Örebro: Kundsupport till tillverkande företag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundsupport till tillverkande företag i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

Kundsupport sökes till en av våra kunder för ett längre konsultuppdrag med start omgående

En intressant roll för dig som trivs med att arbeta kundnära och operativt i ett framgångsrikt tillverkande företag.Har du erfarenhet av service och trivs i en roll med många kontaktytor? Är du administrativ, systematisk och drivande person? Bra. Nu söker vi dig som vill arbeta med kundsupport i ett företag där kunden alltid sätts i fokus. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har en god systemvana och erfarenhet inom kundservice.Välkommen med din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande.

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG Tech blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag. Vi tycker därför det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.
Knipa en plats i vårt nätverk med andra TNG Tech-konsulter. Här möter du kollegor inom Engineering, Production och Supply Chain Management. På våra återkommande träffar får ni möjlighet att utbyta erfarenheter och ta del av lärdomar från den interima konsultrollen.

Dina arbetsuppgifter

Som kundsupport är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att ha en löpande proaktiv dialog med dina kunder. Du hanterar både den operativa och taktiska dialogen med kunderna samt stöttar dem vid olika typer av frågeställningar, ofta i samråd med dina kollegor på företaget.

• Kundkontakter, främst via telefon och e-post
• Bekräfta order / orderhantering
• Analyser av kundorder
• Sköta den interna dialogen gällande order
• Utveckla kundsupportfunktionen tillsammans med dina kollegor
• Medverka till att företagets och affärsområdets mål uppnås

Värt att veta

Uppdraget är hos vår kund som är ledande inom sitt område.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har erfarenhet av en kundnära roll och som brinner för hög service mot kund. 

Du är initiativrik, arbetar gärna med långsiktiga relationer, är självständig och lösningsfokuserad samt vill finna bästa lösningen för kund. Vidare ser vi att du besitter goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift.

Du är en van användare av IT-system.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Finsktalande studenter till Sonats kundservice

Läs mer Jun 15
Är du student och vill jobba extra några dagar eller kvällar i veckan? Då kanske en roll på kundservice vore något för dig! Vi söker dig som talar och skriver flytande på finska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi har ett långsiktigt perspektiv i våra rekryteringar och ser gärna att du är i början av dina studier och vill arbeta regelbundet hos oss under minst 3-4 terminer. Vi förstår att du behöver av sätta mycket tid till studier och därför värnar vi om långsiktig planering och nära dialog för att säkerställa ett bra samarbete.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. På fredagar bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov)

Start

Enligt överenskommelse

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar 08-17.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg, andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Norsktalande kundservicemedarbetare - eCom Controltower Byggvaror

Läs mer Jun 15
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med kundservice och hjälpa människor med att förverkliga sina projektdrömmar är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är bra på samarbete, skapar goda relationer och där ditt lösningsorienterade förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

Omgående

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice har öppet vardagar kl. 8-17

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070 643 35 81

Ansök nu

Norsktalande studenter till Sonats kundservice

Läs mer Jun 15
Är du student och vill jobba extra några dagar eller kvällar i veckan? Då kanske en roll på kundservice vore något för dig! Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!



Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi har ett långsiktigt perspektiv i våra rekryteringar och ser gärna att du är i början av dina studier och vill arbeta regelbundet hos oss under minst 3-4 terminer. Vi förstår att du behöver av sätta mycket tid till studier och därför värnar vi om långsiktig planering och nära dialog för att säkerställa ett bra samarbete.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. På fredagar bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov)

Start

Enligt överenskommelse

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Amanda Johansson på 070 688 69 00.

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - eCom Controltower Byggvaror

Läs mer Jun 15
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med kundservice och hjälpa människor med att förverkliga sina projektdrömmar är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är bra på samarbete, skapar goda relationer och där ditt lösningsorienterade förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

Omgående

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice har öppet vardagar kl. 8-17

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070 643 35 81

Ansök nu

Kundservicemedarbetare med intresse för hälsa och kosttillskott!

