdvara.

Nedmontering av äldre produkter/hårdvara, inkl. ominstallation av mjukvara.

Lämna möbeln i rent och snyggt skick.

Skicka in detaljerade rapporter om möbelns status.


Krav / Retail24 erbjuda dig:

Körkort och tillgång till egen bil.

Goda kunskaper i engelska, både skriftligt och muntligt. Du förväntas kunna delta aktivt i diskussioner med engelska som arbetsspråk.

Lön enligt Handels avtal.

Bli en del av en snabbväxande arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter.


Tveka inte att skicka in din ansökan idag!

Ansök nu

Starta din karriär direkt efter studenten!

Telefonförsäljare
Läs mer Sep 10
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Arbetsbeskrivning:

Hos oss på Sellify är försäljning en konstform och du behöver ingen tidigare erfarenhet för att börja din resa med oss. Med över ett decennium i branschen besitter vi den expertis som krävs för att forma dig till en framstående säljare och hjälpa dig att uppnå din fulla potential. Vi är stolta över att vara din plattform för framgång och utveckling. Hos oss finns inga gränser för din framtid! Välkommen till Sellify och ta del av en spännande karriär!

____________________________________________________________________________
Varför välja oss för ditt första karriärsteg?

Försäljning för ledande varumärken.

Exklusiv säljutbildning.

Branchens främsta provisioner.

Daglig coachning för individuell tillväxt.

Spännande resetävlingar och priser.

Attraktiv ersättning: Våra medarbetare tjänar i genomsnitt 38 000 kr per månad, med toppsäljare som når upp till imponerande 85 000 kr.


Kvalifikationer och egenskaper vi söker hos dig:

Snart färdig med dina studier och redo för heltidsarbete.

Flytande svenska i tal och skrift.

Driven av mål och positiva resultat.

Ambitiös med storslagna drömmar.


 

Varför Sellify?

Utsedd som Årets Säljpartner i Sverige.

Exceptionellt team med prisbelönta prestationer.

Vi formar vinnare! Trivs i en dynamisk miljö.


Är du redo att ta nästa steg efter studentlivet? Skicka in din ansökan nu och kickstarta din karriär hos oss!

Ansök nu

Account Manager - Tjäna 38.000Kr/månad! (Säljare)

Account manager
Läs mer Sep 10
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Sellify Group AB
Sellify Group är ett svenskt företag, vi hjälper i dagsläget marknadsledande bolag med deras marknadsföring, vi har valt att specialisera inom just området telekom.
Arbetsbeskrivning:

Som Account Manager på Sellify Group kommer du att representera några av Sveriges största varumärken inom telekombranschen i Sverige. Där du skapar och genererar kvalitativa helhetslösningar åt våra kunder.

Du kommer tillhöra ett team som har en spetskompetens inom yrket, fokuserat och drivet team som brinner för att utvecklas och växa. För att du ska komma in i arbetet på bästa sätt har vi en process som inkluderar utbildning, coachning och olika målsättningar.

Du kommer att arbeta i vårat huvudkontor i centrala Örebro.

Sellify erbjuder:

Garantilön med marknadens högsta provisionser.

Bekväma arbetstider.

Kontor i centrala Örebro

Gedigen säljutbildning.

Lyxfrukost varje fredag.

Möjligheten att klättra till högre tjänster inom bolaget.

En familjär företagskultur med stark teamkänsla.

Generösa tävlingar med vinster i form av utlandsresor, produkter mm.

Tillsvidareanställning inom 6 månader.


Vi söker dig som:

Besitter hög socialkompetens.



Har lätt för att bygga tillitsfulla relationer.



Trivs med att arbeta självständigt likväl som i grupp.



Är resultatorienterad.



Är målmedveten och tävlingsinriktad.



Har goda kunskaper i svenska språket.


Övrig information

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare

Lön: 23 000,00kr - 47 000,00kr per månad

Andra ersättningstyper:

Bonus

Provisionslön

Resultatbonus


Arbetstider:

Dag

Måndag till fredag


Förmåner:

Extra semesterdagar

Företagsevent

Ansök nu

Lastbilsmekaniker till Örebro!

