Örebro: Koordinator med teknisk kompetens till företag i Örebro

Hitta ansökningsinfo om jobbet Koordinator med teknisk kompetens till företag i Örebro i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vi på 2Complete dig som vill arbeta i en roll där du får kombinera dina tekniska kunskaper med att arbeta med service. Du kommer tillsammans med dina kollegor arbeta med att ta emot inkommande serviceärenden från företagets kunder. Du försöker i möjligaste mån att hjälpa kunden med att identifiera maskinernas problem och lösa dem via telefon om det går. När det behövs koordinerar du med servicetekniker och underhållstekniker och bokar in dem för att hjälpa kunden ute på plats. I rollen förekommer uppföljning av serviceärenden och administration kring de ordrar som kommer in. Du har daglig kontakt med företagets kunder och personalen ute på fält, vilket innebär både mejl och telefonkontakt.

Vi söker dig som vill arbeta heltid på företagets kontor i Örebro. Arbetstiderna är måndag till fredag 7:30-16:00.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Din profil
För att lyckas i rollen krävs det att du har god teknisk förståelse, har du el, mekanik eller erfarenhet av vitvaror/kylteknik är detta meriterande. Du har god datavana, behärskar svenska och engelska i tal och trivs med att arbeta administrativt. Vi ser gärna att du som person håller hög service och har en förmåga att vara noggrann även vid tidspress. Arbetet sker i grupp och vi ser därför att du har god samarbetsförmåga och är ansvarstagande.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Koordinator, servicetekniker, kundservice

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Finsktalande studenter till Sonats kundservice

Läs mer Jun 15
Är du student och vill jobba extra några dagar eller kvällar i veckan? Då kanske en roll på kundservice vore något för dig! Vi söker dig som talar och skriver flytande på finska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi har ett långsiktigt perspektiv i våra rekryteringar och ser gärna att du är i början av dina studier och vill arbeta regelbundet hos oss under minst 3-4 terminer. Vi förstår att du behöver av sätta mycket tid till studier och därför värnar vi om långsiktig planering och nära dialog för att säkerställa ett bra samarbete.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. På fredagar bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov)

Start

Enligt överenskommelse

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar 08-17.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg, andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Norsktalande kundservicemedarbetare - eCom Controltower Byggvaror

Läs mer Jun 15
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med kundservice och hjälpa människor med att förverkliga sina projektdrömmar är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är bra på samarbete, skapar goda relationer och där ditt lösningsorienterade förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

Omgående

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice har öppet vardagar kl. 8-17

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070 643 35 81

Ansök nu

Norsktalande studenter till Sonats kundservice

Läs mer Jun 15
Är du student och vill jobba extra några dagar eller kvällar i veckan? Då kanske en roll på kundservice vore något för dig! Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!



Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi har ett långsiktigt perspektiv i våra rekryteringar och ser gärna att du är i början av dina studier och vill arbeta regelbundet hos oss under minst 3-4 terminer. Vi förstår att du behöver av sätta mycket tid till studier och därför värnar vi om långsiktig planering och nära dialog för att säkerställa ett bra samarbete.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. På fredagar bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov)

Start

Enligt överenskommelse

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Amanda Johansson på 070 688 69 00.

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - eCom Controltower Byggvaror

Läs mer Jun 15
Sonat har förmånen att bidra med vår kompetens i ett företag som har ambitionen att bli världens bästa byggvaruhandel. Om du vill arbeta med kundservice och hjälpa människor med att förverkliga sina projektdrömmar är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är bra på samarbete, skapar goda relationer och där ditt lösningsorienterade förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

Omgående

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice har öppet vardagar kl. 8-17

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070 643 35 81

Ansök nu

Kundservicemedarbetare med intresse för hälsa och kosttillskott!

Läs mer Apr 29
Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser i världsklass. Om du vill arbeta med kundservice?inom hälsa och kosttillskott är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett hjälpsamt team med kompetens och energi för att skapa en riktigt bra kundupplevelse. Du hanterar kundens frågor som berör hela köp- och leveransprocessen för köp online. Du hanterar även frågor kring event, förmåner och sortiment. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av arbete med kundservice eller administration


Meriterande

- Talar och skriver flytande på norska, finska, danska eller tyska.
- Erfarenhet eller kunskap inom hälsa och/eller kosttillskott
- Erfarenhet av arbete med hjälp av systemstöd


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du har en positiv inställning, hög arbetsmoral, är kommunikativ och är bra på att samarbeta samt skapa goda relationer. Ditt lösningsorienterade och noggranna förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

1 juni

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider inom kundservice öppettider vardagar och helgdagar kl.08-22

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070-643 35 81.

