Örebro: Undersköterska dag/kväll till Berggårdens vård- och omsorgsboende

Hitta ansökningsinfo om jobbet Undersköterska dag/kväll till Berggårdens vård- och omsorgsboende i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-10 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig vars hjärta slår för vård och omsorg! På Berggården är fokus att ta tillvara individens egen förmåga och resurser vägledande för vården och omsorgen. Vill du ha kul på jobbet och känna att du gör skillnad, då har vi jobbet för dig!

Om tjänsten
Vi söker nu en undersköterska till demensavdelning på vård- och omsorgsboendet Berggården. Som undersköterska här kommer du att samarbeta med hyresgästerna i det dagliga livet med fokus på att ta tillvara individens egna förmågor och resurser, och det görs med ett rehabiliterande förhållningssätt i grunden. Här arbetar undersköterskor, sjuksköterskor, arbetsterapeuter och enhetschef i team tillsammans med våra hyresgäster för att säkerställa deras välmående. All personal tar även ett gemensamt ansvar för att arbetet håller god kvalitet och att vi följer de riktlinjer och beslut som följer med uppdraget. Som medarbetare förväntas du aktivt delta och bidra i vårt kontinuerliga utvecklingsarbete med förbättringar för att skapa en hållbar vård och omsorg för framtiden och för att ge de boende en meningsfull vardag.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• ge service och personlig omvårdnad utifrån hyresgästernas individuella behov
• skapa förtroendefulla relationer med hyresgästen och anhöriga och som kontaktperson ansvara för den individuella vård- och omsorgsprocessen
• arbeta utifrån ett rehabiliterande förhållningssätt
• samverka med undersköterskor, arbetsterapeut och sjuksköterska utifrån hyresgästens behov
• vara delaktig i att driva en ständig förbättring och utveckling av vår verksamhet
• använda de digitala verksamhetssystem som verksamheten kräver och dokumenterar i enlighet med lagar, riktlinjer och rutiner

Kompetenskrav

• vård- och omsorgsprogrammet eller annan utbildning som ger undersköterskekompetens

Som undersköterska har du ett starkt engagemang för människor och en positiv grundsyn. Du är trygg, förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen och visar omtanke mot?våra hyresgäster. Att vara professionell i din yrkesroll och ansvarstagande gentemot dina arbetsuppgifter ser du som en självklarhet. Du är bra på att kommunicera och arbeta med andra och ger alltid ett gott bemötande. Dessutom har du lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med hyresgäster och övrig personal, samt dokumentera det som verksamheten kräver. Då arbetet innefattar digital dokumentation i verksamhetssystem krävs god datorvana. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Övrigt meriterande

• erfarenhet av arbete inom vård och omsorg
• erfarenhet av att arbeta med demensvård
• erfarenhet av att arbeta i verksamhets- och dokumentationssystem

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1

Arbetstiden: schemalagd dag/kväll och varannan helg.

Om arbetsplatsen
 Berggården är ett vård- och omsorgsboende beläget på norr i Örebro och som har plats för 36 hyresgäster. Här finns omvårdnadspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut, administratör och enhetschef som alla arbetar tillsammans i team, med den boende i centrum. Boendet är under nystart och du som söker får därför en ypperlig möjlighet att vara delaktig i att bygga upp en verksamhet med rutiner och strukturer som säkerställer hög kvalitet och trygghet för hyresgästerna. 

Övrig information
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Innan du erbjuds en anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 23 januari.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Undersköterska, hemtjänst och äldreboende

Nedan visas andra jobb i Örebro som Undersköterska, hemtjänst och äldreboende.

Undersköterska Sirishof 70-90%

Läs mer Nov 21
Vill du vara med och göra skillnad inom äldreomsorgen? Vi söker nu en undersköterskor till ett av våra vårdboenden.

Om tjänsten:
Norlandia Care erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom bland annat äldreomsorg. Med fokus på kundens förutsättningar, behov och önskemål utvecklar och realiserar vi dagens och framtidens tjänster med ett professionellt ledarskap och ett innovativt arbetssätt.

Dina arbetsuppgifter:
Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg samt säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den äldre i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att ge brukarna en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med brukaren i genomförandeplanen.

Detta omfattar bland annat:

- Personlig omvårdnad och omsorg.

- Att tillvarata brukarens egna resurser.

- Aktivering och social samvaro med brukarna samt utevistelse.

- Tillreda och servera måltider.

- Tvätt av kläder och städ i brukares lägenhet.

- Dokumentation enligt SoL.

- Medicindelegering.

- Samarbeta med sjuksköterska (vid t.ex. såromläggning)

Kvalifikationer

- Vård- och omsorgsprogrammet eller motsvarande samt arbetslivserfarenhet inom äldreomsorg.

- Kunskap om den nationella värdegrunden för äldreomsorgen.

- Goda kunskaper inom dokumentation.

- God datavana.

- Du hanterar svenska flytande både i tal och skrift.

Personliga egenskaper

- Humanistisk människosyn.

- Flexibel och ansvarstagande.

- Ödmjuk, prestigelös och lyhörd.

- God samarbetsförmåga.

- Lätt för att skapa förtroende.

- Vill göra skillnad för andra människor.

