Örebro: Kundservicemedarbetare med intresse för hälsa och kosttillskott

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare med intresse för hälsa och kosttillskott i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2022-04-29 // Varaktighet: Heltid

Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser i världsklass. Om du vill arbeta med kundservice?inom hälsa och kosttillskott är det här jobbet för dig!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett hjälpsamt team med kompetens och energi för att skapa en riktigt bra kundupplevelse. Du hanterar kundens frågor som berör hela köp- och leveransprocessen för köp online. Du hanterar även frågor kring event, förmåner och sortiment. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av arbete med kundservice eller administration


Meriterande

- Talar och skriver flytande på norska, finska, danska eller tyska.
- Erfarenhet eller kunskap inom hälsa och/eller kosttillskott
- Erfarenhet av arbete med hjälp av systemstöd


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du har en positiv inställning, hög arbetsmoral, är kommunikativ och är bra på att samarbeta samt skapa goda relationer. Ditt lösningsorienterade och noggranna förhållningssätt är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning

Start

1 juni

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider inom kundservice öppettider vardagar och helgdagar kl.08-22

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare André Rönnberg på 070-643 35 81.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.



Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Hyresgästföreningen söker servicehandläggare - extrapersonal

Läs mer Feb 5
Hyresgästföreningens nationella medlemscenter ligger i Örebro. Vi är den första ingången vid kontakt med Hyresgästföreningen, och vi administrerar medlemskapet för Hyresgästföreningens över en halv miljon medlemmar. Nu förstärker vi enheten med extrapersonal inför sommaren. 

Vi söker dig som är student, eller har en annan huvudsaklig sysselsättning, som vill arbeta heltid hos oss i sommar. Vi ser även gärna att du kan arbeta extra vid behov innan och efter sommarmånaderna. Våra arbetstider är måndag – torsdag 8.15-16.45, samt fredag 7.45-16.15.



Uppdraget

Hyresgästföreningens medlemscenter tar hand om allt som har med medlemskapet att göra;


• Medlemsregistreringar
• Betalärenden
• Synpunktshantering
• Adressändringar
• Uppsägningar
• Förmånsfrågor

Vår huvudsakliga arbetsuppgift är att ha telefonkontakt med medlemmar i dessa frågor, men vi har även kontakt med våra medlemmar via mejl. Kontakterna sker på såväl svenska som engelska. Vi har fastställda mål, rutiner och mallar att följa.



Din bakgrund 

Kvalifikationer:


• Du har god förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt både på svenska och engelska.
• Du är en van datoranvändare och har kunskaper i Officepaketet.
• Du har tidigare erfarenhet av service eller telefoni.

Meriterande


• Du har tidigare erfarenhet av administration.
• Du har tidigare erfarenhet av försäljning.
• Du har erfarenhet från föreningsarbete. 



Dina egenskaper
Arbetet kräver att du är serviceinriktad, har en god människokännedom och är skicklig att kommunicera. Du är flexibel och kan arbeta självständigt men gillar att samarbeta. Hos våra medarbetare värdesätter vi en demokratisk värdegrund.



Att arbeta hos oss
Mångfald och en humanistisk grundsyn är viktiga värden i vår organisation och en självklarhet för oss alla som arbetar här. Hos oss möts du av engagerade och trevliga kollegor och kommer till en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och bra anställningsvillkor. Vi har tex kollektivavtal och friskvårdsbidrag. Hos oss är varje medarbetare viktig för hyresgästerna varje dag. Vid några tillfällen per år skapar vi extra energi och engagemang genom att arbeta tillsammans med samma fokusfråga oavsett vilken roll vi har till vardags. Då pratar vi med hyresgästerna om exempelvis tryggheten i kvarteret. På vår webbplats kan du läsa mer.

Rekrytering kommer att ske löpande under våren. Välkommen med din ansökan redan idag, då rekryteringen kan komma att avslutas tidigare. Vi använder oss utav arbetsprover i rekryteringsprocessen. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa gruppchef Andrea Smedberg, telefon 010-45 911 33. Våra fackliga representanter är Josefin Moback för SACO, telefon 010-45 911 43, och Björn Johansson för Handels, telefon 010-45 926 24.

