Örebro: Operativ Controller till Four FM

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operativ Controller till Four FM i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-06-22 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Four FM är på framfart och söker nu en Operativ Controller för att säkra upp vårt kvalitetsarbete. Här trivs du som vill ha ett arbete som präglas av högt arbetstempo i en resultatorienterad miljö. Vill du komma till ett team med tajt samarbete, sök då tjänsten som Operativ Controller redan idag!

TJÄNSTEBESKRIVNING OCH ERBJUDANDE

I tjänsten som Operativ Controller kommer du ha ett operativt ansvar för kvalitetsuppföljning. Du kommer att följa upp och analysera Four FM´s kvalitetsarbete i hela Norden. Dina arbetsuppgifter innefattar att följa upp hur Four FM levererar kvalitet till kunderna genom SLA och KPI uppföljning samt stödja organisationen i kvalitetsuppfyllnad. Du kommer att arbeta i en internationell miljö där du rapporterar till HSEQ-Manager.

Du kommer exempelvis att arbeta med att:

• Rapportering, statistik, analyser och förbättringar av arbetssätt i syfte att leverera rätt kvalitet
• Övervaka och analysera interna operativa KPI:s och kundspecifika kvalitetskrav
• Utveckla, implementera och följa upp processerna i ledningssystemet
• Genomföra och delta i interna och externa kvalitetsinspektioner, bedömningar och revisioner
• Vara ett stöd för chefer och medarbetare gällande kvalitetsprocesser, framtagande av handlingsplaner
• Säkerställa leverans av interna mätningar både kvalitativt och kvantitativt
• Driva och stödja process kring ständig förbättring
• Planera och genomföra interna utbildningsprogram relaterade till kvalitet

Tjänsten passar dig som är den perfekta kombinationen mellan entreprenörsådran med en stark dragning till fyrkantighet och har modet och viljan att vara drivmotorn internt för att skapa ett kvalitetsarbete i världsklass.

PERSONPROFIL

Vi ser att du som söker är en person som har en exceptionell struktur och organiseringsförmåga. Du är noggrann och effektiv. Vidare har du även ett driv till att alltid föra processerna framåt genom att agera proaktivt både i kontakten med kunderna och genom att interagera med interna personalen. Detta kräver i sin tur att du som person har en hög kommunikativ förmåga samt att du är mycket självständig i ditt arbete.

Vi söker dig som har relevant utbildning och arbetslivserfarenhet från kvalitetsuppföljning. Krav med eftergymnasial utbildning inom relevant område. Du har god datavana och goda kunskaper i Excel. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro eller Stockholm

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Camilla Aurell på 073-353 75 41. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

OM FOUR FM

Vi övertygade om att de bästa resultaten skapas i en trygg och öppen arbetsmiljö där vi stöttar och litar på varandra. Vi värdesätter ett nära samarbete mellan medarbetare och ledning och prioriterar möjligheter att utväxla erfarenheter och kunskap såväl som skratt. Four FM erbjuder schysta arbetsvillkor och arbetar för att främja en god balans mellan arbete och familjeliv.

Våra kärnvärden är öppenhet, enkelhet och ansvar och detta genomsyrar allt vi gör. Vi vet att när människor erbjuds frihet i kombination med ansvar och stöttning kan de utmana sig själva och leverera resultat långt över det förväntade.
Hos oss kan du växa och utvecklas i din roll, eller axla nya utmaningar inom bolaget, första steget är att ansöka!

Läs mer på vår hemsida: http://fourfm.com/sv


Sökord: kvalitet, kvalité, riskanalys, riskhantering, iso, kvalitetsuppföljning, revision, uppföljning

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kvalitetskoordinator

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kvalitetskoordinator.

Koordinator med kommunikativ kompetens

Läs mer Maj 20
Är du en driven relationsbyggare som brinner för rörelse och aktivitet? Har du dessutom erfarenhet av kommunikativt arbete? Då kan det vara dig vi söker! Rörelsenätverket i Örebro län är ett tvärsektoriellt nätverk bestående av åtta parter som gemensamt arbetar för en skapa en rörelserik och aktiv befolkning. Physical Literacy är en av nycklarna i arbetet. Nätverket är etablerat sedan tre år. Som koordinator är din uppgift att leda, driva, samordna och följa upp det utvecklingsarbete som sker gemensamt i nätverket. En stor del av arbetet med att implementera Physical Literacy sker i ordinarie verksamhet och därmed har koordinatorn även en roll att vara kompetensstöd och bollplank till respektive part. En annan viktig del i arbetet är synliggöra insatser inom området och därför är även kommunikativ kompetens viktigt. Som person behöver du kunna arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Att skapa goda relation är avgörande för ett framgångsrikt arbete. Du arbetar målstyrt och stämmer regelbundet av arbetet med nätverkets styrgrupp och verksamhetschef på RF-SISU Örebro län.
Din profil Utbildning: Akademiskt utbildning inom folkhälsovetenskap på minst kandidatnivå eller annan utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Meriterande: Erfarenhet av projektledning, kommunikativt arbete, gärna med inriktning mot sociala medier, analys av data och tvärsektoriell samverkan, samt kunskap om Physical Literacy

Ansök nu

Quality Assurance

Läs mer Dec 22
Epiroc is a leading productivity partner for the mining, infrastructure and natural resources industries. With
cutting-edge technology, Epiroc develops and produces innovative drill rigs, rock excavation and construction
equipment, and provides world-class service and consumables. The company was founded in Stockholm,
Sweden, and has passionate people supporting and collaborating with customers in more than 150 countries.
Learn more at www.epirocgroup.com.

Vi söker dig med intresse att jobba med kvalitet inom teknik och logistik. Vågar du ta egna initiativ och gillar att jobba serviceinriktat med att lösa problem? Då kan detta vara en roll för dig!
I rollen som Quality Assurance (QA) arbetar du med kvalitetssäkring av inkommande material, samt ansvarar för att lösa kvalitetsproblem både kort- och långsiktigt. Detta gör du genom uppmätning av mekaniska egenskaper, kontroll av Master Data, kvalitetskontroll av förpackning, samt märkning av produkt & förpackning. Du skall även kunna bistå som sakkunnig vid processäkring tillsammans med leverantörsutvecklare och leverantörer.
Arbetet som QA innebär ett dagligt nära samarbete med andra funktioner inom verksamheten och du kommer även att delta i förbättringsledningsmöten. Du driver ditt arbete självständigt utifrån satta rutiner rörande kvalitet i vårt ledningssystem.

Ditt team
Hos oss blir du medlem i ett trivsamt team som värderar samarbete och bra kommunikation och som skrattar och har roligt tillsammans, både på och utanför jobbet. Gruppen består idag av 8 medarbetare totalt, varav du blir en av 4 som jobbar med kvalitetssäkring.
Epiroc Shared Distribution Center (SDC) är en global logistikleverantör inom Epiroc och ligger strategiskt placerat i Örebro. Vårt uppdrag är att förvalta och utveckla en högkvalitativ och kostnadseffektiv supply chain för våra kunder och vi ansvarar för distribution av reservdelar samt för order och spedition av bergborrutrustning. Vårt huvudsakliga mål är att stödja våra säljbolag i att nå framgång, genom högkvalitativa leveransser i rätt tid.

Din profil
Vi söker dig som har en teknisk bakgrund och som lägst en teknisk gymnasieutbildning. Vi ser dock gärna att du har högskoleutbildning inom ett relevant område, såsom Maskiningenjör eller Logistikutveckling.
För att lyckas ska du förstå mätteknik, samt kunna hantera mätutrustning. Att förstå och tolka ritningar är en förutsättning för att kunna kvalitetssäkra produkten. Det är även ett krav att du har goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift. Kunskap i M3, officepaketet, Sharepoint och JIRA är meriterande, likaså erfarenhet av LEAN.
Som person är du en analytisk och serviceinriktad problemlösare, som drivs av att hitta rotorsaken till problemen du ställs inför. Du är trygg och tycker om att jobba under eget ansvar, men har också lätt för att samarbeta med andra. Det är viktigt för dig att göra ditt yttersta för att bidra till framgång och utveckling och när det behövs är du en ödmjuk men tydlig kravställare. Då du administrerar ärenden i våra system behöver du vara strukturerad och ha god datorvana.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och kommunikativ förmåga.

Placering
Denna tjänst är placerad på vårt Distributions Center på Holmen i Örebro, Sverige.

