Örebro: Norsktalande studenter till Sonats kundservice

Hitta ansökningsinfo om jobbet Norsktalande studenter till Sonats kundservice i Örebro. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Örebro inom den kategorin.

Publicerad: 2021-11-11 // Varaktighet: Deltid

Är du student och vill jobba extra några dagar eller kvällar i veckan? Då kanske en roll på kundservice vore något för dig! Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!



Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order och leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl, sociala medier och ärendehanteringssystem.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler
- Ett par års erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi har ett långsiktigt perspektiv i våra rekryteringar och ser gärna att du är i början av dina studier och vill arbeta regelbundet hos oss under minst 3-4 terminer. Vi förstår att du behöver av sätta mycket tid till studier och därför värnar vi om långsiktig planering och nära dialog för att säkerställa ett bra samarbete.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. På fredagar bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov)

Start

Enligt överenskommelse

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Amanda Johansson på 070 688 69 00.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Örebro som Kundtjänstmedarbetare.

Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.



Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Servicehandläggare till Hyresgästföreningen, vikariat

Läs mer Apr 9
Hyresgästföreningen är en medlemsorganisation som verkar för hyresgästers intressen och rättigheter. Vi har över en halv miljon medlemmar och den övergripande verksamhetsidén är att alla har rätt till en god bostad till en rimlig kostnad. Vi är en partipolitisk obunden och demokratiskt uppbyggd organisation. Hyresgästföreningen stödjer hyresgästen i ett hyresförhållande och drivs utan vinstintresse. 

Servicecenter är den första ingången vid kontakt med Hyresgästföreningen, och vi ger service till Hyresgästföreningens över en halv miljon medlemmar.

Vill du vara med och utveckla Hyresgästföreningens Servicecenter på medlemscenter i Örebro? Här jobbar ett tjugotal medarbetare, alla med ett stort engagemang för att vår service ska uppfylla medlemmarnas förväntningar. Vi söker dig som har erfarenhet av servicearbete i form av kundtjänst eller liknande. Arbetet kräver att du är serviceinriktad och att du har en god människokännedom. Du skall kunna arbeta självständigt men också kunna samarbeta. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten.

Vi söker nu en vikarie till Servicecenters medlemscenter med startdatum snarast möjligt. Vikariatet sträcker sig till och med december 2024. Tjänsten är på 100%, 37,5h/vecka. Våra arbetstider är förlagda till kontorstider på vardagar.

Uppdraget

Medlemscenter tar hand om allt som har med medlemskapet att göra;


• Du ansvarar för första kontakten in i föreningen per telefon och e-post
• Du levererar service till föreningens medlemmar samt blivande medlemmar utifrån medlemmens behov
• Du besvarar frågor som rör det enskilda boendet. Det kan bland annat gälla frågor om hyresförhandlingar, byte av lägenheter, andrahandsuthyrning, ombyggnad, och reparationer.
• Du handhar alla former av frågor som rör medlemskapet.

Vår huvudsakliga arbetsuppgift är att ha telefonkontakt med medlemmar i dessa frågor, men vi har även kontakt med våra medlemmar via mejl. Vi har fastställda mål, rutiner och mallar att följa.

Din bakgrund

Kvalifikationer:


• Du är flexibel och har god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt.
• Du trivs med att arbeta i grupp där alla tar gemensamt ansvar och tycker det är roligt att hjälpa våra medlemmar.
• Du är lugn, stabil och kontrollerad i stressade situationer
• Du arbetar bra med komplexa frågor och löser komplicerade problem
• Du är kvalitetsmedveten och noggrann.
• Du är en van datoranvändare och har kunskaper i Officepaketet.

Meriterande


• Du har tidigare erfarenhet av telefoni som ditt främsta arbetsverktyg.
• Du har tidigare erfarenhet av serviceyrke och/eller försäljning.
• Du har erfarenhet från föreningsarbete och kännedom om bostadssektorn
• Du har juridisk översiktskurs eller motsvarande
• Fler språkkunskaper utöver svenska och engelska

Dina egenskaper

Arbetet kräver att du är serviceinriktad, har en god människokännedom och är skicklig att kommunicera. Du är flexibel och kan arbeta självständigt men gillar att samarbeta.