Läs mer Apr 29
Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser i världsklass. Om du vill arbeta med kundservice?inom hälsa och kosttillskott är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett hjälpsamt team med kompetens och energi för att skapa en riktigt bra kundupplevelse. Du hanterar kundens frågor som berör hela köp- och leveransprocessen för köp online. Du hanterar även frågor kring event, förmåner och sortiment. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av arbete med kundservice eller administration


Meriterande

- Talar och skriver flytande på norska, finska, danska eller tyska.
- Erfarenhet eller kunskap inom hälsa och/eller kosttillskott
- Erfarenhet av arbete med hjälp av systemstöd


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du har en positiv inställning, hög arbetsmoral, är kommunikativ och är bra på att samarbeta samt skapa goda relationer. Ditt lösningsorienterade och noggranna förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

1 juni

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider inom kundservice öppettider vardagar och helgdagar kl.08-22

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070-643 35 81.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Tng Group AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Tng Group AB .

Konsultchef sökes till TNG

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Jun 10
Lockas du av en självständig roll och har ett stort intresse av personal? Vi söker två engagerade Konsultchefer till TNG!

Brinner du för människor och vill jobba med ledarskap på distans? Följ då med på vår fortsatta resa att bli en av de största aktörerna inom fördomsfri rekrytering! I rollen som Konsultchef hos oss får du möjligheten att jobba med service, personaladministration och framförallt ledarskap. Du kommer att ha daglig kontakt med dina konsulter och fokuset kommer att ligga på att agera bollplank och stötta upp i deras frågor och utmaningar när dem är ute på våra uppdrag hos olika kundföretag runt om i Sverige. Nyfiken? Läs vidare och varmt välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Vi är ett värderingsstyrt företag med erfarna ledare och starkt engagerade och kompetenta medarbetare. Hos oss är alla med och påverkar utvecklingen av vår verksamhet både kort- och långsiktigt.

•  Balans mellan yrkesliv och privatliv. Hos oss råder frihet under ansvar och arbetsplatsen är hybrid. Dels från vårt fina huvudkontor (bredvid Mall of Scandinavia) i Solna, eller från något av våra andra kontor i Göteborg, Malmö eller Örebro samt remote från ditt hemmakontor – beroende på vad som passar bäst för tillfället och uppgiften.
• Sex veckors semester, ett generöst friskvårdsbidrag och Sveriges största paket och utbud av förmåner och personalrabatter genom Benify.
• Något att vara stolt över och vetskapen om att du varje dag bidrar till en mer hållbar arbetsmarknad.
• Ett innovativt företag som hela tiden strävar efter att ligga i framkant och skapa nya lösningar, allt från transparent kandidatupplevelse till vad AI kan göra inom rekrytering.

Dina arbetsuppgifter

• Ansvara för att hålla en bra och effektiv dialog och uppföljning med dina konsulter
• Personaladministration och arbetsrättsliga frågor
• Tidrapportering, löneadministration och fakturering
• Anställning och introduktion av nya TNG-konsulter
• Lönesättning och lönerevision

Värt att veta

Du kan förvänta dig en rivstart, där du direkt kommer vara delaktig i det dagliga arbetet och får användning av dina tidigare kunskaper. Under tiden får du löpande introduktion i det som är TNG specifikt.

Du ansvarar självständigt för ditt arbete och dina konsulter men ingår i ett tight team av konsultchefer, teamledare och HR-chef där det är en självklarhet att man stöttar varandra i det dagliga arbetet. Du rapporterar till teamledaren och Du kommer även ha ett nära samarbete med andra avdelningar och affärsansvariga rekryterare.

Dina blivande kollegor har ett högt driv, stort engagemang och en vilja att leverera resultat i världsklass.

Tjänsten är en tillsvidareanställning och planerad start är så snart rätt person kan vara på plats. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Våra förväntningar

• Då du kommer att ha självständigt personalansvar ser vi att du har viss erfarenhet av att leda personal, har god människokännedom och är tydlig i din kommunikation.
• Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal (tjänstemannaavtalet) och ser det därför som meriterande om du har erfarenhet av att läsa och tolka kollektivavtal samt har erfarenhet från bemanningsbranschen.
• I tjänsten ansvarar du för tidrapportering, förberedande löneberäkning samt fakturering. Vi ser därför det meriterande med viss erfarenhet inom ekonomi och/eller lön.
• I rollen som konsultchef möter du hela tiden nya människor och ställs inför olika typer av situationer, där eget ansvar såväl som samarbete med andra är avgörande. Därför ser vi att du har förmåga att på ett effektivt och strukturerat sätt organisera ditt arbete samt är duktig på att ta egna initiativ.
• Du har en relevant akademisk examen eller motsvarande erfarenhet från yrkeslivet.

