Örebro: Kundservicemedarbetare till Bonnier News Local

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare till Bonnier News Local i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-23 // Varaktighet: Heltid

Vårt kundcenter växer och därför söker vi nu flera nya medarbetare. Våra kunder prenumererar på någon av våra 40+ lokaltidningar däribland Nerikes Allehanda och vi supporterar frågor som rör betalningar, prenumerationer, reklamationer och digitalsupport. Hos oss erbjuds du en utmanande roll som utvecklar dig i att skapa resultat genom positiva relationer. En rolig och omväxlande vardag som ständigt sätter ditt lösningsfokus och serviceförmåga på prov. Sök rollen som Kundservicemedarbetare på Supporten idag!

Om rollen
Inom Supporten hanterar vi alla inkommande samtal där vi strävar efter en hög effektivitet och kundnöjdhet. Vi hittar lösningar för att skapa långsiktiga kundrelationer. Vi på Bonnier News Local strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget. Du kommer att bli en del av hela kundserviceorganisationen där supporten, second line, backoffice och savedesk ingår. Som kundcentermedarbetare på Supporten arbetar du i ett team på cirka 15 medarbetare.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ge utomordentlig service till våra kunder
- Hantera prenumerationsärenden
- Hantera reklamationer
- Hantera betalningar
- Digital support
- Säkerställa en hög kundnöjdhet

Vem är du?

Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att se resultatet med hög kvalitet. Du har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete, du är flexibel samt älskar förändringar och trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket. Vi värderar personliga egenskaper högt och ser att du är en person som är en relationsskapare. Vi samarbetar ofta mellan varumärken och avdelningar och relationen däremellan värdesätter vi högt.

Din erfarenhet

- Avslutad gymnasial utbildning.
- Erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- God IT-kunskap och systemförståelse samt kunskap kring mobila enheter och appar.
- Kunskap inom betalsystem och fakturering ses som meriterande.

Övrig information

Tjänsten är en tillsvidareanställning.

Placeringsort Örebro.

Tjänsten är heltid, 40 timmar / vecka.

Fast månadslön med chans till bonus.

Företaget tillämpar 6 månaders provanställning.

Du kommer tillhöra ett team bestående av 15 personer och du rapporterar direkt till din teamchef. På din framtida avdelning jobbar ett gäng engagerade medarbetare som både utmanar och uppmuntrar varandra. Tillsammans sitter vi på Klostergatan 23 i Örebro.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Hyresgästföreningen söker servicehandläggare - extrapersonal

Läs mer Feb 5
Hyresgästföreningens nationella medlemscenter ligger i Örebro. Vi är den första ingången vid kontakt med Hyresgästföreningen, och vi administrerar medlemskapet för Hyresgästföreningens över en halv miljon medlemmar. Nu förstärker vi enheten med extrapersonal inför sommaren. 

Vi söker dig som är student, eller har en annan huvudsaklig sysselsättning, som vill arbeta heltid hos oss i sommar. Vi ser även gärna att du kan arbeta extra vid behov innan och efter sommarmånaderna. Våra arbetstider är måndag – torsdag 8.15-16.45, samt fredag 7.45-16.15.



Uppdraget

Hyresgästföreningens medlemscenter tar hand om allt som har med medlemskapet att göra;


• Medlemsregistreringar
• Betalärenden
• Synpunktshantering
• Adressändringar
• Uppsägningar
• Förmånsfrågor

Vår huvudsakliga arbetsuppgift är att ha telefonkontakt med medlemmar i dessa frågor, men vi har även kontakt med våra medlemmar via mejl. Kontakterna sker på såväl svenska som engelska. Vi har fastställda mål, rutiner och mallar att följa.



Din bakgrund 

Kvalifikationer:


• Du har god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt både på svenska och engelska.
• Du är en van datoranvändare och har kunskaper i Officepaketet.
• Du har tidigare erfarenhet av service eller telefoni.

Meriterande


• Du har tidigare erfarenhet av administration.
• Du har tidigare erfarenhet av försäljning.
• Du har erfarenhet från föreningsarbete. 



Dina egenskaper
Arbetet kräver att du är serviceinriktad, har en god människokännedom och är skicklig att kommunicera. Du är flexibel och kan arbeta självständigt men gillar att samarbeta. Hos våra medarbetare värdesätter vi en demokratisk värdegrund.



Att arbeta hos oss
Mångfald och en humanistisk grundsyn är viktiga värden i vår organisation och en självklarhet för oss alla som arbetar här. Hos oss möts du av engagerade och trevliga kollegor och kommer till en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och bra anställningsvillkor. Vi har tex kollektivavtal och friskvårdsbidrag. Hos oss är varje medarbetare viktig för hyresgästerna varje dag. Vid några tillfällen per år skapar vi extra energi och engagemang genom att arbeta tillsammans med samma fokusfråga oavsett vilken roll vi har till vardags. Då pratar vi med hyresgästerna om exempelvis tryggheten i kvarteret. På vår webbplats kan du läsa mer.

Rekrytering kommer att ske löpande under våren. Välkommen med din ansökan redan idag, då rekryteringen kan komma att avslutas tidigare. Vi använder oss utav arbetsprover i rekryteringsprocessen. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa gruppchef Andrea Smedberg, telefon 010-45 911 33. Våra fackliga representanter är Josefin Moback för SACO, telefon 010-45 911 43, och Björn Johansson för Handels, telefon 010-45 926 24.

Hyresgästföreningen är en modern och stark folkrörelse med över en halv miljon medlemmar, 9 000 förtroendevalda och 850 anställda över hela Sverige. Vi driver bostadsfrågor i både stort och smått - allt från omfattande lagförändringar till den lilla lekplatsen på gården som behöver rustas upp. Vi arbetar för ett samhälle där alla ska ha rätt att bo, råd att bo och ha inflytande över sitt boende.  På det sättet deltar vi i samhällsutvecklingen, driver på och tar ansvar för den. Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka!

Ansök nu

Sommarjobb som kundvärd

Läs mer Jan 16
Vill du till en arbetsplats där du får vara med och bidra till något större? Då har du kommit helt rätt. ÖBO tar ett stort samhällsansvar, med ambitionen att vara med och utveckla Örebro i många år framöver. Tillsammans skapar vi ett levande Örebro. 

Du som person

Du som söker tycker om att strukturera ditt arbete och vara lyhörd samt stimuleras av att se människor utvecklas.
Du behöver vara mycket serviceinriktad, bra på att kommunicera i tal och skrift, vara strukturerad och en god administratör.

Du tycker om att vara en del av en familjär kultur där olikheter får ta plats.   

Vi på ÖBO bryr oss om vem du är, därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.  

ÖBO arbetar utifrån en värdegrund som utgörs av människors lika värde, miljöansvar, samhällsansvar och öppenhet. Viktiga frågor för oss – och vi hoppas att du känner detsamma. 

Din roll

Du ansvarar, tillsammans med kollegor, för öppethållande av receptionen i Vivalla. Denna kommer vara en av ÖBOs två öppna receptioner och möta kunder från hela staden. Fokus ligger på att med gott bemötande möta kunder och hjälpa dem att lösa sina ärenden, vilka kan vara av stor variation.

Som kundvärd är man ansiktet utåt för ÖBO och hanterar på ett professionellt sätt frågor av mycket skiftande karaktär.

I rollen ingår också att stötta området med övriga förekommande arbetsuppgifter.

Arbetstiderna är i huvudsak kl. 07:15-16:15, och varannan onsdag till kl. 18:00.



Dina kvalifikationer


• Du har lägst gymnasieutbildning. Högre utbildning inom de frågor rollen arbetar med är meriterande.
• Meriterande är erfarenhet av kundkontakter, administrativt arbete samt flerspråkighet.

Anställningsform
Sommarjobb. Heltid. Med start enligt överenskommelse.

Intresserad? Hör av dig!

Maria Nordhag, vice områdeschef Vivalla-Baronbackarna, 019-194470

Peter Hovlund, områdeschef Vivalla-Baronbackarna, 019-194334

Peter Gustavsson, facklig representant för Vision, 019–194200.

Vi behöver din ansökan senast 2024-03-31. Varmt välkommen!



ÖBO (ÖrebroBostäder) är ett allmännyttigt bostadsbolag som verkar i Örebro. I mer än 75 år har vi arbetat för att utveckla Örebro till en levande, trygg och trivsam stad – att bo och leva i. Vi gör det genom att hyra ut och förvalta närmare 23?000 bostäder och över 1?000 kommersiella lokaler. Och genom att bygga om och bygga nytt. Men vi är så mycket mer än en hyresvärd och ett bostadsbolag. Vi bryr oss – om våra hyresgäster, våra medarbetare och om världen omkring oss. Läs mer om hur det är att arbeta hos oss på https://www.obo.se/om-obo/jobba-pa-obo/

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på deltid till Örebro

Läs mer Okt 18
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Vi söker dig som vill jobba extra, kanske vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om tjänsten
Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vi söker dig som har:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana

Vem är du?
På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Vad vi erbjuder
Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Övrig information
Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är en timanställning där arbete sker minst varannan helg samt vissa vardagar och kvällar vid behov.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Vill du veta mer gällande hur vår rekryteringsprocess ser ut kan du klicka här!

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Elon Group söker vikarie till Kundsupport

Läs mer Feb 19
Trivs du i en serviceinriktad roll med varierande arbetsuppgifter och nära kontakt med våra kunder? I den här rollen har du dagligen direktkontakt med våra kunder och medlemmar och du hanterar dina ärenden med en känsla för service och effektivitet.

Om Elon Group

Elon Group vill vara en attraktiv arbetsplats. Hos oss präglas arbetsklimatet av respekt för dig som individ. All verksamhet hos Elon Group ska byggas på mångfald, inkluderande och respekt för alla människors lika värde. Detta leder till engagemang, innovation och affärsutveckling. Tillsammans med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter gör detta Elon Group till en spännande arbetsplats. Att vara en attraktiv arbetsgivare säkerställer vi genom kompetensutveckling, löpande uppföljning av arbetsinsatser, bra ledarskap samt bra kommunikation.

 

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter och huvudsakliga ansvarsområden innefattar:

- Hantering av inkommande ärenden till Elon Kundsupport
- Support till medlem, kunder & slutkonsumenter via e-post, ärendehanteringssystem, telefon och chatt
- Orderadministration och orderläggning
- Mindre säljuppdrag och kampanjinformation
- Du hanterar också övrigt förekommande supportfrågor så som information vid förseningar, leveransuppdateringar, leveransbokningar och produktfrågor
- E-handelssupport mot ombudsbutik och konsument
- Mottagande av felanmälan och eskalering inom organisationen
- Bemanning av reception och växel

För denna roll ingår du i ett team där vi sitter i ett öppet kontorslandskap i en större grupp om 24 personer (varav fyra i dagsläget är stationerade i Kalmar & tjugo i Örebro).

Är vi rätt för varandra?

Inom Elon Group är vi övertygade om att olikheter bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande utmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad.

För att trivas i rollen ser vi att du är serviceinriktad, positiv, driven och gillar att arbeta med människor. Du har ett professionellt bemötande och har lätt för att presentera och kommunicera information. Du har även ett systematiskt arbetssätt, är van vid att arbeta i olika system och har lätt för att följa instruktioner, mallar, manualer och satta rutiner.

Erfarenhet

Avslutad gymnasieutbildning och erfarenhet från service eller kundsupport. Du har goda kunskaper i Office-paketet och företrädesvis affärssystemet Jeeves och/eller Magento. Erfarenhet från hemelektronik-, vitvaru- eller transportbranschen samt ärendehanteringssystemet ImBox är meriterande.

Ansök nu

Kundservicemedarbetare – Heltid

Läs mer Sep 22
Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser. Vi söker medarbetare som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass samt bygga en långsiktig relation med oss.

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo, betalningar, reklamationer, kundprogram och massa annat. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler


Meriterande

- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
- Utbildad i kundkommunikation


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, tillgång till gym samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med mätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredags-frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 1 november. Ansök senast 6 oktober!

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-21), lördagar (10-18) och söndagar (11-18).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Bonnier News AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Bonnier News AB .

Kundservicemedarbetare på deltid till Örebro

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Okt 18
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Vi söker dig som vill jobba extra, kanske vid sidan av studier eller annan sysselsättning. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om tjänsten
Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vi söker dig som har:

- avslutad gymnasial utbildning
- erfarenhet från kundservice och/eller försäljning
- god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska
- god IT-kunskap och systemvana

Vem är du?
På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Vad vi erbjuder
Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Övrig information
Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är en timanställning där arbete sker minst varannan helg samt vissa vardagar och kvällar vid behov.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Vill du veta mer gällande hur vår rekryteringsprocess ser ut kan du klicka här!

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Deskredaktör till Nerikes Allehanda

Redaktör
Läs mer Feb 16
Till Nerikes Allehandas redaktion i Örebro söker vi nu en deskredaktör.
NA är en av Sveriges största lokaltidningar och är nyhetsledande i Örebro län. Varje dag når NA 133 000 olika läsare. NA och redaktionen har på senare år utsetts både till Årets Dagstidning och Årets redaktion. Redaktionen jobbar i framkant när det gäller såväl breaking news som granskningar.

Du jobbar med att uppdatera NA:s sajt med det senaste från polis och räddningstjänst samt andra händelsenyheter. I rollen ingår också att sköta vår sajt samt att jobb med våra sociala medier. Vi ser också att du är bra på att hitta egna nyheter i det snabba flödet och att jobba över avdelningsgränserna på redaktionen för bästa resultat till våra läsare.

Om rollen
Du jobbar med att uppdatera NA:s sajt med det senaste från polis och räddningstjänst samt andra händelsenyheter. I rollen ingår också att sköta vår sajt samt att jobba med våra sociala medier. Vi jobbar även med livesändningar i tv-format, där desken nyhetsleder sändningarna. Vi ser också att du är bra på att hitta egna nyheter i det snabba flödet och att jobba över avdelningsgränserna på redaktionen för bästa resultat till våra läsare.

Vem vi söker
Vi söker dig som är strukturerad, har goda journalistiska kunskaper och är publicistiskt duktig. Du ska ha en god förståelse för digitala publiceringar och vara van vid att arbeta med sociala medier.

Kvalifikationer.

-
Journalistisk utbildning eller annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig

-
God förmåga att hantera digitala publiceringar

-
God förmåga att hantera sociala medier

-
Intresse för data och statistik och förmåga att agera på, till exempel, trafiksiffror

-
Agera omdömesgillt och situationsanpassat i kontakt med läsare och intervjupersoner


Övrig information
Vi är en arbetsplats med den trygghet som väl utformade kollektivavtal innebär. Du får friskvårdsbidrag, rabatter och fri prenumeration på våra nyheter, extra ersättning vid föräldralön, pensionslösning inom ITP1 men framför allt en inspirerande arbetsmiljö med fantastiska kollegor.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde efter överenskommelse.

Din ansökan ska innehålla personligt brev och cv. Vi vill ha din ansökan senast 3 mars.

Varmt välkommen med din ansökan.

Frågor om tjänsten

Redaktionschef: Mikael Muhr, mikael.muhr@na.se

Facklig företrädare: Katarina Hanslep , katarina.hanslep@na.se


Som Nordens största medieföretag, med verksamhet i 13 länder, hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till techutvecklaren i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Locals många titlar har vi även ett stort lokalt engagemang över hela landet - från Sydsvenskan i Skåne till Östersunds-Posten i Jämtland. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat.

Vi har också en betydande logistik och distributionsverksamhet som vi samlar inom ramen för Bonway. Under 2024 kommer vi att nå närmare en tredjedel av alla hushåll i Sverige.

Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre – som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen. Vi strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på heltid till Örebro

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 28
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om tjänsten
Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vi söker dig som har

-
avslutad gymnasial utbildning

-
erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.

-
god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

-
god IT-kunskap och systemvana.


Det är meriterande om du har

- arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.

Vem är du?
På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Vad vi erbjuder

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Övrig information
Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Visst helgarbete kan förekomma. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Vill du veta mer gällande hur vår rekryteringsprocess ser ut kan du klicka här!

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på heltid till Örebro - Vikariat

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 27
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om tjänsten
Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vi söker dig som har

-
avslutad gymnasial utbildning

-
erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.

