Örebro: Marketing Coordinator till Proteinbolaget

Hitta ansökningsinfo om jobbet Marketing Coordinator till Proteinbolaget i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-24 // Varaktighet: Heltid

Är du redo för nya utmaningar? Ta nästa steg i karriären som Marketing Coordinator!

I rollen som marketing coordinator är din huvudsakliga uppgift att koordinera marknadsaktiviteter. Dina primära arbetsuppgifter är att vara en riktig doer och exekvera på uppgifter och aktiviteter utifrån vår marknadsplan. Det kan innebära allt från att kommunicera kampanjer till våra kunder till att analysera kundbeteende i olika marknadskanaler. Som marketing coordinator kommer du att arbeta nära kategoriteamet gällande planering av attraktiva kampanjer och aktiviteter för våra kunder.

För att briljera i rollen ser vi att du är intresserad av digital marknadsföring och gillar att arbeta i högt tempo. Du är snabb på bollen och duckar inte för en ny utmaning. Du kommer ingå i vårt marknadsteam och ha en viktig roll i hur vi når ut med våra kampanjer till vår målgrupp. Som marketing coordinator arbetar du självständigt med en stor portion av variation i dina dagliga arbetsuppgifter. Du sätter kunden i fokus där kommunikation med rätt erbjudande till rätt målgrupp är en av dina viktigaste uppgifter.

Dina arbetsuppgifter kan bestå av

• koordinera dagliga kampanjer och marknadsaktiviteter
• ansvara för marknadsplan och landningssidor på vår sajt
• assistera befintligt team med nyhetsbrev, marketing automations och kampanjarbete
• följa upp och analysera marknadsaktiviteter
• assistera befintligt team med annonsering i sociala medier


Vi söker dig som


• har en riktig doer mentalitet och gillar att få saker gjort
• är van att jobba i högt tempo och gillar att ha många bollar i luften
• brinner för digital marknadsföring och ser möjligheten att få utvecklas i ett snabbväxande företag
• gillar omväxling i arbetet och älskar att få hjälpa till
• är en social och glad person som har teamwork som nyckelord



Proteinbolaget är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Nu är vi i en expansiv fas där vi kommer att göra ett flertal rekryteringar inom olika områden till vårt kontor i Örebro! Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa och göra karriär? Ansök då till tjänsten som Marketing Coordinator hos proteinbolaget.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Marknadskoordinator

Nedan visas andra jobb i Örebro som Marknadskoordinator.

Marknadskoordinator

Läs mer Okt 27
Vi växer och behöver förstärka vår verksamhet med en Marknadskoordinator. Tjänsten kommer att vara fördelad 70/30 på våra två bolag – L.O.A.B. och Kagon. Anställningen är på L.O.A.B och du rapporterar till VD.
Om tjänsten
Som Marknadskoordinator kommer du ha ansvaret för att för att sammanställa marknadsinformation och koordinera olika sälj- och marknadsinssatser, i nära samarbete med våra säljare. Du kommer periodvis arbeta i projekt där flera projekt pågår parallellt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Du driver projekt med syfte att organisera, samordna och genomföra kundevent och mässor tillsammans med säljarna
- Koordinering av digitala marknadsföringsaktiviteter
- Ansvarar för att underhålla vårt kundregister etc.
- Förbereder marknadsföringsmaterial, presentationer etc
- Digital marknadsföring där skapande av annonser för utrustning, för kundevent
- Digital marknadsföring av webshop, produkter
- Employer Branding relaterade aktiviteter

Vem är du?
Framförallt är du serviceinriktad med förmågan att hantera simultana projekt. Struktur, planering, ordning och reda är ditt signum. Du behöver ha ett intresse för kommunikation och marknadsföring. Du är driven, stresstålig, självgående med förmågan att se vad som krävs.
Kulturen i våra två bolag kännetecknas av stor laganda där laget före jaget är centralt varpå vi ser att du har en bra samarbetsförmåga. Att skapa relationer är en styrka hos dig.