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Ansök nu

Drifttekniker till vår kund i centrala Örebro

Underhållsmekaniker
Läs mer Jun 29
Vi söker en erfaren drifttekniker för konsultuppdrag i sommar med start omgående till en av våra kunder i centrala Örebro

Som drifttekniker har du totalansvaret för drift, skötsel och underhåll av fastighetens tekniska system och för hela fastighetens skick. Du arbetar i ett nära samarbete med kunder, förvaltare, kollegor och underleverantörer. Välkommen med din ansökan!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG Tech blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag. Vi tycker därför det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.
Knipa en plats i vårt nätverk med andra TNG Tech-konsulter. Här möter du kollegor inom Engineering, Production och Supply Chain Management. På våra återkommande träffar får ni möjlighet att utbyta erfarenheter och ta del av lärdomar från den interima konsultrollen.

Dina arbetsuppgifter

I din roll ingår bland annat följande arbetsuppgifter:

Löpande drift- och underhållsarbete
Tillsyn och reparation av fastighetstekniska system
Leverantörs- och hyresgästkontakt
Vara behjälplig i projekt och vid ombyggnationer
Administrativa arbetsuppgifter som tex. ärendehantering, fakturahantering och energiuppföljning

Värt att veta

I rollen som drifttekniker arbetar du både självständigt och i team ute hos vår kunds kunder i Örebro.

Du kommer att tillhöra driftavdelningen och rapporterar till driftchef.

Tjänsten är förlagd dagtid, måndag till fredag.

Detta är ett konsultuppdrag med start omgående fram till och med augusti 2022.

Våra förväntningar

Vi söker dig med en teknisk utbildning i botten och arbetslivserfarenhet inom fastighetssektorn, styr- och regler, VVS eller byggteknik. För tjänsten krävs B-körkort. Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift.

Du har kunden i fokus och trivs i en roll med många kontaktytor. Som person är du positiv och initiativrik och trivs att arbeta både självständigt och i grupp. Vidare så är du van att hantera stressiga situationer och arbetar systematiskt.

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG Tech och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Interimsuppdrag som chef för kundservice

Kundtjänstchef
Läs mer Jun 1
Kundtjänstchef till en av våra kunder i Örebro

Har du erfarenhet av att leda andra människor inom kundservice Kan du börja omgående? Bra! Då kan detta vara rätt uppdrag för dig.Vi söker nu en person med god erfarenhet av att leda ett kundtjänst -eller serviceteam. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på TNG och det finns goda möjligheter till förlängning och/eller övertagande av kund på sikt. Välkommen med din ansökan redan idag!

Ditt anställningserbjudande

Hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad – särskilt som konsult. För det är du som träffar våra uppdragsgivare och löser deras problem, varje dag.

Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, bra anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

Hos oss kommer du:

Trivas på jobbet! Våra konsulter 2019 gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på 55 i samband med årets medarbetarundersökning. En siffra som motsvarar "världsklass".
Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklade uppdrag där din kompetens och person kommer till sin rätt.

Dina arbetsuppgifter

• Leda kundtjänstteamet
• Kundkontakter, främst via telefon och e-post.
• Prognosarbete.
• Beläggningsanalys på kort och lång sikt.
• Utveckla kundsupportfunktionen tillsammans med dina kollegor.
• Medverka till att företagets och affärsområdets mål uppnås.
• Analyser av kundorder.

Värt att veta

Du får en bred, verksamhetsnära roll i ett team med kompetenta kollegor som drivs av att ge service.

