Nordisk kompetens AB jobb i Örebro

Hitta lediga jobb hos Nordisk kompetens AB i Örebro. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Örebro.

Kontorsvärd- Deltidstjänst 50% i Örebro!

Administratör
Läs mer Jan 12
Kontorsvärd - Deltidstjänst 50% i Örebro

Nordisk Kompetens söker en engagerad och serviceinriktad kontorsvärd till vårt kontor i Örebro. Vi har 23 års erfarenhet inom omställning, rekrytering och bemanning, och vårt huvudkontor ligger i Luleå. Med kontor från Haparanda till Malmö erbjuder vi nationell närvaro och lokal expertis. Nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team och spela en viktig roll i vårt företag!

Om Tjänsten

Som kontorsvärd kommer du att ansvara för att skapa en välkomnande och stödjande miljö för våra besökare och anställda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Mottagning och vägledning av besökare.
• Stödja arbetssökande genom individuell hjälp och arbete i grupper.
• Hantera administrativa uppgifter och se till att kontoret fungerar smidigt.
• Bidra till en positiv arbetsmiljö och vara en del av teamets dagliga arbete.

Kvalifikationer

Vi söker dig som:

• Har handledarkompetens, vilket innebär minst en 1-årig eftergymnasial utbildning.
• Har en genuin vilja att möta människor och hjälpa dem att nå sina mål.
• Är självgående, organiserad och har en god kommunikationsförmåga.
• Trivs med att arbeta i ett team och är flexibel i ditt arbetssätt.

Vad Vi Erbjuder

• En deltidstjänst på 50% med möjlighet att växa och utvecklas inom företaget.
• Ett dynamiskt och stödjande arbetsklimat där du blir en viktig del av teamet.
• En möjlighet att arbeta i en expansiv organisation med nationell räckvidd.

Ansökan

Skicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att lära känna dig och se hur du kan bidra till vårt fortsatta arbete att göra skillnad för arbetssökande och företag i Sverige och berätta gärna varför du söker denna tjänst hos oss.

Kontakta mig om du har några frågor på Andrea.stromberg@nordiskkompetens.se

Nordisk Kompetens - Din partner för omställning, rekrytering och bemanning sedan 2014.

Välkommen att söka tjänsten och bli en del av vår framgångshistoria!

Ansök nu

Kontorsvärd- Deltidstjänst 50% i Örebro!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Aug 6
Kontorsvärd - Deltidstjänst 50% i Örebro

Nordisk Kompetens söker en engagerad och serviceinriktad kontorsvärd till vårt kontor i Örebro. Vi har 23 års erfarenhet inom omställning, rekrytering och bemanning, och vårt huvudkontor ligger i Luleå. Med kontor från Haparanda till Malmö erbjuder vi nationell närvaro och lokal expertis. Nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team och spela en viktig roll i vårt företag!

Om Tjänsten

Som kontorsvärd kommer du att ansvara för att skapa en välkomnande och stödjande miljö för våra besökare och anställda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Mottagning och vägledning av besökare.
• Stödja arbetssökande genom individuell hjälp och arbete i grupper.
• Hantera administrativa uppgifter och se till att kontoret fungerar smidigt.
• Bidra till en positiv arbetsmiljö och vara en del av teamets dagliga arbete.

Kvalifikationer

Vi söker dig som:

• Har handledarkompetens, vilket innebär minst en 1-årig eftergymnasial utbildning.
• Har en genuin vilja att möta människor och hjälpa dem att nå sina mål.
• Är självgående, organiserad och har en god kommunikationsförmåga.
• Trivs med att arbeta i ett team och är flexibel i ditt arbetssätt.

Vad Vi Erbjuder

• En deltidstjänst på 50% med möjlighet att växa och utvecklas inom företaget.
• Ett dynamiskt och stödjande arbetsklimat där du blir en viktig del av teamet.
• En möjlighet att arbeta i en expansiv organisation med nationell räckvidd.

Ansökan

Skicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att lära känna dig och se hur du kan bidra till vårt fortsatta arbete att göra skillnad för arbetssökande och företag i Sverige.

Kontakta mig om du har några frågor på Andrea.stromberg@nordiskkompetens.se eller telefon nummer 073-0841279

Nordisk Kompetens - Din partner för omställning, rekrytering och bemanning sedan 2014.

Välkommen att söka tjänsten och bli en del av vår framgångshistoria!

Ansök nu

Kontorsvärd- Deltidstjänst 50% i Örebro!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Aug 16
Kontorsvärd - Deltidstjänst 50% i Örebro

Nordisk Kompetens söker en engagerad och serviceinriktad kontorsvärd till vårt kontor i Örebro. Vi har 23 års erfarenhet inom omställning, rekrytering och bemanning, och vårt huvudkontor ligger i Luleå. Med kontor från Haparanda till Malmö erbjuder vi nationell närvaro och lokal expertis. Nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team och spela en viktig roll i vårt företag!

Om Tjänsten

Som kontorsvärd kommer du att ansvara för att skapa en välkomnande och stödjande miljö för våra besökare och anställda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta:

• Mottagning och vägledning av besökare.
• Stödja arbetssökande genom individuell hjälp och arbete i grupper.
• Hantera administrativa uppgifter och se till att kontoret fungerar smidigt.
• Bidra till en positiv arbetsmiljö och vara en del av teamets dagliga arbete.

Kvalifikationer

Vi söker dig som:

• Har handledarkompetens, vilket innebär minst en 1-årig eftergymnasial utbildning.
• Har en genuin vilja att möta människor och hjälpa dem att nå sina mål.
• Är självgående, organiserad och har en god kommunikationsförmåga.
• Trivs med att arbeta i ett team och är flexibel i ditt arbetssätt.

Vad Vi Erbjuder

• En deltidstjänst på 50% med möjlighet att växa och utvecklas inom företaget.
• Ett dynamiskt och stödjande arbetsklimat där du blir en viktig del av teamet.
• En möjlighet att arbeta i en expansiv organisation med nationell räckvidd.

Ansökan

Skicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att lära känna dig och se hur du kan bidra till vårt fortsatta arbete att göra skillnad för arbetssökande och företag i Sverige.

Kontakta mig om du har några frågor på Andrea.stromberg@nordiskkompetens.se

Nordisk Kompetens - Din partner för omställning, rekrytering och bemanning sedan 2014.

Välkommen att söka tjänsten och bli en del av vår framgångshistoria!

Ansök nu

Drömjobb för ett växande företag inom mark och anläggning!

Grovarbetare, bygg och anläggning
Läs mer Sep 22
Nu finns chansen att jobba och bo i norr! Detta är en spännande karriärmöjlighet där vi söker individer som vill jobba inom mark och anläggning i Skellefteå. Uppdragsgivaren fortsätter att växa och har nu behov av flera medarbetare till deras härliga team. Vill du tillsammans med oss skapa hållbara möjligheter så erbjuder vi ett bemanningsuppdrag till en rolig och lärorik arbetsplats såväl som boende.

Om dig

Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och söker dig som har ett sinne för problemlösning, är positiv och engagerad. Du är en serviceinriktad person med god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du är praktiskt lagd och trivs med fysiskt arbete. Utöver detta så ser vi även att du har ett öga för detaljer, kvalité och är ansvarstagande.

Arbetsuppgifter

Som mark och anläggningsarbetare arbetar du inom infrastrukturprojekt med att bereda mark och anläggning, såsom plattor, VA, kabelschakter, kantsten mm. Här blir du en del av ett härligt och effektivt team som gillar att arbeta mot beställarens och företagets tydliga mål. Du kommer utföra markarbeten inom bygg- och entreprenadprojekt och se till att arbetsuppgifterna utförs i enlighet med säkerhetsföreskrifter. Vi är många medlemmar i teamet och här kommer du bidra till en produktiv, effektiv och härlig arbetsmiljö.

Du kommer bo och arbeta i Skellefteå från måndag till torsdag där det även kan finnas möjlighet att jobba 7-7. Boende är något vi löser åt dig!

Krav:

• Praktiskt lagd
• God fysik och föredrar fysiskt arbete
• B-körkort
• Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Meriterande

• Tidigare utbildning eller erfarenhet inom mark och anläggningsarbete
• ESA-14
• Heta arbeten

Villkor och tillträde

Tjänsten är en heltidstjänst som börjar i oktober. Säsongsanställning med tillträde snarast.

Har du frågor?
Välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Viktor Karlsson på 070-600 87 40 eller viktor@nordiskkompetens.se

Vi anställer kontinuerligt till denna tjänst, så vänta inte med att skicka in din ansöka till oss. Vi ser fram emot att höras vid!

Ansök nu

Kontorsvärd

Administrativ assistent
Läs mer Jul 5
Söker du extrajobb i kontorsmiljö? Är du självgående och serviceinriktad? Då har vi det perfekta uppdraget för dig. Vi söker dig som vill bemanna vårt kontor dagtid i Örebro.

Nordisk Kompetens är leverantör av Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha, där vi stöttar arbetssökande bland annat genom våra karriärcoacher. Vi arbetar även med omställning, bemanning och rekrytering.

Nu söker vi en kontorsvärd som kan bemanna vårt kontor vid tillfällen när ordinarie personal inte är på plats.

Att vara kontorsvärd innebär:

• Ta emot besökare och vara behjälplig med enklare ärenden som att boka in möten, skriva ut dokument och liknande.
• Svara i telefon och hantera förfrågningar
• Hantera enklare administrativa uppgifter.
• Vid enstaka tillfällen hålla i gruppträffar och genomgångar.
• Guida besökare och berätta om Rusta och Matcha (du får utbildning av oss).
• Vara öppen för att hoppa in och stötta kollegor med diverse uppgifter.

Du bemannar kontoret under dagtid på vardagar. Tjänsten är en behovsanställning (du blir anställd på timmar) då ordinarie personal inte är på plats, med möjlighet till mer timmar.

Om tjänsten:

Vi söker dig som är social och gillar att ge service, samtidigt som du är självgående och kan ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs. Du är ansvarstagande och lösningsorienterad och tycker att möten med människor är roligt och viktigt! Nordisk Kompetens letar ständigt efter bra kompetens och med de tre ben vi står på finns möjligheter att växa med uppgiften, både som anställd och som konsult. Vi erbjuder här en bra inkörsport.

Du kommer sitta i fräscha lokaler med närhet till centrala Örebro.

Kvalifikationer:

Vi söker dig som är student och just nu studerar inom tex beteendevetenskap, HR, personalvetare, studie- och yrkesvägledare eller annat område som vi bedömer likvärdigt. Har du erfarenhet inom dessa områden, men har annan huvudsaklig sysselsättning så kan även det vara aktuellt (du kanske jobbar deltid, är pensionär eller liknande).

Du har god datorvana och är van att jobba med digitala verktyg, samt talar obehindrat svenska, kunskaper i ytterligare språk är meriterande.

Om ansökan:

Verkar det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urvalsarbetet sker löpande så kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare och operativ chef Robert Franck, 0735-795323. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Karriärcoach - Örebro

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Maj 30
Nordisk Kompetens är en växande rekryterings- och omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens i Örebro med erfarna karriärcoacher som har god lokal förankring.

Om Nordisk Kompetens

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet och erbjuder attraktiva karriärvägar där vi hela tiden utvecklar nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och till att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Nu söker vi en eller flera karriärcoacher till vårt team - välkommen att forma framtiden tillsammans med oss!

Nordisk Kompetens är leverantör av Arbetsförmedlingens tjänst Rusta och Matcha där vi stöttar arbetssökande på vägen mot arbete eller studier. Vi arbetar även med omställning för bland annat Trygghetsstiftelsen, Trygghetsfonden, Sobona (fd KFS), TRS, TRR. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering.

Om tjänsten som karriärcoach

I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Huvuduppdraget är att coacha arbetssökande personer som deltar i Arbetsförmedlingens program Rusta och Matcha mot ny sysselsättning (jobb eller utbildning). Tjänsten kan även i mindre grad innebära coachning inom omställning. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet.

Vem söker vi?

Vi söker dig som är erfaren coach och som har god lokal kännedom med ett upparbetat nätverk inom näringslivet eller liknande. Det är meriterande om du har god vana av att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Om du driver eget finns möjlighet att ta uppdrag som underkonsult.

För att trivas i rollen är du van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du har en god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning och att skapa förtroendeingivande relationer med de du möter. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om olika samhällsfunktioner såsom Arbetsförmedlingen, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Tjänsten är till en början en deltidsanställning med möjlighet att utöka till heltid när deltagarantalet växer. Det är också möjligt att ta uppdraget som underleverantör.

Tillträdesdag enligt överenskommelse.

Kvalifikationer

• Akademisk utbildning inom beteendevetenskap/personalvetare, arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande område.
• Minst tre år arbetslivserfarenhet samt erfarenhet som coach.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
• Körkort B och egen bil
• Goda IT-kunskaper i bla Office-paketet.