- Du har gymnasial utbildning med teknisk inriktning – gärna i kombination med marknadsföring.
- Du har projektledarerfarenhet
- Vi ser gärna att du har en relevant marknadsföringskunskap.
- Din Office 365 och Teams kunskap är mycket god
- Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska för att vara aktuell för denna tjänst.
- Tjänsten innehåller resor – främst i samband med mässor och event.
- Vi har krav på B körkort.
Meriterande:
- Tyska
- Erfarenhet från arbete med mässor och kundevent
- Erfarenhet från marknadsföringsbyrå eller likartade arbetsuppgifter.
Vi erbjuder dig
Ett spännande jobb där du får en möjlighet att utvecklas tillsammans med oss och våra kunder. Vi erbjuder en en bra introduktion, utveckling, friskvårdsbidrag, marknadsmässig lön, dator och mobiltelefon.
Din ansökan
Vi samarbetar med Linda Thomassen AB i denna rekrytering varpå vi önskar att alla ansökningar skickas via email direkt till adressen lindathomassen.ab@outlook.com. Intervjuer kan komma att genomföras innan ansökningstiden gått ut så vänta inte med att skicka oss din ansökan senast 15 november 2023.
Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta VD Claes Otterbeck, tlf 0708 650203.
Placeringsort: Örebro eller Falun


Om L.O.A.B.
Vi arbetar med försäljning och marknadsföring av maskiner till såg- och trä industrin i Sverige, Norge och Lettland. Vi är ett agentur företag som representerar Europas främsta tillverkare inom sina områden. Vi har en försäljningsvolym på ca 250 MSEK/år. Kontoret ligger i Örebro där vi i dagsläget är 5 medarbetare. Läs gärna mera om oss på www.loab.se

Om Kagon
Kagon etablerades 1978 och är en återförsäljare av teknikprodukter till industrin i Sverige och Norge. Hälften av Kagons omsättning är inom affärsområde träindustri där de största produktområdena är bevattning, skärande verktyg och emballagematerial.
Huvudkontoret, butik, lager och verkstad ligger i Falun där vi har 9 medarbetare som hjälper våra kunder att nå sina mål. Läs gärna mera om oss på www.kagon.se

Ansök nu

Marknadsorienterad träningsansvarig

Läs mer Sep 22
Är du en träningsintresserad och kreativ person?
Brinner du för att kunna utöka F&S Örebros plattform genom att erbjuda träning på nya sätt och andra platser?
Friskis&Svettis; Örebro är en av 158 föreningar, i en idéburen, ideell organisation med 45 års erfarenhet av träning. I hela organisationen finns över 550 000 medlemmar och 17 000 ideellt engagerade funktionärer.
I F&S Örebro är vi nästan 20 000 medlemmar och 370 funktionärer. Vi har fyra anläggningar och vi är 20 anställda på kansliet och i receptionen.
Vi vill att alla ska le när de tänker på träning och vi arbetar med hög kvalitet inom föreningens alla områden. Hos oss värderas mänskliga möten lika högt som själva träningen, viket innebär att varje enskild medlem och varje idé är viktig.
Vi söker nu en kreativ marknadsorienterad träningsansvarig för externa samarbeten.
(tjänstgöringsgrad 100 %)
Du älskar träning och framför allt möjligheten att kunna erbjuda Friskis träning för fler och på andra platser och sätt. Du är kreativ och orädd och tycker om att nätverka och underhålla externa samarbeten. Du måste ha en strukturerad ådra och förmåga att se på verksamheten ur ett helhetsperspektiv. Rollen är både av strategisk och operativ karaktär och kräver ett sinne för sälj och marknad.
Du ingår i ett kansliteam på ca 10 personer där vi samarbetar över gränserna och efter behov.
Du tillhör träningsteamet och är underställd verksamhetschefen och förväntas ta stort eget ansvar över dina uppdrag.
Du arbetar med ett stort medlemsfokus – potentiella medlemmar samt befintliga. Ditt arbete syftar till att stärka Friskis varumärke genom att få fler att uppleva attraktionskraften i vår träning. Din huvudsakliga arbetsplattform är Friskis träning utanför anläggningarna. Det kan handla om uteträning, träningsevent, träning kopplat till företag, skolor eller andra idrottsföreningar. Ytterligare plattform är den digitala och arbetet med att nå ut med FriskisGo, vår digitala träningsapp.
Som stöd i ditt direkta arbete har du;
- Övrig kanslipersonal.
- Kommunikatörer.
Du ska…
- Ansvara för att Friskis träning blir mer synlig och tillgänglig utanför våra anläggningar.
- Ansvara för att nå ut med träningen till olika målgrupper, grupper som för stunden är prioriterade i föreningen.
- Bibehålla och underhålla relationer och samarbeten med externa parter och utveckla dessa utifrån behov.
- Schemalägga och planera träningen utifrån de olika samarbeten vi har.
- Vara en driven part i träningsevent av olika slag och även initiera sådana.
- Ansvara för att FriskisGo blir mer känt och används som ett komplement till ordinarie träningsutbud.
- Kunna ansvara för och inspirera en grupp funktionärer.
Du är…
- Van att kommunicera med och inspirera såväl enskilda personer som grupper av människor
- En lagspelare med god energi, samarbetsförmåga och eget driv.
- Kompetent och intresserad av digitala lösningar.
- En initiativtagare som också driver saker i mål.
- En person med stort kontaktnät och/eller har inte svårt att knyta nya kontakter.
- Bekväm med att sälja in varumärket och anpassa ditt förhållningssätt till mottagaren.
Vi tror att…
- Du är välbekant med Friskis&Svettis;, kanske rentav medlem och/eller funktionär.
- Du är en föreningsmänniska.
- Du är en ”doer” som med lust och engagemang kan hugga i när det behövs.
- Du har en utbildning eller erfarenhet inom hälsa, marknadsföring eller träning.
- Du har ett säljtänk.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Arbetstider och omfattning
Tjänstens omfattning är tillsvidare 100 % och inleds med 6-mån provanställning. Vi erbjuder flexibel arbetstid. Kvälls- och helgaktiviteter förekommer.
Tillträde: Enl överenskommelse.
Ersättning
Månadslön, ange löneanspråk. Vi är anslutna till Arbetsgivaralliansen.
Ansökningarna behandlas löpande och sista ansökningsdag är 231013. Tjänsten kan komma att tillsättas under anställningsperioden.
Endast ansökan via e-post, med personligt brev och cv skickas till verksamhetschef Lina Frejd Bark, lina@orebro.friskissvettis.se. Frågor angående tjänsten besvaras av densamma på mail eller 019-205791.

Ansök nu

Digital Marknadskoordinator till Hörmann Svenska AB

Läs mer Jun 13
Hörmann Svenska AB grundades 1997 och är ett helägt dotterbolag till det tyska familjeföretaget Hörmann KG.

Idag är vi ca 130 anställda på företaget och vårt huvudkontor är placerat i Örebro. På den svenska marknaden säljer vi framför allt garageportar, industriportar samt produkter för lastteknik. Försäljningen sker både till slutkund och till återförsäljare.

Nu söker Hörmann Svenska AB en marknadskoordinator till huvudkontoret i Örebro. Som marknadskoordinator får du en viktig roll inom Hörmann Svenska AB. Om du gillar att projektleda marknadsföringsinsatser, driva sociala medier och tänka utanför boxen för att vara nummer 1 – Då kan du vara rätt för jobbet!

Om tjänsten

Som marknadskoordinator är du en av två medarbetare på marknadsavdelningen på Hörmann Svenska AB. Marknadsavdelningen fungerar som en stöttande funktion internt, men har också kontakt med återförsäljare vad gäller bland annat marknadsföringsmaterial.

Det finns mycket spännande att berätta om Hörmann Svenska AB och med hjälp av din kreativitet och känsla för form och språk siktar man på att fortsätta ta plats på svenska marknaden. Här får du vara drivande i företagets storytelling-arbete och digitaliseringsresa. Du förväntas ta ett helhetsansvar och vara proaktiv och strukturerad i hur marknadsföringen skall se ut digitalt över året. Du ansvarar tillsammans med cheferna på de olika avdelningarna för att spridningen blir rätt och att rätt inlägg görs vid rätt tid och i rätt kanal. Ditt fokusområde kommer att vara digital kommunikation på webben och i sociala medier.

Det är din uppgift som marknadskoordinator att hålla sociala medier rullande med intresseväckande, engagerande och professionellt innehåll. Det är också du som ansvarar för att projektleda kommunikationen vid exempelvis marknadsföringsinsatser och kampanjer, samt analysera resultatet av dessa. I dialog, och nära samarbete, med övriga kollegor har du en viktig nyckelroll att lyfta marknadsavdelningen genom ökad proaktivitet och uppföljning.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ansvar för att uppdatera och förvalta marknadsmaterial och företagsprofil med relevanta texter och bilder.
- Delta i marknadsstrategi och budgetarbete.
- Ansvar för SEO-arbetet och Google Ads.
- Ansvar för innehållet i sociala medier och företagets webbsida.
- Ansvar för sociala medier-annonsering.
- Ansvar för nyhetsbrev.
- Ansvar för event- och kundaktiviteter, till exempel workshops.

Rollen är en utökning av marknadsavdelningen och du rapporterar till VD.

Vem söker vi?

Vi ser att du som söker har:

- Några års erfarenhet av en liknande roll.
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Kunskaper i tyska är meriterande.
- Goda kunskaper i Office-paket.
- Kunskap och erfarenhet av bild- och filmredigeringsprogram såsom Adobe-paketet.
- Erfarenhet av målgruppsstyrd annonsering i bland annat Ads Manager (Facebook) och Campaign Manager (LinkedIn).

Som person har du ett öga för färg och form samt ett stort språkligt intresse. Vidare har du en kreativ ådra och du tycker att det är kul att se dina idéer växa fram och bli verklighet. I rollen som marknadskoordinator har du även lätt för att se potentialen i detaljer och du gillar att jobba proaktivt. Du är lyhörd för andras idéer och du tycker att det är kul att utmanas och utvecklas i rollen. Du har en utvecklad hög kommunikativ förmåga och trivs som bäst i en roll med många kontaktytor, såväl internt som externt. Är du en person som tar stort ansvar för ditt arbete samtidigt som arbetsglädje är något du värdesätter högt, då kommer du trivas i rollen som marknadskoordinator.

Stor vikt kommer läggas på personliga egenskaper.

Hörmann Svenska AB erbjuder

För att du ska trivas och må bra erbjuds du en rad olika förmåner såsom:

- En kollektivavtalad arbetsplats.
- Friskvårdbidrag.
- Goda utvecklingsmöjligheter internt.

Information och ansökan

I den här rekryteringen har Hörmann Svenska AB valt att samarbeta med AxÖ Consulting. Vid frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anneli Wallin på mail: anneli.wallin@axoconsulting.se eller tfn: 072-398 02 77.

Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag 3 juli 2023.

Varmt välkommen med din ansökan!

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Ansök nu

Marketing Specialist, Hasselfors Garden, Kekkilä-BVB

Läs mer Apr 25
We, Hasselfors Garden, are currently looking for Marketing Specialist for Retail Business Unit, to our head office in Örebro, Sweden.
Hasselfors Garden is a part of Kekkilä-BVB who is the European leader in horticulture. Kekkilä-BVB provide products and services for professional greenhouse growers, retail, consumers and landscapers to over 100 countries worldwide. We have strong product brands within the professional and consumer growing markets, trading under the names of BVB Substrates, Kekkilä Professional, Brill Substrates, BVB Landscaping, Kekkilä, Hasselfors Garden, Terra Brill, Jardino and Florentus. Together with our customers we grow for a better future. Kekkilä-BVB is a part of Neova Group. www.kekkila-bvb.com


Do you want to have a meaningful job where you get a chance to inspire and help people to grow more plants, add more green to our homes and gardens? We offer you a challenging and rewarding role in an international business in the horticultural industry. In this role you will be involved in planning, implementing and developing our marketing communication activities towards consumers for our Swedish brands, Hasselfors Garden and Algomin. You will also participate further building our brands. You will be part of the international Marketing team but will also work closely with local sales and product management teams.


Who we are looking for:
We are looking for you who have several years of experience in B2C marketing and campaign planning. You have a good understanding of digital marketing and passion to stay up to date with changes in digital platforms and new possibilities. You have excellent communication skills and can express yourself creatively.
As a person, you are a real team player with a service mindset and hands-on attitude. You speak and write fluent Swedish so that you can easily create marketing content. You are also proficient in English as a working language to communicate with colleagues.
For this role, you must have knowledge of Microsoft Office tools. You also have experience using different marketing tools, such as WordPress, GA4, Adobe Photoshop and Adobe Premier (or similar tools). It is a big plus if you have experience in the horticulture industry.


Work task:
Plan, manage and optimize
editorial calendar for different marketing channels
brand and tactical campaigns with external partners and Marketing Manager
Social media marketing and community engagement in co-operation with external partner
web site content and features, including SEO & SEM
influencer co-operations
Analyze marketing data and metrics to measure the effectiveness of marketing campaigns and follow-up competitor communication
Collaborate closely together with product management, sales and Trade Marketing Specialist to ensure the brand message is in line with our sales targets, supports product launches and is consistent across all channels
Plan and execute PR actions with external partner and manage company communication with Marketing Director
Communicate and report internal marketing activities



Requirements for employment:
have several years track record in B2C marketing and campaign planning
have a good understanding of digital marketing and its possibilities in creating demand
have excellent communication skills and are a creative writer
are skilled in project management, can create impact and get things done
are a real team player with a service mindset and can do attitude
have strong IT skills in Microsoft Office tools and experience in using marketing tools e.g. WordPress, GA4, Adobe Photoshop and Adobe Premier Pro (or similar)
speak and write fluent Swedish (ability to create marketing content) and English (as a working language to communicate within colleagues).



About the position:
Permanent employment, we apply 6 months of temporary employment (probationary period) before an agreement for permanent employment
Full time
Monthly salary
Access: immediately or according to agreement
Location: Hasselfors Gardens headquarters, Örebro, Fredsgatan 23. It is, however in this role, possible to work from home according to the Hasselfors Gardens hybrid working model (partly remotely).



Are you the one we are looking for?
Please send your resume in english. Last day to apply is 15/5. Applications are handled continuously, which means that the role may be filled before the last application date.


Do you have any questions?
If you have questions that are not answered by the ad, you are welcome to contact the responsible recruiter, Mathilda Sköldkvist Appelgren +46 70 211 00 79.

Ansök nu

Project Coordinator till Proteinbolaget

Läs mer Feb 23
Vi förstärker vårt team och söker nu dig som vill vara med och utveckla vårt egna varumärke! 
Proteinbolaget är en av Sveriges ledande onlinebutiker inom kosttillskott, hälsotillskott, träningskläder och träningstillbehör. Nu har du möjlighet att ta ditt nästa steg i karriären och vara med på vår resa.  
 
Vi på Proteinbolaget strävar hela tiden mot att ta fram nya produkter med bästa kvalitét för våra kunder, och söker nu dig som vill vara med och utveckla nya produkter med oss! 

Som Project Coordinator för egna varumärken kommer du att vara med att ta fram nya produkter genom att sätta upp projekt och leda dessa från start till mål för ett snabbväxande varumärke. Du kommer att ingå i ett fantastiskt team där du ska koordinera uppgifter och människor för att ta projekten framåt och se till att alla delar slutförs. Du kommer vara med och sourca efter nya produkter och potentiella nya leverantörer/fabriker för att utveckla egna varumärken. Tillsammans med teamet kommer du få chansen att ta ett spännande varumärke till nya nivåer.  
 
Att jobba på Proteinbolaget betyder att du blir en del av ett härligt gäng som gillar att hitta på saker tillsammans, senast åkte vi gokart och gången innan det körde vi paintball! Kvartalsvis har vi roliga konferenser med hela bolaget som bidrar till gemenskap och kunskap. Självklart erbjuder vi friskvårdsbidrag och har nu under 2023 infört en gemensam friskvårdstimme per månad. Du kommer att sitta på vårt kontor i Örebro och du har möjlighet att jobba hemifrån 2 dagar i veckan.
 
Övergripande uppgifter & ansvar:  

• Ta fram nya produkter för vårt eget varumärke  
• Leda projekten framåt och ta nya produkter från idé till slutprodukt 
• Tillsammans med teamet koordinera arbetsuppgifter 
• Hitta, etablera och underhålla relationer med nya leverantörer 
 
För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara en social och öppen person där samarbete med kollegor är en självklarhet för dig. Du gillar att anta nya utmaningar och har lätt för att knyta kontakter med människor. Du låter ingenting falla mellan stolarna utan är noggrann i arbetet att säkerhetsställa att all information, tider och koordinering sker så smidigt som möjligt.
 
Vi söker dig som har ett stort driv och gillar utmaningar och vi tror att du...

• har god problemlösningsförmåga och är bra på att planera och koordinera arbetsuppgifter  
• är noggrann och beskrivs som en person som alltid “har koll på läget” 
• har viljestyrkan att slutföra saker i tid och motiveras av att överträffa satta mål  
• är kreativ och gillar att tänka nytt och innovativt 
• har grundkunskaper i Adobe-programmen
• behärskar svenska och engelska flytande både i tal och skrift 
 
Det är meriterande om du har relevant universitets- eller högskoleexamen samt tidigare erfarenhet av produktutveckling, leverantörskontakt eller projektledning.
 
Vi ser framemot din ansökan!


Vi är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Nu är vi i en expansiv fas där vi kommer att göra ett flertal rekryteringar inom olika områden i vår organisation. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa och göra karriär? Ansök då till tjänsten som Project Coordinator hos Proteinbolaget.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Proteinbolaget i Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Proteinbolaget i Sverige AB .

Pluggar du på högskola/uni? Proteinbolaget öppnar upp för praktikplatser!

Inköpsassistent
Läs mer Jan 3
Praktikplatser inom olika avdelningar tillgängliga hos oss!
Proteinbolaget erbjuder nu spännande praktikplatser inom olika avdelningar på vårt företag. Oavsett om du är intresserad av ekonomi, inköp, contentskapande eller annat har vi kanske en perfekt match för dig! Vi letar efter personer som drivs av passion, nyfikenhet och motivation samt trivs med eget ansvar. Om du vill ha en meningsfull praktikplats där du kan få verklig erfarenhet och möjlighet att omsätta teori till praktik, då är du på rätt ställe.

Vi är nyfikna på vad som driver just dig. Vilka områden intresserar dig mest och varför? Berätta för oss och vi kan hjälpa till att hitta rätt avdelning som matchar dina passioner och intressen!

Erfarenheter och kvalifikationer:


• Studerar på högskola eller universitet.

• Förmåga att arbeta självständigt och ta eget initiativ.

• God analytisk förmåga och noggrannhet i arbetet.

• Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor.


Personliga egenskaper:


• Passionerad och motiverad för att få praktisk erfarenhet inom ditt intresseområde.

• Nyfiken och villig att lära dig och ta till dig nya kunskaper.

• Flexibel och anpassningsbar för att kunna arbeta i olika arbetsmiljöer och med olika arbetsuppgifter.

• Driven och ansvarstagande i att utföra uppgifter.

• Proaktiv och har förmåga att se möjligheter och komma med innovativa lösningar.


Vad vi kan erbjuda dig:


• En meningsfull praktikplats där du får möjlighet att arbeta med verkliga projekt.

• En chans att få verklig erfarenhet inom ditt intresseområde.

• Mentorskap och stöd från våra erfarna medarbetare.

• Möjlighet att skapa värdefulla kontakter inom branschen.

• Ett positivt och stimulerande arbetsklimat där din utveckling och trivsel är viktig för oss.


Om du är redo att ta nästa steg och få praktisk erfarenhet inom ditt intresseområde, ansök nu och låt oss hjälpa dig att hitta en perfekt praktikplats som matchar dina passioner och intressen. Vi ser fram emot att höra från dig!


Vi är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Nu är vi i en expansiv fas där vi kommer att göra förändringar inom organisationen och behöver därför förstärkning i form av ännu en stjärna. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa? Ansök då om praktikplats hos Proteinbolaget.se.

Ansök nu

Pluggar du på högskola/uni? Proteinbolaget öppnar upp för praktikplatser!

Inköpsassistent
Läs mer Okt 17
Praktikplatser inom olika avdelningar tillgängliga hos oss!
Proteinbolaget erbjuder nu spännande praktikplatser inom olika avdelningar på vårt företag. Oavsett om du är intresserad av ekonomi, inköp, contentskapande eller annat har vi kanske en perfekt match för dig! Vi letar efter personer som drivs av passion, nyfikenhet och motivation samt trivs med eget ansvar. Om du vill ha en meningsfull praktikplats där du kan få verklig erfarenhet och möjlighet att omsätta teori till praktik, då är du på rätt ställe.

Vi är nyfikna på vad som driver just dig. Vilka områden intresserar dig mest och varför? Berätta för oss och vi kan hjälpa till att hitta rätt avdelning som matchar dina passioner och intressen!

Erfarenheter och kvalifikationer:


• Studerar på högskola eller universitet.

• Förmåga att arbeta självständigt och ta eget initiativ.

• God analytisk förmåga och noggrannhet i arbetet.

• Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor.


Personliga egenskaper:


• Passionerad och motiverad för att få praktisk erfarenhet inom ditt intresseområde.

• Nyfiken och villig att lära dig och ta till dig nya kunskaper.

• Flexibel och anpassningsbar för att kunna arbeta i olika arbetsmiljöer och med olika arbetsuppgifter.

• Driven och ansvarstagande i att utföra uppgifter.

• Proaktiv och har förmåga att se möjligheter och komma med innovativa lösningar.


Vad vi kan erbjuda dig:


• En meningsfull praktikplats där du får möjlighet att arbeta med verkliga projekt.

• En chans att få verklig erfarenhet inom ditt intresseområde.

• Mentorskap och stöd från våra erfarna medarbetare.

• Möjlighet att skapa värdefulla kontakter inom branschen.

• Ett positivt och stimulerande arbetsklimat där din utveckling och trivsel är viktig för oss.


Om du är redo att ta nästa steg och få praktisk erfarenhet inom ditt intresseområde, ansök nu och låt oss hjälpa dig att hitta en perfekt praktikplats som matchar dina passioner och intressen. Vi ser fram emot att höra från dig!


Vi är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Nu är vi i en expansiv fas där vi kommer att göra förändringar inom organisationen och behöver därför förstärkning i form av ännu en stjärna. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa? Ansök då om praktikplats hos Proteinbolaget.se.

Ansök nu

Marketing assistant

Marknadsassistent
Läs mer Jun 22
Letar du efter nya möjligheter att utvecklas inom marknadsföring och content? Vi söker nu en kreativ marketing assistant till vårt kontor i Örebro.

 

Som marketing assistant kommer du att vara en del av vårt energifyllda marknadsteam där du får chansen att släppa loss din kreativitet och tänka utanför boxen. Du kommer att ansvara för att skapa innehåll för digitala och tryckta marknadskanaler, samtidigt som du stödjer marknadsteamet med olika uppgifter och initiativ. Din huvudsakliga uppgift är att skapa grafiskt innehåll som engagerar och fångar intresset hos vår målgrupp.

 

Ansvar & uppgifter



• Producera grafiskt material och text för marknadsaktiviteter, både online och print

• Skapa innehållsrika nyhetsbrev i form av egenproducerat grafiskt material och inspirerande text

• Skapa och assistera befintligt team med nyhetsbrev, sms-marknadsföring och email automations

• Optimera och följa upp marknadsaktiviteter


Vi söker dig som



• Har ett brinnande intresse för grafisk design och innehållsstrategi

• Är driven, strukturerad och gillar att jobba i högt tempo

• Är kreativ och älskar att uttrycka dig i text och bild

• Trivs med omväxlande arbetsuppgifter


Kvalifikationer



• Goda kunskaper inom Adobe CC (Photoshop & InDesign)

• Goda kunskaper inom grafisk design (RGB, CMYK, typografi)

• Du pratar och skriver flytande svenska och engelska

• Tidigare erfarenhet eller utbildning inom markadsföring och grafisk design är meriterande



Vi är säkra på att du kommer trivas hos oss!





• Ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag
Proteinbolaget är just nu på en stark tillväxtresa. Var med oss när vi expanderar och når nya mål tillsammans!



• Härlig gemenskap
Om du vill ha ett roligt jobb med trevliga kollegor på ett bolag som älskar att hitta på saker tillsammans - då har du definitivt hittat rätt!



• Högt tempo
Välkommen till ett ungt bolag med högt tempo! Här får du vara med på en utvecklingsresa på ett bolag som mer än gärna tar del av dina idéer.



Låter detta som det perfekta jobbet för dig? Vad kul! Ta då chansen och skicka in din ansökan!





 


Proteinbolaget är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa och göra karriär? Ansök då till tjänsten som marketing assistant hos proteinbolaget.se

Ansök nu

Marketing assistent

Marknadsassistent
Läs mer Jun 22
Letar du efter nya möjligheter att utvecklas inom marknadsföring och content? Vi söker nu en kreativ marketing assistent till vårt kontor i Örebro.

 

Som marketing assistent kommer du att vara en del av vårt energifyllda marknadsteam där du får chansen att släppa loss din kreativitet och tänka utanför boxen. Du kommer att ansvara för att skapa innehåll för digitala och tryckta marknadskanaler, samtidigt som du stödjer marknadsteamet med olika uppgifter och initiativ. Din huvudsakliga uppgift är att skapa grafiskt innehåll som engagerar och fångar intresset hos vår målgrupp.

 

Ansvar & uppgifter



• Producera grafiskt material och text för marknadsaktiviteter, både online och print

• Skapa innehållsrika nyhetsbrev i form av egenproducerat grafiskt material och inspirerande text

• Skapa och assistera befintligt team med nyhetsbrev, sms-marknadsföring och email automations

• Optimera och följa upp marknadsaktiviteter


Vi söker dig som



• Har ett brinnande intresse för grafisk design och innehållsstrategi

• Är driven, strukturerad och gillar att jobba i högt tempo

• Är kreativ och älskar att uttrycka dig i text och bild

• Trivs med omväxlande arbetsuppgifter


Kvalifikationer



• Goda kunskaper inom Adobe CC (Photoshop & InDesign)

• Goda kunskaper inom grafisk design (RGB, CMYK, typografi)

• Du pratar och skriver flytande svenska och engelska

• Tidigare erfarenhet eller utbildning inom markadsföring och grafisk design är meriterande



Vi är säkra på att du kommer trivas hos oss!





• Ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag
Proteinbolaget är just nu på en stark tillväxtresa. Var med oss när vi expanderar och når nya mål tillsammans!



• Härlig gemenskap
Om du vill ha ett roligt jobb med trevliga kollegor på ett bolag som älskar att hitta på saker tillsammans - då har du definitivt hittat rätt!



• Högt tempo
Välkommen till ett ungt bolag med högt tempo! Här får du vara med på en utvecklingsresa på ett bolag som mer än gärna tar del av dina idéer.



Låter detta som det perfekta jobbet för dig? Vad kul! Ta då chansen och skicka in din ansökan!





 


Proteinbolaget är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa och göra karriär? Ansök då till tjänsten som marketing assistent hos proteinbolaget.se

Ansök nu

Marketing assistant

Marknadsassistent
Läs mer Jun 22
Letar du efter nya möjligheter att utvecklas inom marknadsföring och content? Vi söker nu en kreativ marketing assistant till vårt kontor i Örebro.

 

Som marketing assistant kommer du att vara en del av vårt energifyllda marknadsteam där du får chansen att släppa loss din kreativitet och tänka utanför boxen. Du kommer att ansvara för att skapa innehåll för digitala och tryckta marknadskanaler, samtidigt som du stödjer marknadsteamet med olika uppgifter och initiativ. Din huvudsakliga uppgift är att skapa grafiskt innehåll som engagerar och fångar intresset hos vår målgrupp.

 

Ansvar & uppgifter



• Producera grafiskt material och text för marknadsaktiviteter, både online och print

• Skapa innehållsrika nyhetsbrev i form av egenproducerat grafiskt material och inspirerande text

• Skapa och assistera befintligt team med nyhetsbrev, sms-marknadsföring och email automations

• Optimera och följa upp marknadsaktiviteter


Vi söker dig som



• Har ett brinnande intresse för grafisk design och innehållsstrategi

• Är driven, strukturerad och gillar att jobba i högt tempo

• Är kreativ och älskar att uttrycka dig i text och bild

• Trivs med omväxlande arbetsuppgifter


Kvalifikationer



• Goda kunskaper inom Adobe CC (Photoshop & InDesign)

• Goda kunskaper inom grafisk design (RGB, CMYK, typografi)

• Du pratar och skriver flytande svenska och engelska

• Tidigare erfarenhet eller utbildning inom markadsföring och grafisk design är meriterande



Vi är säkra på att du kommer trivas hos oss!





• Ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag
Proteinbolaget är just nu på en stark tillväxtresa. Var med oss när vi expanderar och når nya mål tillsammans!



• Härlig gemenskap
Om du vill ha ett roligt jobb med trevliga kollegor på ett bolag som älskar att hitta på saker tillsammans - då har du definitivt hittat rätt!



• Högt tempo
Välkommen till ett ungt bolag med högt tempo! Här får du vara med på en utvecklingsresa på ett bolag som mer än gärna tar del av dina idéer.



Låter detta som det perfekta jobbet för dig? Vad kul! Ta då chansen och skicka in din ansökan!





 


Proteinbolaget är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa och göra karriär? Ansök då till tjänsten som marketing assistant hos proteinbolaget.se

Ansök nu

Marketing assistant

Marknadsassistent
Läs mer Jun 22
Letar du efter nya möjligheter att utvecklas inom marknadsföring och content? Vi söker nu en kreativ marketing assistant till vårt kontor i Örebro.

 

Som marketing assistant kommer du att vara en del av vårt energifyllda marknadsteam där du får chansen att släppa loss din kreativitet och tänka utanför boxen. Du kommer att ansvara för att skapa innehåll för digitala och tryckta marknadskanaler, samtidigt som du stödjer marknadsteamet med olika uppgifter och initiativ. Din huvudsakliga uppgift är att skapa grafiskt innehåll som engagerar och fångar intresset hos vår målgrupp.

 

Ansvar & uppgifter



• Producera grafiskt material och text för marknadsaktiviteter, både online och print

• Skapa innehållsrika nyhetsbrev i form av egenproducerat grafiskt material och inspirerande text

• Skapa och assistera befintligt team med nyhetsbrev, sms-marknadsföring och email automations

• Optimera och följa upp marknadsaktiviteter


Vi söker dig som



• Har ett brinnande intresse för grafisk design och innehållsstrategi

• Är driven, strukturerad och gillar att jobba i högt tempo

• Är kreativ och älskar att uttrycka dig i text och bild

• Trivs med omväxlande arbetsuppgifter


Kvalifikationer



• Goda kunskaper inom Adobe CC (Photoshop & InDesign)

• Goda kunskaper inom grafisk design (RGB, CMYK, typografi)

• Du pratar och skriver flytande svenska och engelska

• Tidigare erfarenhet eller utbildning inom markadsföring och grafisk design är meriterande



Vi är säkra på att du kommer trivas hos oss!





• Ett av Sveriges snabbast växande e-handelsbolag
Proteinbolaget är just nu på en stark tillväxtresa. Var med oss när vi expanderar och når nya mål tillsammans!



• Härlig gemenskap
Om du vill ha ett roligt jobb med trevliga kollegor på ett bolag som älskar att hitta på saker tillsammans - då har du definitivt hittat rätt!



• Högt tempo
Välkommen till ett ungt bolag med högt tempo! Här får du vara med på en utvecklingsresa på ett bolag som mer än gärna tar del av dina idéer.



Låter detta som det perfekta jobbet för dig? Vad kul! Ta då chansen och skicka in din ansökan!





 


Proteinbolaget är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa och göra karriär? Ansök då till tjänsten som marketing assistant hos proteinbolaget.se

Ansök nu