Lastbilsmekaniker
Läs mer Sep 9
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

SRCE SERVICES söker nu dig som är erfaren och självgående inom området tunga fordon. Du kan också ha jobbat som bilmekaniker. Du blir anställd direkt av kund i Örebro och kommer att jobba med felsökning och reparation samt service på lastbilar och trailerekipage. Du är självgående och samtidigt bra på att samarbeta och tycker om att lösa problem med kvalitet och noggrannhet. Svenska och engelska fungerar bra på arbetsplatsen. Man har kollektivavtal och månar om sin personal. Välkommen att söka idag!

Ansök nu

Däckskiftare - Örebro

Däckmontör/Däck- och hjulmekaniker
Läs mer Sep 4
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om jobbet

Vi söker dig som vill jobba som däckskiftare hos vår kund i Örebro.

Har du ett intresse för bilar och vill arbeta som däckskiftare? Just nu söker vi dig som gillar att arbeta fysiskt. Jobbet innebär att du kommer få skifta däck på ett noggrant och ansvarsfullt sätt, tvätta samt lagra däcken på kundens däckhotell. Om du har erfarenhet av t.ex. balansering av däck så kan även detta ingå i dina uppgifter.

Arbetsuppgifter

Du jobbar i lag tillsammans med kollegor och dina främsta arbetsuppgifter kommer vara att skifta, kontrollera, montera, tvätta, ställa undan och smörja däck.

Om dig:

Vill jobba med kroppen i ett högt tempo under en begränsad tidsperiod.

Flexibel

Samarbetsvillig

Noggrann

Gott kundbemötande

Talar svenska flytande, då det används i mötet med kunder.

Manuellt B-körkort


Meriterande:

Erfarenhet av däckskifte

Jobbat som däckskiftare/däckmontör


Övrig information:

Omfattning: Heltid, tidsbegränsad anställning

Arbetstid: Mån-fre 7.00-16.00 (Övertid förekommer)

Placering: Örebro


Om oss:

Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara.
Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter.

Välkommen till Simplex!

Ansök nu

Site Manager

Logistikchef
Läs mer Sep 2
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

About us:
In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the merchant at heart.

We are obsessed with radically simplifying the parcel shipping and receiving experience. Instabee has swiftly emerged as a force to reckon with in the industry, serving thousands of merchants and millions of consumers.

About the role as Site Manager:
As Site Manager in Örebro, you will be responsible for managing our terminal, fleet, and driver operations to ensure outstanding but cost-efficient service delivery. As a leader you empower our employees to effectively carry out their duties, to take responsibility for our business, and develop in their roles. You will also ensure that the site works for high customer satisfaction and good delivery quality. In this role you will be reporting to the Regional Manager East and work closely with the other Site Managers in the region.

You will, among other things:




Develop the site by initiating and implementing tactical and strategic activities and improvement work that aligns with Instabee's long-term strategies and goals.





Lead, coach and follow up with your employees in their respective assignments.







Managing sorting and driving operations at the terminal to ensure we meet delivery deadlines and without errors.





Analyze and identify cost drivers and be responsible for achieving a cost-effective business.





Managing the scheduling of staff to ensure cost efficiency and staff motivation.





Ensuring the safety of our employees and providing a good work environment.





Being responsible for the recruitment, retention, and development of staff, including performance reviews.







Responsible for the site's budget and KPIs.





Who you are:
We are looking for an operations leader with experience in managing a team, looking to grow in their career. You are a responsible team-player with the ability to combine high ambitions with a prestigeless approach. In order to be successful in this role you will need to be comfortable with an environment characterized by fast pace, rapid changes and growth.




3+ years of proven experience as a successful leader in a similar role, preferably from a growing and/or production-oriented business.





You have a strategic mindset and you come up with creative solutions to challenges.







Experienced in handling staff issues, taking care of teams, and developing staff skills.





You are a role model and have an understanding of how to create a successful culture and strong, healthy teams.





Union negotiation expertise and experience in occupational health and safety is a plus.





Fluent in both Swedish and English





Join our global expansion and unlock endless career opportunities. Apply today!

This recruitment process consists of personality and logical tests via Alva Labs and background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden.

Ansök nu