Örebro: Kundtjänstmedarbetare - Jobba hemifrån

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänstmedarbetare - Jobba hemifrån i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-26 // Varaktighet: Heltid

Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen?
Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo?
Då kan detta vara jobbet för Dig!

Att skapa den Bästa kundupplevelsen
Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande.
Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.

Vi Erbjuder Dig:
En ung och motiverande arbetsplats som värderar personligt engagemang.
En grundlig utbildning vid anställningens början samt individuella coachningstillfällen och utvecklingsplaner.
Arbete i en internationell miljö med stora karriärmöjligheter.


Din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet!
På SITEL tycker vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet.
Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida medarbetare.
För att söka detta jobb måste du dock uppfylla följande:
Ha fyllt 18 år.
Hantera engelska väl i tal och skrift.
Ha en god kommunikativ förmåga.
Vara lösningsorienterad.
Tycka om att ge god service och en god kundupplevelse.
Ha grundläggande datorkunskaper.
Tycka om att arbeta mot uppsatta mål.


Vilka är vi?
Från början har vi fokuserat på slutresultatet.
I en tid av snabbare teknik och växande kommunikationskanaler blir kunderna mer och mer digitalt anslutna, men än mer distanserade från de varumärken som de väljer att stödja.
SITEL stöttar genom kundens hela livscykel med de tjänster vi erbjuder och strävar efter att hjälpa människor en omtänksam interaktion åt gången, vilket verkligen skapar förtroende mellan varumärken och deras kundbas.
SITEL är ett globalt företag för digital marknadsföring och outsourced partner gällande kundtjänst, som tillhandahåller tjänster till ”Global 2000”-företag.
Med globala huvudkontor i Florida, uppfyller SITEL avancerade lösningar behoven hos stora företag runt om i världen, främst inom detaljhandel, kommunikation, finansiella tjänster, teknik och vårdindustrin. SITEL differentierade serviceplattform engagerar effektivt konsumenterna vid varje beröringspunkt i sin kunds livscykel, från digital marknadsföring och förvärv till kundsupport, tekniskt stöd, uppförsäljning / cross-sell och retention. Vi tillhandahåller tjänster via flera kommunikationskanaler som omfattar telefon, e-post, webb, chatt, sociala medier och digital självbetjäning.


Vi tror att alla interaktioner är viktiga. Med en "andra först" mentalitet tjänar vi med tanke och hjärta, äger varje ögonblick, arbetar för att snabbt, enkelt och effektivt gör saker bättre.
Vi lyssnar med hjärnan och talar ur vårt hjärta och skapar en tillit till våra kunder och deras kunder.
Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers.
På vårt Call Center i ED arbetar för närvarande strax över 200 personer med att ge service och support till kunder runt om i Norden.


Önskad start 6/2.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.



Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Servicehandläggare till Hyresgästföreningen, vikariat

Läs mer Apr 9
Hyresgästföreningen är en medlemsorganisation som verkar för hyresgästers intressen och rättigheter. Vi har över en halv miljon medlemmar och den övergripande verksamhetsidén är att alla har rätt till en god bostad till en rimlig kostnad. Vi är en partipolitisk obunden och demokratiskt uppbyggd organisation. Hyresgästföreningen stödjer hyresgästen i ett hyresförhållande och drivs utan vinstintresse. 

Servicecenter är den första ingången vid kontakt med Hyresgästföreningen, och vi ger service till Hyresgästföreningens över en halv miljon medlemmar.

Vill du vara med och utveckla Hyresgästföreningens Servicecenter på medlemscenter i Örebro? Här jobbar ett tjugotal medarbetare, alla med ett stort engagemang för att vår service ska uppfylla medlemmarnas förväntningar. Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete i form av kundtjänst eller liknande. Arbetet kräver att du är serviceinriktad och att du har en god människokännedom. Du skall kunna arbeta självständigt men också kunna samarbeta. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.

Vi söker nu en vikarie till Servicecenters medlemscenter med startdatum snarast möjligt. Vikariatet sträcker sig till och med december 2024. Tjänsten är på 100%, 37,5h/vecka. Våra arbetstider är förlagda till kontorstider på vardagar.

Uppdraget

Medlemscenter tar hand om allt som har med medlemskapet att göra;


• Du ansvarar för första kontakten in i föreningen per telefon och e-post
• Du levererar service till föreningens medlemmar samt blivande medlemmar utifrån medlemmens behov
• Du besvarar frågor som rör det enskilda boendet. Det kan bland annat gälla frågor om hyresförhandlingar, byte av lägenheter, andrahandsuthyrning, ombyggnad, och reparationer.
• Du handhar alla former av frågor som rör medlemskapet.

Vår huvudsakliga arbetsuppgift är att ha telefonkontakt med medlemmar i dessa frågor, men vi har även kontakt med våra medlemmar via mejl. Vi har fastställda mål, rutiner och mallar att följa.

Din bakgrund

Kvalifikationer:


• Du är flexibel och har god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt.
• Du trivs med att arbeta i grupp där alla tar gemensamt ansvar och tycker det är roligt att hjälpa våra medlemmar.
• Du är lugn, stabil och kontrollerad i stressade situationer
• Du arbetar bra med komplexa frågor och löser komplicerade problem
• Du är kvalitetsmedveten och noggrann.
• Du är en van datoranvändare och har kunskaper i Officepaketet.

Meriterande


• Du har tidigare erfarenhet av telefoni som ditt främsta arbetsverktyg.
• Du har tidigare erfarenhet av serviceyrke och/eller försäljning.
• Du har erfarenhet från föreningsarbete och kännedom om bostadssektorn
• Du har juridisk översiktskurs eller motsvarande
• Fler språkkunskaper utöver svenska och engelska

Dina egenskaper

Arbetet kräver att du är serviceinriktad, har en god människokännedom och är skicklig att kommunicera. Du är flexibel och kan arbeta självständigt men gillar att samarbeta.

Att arbeta hos oss

Mångfald och en humanistisk grundsyn är viktiga värden i vår organisation och en självklarhet för oss alla som arbetar här. Hos oss möts du av engagerade och trevliga kollegor och kommer till en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och bra anställningsvillkor. Vi har tex kollektivavtal och friskvårdsbidrag. Hos oss är varje medarbetare viktig för hyresgästerna varje dag. Vid några tillfällen per år skapar vi extra energi och engagemang genom att arbeta tillsammans med samma fokusfråga oavsett vilken roll vi har till vardags. Då pratar vi med hyresgästerna om exempelvis tryggheten i kvarteret. På vår webbplats kan du läsa mer.

Välkommen med din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas under våren. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa gruppchef Andréa Smedberg, telefon 010-45 911 33, eller mejla tillförordnad gruppchef Amanda Ölmbro, 079-143 62 29. Våra fackliga representanter är Josefin Moback för SACO, telefon 010-45 911 43, och Björn Johansson för Handels, telefon 010-45 926 24.

Hyresgästföreningen är en modern och stark folkrörelse med över en halv miljon medlemmar, 9 000 förtroendevalda och 850 anställda över hela Sverige. Vi driver bostadsfrågor i både stort och smått - allt från omfattande lagförändringar till den lilla lekplatsen på gården som behöver rustas upp. Vi arbetar för ett samhälle där alla ska ha rätt att bo, råd att bo och ha inflytande över sitt boende. På det sättet deltar vi i samhällsutvecklingen, driver på och tar ansvar för den. Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare | Anticimex | Örebro

Läs mer Apr 17
Letar du efter ett sommarjobb där du får arbeta i en stimulerande miljö och där det finns möjlighet till personlig utveckling? Trivs du i en roll med mycket ansvar och har tidigare erfarenhet av servicearbete? Då kan detta vara tjänsten för dig. Vi söker just nu kundservicemedarbetare till vår kund Anticimex i Örebro. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om uppdraget

• Startdatum mellan 20 maj – 1 juni (enligt ö.k.) – till 15 augusti
• Sommarjobb - heltid
• Örebro
• Arbetstid 07.30-16.00, måndag-fredag

Om företaget

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 12 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här https://www.anticimex.se/

Om tjänsten

Som kundservicemedarbetare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen när de kontaktar oss. Vårt bemötande tillsammans med vår kunskap och leverans skapar goda kundrelationer. Arbetet är varierande och sker ofta i högt tempo med mycket eget ansvar. Du har även många kontaktytor internt med exempelvis tekniker. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

• Svara på inkommande samtal från kunder
• Boka saneringsuppdrag för kunder
• Mejlhantering
• Uppgiftshantering
• Internservice (kommunikation med säljare/tekniker och andra roller)

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av servicearbete och är bekväm med att kommunicera både via telefon och mejl. Du är skicklig på att vägleda kunder med ett pedagogiskt och serviceinriktat bemötande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en problemlösande person som inte är rädd att arbeta i ett högre tempo, är mån om att ge gott kundbemötande och är trygg i att hantera alla typer av kunder. Du trivs med att arbeta i grupp och är ansvarstagande i ditt arbetssätt. I arbetet kommer du använda dig av en dator som hjälpmedel, därav är grundläggande datorkunskaper ett krav.

Formell kompetens

För att vara aktuell för tjänsten är följande punkter ett krav:

• Datorvana
• Kunskaper i svenska språket för att kunna läsa och förstå instruktioner

Hur du söker

Om detta låter som ett jobb för dig så är du varmt välkommen att lämna in din ansökan på vår hemsida. Svara på frågeformuläret nedan och bifoga ditt senaste CV.

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Information

Skulle du behöva komplettera din ansökan eller har övriga frågor om processen så ber vi dig mejla till talentacquisition@lernia.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Sitel Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Sitel Sweden AB .

Kundtjänstmedarbetare till Zalando på Cypern!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 13
Längtar du efter att resa utomlands? Vi du ner till värmen? Vad sägs om Cypern? Vi söker nu nya kundtjänstagenter till ZALANDO.
Om tjänsten:
Du är anställd som kundtjänstmedarbetare. I denna tjänst kommer du behandla inkommande frågor per telefon och e-post. Ditt mål är att hitta lösningar på kundernas problem, vägleda dem på ett professionellt sätt och framför allt ge dem en utmärkt kundupplevelse. Du kommer att svara på frågor kring leveranser, fakturor, appen och hemsidan.
Vi vet att det kan vara skrämmande att ta ett stort steg, därför hjälper vi dig att bosätta dig på Cypern med till exempel: flytt, lokal administration och att hitta bostad. Avdelningen du kommer att arbeta på består av härliga kollegor från Danmark, Sverige, Finland och Norge. De har en god laganda och lägger regelbundet upp spännande planer tillsammans och träffas på fritiden.

Fördelar med att jobba hos oss i Cypern:
Fast månadslön med individuell provision och fördelaktigt bonussystem.
Sol 330 dagar om året.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/ år.
Förmånliga lokala personalrabatter på bla. caféer, restauranger och gym.
Flyttpaket inkl. boende och flygersättning.
21 dagars betald semester per år.
Vi hjälper dig med all administration på plats på Cypern som exempelvis att öppna ett bankkonto och migration.

Vi söker dig som:
Har fullständig gymnasieexamen.
Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
Besitter god teknisk förmåga med mobil och dator.
Rent belastningsregister

För att passa in personligt söker vi dig som vill komma in i ett socialt sammanhang och vill utvecklas som person. Du är ambitiös, nyfiken och tävlingsinriktad. I denna process lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Ansök nu

Business Advisor till Telenor Företag på Cypern

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 3
Business Advisor till Telenor Företag på Cypern
Om rollen:
Som Business Advisor på Telenor hjälper du deras kunder primärt via utgående försäljning men även inkommande befintliga kunder. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och att göra ditt yttersta för att lösa dennes problem. Detta för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen kommer du att jobba primärt med varm försäljning av befintliga kunder, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Utgående försäljning riktat till befintliga kunder.
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss:
* Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av dem lösningar vi säljer.
* Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
* Heltidstjänst med fast grundlön.
* Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du får om du vill arbeta hos på Larnaca:
* Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid
* Boende alternativt bostadsbidrag
* 21 dagars semester per år
* Betald flygbiljett till Cypern

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.

Du har erfarenhet av att jobba som säljare B2B och trivs med att ha telefon och mail som främsta arbetsredskap. Du ska ha ambition, passion och ett starkt driv! För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in!
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!

Krav:
* Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
* Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
* Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
* Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
* Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00 och även helger kan förekomma.
* Du kan flytta ner till Cypern innan 28 mars.

Om tjänsten:
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Larnaca
Tjänstgöringsgrad, Heltid

Startdatum, Preliminärt 28 mars 2023 på Cypern
Sista ansökningsdag. 12 mars, rekrytering sker löpande

Kontaktpersoner:
Hanna Filander Learning & Recruitment Specialist
Hanna.filander@connect.sitel.com
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.

Ansök nu

B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern

Abonnemangsförsäljare
Läs mer Feb 8
B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern
Om rollen:
Som B2B Säljare på Telenor hjälper du deras kunder primärt via utgående försäljning men även inkommande befintliga kunder. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och att göra ditt yttersta för att lösa dennes problem. Detta för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen kommer du att jobba primärt med varm försäljning av befintliga kunder, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.

Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Utgående försäljning riktat till befintliga kunder.
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss:
* Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av dem lösningar vi säljer.
* Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
* Heltidstjänst med fast grundlön.
* Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du får om du vill arbeta hos på Larnaca:
* Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid
* Boende alternativt bostadsbidrag
* 21 dagars semester per år
* Betald flygbiljett till Cypern

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.

Du har erfarenhet av att jobba som säljare B2B och trivs med att ha telefon och mail som främsta arbetsredskap. Du ska ha ambition, passion och ett starkt driv! För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in!
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!

Krav:
* Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
* Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
* Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
* Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
* Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00 och även helger kan förekomma.
* Du kan flytta ner till Cypern i Februari.

Om tjänsten:
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Larnaca
Tjänstgöringsgrad, Heltid

Startdatum, Preliminärt 21 mars 2023 på Cypern
Sista ansökningsdag. 12 mars, rekrytering sker löpande
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.

Ansök nu

Junior Recruitment Administrator - Distans

Administrativ assistent
Läs mer Jan 27
We are looking for a new junior team member for the recruitment department!
Are you an outgoing, social individual, and are you someone who loves meeting and interact with many different people? Are you curious about recruitment and enjoy working in an international environment? Then this could be the next step for you!

About the role
In your role as a Junior Recruitment Administrator, you will be responsible for a large portion of the recruitment process. This means everything from marketing, advertising, call reference, general administrative work while supporting our Recruitment Specialists. You will mainly work with our offices in Sweden as well as our office in Cyprus. The role involves administrative tasks as well as responsibility for social media, participation in events, fairs and networking and relationship building. Travel may occur to some extent.
We are a small team, and your role will therefore be broad, which is why tasks not presented above may occur.

About you
We believe that you are a driven and innovative person. You enjoy working towards high set goals, at a fast pace. We believe that you are competitive while also enjoying working in a team. In order to thrive in the role with us, you should be social, outgoing, find it easy to make new contacts and at the same time be a good administrator. You should also enjoy juggling many tasks at the same time!
If you have experience in recruitment, Employer Branding, the call centre industry or within a process-controlled company, then it’s a merit, but it’s not a requirement. At Sitel, the company language is English, and you therefore need to be fluent in both a Nordic language and English, both spoken and written.

Requirement:
Completed high school education
Fluency in at least one Nordic language, as well as English, both written and spoken
Meritorious:
Education in recruitment, administrative work, or similar work experience
Previous experience in customer service
Previous sales experience
Understanding of several Nordic languages

About Sitel:
At Sitel, you will join an ambitious and collaborative culture with plenty of support and growth opportunities.
Sitel partners with some of the best-known global brands to help deliver outstanding customer experiences. Sitel is one of the world's leading outsourcing providers of customer experience management. With over 30 years of industry-leading experience, Sitel's 160,000 passionate and talented employees support more than 400 companies, strategically located in +40 countries.

Why join Sitel?
At Sitel, we believe that our staff are our most important asset, which means that we pride ourselves on finding the best, most talented and driven employees who will become fantastic colleagues.
Sitel combines knowledge sharing, a "People-First" culture and embraces the diversity of all the unique individuals that make up Sitel. That's why we say: "Experiences are better when shared".
We take care of you, your progress and ensure that you have the right conditions to deliver the best results.

Terms:


Form of employment: Permanent employment with an initial trial period of 6 months
Degree of employment: Full-time
Place of employment: Hybrid Remote; remote work with the possibility of being located at one of our offices in Sweden
Start date: Immediately, by agreement
Salary and benefits: Fixed monthly salary as agreed. Of course, we have collective agreements and healthcare subsidies.
If you have any questions, please contact Recruitment Manager Therese Dickson therese.dickson@sitel.com
The position may be filled before the last advertising date, so submit your application today.

Ansök nu

Finnish Speaking Customer Care Representative - work from home

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 3
Are you a solution-oriented person who is passionate about service and wants to work on creating the best customer experience?
Do you appreciate a high tempo?
Then this can be the job for you!
Creating the Best Customer Experience
We work with answering incoming support questions about our clients 'entire productline with a strong focus on the customers' experience of their contact with us through a nice and personal contact.
Our customers mainly contact us via telephone, but contact through e-mail and chat occur, meaning your work tool is mainly the phone.
We offer You:
A young and motivating workplace that values ??personal commitment.
A thorough training at the beginning of the employment and individual coaching opportunities and development plans.
Work in an international environment with great career opportunities.



Your personality is more important than work experience!
At SITEL, we think that attitude and personality mean more than previous work experience.
Therefore, we have no demands on previous employment when looking for future employees.
However, to apply for this job, you must meet the following:
Reached the age of 18.
Manage English well in speech and writing.
Have good communication skills.
Be solution-oriented.
Enjoy giving good service and providing an excellent customer experience.
Have basic computer skills.
Enjoy working towards set goals.


Who are We?
From the beginning, we’ve been focused on the end result.
In an age of faster technology and expanding communication channels, customers are becoming more and more digitally connected, yet even more distanced from the brands they choose to support.

Ansök nu

B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern

Telefonförsäljare
Läs mer Jan 3
B2B Säljare till Telenor Företag på Cypern

Om rollen
Som B2B Säljare på Telenor hjälper du deras kunder primärt via utgående försäljning men även inkommande befintliga kunder. Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa dennes problem för att skapa mervärde och fantastiska upplevelser för kunderna.
I rollen kommer du att jobba primärt med varm försäljning av befintliga kunder, vilket innebär att du har stor möjlighet att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande provisionsmodell.
Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Utgående försäljning riktat till befintliga kunder.
Besvara samtal från kunder rörande t.ex. abonnemang, produkter, fakturor och felsökning.
Förse kunder med högklassig service och stödja våra kunder när de använder digitala lösningar.
Sträva efter att uppnå dina dagliga mål som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalitét.
Administrera kring kundrelaterade ärenden

Fördelar med att jobba hos oss
Betald utbildning och upplärning på 4 veckor där du får lära dig allt du behöver veta om de produkter och tjänster som du kommer jobba med samt försäljning, samtalshantering, fakturahantering och felsökning av de lösningar vi säljer.
Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget med olika karriärvägar och inriktningar.
Heltidstjänst med fast grundlön.
Du kan själv påverka din lön med provision.

Vad du får om du vill arbeta hos på Larnaca:
Sjuk- och olycksfallsförsäkring under såväl arbete som fritid
Boende alternativt bostadsbidrag
21 dagars semester per år
Betald flygbiljett till Cypern

Vem söker vi?
I den här rollen söker vi dig som är intresserad av att utvecklas, ambitiös, tävlingsinriktad och motiveras av att uppnå hög försäljning. Du har en förmåga att förstå och prioritera kundens behov. Vidare gillar du att arbeta på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och härlig teamkänsla där den goda gemenskapen genomsyrar hela kontoret.
Du har erfarenhet av att jobba som säljare B2B och trivs med att ha telefon och mail som främsta arbetsredskap. Du ska ha ambition, passion och ett starkt driv! För att bli framgångsrik i rollen som säljare ser vi att du har en entreprenöriell ådra och både vill och kan bryta ny mark.
Är du dessutom en inspirerande och flexibel person och har en riktig vinnarskalle så passar du in!
I vår rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi rekryterar baserat på din inställning och potential, erfarenhet är en bonus!

Krav:
Fullgjord gymnasieexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig.
Goda kunskaper i att kommunicera på svenska och engelska både skriftligt och muntligt.
Goda kunskaper i att söka och ta till dig information via dator samt vana att arbeta i Windows och MS Office.
Du har goda kunskaper gällande smartphones och kan lätt orientera dig i digitala lösningar.
Du kan jobba under våra öppettider vardagar 8-19:00 och även helger kan förekomma.
Du kan flytta ner till Cypern i Februari.


Om tjänsten
Anställningsform, Tillsvidare
Placeringsort, Larnaca
Tjänstgöringsgrad, Heltid
Startdatum, Preliminärt 13 Februari 2023 på Cypern
Sista ansökningsdag. 4 Februari, Rekrytering sker löpande

Kontaktpersoner
Sarah el Ters Learning & Recruitment Manager
sarah.elters@connect.sitel.com
Ansök ej via mail – dessa kommer ej behandlas.

Ansök nu