Det är meriterande om du har någon certifiering som coach, erfarenhet av rekrytering eller vana av att coacha kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Samt om du har någon licens inom personlighetstester.

Om ansökan

Då vi löpande går igenom ansökningarna så kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Robert Franck, 073-5795323.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Karriärcoach - Underleverantör till Örebro

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Feb 3
Karriärcoach till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring!

Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR.

Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Underleverantör.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten.

Önskvärda krav-

• Jobbcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• B - Egen bil
• Vi vill att du har goda IT kunskaper
• Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande

• Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.
• Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om jobbet

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att, coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Du har också god vana att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel.

Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Tillträdesdag Enligt överenskommelse

Övrigt- Vi drar igång ett samarbete eller anställning så fort vi hittar rätt kompetens.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare

Robert Franck, 073-5795323

Ansök nu

Karriärcoach - Underleverantör

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Jan 2
Karriärcoach till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring!

Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR.

Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Underleverantör.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten.

Önskvärda krav-

• Jobbcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• B - Egen bil
• Vi vill att du har goda IT kunskaper
• Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande

• Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.
• Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om jobbet

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att, coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Du har också god vana att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel.

Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Tillträdesdag Enligt överenskommelse

Övrigt- Vi drar igång ett samarbete eller anställning så fort vi hittar rätt kompetens.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare

Robert Franck, 073-5795323

Ansök nu

Karriärcoach - Underleverantör

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Nov 11
Karriärcoach till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring!

Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR.

Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Underleverantör.

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten.

Önskvärda krav-

• Jobbcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• B - Egen bil
• Vi vill att du har goda IT kunskaper
• Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande

• Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.
• Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om jobbet

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att, coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Du har också god vana att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel.

Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Tillträdesdag Enligt överenskommelse

Övrigt- Vi drar igång ett samarbete eller anställning så fort vi hittar rätt kompetens.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare

Robert Franck, 073-5795323

Ansök nu

Karriärcoach

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Apr 10
Karriärcoach till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring!

Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR.

Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Provanställning, Heltid

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten.

Önskvärda krav-

• Jobbcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• B - Egen bil
• Vi vill att du har goda IT kunskaper
• Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande

• Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.
• Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om jobbet

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att, coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Du har också god vana att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän.

Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Tillträdesdag Enligt överenskommelse

Övrigt- Vi drar igång anställning så fort vi hittar rätt kompetens.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare

Mariam Al-zamami : mariam@nordiskkompetens.se

Ansök nu

Karriärcoach

HR-konsult/PA-konsult
Läs mer Feb 23
Karriärcoach till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring!

Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR.

Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Provanställning, Heltid

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten.

Önskvärda krav-

• Jobbcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• B - Egen bil
• Vi vill att du har goda IT kunskaper
• Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande

• Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.
• Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om jobbet

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att, coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Du har också god vana att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel.

Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Tillträdesdag Enligt överenskommelse

Övrigt- Vi drar igång ett samarbete eller anställning så fort vi hittar rätt kompetens.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare

Mariam Al-zamami : mariam@nordiskkompetens.se

Ansök nu

Karriärcoach

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Okt 7
Karriärcoach till Nordisk Kompetens.

Nordisk Kompetens är en växande omställningsleverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna coacher i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Med lokal förankring!

Nordisk Kompetens arbetar med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, STOM och omställning för Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, TRR.

Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering.

Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, Match V, MINT.

Korta fakta om jobbet

Anställningsform: Underkonsult eller behovsanställning

Kvalifikationer

Arbetslivserfarenhet

Skall krav- Du ska komma från orten eller närliggande- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten.

Önskvärda krav-

• Jobbcoach
• Erfarenhet av rekrytering
• B - Egen bil
• Vi vill att du har goda IT kunskaper
• Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande

• Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN.
• Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Om jobbet

På Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som karriärcoach arbetar du konsultativt med att coacha, stödja och vägleda personer i olika förändrings- och omställningsfrågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Tjänsten innebär att, coacha de deltagare som du får ta hand om till ny sysselsättning. 90 % av våra deltagare går i ny sysselsättning betydligt snabbare än maxtiden i programmet. Vi söker dig som är erfaren coach och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Du har också god vana att coacha och stötta kollektivarbetare och/eller tjänstemän. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel.

Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar.

Tillträdesdag Enligt överenskommelse

Övrigt- Vi drar igång ett samarbete eller anställning så fort vi hittar rätt kompetens.

Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare

Mariam Al-zamami, mariam@nordiskkompetens.se.

Ansök nu