Att arbeta hos oss

Mångfald och en humanistisk grundsyn är viktiga värden i vår organisation och en självklarhet för oss alla som arbetar här. Hos oss möts du av engagerade och trevliga kollegor och kommer till en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och bra anställningsvillkor. Vi har tex kollektivavtal och friskvårdsbidrag. Hos oss är varje medarbetare viktig för hyresgästerna varje dag. Vid några tillfällen per år skapar vi extra energi och engagemang genom att arbeta tillsammans med samma fokusfråga oavsett vilken roll vi har till vardags. Då pratar vi med hyresgästerna om exempelvis tryggheten i kvarteret. På vår webbplats kan du läsa mer.

Välkommen med din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas under våren. Har du frågor är du varmt välkommen att ringa gruppchef Andréa Smedberg, telefon 010-45 911 33, eller mejla tillförordnad gruppchef Amanda Ölmbro, 079-143 62 29. Våra fackliga representanter är Josefin Moback för SACO, telefon 010-45 911 43, och Björn Johansson för Handels, telefon 010-45 926 24.

Hyresgästföreningen är en modern och stark folkrörelse med över en halv miljon medlemmar, 9 000 förtroendevalda och 850 anställda över hela Sverige. Vi driver bostadsfrågor i både stort och smått - allt från omfattande lagförändringar till den lilla lekplatsen på gården som behöver rustas upp. Vi arbetar för ett samhälle där alla ska ha rätt att bo, råd att bo och ha inflytande över sitt boende. På det sättet deltar vi i samhällsutvecklingen, driver på och tar ansvar för den. Hos oss får du möjlighet att vara med och påverka!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare | Anticimex | Örebro

Läs mer Apr 17
Nytt
Letar du efter ett sommarjobb där du får arbeta i en stimulerande miljö och där det finns möjlighet till personlig utveckling? Trivs du i en roll med mycket ansvar och har tidigare erfarenhet av servicearbete? Då kan detta vara tjänsten för dig. Vi söker just nu kundservicemedarbetare till vår kund Anticimex i Örebro. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Om uppdraget

• Startdatum mellan 20 maj – 1 juni (enligt ö.k.) – till 15 augusti
• Sommarjobb - heltid
• Örebro
• Arbetstid 07.30-16.00, måndag-fredag

Om företaget

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 12 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här https://www.anticimex.se/

Om tjänsten

Som kundservicemedarbetare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge våra kunder den bästa serviceupplevelsen när de kontaktar oss. Vårt bemötande tillsammans med vår kunskap och leverans skapar goda kundrelationer. Arbetet är varierande och sker ofta i högt tempo med mycket eget ansvar. Du har även många kontaktytor internt med exempelvis tekniker. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat:

• Svara på inkommande samtal från kunder
• Boka saneringsuppdrag för kunder
• Mejlhantering
• Uppgiftshantering
• Internservice (kommunikation med säljare/tekniker och andra roller)

Om dig

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av servicearbete och är bekväm med att kommunicera både via telefon och mejl. Du är skicklig på att vägleda kunder med ett pedagogiskt och serviceinriktat bemötande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en problemlösande person som inte är rädd att arbeta i ett högre tempo, är mån om att ge gott kundbemötande och är trygg i att hantera alla typer av kunder. Du trivs med att arbeta i grupp och är ansvarstagande i ditt arbetssätt. I arbetet kommer du använda dig av en dator som hjälpmedel, därav är grundläggande datorkunskaper ett krav.

Formell kompetens

För att vara aktuell för tjänsten är följande punkter ett krav:

• Datorvana
• Kunskaper i svenska språket för att kunna läsa och förstå instruktioner

Hur du söker

Om detta låter som ett jobb för dig så är du varmt välkommen att lämna in din ansökan på vår hemsida. Svara på frågeformuläret nedan och bifoga ditt senaste CV.

Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!

Information

Skulle du behöva komplettera din ansökan eller har övriga frågor om processen så ber vi dig mejla till talentacquisition@lernia.se

Ansök nu

Andra jobb i Örebro från Sonat AB

Nedan visas andra jobb i Örebro från Sonat AB .

Norsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.



Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska

- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice

- Erfarenhet av kundservice

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning under sommaren

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Feb 28
Vi söker just nu medarbetare som vill jobba med oss under sommarperioden, med chans att bygga en långsiktig relation med oss. Vi söker dig som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass!

Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team med kompetens och förtroende att skapa en riktigt bra kundupplevelse under hela processen före, under och efter köp. Du hanterar kundens frågor som berör produkter, kampanjer, order, leverans, betalning och allt däremellan. Kommunikationen med kunden sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Erfarenhet av system som används inom eHandel, orderadministration och kundservice
- Erfarenhet av kundservice


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll som kundservicemedarbetare.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser för massage, tillgång till gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuds det på frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (tidsbegränsad med varierande omfattning eller efter behov) under perioden juni till augusti.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 20 maj. Urval sker löpande och introduktion startar så snart som möjligt.

Placering

Fabriksgatan 24, Örebro

Arbetstider

Kundservice bemannas vardagar (08-22) samt söndagar 18-22.

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvariga rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se eller André Rönnberg på andre.ronnberg@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare – Heltid

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 22
Sonat har förmånen att bidra med sin kompetens i ett företag som har ambitionen att skapa minnesvärda upplevelser. Vi söker medarbetare som vill ingå ett engagerat team och leverera service i världsklass samt bygga en långsiktig relation med oss.

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo, betalningar, reklamationer, kundprogram och massa annat. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt, mejl och sociala medier.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler


Meriterande

- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem
- Utbildad i kundkommunikation


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, tillgång till gym samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med mätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredags-frukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Tillsvidare (100 %) med tillämpning av 6 månaders provanställning.

Start

Enligt överenskommelse men som senast 1 november. Ansök senast 6 oktober!

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-21), lördagar (10-18) och söndagar (11-18).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare – vid behov!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 8
Vi söker nu fler medarbetare under en intensiv och fartfylld period. Kanske en roll på kundservice vore något för dig? Vi söker dig som talar och skriver flytande på svenska och engelska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler


Meriterande

- Erfarenhet av kundservice
- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem


Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredagsfrukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov) och vi följer kollektivavtal.

Start

Enligt överenskommelse. Urval sker löpande!

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) och söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu

Norsktalande Kundservicemedarbetare - Varierande omfattning

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Sep 8
Vi söker nu fler medarbetare under en intensiv och fartfylld period. Kanske en roll på kundservice vore något för dig? Vi söker dig som talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska och vill leverera service i världsklass tillsammans med oss!

Som medarbetare på kundservice ingår du i ett outsourcat kundserviceteam med ansvar för kommunikation med slutkunder inom retail. Du för en löpande dialog med kunderna och hanterar ärenden kopplade till deras order, leverans, lagersaldo på produkter, betalningar, kreditering av fakturor, reklamationer, kampanjer och allt däremellan. Kommunikationen med kunder sker via telefon, chatt och mejl.

Kvalifikationer

- Talar och skriver flytande på norska, svenska och engelska

- Goda IT-kunskaper och erfarenhet av digitala kommunikationskanaler

Meriterande

- Erfarenhet av kundservice

- Erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem

Som person visar du ett stort engagemang för dina ansvarsområden och teamets gemensamma mål. Du är duktig på att samarbeta och har ett lösningsorienterat förhållningssätt där kvalitet och god service är vägledande i din roll. Det är viktigt att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi söker dig med personlig mognad, social förmåga och en positiv livssyn.

Vi erbjuder dig en arbetsplats med en öppen och professionell kultur där värderingarna samarbete, professionalism, integritet, kundfokus, humanism och utveckling genomsyrar vårt sätt att arbeta. Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder för den som vill, goda möjligheter att utvecklas inom olika delar i Sonats verksamhet. Hos oss får du friskvårdsbidrag, förmånliga priser på massage, gym på kontoret samt gemensamma träningsaktiviteter. Dessutom har vi en Sonatakademi med företagsgemensamma utbildningar och arbetar löpande med pulsmätningar på teamnivå för att stämma av medarbetarnas välmående och engagemang på jobbet. En gång i månaden bjuder vi på fredagsfrukost och givetvis träffas vi årligen för sommar- och julfest.

Sonat är ett bolag verksamt inom supply chain management med kompetens och tjänster inom såväl konsulting som outsourcing, där vi är kundens partner på både strategisk och operativ nivå. Vi tar ett helhetsansvar, från framtagning och utveckling av strategier till implementering och drift. Outsourcingsverksamheten fungerar som våra kunders interna avdelning för bland annat varustyrning till butiker, kundservice, transportplanering, materialanskaffning och kontrolltorn för både e-handel och B2B.

Anställningsform

Allmän visstidsanställning (varierande omfattning/efter behov) och vi följer kollektivavtal.

Start

Enligt överenskommelse. Urval sker löpande!

Placering

Vårt kontor ligger centralt beläget i Örebro på Fabriksgatan 24.

Arbetstider

Varierande arbetstider. Kundservice bemannas vardagar (08-22) och söndagar (18-22).

Har du några frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till ansvarig rekryterare Micaela Bergne på micaela.bergne@sonat.se

Ansök nu