Ansökan och kontakt
I den här rekryteringsprocessen arbetar vi med löpande urval. Skicka in din ansökan genom vårt ansökningssystem så snart som möjligt, sista ansökningsdag är 2022-01-12.
För frågor om tjänsten vänligen kontakta:
Gustav Johansson, Quality Manager, 072-212 93 07, gustav.johansson@epiroc.com
Ellinor Ekelöf, Recruitment Specialist, ellinor.ekelof@external.epiroc.com

Ansök nu

Produktions- och kvalitetstekniker till Linde Material Handling

Läs mer Sep 10
Vårt uppdrag
Nu söker vi för Linde Material Handlings räkning en Produktions-och kvalitetstekniker till företagets huvudkontor i Örebro. Uppdraget är ett vikariat som sträcker sig till 31 augusti 2022.

Här erbjuds du möjligheten att arbeta i ett företag som erbjuder såväl utvecklingsmöjligheter som trivsel och god stämning. Det geografiska läget med cykelavstånd från Örebro centrum bidrar till enklare kommunikationsmöjligheter.


Arbetsuppgifter
Som Produktions- och kvalitetstekniker är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Arbeta med ständig förbättring och utveckling av verksamhetens processer
• Stötta organisationen med expertis inom kvalitetsområdet och till viss del även inom HSE-området
• Genomföra riskbedömningar och utredningar
• Säkerställa en god avvikelse- och förbättringshantering
• Granska, hantera och utreda garantiärenden för produktionen
• Följa upp, sammanställa och redovisa totala garantikostnader
• Hålla ledningssystem och processer uppdaterade
• Utföra övriga administrativa uppgifter inom QHSE

Rollen är bred och innebär stor variation i det dagliga arbetet då ingen dag är den andra lik. Du kommer att ha många kontaktytor internt och samarbeta med andra funktioner i verksamheten, samtidigt som du får ett självständigt arbete där du fattar egna beslut och driver frågorna inom ditt ansvarsområde.

Som Produktions- och kvalitetstekniker rapporterar du till QHSE Manager.


Din profil
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom kvalitetsområdet och som har ett stort intresse och engagemang för dessa frågor. Det är starkt meriterande om du har arbetat inom verkstads-/tillverkningsindustri och har en teknisk förståelse. Har du även erfarenhet av arbete inom HSE är det en fördel, liksom erfarenhet av ledningssystem och tidigare vana av att arbeta i Monitor och/eller SAP.

Goda kunskaper i engelska i tal och skrift är ett krav liksom B-körkort då resor förekommer i tjänsten.

För att lyckas i rollen tror vi att du har:
• Mycket goda kunskaper om kvalitetsarbete
• God administrativ förmåga
• Förmåga att arbeta med en bredd av olika arbetsuppgifter
• Är van att arbeta självständigt och kan prioritera det viktigaste
• Stor samarbetsförmåga, är öppen, lyhörd och pedagogisk


Övrig information
Tjänsten innebär att du kommer vara anställd som konsult hos Nercia, men arbetet sker ute hos vår kund. Urval sker löpande så registrera din ansökan snarast.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ingela Klingvall, tel. 076- 317 34 20. Varmt välkommen med din ansökan!


Om kundföretaget
Linde Material Handling är en av världens ledande tillverkare av truckar och logistiklösningar och ingår i den globala koncernen KION Group. Vi utvecklar produkter och tjänster som syftar till att skapa en säkrare och effektivare materialhantering.

Vår verksamhet finns över hela världen, med anläggningar i Tyskland, Frankrike, Tjeckien, Kina och USA. I Sverige är vi cirka 500 medarbetare med kontor runt om i hela landet, bland annat finns vi i Malmö, Göteborg, Örebro, Stockholm och Örnsköldsvik. När du väljer att jobba hos oss blir du en del av Sveriges, och världens, starkaste företag inom materialhanteringsbranschen.


Om Nercia
Nercia är en leverantör inom Bemanning, Rekrytering, Interimsuppdrag och Utbildning som erbjuder högt kvalitativa lösningar. Vår branschinriktning är primärt kvalificerade arbetare och tjänstemän. Vi rekryterar och bemannar både längre och kortare uppdrag utifrån uppdragsgivarens önskemål. Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.

Som anställd är du vår viktigaste resurs och du skall känna dig trygg i din anställning. Vi lägger stor vikt vid att skapa en god relation mellan medarbetare för att skapa en god stämning och arbetsklimat. Därför erbjuder vi friskvårdsbidrag, sociala aktiviteter, tillgång till kompetensutveckling och anställning på kollektivavtal.

