Örebro: Projektledare bygg Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Projektledare bygg Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

SunRoof är ett av de snabbast växande techbolagen i hela Europa. Vi erbjuder en intressant och spännande arbetsplats inom en framtidsbransch. På SunRoof sätter vi anställda först och har stora ambitioner gällande förnybar energi. Nu söker vi dig som vill bidra till samhällets positiva utveckling genom att projektleda installation av våra marknadsledande tak och fasader. Vi söker en självgående, ambitiös och kommunikativ projektledare som vill åka med på SunRoofs enorma tillväxtresa.
OM ROLLEN
Att installera framtidens tak är ofta en av familjens största investeringar för deras hem. Vi söker dig som med professionalism och på ett förtroendeingivande sätt kan hantera flertalet projekt och uppdatera både kunden, ditt team och kollegor under projektets gång. Du tillsammans med varje kund och kollega kommer att bidra till att skapa ett mer hållbart samhälle – ett tak i taget. Du blir ansvarig för att projektet fortlöper och du har site managers som rapporterar in till dig från byggarbetsplatsen. Du tycker om att jobba administrativt och är inte främmande med att jobba med budget, planering och underleverantörer.
Arbetsuppgifter
Sätta projektets tidslinje & sörja för att projektet håller tidsplanen
Ansvara för att projektet håller budget & kundens förväntningar
Beställa och övervaka projektleveranser
Uppdatera relevanta intressenter, teammedlemmar och Customer Manager om projektets framsteg
Coacha och stödja ditt team med de uppgifter du tilldelar dem
Du ansvarar också för att ditt team följer säkerhetsriktlinjer och SunRoofs code of conduct
Du kommer även att bistå med stöd och expertis inom byggteknik



KVALIFIKATIONER:
Min. 3–5 års erfarenhet av projektledning inom bygg eller anläggning.
Teknisk utbildningsbakgrund (gärna inom EL och Bygg)
Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
B-körkort, tillgång till bil
Spetskompetens och kunskap inom solenergi är meriterande, men inte ett krav
Erfarenhet inom någon form av kundkontakt



Personliga egenskaper:
Lösningsorienterad med positiv inställning
Strukturerad och planerad
Service minded. Du förstår vikten av att ha goda relationer med kunderna genom projektets alla led
Du är självgående och strukturerad. Du är van att arbeta mot tydliga mål och med ett tydligt lönsamhetsansvar



Tycker du att du passar in på beskrivning? Då är det bara att söka då tjänsten kommer tillsättas snarast.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Projektledare, bygg och anläggning

Nedan visas andra jobb i Örebro som Projektledare, bygg och anläggning.

Andra jobb i Örebro från Sunroof Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Sunroof Sverige AB .

Customer success manager

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 1
SunRoof är ett av de snabbast växande techbolagen i hela Europa. Vi erbjuder en intressant och spännande arbetsplats inom en framtidsbransch. Vi sätter anställda först och har stora ambitioner gällande förnybar energi. Kärnan i vår verksamhet är att påskynda världens övergång till förnybara energikällor. Vi erbjuder marknadens mest effektiva och miljövänliga integrerade soltak och tillhandahåller lösningar som skyddar, isolerar och låter husen andas – samtidigt som de producerar grön energi.


Customer success manager


Till vårt glada gäng så söker vi nu efter en Customer success manager vars huvudfokus är att vara kontaktpunkten för kunden under deras kontakt med SunRoof. Där tillkommer även att jobba med sales supporten, ringa upp på de intresseanmälningar som kommer in via våra leads för att ta grundläggande information från kund innan de skickas vidare till säljaren. Du kommer ingå i ett team med ytterligare en customer success manager, övriga i sales supporten och de som jobbar med eftermarknad. Arbetet kommer till en början vara remote, men allt eftersom vi öppnar fler kontor finns möjlighet att vara på plats.


Arbetsuppgifter:
Identifiera och förstå kundens behov och mål
Vara länken mellan våra kunder och övriga avdelningar på företaget
Vara kundens go to kontakt under hela projektets gång
Ta hand om nya och befintliga kunder och utbilda dem gällande våran produkt
Bistå med support till kunder via telefon och mejl.
Koordinera projekt tillsammans med säljteamet
Hjälpa till att optimera våra processer inom customer success och sales support
Vara aktiv i system som vi jobbar med





Kvalifikationer
Du får gärna ha jobbat med customer success sedan tidigare, om inte så ser vi gärna iallafall erfarenhet från ett service/kundtjänst arbete.
Goda kunskaper inom svenska och engelska
Van att arbeta med system och datorer
Van att jobba med flera kontaktytor och vara spindeln i nätet



Du får gärna vara en glad utåtriktad person som trivs bra med många kontaktytor och tycker service är key i en organisation.
Låter detta intressant så tveka inte på att söka tjänsten då den ska tillsättas omgående.

Ansök nu