Vi erbjuder dig kompetensutveckling, handledning för att styrkas i ansvarsområden och i din egen yrkesroll. Vår ordinarie personal erbjuds bland annat friskvårdsbidrag. Vi arbetar systematiskt för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje. Vi har kollektivavtal.

Om Norlandia Care: Norlandia Care erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom bland annat äldreomsorg, hemtjänst och patienthotell.

Övrig information:

- Omfattning: deltid

- Lön: Individuell lönesättning.

- Tillträde: Enligt överenskommelse

Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Undersköterska Sirishof 50%

Läs mer Nov 21
Vill du vara med och göra skillnad inom äldreomsorgen? Vi söker nu en undersköterskor till ett av våra vårdboenden.

Om tjänsten:
Norlandia Care erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom bland annat äldreomsorg. Med fokus på kundens förutsättningar, behov och önskemål utvecklar och realiserar vi dagens och framtidens tjänster med ett professionellt ledarskap och ett innovativt arbetssätt.

Dina arbetsuppgifter:
Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg samt säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den äldre i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska/vårdbiträde ansvarar du för att ge brukarna en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med brukaren i genomförandeplanen.

Detta omfattar bland annat:

- Personlig omvårdnad och omsorg.

- Att tillvarata brukarens egna resurser.

- Aktivering och social samvaro med brukarna samt utevistelse.

- Tillreda och servera måltider.

- Tvätt av kläder och städ i brukares lägenhet.

- Dokumentation enligt SoL.

- Medicindelegering.

- Samarbeta med sjuksköterska (vid t.ex. såromläggning)

Kvalifikationer

- Vård- och omsorgsprogrammet eller motsvarande samt arbetslivserfarenhet inom äldreomsorg.

- Kunskap om den nationella värdegrunden för äldreomsorgen.

- Goda kunskaper inom dokumentation.

- God datavana.

- Du hanterar svenska flytande både i tal och skrift.

Personliga egenskaper

- Humanistisk människosyn.

- Flexibel och ansvarstagande.

- Ödmjuk, prestigelös och lyhörd.

- God samarbetsförmåga.

- Lätt för att skapa förtroende.

- Vill göra skillnad för andra människor.

Vi erbjuder dig kompetensutveckling, handledning för att styrkas i ansvarsområden och i din egen yrkesroll. Vår ordinarie personal erbjuds bland annat friskvårdsbidrag. Vi arbetar systematiskt för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje. Vi har kollektivavtal.

Om Norlandia Care: Norlandia Care erbjuder individanpassade och kvalitativa tjänster inom bland annat äldreomsorg, hemtjänst och patienthotell.

Övrig information:

- Omfattning: deltid

- Lön: Individuell lönesättning.

- Tillträde: Enligt överenskommelse

Intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Är du pensionär – bli jobbonär hos oss!

Läs mer Mar 14
Är du pensionär som söker en flexibel tjänst där just din kompetens kommer till användning? 

Vill du få möjlighet till lite extra inkomst? 

Välkommen till ett tim- och sommarvikariat inom Funktionsstöd och Vård och omsorg! 

Vi erbjuder sommarvikariat inom verksamheterna 


• Boende med särskild service (BMSS) vuxna LSS  
• Korttidsvistelse för barn/unga och vuxna, korttidstillsyn (ungdomsfritids) för ungdomar samt bostad med särskild service för barn och ungdomar 
• Daglig verksamhet för LSS 
• Boende med särskild service och boendestöd enligt SoL samt arbetsverksamhet inom Socialpsykiatrin 
• Personlig assistans  
• Vård- och omsorgsboende 
• Hemvård 
• Dagverksamhet 

Omfattning och tillträde 

Anställningsform: timanställning vid behov, och/eller sommarvikariat under perioden 1 juni - 31 augusti 2024 

Tillträde: enligt överenskommelse  

Lön: Vi erbjuder 20% högre lön för dig som arbetar 60-100 procent på schema och har utbildning och erfarenhet från vård och omsorg eller funktionsstöds verksamhet 

Arbetstid 

Dag/kväll/vaken natt/sovande jour/helg 

Kompetenskrav 

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom Vård och omsorg eller Funktionsstöd 

Goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift 

Övrigt meriterande  

Gymnasieutbildning: Vård- och omsorgsprogrammet, Barn- och fritidsprogrammet eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. 

Erfarenhet av att arbeta i verksamhetssystemen Treserva, Medvind och TES 

B-körkort, kunna cykla, kunskaper i teckenspråk 

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Undersköterskor till Rynningeviken, vikariat

Läs mer Apr 12
Är du en undersköterska med ett genuint intresse för äldrevård? På grund av studieledigheter söker vi nu en till två vikarier som vill bli en del av vårt engagerade team. Välkommen med din ansökan till oss på Rynningeviken!

Om tjänsten
Som undersköterska hos oss på Rynningeviken blir du en del av ett engagerat och utvecklingsinriktat team där vi samarbetar kring våra hyresgästers vård och omsorg. Du kommer arbeta på en somatisk avdelning med 18 hyresgäster, där du är kontaktperson för två till tre av våra hyresgäster. Du arbetar i nära samverkan med sjuksköterska, arbetsterapeut, enhetschef och anhöriga. Vi arbetar utifrån ett rehabiliterande förhållningssätt med syfte att stimulera till en aktiv och meningsfull vardag för våra hyresgäster. 

