Örebro: Allente - District Manager Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Allente - District Manager Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

Gillar du sport, kundkontakt och vill jobba med att sälja offentlig visning av massor av populära sportevenemang? Som exempelvis Premier League, UEFA Champions League, La Liga, Serie A, SHL och HockeyAllsvenskan. Då har vi jobbet för dig!
Vi söker nu en driven och engagerad säljare för Allente. Din huvuduppgift blir att skapa intresse och sälja företagsabonnemang till pubar, restauranger och caféer. Tjänsten innebär att du blir ansvarig säljare i en tilldelad region.
Arbetet omfattar mötesbokning, kundbesök, skapa avtal och försäljning av abonnemang för offentlig visning. Vara kunden behjälplig med rådgivning och vägledning. Du har tydliga mål och rapporterar till försäljningschef för affärsområdet offentlig visning. Arbetet innebär en del resor och övernattning på hotell.
Din profil:
Vi söker dig som är driven, social och alltid sätter kunden i fokus. Du ska vara positiv, lojal och hjälpsam, såväl mot kunder som mot medarbetare.
Du är serviceinriktad.
Du är van att ta eget ansvar och du är inte rädd för utmaningar.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Du har ett genuint intresse för sport.
Du har erfarenhet av B2B-försäljning
Du har grundläggande datorkunskaper.
Du har B-körkort
Vi erbjuder dig:
Möjlighet att jobba med försäljning av populära TV-sportabonnemang.
En stimulerande arbetsplats med möjlighet till ett stort nätverk.
Utbildning för att du ska kunna känna dig trygg med rollen.
Flexibilitet
Spännande tjänst om du är intresserat av sport
Mer om tjänsten:
Anställningsform: Provanställning 6 månader.
Arbetstider: Du kommer att arbeta vardagar ca. 40 timmar i veckan.
Ersättning: Fast lön, tjänstebil, traktamente.
Om oss:
I det här uppdraget blir du anställd av Retail United. Vi är en fullservicebyrå inom retail som hjälper varumärken att bli valda. Vi har specialistkunskap som ger resultat i affärsområdena strategi, reklam och genomförande. Bolaget har 100 anställda runt om i Norden och arbetar med flera stora välkända varumärken. Läs mer på www.retailunited.se
Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på ansökningsknappen. Skicka din ansökan så snart som möjligt då projektet påbörjas inom kort! Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Utesäljare.

Säljare i Världsklass sökes!

Läs mer Mar 1
Nordic Takvård AB expandera och söker därför en säljare i världsklass i Närke.

Är du en vinnarskalle som älskar att stå i centrum? Brinner du för utveckling och karriärmöjligheter? Eller är du helt enkelt bara ute efter en ny utmaning? Välkommen att skicka in din ansökan till oss!

Vi söker nu dig som vill ställas inför en utmaning där du får lära dig och utvecklas inom försäljning och kundbemötande. Självklart erbjuds du även utbildning och upplärning, vi satsar på dig och din utvecklingspotential.

Dina arbetsuppgifter
Din roll som takvårdssäljare hos oss innebär att du tillsammans med ditt team tar kontakten med nya kunder i Närke med placeringsort Örebro. Det innebär att du kommer ansvara för att boka och genomföra kundbesök där du gör takinspektioner och tillsammans med kunden går igenom våra tjänster och produkter samt deras specifika behov och intressen. Du är med och bidrar till att familjer får ett tryggare och säkrare tak!

Personliga egenskaper
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Detta tillsammans med coachningen du får dagligen av din närmsta chef är de viktigaste förutsättningarna för att lyckas som säljare på Nordic Takvård AB. För att passa in i vårt team väntas du vara en pålitlig lagspelare. Vi vill gärna ge dig möjligheten att arbeta under frihet med stort eget ansvar. Är detta något du har erfarenhet av sedan tidigare ser vi givetvis det som meriterande.

Kvalifikationer

- Du behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift
- Du har någon form av erfarenhet av direktförsäljning till privatmarknaden.
- Du behärskar Office programmen.
- Du har B-körkort.


