Örebro: Operativ inköpare till Proteinbolaget

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operativ inköpare till Proteinbolaget i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-10-19 // Varaktighet: Heltid

Vill du arbeta på ett ledande företag inom kosttillskott och träning och bli en del av ett framgångsrikt tillväxtbolag? Proteinbolaget söker en driven och analytisk Operativ inköpare som vill vara med att fortsätta utveckla det egna varumärket GAAM till nästa nivå. Välkommen med din ansökan, löpande urval!

Information om tjänsten
Med ett brett sortiment av kosttillskott och hälsoprodukter representerar Proteinbolaget en destination för träning och hälsa. Visionen är tydlig: att guida sina kunder genom djungeln av kosttillskott och sportnutrition och med det göra hälsosamma livsstilar enklare, roligare och tillgängligt för alla. Proteinbolaget fortsätter sin framgångsresa och Professionals Nord söker därför för deras räkning en Operativ inköpare.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Proteinbolagets önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds

• En rolig och fartfylld arbetsplats där du omges av drivna och härliga kollegor
• Goda möjligheter till att med ett driv och engagemang utvecklas i din roll som Operativ inköpare

Arbetsuppgifter
Som Operativ inköpare tillhör du inköpsteamet och rapporterar direkt till inköpschef. Du kommer i första hand arbeta med inköp av det egna varumärket GAAM. Rollen innebär mycket extern kontakt med leverantörer. Du har även flera kontaktytor internt och arbetar nära exempelvis produktutvecklingsteamet, sälj, lager, marknad och ledning.

Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara:

• Planering av orderläggning och avrop
• Orderläggning och orderuppföljning
• Ansvarig för enklare form av prognos
• Utföra leverantörsuppföljningar med en enklare analys av leveransprecision, servicegrad och lagerstatus
• Bidra till att utveckla inköpsstrategier för att möta Proteinbolagets behov samt bidra med förslag på utveckling av processer och tillvägagångsätt för att uppnå större effektivitet och lönsamhet
• Identifiera kostnader och möjliga marginalförstärkande åtgärder och rapportera det vidare

Vi söker dig som:
har en eftergymnasial utbildning, gärna mot inköp, alternativt arbetslivserfarenhet som av oss bedöms likvärdig. Det är en fördel om du har tidigare arbetslivserfarenhet av arbetsuppgifterna som nämns ovan.

Vidare har du god systemvana samt mycket goda kunskaper i Excel. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Operativ inköpare. Du är analytisk, målinriktad och strukturerad med god förmåga att förstå samband och flöden. Du får en stor kontaktyta i rollen, både internt och externt, och du bör således vara en god kommunikatör samt duktig på att skapa och bibehålla relationer. Vidare tar du ansvar för ditt arbete och driver självständigt dina arbetsuppgifter framåt. Självklart ser vi det som extra positivt om du har ett genuint intresse för Proteinbolagets produkter!

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro eller Karlskoga
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Lovisa Berglund

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Logistikingenjör

Nedan visas andra jobb i Örebro som Logistikingenjör.

Projektledare inom elektrifieringsområdet

Läs mer Feb 6
Som konsult på Jefferson Wells spelar du en central roll som Projektledare för elektrifieringsprojekt hos vår kund i Örebro. Du kommer att leda projekt för att utveckla nya produkter och lösningar inom elektrifieringsområdet. Din roll sträcker sig från projektstart till avslut, inklusive etablering, planering, teamhantering, budgetering, genomförande och uppföljning.

Som konsult på Jefferson Wells spelar du en central roll som Projektledare för elektrifieringsprojekt hos vår kund i Örebro. Du kommer att leda projekt för att utveckla nya produkter och lösningar inom elektrifieringsområdet. Din roll sträcker sig från projektstart till avslut, inklusive etablering, planering, teamhantering, budgetering, genomförande och uppföljning.

Rollbeskrivning

Vi letar efter en metodisk och erfaren projektledare med beprövad erfarenhet av att leverera komplexa projekt. Ledarskapsfärdigheter och förmågan att etablera och vårda en effektiv projekt- och företagskultur är avgörande för att lyckas i denna roll. Vi söker dig som har en djärv attityd till att tänka nytt och vill vara med och forma framtidens elektrifierade lösningar för olika tillämpningar.