Ansök nu

Sommarvikariat inom kvalitetssäkring

Läs mer Feb 18
Om företaget

Epiroc är en ledande produktivitetspartner för gruv-, infrastruktur- och råvaruindustrin. Med banbrytande teknologi utvecklar och producerar bolaget innovativa borriggar, bergbrytnings- och anläggningsutrustning, och tillhandahåller förstklassig service och förbrukningsvaror. Bolaget grundades i Stockholm och har passionerade medarbetare som samarbetar och ger support till kunder i över 150 länder.

Shared Distribution Center (SDC) är en global logistikleverantör inom Epiroc divisionen Mining and Rock Excavation Services (MRS). Vårt uppdrag är att förvalta och utveckla en högkvalitativ och kostnadseffektiv ”supply chain” för våra kunder och vi ansvarar för distribution av reservdelar samt för order och spedition av bergborrutrustning. Vårt huvudsakliga mål är att hjälpa våra säljbolag att nå framgång genom högkvalitativa leveranser i rätt tid.

Arbetsuppgifter

Du kommer att vara en del av ett team och arbeta med att säkra produktens kvalitet genom kontroll och mätning mot satta krav/ritningar. Avvikelser drivs genom reklamation till leverantör och säkra att leverantören utför korrigerande åtgärder.

Formell kompetens

Vi ser gärna att du har en teknisk gymnasieutbildning och goda kunskaper i såväl svenska som engelska, både i tal och skrift.

För att du skall trivas och lyckas i befattningen bör du vara engagerad, ansvarsfull, strukturerad och noggrann. Då du kommer att arbeta i ett målfokuserat och ansvarsfullt team och i nära samarbete med andra funktioner är det viktigt att du gillar att ha kontakt med andra människor, är flexibel och har lätt för att samarbeta.

Det är meriterande om du har arbetat med kvalitet tidigare samt har förståelse för ritningsläsning.

Arbetstiden är dagtid.

Tillträdesdag/Information

Tjänsten är ett sommarvikariat och du som söker skall vara beredd att arbeta hela sommaren.

Då rekryteringsarbetet kommer att ske löpande kan tjänsterna komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ber dig därför att ansöka så snart som möjligt.

Ansökan sker på: www.lernia.se/jobb/

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Mer information/kontaktperson

Benny Adolfsson, tfn 0722-543 232 eller benny.adolfsson@lernia.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Performiq AB .

Är du Canon Business Centers nya Distriktssäljare?

Utesäljare
Läs mer Jun 23
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du tävlingsinriktad och har en vilja utöver det vanliga? Är du nyfiken, orädd och brinner för kickarna inom försäljning? Då kan du vara vår nya distriktssäljare hos Canon Business Center i Örebro!

Canon är världens största skrivartillverkare och marknadsledare på copyprinters. Canon Business Center finns på 30 platser runt om i landet. Vi arbetar med försäljning, service och support av Canons breda program av dokument- och utskriftslösningar.

Vi söker en målmedveten säljare som vill ta nästa steg i sin säljkarriär. Du erbjuds en tjänst där du får ansvara för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avslut och uppföljning. Ditt primära fokus är att sälja in helhetslösningar inom copy/print med både installation, service och underhåll. Distriktet du kommer arbeta inom är Örebro Län och Arboga Kommun.

Inledningsvis är tjänsten främst fokuserad på nya kunder. Du får givetvis möjlighet att bygga vidare på de affärer du skapar och det är bara du själv som sätter gränser för hur långt du vill nå. Du kommer vara en del i ett säljteam där alla spelare har en viktig position. Du arbetar efter egen budget och rapporterar till försäljningschef.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter i rollen som säljare är att:

• Aktivt bearbeta nya kunder per telefon/Linkedin/andra tillvägagångsätt
• Boka möten och träffa potentiella kunder
• Ta fram offerter/underlag
• Aktivitetsfrämjande möten med kunderna

Personprofil
Här får du som har erfarenhet av företagsförsäljning sedan tidigare möjlighet att komma till ett företag med ett starkt varumärke. Vi söker dig som vet att du är en toppsäljare ut i fingerspetsarna. Det är meriterande med tidigare säljerfarenhet och teknisk bakgrund men rätt vilja och inställning väger tyngre. Du är lösningsfokuserad och ser en härlig utmaning med att kontakta kunder och driva processen framåt.

Stämmer du in på följande:

• Du är social, nyfiken och orädd
• Du har en vinnarmentalitet utöver det vanliga
• Du siktar alltid på att krossa dina mål
• Du älskar kickarna inom försäljning

...så kan du vara rätt person för att växa tillsammans med vår samarbetspartner och vi ser fram emot din ansökan!


