Örebro: Logistikingenjör inom underhåll till försvarsindustrin

Hitta ansökningsinfo om jobbet Logistikingenjör inom underhåll till försvarsindustrin i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-17 // Varaktighet: Heltid

Om tjänsten
Det finns idag en allt större efterfrågan på robusta kommunikationslösningar, både militärt och civilt. Vår kund är en nordisk lösnings- och konsultpartner med tjänster inom bland annat digital transformation, cybersäkerhet och totalförsvar. Kunden är ett självständigt bolag inom en försvars- och säkerhetskoncern. Till kontoret i Arboga söker vi nu en Logistikingenjör inom underhållslösningar till en avdelning som arbetar mot militära kunder. Gruppen består idag av 37 kollegor med olika kompetenser och som värderar att ha roligt tillsammans på jobbet.

När du börjar kommer du att få förutsättningar att komma in i rollen samt för att utvecklas och kompetensbredda under tidens gång. Här söker vi dig som vill bli en del av ett bolag som gör skillnad. För den här tjänsten kommer du att komma in som konsult via oss på Cleverex och arbeta ute hos vår kund. Förutsatt att allt fungerar bra i samarbetet är ambitionen att du ska gå över till dem på sikt.

Du erbjuds
• Förutsättningar och verktyg för att utvecklas i din roll och på arbetsplatsen. Möjlighet ges att både fördjupa och bredda din kompetens!
• Varierande arbetsroll där du kommer få testa på olika områden och därefter välja det som är mest intressant för dig
• Tryggt och utvecklande ledarskap från närmsta chefer

Arbetsuppgifter
Som Logistikingenjör kommer du att spela en central roll i projektets hela livscykel, från start till avveckling. Dina ansvarsområden inkluderar:
• Planering av materialanskaffning, fördelning och registrering i försvarets Grund och förvaltningsdata-system.
• Säkerställande av projektgenomförande och produktion av nödvändig dokumentation.
• Stöd i avvecklingsfasen genom teknisk analys och framtagning av avvecklingsdokument.

Denna tjänst ger dig möjlighet att vara en nyckelspelare i en komplex arbetsmiljö med många olika system och uppdrag inom försvarssektorn. Du kommer också ha möjlighet att delta i kunskapsutbyten och kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ditt team och kollegor.

Din profil
• Du har civil-/högskoleingenjörsutbildning eller motsvarande kompetens inom tele-datakommunikation
• Eller så har du studerat en relevant utbildning inom logistik
• Framför allt har du ett stort intresse för teknik och försvarsfrågor
• Kan kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Är svensk medborgare samt har B-körkort
• Det är meriterande med erfarenhet från försvarsindustrin

Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess där det kommer krävas att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning av en myndighet.

Vem är du som söker? Vi tror att rätt person är driven, nyfiken samt har ett stort intresse för teknik och vill utvecklas inom sitt specialistområde. Vi tror att en av dina starkare egenskaper är din samarbetsförmåga som märks i både arbetsgruppen såväl som när du är på plats hos kunden. Vi tror du är självständig på så vis att du är orädd och en av dina styrkor är din ansvarstagande förmåga. Vidare tror vi att du är en öppen person som tycker om att skoja till det under rasterna, något som är avgörande för att passa in i gruppen!

Övrigt
• Start: Så snart som möjligt
• Omfattning: Heltid
• Plats: Arboga

Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av oss. Du är välkommen med frågor till rekrytering@cleverex.se

Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Logistikingenjör

Nedan visas andra jobb i Örebro som Logistikingenjör.

Projektledare inom elektrifieringsområdet

Läs mer Feb 6
Som konsult på Jefferson Wells spelar du en central roll som Projektledare för elektrifieringsprojekt hos vår kund i Örebro. Du kommer att leda projekt för att utveckla nya produkter och lösningar inom elektrifieringsområdet. Din roll sträcker sig från projektstart till avslut, inklusive etablering, planering, teamhantering, budgetering, genomförande och uppföljning.

Som konsult på Jefferson Wells spelar du en central roll som Projektledare för elektrifieringsprojekt hos vår kund i Örebro. Du kommer att leda projekt för att utveckla nya produkter och lösningar inom elektrifieringsområdet. Din roll sträcker sig från projektstart till avslut, inklusive etablering, planering, teamhantering, budgetering, genomförande och uppföljning.