Ansvarsområden

* Projektledning i samarbete med produktchefer inom elektrifieringsprojektet
* Bedömning av projektmetodik och förslag till beslut
* Projektplanering och riskbedömning
* Resursplanering och säkring av team
* Identifikation av beroenden och samordning av arbetet
* Riskhantering och interaktion med intressenter
* Rapportering till projektstyrning och samarbetsforum
* Budgetuppföljning och projektutvärdering

Krav och erfarenheter

Vi söker en serviceinriktad person med erfarenhet av olika projektmetodiker och ledarskap. Du bör vara väl bevandrad i Microsoft Office-paketet och ha administrativa färdigheter. Erfarenhet eller kunskap inom kraftelektronik är meriterande. Du behöver vara flytande i engelska både i tal och skrift. Du har erfarenhet från gruv- och/eller byggindustrin/utrustningsbranschen

Placeringen för rollen är flexibel och internationella resor kan förekomma för att möta intressenter och samarbeta med projektteam över hela världen.

Ansök nu:

För att ansöka om tjänsten, klicka på knappen "Ansök nu". Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Malin Löf via e-post: malin.lof@jeffersonwells.se eller telefonnummer: 019-16 65 56.

Vi kommer att tillsätta uppdraget så snart vi hittat rätt person, så skicka in din ansökan snarast möjligt! Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare till gruvindustrin

Läs mer Dec 22
Är du en driven Projektledare/Verksamhetsutvecklare med erfarenhet av att leda projekt inom administrativa och processorienterade områden? Då kan detta tillfälliga konsultuppdrag vara din nästa spännande utmaning. Här får du möjligheten att vara en nyckelspelare i ett framstående företag och bidra till innovativa projekt.

Uppdragets Detaljer:

Startdatum: januari - februari 2024

Uppdragslängd: 6-9 månader



Ansvarsområden:

* Ledning och genomförande av förbättringsprojekt inom administrativa och processorienterade områden.
* Samordning och säkerställande av effektiva arbetsflöden genom att agera som länk mellan olika avdelningar.



Kvalifikationer:

* Relevant akademisk examen inom projektledning, verksamhetsutveckling eller liknande.
* Erfarenhet av projektledning och verksamhetsutveckling.
* Administrativ skicklighet och processorienterat lösningsfokus.
* Stark analytisk förmåga och problemlösningsförmåga.
* Utmärkt kommunikationsförmåga för effektivt samarbete med olika team och intressenter.
* Självständig och initiativtagande för att genomföra förändringar och förbättringar.



Vi erbjuder en inspirerande arbetsmiljö och möjligheten att vara en central del av spännande och innovativa projekt.



Ansökan:

För att söka tjänsten, klicka på knappen "Ansök nu". Vid frågor, kontakta Malin Löf, Konsultchef på Jefferson Wells, via e-post: malin.lof@jeffersonwells.se. Ta steget mot en spännande framtid som Projektledare/Verksamhetsutvecklare med oss!



Jefferson Wells - Din Partner för Framgång!

Ansök nu

Logistikingenjör inom underhåll till försvarsindustrin

Läs mer Nov 17
Om tjänsten
Det finns idag en allt större efterfrågan på robusta kommunikationslösningar, både militärt och civilt. Vår kund är en nordisk lösnings- och konsultpartner med tjänster inom bland annat digital transformation, cybersäkerhet och totalförsvar. Kunden är ett självständigt bolag inom en försvars- och säkerhetskoncern. Till kontoret i Arboga söker vi nu en Logistikingenjör inom underhållslösningar till en avdelning som arbetar mot militära kunder. Gruppen består idag av 37 kollegor med olika kompetenser och som värderar att ha roligt tillsammans på jobbet.

När du börjar kommer du att få förutsättningar att komma in i rollen samt för att utvecklas och kompetensbredda under tidens gång. Här söker vi dig som vill bli en del av ett bolag som gör skillnad. För den här tjänsten kommer du att komma in som konsult via oss på Cleverex och arbeta ute hos vår kund. Förutsatt att allt fungerar bra i samarbetet är ambitionen att du ska gå över till dem på sikt.

Du erbjuds
• Förutsättningar och verktyg för att utvecklas i din roll och på arbetsplatsen. Möjlighet ges att både fördjupa och bredda din kompetens!
• Varierande arbetsroll där du kommer få testa på olika områden och därefter välja det som är mest intressant för dig
• Tryggt och utvecklande ledarskap från närmsta chefer

Arbetsuppgifter
Som Logistikingenjör kommer du att spela en central roll i projektets hela livscykel, från start till avveckling. Dina ansvarsområden inkluderar:
• Planering av materialanskaffning, fördelning och registrering i försvarets Grund och förvaltningsdata-system.
• Säkerställande av projektgenomförande och produktion av nödvändig dokumentation.
• Stöd i avvecklingsfasen genom teknisk analys och framtagning av avvecklingsdokument.

Denna tjänst ger dig möjlighet att vara en nyckelspelare i en komplex arbetsmiljö med många olika system och uppdrag inom försvarssektorn. Du kommer också ha möjlighet att delta i kunskapsutbyten och kontinuerlig kompetensutveckling tillsammans med ditt team och kollegor.

Din profil
• Du har civil-/högskoleingenjörsutbildning eller motsvarande kompetens inom tele-datakommunikation
• Eller så har du studerat en relevant utbildning inom logistik
• Framför allt har du ett stort intresse för teknik och försvarsfrågor
• Kan kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift.
• Är svensk medborgare samt har B-körkort
• Det är meriterande med erfarenhet från försvarsindustrin

Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess där det kommer krävas att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning av en myndighet.

Vem är du som söker? Vi tror att rätt person är driven, nyfiken samt har ett stort intresse för teknik och vill utvecklas inom sitt specialistområde. Vi tror att en av dina starkare egenskaper är din samarbetsförmåga som märks i både arbetsgruppen såväl som när du är på plats hos kunden. Vi tror du är självständig på så vis att du är orädd och en av dina styrkor är din ansvarstagande förmåga. Vidare tror vi att du är en öppen person som tycker om att skoja till det under rasterna, något som är avgörande för att passa in i gruppen!

Övrigt
• Start: Så snart som möjligt
• Omfattning: Heltid
• Plats: Arboga

Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av oss. Du är välkommen med frågor till rekrytering@cleverex.se

Om oss
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Ansök nu

Compliance Officer till välkänt företag inom industrin

Läs mer Nov 14
Är du en analytisk person som vill arbeta med att bidra till en god regelefterlevnad? Ta vara på möjligheten och sök tjänsten som Compliance Officer till vår kund för ett distansuppdrag, urval sker löpande!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår kunds räkning en Compliance Officer. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund under 8 månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Arbetsuppgifter
Som Compliance Officer arbetar du strategiskt med att ge råd och kontrollera efterlevnaden av olika regelverk som är av vikt för kundens verksamhet. Rollen innebär att du hanterar, ger råd och övervakar efterlevnadsaktiviteter. Du säkerställer efterlevnad av lagar, förordningar och interna policyer. Du kommer identifiera och arbeta mot att minska efterlevnadsrisk inom ditt ansvarsområde.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta:
• Leda och ge råd om efterlevnadsaktiviteter inom ditt ansvarområde.
• Hålla information uppdaterad och ge råd om regulatoriska och juridiska krav i frågor om efterlevnad.
• Identifiera efterlevnadsrisker inom ditt ansvarsområde och arbeta med verksamheten för att minska efterlevnadsrisker.
• Övervaka eller genomföra efterlevnadsaktiviteter inom ansvarsområdet.
• Övervaka eller implementera efterlevnadspolicyer.
• Utveckla och/eller implementera utbildningsmallar och processer för att hantera efterlevnadsrisker och dela bästa praxis.
• Säkerställa efterlevnad av The Sandvik Way, tillämplig lagstiftning och etablerade policyer och procedurer inom ansvarsområdet.

Vi söker dig som
Har en universitetsutbildning inom juridik eller annat närliggande ämne. Du har flera års erfarenhet av arbete med regelefterlevnad. Vidare har du kunskap och erfarenhet inom avtalsskrivning och GDPR. Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos vår kund. Du är en ansvarstagande och engagerad person med hög integritet och stor framåtanda.
Vidare behöver du vara kvalitetsmedveten, ha en hög analytisk förmåga samtidigt som du har en god samarbets- och kommunikationsförmåga.

START: 1 januari 2024
OMFATTNING: Heltid
STAD: Enbart distansarbete
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Hörnsten

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Professionals Nord Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Professionals Nord Rekrytering AB .

Säljare till JMS Vattenrening sökes!

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Okt 3
Har du erfarenhet av försäljning och vill ta nästa kliv i karriären i rollen som säljare? Till JMS Vattenrening söker vi nu dig som har ett starkt eget driv och som vill vara med och utveckla deras verksamhet i Skaraborg. I rollen som säljare hos JMS vattenrening arbetar du målfokuserat och nära verksamheten med visionen att leverera driftsäkra vattenfilter med hög kvalité till rätt pris. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för JMS Vattenrenings räkning en säljare. JMS Vattenrening marknadsför och säljer vattenreningssystem till främst enskilda hushåll, fritidshus och lantbruk med egen vattentäkt. Företaget startade 1994 i Örebro och finns idag på mer än 20 orter över hela landet. Du kommer in i ett spännande läge där du får vara med och påverka deras framfart i regionen. Inledningsvis kommer du få en gedigen introduktion där du går bredvid dina kollegor för att lära dig företagets produktsortiment och tillvägagångssätt i säljprocessen.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos JMS Vattenrening. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och JMS Vattenrenings önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds

• En roll med stor frihet under ansvar
• Möjligheten att påverka såväl verksamheten som din egen utveckling

Arbetsuppgifter
JMS Vattenrening erbjuder produkter inom vattenrening och du kommer i rollen som säljare ansvara för kunder och försäljningen i regionen. I dina arbetsuppgifter ingår att arbeta med prospektering samt att boka och genomföra kundmöten. Ute hos kund kommer du med hjälp av utrustning demonstrera och visa för kund hur vattenkvalitén kan förbättras med hjälp av företagets produkter. Du arbetar även aktivt med uppföljning av kunder samt att bygga starka relationer med dessa. Du kommer in i ett spännande skede i organisationen där du får vara med och utveckla organisationen framåt.

Vi söker dig som:
Har en avslutad gymnasial utbildning och har några års erfarenhet av direktförsäljning. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet och innehar B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska, då det krävs i det dagliga arbetet. Vidare ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos JMS Vattenrening. Du är en person med ett stort eget driv som tycker om att arbeta resultatorienterat. Vidare är du noggrann och arbetar strukturerat för att planera dig egen tid på kort och lång sikt.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
LÖNEMODELL: Fast + rörlig del
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

#jms-vattenrening, #b2c, #fältsäljare

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Vi söker serviceinriktade personer med intresse för IT!

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 11
Är du en person som motiveras av att hjälpa andra människor? I den här rollen erbjuder du hög och effektiv service och hjälper kunder och interna medarbetare med deras större IT-tekniska lösningar.

Information om tjänsten
Som servicedeskmedarbetare kommer du främst att ge användarsupport och service till kunder och interna medarbetare via ärendehanteringssystem. 

Vi söker dig som:
har ett intresse för IT och en god teknisk förståelse. Du är duktig på att kommunicera och trivs bra i en roll som innefattar kundservice. Du talar och skriver obehindrat i det svenska språket samt är bekväm att kommunicera på engelska. Vi ser det som meriterande om du tidigare har erfarenhet av IT-support.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Service Coordinator till vår kund sökes!

Projektledare, IT
Läs mer Okt 3
Har du arbetat i en administrativ roll sedan tidigare och är redo för en ny utmaning? Låter det dessutom lockande att arbeta i en varierande roll där du får chansen att driva egna projekt? Sök tjänsten som service coordinator hos vår kund redan idag, löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår kunds räkning en service coordinator. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund under sex månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Arbetsuppgifter
I rollen som service coordinator utgår du från vår kunds verksamhet i Örebro. Du har daglig kontakt med kunder, säljare och agenter globalt vad gäller planering, leverans, samordning och utvärdering av behov. 