Vad kan Nordic Takvård AB erbjuda dig?

Hos oss på Nordic Takvård AB finns stora utvecklings- och karriärmöjligheter. I anställningen ingår att du får gå vår sälj- & produktutbildning. Dessutom kommer du tillsammans din chef och kollegor gemensamt arbeta för att du ska utvecklas och växa in i din roll som takvårdssäljare. Vi står för arbetstelefon, arbetsdator/padda, arbetskläder samt förmånsbil. Anställningsstart Omgående.

Övrigt

Vid en eventuell anställning så skall drogtest samt utdrag ur polisregistret lämnas.

Ansökan

Har du några som helst frågor så är du välkommen att kontakta vår säljchef Niclas Rhodin på telefonnummer: 0730-59 23 42, eller maila honom på niclas.rhodin@nordictakvard.se

Sista ansökningsdag: 2022-03-15. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teknisk Key Account Säljare

Läs mer Jun 20
För oss på Iscar Sverige är det viktigt att öka våra kunders produktivitet och lönsamhet och det gör vi med våra produkter och tjänster! Vill du vara med och förverkliga detta? Då har vi jobbet för dig! Nu söker vi dig som vill arbeta med försäljning hos oss på Iscar Sverige AB.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Key Account säljare kommer du bli tilldelad ett antal nyckelkunder och din uppgift blir att förvalta och utveckla dessa. Som säljare hos oss blir du en samarbetspartner för våra kunder. Du lär känna kunderna genom en hög personlig närvaro och utöver försäljningen av produkterna fungerar du även som deras bollplank när det gäller utveckling och förbättring av produktionen. Du skräddarsyr lösningar för dina kunder och presenterar nyheter på ett engagerande och professionellt sätt. Du vårdar befintliga kundrelationer samt skapar och utvecklar nya.
Till din hjälp har du ett bra säljstödssystem samt kontakt med Säljchef, teknikavdelning, andra säljare i organisationen samt övrig personal på huvudkontoret i Uppsala.
Vi erbjuder dig en mångsidig och kreativ roll i ett företag med uttalat expansiva mål. Iscar är ett av de främsta globala företagen inom försäljning och utveckling av produkter för skärande bearbetning och du får jobba med de bästa i branschen! Hos oss är kompetens, kundfokus och personlig utveckling högt prioriterade.
Om dig
Du har flera års erfarenhet från maskin- eller verktygsbranschen och en hög kompetens inom skärande bearbetning, gärna inom olika industrier. Du har en teknisk utbildning i grunden, som lägst på gymnasienivå. Erfarenhet av konsultativ försäljning till verkstadsindustrin ser vi som starkt meriterande. Du har en god datorvana, känner dig trygg i Officepaketet. Har du erfarenhet från CRM/Säljstödsprogram ser vi det som ett plus. B-körkort är ett krav.
Vi söker dig som kan bygga långsiktiga och affärsmässiga relationer. Du vet att det är en förutsättning för att lyckas med försäljningen. Tekniska problemlösningar, att sälja in ny teknik och nya produkter ser du som roliga utmaningar i ditt dagliga arbete. Som person är du resultatorienterad, kreativ, strategisk och strukturerad. Självklart är du en lagspelare som ser nyttan av att alla bidrar och levererar tillsammans.
Övrig information:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Du utgår antingen från lokalt kontor eller jobbar hemifrån. Vi är flexibla när det gäller placeringsort men ser att du bor i eller med närhet till Västmanlandslän, t.ex. i Köping, Västerås, Kungsör, Eskilstuna, Lindesberg eller Örebro.
På grund av semesterperioder har vi en längre ansökningsperiod men vi kommer hantera ansökningar löpande så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Eventuella frågor besvaras av Hannes Strache på 070-2440468 eller via mail HannesS@iscar.se.
Krav
Flera års erfarenhet från maskin- eller verktygsbranschen
Hög kompetens inom skärande bearbetning
Teknisk utbildning i grunden, som lägst på gymnasienivå
God datorvana
B-körkort

Meriterande
Erfarenhet av konsultativ försäljning till verkstadsindustrin
Erfarenhet från CRM/Säljstödsprogram



Om arbetsgivaren - Iscar Sverige AB
Iscar Sverige AB är ett av 40-talet dotterbolag i den internationella koncernen IMC som är ett av de världsledande företagen inom utveckling, tillverkning och försäljning av verktyg för skärande bearbetning. Iscar Sverige verkar på den svenska marknaden, dels med försäljning av verktyg, dels i projekt kring olika typer av produktionsförbättring tillsammans med sina kunder. Kunderna finns framför allt inom industriell tillverkning. I bolaget arbetar idag ett drygt 40-tal medarbetare, varav 14 är placerade vid huvudkontoret i Uppsala. Omsättningen 2021 var drygt 250 miljoner kronor.

Ansök nu

Är du Canon Business Centers nya Distriktssäljare?

Läs mer Jun 23
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du tävlingsinriktad och har en vilja utöver det vanliga? Är du nyfiken, orädd och brinner för kickarna inom försäljning? Då kan du vara vår nya distriktssäljare hos Canon Business Center i Örebro!

Canon är världens största skrivartillverkare och marknadsledare på copyprinters. Canon Business Center finns på 30 platser runt om i landet. Vi arbetar med försäljning, service och support av Canons breda program av dokument- och utskriftslösningar.

Vi söker en målmedveten säljare som vill ta nästa steg i sin säljkarriär. Du erbjuds en tjänst där du får ansvara för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avslut och uppföljning. Ditt primära fokus är att sälja in helhetslösningar inom copy/print med både installation, service och underhåll. Distriktet du kommer arbeta inom är Örebro Län och Arboga Kommun.

Inledningsvis är tjänsten främst fokuserad på nya kunder. Du får givetvis möjlighet att bygga vidare på de affärer du skapar och det är bara du själv som sätter gränser för hur långt du vill nå. Du kommer vara en del i ett säljteam där alla spelare har en viktig position. Du arbetar efter egen budget och rapporterar till försäljningschef.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen som säljare är att:

• Aktivt bearbeta nya kunder per telefon/Linkedin/andra tillvägagångsätt
• Boka möten och träffa potentiella kunder
• Ta fram offerter/underlag
• Aktivitetsfrämjande möten med kunderna

Personprofil
Här får du som har erfarenhet av företagsförsäljning sedan tidigare möjlighet att komma till ett företag med ett starkt varumärke. Vi söker dig som vet att du är en toppsäljare ut i fingerspetsarna. Det är meriterande med tidigare säljerfarenhet och teknisk bakgrund men rätt vilja och inställning väger tyngre. Du är lösningsfokuserad och ser en härlig utmaning med att kontakta kunder och driva processen framåt.

Stämmer du in på följande:

• Du är social, nyfiken och orädd
• Du har en vinnarmentalitet utöver det vanliga
• Du siktar alltid på att krossa dina mål
• Du älskar kickarna inom försäljning

...så kan du vara rätt person för att växa tillsammans med vår samarbetspartner och vi ser fram emot din ansökan!


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro


Företagspresentation
Canon Business Center är den del av Canon som arbetar närmast kunden. Vårt kontor ligger på Aspholmen i Örebro och vi har varit representerade i Länets kommuner sedan 40 år tillbaka. Vi arbetar med försäljning, service och support av Canons breda program av IT-produkter inom dokument och utskriftslösningar som på olika sätt utvecklar våra kunders informations- och dokumentflöden. Canon Business Center är en franchisekedja som finns på över 30 platser i landet, från Luleå i norr till Malmö i söder och vi är marknadsledande inom våra viktigaste produktområden. Inom kedjan arbetar idag 500 personer. Läs mer på canonbusinesscenter.se och canon.se.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är ansvariga för rekryteringsprocessen och vi hänvisar därför eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior Säljare