Rollbeskrivning

Vi letar efter en metodisk och erfaren projektledare med beprövad erfarenhet av att leverera komplexa projekt. Ledarskapsfärdigheter och förmågan att etablera och vårda en effektiv projekt- och företagskultur är avgörande för att lyckas i denna roll. Vi söker dig som har en djärv attityd till att tänka nytt och vill vara med och forma framtidens elektrifierade lösningar för olika tillämpningar.

Ansvarsområden

* Projektledning i samarbete med produktchefer inom elektrifieringsprojektet
* Bedömning av projektmetodik och förslag till beslut
* Projektplanering och riskbedömning
* Resursplanering och säkring av team
* Identifikation av beroenden och samordning av arbetet
* Riskhantering och interaktion med intressenter
* Rapportering till projektstyrning och samarbetsforum
* Budgetuppföljning och projektutvärdering

Krav och erfarenheter

Vi söker en serviceinriktad person med erfarenhet av olika projektmetodiker och ledarskap. Du bör vara väl bevandrad i Microsoft Office-paketet och ha administrativa färdigheter. Erfarenhet eller kunskap inom kraftelektronik är meriterande. Du behöver vara flytande i engelska både i tal och skrift. Du har erfarenhet från gruv- och/eller byggindustrin/utrustningsbranschen

Placeringen för rollen är flexibel och internationella resor kan förekomma för att möta intressenter och samarbeta med projektteam över hela världen.

Ansök nu:

För att ansöka om tjänsten, klicka på knappen "Ansök nu". Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Malin Löf via e-post: malin.lof@jeffersonwells.se eller telefonnummer: 019-16 65 56.

Vi kommer att tillsätta uppdraget så snart vi hittat rätt person, så skicka in din ansökan snarast möjligt! Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare till gruvindustrin

Läs mer Dec 22
Är du en driven Projektledare/Verksamhetsutvecklare med erfarenhet av att leda projekt inom administrativa och processorienterade områden? Då kan detta tillfälliga konsultuppdrag vara din nästa spännande utmaning. Här får du möjligheten att vara en nyckelspelare i ett framstående företag och bidra till innovativa projekt.

Uppdragets Detaljer:

Startdatum: januari - februari 2024

Uppdragslängd: 6-9 månader



Ansvarsområden:

* Ledning och genomförande av förbättringsprojekt inom administrativa och processorienterade områden.
* Samordning och säkerställande av effektiva arbetsflöden genom att agera som länk mellan olika avdelningar.



Kvalifikationer:

* Relevant akademisk examen inom projektledning, verksamhetsutveckling eller liknande.
* Erfarenhet av projektledning och verksamhetsutveckling.
* Administrativ skicklighet och processorienterat lösningsfokus.
* Stark analytisk förmåga och problemlösningsförmåga.
* Utmärkt kommunikationsförmåga för effektivt samarbete med olika team och intressenter.
* Självständig och initiativtagande för att genomföra förändringar och förbättringar.



Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö och möjligheten att vara en central del av spännande och innovativa projekt.



Ansökan:

För att söka tjänsten, klicka på knappen "Ansök nu". Vid frågor, kontakta Malin Löf, Konsultchef på Jefferson Wells, via e-post: malin.lof@jeffersonwells.se. Ta steget mot en spännande framtid som Projektledare/Verksamhetsutvecklare med oss!



Jefferson Wells - Din Partner för Framgång!

Ansök nu

Compliance Officer till välkänt företag inom industrin

Läs mer Nov 14
Är du en analytisk person som vill arbeta med att bidra till en god regelefterlevnad? Ta vara på möjligheten och sök tjänsten som Compliance Officer till vår kund för ett distansuppdrag, urval sker löpande!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår kunds räkning en Compliance Officer. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund under 8 månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Arbetsuppgifter
Som Compliance Officer arbetar du strategiskt med att ge råd och kontrollera efterlevnaden av olika regelverk som är av vikt för kundens verksamhet. Rollen innebär att du hanterar, ger råd och övervakar efterlevnadsaktiviteter. Du säkerställer efterlevnad av lagar, förordningar och interna policyer. Du kommer identifiera och arbeta mot att minska efterlevnadsrisk inom ditt ansvarsområde.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta:
• Leda och ge råd om efterlevnadsaktiviteter inom ditt ansvarområde.
• Hålla information uppdaterad och ge råd om regulatoriska och juridiska krav i frågor om efterlevnad.
• Identifiera efterlevnadsrisker inom ditt ansvarsområde och arbeta med verksamheten för att minska efterlevnadsrisker.
• Övervaka eller genomföra efterlevnadsaktiviteter inom ansvarsområdet.
• Övervaka eller implementera efterlevnadspolicyer.
• Utveckla och/eller implementera utbildningsmallar och processer för att hantera efterlevnadsrisker och dela bästa praxis.
• Säkerställa efterlevnad av The Sandvik Way, tillämplig lagstiftning och etablerade policyer och procedurer inom ansvarsområdet.

Vi söker dig som
Har en universitetsutbildning inom juridik eller annat närliggande ämne. Du har flera års erfarenhet av arbete med regelefterlevnad. Vidare har du kunskap och erfarenhet inom avtalsskrivning och GDPR. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vår kund. Du är en ansvarstagande och engagerad person med hög integritet och stor framåtanda.
Vidare behöver du vara kvalitetsmedveten, ha en hög analytisk förmåga samtidigt som du har en god samarbets- och kommunikationsförmåga.

START: 1 januari 2024
OMFATTNING: Heltid
STAD: Enbart distansarbete
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Hörnsten

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Ansök nu

Operativ inköpare till Proteinbolaget

Läs mer Okt 19
Vill du arbeta på ett ledande företag inom kosttillskott och träning och bli en del av ett framgångsrikt tillväxtbolag? Proteinbolaget söker en driven och analytisk Operativ inköpare som vill vara med att fortsätta utveckla det egna varumärket GAAM till nästa nivå. Välkommen med din ansökan, löpande urval!

Information om tjänsten
Med ett brett sortiment av kosttillskott och hälsoprodukter representerar Proteinbolaget en destination för träning och hälsa. Visionen är tydlig: att guida sina kunder genom djungeln av kosttillskott och sportnutrition och med det göra hälsosamma livsstilar enklare, roligare och tillgängligt för alla. Proteinbolaget fortsätter sin framgångsresa och Professionals Nord söker därför för deras räkning en Operativ inköpare.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Proteinbolagets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds

• En rolig och fartfylld arbetsplats där du omges av drivna och härliga kollegor
• Goda möjligheter till att med ett driv och engagemang utvecklas i din roll som Operativ inköpare

Arbetsuppgifter
Som Operativ inköpare tillhör du inköpsteamet och rapporterar direkt till inköpschef. Du kommer i första hand arbeta med inköp av det egna varumärket GAAM. Rollen innebär mycket extern kontakt med leverantörer. Du har även flera kontaktytor internt och arbetar nära exempelvis produktutvecklingsteamet, sälj, lager, marknad och ledning.

Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara:

• Planering av orderläggning och avrop
• Orderläggning och orderuppföljning
• Ansvarig för enklare form av prognos
• Utföra leverantörsuppföljningar med en enklare analys av leveransprecision, servicegrad och lagerstatus
• Bidra till att utveckla inköpsstrategier för att möta Proteinbolagets behov samt bidra med förslag på utveckling av processer och tillvägagångsätt för att uppnå större effektivitet och lönsamhet
• Identifiera kostnader och möjliga marginalförstärkande åtgärder och rapportera det vidare

Vi söker dig som:
har en eftergymnasial utbildning, gärna mot inköp, alternativt arbetslivserfarenhet som av oss bedöms likvärdig. Det är en fördel om du har tidigare arbetslivserfarenhet av arbetsuppgifterna som nämns ovan.

Vidare har du god systemvana samt mycket goda kunskaper i Excel. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Operativ inköpare. Du är analytisk, målinriktad och strukturerad med god förmåga att förstå samband och flöden. Du får en stor kontaktyta i rollen, både internt och externt, och du bör således vara en god kommunikatör samt duktig på att skapa och bibehålla relationer. Vidare tar du ansvar för ditt arbete och driver självständigt dina arbetsuppgifter framåt. Självklart ser vi det som extra positivt om du har ett genuint intresse för Proteinbolagets produkter!