På Rynningeviken är vi stolta över vår goda teamsamverkan mellan alla yrkeskategorier, vilket gynnar våra hyresgäster och skapar närhet, trygghet och kvalitet. Rynningeviken består av tre avdelningar med kloka, engagerade och erfarna medarbetare som trivs med sitt arbete och brinner för god vård och omsorg. Därför tror vi att det är viktigt att du som söker ser det som en självklarhet att arbeta med engagemang, empati och glädje. 

Hos oss har vi stort fokus på rehabilitering, delaktighet och god arbetsmiljö - och hoppas att du vill vara en del av det!

Exempel på arbetsuppgifter:

• planera, utföra och utvärdera service-, omvårdnads-, hälso- och sjukvårdsinsatser tillsammans med den enskilde och anhöriga, i enlighet med Vård- och omsorgs värdegrund och värdighetsgarantier
• skapa förtroendefulla relationer med den enskilde och anhöriga, och som kontaktperson ansvara för den individuella vård- och omsorgsprocessen
• utföra arbetsuppgifter enligt Hälso- och sjukvårdslagen utifrån delegation och instruktion såsom medicinska, rehabiliterande och habiliterande insatser samt läkemedelshantering
• använda de digitala verksamhetssystem som verksamheten kräver och dokumentera i enlighet med lagar, riktlinjer och rutiner

Om arbetsplatsen
Rynningeviken är ett somatiskt vård- och omsorgsboende som ligger vackert beläget i närhet till naturreservatet Rynningeviken. Våra fina utemiljöer och aktiviteter är uppskattade av oss som jobbar här och våra hyresgäster. Här har vi 54 platser fördelat på tre våningsplan. 

Vår ambition är att vara ett av Örebros ledande vård- och omsorgsboenden och vi arbetar därför ständigt med att utveckla och förbättra vår verksamhet och vårt arbetssätt. 

Läs gärna mer om Rynningeviken på orebro.se/rynningeviken!

Kvalifikationer
Som undersköterska har du ett starkt engagemang för människor och en positiv grundsyn. Du är trygg, förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen och visar omtanke mot våra hyresgäster. Att vara professionell i din yrkesroll och ansvarstagande gentemot dina arbetsuppgifter ser du som en självklarhet. Du är bra på att kommunicera och arbeta med andra och ger alltid ett gott bemötande. Dessutom har du lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med hyresgäster och övrig personal, samt dokumentera det som verksamheten kräver. Då arbetet innefattar digital dokumentation i verksamhetssystem krävs god datorvana.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• bevis om skyddad yrkestitel, alternativt omfattas av övergångsreglerna (tillsvidareanställd undersköterska den 1 juli 2023)

Meriterande:

• erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg
• erfarenhet av att skriva genomförandeplaner 

Omfattning och tillträde
Anställningsform: vikariat

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse t.o.m. 31 december 2024

Antal tjänster:1-2. Tjänsterna tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. 

Arbetstid: schemalagd dag/kväll och varannan helg 

Övrig information
Från och med den 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du kommer att behöva ett bevis från Socialstyrelsen för att få anställning som undersköterska. I väntan på ditt bevis är det möjligt att få anställning som vårdbiträde. Hade du en tillsvidareanställning som undersköterska den 1 juli 2023 får du dock fortsätta använda titeln.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb/socialtarbete.

Första intervju sker digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Innan du erbjuds en anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 28 april.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Undersköterska till Backagården

Läs mer Apr 8
Slår ditt hjärta för vård och omsorg? Är du en driven person som vill göra skillnad? Varmt välkommen med din ansökan till oss på Backagården!

Om tjänsten
Till våra avdelningar för kognitiv svikt söker vi nu två undersköterskor som vill arbeta tillsammans med oss på Backagården. Vårt boende är en intraprenad vilket innebär att man behöver ha ett helhetsperspektiv och se hela huset som sin arbetsplats. Det innebär att vid behov behöver man vara på en annan avdelning för att säkerställa bemanningen och patientsäkerheten. Vi jobbar i team som består av omvårdnadspersonal, sjuksköterska och arbetsterapeut. Målsättningen är att utifrån våra hyresgäster tillgodose förväntningar avseende trygg vård och omsorg, inflytande och gott bemötande.

Exempel på arbetsuppgifter:

• ge personlig omvårdnad och service
• arbeta med kontaktmannaskap
• arbeta utifrån individens behov i centrum (IBIC)
• ha kontakt med anhöriga för information och stöd
• dokumentera och rapportera i verksamhetssystem och kvalitetsregister utifrån lagar, rutiner och riktlinjer
• vara delaktig i förbättrings- och kvalitetsarbetet på Backagården
• ingå i team med sjuksköterska och arbetsterapeut samt övriga yrkeskategorier internt och externt 

Om arbetsplatsen
Backagården är ett av Örebro kommuns vård- och omsorgsboenden.

Backagården ligger i det expansiva Ladugårdsängen. Här finns 36 lägenheter fördelade på fyra avdelningar där en avdelning har inriktning somatik och de andra inriktningen kognitiv svikt. 

Vi är en intraprenad vilket innebär att vi har större befogenheter att styra över den egna verksamheten men också ett större ansvar för resultatet av verksamheten. Vår verksamhetsidé bygger på utförande av en trygg och individuell vård och omsorg med utgångspunkt från Örebro kommuns värdegrund. Värdegrunden beskriver ett gemensamt förhållningssätt mellan dig och mötet med den äldre.

Läs mer om vår verksamhet här: Backagården - orebro.se

Kvalifikationer
Vi ser att du har ett starkt engagemang för människor och en positiv grundsyn. Du är trygg, förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen och visar omtanke mot våra kunder. Att vara professionell i din yrkesroll och ansvarstagande gentemot dina arbetsuppgifter ser du som en självklarhet. Du är bra på att kommunicera, arbeta med andra och ger alltid ett gott bemötande. Dessutom har du lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med hyresgäster och övrig personal, samt dokumentera det som verksamheten kräver. Då arbetet innefattar digital dokumentation i verksamhetssystem krävs god datorvana. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• bevis om skyddad yrkestitel, alternativt omfattas av övergångsreglerna (tillsvidareanställd undersköterska den 1 juli 2023)
• erfarenhet av arbete med vård av personer med kognitiv svikt 

Meriterande:

• erfarenhet av att arbeta i dokumentations- och verksamhetssystem 

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 2

Arbetstid: schemalagd dag/kväll och helg 

Övrig information
Från och med den 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du kommer att behöva ett bevis från Socialstyrelsen för att få anställning som undersköterska. I väntan på ditt bevis är det möjligt att få anställning som vårdbiträde. Hade du en tillsvidareanställning som undersköterska den 1 juli 2023 får du dock fortsätta använda titeln.

Om du blir aktuell för tjänsten och saknar vårdutbildning kommer utbildning att ingå som en del i anställningen. Mer information om detta ges under rekryteringsprocessen.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Innan du erbjuds en anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 22 april.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Örebro kommun

Nedan visas andra jobb i Örebro från Örebro kommun .

Timvikarier till stödboenden inom Individ- och familjeomsorgen (IFO)

Behandlingsassistent/Socialpedagog
Läs mer Apr 10
Du har nu möjligheten att söka ett spännande, kreativt och stimulerande arbete hos oss på Socialförvaltningen! Är du intresserad av timvikariat under framförallt kväll och helg samt lite ströjobb på sommaren vid behov? Då är du varmt välkommen att söka dig till oss som behandlingsassistent.


Om tjänsten

Nu söker vi engagerade timvikarier som vill arbeta kvällar och helger till våra verksamheter. Som behandlingsassistent på våra boenden arbetar du i härliga och kompetenta team med andra behandlingsassistenter, gruppledare och kuratorer. Vi arbetar med psykosocialt stöd till vuxna personer med beroendeproblematik. Syftet med våra verksamheter är att erbjuda ett tillfälligt stödboende tills klienten uppnått målet för ett annat boende. Uppdraget går bland annat ut på att genomföra motiverande samtal och att genom social träning och stöd uppmuntra till en aktiv fritid i trygga och hälsosamma miljöer. Hos oss får du ett arbete som ger mycket tillbaka då det du gör i ditt dagliga arbete förändrar många människors liv till det bättre.


Exempel på arbetsuppgifter:

• skriva minnesanteckningar i dokumentationssystemet Procapita
• planera, delta och genomföra aktiviteter tillsammans med de boende
• delta i de vardagliga sysslor som finns på boendet t.ex. flytt, städ m.m.
• genomföra strukturerade psykosociala stödsamtal/motiverande samtal
• arbeta med social träning, stöd och uppmuntran till en aktiv fritid i drogfria miljöer 
• aktivt stödja och uppmuntra de som bor på stödboendet att påbörja/fullfölja ett planeringsarbete i syfte att finna varaktiga lösningar för ett självständigt boende
• ha kontakt med uppdragsgivare och andra aktörer/vårdgivare

Om arbetsplatsen
Våra stödboenden är en del av området eget utförande inom Individ- och familjeomsorgen (IFO) på Socialförvaltningen. Våra boenden är Hjorten, Gnistan och Växthuset och Växthuset Sture. Målgruppen på Hjorten och Gnistans stödboende består av män och kvinnor över 21 år med en dokumenterad missbruks-/beroendeproblematik som inte kan erhålla en egen bostad på den ordinarie bostadsmarknaden. Utöver dessa stödstödboenden finns även tre andra verksamheter på Hjorten, bland annat ett härbärge för kvinnor samt några nyktra utredningsplatser som vi kallar Hjortronet. På Gnistan finns dessutom ett härbärge för män. Växthuset och Växthuset Sture vänder sig till bostadslösa vuxna personer med en dokumenterad missbruks-/beroendeproblematik som tagit beslut att leva nyktert och drogfritt.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.