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från 2Complete AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från 2Complete AB .

Servicetekniker till Örebro

Servicetekniker, maskin
Läs mer Maj 13
Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicetekniker kommer du att arbeta med service, underhåll, uppgraderingar och reparationer i syfte att säkerställa våra produkters funktion samt säkerhetskrav i enlighet med företagets standars. I arbetet ligger att utföra förebyggande underhåll av kontrakterade produkter, byte av förslitningsdelar och ifyllande/uppdaterade av gällande dokumentation samt erbjuda förbättringsalternativ och moderniseringar av entré lösningar och dörrautomation.

Du kommer att ingå i ett team med andra tekniker i ett område runt Örebro. Som servicetekniker har du möjlighet att kombinera servicen och mekandet med kundkontakter i ett tryggt och stabilt bolag. Arbetstiderna är mellan 7-16 måndag till fredag.

Dina arbetsuppgifter kommer innebära:
• Planera och prioritera serviceuppdrag
• Självständigt utföra service, underhåll och reparationer för tiden aktuella produkter.
• Rapportera utförda uppdrag till kund och den egna verksamheten.
• Lämna pris på reservdelar, uppgraderingar och arbete enligt gällande prislista eller i samråd med serviceledare.
• Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund.
• Förmedla olösta serviceuppdrag till supportpersonal.

Detta är en rekrytering, du blir anställd direkt av företaget.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället

Din profil
Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas fortsätta din utveckling som servicetekniker. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av tekniskt arbete och/eller service i någon form. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande liksom utbildning i heta arbeten. Som person, villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du innehar B-körkort är flytande i svenska i tal och skrift och behärskar engelska (då detta är företagets koncernspråk).

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök nu

Servicetekniker till Örebro

Servicetekniker, maskin
Läs mer Apr 26
Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicetekniker kommer du att arbeta med service, underhåll, uppgraderingar och reparationer i syfte att säkerställa våra produkters funktion samt säkerhetskrav i enlighet med företagets standars. I arbetet ligger att utföra förebyggande underhåll av kontrakterade produkter, byte av förslitningsdelar och ifyllande/uppdaterade av gällande dokumentation samt erbjuda förbättringsalternativ och moderniseringar av entré lösningar och dörrautomation.

Du kommer att ingå i ett team med andra tekniker i ett område runt Örebro. Som servicetekniker har du möjlighet att kombinera servicen och mekandet med kundkontakter i ett tryggt och stabilt bolag. Arbetstiderna är mellan 7-16 måndag till fredag.

Dina arbetsuppgifter kommer innebära:
• Planera och prioritera serviceuppdrag
• Självständigt utföra service, underhåll och reparationer för tiden aktuella produkter.
• Rapportera utförda uppdrag till kund och den egna verksamheten.
• Lämna pris på reservdelar, uppgraderingar och arbete enligt gällande prislista eller i samråd med serviceledare.
• Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund.
• Förmedla olösta serviceuppdrag till supportpersonal.

Detta är en rekrytering, du blir anställd direkt av företaget.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället

Din profil
Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas fortsätta din utveckling som servicetekniker. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av tekniskt arbete och/eller service i någon form. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande liksom utbildning i heta arbeten. Som person, villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du innehar B-körkort är flytande i svenska i tal och skrift och behärskar engelska (då detta är företagets koncernspråk).

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Ansök nu

Servicetekniker till Bravida klimat i Örebro

Ventilationstekniker
Läs mer Apr 3
Dina arbetsuppgifter
Är du en serviceinriktad tekniker som gillar ordning och reda? På Bravida är vi proffs som gör jobbet ordentligt. Nu söker vi serviceteknikertekniker till vår klimat avdelning i Örebro.

