Örebro: Inköpare till välkänt bolag strax utanför Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Inköpare till välkänt bolag strax utanför Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-12-23 // Varaktighet: Heltid

Har du erfarenhet av operativt inköpsarbete? Då kan detta vara uppdraget för dig!

Vi söker nu en operativ inköpare till ett välkänt bolag strax utanför Örebro. Detta är en chans för dig med några års erfarenhet av inköpsarbete att bli en del av ett expansivt företag. Då uppdraget kan tillsättas omgående rekommenderar vi dig att ansöka redan idag.Varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Som konsult hos oss på TNG får du chansen att bli del av inköpsteamet hos vår kund. Du får arbeta i en operativ roll där du ansvarar för hela inköpskedjan. Du får möjlighet att arbeta på ett stort bolag med trivsam atmosfär och härliga kollegor. 

Dina arbetsuppgifter

Några av dina dagliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• orderbehandling
• leveransplanering/bevakning
• offertförfrågan
• förhandling
• enklare avtalsskrivningar kan förekomma.

Värt att veta

I rollen samarbetar du tätt tillsammans med ett flertal funktioner, både internt och externt. Som konsult hos TNG Tech finns det ofta goda möjligheter till fortsatt konsultuppdrag hos kund.

Våra kunder finns i hela Örebroregionen och verkar inom tekniktunga branscher, som exempelvis tillverkningsindustrin, processindustrin och gruvnäringen.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen som inköpare ser vi att du har några års erfarenhet från operativt inköp och har kunskap om grundläggande avtalsvillkor. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom inköp, logistik, ekonomi alternativt motsvarande likvärdig erfarenhet.

Då tjänsten innebär mycket kontakter såväl nationellt som internationellt talar och skriver du svenska och engelska obehindrat.

Som person är du social och har en god kommunikativ förmåga. Du har ett systematisk arbetssätt och duktig på att prioritera och planera ditt eget arbete. Du är analytisk och gör rationella affärsmässiga bedömningar. Du agerar på eget initiativ, får saker att hända och tar ansvar för resultatet.

Intresserad?
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG Tech och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Inköpare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Inköpare.

Var med på vår tillväxtresa och bli konsult inom inköp i Örebro

Läs mer Dec 28
ValueOne söker dig som letar nya utmaningar inom inköp och som vill vara med och växa med våra kunder i Örebro med omnejd. Har du erfarenhet inom området och är intresserad att utvecklas karriärmässigt kan vi erbjuda ett flertal olika uppdrag inom inköp.

Hos ValueOne ges du möjlighet till personlig samt professionell utveckling och får ingå i ett erfaret team med stor kompetens. Vi är specialister inom Supply Chain Management och kan erbjuda dig en möjlighet att utvecklas och utmana din yrkeskompetens och ledarförmåga genom spännande uppdrag och tjänster inom en mängd olika branscher.

Vi är främst intresserade av dig som har erfarenhet av:

Förhandlingar och avtalshantering
Implementering av strategier för kategorier och leverantörer
Utveckling av leverantörsbasen genom att identifiera nya leverantörer
Utveckling och uppföljning av befintliga leverantörer
Uppdateringar och underhåll av inköps- och leverantörsdata 

Erfarenhet och kompetens

Vi söker dig som vill utvecklas inom inköpsområdet, oavsett på vilken nivå du befinner dig i din karriär. Som person ser vi gärna att du har en stark egen drivkraft, är initiativrik och resultatinriktad. Du är kommunikativ och trivs med att ha breda kontaktytor. Relevant akademisk utbildning är meriterande för de uppdrag som vi tillsätter.

Ansökan

Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänsterna löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Johanna Hallnemo på telefon: 072-143 23 79.

Ansök nu

Category Manager

Läs mer Apr 3
Kekkilä-BVB is the European leader in horticulture. We provide products and services for professional greenhouse growers, retail, consumers and landscapers to over 100 countries worldwide. We have strong product brands within the professional and consumer growing markets, trading under the names of BVB Substrates, Kekkilä Professional, Brill Substrates, BVB Landscaping, Kekkilä, Hasselfors Garden, Terra Brill, Jardino and Florentus. Together with our customers we grow for a better future. Kekkilä-BVB is a part of Neova Group. www.kekkila-bvb.com
Kekkilä-BVB Procurement & Logistics, Business Area Nordics is responsible for the strategic development and operational management of sourcing and procurement in direct procurement categories and logistics within Kekkilä-BVB Nordics and Global Business Areas in Finland, Sweden and Estonia and also responsible for Indirect procurement categories globally within Kekkilä-BVB Group. Kekkilä-BVB Procurement & Logistics aims at creating best value through best-in class procurement and logistics management capability and performance. Customer centricity and effective collaboration within Business Areas, with internal and external customers and other functions and with external partners are key success factors.
We are now looking for a Category Manager to Kekkilä-BVB Procurement & Logistics, Business Area Nordics to manage direct raw material procurement categories in Finland, Sweden and Estonia. Role reports to Vice President, Kekkilä-BVB Procurement & Logistics, Business Area Nordics. Category Manager works in deep collaboration with Business Area functions in Nordics and Estonia and has a key role in procurement category management. Category Manager also provides support for procurement activities locally in Sweden as part of the role. Your home location will be in Örebro, Sweden. Role requires 10-20 % traveling.
In the role as Category Manager you will have an exciting position in the company's category management and sourcing, strategically and tactically. You will be involved in development and execution of Kekkilä-BVB Nordics procurement strategy.
You will be responsible for strategic and tactical category management and sourcing in responsible direct raw material categories in Finland, Sweden and Estonia. You will develop and implement category strategies, manage strategic suppliers, source raw material suppliers and manage supplier negotiations. You are also working actively to ensure close and effective cooperation with other departments and teams through countries.
As part of your role you also provide local support for other Category Managers and Purchasers over categories in Sweden to ensure effective collaboration within Procurement & Logistics.
To your help you have competent colleagues within Procurement & Logistics, Group Services and Business Areas.
Who are you?
We see that you have an academic education, preferably in industrial economics, technology or that you have gained experience in some other way that can be considered equivalent. We are looking for someone who has several years of experience in category management and strategic sourcing. You should also have a strategic and tactical approach.
It is a merit if you have experience in development project management, as well as experience in change management in industrial environment.
Your prestigeless and down-to-earth approach is characterized by clarity and trust. You have solid experience in category management and strategic sourcing and you are able to manage change and development projects. You are inspirational and communicative. You have the ability to make people around you feel good and achieve good results together. With your analytical mindset you are driven and motivated to work towards set goals while working in a structured and methodical way. You strive forward and work in a development oriented way.
To be successful in this challenging and exciting role in Kekkilä-BVB, person who we look for has probably achieved great success in following areas:
Has great co-operation skills – effective networking and collaboration
Has a professional, representative and humble approach
Takes responsibility, both for the business and for its own development
Have strong skills in
Category management incl. supplier management
Strategic sourcing
Project and change management
Procurement processes and digitalization
Is businesslike
Is analytical and solution oriented
Quickly grasps new situations and sees change as an opportunity

About the position
Permanent position, we apply 6 months temporary employment as a start.
Full time
Monthly salary
Start date: as soon as possible
Location: Örebro office
Role requires 10-20% travel time
Since Kekkilä-BVB is an international company fluent English in addition to fluent Swedish or Finnish is mandatory.
Selection of candidates takes place continuously, we might fill the position before last application date. Welcome with your application no later than 17th of April 2024.

Ansök nu

Nu söker vi en Strategisk Inköpare till Örebro!

Läs mer Apr 16
Nu har vi en roll för dig som har erfarenhet som strategisk inköpare och trivs där du får arbeta verksamhetsnära!
Vi söker dig som vill arbeta i en strategiskt viktig roll i en hållbar och samhällsviktig framtidsbransch. Euromaint växer och vi söker nu en Strategisk Inköpare till Örebro. På Euromaint får du goda möjligheter att utvecklas, påverka och driva företagets fortsatta arbete inom strategiskt inköp. Du erbjuds en intressant och viktig roll i en platt organisation i en spännande bransch.
Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du tillsammans med kompetenta kollegor får arbeta i ett företag som arbetar med teknik och underhåll i framkant. Euromaint har ett positivt affärsläge och ser ljust på framtiden.

Om rollen
Du ingår i företagets inköpsorganisation bestående av ett 30-tal personer. Organisationen består av operativa- och strategiska inköpare, leverantörsutvecklare samt inköpschefer. Du rapporterar direkt till inköpschefen för strategiskt inköp.
Som strategisk inköpare på Euromaint kommer du vara med och driva det strategiska inköpsarbetet både i företagets befintliga och nya affärer. Du har ett totalt leverantörsansvar för dina leverantörer vad gäller kvalitet, leverans och kostnad. I rollen får du arbeta tätt tillsammans med Euromaints kompetenta medarbetare och företagets leverantörer. Du kommer bl.a. att:
Utveckla kategoristrategier för att möta uppsatta mål och driva ständig förbättring
Utveckla affärsmodeller samt utvecklingsplaner med strategiska leverantörer
Driva tvärfunktionella kategoriteam
Planera och genomföra förhandlingar
Upprätta ramavtal med utvalda leverantörer för att säkerställa lägsta totalkostnad
Kommunicera och implementera genomförda upphandlingar/ramavtal
Driva kostnadsrationaliseringar samt konkurrensutsätta befintliga leverantörer
Benchmarking inom ditt inköpsområde
Utveckla nya leverantörsmarknader
Projektleda inom inköpsområdet samt delta i anbuds- och projektarbete
Representera inköp och bygga relationer internt och externt
Ansvar för att i samarbete med leverantörsutvecklare nå uppsatta mål gällande kvalitet, miljö, leveransprecision och pris
Aktivt bidra till förbättringsarbete i vår verksamhet


Vår kandidat
Vi ser att du har en relevant utbildning för tjänsten samt flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Som person är du självständig, ambitiös och agerar på eget initiativ och får saker att hända. Du är resultatorienterad, systematisk, metodisk och förstår och analyserar komplexa frågor och problem snabbt. Vidare är du öppen för förändring och vågar ifrågasätta traditionella tillvägagångssätt.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat då vi arbetar både nationellt och internationellt samt är en van användare av att arbeta i affärssystem och Excel. Vi ser det som meriterande om du har en bakgrund från liknande bransch.

Ansökan
Visst låter det som en spännande möjlighet? Vänta inte med din ansökan! Sista ansökningsdag är den 12 maj.

Ansök nu

Sommarjobb hos Elon Group som Operativ inköpare

Läs mer Apr 4
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Elon Group kommer att anställa en sommarjobbare via PerformIQ på deras operativa inköpsavdelning. Är du studerande inom inköp, eller har arbetslivserfarenhet som är likvärdig? Sök gärna tjänsten som Inköpare redan idag!

I rollen som Inköpare kommer du arbeta med att kontrollera redan lagda inköpsordrar. Du kommer att leveransbevaka, kontrollera leveranstider, förse systemet med rätt information/siffror osv.

Du kommer ansvara för att arbetet bedrivs i enlighet med de ramar, riktlinjer, rutiner och arbetssätt som gäller inom företaget. Vecka 27 och 28 är inplanerade veckor för introduktion och upplärning. 29, 30 och 31 kommer du att förväntas arbeta självständigt, men med stöttning av kollegor på plats. Du som söker behöver alltså finnas tillgänglig för heltidsarbete under dessa veckor.

Personprofil
För att passa i rollen som Inköpare tror vi att du antingen studerar inköp idag eller har likvärdig arbetslivserfarenhet. Vi tror att du som söker denna tjänst är ordningsam, strukturerad och ansvarsfull.

Du har god datavana och administrativ förmåga. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Övrigt
Anställningsform: Heltid under 5 veckor. Konsultuppdrag via PerformIQ hos Elon Group.
Tidsperiod: vecka 27-31
Arbetstid: 7-15:30 (30 minuters lunchrast)
Plats: Örebro

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Camilla Aurell på camilla.aurell@performiq.se

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Taktisk inköpare

Läs mer Mar 26
Poolia Örebro är en etablerad aktör inom rekrytering och vi strävar efter att matcha kompetens med spännande arbetsmöjligheter. Just nu söker vi för kunds räkning hos ett stort globalt företag en senior taktisk inköpare för ett längre konsultuppdrag/interimsuppdrag.


Om tjänsten
Arbetsbeskrivning:
I rollen som senior taktisk inköpare kommer du att vara en nyckelperson i företagets inköpsstrategi. Du kommer att ansvara för att genomföra strategiska inköpsprojekt, förhandla avtal med leverantörer, och säkerställa att inköpsprocesserna följer företagets riktlinjer och krav.

Vem är du?
Egenskaper:
Vi söker dig som är självgående, resultatinriktad och har förmågan att arbeta både strategiskt och operativt. Du är en kommunikativ lagspelare som trivs med att arbeta i en internationell miljö och kan hantera komplexa utmaningar på ett effektivt sätt.

Krav:
Erfarenhet av strategiskt inköpsarbete, med minst 5 års erfarenhet.
God förhandlingsförmåga och kunskap om avtalsförhandlingar.
Stark analytisk förmåga och förmåga att arbeta med komplexa inköpsprocesser.
Erfarenhet av att arbeta med stora globala företag är meriterande.
Relevant utbildning inom inköp eller närbesläktade områden.

Om verksamheten
Kontaktuppgifter:
För frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Poolia Örebro via e-post: Christian.martinsson@poolia.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Poolia Örebro

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Tng Group AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Tng Group AB .

Tech Lead inom .NET / C# till Dormy Golf i Örebro

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 17
Nytt
Drivs du av teknik och gillar du golf? Som Tech Lead inom .NET / C# hos Dormy i Örebro får du chansen att kombinera dessa två!

Nu har du en fantastisk möjlighet att söka en spännande roll som Tech Lead inom .NET / C# till oss på Dormy. Här kommer du få stora möjligheter att påverka den digitala delen av organisationen framåt, samt få stora möjligheter att påverka din roll. Du kommer jobba både operativt i koden och strategiskt ut mot organisationen och ha en stor frihet tillsammans med ditt team att testa nya tekniker och nya vägar framåt. Gillar du att driva förändring, vara innovativ och utmana gamla tanke- och tillvägagångssätt. Då har du kommit rätt. Gillar du eller är du också nyfiken på golf. Då har du kommit riktigt rätt!

Vi erbjuder dig

• En varm och öppen kultur, som samtidigt är entreprenörsdriven med en ständig strävan att ligga i framkant.
• Vara en del av ett tryggt och expansivt bolag som är marknadsledande i Norden och som växer i Europa.
• Bra förmåner i form av exempelvis kollektivavtal, friskvårdsbidrag och mycket bra personalrabatter.
• En flexibel arbetsgivare som värnar om ditt välmående och har förståelse för ditt livspussel och sätter stor tilltro att du själv kan ta ansvar.

Det här gör du hos oss

• Definiera och kommunicera den tekniska visionen för produkten eller projektet.
• Stöd det tekniska teamet genom att erbjuda teknisk vägledning, mentorstöd och expertis.
• Agerar som en teknisk expert inom teamet och hjälper till att lösa komplexa tekniska problem och utmaningar.
• Arbetar nära produktägaren, Scrum Master och andra intressenter för att förstå och tolka krav och behov från en teknisk synvinkel.
• Driver och stöder kontinuerlig teknisk förbättring inom teamet genom att introducera nya teknologier, verktyg och metoder som kan förbättra produktens kvalitet, prestanda och underhållbarhet.

Ditt team och arbetsplats

Du kommer sitta i bolagets hjärta i form av ett modernt huvudkontor med centrallager, varuhus och restaurang. Vid vårt huvudkontor jobbar funktionerna IT, ekonomi, HR, inköp, kundservice och marknad. IT avdelningen består i dag av sex personer varav två utvecklare, en IT-koordinator och tre IT support, där planen är att IT ska växa framåt.

Du kommer att jobba hybrid, där du får möjlighet att jobba både på plats och remote.

Mer om dig

Vi söker dig som är en erfaren utvecklare inom .NET / C# och som antingen är redo att ta steget mot en mer strategisk/ledande roll, alternativt att du har erfarenhet av det sen innan. Du kommer fortsatt vara operativ som utvecklare vilket vi ser ett stort värde i att du har god kunskap inom tekniker som C#, ASP.NET MVC, NET Core, Entity framework, javascript/jQuery samt .

Som person söker vi dig som vill ha förståelse för helheten och som trivs med att ta mentorsrollen och inspirera inom det digitala området. Du får gärna också vara driven och vilja nå resultat, samtidigt som du gillar att utmana och testar nya vägar framåt. Golfen kommer vara en stor del av din vardag så om du gillar sporten så är det något som kommer göra dina dagar ännu roligare!

Så här får vi kontakt
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Ansök nu

Electronics Engineer till Örebro län

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Apr 15
Arbeta med högteknologiska kunder inom försvarsindustrin och utveckla elektroniska produkter och system via Combitech i Örebro!

Combitech grundades 2006 av Saab och vi har sedan dess bidragit till ett smartare, mer hållbart och mer motståndskraftigt samhälle. Vi befinner oss just nu i en expansiv tillväxtfas och söker fler skickliga medarbetare. Till Örebrokontoret söker vi just nu en elektronikingenjör / Electronics Engineer. En roll för dig som vill jobba med spännande kunder och projekt inom försvarsindustrin. Som konsult hos Combitech erbjuds du kompetensutveckling, utbilda internt inom ditt expertområde och en fast månadslön, oavsett hur din beläggning ser ut. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Hos Combitech hittar du alltid utmanande uppdrag, du får möjlighet att träffa många människor och inte minst jobba med spännande kundföretag och teknikprojekt. Utöver en stabil arbetsgivare har du också en trivsam arbetsmiljö med förmånliga villkor och generöst friskvårdsbidrag.

Combitech prioriterar kontinuerlig kompetensutveckling och erbjuder alla sina anställda två veckors utbildningar två gånger per år genom Combitech GROW. Utöver dessa veckor har du som anställd möjlighet att fördjupa dina kunskaper och färdigheter inom relevanta områden parallellt med ditt uppdrag. Kanske vill du fördjupa dig inom programmering eller inbyggda system.

Dina arbetsuppgifter

• Konstruera analog och digital elektronik 
• Optimera kretsar för prestanda och tillförlitlighet.
• Utför tester och valideringsprocesser för att säkerställa att elektroniska produkter och system uppfyller specifikationer och prestandakrav.
• Analysera data och testresultat, hantera problemlösningsprocessen inom ditt område.
• Tolka och bryta ned krav till åtgärdspunkter och agera på dem.

Värt att veta

Du blir en del av Örebro teamet som består av ett 60-tal medarbetare och underkonsulter inom teknikområdet. På kontoret har vi kompetenser inom bland annat elektronik, mekanik, mjukvaruutveckling, produktionsteknologi och  hydraulik. Teamet leds av tre konsultchefer som rapporterar till enhetschefen för Örebro/Karlskoga. 

I rollen finns möjlighet till hybridarbete beroende på fas i projekten.

Våra förväntningar

För att lyckas i rollen som elektronikingenjör hos oss förväntar vi oss att du har:

• Erfarenhet av analog och digital elektronik
• Arbetat några år som elektronikingenjör.
• Kompetens i svenska och engelska både i tal och skrift. 

Meriterande är:

• Erfarenhet av Mentor Graphics / Siemens EDA verktyg för elektronikkonstruktion och simulering.
• Erfarenhet av hårdvarunära programmering (C/C++).

Som person ser vi att du är:

• Initiativtagande och bidrar till utveckling såväl hos kund som internt. Du drivs av ett kontinuerligt lärande.
• Strukturerad och arbetar på ett systematiskt sätt.
• Kvalitetsmedveten och säkerställer att ditt arbete uppfyller höga standard. 
• Kommunikativ varpå du kan kommunicera med personer på olika nivåer samt förstå kundernas behov.
• Samarbetsvillig och trivs att interagera med kollegor i verksamheterna.

Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll.

Intresserad?
Rekryteringen sker i samarbete med TNG Tech – specialister på datadriven och fördomsfri teknik- och ingenjörsrekrytering, samt bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu

Produktionsplanerare till tillverkande företag

Produktionsplanerare, tillverkningsindustri
Läs mer Apr 10
Vi söker dig med erfarenhet från produktion inom tillverkande industri för konsultuppdrag i Karlskoga

Vi letar efter någon med god analytisk förmåga som drivs av att arbeta brett. Erfarenhet är inte avgörande, men din potential och engagemang är det. Detta är ett uppdrag som konsult för ett tillverkningsföretag i Karlskoga.I rollen som produktionsplanerare kommer du att stödja och optimera kundens produktionsverksamhet och leveranssäkerhet. Uppdraget sträcker sig över minst 6 månader och det finns mycket goda möjligheter till överrekrytering hos kunden. Vi vill starta så snart som möjligt.Varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – oavsett om du arbetar på ett av våra kontor eller som konsult hos en av våra kunder. Som konsult är du faktiskt extra betydelsefull, för det är du som träffar våra uppdragsgivare varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Vi söker dig som är tillgänglig relativt omgående och som snabbt kan sätta sig in i kundens behov och göra skillnad.

Dina arbetsuppgifter

• Utveckla och implementera effektiva produktionsplaner för att möta företagets mål samt med inriktning på underhållsbehov.
• Analysera och optimera produktionsflödet för att maximera effektiviteten.
• Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa en smidig och effektiv produktionskedja.
• Hantera och lösa produktionsrelaterade utmaningar i realtid.
• Samarbeta med produktions- och underhållsteamen för att säkerställa korrekt planering och genomförande av underhållsåtgärder.
• Föreslå förbättringar och förebygga potentiella avbrott.

Värt att veta

Uppdraget är på minst 6 månader med mycket goda möjligheter till överrekrytering hos kunden och är placerat på kundens kontor i Karlskoga. 

Våra förväntningar

Du har:

• Erfarenhet av produktion, gärna inom planering.
• Förståelse för produktionsteknik.
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

Som person är du:

• Kommunikationsfärdigheter för att samarbeta med olika team och avdelningar.
• Stark analytisk förmåga och förmåga att förstå sambanden mellan olika delar av vår produktions- och underhållsverksamhet
• En förmåga att arbeta strukturerat men också agilt vid produktionsrelaterade utmaningar i realtid.

Intresserad?
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG Tech och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. På TNG Tech är vi specialister på kompetensbaserad, vetenskaplig och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu

Säljkoordinator till expansiva Cyklos

Innesäljare
Läs mer Mar 21
VIll du arbeta i en bred roll där du koordinerar och stöttar affären? Cyklos söker en Säljkoordinator!

Erfarenhet av att koordinera och supportera inom ett teknisk bolag? Motiveras du av att arbeta brett där din förmågan att strukturera och prioritera samt ge god service blir viktig? Vill du dessutom bidra till både folkhälsa och att minska klimatpåverkan? Bra! Expansiva Cyklos växer och söker en säljkoordinator / Sales Coordinator. Du blir en viktig nyckelperson som bidrar till att driva affärer och bolagets fortsatta tillväxt framåt. Varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

I det framtida samhället kommer de fortsatta behoven av cykelställ, cykeltak, cykelgarage och cykelservicestationer både öka och förändras i takt med cykelns utveckling. Cyklos är en av de ledande svenska leverantörerna inom mikromobilitet och andra produkter för offentlig cykelmiljö med egentillverkade produkter. En cykelparkering från Cyklos löser ett praktiskt problem - var cyklisten på ett säkert och tryggt sätt kan parkera sin cykel.

I rollen som säljkoordinator kommer du stödja säljarnas måluppfyllelse och förväntas också fortsätta bidra till en positiv och framåtriktad säljkultur. Du kommer till en varierande roll där ingen dag är den andra lik där du också samarbetar med marknad och inköpsavdelningen som är relaterat till affärs- och produktfrågor. Du kommer även ansvara för rapportering av säljstatistik, registervård och säljadministration i CRM-systemet.

Dina arbetsuppgifter

• Samarbeta med och supporta utesälj för att uppnå OKR:s och säljmål.
• Telefon-/Digital bearbetning och försäljning mot både nya och befintliga kunder.
• Ta emot, värdera, sortera och fördela inkommande Leads vidare till rätt säljare.
• Hantera och säkerställa genomförande av affärsmöjligheter, offerter och orderläggning.
• Svara kunder på inkommande produktfrågor och förfrågningar.
• Hålla säljarna uppdaterade på affärsmöjligheternas status och nyckeltal.

Värt att veta

Huvudkontoret är i Mariefred och produktion sker i Katrineholm. Din placering kommer vara tillsammans med sälj och teknikfunktionen på kontoret i Örebro, som idag består av 2 - 3 säljare samt en Technical Product Manager.

Du kommer till ett engagerat team där man gärna tränar tillsammans på lunchen och tar sig an gemensamma träningsutmaningar. Cyklos har en familjär företagskultur som är under stark tillväxt, där nytänkade och framåtanda välkomnas. 

Våra förväntningar

Vi söker dig som har några års erfarenhet inom liknande roller. Vi lägger stor vikt vid personlighet och värdesätter att du har en hög servicegrad och sätter kunder och affären i centrum. Du trivs med att samarbeta och kommunicera med både interna och externa kontaktytor. Du är noggrann och strukturerad och har ett gott sinne för affärer, förstår kundens behov och arbetar aktivt med omvärldsbevakning och håller dig uppdaterad inom branschområdet. Du har god datavana och är van att arbeta i affärs- och CRM system. Har du en teknisk förståelse varpå du kan läsa montering och enklare ritningar är det meriterande för tjänsten. 

Tjänsten kräver att du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Det är även ett stort plus om du behärskar finska i skrift och tal då Cyklos verkar på den finska marknaden. 

Intresserad?
Rekryteringen sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu

Account Manager till expansiva Cyklos

Account manager
Läs mer Mar 21
Jobba som säljare ( Account Manager ) inom klimatsmart framtidsbransch och bidra till folkhälsan hos expansiva Cyklos i Örebro!

Är du en relationsskapande Säljare / Account Manager med ett passionerat driv för att uppnå resultat? Har du dessutom erfarenhet av teknisk försäljning samt vill bidra till både folkhälsa och att minska klimatpåverkan? Bra! Tillväxtbolaget Cyklos söker en entusiastisk och självgående säljare med god affärs- och systemförståelse.I rollen som Account Manager får du en avgörande del i att etablera och upprätthålla starka kundrelationer, samtidigt som du fokuserar på att öka försäljningsvolymen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

I det framtida samhället kommer de fortsatta behoven av cykelställ, cykeltak, cykelgarage och cykelservicestationer både öka och förändras i takt med cykelns utveckling. Cyklos är en av de ledande svenska leverantörerna inom mikromobilitet och andra produkter för offentlig cykelmiljö med egentillverkade produkter. En cykelparkering från Cyklos löser ett praktiskt problem - var cyklisten på ett säkert och tryggt sätt kan parkera sin cykel.

I rollen som Account Manager vid Cyklos kommer du att arbeta med försäljning mot befintliga och nya kunder i Sverige. Detta innebär att du kommer att genomföra kundmöten över hela landet, presentera Cyklos produkter och förhandla om avtal. Du kommer även representera företaget fysiskt på mässor och event samt ha en aktiv och central roll vid företagets digitala närvaro.

Dina arbetsuppgifter

Dina framtida arbetsuppgifter är att:

• Aktivt söka efter och ta kontakt med potentiella kunder för att öka Cyklos kundbas.
• Agera på inkommande leads, vilket innebär att du följer upp intresseanmälningar och förfrågningar från befintliga och potentiella kunder fysikt och digitalt.
• Samarbeta med säljkoordinator för att säkerställa en smidig försäljningsprocess.
• Ansvara för att följa upp och hantera kundrelationer, samt att uppdatera CRM-system med relevant information om kunder och prospekt.
• Hålla i webbinarium och närvara på mässor.
• Arbeta aktivt och taktiskt med upphandlingar.

Värt att veta

Din placering kommer vara tillsammans med sälj och tekniskfunktion på kontoret i Örebro som idag består av 2 - 3 säljare samt en Technical Product Manager. Huvudkontoret är i Mariefred och produktion sker i Katrineholm.

Du kommer till ett engagerat team där man gärna tränar tillsammans på lunchen och tar sig an gemensamma träningsutmaningar. Cyklos har en familjär företagskultur som är under stark tillväxt, där nytänkade och framåtanda välkomnas.

I rollen ingår resande och du förväntas träffa kunder majoriteten av din vecka. Resterande dagar är du på kontoret i Örebro för att samarbeta med dina kollegor. Man tillämpar hybridarbete på kontoret i den mån det passar verksamheten.

Våra förväntningar

Vi söker dig som är en självgående och uthållig person som trivs med ett agilt arbetssätt. Du har hög affärsförståelse och erfarenhet av att arbeta med försäljning. Kanske har du tidigare arbetat som Customer relations manager (CRM) eller utesäljare inom B2B försäljning vid ett tekniskt bolag?

Vi ser gärna att du har en god teknisk förståelse samt god förståelse för offentliga affärer. Bygga relationer är en naturlig del av din personlighet. Du är resultatinriktad och motiveras av att nå uppsatta mål. För rollen krävs att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Ansök nu

Redovisningsassistent till W-Invest Fastigheter

Redovisningsassistent
Läs mer Mar 19
Vi söker en noggrann ekonom med erfarenhet av redovisning till ett stabilt och lönsamt familjeföretag i Örebro

Trivs du att arbeta i en bred roll inom redovisning där du har ett stort eget ansvar? Vill du utvecklas i din yrkesroll och har lätt för att samarbeta med andra? Bra! Då kan du vara den redovisningsassistent vi söker för rekrytering till W-Invest Fastigheter i Örebro. Tjänsten innebär deltid 75% och önskad start är preliminärt 1/9.Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Som redovisningsassistent har du varierande arbetsuppgifter och stora möjligheter att utvecklas i din roll.

Dina arbetsuppgifter

• Leverantörsreskontra
• Kundreskontra
• Avstämningar
• Löpande bokföring
• Upprättande av momsdeklaration
• Enklare månads- och årsbokslut
• Årsredovisning
• Diverse övrig administration

Värt att veta

På ekonomiavdelningen har du redovisningschef och en ekonomiassistent som närmsta kollegor. Kontoret finns i trevliga lokaler på Aspholmen.

Våra förväntningar

Du har en relevant utbildning inom ekonomi samt gärna praktisk erfarenhet av redovisning. Du är van användare av Excel och sätter dig snabbt in i nya IT-system. Du har mycket goda kunskaper i svenska men kan även kommunicera på engelska.

Som person tar du ett stort eget ansvar och har ett systematiskt arbetssätt. Vidare så är du analytisk och har ett intresse för att utvecklas i din yrkesroll. Du har lätt för att samarbeta med andra och håller deadlines.

Intresserad?
Rekryteringen sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

Ansök nu