Hyresgästföreningen är en modern och stark folkrörelse med över en halv miljon medlemmar, 9 000 förtroendevalda och 850 anställda över hela Sverige. Vi driver bostadsfrågor i både stort och smått - allt från omfattande lagförändringar till den lilla lekplatsen på gården som behöver rustas upp. Vi arbetar för ett samhälle där alla ska ha rätt att bo, råd att bo och ha inflytande över sitt boende.  På det sättet deltar vi i samhällsutvecklingen, driver på och tar ansvar för den. Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka!

Ansök nu

Innesäljare till JMS Vattenrening!

Läs mer Mar 20
Brinner du för service och att arbeta mot uppsatta mål? I rollen som innesäljare hos JMS Vattenrening har du ett tydligt säljfokus där du dagligen arbetar för att ge företagets kunder bästa tänkbara service. Du arbetar nära verksamheten tillsammans med kollegor mot deras gemensamma vision – att leverera driftsäkra vattenfilter med hög kvalité till rätt pris. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för JMS Vattenrenings räkning en innesäljare. JMS Vattenrening marknadsför och säljer vattenreningssystem till främst enskilda hushåll, fritidshus och lantbruk med egen vattentäkt. Företaget startade 1994 i Örebro och finns idag på mer än 20 orter över hela landet. Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med tekniker, säljare och övrig personal.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos JMS Vattenrening under sex månader. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och JMS Vattenrenings önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Arbetsuppgifter
JMS Vattenrening erbjuder produkter inom vattenrening och du kommer i rollen som innesäljare ansvara för arbetet kopplat till eftermarknad och befintliga kunder. I dina arbetsuppgifter ingår att planera och genomföra försäljning av service till befintliga kunder och boka ut servicetekniker på inkommande ärenden. I rollen som innesäljare ansvarar du även för att löpande följa upp service, felsökningar samt att säkerställa att företagets kunder är nöjda. Du arbetar aktivt mot uppsatta säljmål och är drivande i din egen och företagets utveckling.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer innefatta:

• Ta emot samtal via företagets telefonväxel och kontakta befintliga kunder för att säkerställa bästa möjliga service i kundärendena.
• Ta emot och välkomna besökare hos JMS Vattenrening.
• Hantera ordrar i företagets affärssystem och skicka orderbekräftelse till kund.

Vi söker dig som
Har en avslutad gymnasieutbildning. Du har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet samt talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då båda språken förekommer i arbetet. Det är meriterande om du har tidigare telefonvana inom försäljning samt erfarenhet från teknikbranschen.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos JMS Vattenrening. Du är en förtroendeingivande person som trivs i mötet med nya människor där du får bygga nya goda relationer. Du arbetar självständigt, är drivande i ditt arbete och är väl insatt i företagets mål och visioner. Du är kommunikativ och uttrycker dig professionellt i samtal med kunder. Det krävs att du är flexibel och har förmågan att anpassa dig till varje enskild kund och situation för att leverera service i världsklass.

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Mia Haaster

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Sonat AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Sonat AB .

Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.



Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare – Heltid

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 22
Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser. Vi söker medarbetare som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass samt bygga en långsiktig relation med oss.

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo, betalningar, reklamationer, kundprogram och massa annat. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler


Meriterande

- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
- Utbildad i kundkommunikation


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, tillgång till gym samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med mätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredags-frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 1 november. Ansök senast 6 oktober!

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-21), lördagar (10-18) och söndagar (11-18).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare – vid behov!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 8
Vi söker nu fler medarbetare under en intensiv och fartfylld period. Kanske en roll på kundservice vore något för dig? Vi söker dig som talar och skriver flytande på svenska och engelska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler


Meriterande

- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredagsfrukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov) och vi följer kollektivavtal.

Start

Enligt överenskommelse. Urval sker löpande!

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) och söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu

Norsktalande Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 8
Vi söker nu fler medarbetare under en intensiv och fartfylld period. Kanske en roll på kundservice vore något för dig? Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska

- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler

Meriterande

- Erfarenhet av kundservice

- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredagsfrukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov) och vi följer kollektivavtal.

Start

Enligt överenskommelse. Urval sker löpande!

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) och söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu