Örebro: Nu söker Örebros bästa arbetsplats fler medarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Nu söker Örebros bästa arbetsplats fler medarbetare i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-23 // Varaktighet: Heltid

Känner du också att du skulle vilja jobba med något nytt, men inte riktigt vet med vad eller hur du ska hitta en bra arbetsplats? Då behöver du inte leta längre.
Vi kan nämligen med handen på hjärtat säga att vi har en av Örebros bästa arbetsplatser, vilket nog vem som helst av våra 130 medarbetare kan intyga. Vi är en arbetsgivare som lägger krut på att alla ska trivas på jobbet, och med alla menar vi verkligen alla. Vi har alla typer av personer som jobbar hos oss – olika åldrar, olika bakgrunder, olika jobberfarenheter – men oavsett våra olikheter så är vi som en enda, stor familj. Dessutom kan det här säljjobbet, då det inte är ”vanlig produktförsäljning”, göras på så många olika sätt – våra säljare använder sitt eget engagemang och sin personlighet i sin försäljning – och det funkar!


Varför trivs då våra medarbetare hos oss? Jo:
Alla medarbetare har egna kontorsrum – vi sitter inte i öppna landskap
Vi ringer och säljer enbart till företag och inte privatpersoner
Vi jobbar bara dagtid, måndag till fredag klockan 08.00-16.30 (inga kvällar, helger eller röda dagar) och våra säljare har dessutom möjligheten att sluta ännu tidigare om de säljer bra
Vi utbildar alla och har coacher på varje avdelning
Vi har en bra grundlön på 21 320 kr plus en möjlighet till obegränsad provision vid bra försäljning
Vi har kollektivavtal
Vi har friskvårdsbidrag till alla medarbetare



Vi har dessutom så kul på jobbet! Massor av skratt, tävlingar, AW:s, fester, resor och håll i gång.
Vad är det då vi jobbar med? Vi jobbar åt organisationer (Aktiv Skola/ Idrottshjälpen, Giving People, Nattvandrarna och Småföretagarnas Riksförbund), som vi samlar in pengar till, och till detta söker vi nu fler säljkonsulter.
Men kika gärna själv på våra videos om hur vi har det på Koncepta, och sedan tycker vi att du ska passa på och skicka in en ansökan, och bli en del av Örebros bästa arbetsplats!
https://www.youtube.com/watch?v=zr865jgkknQ
https://www.youtube.com/watch?v=87skRYCwdw0
För närvarande rekryterar vi till start i augusti/ september, men du är välkommen med din ansökan redan idag! Tjänsterna är tillsvidareanställningar som påbörjas med en 6-månaders visstidsanställning.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Medlemsvärvare, intresseorg./Telefonkommunikatör

Nedan visas andra jobb i Örebro som Medlemsvärvare, intresseorg./Telefonkommunikatör.

Mötesbokare för mäklarföretag

Läs mer Jun 22
Om jobbet
TM Mobile Startade sin verksamhet i Göteborg för 12 år sedan och har funnits i Örebro i 8 år. Vi är drygt 20 anställda på vårt kontor i Örebro.


Vi investerar och arbetar långsiktigt med såväl uppdragsgivare som personal och investerar mycket i vår personal. Vi tycker att ett långsiktigt samarbete ska löna sig och bidrar därför ofta med tävlingar och festliga tillställningar. Utveckling är för oss av högsta prioritet och fokuserar därför ständigt på utbildning och produktutveckling där vi helst ser att alla är med och bidrar med nya idéer. Vill du ha en trivsam arbetsplats med enorma utvecklingsmöjligheter är Tm Mobile platsen för dig! Skicka din ansökan till: Johan@telemer.se Vi söker dig som vill jobba som mötesbokare i en grupp med ambitiösa mötesbokare. Vi letar framför allt efter dig med rätt driv. Det är viktigt för oss är att du vill vara med i en gemenskap där du bidrar med positiv energi och ett bra klimat med mycket tävlingar och happenings. I Tm Mobile AB startade sin verksamhet i oktober 2009 och har sedan dess prioriterat långsiktighet i sina relationer gentemot såväl samarbetspartners som sina anställda. Vi har i dagsläget kontor i Örebro, Stockholm och Göteborg och är ca 50 medarbetare.




Nu söker vi medarbetare till vårt kontor i Örebro. Vi är intresserade av att träffa dig som är social, engagerad och dessutom är bra på att prata i telefon! Du är också orädd, service minded och social.


I rollen som mötesbokare kommer du att på plats på vårt kontor kontakta kunder via telefon på uppdrag av en av landets största mäklarfirmor. Uppdraget går ut på att boka in ett möte med en mäklare för en kostnadsfri bostadsvärdering. Du kommer ingå i en grupp glada mötesbokare i en arbetsmiljö där det ska vara högt i tak och roligt att arbeta. Har du erfarenhet av mötesbokning eller telefonförsäljning är detta givetvis meriterande men det är inte ett måste, vi lägger större vikt vid att du har en bra personlighet och en öppen attityd. Du kommer givetvis få utbildning och stöd från coach i ditt dagliga arbete. Vi erbjuder fast timlön och ett varmt arbetsklimat. Rekryteringen kommer ske löpande så skicka in din ansökan redan idag! För ytterligare frågor om tjänsten, kontakta Johan Pauly via mail eller maila in ditt CV direkt till Johan@telemer.se.

Ansök nu

Uppdrag på distans, telefonister med fast timlön 135kr, arbeta hemma

Läs mer Jun 30
Vi är en insamlingsbyrå som arbetar för organisationer som Bris, Svenska Röda Korset, Hjärnfonden, Sverige för UNHCR mfl. Vårt fokus är givarvård, kvalité och effektivitet.


Om du brinner för humanitära, miljö eller djur rättsliga frågor tveka då inte att kontakta oss. Vi arbetar även med andra viktiga frågor som t ex kvinnors rättigheter, utsatta människor och barn, miljöförstöring, forskning för att hitta botemedel till sjukdomar och andra viktiga ändamål som behöver kämpas för.
Vi söker dig som vill arbeta hemma med att samla in pengar till välgörande ändamål med telefon som redskap. Vi ringer varma listor (människor som redan skänkt pengar till den organisation du kommer representera).
Arbetstider:
Måndag - Torsdag 17-21 alt. 15-21 eller 16-21
Söndagar 16-20
Det finns även möjlighet att arbeta 12-21 eller
12-16, 12-17, 12-18 på vardagar.


90-konto: Vi ringer enbart för organisationer som har 90-konto vilket innebär att de är kontrollerade att de gåvor de mottar används korrekt.

Ansök nu

Bli en del av vårt säljteam för Giving People!

Läs mer Jun 15
Är du en säljare av rang och tycker att du förtjänar en möjlighet till en hög lön utan provisionstak, och en arbetsmiljö som drivs både av försäljning och gemenskap? Eller är du möjligen trött på en ordinarie produktförsäljning och letar efter mer utveckling i din försäljning? Alternativt kanske aldrig provat på försäljning men letar efter en stabil och seriös arbetsgivare som har lång erfarenhet i branschen.


Då ska du söka till Koncepta. Med 30 års erfarenhet jobbar Koncepta med en unik försäljning med förutsättningar i toppklass för våra säljare. Alla våra säljare har egna kontorsrum, en kollektivavtalsbaserad och hög grundlön plus provision genom en väldigt bra provisionsstege utan provisionstak, möjlighet att påverka sina arbetstider genom sin försäljning, utveckling som säljare via utbildning och individuell säljcoachning, och en social och säljinriktad arbetsmiljö med allt från säljtävlingar till takterasshäng och galor på slottet. Förutom säljfokus jobbar vi aktivt med ett medarbetarfokus där gemenskap, trivsel och glädje är drivande – kolla bara in videon om hur vi har det på jobbet.


Vad är det då vi säljer? Som säljare på Koncepta jobbar du inte med sedvanlig produkt- eller tjänsteförsäljning, utan utbildas i att ta försäljningen ett steg längre. Vi säljer en vision – en vision om ett bättre samhälle genom de organisationers verksamhet som vi jobbar med, vilket ger ett helt annat djup och en mening med vår försäljning.


Som säljkonsult på vårt säljteam för Giving People kontaktar du företag via telefon för att värva medlemmar till Giving People, som i och med sitt medlemskap är med och finansierar organisationens verksamhet. Giving People är en hjälporganisation vars vision är att inget barn i Sverige skall leva i utanförskap eller fattigdom. Organisationen kan fånga upp de familjer som behöver kortsiktig hjälp för att klara sig ur en svår situation, och arbetar med akut hjälp av mat och andra viktiga förnödenheter. Vill du veta mer om organisationen kan du läsa mer på hemsidan www.givingpeople.se


Det vi letar efter just nu är att komplettera vårt säljteam med ytterligare några säljkonsulter. Vi söker dig som har en vilja och ett driv i både att lyckas med att nå dina mål genom din försäljning och därigenom bli belönad därefter, samt en vilja i att skapa förändring i samhället genom att jobba för en av våra organisationer. Jobbet som säljkonsult kräver en hög kommunikationsförmåga, vilket gör att mycket god svenska i både tal och skrift är ett krav, men även ett mod och en vilja att dagligen utmanas i sitt jobb. Meriterande ses arbetserfarenhet från försäljning och/ eller telefonförsäljning.


Tjänsten är en heltidstjänst med arbetstider måndag till fredag klockan 08.00-16.30, och är en tillsvidareanställning som påbörjas med en 6-månaders visstidsanställning. Vi har kollektivavtal med Unionen.


Kolla gärna in hur det är att jobba hos oss:
www.youtube.com/watch?v=zr865jgkknQ


Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande.

Ansök nu

Bli en del av vårt säljteam för Aktiv Skola!

Läs mer Jun 15
Är du en säljare av rang och tycker att du förtjänar en möjlighet till en hög lön utan provisionstak, och en arbetsmiljö som drivs både av försäljning och gemenskap? Eller är du möjligen trött på en ordinarie produktförsäljning och letar efter mer utveckling i din försäljning? Alternativt kanske aldrig provat på försäljning men letar efter en stabil och seriös arbetsgivare som har lång erfarenhet i branschen.


Då ska du söka till Koncepta. Med 30 års erfarenhet jobbar Koncepta med en unik försäljning med förutsättningar i toppklass för våra säljare. Alla våra säljare har egna kontorsrum, en kollektivavtalsbaserad och hög grundlön plus provision genom en väldigt bra provisionsstege utan provisionstak, möjlighet att påverka sina arbetstider genom sin försäljning, utveckling som säljare via utbildning och individuell säljcoachning, och en social och säljinriktad arbetsmiljö med allt från säljtävlingar till takterasshäng och galor på slottet. Förutom säljfokus jobbar vi aktivt med ett medarbetarfokus där gemenskap, trivsel och glädje är drivande – kolla bara in videon om hur vi har det på jobbet.


Vad är det då vi säljer? Som säljare på Koncepta jobbar du inte med sedvanlig produkt- eller tjänsteförsäljning, utan utbildas i att ta försäljningen ett steg längre. Vi säljer en vision – en vision om ett bättre samhälle genom de organisationers verksamhet som vi jobbar med, vilket ger ett helt annat djup och en mening med vår försäljning.


Som säljkonsult på vårt säljteam för Aktiv Skola kontaktar du företag via telefon för att söka sponsring till att finansiera Stiftelsen Aktiv Skolas arbete för skolan. Aktiv Skola är en stiftelse som vill skapa en bättre skola, och har valt att fokusera på områdena droger, grooming, hälsa, miljö och mobbing. Aktiv Skola erbjuder, bland annat, kostnadsfritt material kring dessa ämnen till Sveriges alla skolor, och vill du veta mer om stiftelsen kan du gå in på hemsidan www.aktivskola.org


Det vi letar efter just nu är att komplettera vårt säljteam med ytterligare några säljkonsulter. Vi söker dig som har en vilja och ett driv i både att lyckas med att nå dina mål genom din försäljning och därigenom bli belönad därefter, samt en vilja i att skapa förändring i samhället genom att jobba för en av våra organisationer. Jobbet som säljkonsult kräver en hög kommunikationsförmåga, vilket gör att mycket god svenska i både tal och skrift är ett krav, men även ett mod och en vilja att dagligen utmanas i sitt jobb. Meriterande ses arbetserfarenhet från försäljning och/ eller telefonförsäljning.


Tjänsten är en heltidstjänst med arbetstider måndag till fredag klockan 08.00-16.30, och är en tillsvidareanställning som påbörjas med en 6-månaders visstidsanställning. Vi har kollektivavtal med Unionen.


Kolla gärna här hur det är att jobba hos oss:
https://www.youtube.com/watch?v=zr865jgkknQ

Rekrytering och intervjuer sker löpande, och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Svenska Affärskoncept AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Svenska Affärskoncept AB .

Är du vår nästa .NET-utvecklare?

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Mar 3
Koncepta är ett företag som kontinuerligt vill framåt och just nu är vi även inne i ett större förändringsarbete och söker därmed ett tillskott av en skarp programmerare. Vi söker en utvecklare med fokus på Microsoft .NET för att vara den som tar täten för detta utvecklingsarbete i nära samarbete med vår IT-chef. Du kommer få ta ett stort ansvar för vår nyutveckling, samt göra visst underhåll av befintliga system.

Företaget är ett medarbetarfokuserat företag med cirka 130 medarbetare, där stort fokus ligger på gemenskap och må bra på jobbet. Därmed, förutom ansvarsfulla arbetsuppgifter, kommer du även ha en hel del andra förmåner som alla på företaget har. Arbetstider är måndag till fredag klockan 08.00-16.30, friskvårdsbidrag finns, kollektivavtal med Unionen och lönesättningen är individuell. Tjänsten är en tillsvidareanställning som påbörjas med en 6-månaders visstidsanställning.

Vår vision är att ha responsiva och moderna lösningar skrivna i .NET Core. Dessa ska vara tillgängliga från en mängd olika system, både internt och externt. Vi försöker alltid jobba med moderna lösningar som sätter enkelhet och användarvänlighet i fokus.

Du kommer att jobba brett genom hela kedjan från databasnära utveckling till frontend-utveckling, och kommer även att ha ansvar för förnyelsen av våra interna system. Du bör ha goda kunskaper i då många av våra applikationer är tätt integrerade med databaserna för vårt affärssystem. Meriterande är erfarenhet från Visma Business, utveckling av tjänster och applikationer i Azure, api-utveckling.

Vi ser gärna att du har minst några års arbetslivserfarenhet inom området då mycket av jobbet innebär eget ansvar, samt att du trivs med att jobba med lite varje. Fokus på tjänsten kommer vara nyutveckling av programvara även om visst underhåll och buggrättning kommer ske i befintliga system.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi letar efter en prestigelös och utåtriktad person som har lätt för att skapa kontakt med andra. Vi ser gärna att du har ett kommunikativt förhållningssätt och att du kommer med konstruktiva förslag, skapar förståelse och ser möjligheter och begränsningar. Du skall vara en självgående person som lockas av utmaningen att förbättra, har lätt att ta dig ann nya uppgifter.

Du skall ha goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) då kommunikationen i företaget uteslutande sker på svenska.


Rekryteringsprocessen har påbörjats, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tveka därav inte att skicka in din ansökan redan idag.


Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta IT-chef Jonas Yxfeldt, 019-7601000. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till rekryteringsansvarig Nina Neste på nina.neste@koncepta.se

Ansök nu

Är du vår nästa .NET-utvecklare?

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Feb 7
Koncepta är ett företag som kontinuerligt vill framåt och just nu är vi även inne i ett större förändringsarbete och söker därmed ett tillskott av en skarp programmerare. Vi söker en utvecklare med fokus på Microsoft .NET för att vara den som tar täten för detta utvecklingsarbete i nära samarbete med vår IT-chef. Du kommer få ta ett stort ansvar för vår nyutveckling, samt göra visst underhåll av befintliga system.

Företaget är ett medarbetarfokuserat företag med cirka 130 medarbetare, där stort fokus ligger på gemenskap och må bra på jobbet. Därmed, förutom ansvarsfulla arbetsuppgifter, kommer du även ha en hel del andra förmåner som alla på företaget har. Arbetstider är måndag till fredag klockan 08.00-16.30, friskvårdsbidrag finns, kollektivavtal med Unionen och lönesättningen är individuell. Tjänsten är en tillsvidareanställning som påbörjas med en 6-månaders visstidsanställning.

Vår vision är att ha responsiva och moderna lösningar skrivna i .NET Core. Dessa ska vara tillgängliga från en mängd olika system, både internt och externt. Vi försöker alltid jobba med moderna lösningar som sätter enkelhet och användarvänlighet i fokus.

Du kommer att jobba brett genom hela kedjan från databasnära utveckling till frontend-utveckling, och kommer även att ha ansvar för förnyelsen av våra interna system. Du bör ha goda kunskaper i då många av våra applikationer är tätt integrerade med databaserna för vårt affärssystem. Meriterande är erfarenhet från Visma Business, utveckling av tjänster och applikationer i Azure, api-utveckling.

Vi ser gärna att du har minst några års arbetslivserfarenhet inom området då mycket av jobbet innebär eget ansvar, samt att du trivs med att jobba med lite varje. Fokus på tjänsten kommer vara nyutveckling av programvara även om visst underhåll och buggrättning kommer ske i befintliga system.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi letar efter en prestigelös och utåtriktad person som har lätt för att skapa kontakt med andra. Vi ser gärna att du har ett kommunikativt förhållningssätt och att du kommer med konstruktiva förslag, skapar förståelse och ser möjligheter och begränsningar. Du skall vara en självgående person som lockas av utmaningen att förbättra, har lätt att ta dig ann nya uppgifter.

Du skall ha goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) då kommunikationen i företaget uteslutande sker på svenska.


Rekryteringsprocessen påbörjas från och med vecka 7, tillträde därefter snarast. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta IT-chef Jonas Yxfeldt, 019-7601000. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till rekryteringsansvarig Nina Neste på nina.neste@koncepta.se

Ansök nu

Är du vår nya Social Media Manager?

Marknadskommunikatör
Läs mer Jan 13
Koncepta är ett företag som jobbar med olika samhällsnyttiga organisationer, som till exempel Stiftelsen Aktiv Skola. Dessa organisationer är våra uppdragsgivare, och för att nu driva vidare vår tillväxtresa både för Konceptas och våra uppdragsgivares del så söker vi nu en Social Media Manager för att öka vår närvaro online.


Det vi söker är en driven och proaktiv person som vill använda all sin kreativitet för att hjälpa oss och våra uppdragsgivare att bygga ett starkt varumärke, främst via sociala medier. Vi behöver en lagspelare med god samarbetsförmåga, men som samtidigt kan bidra med innovativa idéer och tänka utanför ramarna och vågar ta egna initiativ. Vi söker dig som är kreativ, proaktiv, vågar testa nya idéer men samtidigt är resultatorienterad. Tjänsten kräver även ett öppet sinne och en positiv attityd bland annat till nya idéer och snabba förändringar.


Du kommer till stor del att jobba med att skapa intressant, aktuellt och engagerande innehåll på sociala medier genom text, bild, film, annonser med mera. Vi vill även att du proaktivt jobbar med vår närvaro online genom att till exempel etablera samarbeten med influencers och andra relevanta personer. Till dina uppgifter kommer även att tillhöra att utvärdera resultatet samt statistik från ditt arbete och publicerad content, vilket innebär att du bör ha kunskap både kring hur man samlar in samt analyserar och utvärderar detta. För att kunna skapa relevant content är även omvärlds- och marknadsbevakning en del av dina arbetsuppgifter.


I och med att jobbet innefattar allt från strategiarbete till genomförande av att ta fram och lägga ut content, så är även projektledning en viktig del av jobbet. Du skall utifrån en strategi kunna ta fram en idé, för att sedan förverkliga denna genom att till exempel hitta statister, lokaler, bygga manus, filma, redigera materialet, ända fram till content och uppföljning.

Vi ser att du har relevant eftergymnasial utbildning inom området sociala medier (eller annan likvärdig utbildning) och/ eller påvisad arbetslivserfarenhet inom området. Mycket god svenska i både tal och skrift krävs. Meriterande är om du har jobbat med Adobe-sviten, (till exempel In Design, Photoshop, Illustrator och/ eller Premiere Pro) samt statistik- och analysverktyg (till exempel Google analytics, Facebook pixel eller andra motsvarande verktyg).


Arbetstider är måndag till fredag klockan 08.00-16.30. Friskvårdsbidrag och kollektivavtal med Unionen. Individuell lönesättning. Då tjänsten innefattar att marknadsföra och lyfta fram aktuella händelser och evenemang, är placeringen av tjänsten på Konceptas kontor i Örebro. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, som påbörjas med en sex månaders visstidsanställning. Individuell lönesättning.


Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till nina.neste@koncepta.se. Rekryteringsprocessen påbörjas omgående, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum. Vid frågor om tjänsten kan du vända dig till Nina Neste på telefonnummer 070-214 40 46.

Ansök nu

Är du vår nya Social Media Manager?

Marknadskommunikatör
Läs mer Feb 9
Koncepta är ett företag som jobbar med olika samhällsnyttiga organisationer, som till exempel Stiftelsen Aktiv Skola. Dessa organisationer är våra uppdragsgivare, och för att nu driva vidare vår tillväxtresa både för Konceptas och våra uppdragsgivares del så söker vi nu en Social Media Manager för att öka vår närvaro online.


Det vi söker är en driven och proaktiv person som vill använda all sin kreativitet för att hjälpa oss och våra uppdragsgivare att bygga ett starkt varumärke, främst via sociala medier. Vi behöver en lagspelare med god samarbetsförmåga, men som samtidigt kan bidra med innovativa idéer och tänka utanför ramarna och vågar ta egna initiativ. Vi söker dig som är kreativ, proaktiv, vågar testa nya idéer men samtidigt är resultatorienterad. Tjänsten kräver även ett öppet sinne och en positiv attityd bland annat till nya idéer och snabba förändringar.


Du kommer till stor del att jobba med att skapa intressant, aktuellt och engagerande innehåll på sociala medier genom text, bild, film, annonser med mera. Vi vill även att du proaktivt jobbar med vår närvaro online genom att till exempel etablera samarbeten med influencers och andra relevanta personer. Till dina uppgifter kommer även att tillhöra att utvärdera resultatet samt statistik från ditt arbete och publicerad content, vilket innebär att du bör ha kunskap både kring hur man samlar in samt analyserar och utvärderar detta. För att kunna skapa relevant content är även omvärlds- och marknadsbevakning en del av dina arbetsuppgifter.


I och med att jobbet innefattar allt från strategiarbete till genomförande av att ta fram och lägga ut content, så är även projektledning en viktig del av jobbet. Du skall utifrån en strategi kunna ta fram en idé, för att sedan förverkliga denna genom att till exempel hitta statister, lokaler, bygga manus, filma, redigera materialet, ända fram till content och uppföljning.

Vi ser att du har relevant eftergymnasial utbildning inom området sociala medier (eller annan likvärdig utbildning) och/ eller påvisad arbetslivserfarenhet inom området. Mycket god svenska i både tal och skrift krävs. Meriterande är om du har jobbat med Adobe-sviten, (till exempel In Design, Photoshop, Illustrator och/ eller Premiere Pro) samt statistik- och analysverktyg (till exempel Google analytics, Facebook pixel eller andra motsvarande verktyg).


Arbetstider är måndag till fredag klockan 08.00-16.30. Friskvårdsbidrag och kollektivavtal med Unionen. Individuell lönesättning. Då tjänsten innefattar att marknadsföra och lyfta fram aktuella händelser och evenemang, är placeringen av tjänsten på Konceptas kontor i Örebro. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, som påbörjas med en sex månaders visstidsanställning. Individuell lönesättning.


Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till nina.neste@koncepta.se. Rekryteringsprocessen påbörjas omgående, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum. Vid frågor om tjänsten kan du vända dig till Nina Neste på telefonnummer 070-214 40 46.

Ansök nu

En driftig utvecklare - vi söker en lead developer .NET

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 20
Vill du vara med och leda utvecklingen av vår moderniseringsresa?
?
Koncepta är inne i ett stort förändringsarbete, och söker nu en Lead Developer.NET, som kommer att få sätta sin personliga prägel på systemet. Du kommer att ansvara för en stor utvecklingsresa samt underhåll av våra internt utvecklade applikationer, samt även vara med och styra resans gång. Våra applikationer består av Winforms-applikationer, ASP.NET lösningar, Webbservices och Windows-tjänster. Du arbetar brett genom hela kedjan från databasnära utveckling till frontend-utveckling, och kommer även att ansvara för förnyelsen av våra interna system.


Vi söker dig som har erfarenhet av systemutveckling och utveckling i .NET och C#. Du bör ha goda kunskaper i då många av våra applikationer är tätt integrerade med databaserna för vårt affärssystem. I och med att du kommer att ansvara för förnyelsen av systemen, så ser vi även gärna att du har erfarenhet av arkitektur. Meriterande är också erfarenheter från Visma Business, Azure, api-utveckling och/eller projektledning.


Vi söker dig som har minst några års arbetslivserfarenhet inom området, och som trivs med att arbeta med lite av varje, även om den största delen av ditt arbete kommer handla om utveckling och underhåll av befintliga och nya applikationer.


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en prestigelös och utåtriktad person som har lätt för att skapa kontakt med andra. Du har ett kommunikativt förhållningssätt och kommer gärna med konstruktiva förslag, skapar förståelse och ser möjligheter och begränsningar. Du är en drivande och självgående person som lockas av utmaningen att förbättra, har lätt att ta dig ann nya uppgifter, men har kontinuerligt ett långsiktigt fokus. Vidare önskar vi att du har ett kundorienterat tänk och är lyhörd för beställarnas önskemål, har ett strukturerat arbetssätt och en hög analytisk förmåga. Du har goda kunskaper i svenska (både tal och skrift).


Arbetstider är måndag till fredag klockan 08.00-16.30. Lönesättningen är individuell och friskvårdsbidrag finns. Kollektivavtal med Unionen.


Intervjuer och rekrytering till tjänsten sker löpande , tillträde snarast.


Om företaget:
Koncepta är ett bemanningsföretag som i huvudsak utbildar telefonförsäljare och hyr ut dem till olika uppdragsgivare. Vi har en stor säljorganisation med en mångårig erfarenhet av telemarketing. Vi jobbar med fundraising och vågar nog påstå att vi har en av marknadens bästa säljkårer. Men vi gör så mycket mer. Koncepta står egentligen på flera olika ben – ekonomi, administration, design och kommunikation, IT och telekommunikation. Vi förädlar idéer och hjälper våra uppdragsgivare att bygga sina varumärken.
Vi hjälper företag och organisationer att växa och utvecklas genom att ta ett helhetsansvar för hela verksamhetsprocessen. Tillsammans med våra uppdragsgivare skräddarsyr vi en handlingsplan utifrån deras unika behov. Vi bygger från telemarketing i botten och fyller på med de tjänster som kunden önskar. Är kunden ute efter en helhetslösning fixar vi det, vill kunden hellre plocka delar så löser vi det också. Vi brukar säga att om kunden har en idé så har vi resten.


Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jonas Yxfeldt, 019-7601000


Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till nina.neste@koncepta.se

Ansök nu