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro eller Karlskoga
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Lovisa Berglund

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Cleverex Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Cleverex Bemanning AB .

Spontanansökan - Industri & Logistik - Örebro

Lagerarbetare
Läs mer Aug 29
Om tjänsten
Cleverex Bemanning är mer än bara ett företag. Vi är en familj som tror på att varje individ har unika talanger och färdigheter att erbjuda. När du väljer att arbeta med oss, kan du förvänta dig:

Utvecklingsmöjligheter: Vi tror på din potential och erbjuder ständiga möjligheter för professionell och personlig tillväxt.
Gemenskap: : Vi tror på samarbete och skapandet av en positiv och stödjande arbetsmiljö.
Mångfald och inkludering: Vi välkomnar och värdesätter alla bakgrunder och erfarenheter, skapar en inkluderande arbetsplats.

Skicka in din ansökan nu!

Vi uppmanar dig att skicka in ditt CV och ett personligt brev som berättar om dina mål och passion. Genom att bli en del av vårt nätverk kommer du att finnas med i våra register när vi matchar tjänster med kandidater. Låt oss tillsammans skapa en bättre framtid för oss själva och våra kunder.

Skicka din ansökan genom vårt enkla ansökningsformulär på vår hemsida. Vi ser fram emot att lära känna dig och möjligen välkomna dig till Cleverex Bemanning!

Ansök nu

Junior on-site support i Karlskoga

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 13
Om tjänsten
Nu hjälper vi vår kund i Karlskoga att hitta onsite support. Vår kund är känd för sin banbrytande teknik och starka värderingar som speglar kvalité, respekt och samarbete. Denna roll är en utmärkt möjlighet för dig som är i början av din IT karriär och vill arbeta i en miljö där varje dag erbjuder nya möjligheter att lära. Gillar du att lösa tekniska problem på fritiden? Nu har du chansen att arbeta med det på heltid! Start för tjänsten är så snart som möjligt.

Du kommer att arbeta genom oss på Cleverex Bemanning och spendera dina arbetsdagar hos vår kund i Karlskoga. Detta är ett konsultuppdrag på ca 10 månader, om allt känns bra i samarbetet finns det möjlighet till en förlängning.


Du erbjuds
• En plats i ett företag som värdesätter innovation och personlig utveckling.
• Möjlighet att arbeta med en bred teknisk plattform och få erfarenhet av ledande teknologier.
• En kultur som uppmuntrar till samarbete, respekt och öppenhet.

Arbetsuppgifter
Vi söker en konsult som ska stötta Onsite Support Technicians i det dagliga arbetet med att installera, leverera och koppla in datorer och annan klientnära hårdvara. Du erbjuds en utbildning på plats. Exempel på arbetsuppgifter
• Support av skrivare och konferensrum.
• Lösa problem och supporta användare där fjärrstyrning inte fungerar eller räcker till.
• Installera och leverera datorer och annan klientnära IT-hårdvara samt säkerställa att register för hårdvaran är uppdaterad.
• Dokumentera ärenden i kunskapsdatabas och i ärendehanteringssystemet för både slutanvändare och IT-resurser.
• Säkerställa att leveransen från den lokala On-Site Support är hög inom alla ansvarsområden.

Din profil
• Du har en avklarad gymnasial utbildning, med fördel inom teknik
• Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Svensk medborgare och har ett rent belastningsregister, då rollen kräver säkerhetsklassning.
• Har erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem och slutanvändarsupport
Vidare värderar vi dina personliga egenskaper. Du har ett brinnande intresse för teknik och hjälper gärna andra med tekniska problem. Ditt förhållningssätt är prestigelöst och du är pedagogisk.

Övrigt
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Heltid
Placering: Karlskoga
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av rekrytering@cleverex.se


Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Ansök nu

Student? Jobba extra som lagermedarbetare på Avantor

Lagerarbetare
Läs mer Aug 28
Om tjänsten
I Örebro har VWR, som är en del av Avantor, sitt nordiska distributionscenter varifrån man dagligen levererar laboratorieutrustning både direkt till kund och till andra lager inom gruppen.
Vi på Cleverex bemanning söker just nu studenter till vår Avantor. Vi ser att du kan arbeta minst två vardagar i veckan dagtid.