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer även innefatta:
• Teknisk support till kunder för hjälp med reservdelar
• Upprätta offerter och returhanteringsdokument
• Förbereda kunder inför installation 
• Assistera tekniker med service och support

Vi söker dig som:
har en avklarad och godkänd gymnasieexamen och har arbetat administrativt sedan tidigare. Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, då majoriteten av dialogerna är på engelska. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta globalt och i projektform. 

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper som kommer vara avgörande för hur väl du kommer trivas och lyckas i rollen som service coordinator. Du är självgående och arbetar lösningsorienterat inför de arbetsuppgifter du ställs inför. Vidare är du kommunikativ och hjälpsam i dialogen med såväl kunder som interna kollegor.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

#service, #administration, #projekt

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Beredare inom lokalnät till Vinnergi!

Projektledare, IT
Läs mer Sep 3
Har du arbetat som beredare inom lokalnät och är sugen på en ny utmaning? Låter det lockande att vara med och starta upp en ny verksamhet med stor möjlighet att kliva in som delägare? Varmt välkommen att söka tjänsten som Beredare inom lokalnät till Vinnergi!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Vinnergis räkning en Beredare inom lokalnät. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Vinnergi.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Vinnergis önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds
• En möjlighet att bli delägare
• En möjlighet att vara med och starta upp och utveckla en ny verksamhet
• Att i rollen som konsult prova på olika typer av uppdrag och kunder
• Att bli en del av ett värderingsstyrt företag som fokuserar på medarbetarna

Arbetsuppgifter
I din roll som Beredare inom lokalnät på Vinnergi ansvarar du för att bereda projekt inom lokalnät. Du kommer dels utgå från kontoret i Örebro, dels ute på plats hos dina kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta:
• Ta fram materialsammanställningar, arbetsinstruktioner, konstruktioner och tillståndsansökningar
• Ansvara över kontakten med markägare och myndigheter
• Hantera markvärderingar
• Utföra nätberäkningar
• Ta fram kostnadskalkyler, materiallistor och bygghandlingar

Vi söker dig som:
har några års erfarenhet av att jobba med liknande arbetsuppgifter eller i rollen som beredare. Du har god skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga i både svenska och engelska.

Vi tror även att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Beredare hos Vinnergi. Du har en god förmåga att strukturera upp ditt arbete och driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Arbetet innebär mycket kundkontakt och därför uppskattar vi att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och social kompetens. Som person är du driven och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt.

Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Kalkylansvarig till Markservice i Hallsberg AB!

Byggnadskalkylator/Anbudsingenjör
Läs mer Aug 30
Inledning
Har du arbetat inom bygg- och anläggning och besitter goda kalkylkunskaper? Har du dessutom erfarenhet av att projektleda och vill ta nästa steg i din karriär? Ta då chansen och sök tjänsten som kalkylansvarig hos Markservice i Hallsberg AB, löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Markservice ABs räkning en kalkylansvarig. Markservice AB är ett familjeägt entreprenadföretag som till största delen arbetar inom Örebro län. Du blir en del av ett team på ca 20 medarbetare fördelat på 15 yrkesarbetande och 5 tjänstemän.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Markservice i Hallsberg AB. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Markservice i Hallsberg ABs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Du erbjuds
• Koordinerande arbetsuppgifter som präglas av ansvar och självständighet
• Möjlighet att både bidra och utvecklas inom ditt område
• En flexibel arbetstid med mycket frihet under ansvar

Arbetsuppgifter
Som kalkylansvarig på Markservice i Hallsberg AB utgår du från kontoret i Hallsberg. I ett nära samarbete med övrig personal på kontoret är du en viktig del i teamet där du kommer ha stor möjlighet till inflytande och ges utrymme att både bidra och växa inom ditt område. Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar kalkylering av entrepenader samt att bistå projektledarna under entrepenadernas framdrift som en typ av backoffice-funktion. Du ansvarar över att ta fram anbud på entrepenader och vidare implementering till utförandet, samt ta fram dokument och handlingar i samarbete med projektledare på respektive entrepenader.