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro


Företagspresentation
Canon Business Center är den del av Canon som arbetar närmast kunden. Vårt kontor ligger på Aspholmen i Örebro och vi har varit representerade i Länets kommuner sedan 40 år tillbaka. Vi arbetar med försäljning, service och support av Canons breda program av IT-produkter inom dokument och utskriftslösningar som på olika sätt utvecklar våra kunders informations- och dokumentflöden. Canon Business Center är en franchisekedja som finns på över 30 platser i landet, från Luleå i norr till Malmö i söder och vi är marknadsledande inom våra viktigaste produktområden. Inom kedjan arbetar idag 500 personer. Läs mer på canonbusinesscenter.se och canon.se.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är ansvariga för rekryteringsprocessen och vi hänvisar därför eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administrativ Säljsupport i Örebro

Orderadministratör
Läs mer Jul 1
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du strukturerad, har erfarenhet av administrativt arbete och har lätt för att skapa kontakt och underhålla relationer? Trivs du samtidigt en roll där du får arbeta lösningsorienterat i ett periodvis högt tempo? Då kan du vara precis den vi letar efter till vår samarbetspartners Säljsupport i Örebro!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

PerformIQ söker för kunds räkning en person som vill arbeta administrativt i deras Säljsupport. I denna roll har du ansvar för att uppdatering och inläsning av inkommande kundavtal och prislistor sker på ett korrekt sätt. Detta görs delvis med hjälp av Excel. Rollen inkluderar kontakt med såväl säljare som leverantörer, men även stora delar av den interna organisationen. Du har ditt team och dina kollegor bredvid dig men mycket av arbetet sker självständigt.

I rollen kommer du till exempel att:
• Hantera inkommande kundavtal och prislistor effektivt och korrekt utifrån företagets riktlinjer
• Ha kontakt med säljare, leverantörer och övriga delar av den interna organisationen vid behov

Personprofil
Vi söker dig som vill jobba med administration och service. Det är högst meriterande om du har arbetat med administration, ordermottagning eller liknande arbetsuppgifter tidigare, samt om du har gymnasiekompetens med inriktning ekonomi/administration. Vidare ser vi att du som söker är initiativtagande, stresstålig och driven. Du är även en person som har ett öga för vad som ska göras, är noggrann och har en problemlösande inställning. Du har god vana av att arbeta i Excel.

För att lyckas i rollen ser vi att du har:
• Mycket god kommunikationsförmåga i både svenska och engelska i tal och skrift
• Erfarenhet av att jobba i Excel
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Örebro

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Alfred Domberg på 073-353 75 07. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Hammarel AB söker ny montör

Montör, el- och teleutrustning
Läs mer Maj 25
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en driven person som har lätt för att förstå tekniska sammanhang? Är du också lösningsorienterad och trivs i en varierande roll? Då kan du vara precis den vi söker till tjänsten som montör hos Hammarel i Örebro!

Tjänstebeskrivning

Som montör hos Hammarel arbetar du med att montera lågspänningsställverk utefter kundbeställningar. Detta görs manuellt där du skruvar och monterar för hand samt med hjälp av lättare verktyg. Produkterna du arbetar med är skräddarsydda efter kundens specifika behov vilket innebär en stor variation i arbetet.

Du arbetar i ett team med flera andra montörer i verkstaden men du har själv ansvar för din egen insats. Du erbjuds ett utmanande och omväxlande arbete med goda utvecklingsmöjligheter.

Personprofil
Vi söker dig som är händig och har ett intresse för mekanik eller allmänna hantverkarsysslor. Har du tidigare erfarenhet av arbete med liknande arbetsuppgifter, eller utbildning inom dessa ämnen är det meriterande, men inget krav. Det är viktigt att du trivs med varierande uppgifter av olika teknisk svårighetsgrad och din goda problemlösningsförmåga är därför av stor vikt.

Som person ser vi att du är driven, ansvarstagande och nyfiken. Du trivs med att samarbeta med andra samtidigt som du har lätt för att arbeta självgående och har ett öga för vad som behöver göras. Det är viktigt att du är initiativtagande och att du gärna kommer med förslag på lösningar när det efterfrågas. Du talar, läser och skriver obehindrat på svenska då det bland annat förekommer lättare ritningsläsning.

Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dagtid, måndag-fredag
Plats: Örebro

Företagspresentation
Tack vare vår höga kvalitet, geografiskt strategiska placering och breda kompetens levererar vi på Hammarel AB våra produkter och entreprenader till några av Sveriges ledande företag.

Vår positiva utveckling är ett resultat av flexibilitet, kunskap och kvalitet. Vi ställer höga krav på våra produkter, då det kommer till allt från personsäkerhet till dimensionering.

Våra lösningar i form av lågspänningsställverk och elkraftentreprenader erbjuder många valmöjligheter för våra kunder. Vi är ett fristående företag, vilket gör det möjligt för oss att handplocka rätt komponenter från ledande tillverkare. Vi utformar sedan våra produkter utifrån kundens önskemål och behov.

Hammarel AB är placerat lättillgängligt i Örebro. Den egna fastigheten rymmer verkstad och kontor med 30 medarbetare. Bolaget omsätter ca 75 miljoner årligen. Hammarel AB har högsta kreditvärdighet. Läs gärna mer på vår hemsida: www.hammarel.se.

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. För mer information, besök www.performiq.se.

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet tillsvidareanställning direkt hos kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Alfred Domberg på mejl; alfred.domberg@performiq.se. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.


Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fysiskt lagerarbete på kvällstid

Lagerarbetare
Läs mer Jun 14
Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker för kunds räkning arbetsvilliga personer som vill hitta ett fysiskt kvällsjobb. Du har en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier eller är kontrakterad hos en idrottsförening, men du känner att du ändå vill och hinner leverera hårt på arbetet. Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill ha ett regelbundet kvällsjobb att kombinera med din andra sysselsättning!

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att innefatta plock och pack inom lagerverksamhet. Rollen innefattar även sortering av inkommande paket i ett högt tempo.

Personprofil
Vi letar efter dig som trivs bra med att jobba i ett högt tempo i ett fysiskt krävande arbete då det förekommer tunga lyft Det är av största vikt att du både är effektiv och noggrann. Du förstår vikten av att jobba tillsammans i ett team, att hjälpas åt och se till att godset du hanterar hinner med leveranserna i god tid. Det är meriterande om du har tidigare lagererfarenhet eller annan liknande erfarenhet.

Vidare ser vi att du:
• Har B-körkort och tillgång till bil då arbetsplatsen ligger utanför stan
• Har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier eller annat deltidsjobb


Övrigt
Start: Omgående
Arbetstider: Måndag - fredag kl. 16-22 (+varannan söndag kl. 17-02)
Anställningsform: Behovsanställning
Ort: Örebro

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos vår kund. För rätt person finns goda möjligheter för överrekrytering till kund.

Välkommen med din ansökan! PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Konsultchef Alfred Domberg på alfred.domberg@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

HR-konsult till vår samarbetspartner

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Jul 1
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vår samarbetspartner letar efter en ny stjärna för en punktinsats. Du som är driven, energifylld och en riktig do:er. Har du tidigare arbetat inom HR och har goda erfarenheter av att arbeta självständigt? Då kan tjänsten som HR-konsult till vår kund vara rätt för just dig!

TJÄNSTEBESKRIVNING & ERBJUDANDE

I tjänsten som HR-konsult kommer du arbeta med frågor som rör organisationen, personal, arbetsrätt och förhandlingar. Dina ansvarsområden innefattar breda uppgifter inom HR. Tjänsten passar dig som vill komma till ett omväxlande arbete där du får vara med och stötta under en fartfylld period. Det är meriterande om du har erfarenhet av norsk och svensk arbetsrätt, verksamhetsövergångar och förhandlingar.

Som HR-konsult kommer dina ansvarsområden bestå av:

• Rekrytering
• Policys och processer
• Arbetsrätt
• Arbetsrättsfrågor

PERSONPROFIL

Vi tror att du som söker denna tjänst är duktig på att se vad som behövs göras och är självgående. Du har arbetat med ovan nämnda arbetsuppgifter och trivs med en tillvaro av ständiga förändringar och nya utmaningar. Vidare är du en lagkapten med stark egen drivkraft, initiativförmåga och trivs med att ligga nära verksamheten.

För det här jobbet behöver du ha några års erfarenhet inom HR.

Du är också en tydlig kommunikatör i både tal och skrift. Det som kommer att vara avgörande om du är rätt person är din vilja, inställning och ditt engagemang.

ÖVRIGT

Start: Omgående/augusti
Omfattning: Heltid från augusti till november 2022

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Camilla Aurell på camilla.aurell@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: hr, hr-ansvarig, hr-manager, personalledning

Ansök nu