Du erbjuds
• De tillämpar en rotationsprincip som ger dig stimulerande och flexibla arbetsuppgifter.
• Härliga kollegor.
• En fadder under din upplärning för att säkerställa att du får bästa förutsättningar för att lyckas i ditt arbete.



Arbetsuppgifter
Som lagermedarbetare plockar du och packar laboratorieutrustning både direkt till kund och andra lager inom gruppen. Ca 30% av volymen består av kemikalier vilket innebär att man tillämpar ADR regelverk. Du kommer främst att använda dig av smalgångstruckar (plocktruckar) samt ledstaplare i ditt arbete.

I jobbet ingår följande moment:
• Diverse uppgifter som hör till lager som exempelvis plock, pack, fylla på hyllor och paketsortering.
• Truckkörning


Din profil
Vi söker dig som studerar eller har ett annat arbete på minst 50% och vill jobba minst två dagar i veckan.
Vi tror att du som söker är en initiativtagande och ansvarsfull person som trivs med att arbeta både individuellt och i grupp. I den här processen lägger vi större fokus på dina personliga egenskaper.
Vi ser gärna att du har:
• Truckkort A+B
• Goda kunskaper i svenska och engelska



Övrigt
Start: enligt överenskommelse

Omfattning: deltid på 50%

Placering: Örebro

Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av rekrytering@cleverex.se

Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Ansök nu

Jobba deltid som restaurangbiträde på ISS Facility i Örebro

Restaurangbiträde
Läs mer Sep 4
Om tjänsten
ISS Facility är en ledande aktör inom facility management och erbjuder spännande möjligheter inom servicebranschen. Nu söker vi efter en person som kan arbeta deltid i restaurangen på en av deras kunder. Vi söker två konsulter att förstärka teamet hos ISS Facility i Örebro.


Du erbjuds
Denna tjänst är perfekt för dig som är student och har minst 1,5 år kvar av studierna. Du kommer att ha chansen att utveckla din kompetens inom service och bemötande i en professionell miljö.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera att fylla på buffén, bemanna kassan och säkerställa att miljön är ren och snygg. Tjänsten kräver att du är stresstålig och har förmågan att ta egna initiativ.


Din profil
För att lyckas i denna roll bör du uppfylla följande krav:
• Du studerar vid högskola eller universitet och har minst 1,5 år kvar
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom kök och restaurangmiljö.

Vi ser gärna att du som söker har en naturlig servicekänsla och kan ta egna initiativ. Det är viktigt att du kan hoppa in när situationen kräver det och är kapabel att hantera stressiga situationer. Om du tidigare har arbetat inom restaurangbranschen och har erfarenhet av kassahantering, så ser vi det som en betydande fördel.


Övrigt
Start: Omgående
Plats: Örebro - Gustavsvik
Omfattning: Deltid, ca 2-3 pass i veckan om 4-8h
Vakanta platser: 2

Om du är redo att ta dina första steg inom branschen och tror att du har rätt kompetens och inställning för denna tjänst, skicka in din ansökan redan idag!


Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Ansök nu

Jobba deltid som restaurangbiträde på ISS Facility i Örebro

Restaurangbiträde
Läs mer Aug 15
Om tjänsten
ISS Facility är en ledande aktör inom facility management och erbjuder spännande möjligheter inom servicebranschen. Nu söker vi efter en person som kan arbeta deltid i restaurangen på en av deras kunder. Vi söker två konsulter att förstärka teamet hos ISS Facility i Örebro.


Du erbjuds
Denna tjänst är perfekt för dig som är student och har minst 1,5 år kvar av studierna. Du kommer att ha chansen att utveckla din kompetens inom service och bemötande i en professionell miljö.

Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera att fylla på buffén, bemanna kassan och säkerställa att miljön är ren och snygg. Tjänsten kräver att du är stresstålig och har förmågan att ta egna initiativ.