Vi söker dig som:
har några års erfarenhet av kalkylering inom bygg- och anläggningsbranschen. Du behärskar det svenska språket väl och innehar B-körkort.

Vi tror även att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som kalkylansvarig hos Markservice i Hallsberg AB. Arbetet innebär både interna och externa dialoger och därför uppskattar vi att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga och social kompetens. Du har en god förmåga att prioritera och driva ditt arbete framåt på ett självständigt sätt. Vidare är du lösningsorienterad och innovativ som arbetar aktivt för att tänka utanför ramarna i ditt arbete.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Hallsberg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

#markservice, #kalkyl, #projektledning, #bygg-och anläggning

Ansök nu

Social Media Coordinator till Proteinbolaget

Marknadsförare
Läs mer Sep 19
Vill du arbeta på ett ledande företag inom kosttillskott och träning och bli en del av ett framgångsrikt bolag? Proteinbolaget söker en kreativ och driven Social Media Coordinator. Om du letar efter en ny utmaning och brinner för marknadsföring så ta chansen, sök tjänsten och bli en del av Proteinbolaget – löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Proteinbolagets räkning en Social Media Coordinator. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Proteinbolaget. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Med ett brett sortiment av kosttillskott och hälsoprodukter representerar Proteinbolaget en destination för träning och hälsa. Visionen är tydlig: att guida sina kunder genom djungeln av kosttillskott och sportnutrition och med det göra hälsosamma livsstilar enklare, roligare och tillgängligt för alla. Att vara en del av Proteinbolaget innebär att du arbetar i en fartfylld och rolig miljö. Du blir en del av ett gäng som gillar att hitta på roliga saker tillsammans, exempelvis gokart, paintball eller en trevlig AW i deras nya fina lokaler. Kvartalsvis anordnas roliga konferenser med hela bolaget som bidrar till gemenskap och kunskap.

Du erbjuds

• En rolig och fartfylld arbetsplats där du omges av drivna och härliga kollegor
• En tjänst med mycket frihet under ansvar där du får chans att vara kreativ och påhittig

Arbetsuppgifter
Som Social Media Coordinator tillhör du marknadsavdelningen och kommer att spela en avgörande roll i att bygga och underhålla Proteinbolaget och GAAM varumärkes närvaro på olika digitala plattformar. Du kommer att ansvara för att skapa och publicera innehåll, engagera följare och analysera resultat för att optimera våra sociala kanaler. Om du har ett öga för detaljer, en passion för att skapa engagerande innehåll och kunskap/intresse för träning och kosttillskott är detta rollen för dig!

• Skapa, publicera och schemalägga innehåll för Instagram och Tiktok samt hålla dig uppdaterad inom de senaste trenderna inom sociala medier
• Utveckla och följa en innehållskalender för att säkerställa konsekvent närvaro och engagemang
• Engagera dig genom att svara på kommentarer och meddelanden samt samordna kampanjer och tävlingar för att öka engagemang och följarantal
• Samarbeta med marknadsavdelningen för att säkerställa att innehåll är i linje med vår strategi
• Analysera resultat och insikter för att förbättra framtida innehåll och kampanjer

Vi söker dig som:
har ett genuint intresse och kunskap om sociala medier där du håller dig uppdaterad kring trender på olika plattformar som Tiktok, Instagram etc. Du är van att producera rörligt och fotat material på sociala medier, antingen via dina egna kanaler eller via dokumenterad arbetslivserfarenhet. Vidare har du goda kunskaper och är bekväm i svenska och engelska både i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har relevant universitets- eller högskoleexamen samt kunskap i Final Cut Pro, Canva, Photoshop eller liknande program.

För denna tjänst är dina personliga egenskaper avgörande för hur du kommer trivas och lyckas i rollen. Du är driven, kreativ och engagerad i dina arbetsuppgifter. Du trivs i en snabbföränderlig miljö och har förmågan att prioritera om ifall det krävs. Som person är du positiv och ser möjligheter istället för problem. Vi söker dig som har ett genuint intresse för kosttillskott, träning och hälsa och som ser fram emot att lära dig massor i din nya roll.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Lovisa Berglund

#Proteinbolaget, #content, #sociala medier, #Instagram, #Tiktok

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu