Örebro: Administratör inom Ekonomi & IT

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör inom Ekonomi & IT i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-24 // Varaktighet: Deltid

Som Administratör inom ekonomi och IT hos Bonnier Business Media Sales agerar du som en drivande och nära affärspartner till organisationens ledare.
Bonnier Business Media Sales är en del av Bonnier News kommersiella verksamhet där organisationens säljare inom telemarketing samlas.
Som medarbetare hos oss får du vara med och bidra till ett bättre samhälle samtidigt som du får möjlighet att bredda din yrkeskompetens. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med administration inom ekonomi och IT? Vill du vara med på en förändringsresa där du får möjlighet att bidra till utvecklingen av verksamheten? Då kan det vara dig vi letar efter!
Vad går jobbet som Administratör inom Ekonomi och IT ut på?
I den här rollen kommer du att arbeta verksamhetsnära och stötta verksamheten med löpande administration inom ekonomi och IT. Du agerar länken mellan IT-partners och medarbetare, hanterar leverantörer, ingående och utgående fakturor samt stöttar controller.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Stödja chefer i budgetuppföljning och kostnadsberäkningar
Ta fram faktureringsunderlag baserat på försäljning samt fakturera
Hantera inkommande leverantörsfakturor
Informera, presentera och ge stöd i tillämpning av förändringar inom IT
Agera first line support av enklare karaktär kopplat till IT
Administrera IT-relaterade konton och användare
Installera datorer och programvaror
Kontakt med leverantörer inom IT
Övrigt löpande administrativt arbete



Dina erfarenheter
Arbetat minst 1 år med administration inom ekonomi
Erfarenhet av enklare IT-support

Kunskaper
God förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift
Bekväm i att arbeta i Excel

Meriterande
Kunskaper i Sharepoint och Office-365 administration
Erfarenhet av Palette och Agresso

Om tjänsten
Provanställning 6 månader, därefter tillsvidare. Deltid 50%
Du kommer i rollen stötta Bonnier Business Media Sales, bestående av 100 medarbetare. Placering i Örebro, Norrköping, Västerås eller Eskilstuna.
Tjänsteresor till våra kontor ingår i denna roll.
OM FÖRETAGET
Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.
På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Ekonomiassistent

Nedan visas andra jobb i Örebro som Ekonomiassistent.

Till vår kund söker vi en ekonomiassistent på 80% till Kopparberg (Örebr...

Läs mer Jan 10
Om uppdraget

Vår kund är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar och för vuxna med missbruk. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring.

Din arbetsplats ligger i Ljusnarsbergs kommun, 8 mil norr om Örebro och 1,5 mil söder om Kopparberg. Vår målgrupp är män med alkohol-, narkotika- eller blandmissbruk, ibland med viss psykiatrisk problematik.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent arbetar du främst med budget- och prognosarbete, bokföring, inventering, inköp och månatliga avstämning av balanskonton samt diverse kontanthantering. Uppdraget ger dig en god inblick i institutionens spännande verksamhet. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla, effektivisera och kvalitetssäkra ekonomiarbetet på. En viktig roll är att stödja verksamheten i ekonomiska frågor samt vara en operativ resurs i ekonomiska analyser och utredningar. Du ingår även i en liten grupp som hanterar systemadministrationen i verksamheten. Din närmaste kollega arbetar som HR-administratör med inriktning mot lön och personal, till viss del förväntas du hantera delar av detta uppdrag under t.ex. semestrar. Utöver det hanterar du löpande uppgifter på institutionens administrativa enhet.
Omfattning: 80%
Måndag, tisdag, torsdag och fredag, kl. 07.30-16.00.
Medarbetaren behöver finnas på plats under kontorstid.

Dina kvalifikationer

- Gymnasium eller likvärdig utbildning

- Minst ett (1 års) arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Erfarenhet av ekonomisystemet UBW (Agresso), e-handelssystemet Visma Proceedo samt Diabas

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din kontaktperson och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på stimulerande arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till sin rätt.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons på sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på telefon 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Till vår kund söker vi en ekonomiassistent på 80% till Kopparberg (Örebr...

Läs mer Jan 9
Om uppdraget

Vår kund är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar och för vuxna med missbruk. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring.

Din arbetsplats ligger i Ljusnarsbergs kommun, 8 mil norr om Örebro och 1,5 mil söder om Kopparberg. Vår målgrupp är män med alkohol-, narkotika- eller blandmissbruk, ibland med viss psykiatrisk problematik.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent arbetar du främst med budget- och prognosarbete, bokföring, inventering, inköp och månatliga avstämning av balanskonton samt diverse kontanthantering. Uppdraget ger dig en god inblick i institutionens spännande verksamhet. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla, effektivisera och kvalitetssäkra ekonomiarbetet på. En viktig roll är att stödja verksamheten i ekonomiska frågor samt vara en operativ resurs i ekonomiska analyser och utredningar. Du ingår även i en liten grupp som hanterar systemadministrationen i verksamheten. Din närmaste kollega arbetar som HR-administratör med inriktning mot lön och personal, till viss del förväntas du hantera delar av detta uppdrag under t.ex. semestrar. Utöver det hanterar du löpande uppgifter på institutionens administrativa enhet.
Omfattning: 80%
Måndag, tisdag, torsdag och fredag, kl. 07.30-16.00.
Medarbetaren behöver finnas på plats under kontorstid.

Dina kvalifikationer


- Gymnasium eller likvärdig utbildning

- Minst ett (1 års) arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Erfarenhet av ekonomisystemet UBW (Agresso), e-handelssystemet Visma Proceedo samt Diabas

- Kunna kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din kontaktperson och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på stimulerande arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till sin rätt.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons på sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på telefon 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Sommarjobb inom Ekonomienheten

Läs mer Jan 18
Är du en omtänksam person som trivs med att ta egna initiativ? Och vill du till en arbetsplats där du får vara med och bidra till något större? Då har du kommit helt rätt. ÖBO är inte som andra företag.

Vi försöker alltid att vara tillgängliga och vi bryr oss verkligen om våra hyresgäster och världen omkring oss. Det som gör oss speciella är att vi är Örebros enda allmännyttiga bostadsbolag. Det gör att vi kan tänka långsiktigt och utveckla nya lösningar tillsammans med de som hyr av oss och andra i omvärlden. Vi tar helt enkelt ett djupare samhällsansvar och vår ambition är att vara med och utveckla Örebro i många år framöver. Tillsammans skapar vi ett levande Örebro.


Vår ekonomiavdelning har behov av några sommarjobbare. För att söka hit så vill vi att du läser ekonomi eller socionomprogrammet på universitetet.



Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna innebär vanligt förekommande arbete inom en ekonomienhet, som till exempel bokföring och avstämningar, men även många kontakter, främst per telefon, med kunder och andra samarbetspartners – både inom och utanför företaget. Även kravverksamhet med vräkningsförebyggande arbete ingår i uppdraget.



Vem söker vi?
Du ska tycka om att arbeta självständigt, vara stresstålig och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Hög social kompetens, ansvarstagande för arbetsuppgifterna, noggrannhet och god samarbetsförmåga är viktiga egenskaper. Vi förutsätter att du har goda datakunskaper i officepaketet samt god administrativ förmåga. Kunskaper i engelska och gärna andra språkkunskaper är meriterande. Att vara serviceinriktad, flexibel och ha ett trevligt sätt är naturligtvis ett krav.

För mer information är du välkommen att ringa till Petra Östling, gruppchef Hyresredovisning, 019-19 42 36 eller Oliver Hagvall, Chef Ekonomi & Administration, 019-19 42 10. Facklig företrädare för Vision är Sten-Inge Dellevåg, nås via växel 019-19 42 00. Sista dag för ansökan är den 31 mars 2023. Urval sker löpande. Den lägger du in via Ansök-knappen nedan.

ÖrebroBostäder arbetar aktivt med att vara en attraktiv arbetsgivare. Våra medarbetare tycker att vi är en trygg arbetsgivare, att våra arbeten kännetecknas av ansvar, frihet och variation och att vi har goda utvecklingsmöjligheter och bra arbetskamrater. Läs gärna mer om hur det är att jobba hos oss på vår hemsida www.obo.se.

ÖrebroBostäder AB tillämpar kompetensbaserad rekrytering och utgår från våra värdegrunder - människors lika värde, miljöansvar, samhällsansvar och öppenhet.

ÖBO (ÖrebroBostäder) är ett av Sveriges största allmännyttigt bostadsföretag som ägs av Örebro kommun och har närmare 23 000 lägenheter och ca 1 000 kommersiella lokaler. Vill du veta mer om oss och vad vi gör? Besök obo.se

Ansök nu

Är du redo för nya utmaningar inom ekonomiassistentrollen?

Läs mer Jan 17
Har du jobbat något år efter examen inom ekonomi och är sugen på en ny utvecklande roll som ekonomiassistent? Då har du hamnat rätt! Vi på Proteinbolaget är nämligen redo att ge dig möjligheten till en spännande roll som innebär nya utmaningar varje dag! 
Som ekonomiassistent hos oss blir du snabbt en spindel i nätet internt eftersom du ansvarar över alla leverantörsfakturor, kvitton, in- och utbetalningar och andra typiska arbetsuppgifter inom ekonomi som löpande bokföring. Självklart har du även en hel del kontakt med externa parter, vilket sker på både svenska och engelska. Du kommer även att rapportera till vissa myndigheter och vara delaktig i månadsbokslut främst tillsammans med vår Accounting Manager men även resten av ekonomiteamet som innefattar vår Business Controller och CFO.
 
Att jobba på Proteinbolaget betyder att du blir en del av ett härligt gäng som gillar att hitta på saker tillsammans, senast åkte vi gokart och gången innan det körde vi paintball! Kvartalsvis har vi roliga konferenser med hela bolaget som bidrar till gemenskap och kunskap. Självklart erbjuder vi friskvårdsbidrag och har nu under 2023 infört en gemensam friskvårdstimme per månad. Du kommer att sitta på vårt kontor i Örebro och du har möjlighet att jobba hemifrån 2 dagar i veckan.
 
Det är viktigt för oss att du ska trivas som fisken i vattnet, och för att göra det på Proteinbolaget tror vi att du
- ser fördelar i att jobba med frihet under ansvar
- tycker att det är kul att själv få vara med och ta fram nya rutiner och processer
- är bekväm med att arbeta självständigt
- ser vikten av kommunikation
- älskar att dyka in i transaktioner för ett redovisningskonto som inte stämmer och rätta till det för att få checka av alla avstämningar i tid.
 
Tjänsten kräver att du har praktisk erfarenhet av bokföring och någon form av utbildning inom ekonomi. Vi tillsätter gärna tjänsten så snart som möjligt.
 
Du får ett plus i kanten om du är en fena på excel eller Business Central, är du inte det redan så kommer du att bli det under tiden hos oss! Så vad väntar du på? Skicka in din ansökan redan nu!
 


Proteinbolaget är en av Sveriges snabbast växande butiker inom kosttillskott och träningskläder online. Nu är vi i en expansiv fas där vi kommer att göra ett flertal rekryteringar inom olika områden till vårt kontor i Örebro! Vi brinner för e-handel och att inspirera personer med passion för träning. Hos oss har vi en entreprenöriell miljö där vi alla strävar mot företagets uppsatta mål. Vill du vara med på en spännande e-handelsresa och göra karriär? Ansök då till tjänsten som ekonomiassistent hos Proteinbolaget!

Ansök nu

Ekonom/Administratör till Örebro

Läs mer Jan 26
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har erfarenhet från ekonomi, administrativt arbete och gillar att arbeta med service? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett högt tempo? Då kan du vara den personen som passar till tjänsten som ekonom/administratör i Örebro.

PerformIQ söker för kunds räkning en person som kan arbeta administrativt med inriktning mot ekonomi. I rollen kommer du att erbjudas en administrativ roll där du kombinerar det med ekonomiuppgifter där du kommer jobba i ett affärssystem.

Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med administration kombinerat med ekonomi. Du har ett öga för siffror. Du tycker att kundnöjdhet är viktigt och bemöter andra professionellt och med glädje. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration, ekonomi eller service tidigare. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som skall göras, är noggrann och har ett problemlösande mindset.

För att lyckas i rollen som ekonom/administratör ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska i tal och skrift
• Allmänt god datorkunskap
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi, service, och/eller administrativt

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro

Om PerformIQ
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som innesäljare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Helena Bergström via helena.bergstrom@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Bonnier Business Media Sales AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Bonnier Business Media Sales AB .

Starta en ny karriär som företagssäljare på Bonnier i Örebro!

Innesäljare
Läs mer Jan 27
Nu söker vi på Bonnier i Örebro nya företagssäljare. Vill du vara en del av framgångssagan som säljarna på Bonnier i Örebro står för? Tycker du också att det är viktigt att ha roligt och trivas på jobbet? Oavsett om du har tidigare erfarenhet från försäljning eller inte. Kan du bli vår nästa stjärnsäljare? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag! ????
Som en del av Nordens största mediekoncern, Bonnier AB, har Bonnier Business Media Sales växt och utvecklats i raketfart sedan starten 2014. Då med ett kontor beläget i Västerås med fem anställda till att idag ha över 120 anställda fördelat på våra fyra kontor i Västerås, Örebro, Norrköping och Eskilstuna. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på flera befintliga orter. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnier koncernen och med en total försäljning på 115 miljoner under 2021 finns det inget som kan stoppa oss. ?????
Vi erbjuder dig:
En heltidstjänst på vårt fräscha och moderna kontor mitt i centrala Örebro.
Utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen och en språngbräda direkt in i mediabranschen.
Möjligheten att påverka din egen lön genom garantilön och en obegränsad provisionsmodell.
Utbildning i modern företagsförsäljning av våra säljcoacher och säljledare med över 10 års säljerfarenhet.
En fantastiskt rolig arbetsplats med magiska kollegor, roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Friskvårdsbidrag á 3000:- om året.
Trygga arbetsvillkor motsvarande ett kollektivavtal genom branschorganisationen Kontakta.



Vi tror att Bonniers nästa stjärna:
Är bra på, och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor.
Är resultatinriktad och drivs av att sätta upp mål att jobba efter, och fira när de målen nås ????
Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo. Där stämningen på arbetsplatsen, hänget med kollegorna och peppandet under säljtävlingarna går hand i hand med att prestera gentemot kund och lyckas med sin försäljning.
Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift.

Om tjänsten:
Som säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredag 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan måndag morgon tillsammans med dina kollegor på vårt fräscha kontor mitt i centrala Örebro. Förmodligen inleds veckan med lite pingis med kollegorna eller med en härlig gemensam frukost. Därefter har hela teamet en gemensam uppstart och tillsammans går ni igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av våra största bransch- och lokaltidningar som Dagens Industri, Närkes Allehanda och Sydsvenskan för att nämna några. På vårt Örebrokontor arbetar vi med varmkundsförsäljning vilket innebär att kunden du ringer på något sätt har visat intresse för vår produkt tidigare. Arbetsdagen varvas med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Övrig information:
Titel: Företagssäljare / Relationship manager
Sysselsättningsgrad: Heltid
Lön: Garantilön + provision och bonus
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier Business Media Sales vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan! ????

Ansök nu

Bonnier i Örebro söker företagssäljare!

Innesäljare
Läs mer Jan 16
Nu söker vi på Bonnier i Örebro nya företagssäljare. Vill du vara en del av framgångssagan som säljarna på Bonnier i Örebro står för? Tycker du också att det är viktigt att ha roligt och trivas på jobbet? Oavsett om du har tidigare erfarenhet från försäljning eller inte. Kan du bli vår nästa stjärnsäljare? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag! ????
Som en del av Nordens största mediekoncern, Bonnier AB, har Bonnier Business Media Sales växt och utvecklats i raketfart sedan starten 2014. Då med ett kontor beläget i Västerås med fem anställda till att idag ha över 120 anställda fördelat på våra fyra kontor i Västerås, Örebro, Norrköping och Eskilstuna. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på flera befintliga orter. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnier koncernen och med en total försäljning på 115 miljoner under 2021 finns det inget som kan stoppa oss. ?????
Vi erbjuder dig:
En heltidstjänst på vårt fräscha och moderna kontor mitt i centrala Örebro.
Utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen och en språngbräda direkt in i mediabranschen.
Möjligheten att påverka din egen lön genom garantilön och en obegränsad provisionsmodell.
Utbildning i modern företagsförsäljning av våra säljcoacher och säljledare med över 10 års säljerfarenhet.
En fantastiskt rolig arbetsplats med magiska kollegor, roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Friskvårdsbidrag á 3000:- om året.
Trygga arbetsvillkor motsvarande ett kollektivavtal genom branschorganisationen Kontakta.



Vi tror att Bonniers nästa stjärna:
Är bra på, och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor.
Är resultatinriktad och drivs av att sätta upp mål att jobba efter, och fira när de målen nås ????
Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo. Där stämningen på arbetsplatsen, hänget med kollegorna och peppandet under säljtävlingarna går hand i hand med att prestera gentemot kund och lyckas med sin försäljning.
Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift.

Om tjänsten:
Som säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredag 8.00-15.30. Du startar arbetsveckan måndag morgon tillsammans med dina kollegor på vårt fräscha kontor mitt i centrala Örebro. Förmodligen inleds veckan med lite pingis med kollegorna eller med en härlig gemensam frukost. Därefter har hela teamet en gemensam uppstart och tillsammans går ni igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av våra största bransch- och lokaltidningar som Dagens Industri, Närkes Allehanda och Sydsvenskan för att nämna några. På vårt Örebrokontor arbetar vi med varmkundsförsäljning vilket innebär att kunden du ringer på något sätt har visat intresse för vår produkt tidigare. Arbetsdagen varvas med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Övrig information:
Titel: Företagssäljare / Relationship manager
Sysselsättningsgrad: Heltid
Lön: Garantilön + provision och bonus
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier Business Media Sales vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan! ????

Ansök nu

Bonnier i Örebro söker företagssäljare!

Innesäljare
Läs mer Dec 23
Nu söker vi på Bonnier i Örebro nya företagssäljare. Vill du vara en del av framgångssagan som säljarna på Bonnier i Örebro står för? Tycker du också att det är viktigt att ha roligt och trivas på jobbet? Oavsett om du har tidigare erfarenhet från försäljning eller inte. Kan du bli vår nästa stjärnsäljare? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag! ????
Som en del av Nordens största mediekoncern, Bonnier AB, har Bonnier Business Media Sales växt och utvecklats i raketfart sedan starten 2014. Då med ett kontor beläget i Västerås med fem anställda till att idag ha över 120 anställda fördelat på våra fyra kontor i Västerås, Örebro, Norrköping och Eskilstuna. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på flera befintliga orter. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnier koncernen och med en total försäljning på 115 miljoner under 2021 finns det inget som kan stoppa oss. ?????
Vi erbjuder dig:
En heltidstjänst på vårt fräscha och moderna kontor mitt i centrala Örebro.
Utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen och en språngbräda direkt in i mediabranschen.
Möjligheten att påverka din egen lön genom garantilön och en obegränsad provisionsmodell.
Utbildning i modern företagsförsäljning av våra säljcoacher och säljledare med över 10 års säljerfarenhet.
En fantastiskt rolig arbetsplats med magiska kollegor, roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Friskvårdsbidrag á 3000:- om året.
Trygga arbetsvillkor motsvarande ett kollektivavtal genom branschorganisationen Kontakta.