Din profil
För att lyckas i denna roll bör du uppfylla följande krav:
• Du studerar vid högskola eller universitet och har minst 1,5 år kvar
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom kök och restaurangmiljö.

Vi ser gärna att du som söker har en naturlig servicekänsla och kan ta egna initiativ. Det är viktigt att du kan hoppa in när situationen kräver det och är kapabel att hantera stressiga situationer. Om du tidigare har arbetat inom restaurangbranschen och har erfarenhet av kassahantering, så ser vi det som en betydande fördel.


Övrigt
Start: Omgående
Plats: Örebro - Gustavsvik
Omfattning: Deltid, ca 2-3 pass i veckan om 4-8h
Vakanta platser: 2

Om du är redo att ta dina första steg inom branschen och tror att du har rätt kompetens och inställning för denna tjänst, skicka in din ansökan redan idag!


Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Ansök nu

Konsultansvarig till Maxitech i Örebro

Personalansvarig
Läs mer Aug 12
Om tjänsten
Är du redo för att hoppa på en tillväxtresa? Just nu hjälper vi på Cleverex Bemanning Maxitech att rekrytera deras nästa konsultansvarige. Nu erbjuds du chansen att vara med och bygga och skala upp Maxitech tillsammans med engagerade eldsjälar till kollegor. Rollen är varierande där du attraherar, rekryterar och leder marknadens bästa IT/Tech konsulter. Du är ansvarig för att säkerställa konsulternas välmående, trivsel och att bygga vidare på företagskulturen samt vårda kundrelationer. Är du en tävlingsmänniska som vill vara med att utveckla ett bolag? Kommer du dessutom från rekryterings-, bemannings-, eller konsultbranschen? Då är detta definitivt ett nästa steg för dig.

Maxitech är ett konsultbolag som är experter inom IT/Tech och erbjuder branschens vassaste kompetenslösningar. De har 3 starka värdeord som efterlevs: transparens, inkludering och utveckling. De är en modern arbetsplats med en unik affärsmodell. Maxitech är entreprenörsdrivna och ett medarbetarägt konsultbolag som värdesätter eget beslutsfattande.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att vi på Cleverex Bemanning är rekryteringspartner till Maxitech och att du kommer att bli direktanställd hos dem.


Du erbjuds
• En arbetsplats med högt i tak, engagerade och drivna kollegor som vill se dig lyckas
• Livsbalans mellan arbete och fritid- frihet under ansvar
• Möjlighet till att forma din roll och att få växa i rollen

Arbetsuppgifter
Som konsultansvarig för Örebro-kontoret har du en tvådelad roll. Du kommer att arbeta med fortsatt tillväxt genom att attrahera och rekrytera marknadens bästa IT/Tech– konsulter. Parallellt med detta kommer du att leda ett team konsulter inom områdena som exempelvis systemutveckling, arkitektur och projektledning. I det ingår att säkerställa deras välmående och trivsel samt bygga vidare på företagets kultur och vårda kundrelationer. I dina dagliga arbetsuppgifter kommer du:
• Fånga upp kompetensbehov hos kund
• Hantera hela rekryteringsprocessen av nya konsulter
• Ansvara för kundrelationer
• Ansvara för on- och offboarding, konsultavstämningar och personalaktiviteter såsom AWs och kontorsevent

Din profil
Vem söker vi? Du uppfyller följande krav:
• Har tidigare arbetet inom rekryterings-, bemannings-, eller konsultbranschen som säljare, rekryterare eller konsultchef inom IT/Tech
• Har hanterat personal med ett coachande ledarskap och erfarenhet av kundansvar
• Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha jobbat som säljare inom konsultbranschen eller har insikt i IT-branschen
Vidare värderar vi dina personliga egenskaper och kompetenser starkt! För att lyckas i rollen ser vi att du har ett värderingsstyrt ledarskap som bygger på ömsesidig respekt och transparens. Du är strukturerad och samtidigt flexibel, med förmåga att omprioritera mellan högt och lågt. Som person är du prestigelös i ditt förhållningssätt och hoppar in där du behövs. Givetvis ser vi att du har ett genuint intresse för att arbeta med människor.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Örebro
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av rekryterande ansvarig: gabriella.saume@cleverex.se


Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Ansök nu