Läs mer Jun 22
AB Benzlers är en ledande producent och leverantör av transmissionsutrustning för industrin. Produktprogrammet omfattar olika typer av växlar, motorer och domkrafter. Benzlers har en 75-årig kompetens inom detta område och har en stark position i Norden, tack vare dess höga kvalitet och lokal produktion. Benzlers marknadsför sina produkter och tjänster i Norden, Benelux, Tyskland och Italien.
Är Du vår framtida stjärnsäljare på vårt säljkontor i Örebro.
Arbetsuppgifter:
Är du nyutexaminerad från en teknisk utbildning inom el eller maskin och ser din framtid inom försäljning så erbjuder vi ett spännande och utvecklande arbete i ett internationellt företag.
Som Teknisk Säljare på Benzlers kommer du att efter internutbildning och med stöd ansvara för försäljning och marknadskommunikation inom ditt segment och arbetsområde som är Sverige. Tjänsten kommer att utvecklas mot såväl operativ som strategisk försäljning innehållande marknadsanalyser, kundbesök, mässor, kommersiell och teknisk kommunikationen, utfärda offerter, göra priskalkyleringar, genomföra förhandlingar och upprätta avtal mm. Arbetet innebär en hel del tjänsteresor med övernattningar per år.
Du kommer att bli en nyckelperson för att utveckla Benzlers försäljning tillsammans med kollegor i Örebro och Helsingborg.
Kvalifikationer:
Du kan vara nyutexaminerad från en teknisk utbildning inom el eller maskin. Har Du någon erfarenhet från kommersiellt arbete är det en merit. Du skall ha goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift.
Besök gärna vår hemsida: www.benzlers.com .

Ansök nu

Säljare till Schur Pack Sweden AB

Läs mer Jul 1
Vårt uppdrag
Nu rekryterar vi en säljare till Schur Pack Sweden AB med fabriker i Kumla och Jönköping. Här ges du möjlighet att arbeta i en flexibel roll med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer till ett stabilt bolag med korta beslutsvägar och anläggningar med modern teknologi som ligger i framkant inom sin bransch.

Arbetsuppgifter
I rollen som säljare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att arbeta med befintlig kundbas samt att bearbeta nya kunder. Du ansvarar för upplägg, offert och avtal. Tonvikten i rollen kommer vara att bygga upp relationer och nätverk för att bidra till Schur Packs tillväxtresa. I rollen kommer du arbeta självständigt och styr dina egna processer. Resor är en stor del av tjänsten, mestadels i Sverige men även inom Norden.

Säljteamet består av fyra säljare och en försäljningschef som du har nära dialog med samt veckovisa avstämningar. Du har även löpande kontakt med övriga kollegor inom exempelvis konstruktion, produktionsledning och ekonomi.

Din profil
Vi söker dig med erfarenhet från försäljning samt dig som har god förståelse för försäljningsprocessen. Du har även erfarenhet av kundbemötande. Vidare har du en administrativ ådra och trivs med att arbeta strukturerat. Resultat- och utveckling är viktigt för dig och du kommer gärna med idéer och förslag på nya arbetssätt.

För att lyckas i tjänsten behöver du ha ett gott tålamod då säljprocessen kan vara lång. Du är lyhörd, ödmjuk och kommunikativ för att kunna skapa bästa möjliga relation till kunderna.

Krav för tjänsten är körkort. Önskvärt är goda kunskaper i Officepaketet och främst Excel där bland annat upphandlingar administreras. Du har goda kunskaper i engelska, tal och skrift.

Övrig information
I denna rekrytering samarbetar vi med Nercia. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är 2017-XX-XX. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult XXX XXX på 07XX- XX XX XX

Om kundföretaget
Schur Pack är en familjeägd dansk koncern som erbjuder helhetslösningar för förpackningar till bland annat livsmedelsindustrin. Företaget har ca 850 anställda vid 15 verksamheter i Danmark, Sverige, Tyskland, Frankrike, USA och Australien. I Sverige finns koncernen representerad i Kumla och Jönköping som är en del av division Carton Packaging.

Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Retail United AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Retail United AB .

Säljare - Offentlig Sportvisning

Utesäljare
Läs mer Feb 18
Gillar du sport, kundkontakt och vill jobba med att sälja offentlig visning av massor av populära sportevenemang? Som exempelvis Premier League, UEFA Champions League, La Liga, Serie A, SHL och HockeyAllsvenskan. Då har vi jobbet för dig!
Vi söker nu en driven och engagerad säljare för Allente. Uppdraget påbörjas i januari 2022 och din huvuduppgift blir att skapa intresse och sälja företagsabonnemang till pubar, restauranger och caféer. Tjänsten innebär att du blir ansvarig säljare i en tilldelad region.
Arbetet omfattar mötesbokning, kundbesök, skapa avtal och försäljning av abonnemang för offentlig visning. Vara kunden behjälplig med rådgivning och vägledning. Du har tydliga mål och rapporterar till försäljningschef för affärsområdet offentlig visning. Arbetet innebär en del resor och övernattning på hotell.
Din profil:
Vi söker dig som är driven, social och alltid sätter kunden i fokus. Du ska vara positiv, lojal och hjälpsam, såväl mot kunder som mot medarbetare.
Du är serviceinriktad.
Du är van att ta eget ansvar och du är inte rädd för utmaningar.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Du har ett genuint intresse för sport.
Du har erfarenhet av B2B-försäljning
Du har grundläggande datorkunskaper.
Du har B-körkort
Vi erbjuder dig:
Möjlighet att jobba med försäljning av populära TV-sportabonnemang.
En stimulerande arbetsplats med möjlighet till ett stort nätverk.
Utbildning för att du ska kunna känna dig trygg med rollen.
Flexibilitet
Spännande tjänst om du är intresserat av sport
Mer om tjänsten:
Anställningsform: Provanställning 6 månader.
Arbetstider: Du kommer att arbeta vardagar ca. 40 timmar i veckan.
Ersättning: Fast lön, tjänstebil, traktamente.
Om oss:
I det här uppdraget blir du anställd av Retail United. Vi är en fullservicebyrå inom retail som hjälper varumärken att bli valda. Vi har specialistkunskap som ger resultat i affärsområdena strategi, reklam och genomförande. Bolaget har 100 anställda runt om i Norden och arbetar med flera stora välkända varumärken. Läs mer på www.retailunited.se
Är du intresserad?
Ansök genom att klicka på ansökningsknappen. Skicka din ansökan så snart som möjligt då projektet påbörjas inom kort! Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

AREA RETAIL MANAGER – SONY

Regionchef, butik
Läs mer Okt 29
Vi stärker vårt team och letar därför efter nya resurser. Som Area Retail Manager kommer du att vara ansvarig för återförsäljare och operatörer som representerar Sonys konsumentprodukter i ditt tilldelade distrikt. Du kommer att rapportera till FSM (Field Sales Manager) och NPM (Nordic Project Manager). Arbetet kräver mycket resor och att uppfylla nordiska mål när det gäller synlighet av Sonys produkter, försäljning och antal butiksbesök.

Som Area Retail Manager kommer du att ansvara för följande:
Marknadsföring av Sonys konsumentprodukter till både återförsäljare, operatörer och slutkunder.
Säkerställa uppnåendet av försäljningsmål i dina utsedda butiker.
Genomföra lokala säljdagar, sälja till slutkonsumenter på helger.
Uppföljningskampanjer och aktiviteter arrangerade av FSM.
Skapa och säkra profilvärde för Sony inom detaljhandeln.
Arrangera utbildningar och evenemang för Sonys återförsäljare och operatörer.
Uppföljning hos återförsäljare och operatörer av Sonys konsumentprodukter (försäljning, relationsbyggande och support).
Skapa intresse kring samt se till att Sony -produkter är omtyckta av personalen i butik.


Kvalifikationer:
Högre utbildning och / eller försäljningserfarenhet med dokumenterade resultat. Gärna inom detaljhandeln.
B - Körkort
Förmågan att stå framför en stor folkmassa och presentera Sony -produkter.
Mycket goda färdigheter i engelska - skriftligt och muntligt.
God datorvana - Microsoft Office och CRM -system.
Goda egenskaper av relationsbygge.
Teknik intresserad.
Flexibel när det gäller resor / övernattningar.


Personen vi söker tycker om en arbetsmiljö med tempo, är strukturerad och målinriktad i sitt arbetssätt. Du vet vad som krävs för att lyckas med försäljning och kommer att addera värde till sina kunder och kollegor. Ett flexibelt tillvägagångssätt krävs i denna tjänst på grund av mycket resor, sena nätter kan även förekomma. Du kommer även behöva kunna arbeta på god hand självständigt i denna tjänst.
Sony erbjuder produktutbildning och en spännande position i en bransch som utvecklas snabbt. Sonys utbud av konsumentprodukter växer stadigt, den vi tilldelar denna tjänst får möjlighet att vara en del av utvidgningen av Sony.
Du blir i denna tjänst en del av en mycket trevlig arbetsmiljö, med bra förutsättningar samt tilldelad tjänstebil.
Anställningen kommer att ske genom Retail United AB. Retail United har sitt huvudkontor i Stockholm och tillhandahåller hela den nordiska personalstyrkan som arbetar inom detaljhandeln för Sony. Läs mer om oss på retailunited.se
Om Sony
Sony Corporation är ett kreativt underhållningsföretag med en solid grund för teknik. Från spel- och nätverkstjänster till musik, bilder, elektronik, halvledare och finansiella tjänster - Sonys syfte är att fylla världen med känslor genom kraften i kreativitet och teknik.

Ansök nu

Fotbollsintresserad eventpersonal sökes till eventturné!

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Sep 14
Är du intresserad av sport och fotboll? Har du glimten i ögat, är glad, utåtriktad och ansvarfull person? Har lätt att ta kontakt och trivs med andra människor? Kanske har du en bakgrund som aktiv fotbollsspelare, eller om du lagt skorna på hyllan? Du har tidigare erfarenhet från event, butik eller fysiskt kundbemötande? Om den här beskrivningen stämmer in på dig? Då har vi drömjobbet för dig!
Nu söker vi fotbollsintresserad eventpersonal som ska leda och genomföra en spännande eventturné. Dina arbetsuppgifter består av att vara en god och ansvarsfull eventambassadör. Du kommer bokstavligen att få använda dig av dina fotbollskunskaper, på ett roligt och lättsamt sätt! Arbetet innebär att man jobbar självständigt, enligt ett rullande eventschema och tilldelat distrikt.
Du får mycket eget ansvar och blir ansvarig att skapa positiva och innehållsrika eventdagar. I arbetsuppgifterna ingår även att hjälpa till att rigga upp och nedmontera eventmaterial.
Projektet startar i v.43 med en utbildning och pågår sedan till v.49 2021. Tjänsten är en tidsbegränsad timanställning, med mycket flexibilitet, därför fungerar denna tjänst utmärkt att kombinera ihop med annan sysselsättning eller studier. Arbetspassen är förlagda till fredagar och lördagar. Arbetstiden är 6-8 timmar per dag. Du kommer att vara anställd av Retail United men arbeta och företräda vår uppdragsgivare. Arbetet innebär resor och övernattningar på hotell. B-körkort är ett krav och har du tillgång till egen bil är det ett plus men inte ett krav.
Kan detta vara något för dig? Kanske känner du fler som stämmer in på beskrivningen?
Skicka in din ansökan idag med CV, foto och personligt brev, skriv också varför du är den bästa fotbollskandidaten för jobbet.
Ansökningar tas emot via länken här:
https://pnty-apply.ponty-system.se/retailunited?id=447
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sportig & hälsointresserade ambassadörer sökes!

Butiksdemonstratör
Läs mer Apr 5
Nu söker vi sportiga och hälsointresserade ambassadörer som vill jobba och företräda ett av Nordens ledande varumärken inom sport och näringstillskott. Uppdragsgivaren är Nordens ledande leverantör av varumärken till dagligvaruhandeln och storhushåll - Orkla. Och du som ambassadör kommer representera och arbeta med antingen Maxim Sport Nutrition, Star Nutrition eller Nutrilett.

Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att vara en god ambassadör och demonstrera/sälja produkterna hos utvalda butiker inom dagligvaruhandeln. Du kommer bistå konsumenter med provsmakning och verka för att sälja företagets proteinbars.

Datum för arbetet är förlagda till under v.17-24. Och du kommer arbeta 8h per dag. Arbetspassen är förlagda till vardagar. Under anställningen kommer du att vara anställd av Retail United men arbeta och företräda vår kund. Resor kan förekomma i tjänsten. Tjänsten är på deltid och vi ser gärna att den går att kombinera ihop med annan sysselsättning eller studier.

Kan detta vara något för dig? Eller känner du någon som kan vara lämplig för ett riktigt roligt extrajobb?

Skicka din ansökan idag med CV, foto och personligt brev, skriv också varför du är den bästa kandidaten för jobbet. Ansökningar tas emot via e-postadress: amanda.yasin@retailunited.se

Rekrytering sker omgående, är du intresserad, sök idag!

Varmt välkommen med din ansökan!





Är du en glad, utåtriktad och ordningsam person som har lätt att ta kontakt och trivs i kontakten med andra människor. Du gillar försäljning och har ett stort eget driv. Du har en stor passion för sport, träning, hälsa och kost. Stämmer det här in på dig? Då har vi ett mycket roligt extrajobb för dig!

Retail United är en kommunikationsbyrå inom retail som erbjuder allt under ett tak: analys, strategi, reklam och aktivering i butik.
Med hjälp av våra duktiga strateger, kreatörer, projektledare och säljare över hela Norden hjälper vi varumärken & produkter in i butik och sedan ut ur butik.
Vi hjälper varumärken att bli valda!

Ansök nu

Sportintresserad eventpersonal till ATG!

Butiksdemonstratör
Läs mer Nov 21
Nu söker vi sportintresserad eventpersonal som vill jobba med och företräda spelbolaget ATG. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att vara en god och ansvarfull ambassadör för ATG. Du kommer att arbeta i utvalda butiker. Du kommer få ansvar att genomföra sportiga butiksevent och verka för att skapa uppskattade dagar för butiker, samt prata om sport med butikernas kunder.

Projektet startar i januari 2019 med en utbildning hos ATG och pågår sedan till maj 2019.
Arbetspassen är förlagda till tisdagar, onsdagar, torsdagar, fredagar samt lördagar. Arbetstiden är 8 timmar per dag. Du kommer att vara anställd av Retail United men arbeta och företräda vår uppdragsgivare ATG. Resor kan förekomma i tjänsten.

Kan detta vara något för dig? Eller känner du någon som kan vara lämplig för detta jobb?
Skicka in din ansökan idag med CV, foto och personligt brev, skriv också varför du är den bästa kandidaten för jobbet.

Ansökningar tas emot via e-postadress: info@atgsportevent.se
Märk ansökan med ”ATG SPORT EVENT samt orten du bor på.”

Varmt välkommen med din ansökan!


Är du en sportintresserad, glad, utåtriktad och ansvarfull person? Som har lätt att ta kontakt och trivs med andra människor? Brinner du för sport och spel samt har någon tidigare erfarenhet från event, butik eller kundservice? Om den här beskrivningen stämmer in på dig? Då har vi jobbet för dig!



Om Retail United
Retail United är en kommunikationsbyrå inom retail som erbjuder allt under ett tak: analys, strategi, reklam och aktivering i butik. Med hjälp av våra duktiga strateger, kreatörer, projektledare och personal över hela Norden hjälper vi varumärken & produkter in i butik och sedan ut ur butik. Vi hjälper varumärken att bli valda! Läs mer: www.retailunited.se

Om ATG
AB Trav och Galopp (ATG) ägs till 100 procent av trav- och galoppsporten. ATG levererar en kombination av trav- och galoppsport i världsklass samt spännande och underhållande spel. En stor nyhet är att ATG från och med 2019 även kommer erbjuda spel på sport och blir då Nordens största spelbolag. Hela ATG:s överskott går tillbaka till hästsporten. www.atg.se

Ansök nu