Våra förväntningar

För att trivas i denna roll ser vi gärna att du:

• Har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat servicejobb
• Att du har hanterat administrativa uppgifter och gärna fakturahantering
• Drivs av att leverera service i världsklass
• Har god systemvana
• Är obehindrad i svenska, både i tal och skrift

Som person är du serviceinriktad och trivs med att kommunicera via telefon och mail. Du har ett pedagogiskt sätt och en förmåga att göra flera saker samtidigt utan att tappa fokus på kunden. Du trivs att ta en ledande roll och du får saker att hända.  

Intresserad?
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund alternativt för dig som har egen F-skatt och ansvarsförsäkring. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Ingenjör med teknikintresse till Euromaint

Civilingenjör, tillverkningsindustri
Läs mer Jun 20
Euromaint i Örebro söker en driven ingenjör som har intresse för teknik och problemlösning

Som ingenjör på Euromaint kommer du att erbjudas en roll med varierade arbetsuppgifter och få användning av din problemlösningsförmåga. Du kommer att vara företagets tekniska specialist för tungt underhåll av komponenter till spårburna fordon (boggi, hjul samt andra komponenter) och arbeta ihop med ett kompetent team där du får chans att utvecklas på riktigt!Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Urval sker löpande.

Ditt anställningserbjudande

Euromaint är Sveriges största bolag inom tågunderhåll! Vi erbjuder kvalificerat tekniskt underhåll som tillgodoser kundernas behov av väl fungerande fordonsflottor.

Med oss ges du goda utvecklingsmöjligheter och intressanta arbetsuppgifter. Både i Sverige och internationellt med våra spanska huvudägare CAF. På Euromaint kommer du att omges av kompetenta och drivna kollegor som förgyller din arbetsdag. Hos oss får du stora möjligheter att själv prioritera, styra och planera dagen. Vi är ett bolag som expanderar. Vi erbjuder innovativa lösningar i kombination med modern teknik.

Dina arbetsuppgifter

Som produktingenjör hos Euromaint kommer du bland annat arbeta med: 

• Projektleda mindre till medelstora projekt självständigt
• Tekniskt granska och arbeta med ny/ändrad underhållsplan och dokumentation.
• Genomföra och leda tekniska utredningar, ge rekommendationer och ta fram tekniska rapporter, inklusive ta fram "business case" för potentiella förbättringar av produkten.
• Genomföra riskanalyser och riskbedömningar.
• Ansvara för framtagning och implementering av kontrollistor samt instruktioner som affären kräver samt tekniskt granska förändrat materialbehov.
• Proaktivt arbeta med att förbättra underhålls- och tekniklösningar för fordonstypen.
• Stödja produktionspersonal vid komplicerade problem och även för kompetensutveckling, till exempel ta fram djupare teknisk information.
• Samarbeta med produktion för att främja en god kvalitet och effektivitet i komponentunderhållet samt samarbeta med andra fordonskunniga tekniker och produktionstekniker inom deras område.
• Hantera avvikelsehantering för tekniska frågor.
• Delta i kundmöten och företräda Euromaint Rails affärsmässiga intressen relaterade till produkttekniska frågor.
• Förvalta grunddata i affärssystemet.

Värt att veta

I rollen som produktingenjör ingår kundkontakter, bland annat att vara med i utredningar samt vara med i förbättringsarbetet för att utveckla underhållet. Du fungerar även som stöd mot anbudsgruppen vid framtagning av nya koncept, tekniska data, underhållsdata m.m. Du deltar aktivt för att bidra till Euromaint Rails affärsmässiga intressen samt kontraktets framgång.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Placering: Örebro.

Våra förväntningar

Vi söker dig som har högskole- eller universitetsexamen samt minst 1–3 års relevant erfarenhet. Du är strukturerad och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med järnvägsfordon eller andra tunga fordon. Du har goda kunskaper i engelska både skriftligen och muntligen.

Viktigt för dig är din och andras säkerhet, att utföra arbete med stolthet och förväntad kvalité samt att vara en naturlig del av vårt förbättringsarbete. Du ska ta fram förbättringsförslag och kunna implementera dessa. Du ska ha goda kunskaper så du kan tolka och förstå teknisk dokumentation samt ritningar. 

Intresserad?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Ansök nu