Örebro: Kundservicemedarbetare till Bonnier News Local

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare till Bonnier News Local i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-23 // Varaktighet: Heltid

Vårt kundcenter växer och därför söker vi nu flera nya medarbetare. Våra kunder prenumererar på någon av våra 40+ lokaltidningar däribland Nerikes Allehanda och vi supporterar frågor som rör betalningar, prenumerationer, reklamationer och digitalsupport. Hos oss erbjuds du en utmanande roll som utvecklar dig i att skapa resultat genom positiva relationer. En rolig och omväxlande vardag som ständigt sätter ditt lösningsfokus och serviceförmåga på prov. Sök rollen som Kundservicemedarbetare på Supporten idag!

Om rollen
Inom Supporten hanterar vi alla inkommande samtal där vi strävar efter en hög effektivitet och kundnöjdhet. Vi hittar lösningar för att skapa långsiktiga kundrelationer. Vi på Bonnier News Local strävar alltid efter att lösa kundens ärende vid första kontakten, vi vill ge en positiv kundupplevelse samt skapa ett mervärde för kunden och företaget. Du kommer att bli en del av hela kundserviceorganisationen där supporten, second line, backoffice och savedesk ingår. Som kundcentermedarbetare på Supporten arbetar du i ett team på cirka 15 medarbetare.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ge utomordentlig service till våra kunder
- Hantera prenumerationsärenden
- Hantera reklamationer
- Hantera betalningar
- Digital support
- Säkerställa en hög kundnöjdhet

Vem är du?

Vi tror att du som söker är en riktig “doer” som drivs både av att få saker att hända men också av att se resultatet med hög kvalitet. Du har en god förmåga att självständigt strukturera ditt arbete, du är flexibel samt älskar förändringar och trivs i en utvecklande miljö där det händer mycket. Vi värderar personliga egenskaper högt och ser att du är en person som är en relationsskapare. Vi samarbetar ofta mellan varumärken och avdelningar och relationen däremellan värdesätter vi högt.

Din erfarenhet

- Avslutad gymnasial utbildning.
- Erfarenhet från kundservice och/eller försäljning.
- God IT-kunskap och systemförståelse samt kunskap kring mobila enheter och appar.
- Kunskap inom betalsystem och fakturering ses som meriterande.

Övrig information

Tjänsten är en tillsvidareanställning.

Placeringsort Örebro.

Tjänsten är heltid, 40 timmar / vecka.

Fast månadslön med chans till bonus.

Företaget tillämpar 6 månaders provanställning.

Du kommer tillhöra ett team bestående av 15 personer och du rapporterar direkt till din teamchef. På din framtida avdelning jobbar ett gäng engagerade medarbetare som både utmanar och uppmuntrar varandra. Tillsammans sitter vi på Klostergatan 23 i Örebro.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare – vid behov!

Läs mer Jan 26
Vi söker medarbetare som är i början av sina studier och vill jobba extra under terminer och lov samt bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo, betalningar, reklamationer, kundprogram och massa annat. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler

Meriterande

- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
- Utbildad i kundkommunikation

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med mätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredags-frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov) och vi följer kollektivavtal.

Start

Enligt överenskommelse. Urval sker löpande.

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-21), lördagar (10-18) och söndagar (11-18).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare - eCom Controltower

Läs mer Jan 24
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser i världsklass. Om du vill arbeta med kundservice inom mode, skönhet, och design i ett härligt team är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på danska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är bra på samarbete, skapar goda relationer och där ditt lösningsorienterade förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

Omgående

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se .

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Läs mer Jan 23
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med kundservice och hjälpa människor med att förverkliga sina projektdrömmar är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Särskild visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden mars till augusti.

Start

Från den 13 februari eller enligt överenskommelse men som senast 17 april. Urval sker löpande!

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-17).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Läs mer Jan 23
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med kundservice och hjälpa människor med att förverkliga sina projektdrömmar är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Särskild visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden mars till augusti.

Start

Från den 13 februari eller enligt överenskommelse men som senast 17 april. Urval sker löpande!

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-17).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Säljande lånehandläggare på deltid i centrala Örebro

Läs mer Jan 10
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?
Beskrivning
Reducero jämför räntor och förmedlar lån till privatpersoner via telefon och vår hemsida. Vi är över 50 anställda på två kontor som varje dag hjälper kunder att förbättra sin privatekonomi.

Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar in kunden för ett möte med en rådgivare. I samtalet kommer du att behöva kunskap om och sätta dig in i kundens ekonomiska situation.

Hur mycket kan jag tjäna?
Provisionen är obegränsad och baseras på antalet utbetalda lån du förmedlar. Med andra ord är det fullt möjligt att tjäna en "heltidslön" trots att du bara arbetar 12 timmar i veckan.

Vem är du?
Vi söker dig som brinner för försäljning och har ett intresse för ekonomi. Du är en tävlingsmänniska som drivs av att uppnå mål. För att lyckas i arbetet behöver du vara ihärdig och kreativ. Det är viktigt att du pratar bra svenska och på ett enkelt sätt kan förklara för kunden hur en ansökan går till.

Då detta är en deltidstjänst med kvällstider ser vi gärna att du studerar eller har någon annan sysselsättning på dagarna.

Vad vi erbjuder dig

- Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär.

- En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget.

- En stark gemenskap och en stark lagande som är svår att hitta någon annanstans.

- Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön.

- Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m.

- Centralt beläget kontor i Örebro.

Om Reducero
Reducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 90 anställda på två kontor, och växer fortfarande i rasande takt, framför allt tack vare alla våra drivna säljare!

Arbetstid
Flexibla arbetstider - möjlighet att arbeta 15-19 mån-tors eller mer.

Ersättning
Garantilön och provision.

Tillträde
Löpande.

Frågor
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Simone på Simone.Jakobssen@reducero.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Bonnier News AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Bonnier News AB .

HR Generalist till Bonnier News

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Jan 25
Som HR Generalist hos Bonnier News agerar du som en drivande och nära affärspartner till organisationens ledare. Genom detta stärker vi det goda ledarskapet och utvecklar ett aktivt medarbetarskap. Vi vill att Bonnier News ska präglas av en kreativ, hållbar och inkluderande kultur som skapar tydlighet och engagemang.

I denna roll stöttar du Bonnier Business Media Sales som är en del av Bonnier News kommersiella verksamhet. Här samlas organisationens säljare inom telemarketing och kundservicemedarbetare.

Som medarbetare hos oss får du vara med och bidra till ett bättre samhälle samtidigt som du får möjlighet att bredda din yrkeskompetens. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med HR, arbetsrättsliga frågor och HR-administration? Vill du vara med på en förändringsresa där du får möjlighet att bidra till utvecklingen av verksamheten och HR-arbetet? Då kan det vara dig vi letar efter!

Vad går jobbet som HR-generalist ut på?

I den här rollen kommer du att arbeta verksamhetsnära och agera konsultativt stöd till chefer och medarbetare i samtliga HR-relaterade frågor. Dessutom kommer du att arbeta med samt delta i utveckling av våra HR processer, aktivt medverka till god samverkan med fackliga organisationer samt arbeta med generella frågor kring arbetsrätt, arbetsmiljö och HR-administration. Du kommer att vara en viktig kugge i verksamheten och samarbeta brett internt med olika stakeholders i Bonnier News matrisorganisation.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Stödja chefer och medarbetare i dagliga HR-relaterade frågor
- Arbeta med chefscoachning
- Självständigt hålla fackliga förhandlingar, ta fram underlag och coacha chefer i förändringsarbete
- Skapa utbildningsmaterial och hålla utbildningar
- Informera, presentera och ge stöd i tillämpning av förändringar i avtal, regelverk, processer och rutiner
- Bidra till att utveckla HR-processer och strukturer
- Utveckla arbetsmiljöarbetet
- Driva egna projekt vid behov samt stödja chefer vid genomförande eller implementering av verksamhetsnära initiativ och årliga HR-processer
- Stödja ledare i rehabärenden
- Ta fram HR-statistik samt skapa presentation av dessa
- Ta fram löneunderlag och agera länken gentemot vårt lönekontor
- Övrigt löpande operativt och administrativt HR- arbete.

Dina erfarenheter

- Universitets- eller högskoleexamen inom personalområdet, eller motsvarande
kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig
- Arbetat minst 3 år i en bred HR-roll, exempelvis som HR-ansvarig på ett mindre bolag, med erfarenhet från samtliga delar av HR-arbetet.
- Du har erfarenhet av att självständigt driva olika HR-processer och/eller projekt Erfarenhet att ha supportat verksamheten i lönefrågor och/eller varit kravställare till en extern lönebyrå.

Du har även erfarenhet av att arbeta administrativt och är van att arbeta i HR-system.

Kunskaper

- Lagstiftning och regelverk inom arbetsrätt och arbetsmiljö * God förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift
- Bekväm i att arbeta i Excel.

Meriterande

- Kunskaper i Workday.

Om tjänsten
Du kommer i rollen stötta Bonnier Business Media Sales, bestående av 100 medarbetare. Placering i Örebro eller Norrköping.

Tjänsteresor till våra kontor ingår i denna roll.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Bonnier News IT söker en Supporttekniker med On Site-ansvar

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Sep 28
Vill du bli en del av vårt team? Vi söker dig som vill ingå i ett väl sammansatt team som jobbar brett med problemlösning i många olika processer över hela Bonnier News organisation.

Som Supporttekniker med On Site-ansvar är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera och lösa inkommande ärenden, daglig kontakt med medarbetare, planerad telefonsupport under vissa dagar, leveranser, delta i projekt och hantering av lokala IT-ärenden.

För att trivas i rollen brinner du för IT och är självgående. Självfallet är kundnöjdheten mer än viktig för dig, dvs. en fallenhet att knyta kontakter och en vilja att vara behjälplig. Du är också en nyfiken person som gärna vill lära dig nya saker och fortsätta utvecklas.

Kvalifikationer och erfarenhet

- IT Support
- Windows 11
- MacOS
- AD-administration
- Dokumentation
- Körkort

Meriterande erfarenhet

- Windows och Linux serverhantering
- Nätverk (switchar och patchhantering, wifi, LAN)

Övriga information

I tjänsten ingår resor till andra orter och viss skiftgång utanför ordinarie arbetstid 8-17.

Placeringsort och kontor är i Örebro.

Låter ovan intressant? Sänd in en ansökan via "ansök nu"-knappen här på sidan. Vi tar inte emot CV:n/ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är 2022-10-16.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Bonnier News IT söker en Supporttekniker med On Site-ansvar

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Okt 10
Vill du bli en del av vårt team? Vi söker dig som vill ingå i ett väl sammansatt team som jobbar brett med problemlösning i många olika processer över hela Bonnier News organisation.

Som Supporttekniker med On Site-ansvar är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera och lösa inkommande ärenden, daglig kontakt med medarbetare, planerad telefonsupport under vissa dagar, leveranser, delta i projekt och hantering av lokala IT-ärenden.

För att trivas i rollen brinner du för IT och är självgående. Självfallet är kundnöjdheten mer än viktig för dig, dvs. en fallenhet att knyta kontakter och en vilja att vara behjälplig. Du är också en nyfiken person som gärna vill lära dig nya saker och fortsätta utvecklas.

Kvalifikationer och erfarenhet

- IT Support
- Windows 11
- MacOS
- AD-administration
- Dokumentation
- Körkort

Meriterande erfarenhet

- Windows och Linux serverhantering
- Nätverk (switchar och patchhantering, wifi, LAN)

Övriga information

I tjänsten ingår resor till andra orter och viss skiftgång utanför ordinarie arbetstid 8-17.

Placeringsort och kontor är i Örebro.

Låter ovan intressant? Sänd in en ansökan via "ansök nu"-knappen här på sidan. Vi tar inte emot CV:n/ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är 2022-10-16.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Bonnier News IT söker en Supporttekniker med On Site-ansvar

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Aug 23
Vill du bli en del av vårt team? Vi söker dig som vill ingå i ett väl sammansatt team som jobbar brett med problemlösning i många olika processer över hela Bonnier News organisation.

Som Supporttekniker med On Site-ansvar är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att hantera och lösa inkommande ärenden, daglig kontakt med medarbetare, planerad telefonsupport under vissa dagar, leveranser, delta i projekt och hantering av lokala IT-ärenden.

För att trivas i rollen brinner du för IT och är självgående. Självfallet är kundnöjdheten mer än viktig för dig, dvs. en fallenhet att knyta kontakter och en vilja att vara behjälplig. Du är också en nyfiken person som gärna vill lära dig nya saker och fortsätta utvecklas.

Kvalifikationer och erfarenhet

- IT Support
- Windows 11
- MacOS
- AD-administration
- Dokumentation
- Körkort

Meriterande erfarenhet

- Windows och Linux serverhantering
- Nätverk (switchar och patchhantering, wifi, LAN)

Övriga information

I tjänsten ingår resor till andra orter och viss skiftgång utanför ordinarie arbetstid 8-17.

Placeringsort och kontor är i Örebro.

Låter ovan intressant? Sänd in en ansökan via "ansök nu"-knappen här på sidan. Vi tar inte emot CV:n/ansökningar via mail.

Sista ansökningsdatum är 2022-09-11.


Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster. Med varumärken som Dagens Nyheter, Expressen och Dagens industri når vi miljoner läsare och användare varje dag. Genom Bonnier News Local har vi även ett stort lokalt engagemang - från Sydsvenskan i söder till Örnsköldsviks Allehanda i norr. Förutom detta ger vi också ut branschspecifika tidningar såsom Dagens Media, Resumé, Dagens medicin och Fastighetsnytt, och även en rad livsstilsmagasin som Damernas Värld, Sköna Hem, Teknikens Värld och Allt om Mat m.fl. Genom att ständigt driva den digitala utvecklingen framåt når vi hela tiden längre - som medarbetare hos oss kan du påverka riktningen.

På Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu

Sommarjobb som Nattdistributör

Tidningsbud/Tidningsdistributör
Läs mer Apr 26
Sommarjobb som Nattdistributör
Vi är först på plats när dagen börjar.
En bra dag börjar för de flesta människor med en dagsfärsk tidning till frukost. För att tidningsläsning ska kunna vara en god vana krävs att tidningen når prenumeranter på ett tillförlitligt sätt och inom utlovad tid.

Detta kräver en väl fungerande distribution som är i gång varje natt. I Prologs områden arbetar ca 1000 distributörer med att dela ut drygt 200 000 morgontidningar, reklam och paket. Vi delar ut en mängd olika produkter varje natt, så det är mycket att hålla reda på.

Vill du arbeta som Distributör?

Det vi söker är Sommarvikarier till Örebro Län.

Som tidningsbud är du vår viktigaste medarbetare som ansvarar för att kunder får sina tidningar och produkter varje morgon inom utlovad tid. Varje distributör har ansvar för ett distrikt som har en egen avhämtningsplats på den ort man arbetar i.

Utdelningen görs med bil, moped eller cykel. Till sin hjälp har varje distributör en arbetstelefon som innehåller den gångordning som gäller för distriktet och talar om för distributören vem som ska ha vilken tidning eller produkt.

Vi söker dig som är ansvarsfull, strukturerad och har hög servicekänsla. Du får självklart inte vara morgontrött då arbetet bedrivs nattetid. Efter sommaren finns även möjlighet att fortsätta arbeta.

Arbetstiden varierar mellan kl. 02.00 - 06.30 och beror på distriktets storlek.

Vi söker dig som:
• Är minst 18 år
• Trivs med ett fysiskt arbete
• Har B-körkort

Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet av liknande uppgifter

Välkommen med din ansökan!


Prolog KB är en del av koncernen Bonnier. Som Nordens största medieföretag hjälper vi medborgare och organisationer att fungera i ett demokratiskt samhälle. Våra journalister rapporterar, granskar och berättar om vår tids frågor. Vi inspirerar och skapar affärer genom möten, produkter och tjänster.

1831 grundades Vestmanlands Läns Tidning, VLT, och det sidobolag som skulle sköta distributionen – det som senare skulle bli Prolog. Allt eftersom åren gick började vi leverera allt fler tidningar i Mälardalen. Nästan 200 år efter grundandet, gick bolaget in i en ny fas 2011 och 2012 adderades post och reklam till tidningsrutterna, och under 2016 adderades även paketleveranser i hela vårt område.

Prologs område innefattar delregionerna Västmanland, Norrtälje, Södertälje och Örebro vilka hör till två större regioner, Norr och Söder. De centrala funktionerna är främst samlade i Västerås, viss del i Örebro och Eskilstuna. Idag når vi ca 400 000 hushåll fördelat på ca 450 distrikt, och vi delar ut ca 35 miljoner tidningar varje år. Vi distribuerar 64 olika tidningstitlar, varav 26 är morgontidningar.

På Prolog/Bonnier News värdesätter vi att våra medarbetare har olika erfarenheter och perspektiv. Jämställdhet och inkludering är prioriterade frågor hos oss och ett av fyra bärande fokusområden i vår hållbarhetsstrategi. Vi vill skapa ett öppet klimat på våra arbetsplatser och strävar efter att hitta talangfulla medarbetare som vidgar våra perspektiv och hjälper oss att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Detta genom journalistik och tjänster som är ännu mer tillgängliga för fler. Vi hoppas att även du vill bidra till detta!

Ansök nu