Kvalifikationer
Vi söker dig som är du trygg i dig själv och är lyhörd i kontakten med andra. Du har god samarbetsförmåga och förmåga att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt och kan sätta gränser. Du är engagerad i ditt arbete och är flexibel i ditt arbetssätt. Du är vidare en lugn och stabil person med intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och kan förhålla dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Eftersom vi arbetar nära och stöttade i människors hem är det av stor vikt att inte förlora din professionella integritet. Du är tydlig i ditt sätt att kommunicera både i tal och skrift. Då arbetet även innefattar dokumentation krävs god datorvana.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• avslutad gymnasieutbildning
• B-körkort manuellt 

Meriterande:

• utbildad behandlingsassistent, tvåårig folkhögskola alternativt YH-utbildning
• praktiskt dokumenterad yrkeserfarenhet av socialt arbete inom stöd och behandling avseende missbruk och beroende 
• praktisk erfarenhet av behandlingsassistentarbete på stödboende
• dokumenterad erfarenhet inom psykiatrin
• dokumenterad erfarenhet inom LSS
• praktisk erfarenhet av behandlingsassistentarbete på stödboende 
• dokumentationsvana i Procapita eller annat likvärdigt dokumentationsverktyg
• dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med personer i utsatthet

Omfattning och tillträde
Anställningsform: timanställning vid behov

Tillträde: enligt överenskommelse

Arbetstid: timbehovet finns mestadels kväll och helg, ibland på dagtid 


Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Ansökan
Vi vill att du bifogar CV och personligt brev i din ansökan. Är du utbildad behandlingsassistent eller liknande så ber vi dig bifoga intyg på denna utbildning i din ansökan med. 

Sista ansökningsdag är 10 maj 2024. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under annonseringstiden så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag!



Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Sommar- och timvikarier till hemvården och vård- och omsorgsboenden 2024

Vårdbiträde
Läs mer Dec 22
Vill du ha ett omväxlande, roligt och meningsfullt arbete som får dig att växa som person? Hos oss får du lära dig att ta ansvar och ett flexibelt bemötande.
Varmt välkommen till vård och omsorg!
Vi letar efter fantastiska kollegor som vill jobba i team med våra engagerade medarbetare inom vård och omsorg. Vi söker dig som vill jobba redan nu men även i sommar. Som anställd hos oss blir du en trygg punkt och kan varje dag göra skillnad i vardagen för någon annan. Passa på att säkra ditt sommarjobb redan nu!

Om tjänsten
Vi erbjuder sommar- och timjobb antingen inom hemvård, dagverksamhet eller på vård- och omsorgsboende. Din arbetstid är dag/kväll/helg alternativt vaken natt (längre erfarenhet inom vård och omsorg krävs för att arbeta natt). Vi söker vikarier till:


• vård- och omsorgsboende (kognitiv svikt, somatisk, rehabilitering)
• hemvård
• landsbygden (Odensbacken, Vintrosa samt Glanshammar)
• natt på vård- och omsorgsboende och i hemvården
• dagverksamhet

Du kan via din ansökan i denna annons ange vart du helst vill arbeta av våra verksamheter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• ge personlig omvårdnad (t.ex. dusch, toalettbesök, mat mm.) utifrån individuella behov
• utföra hälso- och sjukvårdsinsatser
• utföra hushålls- och serviceinsatser t.ex. städ, inköp och tvätt
• arbeta i olika digitala system med exempelvis dokumentation

Kompetenskrav

• fyllt 18 år vid anställningens start
• pågående eller avslutade gymnasiestudier
• du behärskar det svenska språket på ett sätt som gör att du kan kommunicera med kunder/hyresgäster samt övrig personal
• du kan skriftligt dokumentera det som verksamheten och arbetet kräver
• god datorvana 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har ett gott bemötande och har lätt för att ta egna initiativ samt samarbeta med andra. Du är en trygg och pålitlig person som kan hålla många bollar i luften och har ett genuint intresse av att arbeta med människor.

Övrigt meriterande

• omvårdnadsutbildning och/eller erfarenhet av arbete inom vård och omsorg
• B-körkort (och gärna tillgång till egen bil)
• erfarenhet av att arbeta i verksamhetssystemen Treserva, Medvind och TES
• om du studerar till omvårdnadsrelaterade yrken

Om arbetsplatsen
Läs mer om hur det är att arbeta i Örebro kommun och inom vård och omsorg  Sommarjobb - Jobba i Örebro kommun (orebro.se)

Omfattning
Timanställning, möjlighet till schema (procent kan variera) under sommarperioden finns.

Som timvikarie bokas du via ett personalsystem där du själv kan påverka när och hur mycket du vill jobba.

Övrig information
Innan du erbjuds anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp ett registerutdrag ur belastningsregistret. Mer information kommer vid eventuell intervjuinbjudan.

Urval och anställning sker löpande, så vänta inte med din ansökan.

Intervjuer kommer att ske digitalt via Microsoft Teams.

Ansökan
Vi tar endast emot ansökningar via denna annons, skicka din ansökan genom att klicka på ”Ansök” på denna sida.

Vi vill att du bifogar personligt brev, CV, relevanta intyg och betyg (exempelvis undersköterskeintyg) i din ansökan.

Det är mycket viktigt att du har ett uppdaterat CV där all din tidigare arbetslivserfarenhet framkommer! 

Har du frågor? Kontakta oss via mail på rekrytering.vo@orebro.se

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Familjerättssekreterare till IFO, Familjerätt

Familjerättssekreterare
Läs mer Apr 18
Nytt
Nu finns möjlighet för dig att bli en del av vår enhet som präglas av ansvarstagande, generositet och höga ambitioner. Vi vill ta vara på och utveckla din kunskap och din kreativitet och hoppas du blir en av oss!


Om tjänsten
Vad roligt att just du är nyfiken på vår fantastiska arbetsplats!

Utredningsarbetet sker enligt Föräldrabalken och Socialtjänstlagen och avser vårdnad, boende och umgänge samt adoption och faderskap. Utöver utredningsarbetet är samarbetssamtal en stor del av dina arbetsuppgifter. Du fattar beslut i enlighet med gällande lagstiftning, riktlinjer och delegation. Det är viktigt att du har ett flexibelt tänk och förmåga att hitta rättssäkra lösningar. 

På Familjerätten kommer du ingå i ett stabilt, nyfiket och välkomnande team fullt av erfarenhet och kompetens. Vi erbjuder dig en trygg anställning och vi värnar om ditt välmående och din utveckling på jobbet. Här får du ett kontinuerligt stöd i ärenden av närmaste chef, gruppledare och kollegor samt extern handledning. Du erbjuds även fördjupning och specialisering utifrån en kompetenstrappa som innebär möjlighet till kompetensutveckling och utbildningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter


• fastställa faderskap 
• handlägga vårdnadsutredningar och snabbupplysningar på uppdrag av Tingsrätten
• handlägga ärenden gällande umgängesstöd på uppdrag av tingsrätten
• leda samarbetssamtal och genomföra medgivandeutredningar
• hålla informationssamtal
• föredra ärenden i nämnd
• upprättande av avtal i samband med vårdnads-, boende och umgängesärenden
• arbeta med rådgivning via telefon 

Kompetenskrav 

• socionomexamen 210 hp 
• dokumenterad erfarenhet av myndighetsutövning inom socialförvaltning
• B-körkort för manuell växlad bil  

För att trivas hos oss föredrar du att arbeta i team med ett gemensamt ansvarstagande samtidigt som du självständig driver arbetet framåt mot uppsatta mål. Vi söker dig som är trygg och stabil med ett strukturerat och flexibelt arbetssätt. I rollen är det viktigt att du är lyhörd i kontakten med andra och du har en naturlig förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situation utan att förlora din professionella integritet. Arbetet ställer krav på god kommunikativ förmåga vilket bl.a. innebär att du på ett tydligt och strukturerat sätt kan uttrycka dig väl i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.



Övrigt meriterande 

• erfarenhet av att handlägga familjerättsfrågor



Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100% 

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1



Om arbetsplatsen
Myndighetsverksamheten inom Socialnämndens Individ och familjeomsorg bygger på fem områden med både myndighetsutövning och insatser. Mottagning och socialjour, Utredning barn och familjerätt, ungdom och vuxen samt Familjehem. Under 2024 påbörjar Individ- och familjeomsorgen en ny organisation. Vi står inför att anpassa oss till ny socialtjänstlag som utöver förändrad lagstiftning kommer påverka organisering, arbetssätt, processer och samverkansstrukturer. Som familjerättssekreterare kommer du att ledas, inspireras och engageras till att jobba med förebyggande och främjande insatser.

Prioriterat i verksamheten är att säkerställa rättssäkerheten, att ha en god service och tillgänglighet gentemot våra servicetagare samt att de metoder vi använder bygger på vetenskap och beprövad erfarenhet.



Övrig information
Om du erbjuds anställning inom arbete hos oss är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på orebro.se/jobb.

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.


Ansökan
Sista ansökningsdag är 5 maj. 

Välkommen med din ansökan! 

Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Testledare till utvecklingsenheten

Testledare/QA lead
Läs mer Apr 17
Vill du vara med och förbättra vardagen för Örebros invånare, företagare och medarbetare?
Är du en lagspelare som gärna vill bidra till en framgångsrik utveckling av Informationsförsörjnings- och digitaliseringsavdelningens tjänster till våra verksamheter inom kommunen?
Då kan den här tjänsten vara något för dig – välkommen med din ansökan!

Om tjänsten

Som testledare hos oss kommer du arbeta i olika projekt och uppdrag. Du ansvarar för att planera och organisera testprocessen vid upphandling av digitala lösningar och system, samt stöttar vid behov i våra egenutvecklingsuppdrag. Du skapar även teststrategier och testplaner och instruerar övriga testresurser i metoder vid testarbete, med syfte att verifiera att upphandlade lösningar/system samt egenutvecklade lösningar fungerar som avsett och uppfyller specificerade krav. 

Exempel på arbetsuppgifter:

• ta fram testplaner, testfall m.m. i projekt och uppdrag, samt är behjälplig vid kravarbete inför upphandlingar för att utforma testbara krav
• genomföra tester och säkerställa genomförandet av test i olika steg, såsom systemtest, integrationstest och testautomatisering
• analysera, sammanställa, dokumentera och kommunicera testresultat till berörda intressenter 
• ge metodstöd inom testhantering avseende både funktionella och icke-funktionella tester till övriga projektdeltagare och användarrepresentanter
• koordinera testning av olika delar i den upphandlade tjänsten/systemet och hantera rapportering av eventuella fel och brister till leverantör för åtgärd
• arbeta nära tillsammans med kravledare och berörd verksamhet i uppdrag/projekt

Om arbetsplatsen
I den här rollen kommer du tillhöra utvecklingsenheten på Informationsförsörjnings- och digitaliseringsavdelningen som har det övergripande ansvaret för att leda och samordna kommunens digitaliseringsutveckling och digitala transformation. Avdelningen är uppdelad i fem enheter och har drygt 100 medarbetare: enheten för uppdragsledning, service och support, utvecklingsenheten, IT-drift samt enheten för strategi, arkitektur och transformation. 

Vår enhet har i uppdrag att utveckla, anpassa och integrera digitala lösningar för kommunens alla verksamheter. Dina kollegor på utvecklingsenheten har roller som kravledare, produktägare, IT-arkitekt, systemutvecklare och systemförvaltare.

Vi är ett engagerat och positivt team som på sikt kommer att flytta in i nya och fräscha lokaler vid Örnsro i Örebro. Det finns goda möjligheter till distansarbete på deltid.

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Kvalifikationer
Som testledare ser vi att du engagerar och motiverar andra för att effektiv nå gemensamma mål. Samordnar grupper och blir en referenspunkt för andra. Du tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat.

Du har förmågan att arbeta bra med komplexa frågor. Analyserar och bryter ner problem i sina beståndsdelar och löser komplicerade problem. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. För att trivas i rollen behöver du arbeta bra med andra människor. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. 

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• akademisk examen om minst 180 hp inom Systemvetenskap, Datateknik eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer som likvärdig
• minst 3 års arbetslivserfarenhet som testledare och testanalytiker
• erfarenhet av arbete med test i komplexa systemmiljöer och/eller större organisationer
• erfarenhet som testledare vid upphandlingar av standardsystem
• erfarenhet av test i en agil mjukvaruutvecklingsmiljö

Meriterande:

• erfarenhet av automatiserade tester
• erfarenhet av säkerhetstester
• erfarenhet av prestandatester
• certifiering t ex ISTQB

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1

Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Som en del i urvalsprocessen kan vi komma att tillämpa tester. 

Ansökan
Sista ansökningsdag är 5 maj.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Handledare till Daglig verksamhet Tamarinden

Vårdare/Arbetshandledare/Boendestödjare
Läs mer Apr 15
Vill du arbeta som handledare och vara med i uppstarten och utvecklingen av enheten Tamarinden? Söker du daglig variation i arbetet och tycker om att möta personer med olika funktionsnedsättningar? Sök då denna tjänst hos oss!

Om tjänsten

Här finns möjligheter för dig som vill arbeta i en verksamhet med inriktning stöd och struktur och där utmanande beteenden behöver bemötas på ett tryggt och strukturerat vis. Du kommer arbeta med vuxna personer som har olika funktionsnedsättningar, fysiskt, psykiskt, intellektuellt och/eller neuropsykiatriska. vi jobbar efter IBIC och AKK (Alternativ kompletterande kommunikation). Det krävs stor lyhördhet och kunskap om kommunikation för att kunna tolka deltagarens egen vilja och alltid agera lågaffektivt.

Tjänsten innebär att du kommer stödja och handleda deltagarna pedagogiskt och praktiskt i deras sysselsättning och i andra aktiviteter. I arbetet ingår även att planera och strukturera olika arbetsuppgifter med utgångspunkt från individens unika förutsättningar som bland annat tydliggörs i genomförandeplanen. Du planerar och utvecklar sysselsättningen tillsammans med deltagarna, ensam eller tillsammans med kollegor.

Du kommer även att utföra omvårdnad utifrån deltagarens behov.

Du har en hemmahörande placering i Tamarinden men vid lite deltagarnärvaro kan du bli utlånad till andra verksamheter inom dagligverksamhet.

Exempel på arbetsuppgifter:

• planera, organisera och genomföra arbetsuppgifterna tillsammans med deltagarna i gruppen   
• hitta lämpliga arbetsuppgifter i samråd med deltagarna och att utveckla dem utifrån deras behov
• upprätta tillsammans med deltagarna en genomförandeplan som följs upp årligen
• utföra omvårdnadsarbete såsom t.ex. hygien, påklädning etc.
• utföra arbetsuppgifter utifrån egenvård      
• utföra arbetsuppgifter utifrån delegation såsom medicinska och habiliterande insatser samt läkemedelshantering              
• dokumentera och arbeta i verksamhetssystem.

Om arbetsplatsen
Tamarinden kommer startas upp i Sörbyängen. Verksamheten kommer att finnas i ett nybyggt hus med fina lokaler som utgörs av sex rum med egna toaletter och ett gemensamt utrymme. Som personal kommer du att stödja och handleda en deltagare åt gången ("en på en") men att närvarande personal arbetar med rotation gällande vem man stöder.  

Insatsen daglig verksamhet syftar till att skapa meningsfull sysselsättning åt personer tillhörande personkrets 1 och 2 enligt LSS. I daglig verksamhet arbetar ca 150 handledare. Vi har idag 55 verksamheter och finns på 36 adresser.

Daglig verksamhet arbetar enligt Lagen om valfrihet vilket gör att deltagare väljer att byta, avsluta, ändra sin dagligverksamhet med kort varsel vilket innebär att vi kan behöva flytta personalresurser efter behov.  

Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på www.orebro.se/jobb.

Kvalifikationer
Som handledare är du trygg och stabil och förhåller dig på ett sätt som är anpassat till situationen. Du är en god lagspelare och relaterar dig lyhört och smidigt till andra i din omgivning. Du är kontrollerad och kan fokusera på rätt saker i stressituationer. Vidare har du lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Du har god förståelse för hur människors olika förutsättningar och är anpassningsbar till mottagaren. Du är en person som kommer med förslag och kan förverkliga dessa i praktiken. Du behärskar det svenska språket på så sätt att du kan kommunicera med deltagaren och övrig personal, samt skriftligt dokumentera det som verksamheten kräver. För att kunna dokumentera krävs även god datorvana.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• Undersköterskeutbildning alternativt barn- och fritidsprogrammet (inriktning pedagogiskt och/eller socialt arbete)
• kunskap och erfarenhet av arbete inom verksamhetsområdet LSS, minst 2 år.
• dokumenterad erfarenhet av utåtagerande beteende och lågaffektivt bemötande
• erfarenhet av AKK (alternativ kompletterande kommunikation)
• erfarenhet av att använda tecken som stöd
• b-körkort med behörighet för manuell växellåda och körvana av manuellt växlad bil
• kunna cykla

Meriterande:

• kunskaper i teckenspråk
• erfarenhet av omvårdnad

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: oktober/november 2024

Antal tjänster: 5-7

Tjänsterna tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas.

Övrig information
Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 5 maj.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu

Arbetsterapeut till Jeremiasgården

Arbetsterapeut
Läs mer Apr 16
Är du en legitimerad arbetsterapeut som vill vara med och arbeta för att varje individ ska ha ett så självständigt och delaktigt liv som möjligt? Vi erbjuder dig ett meningsfullt och omväxlande arbete på Jeremiasgården. Välkommen med din ansökan!

Om tjänsten 
Som arbetsterapeut hos oss på Jeremiasgården har du en viktig roll i att stödja människor, som har eller löper risk för väsentliga begränsningar i sin fysiska, psykiska och/eller social funktion, i att uppnå ett självständigt och meningsfullt liv. Vi arbetar med ett rehabiliterande förhållningssätt vilket innebär att du arbetar målinriktat i vård- och omsorgsteam men framför allt i partnerskap med våra hyresgäster som använder våra tjänster och är i behov av vår kunskap. Som arbetsterapeut hos oss arbetar du i samarbete med sjuksköterskor, omvårdnadspersonal och enhetschef.

Genom att balansera teamarbete med självständigt arbete kan du bäst stödja hyresgästerna där ditt arbete som arbetsterapeut är avgörande för att hjälpa människor att återfå sin självständighet och livskvalitet.

Exempel på arbetsuppgifter:

• ansvara för hela rehabiliteringsprocessen - planera, genomföra och följa upp
• genomföra bedömningar och sätta upp vårdplaner
• handleda, utbilda och instruera personal i ett rehabiliterande förhållningssätt
• vara drivande i arbetet med individuella och gemensamma aktiviteter
• ha kontakt och ge stöd till anhöriga och närstående
• dokumentera i olika verksamhetssystem

Om arbetsplatsen
Jeremiasgården är ett naturnära vård- och omsorgsboende som ligger bredvid Tybbleparken. Vi delar byggnad med både Tybble vårdcentral och apotek. Hos oss finns 58 lägenheter fördelade på sju avdelningar varav tre har demensinriktning och fyra somatisk. På alla avdelningar finns även parboendelägenheter. Vårt boende är populärt bland de äldre, och det tycker vi så klart är kul! Mycket beror det nog på att vi anordnar aktiviteter för våra hyresgäster, allt från bingokvällar till spa.

Du kan läsa mer om vår verksamhet här: Jeremiasgården - orebro.se

Kvalifikationer
Som arbetsterapeut är du trygg i dig själv och har god självinsikt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att självständigt driva ditt eget arbete framåt genom att planera och prioritera. Då du har mycket kontakt med patienter, anhöriga och personal krävs det att du har lätt för att samarbeta med andra samt är tydlig i din kommunikation och har förmåga att säkerställa att information når fram. För att trivas i rollen har du lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. 

Då arbetet innefattar dokumentation i kvalitetssystem och verksamhetssystem krävs god datorvana. Vidare behärskar du det svenska språket på ett sätt så att du kan kommunicera med patienter och övrig personal samt digitalt dokumentera det som verksamheten kräver.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Krav:

• legitimerad arbetsterapeut

Meriterande:

• erfarenhet av arbete som arbetsterapeut inom vård- och omsorg
• fördjupad utbildning inom demens alternativt geriatrik
• kunskap och erfarenhet av verksamhetssystem (exempelvis Treserva, LifeCare, Pascal och Senior Alert)
• B-körkort för manuell växellåda

Omfattning och tillträde
Anställningsform: tillsvidareanställning

Arbetstider: dagtid

Sysselsättningsgrad: 100%

Tillträde: enligt överenskommelse

Antal tjänster: 1

Övrig information 
Läs mer om hur det är att jobba i Örebro kommun på https://www.orebro.se/jobb/socialtarbete

Intervjuer kan komma att ske digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig.

Under rekryteringsprocessen kommer det ske en legitimationskontroll via Socialstyrelsen samt kontroll hos Inspektionen för vård och omsorg. 

Innan du erbjuds en anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret.

Ansökan
Sista ansökningsdag är 5 maj.

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande.

Välkommen med din ansökan!


Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Ansök nu