Vi tror att Bonniers nästa stjärna:
Är bra på, och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor.
Är resultatinriktad och drivs av att sätta upp mål att jobba efter, och fira när de målen nås ????
Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo. Där stämningen på arbetsplatsen, hänget med kollegorna och peppandet under säljtävlingarna går hand i hand med att prestera gentemot kund och lyckas med sin försäljning.
Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift.

Om tjänsten:
Som säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredag 8.00-15.30. Du startar arbetsveckan måndag morgon tillsammans med dina kollegor på vårt fräscha kontor mitt i centrala Örebro. Förmodligen inleds veckan med lite pingis med kollegorna eller med en härlig gemensam frukost. Därefter har hela teamet en gemensam uppstart och tillsammans går ni igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av våra största bransch- och lokaltidningar som Dagens Industri, Närkes Allehanda och Sydsvenskan för att nämna några. På vårt Örebrokontor arbetar vi med varmkundsförsäljning vilket innebär att kunden du ringer på något sätt har visat intresse för vår produkt tidigare. Arbetsdagen varvas med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Övrig information:
Titel: Företagssäljare / Relationship manager
Sysselsättningsgrad: Heltid
Lön: Garantilön + provision och bonus
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier Business Media Sales vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan! ????

Ansök nu

Bli toppsäljare inom Bonnier-koncernen!

Innesäljare
Läs mer Dec 5
Nu söker vi på Bonnier i Örebro nya företagssäljare. Vill du vara en del av framgångssagan som säljarna på Bonnier i Örebro står för? Tycker du också att det är viktigt att ha roligt och trivas på jobbet? Oavsett om du har tidigare erfarenhet från försäljning eller inte. Kan du bli vår nästa stjärnsäljare? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag! ????
Som en del av Nordens största mediekoncern, Bonnier AB, har Bonnier Business Media Sales växt och utvecklats i raketfart sedan starten 2014. Då med ett kontor beläget i Västerås med fem anställda till att idag ha över 120 anställda fördelat på våra fyra kontor i Västerås, Örebro, Norrköping och Eskilstuna. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på flera befintliga orter. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnier koncernen och med en total försäljning på 115 miljoner under 2021 finns det inget som kan stoppa oss. ?????
Vi erbjuder dig:
En heltidstjänst på vårt fräscha och moderna kontor mitt i centrala Örebro.
Utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen och en språngbräda direkt in i mediabranschen.
Möjligheten att påverka din egen lön genom garantilön och en obegränsad provisionsmodell.
Utbildning i modern företagsförsäljning av våra säljcoacher och säljledare med över 10 års säljerfarenhet.
En fantastiskt rolig arbetsplats med magiska kollegor, roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Friskvårdsbidrag á 3000:- om året.
Trygga arbetsvillkor motsvarande ett kollektivavtal genom branschorganisationen Kontakta.



Vi tror att Bonniers nästa stjärna:
Är bra på, och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor.
Är resultatinriktad och drivs av att sätta upp mål att jobba efter, och fira när de målen nås ????
Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo. Där stämningen på arbetsplatsen, hänget med kollegorna och peppandet under säljtävlingarna går hand i hand med att prestera gentemot kund och lyckas med sin försäljning.
Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift.

Om tjänsten:
Som säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredag 8.00-15.30. Du startar arbetsveckan måndag morgon tillsammans med dina kollegor på vårt fräscha kontor mitt i centrala Örebro. Förmodligen inleds veckan med lite pingis med kollegorna eller med en härlig gemensam frukost. Därefter har hela teamet en gemensam uppstart och tillsammans går ni igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av våra största bransch- och lokaltidningar som Dagens Industri, Närkes Allehanda och Sydsvenskan för att nämna några. På vårt Örebrokontor arbetar vi med varmkundsförsäljning vilket innebär att kunden du ringer på något sätt har visat intresse för vår produkt tidigare. Arbetsdagen varvas med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Övrig information:
Titel: Företagssäljare / Relationship manager
Sysselsättningsgrad: Heltid
Lön: Garantilön + provision och bonus
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier Business Media Sales vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan! ????

Ansök nu

Bli toppsäljare inom Bonnier-koncernen!

Innesäljare
Läs mer Nov 28
Nu söker vi på Bonnier i Örebro nya företagssäljare. Vill du vara en del av framgångssagan som säljarna på Bonnier i Örebro står för? Tycker du också att det är viktigt att ha roligt och trivas på jobbet? Oavsett om du har tidigare erfarenhet från försäljning eller inte. Kan du bli vår nästa stjärnsäljare? Tveka inte att skicka in en ansökan redan idag! ????
Som en del av Nordens största mediekoncern, Bonnier AB, har Bonnier Business Media Sales växt och utvecklats i raketfart sedan starten 2014. Då med ett kontor beläget i Västerås med fem anställda till att idag ha över 120 anställda fördelat på våra fyra kontor i Västerås, Örebro, Norrköping och Eskilstuna. Nu satsar vi ytterligare och expanderar på flera befintliga orter. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnier koncernen och med en total försäljning på 115 miljoner under 2021 finns det inget som kan stoppa oss. ?????
Vi erbjuder dig:
En heltidstjänst på vårt fräscha och moderna kontor mitt i centrala Örebro.
Utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen och en språngbräda direkt in i mediabranschen.
Möjligheten att påverka din egen lön genom garantilön och en obegränsad provisionsmodell.
Utbildning i modern företagsförsäljning av våra säljcoacher och säljledare med över 10 års säljerfarenhet.
En fantastiskt rolig arbetsplats med magiska kollegor, roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Friskvårdsbidrag á 3000:- om året.
Trygga arbetsvillkor motsvarande ett kollektivavtal genom branschorganisationen Kontakta.



Vi tror att Bonniers nästa stjärna:
Är bra på, och tycker det är roligt att bygga relationer och kommunicera med kunder och kollegor.
Är resultatinriktad och drivs av att sätta upp mål att jobba efter, och fira när de målen nås ????
Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo. Där stämningen på arbetsplatsen, hänget med kollegorna och peppandet under säljtävlingarna går hand i hand med att prestera gentemot kund och lyckas med sin försäljning.
Behärskar det svenska språket flytande i både tal och skrift.

Om tjänsten:
Som säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredag 8.00-15.30. Du startar arbetsveckan måndag morgon tillsammans med dina kollegor på vårt fräscha kontor mitt i centrala Örebro. Förmodligen inleds veckan med lite pingis med kollegorna eller med en härlig gemensam frukost. Därefter har hela teamet en gemensam uppstart och tillsammans går ni igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på några av våra största bransch- och lokaltidningar som Dagens Industri, Närkes Allehanda och Sydsvenskan för att nämna några. På vårt Örebrokontor arbetar vi med varmkundsförsäljning vilket innebär att kunden du ringer på något sätt har visat intresse för vår produkt tidigare. Arbetsdagen varvas med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.
Övrig information:
Titel: Företagssäljare / Relationship manager
Sysselsättningsgrad: Heltid
Lön: Garantilön + provision och bonus
Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Bonnier Business Media Sales vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varmt välkommen med din ansökan! ????

Ansök nu