Som servicetekniker på Bravida arbetar du självständigt i många olika typer av serviceuppdrag. Ingen dag är den andra lik. I jobbet kommer du att planera, samordna och utföra service åt våra olika kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
• Driftsättning av ventilationssystem
• Felsökning
• Service av ventilationssystem i fastigheter och anläggningar
• Daglig kontakt med våra kunder

Du kommer att vara ansvarig för att utföra varje uppdrag enligt våra höga krav på kvalitet och säkerhet. Arbetet innebär både teknisk problemlösning och mycket kontakt med beställare, konsulter, kontrollanter och leverantörer. Bravida i Örebro är en stor arbetsgivare med avdelningar inom vs, el och Klimat. Ventilationsavdelningen omfattar även områdena automation, OVK, Injustering luft, värmepumpar/kyla samt energi. På Ventilationsavdelningen är vi ett stabilt gäng på 8 medarbetare som alla vet vad nöjda kunder innebär, vi värnar arbetsglädje likväl som högsta kvalitet. Men nu behöver vi bli fler!

Om företaget
Bravida Way – vår egen kultur och vårt arbetssätt. Bravida Way bygger på en decentraliserad organisation där entreprenörskap och ansvarstagande är avgörande för utveckling och framgång.
Bravida är en stor arbetsgivare, faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare!

Din profil
Hos oss får du vara det yrkesproffs du är. Vi söker dig som har teknisk utbildning, Flerårig erfarenhet inom branschen är ett krav. Som person är du driven, engagerad och självgående. Du är trygg i din yrkesroll och är bra på att hitta lösningar i det dagliga arbetet.

Service ligger dig varmt om hjärtat och du har lätt för att samarbeta med såväl kollegor som kunder. B-körkort är ett krav.
Som person är du driven och utåtriktad samt har en vilja att alltid utföra ett bra och kvalitetsmässigt arbete med kunden i fokus. Vidare värdesätter vi ditt tekniska intresse och din förmåga att arbeta på ett strukturerat och ordningsamt sätt.

Är du intresserad, välkommen in med din ansökan redan idag urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Ventilationstekniker, servicetekniker

Ansök nu

Injusterare, ventilationstekniker luft till Bravida Örebro

Ventilationstekniker
Läs mer Apr 3
Dina arbetsuppgifter
Är du en serviceinriktad ventilationstekniker som gillar ordning och reda? På Bravida är vi proffs som gör jobbet ordentligt. Nu söker vi en tekniker, injustering luft till vår avdelning i Örebro.

Som ventilationstekniker på Bravida arbetar du självständigt i många olika typer av serviceuppdrag. Ingen dag är den andra lik. I jobbet kommer du att planera, samordna och utföra service åt våra olika kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
• Driftsättning av ventilationssystem
• Injusteringar av luftflöden i ventilationsanläggningar
• Service av ventilationssystem i fastigheter och anläggningar
• Daglig kontakt med våra kunder

Du kommer att vara ansvarig för att utföra varje uppdrag enligt våra höga krav på kvalitet och säkerhet. Arbetet innebär både teknisk problemlösning och mycket kontakt med beställare, konsulter, kontrollanter och leverantörer.

Bravida i Örebro är en stor arbetsgivare med avdelningar inom vs, el och ventilation. Ventilationsavdelningen omfattar även områdena automation, kyla samt energi. På Ventilationsavdelningen är vi ett stabilt gäng medarbetare som alla vet vad nöjda kunder innebär, vi värnar arbetsglädje likväl som högsta kvalitet. Men nu behöver vi bli fler!

Om företaget
Bravida Way – vår egen kultur och vårt arbetssätt. Bravida Way bygger på en decentraliserad organisation där entreprenörskap och ansvarstagande är avgörande för utveckling och framgång.
Bravida är en stor arbetsgivare, faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare!

Din profil
Hos oss får du vara det yrkesproffs du är. Vi söker dig som har teknisk utbildning, är behörig styrtekniker. Flerårig erfarenhet inom branschen är ett krav. Som person är du driven, engagerad och självgående. Du är trygg i din yrkesroll och är bra på att hitta lösningar i det dagliga arbetet. Service ligger dig varmt om hjärtat och du har lätt för att samarbeta med såväl kollegor som kunder. B-körkort är ett krav. Meriterande om du har OVK behörighet.

Som person är du driven och utåtriktad samt har en vilja att alltid utföra ett bra och kvalitetsmässigt arbete med kunden i fokus. Vidare värdesätter vi ditt tekniska intresse och din förmåga att arbeta på ett strukturerat och ordningsamt sätt.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Sökord: Ventilationstekniker, injusterarare, luft

Ansök nu