-
god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

-
god IT-kunskap och systemvana.


Det är meriterande om du har

- arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.

Vem är du?
På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Vad vi erbjuder

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Övrig information
Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Det är ett vikariat på 12 månader med chans till förlängning.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Vill du veta mer gällande hur vår rekryteringsprocess ser ut kan du klicka här!

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på heltid till Örebro - Vikariat

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jan 12
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om tjänsten
Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vi söker dig som har

-
avslutad gymnasial utbildning

-
erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.

-
god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

-
god IT-kunskap och systemvana.


Det är meriterande om du har

- arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.

Vem är du?
På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Vad vi erbjuder

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Övrig information
Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Det är ett vikariat på 12 månader med chans till förlängning.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Vill du veta mer gällande hur vår rekryteringsprocess ser ut kan du klicka här!

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare på heltid till Örebro

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 28
Bonnier News verksamhet står aldrig still. Det händer alltid mycket hos oss och vi växer snabbt. Nu behöver vi stärka upp vår organisation med fler kundservicemedarbetare till vårt kontor i Örebro. Har du tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning och söker ett omväxlande arbete i en positiv och utvecklande miljö ska du definitivt läsa vidare.

Som Nordens största medieföretag hjälper Bonnier News medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Alla vi som jobbar här, från journalisten i norr till kundserviceansvarig i söder, bidrar med olika perspektiv för att vi ska kunna utföra vårt uppdrag och föra det fria ordet framåt. Tillsammans.

Om tjänsten
Våra kunder prenumererar på någon av Bonnier News titlar som t.ex. Expressen, Dagens Nyheter, Nerikes Allehanda och Dagens Industri. I din roll som kundservicemedarbetare supporterar du frågor kring betalningar, prenumerationer, reklamationer mm. Du besvarar kundens frågor och funderingar samt erbjuder merförsäljning, i syfte att hitta bästa möjliga lösning för kunden.

I rollen är det av största vikt att du bemöter kunden med en förstklassig service vid dels kundkontakten, men även vid det efterföljande administrativa arbetet. Dator kommer att vara ditt främsta arbetsverktyg då du huvudsakligen tar emot dina kunder via telefon och hanterar prenumerationerna i olika system. Vi strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten. Vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för både kund och företag.

Vi söker dig som har

-
avslutad gymnasial utbildning

-
erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.

-
god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska

-
god IT-kunskap och systemvana.


Det är meriterande om du har

- arbetat med telefon som främsta arbetsredskap inom kundtjänst eller liknande yrke.

Vem är du?
På Bonnier News värderar vi personliga egenskaper högt. Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att skapa resultat med hög kvalitet. Vidare är du lösningsorienterad och har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete. Du trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket.

Teamarbete är något som du värdesätter och vi ser att du vill bidra med energi till din grupp. Du är även en god relationsskapare vilket du har nytta av i dina kundkontakter men även internt, då vi ofta samarbetar mellan varumärken och avdelningar.

Vad vi erbjuder

Hos oss erbjuds du en utmanande och omväxlande vardag, där du, tillsammans med ditt team, bidrar till en servicenivå som överträffar kundens förväntan. Allt detta sker från en rolig arbetsplats där tävlingar, olika aktiviteter och en härlig gemenskap ingår.

Vår värdegrund – Engagemang, Integritet, Transparens och Affärsmässighet genomsyrar hela Bonnier News verksamhet. Med Mediesveriges starkaste varumärken i ryggen finns många möjliga karriärvägar inom koncernen. Vi har ett generöst friskvårdsbidrag och är självklart anslutna till kollektivavtal.

Övrig information
Du rapporterar direkt till din teamchef. Vi sitter i fina lokaler på Klostergatan 23 i Örebro.

Tjänsten är på heltid. Fast månadslön utgår. Visst helgarbete kan förekomma. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Vi är nyfikna på vem du är och ser fram emot din ansökan! Urval sker löpande. Vill du veta mer gällande hur vår rekryteringsprocess ser ut kan du klicka här!

Med anledning av GDPR har vi inte möjlighet att ta emot ansökningar via email.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu