Norén & Lindholm AB jobb i Örebro

Hitta lediga jobb hos Norén & Lindholm AB i Örebro. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Örebro.

Byggprojektledare till HSB MälarDalarna

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Maj 8
Är du en erfaren Byggprojektledare som vill jobba med alla byggprojektets faser från idé till genomförd garantibesiktning och uppföljningsarbete? Gillar du dessutom att jobba med sälj- och relationsbyggande? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Om rollen:

I rollen som Byggprojektledare hos HSB MälarDalarna jobbar du i ett tajt team där Ni utför entreprenader och byggledning till såväl nya som befintliga kunder i Örebroregionen. Rollen innebär självständiga konsultuppdrag i kunders befintliga bestånd, med varierande omfattning och storlek, ofta genom hela byggprocessen – från idé till garantibesiktning. Just nu satsar HSB MälarDalarna på att bygga upp sin marknad i Örebro och har b.la. investerat i ett nytt, stort regionkontor. Detta innebär att du i din roll som Byggprojektledare även kommer arbeta med marknadsföring och försäljning av nya projekt vilket ställer höga krav på dina sociala färdigheter och förmågor.

I rollen som Byggprojektledare jobbar du fortlöpande med:

Lämnar offerter på egna uppdrag
Kostnadsberäkningar av planerade åtgärder
Projektering och upprättande av förfrågningsunderlag
Anbudsutvärdering, upphandling och avtalsskrivning
Projektledning och kontroll av entreprenader
Ekonomisk uppföljning och reglering av byggprojekten
Försäljning och marknadsföring av byggprojekt
Hantering av garantiärenden




Den vi söker har en gedigen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter där du jobbat- och har kompetens inom bygg och fastighet. Du har erfarenhet av att driva dina egna projekt, har förhandlingsvana och är duktig på att marknadsföra dig och dina tjänster. Du trivs med att ha många kontakter både med beställare och entreprenörer. Du är självgående, säljande och målinriktad i ditt arbete, har en god samarbetsförmåga och social kompetens samt ett strukturerat arbetssätt. Det är också viktigt att du är affärsinriktad och vågar ta för dig för att lyckas i den här rollen!

För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du har:

Utbildning inom arbetsområdet bygg, eller att du erhållit motsvarande kunskaper på annat sätt.
Projektledarutbildning
Utbildning inom Entreprenadjuridik
BAS-P och BAS-U eller motsvarande arbetsmiljöutbildning


 

Även B-körkort är ett krav då resor till våra kunder i hela regionen förekommer.

Vi erbjuder

Hos HSB är du en del av något större. Vi skapar framtidens hållbara boenden tillsammans med våra medlemmar. Vi öppnar också dörrar för dem som gör oss till det vi är här och nu – våra medarbetare. Vi erbjuder en arbetsplats med varierande arbetsuppgifter, frihet under ansvar, god gemenskap och trevliga kollegor.

HSB strävar hela tiden efter att bli bättre, både som organisation och som arbetsplats, och det blir vi när medarbetarna utvecklas. Hos HSB är det du som påverkar din utveckling. Med den rätta ambitionen och stark drivkraft är en anställning inom HSB en bra investering i din karriär.

Vi erbjuder ett utvecklande arbete i en medlemsägd organisation där våra kärnvärderingar: Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan (ETHOS) är en viktig grund för oss. Med den rätta ambitionen och stark drivkraft är en anställning inom HSB en bra investering i din karriär. Möjligheterna finns hos HSB!

Tjänsten är placerad på vårt kontor i Örebro men resor inom hela HSB MälarDalarnas område förekommer i rollen.

Om HSB MälarDalarnaHSB MälarDalarna är en regional HSB-förening som ägs av sina drygt 37 000 medlemmar. Vi arbetar med att bygga och förvalta bostäder samt ekonomisk och teknisk förvaltning av bostadsrättsföreningar, kommuner, privata fastighetsbolag och offentliga aktörer. Vi finns nära våra kunder och våra ca 200 anställda verkar i hela Mälardalen och Dalarna med regionkontor i Västerås, Örebro och Borlänge samt 12 lokalkontor från Askersund i söder till Idre i norr. Läs gärna mer på www.hsb.se/malardalarna/

Vill du veta mer?

Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan snarast. Urval och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Lisa Tojkander hos Norén & Lindholm på 070-77 88 155.

Vi gör allt vi kan för att främja en fördomsfri rekryteringsprocess och inkluderar därför tester som en del av urvalsarbetet. Vi eftersträvar och jobbar aktivt med att främja mångfald, vi välkomnar alla sökanden då olikheter är för oss en viktig styrka

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Konferenskoordinator till Handelskammaren Mälardalen

Eventproducent
Läs mer Dec 20
Vill du vara med och utveckla Örebros nya mötesplats?

Hos oss på Handelskammaren Mälardalen händer det spännande saker. Vi bygger nu Chamber House, en ny mötesplats i Örebro där företag och organisationer ska kunna mötas, utvecklas och växa tillsammans. Viktigast är att du vill och kan vara med och bygga och sätta din prägel på vår nya verksamhet. Är du en person som har service och sälj i ryggraden, erfarenhet av ekonomi, trivs med att ta ansvar och gillar att skapa oförglömliga upplevelser? Då kanske det är just dig vi letar efter.

I rollen som konferenskoordinator får du ett varierat arbete där ingen dag är den andra lik. Du ansvarar för att våra gäster och kunder får bästa möjliga upplevelse – från att planera och koordinera konferenser och möten till bokningar och att välkomna och ta hand om gäster på plats i Chamber House. Du kommer även att fungera som en viktig länk i planeringen av aktiviteter, samtidigt som du har koll på detaljerna som gör att allt fungerar smidigt. I rollen ingår även att vara delaktig i att utveckla nya initiativ och koncept kopplat till mötesplatsen, samt administrativa uppgifter inom ekonomi såsom att t.ex. stötta ekonomichefen med löpande kontering eller andra administrativa uppgifter.

På Handelskammaren arbetar vi som ett team, och ibland behöver du leda och fördela arbetet för att säkerställa att våra gäster alltid får förstklassig service.

Vi söker dig som har erfarenhet från serviceverksamhet, kanske från hotell eller konferens och att du är en person som trivs med att ta egna initiativ och driva dem i hamn. Du har dessutom erfarenhet av arbete med ekonomi och administrativa uppgifter. Viktigast av allt är att du är samarbetsvillig, flexibel och redo att hugga i där det behövs. Arbetstiderna kan ibland variera, och vi ser därför att du är bekväm med att både börja tidigt och arbeta sent vid behov.

På Handelskammaren Mälardalen blir du en del av en organisation som sätter näringslivsutveckling och samarbete i fokus. Du får vara med och forma något nytt, där dina idéer och din kreativitet värdesätts högt. Våra nya, moderna lokaler i Örebro kommer att bli en inspirerande arbetsplats där vi tillsammans skapar en mötesplats som gör skillnad för hela regionen.

Om du tycker att det här låter som en spännande utmaning och en rolig möjlighet, hoppas vi att du hör av dig. Vi ser fram emot att få lära känna dig och höra hur du kan bidra till att göra vår nya mötesplats till den bästa i Mälardalen.

Hos Handelskammaren Mälardalen är du med och bidrar till vår vision - att tillsammans med företagen skapa Sveriges bästa tillväxtregion. Alla som jobbar hos oss förväntas ha mycket företagskontakter och trivas i en organisation som utvecklas och förändras. En positiv inställning till ny teknik är en förutsättning. Vi är en liten arbetsplats och hos oss finns inte utrymme för prestige, utan vi är goda förebilder som samarbetar och hugger i där det behövs.

Läs gärna mer på https://handelskammarenmalardalen.se/

Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller knappen nedan gärna så snart du kan, då urval och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsterna besvaras gärna av Marie Lindholm hos Norén & Lindholm på 070-77 88 156.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Lantbruksrådgivare Bank till Länsförsäkringar i Örebro

Försäkringsrådgivare/Försäkringssäljare
Läs mer Sep 15
Har du ett genuint intresse för lantbruk och affärsutveckling? Har du även erfarenhet av vår bransch? Ja, då kan detta vara intressant för dig för vi söker just nu en engagerad och relationsinriktad rådgivare som vill du vara med och utveckla vår lantbruksaffär.  

Om jobbet

I rollen som lantbruksrådgivare kommer du arbeta med att vårda och utveckla vår befintliga lantbruksaffär genom nätverksbyggande och genom att etablera nya och långvariga relationer. Du identifierar kundernas behov av banktjänster och utifrån detta erbjuder kundanpassade lösningar inom betala, spara och låna. Ekonomisk analys och uppföljning av kundernas verksamheter samt kreditberedning är centrala delar i rollen. Du kommer få en egen kundbas som inkluderar allt ifrån deltidslantbruk till stora produktionslantbruk med eget kundansvar.

Vi ser till kundens hela behov och arbetar tillsammans med liv/sak-företag mot våra gemensamma mål, men du kommer också ha individuella mål och ansvar för just din kundbas.

Vårt erbjudande till dig

Vi erbjuder ett intressant och utvecklande arbete i ett företag med starkt varumärke, engagerade medarbetare och branschens mest nöjda kunder. Länsförsäkringar Bergslagen är en av de största aktörerna inom lantbruk, vi tror på lantbrukarnas framtid och vill vara deras självklara partner när det kommer till finansiell rådgivning. Hos oss får du chansen att utvecklas inom yrket samtidigt som du får utlopp för ditt genuina intresse för lantbruk och företagande. Givetvis erbjuder vi dig utveckling och utbildning anpassat utifrån dina och verksamhetens behov.

Vem är du?

Vi söker dig som har ett stort intresse för lantbruk och är väl insatt i lantbrukets ekonomi och verksamhet. Erfarenhet från arbete inom bank liksom utbildning som lantmästare, agronom eller liknande är meriterande. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Du är genuint intresserad av människor och drivs av att utveckla befintliga samt skapa nya affärsrelationer. Som person har du en god social förmåga, du är målmedveten och har lätt för att anpassa dig till nya situationer och omständigheter. Du kan självständigt planera och organisera dina arbetsuppgifter, och har alltid kunden, ditt team och bolagets bästa för ögonen.

Tjänsten är placerade i Örebro. Då du ska vara ute på kundbesök måste du ha körkort och tillgång till egen bil.

Vi gör allt vi kan för att främja en fördomsfri rekryteringsprocess och inkluderar därför tester som del av urvalsarbetet. Vi eftersträvar och jobbar aktivt med att främja mångfald, olikheter är för oss en viktig styrka. Då vi verkar i en förtroendebransch gör vi bakgrundskontroller i alla våra rekryteringsprocesser.

Låter det intressant?

Din ansökan registrerar du så snart som möjligt, dock senast 9 oktober på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Anna hos Norén & Lindholm på 070-77 88 135.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Byggprojektledare till HSB

Entreprenadingenjör
Läs mer Maj 31
Vill du jobba med byggprojektets alla faser i företag som värdesätter dig som individ?

I rollen som Byggprojektledare på HSB jobbar du i ett tajt team där Ni utför konsultuppdrag åt nya och befintliga kunder i Örebroregionen. Omfattningen och storleken på byggprojekten varierar men spänner som regel genom hela byggprocessen från idé till genomförd garantibesiktning. Byggprojektens innehåll kan vara allt från utredningar till totalentreprenader inom bygg, mark- och installationsområdet

Du jobbar fortlöpande med

Lämnar offerter på egna uppdrag
Kostnadsberäkningar av planerade åtgärder
Projektering och upprättande av förfrågningsunderlag
Anbudsutvärdering, upphandling och avtalsskrivning
Projektledning och kontroll av entreprenader
Ekonomisk uppföljning av byggprojekten


Den vi söker har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter där du jobbat som antingen projektledare, entreprenadingenjör eller i beställarledet. Du har erfarenhet av att driva dina egna projekt, har förhandlingsvana och är duktig på att marknadsföra dig och dina tjänster. Du trivs med att ha många kontakter både med beställare och entreprenörer. Du är noggrann, ansvarstagande och strukturerad i ditt arbetssätt.

B-körkort är ett krav då resor till våra kunder i hela regionen förekommer.

Vi erbjuder dig ett varierande arbete där en dag inte är den andra lik. Du får jobba i ett trivsamt och drivet team där Engagemang, Trygghet, Hållbarhet, Omtanke och Samverkan står i fokus.

Tjänsten är placerad på vårt kontor i Örebro.

HSB MälarDalarna är en regional HSB-förening som ägs av sina drygt 34 000 medlemmar. Vi arbetar med att bygga och förvalta bostäder samt ekonomisk och teknisk förvaltning av bostadsrättsföreningar, kommuner, privata fastighetsbolag och offentliga aktörer. Vi finns nära våra kunder och våra ca 200 anställda verkar i hela Mälardalen och Dalarna med regionkontor i Västerås, Örebro och Borlänge samt 12 lokalkontor från Kumla i söder till Idre i norr. Läs gärna mer på www.hsb.se/malardalarna/

Låter detta intressant för dig?

I alla N&L’s rekryteringsprocesser blir du testad. Både på ett logiskt och personligt plan. Med hjälp av Alva Labs genomför vi en objektiv rekryteringsprocess. Testerna tar ungefär 10–20 minuter vardera.

Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan, snarast. Urval och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Anders hos Norén & Lindholm på 070-77 88 743.

Välkommen!

Ansök nu

Key Account Manager till NentGroup Radio

Key account manager
Läs mer Jan 17
Du som gillar Relationsskapande försäljning – Se hit!

NentGroup Radio är en av de största kommersiella radiooperatörerna i Norden med välkända varumärken såsom RIX FM, STAR FM, Bandit Rock och Power Hit Radio.

Vi söker nu en driven och social Key Account Manager som kan vara med och bidra till vår fortsatta expansion på mediemarknaden. Du kommer att ha möjlighet att vara placerad i Örebro eller Västerås.

Vad innebär rollen

Som Key Account Manager agerar du som utesäljare. Du ansvarar för hela säljprocessen från prospektering, bokning och genomförda möten till avtalsförhandling och avslut.

Du säljer hela vår produktportfölj som innefattar radioreklam, event, sponsring, promotion samt online-annonsering.

Vem är du?

Vi tror att du som söker den här rollen sedan tidigare har arbetat med någon form av B2B-försäljning, tjänsteförsäljning eller liknande. Du är en person som förstår att affärer görs människor emellan och du gillar det sociala mötet.

Du är en person som levererar bra under eget ansvar. Du driver affären framåt och ser förmodligen dig själv som lösningsorienterad. Du gillar med andra ord när det händer mycket och skräms inte av ett högt tempo. Vi tror också att du har en ganska så utpräglad vinnarmentalitet men som också gillar att fira dina och kollegornas segrar.

Vad får du hos oss?

Vi som jobbar här är ett positivt och engagerat gäng. Vi ser till att ha kul och är alltid professionella i det vi gör. Vi är goda ambassadörer och lagspelare, såväl internt som externt. Vi erbjuder en stor frihet att påverka arbetsdagen samtidigt som vi förväntar oss hög leverans.

När vi vinner, vilket vi ofta gör, firar vi och vi tycker om att utmana oss själva med spännande säljtävlingar då och då.

För rätt person finns också möjligheten att fortsätta sin utveckling inom Nent Group.

Vad väntar du på?

Känner du igen dig i beskrivningen ovan – tveka då inte utan sök tjänsten. Vi vill gärna prata med dig, få berätta mer om hur en vardag som KAM hos oss ser ut och vilka möjligheter som finns för dig hos oss.

Vi ser fram emot din ansökan!

Mvh, Kollegorna på Nent Radio Group

I alla N&L’s rekryteringsprocesser blir du testad, både på ett logiskt och personligt plan. Med hjälp av tester genomför vi en objektiv rekryteringsprocess.

Låter detta intressant för dig? Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan snarast, urval och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Niclas hos Norén & Lindholm på 021-81 18 88.

Varmt välkommen att söka tjänsten!

Ansök nu

Key Account Manager till NentGroup Radio

Key account manager
Läs mer Dec 2
Du som gillar Relationsskapande försäljning – Se hit!

NentGroup Radio är en av de största kommersiella radiooperatörerna i Norden med välkända varumärken såsom RIX FM, STAR FM, Bandit Rock och Power Hit Radio.

Vi söker nu en driven och social Key Account Manager som kan vara med och bidra till vår fortsatta expansion på mediemarknaden. Du kommer att ha möjlighet att vara placerad i Örebro eller Västerås.

Vad innebär rollen

Som Key Account Manager agerar du som utesäljare. Du ansvarar för hela säljprocessen från prospektering, bokning och genomförda möten till avtalsförhandling och avslut.

Du säljer hela vår produktportfölj som innefattar radioreklam, event, sponsring, promotion samt online-annonsering.

Vem är du?

Vi tror att du som söker den här rollen sedan tidigare har arbetat med någon form av B2B-försäljning, tjänsteförsäljning eller liknande. Du är en person som förstår att affärer görs människor emellan och du gillar det sociala mötet.

Du är en person som levererar bra under eget ansvar. Du driver affären framåt och ser förmodligen dig själv som lösningsorienterad. Du gillar med andra ord när det händer mycket och skräms inte av ett högt tempo. Vi tror också att du har en ganska så utpräglad vinnarmentalitet men som också gillar att fira dina och kollegornas segrar.

Vad får du hos oss?

Vi som jobbar här är ett positivt och engagerat gäng. Vi ser till att ha kul och är alltid professionella i det vi gör. Vi är goda ambassadörer och lagspelare, såväl internt som externt. Vi erbjuder en stor frihet att påverka arbetsdagen samtidigt som vi förväntar oss hög leverans.

När vi vinner, vilket vi ofta gör, firar vi och vi tycker om att utmana oss själva med spännande säljtävlingar då och då.

För rätt person finns också möjligheten att fortsätta sin utveckling inom Nent Group.

Vad väntar du på?

Känner du igen dig i beskrivningen ovan – tveka då inte utan sök tjänsten. Vi vill gärna prata med dig, få berätta mer om hur en vardag som KAM hos oss ser ut och vilka möjligheter som finns för dig hos oss.

Vi ser fram emot din ansökan!

Mvh, Kollegorna på Nent Radio Group

I alla N&L’s rekryteringsprocesser blir du testad, både på ett logiskt och personligt plan. Med hjälp av tester genomför vi en objektiv rekryteringsprocess.

Låter detta intressant för dig? Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan snarast, urval och intervjuer sker löpande. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Niclas hos Norén & Lindholm på 021-81 18 88.

Varmt välkommen att söka tjänsten!

Ansök nu

Technical sales support till Ellagro i Örebro

Innesäljare
Läs mer Maj 5
Hos oss på Ellagro har vi kraftsamlat decennier av teknik- och produktionsexpertis genom att sammanföra flera teknikbolag under samma tak. Vi vill vara Sveriges främsta tillverkningspartner av kompletta system samt komponenter och söker därför en kollega som vill ansluta till vårt kunniga team i en, för oss, ny tjänst! Vi söker dig som vill jobba nära tekniken samt strategiskt med våra kunder, detta kommer bli häftigt – det lovar vi!

Vi letar efter en positiv samt lösningsfokuserad person som alltid sätter kunden i fokus och som har ett tekniskt sinne! Du erbjuds omväxlande arbetsuppgifter med stort egenansvar i ett företag som ger dig utrymmet att utvecklas. Hos oss får du möjligheten att jobba i nära dialog med kunder som är världsledande i sin bransch.

Det här kan du komma att arbeta med!

Det här är en bred roll med mycket variation och det tror vi att du kommer att gilla! Den ena dagen är inte den andra lik och i stort är det du själv som strukturerar arbetet samt formar rollen. Du kommer vara knutpunkten mellan vår produktion och kunden; sätta dig snabbt in i situationer och tekniska frågor och hjälpa till att lösa utmaningar.

Exempel på arbetsuppgifter är:

Kunduppföljningar, rapporteringar och löpande kommunikation med kunderRegelbundna avstämningar med våra kunder för att säkerställa kvalitéSäkerställa information med leverantörer och underleverantörerSäkerställa att förväntade leveranser sker i tid, både egna inköp och leverans till kundÖvergripande driva samt utveckla rollen genom att se över rutiner och processer

Vem är du?

Vi söker dig som tidigare kanske jobbat inom produktion eller i en roll där du vant rört dig mellan olika arbetsuppgifter med kort framförhållning. Vi ser gärna att du har systemvana med en fallenhet för ordning och reda. Vi sätter stort värde i din personlighet och tror att du är en positiv och engagerad person som är speciellt bra på att samarbeta och som också kan jobba självständigt. I och med att du kommer arbeta nära kunder och kollegor i organisationen så behöver du ha ett stort mått av social kompetens och initiativdriv.

Engelska behärskar du utan problem både i tal och skrift

Vad vi erbjuder dig!

Hos oss får du förtroendet att växa in i rollen och vi tror att du kommer vara den som utvecklar rollen på bästa möjliga sätt. En säker och stimulerande arbetsmiljö är en av våra viktigaste strategiska frågor. Vår arbetsplats ska uppfattas engagerande och utvecklande för alla medarbetare. Vi uppmuntrar friskvård och att skapa förutsättningar för våra medarbetare att främja sin hälsa. Vår arbetsplats präglas av omtanke, respekt, öppenhet och delaktighet.

Placeringsort

Tjänstens placering är på Ellagro i Örebro.

Vi är en produktionspartner som tillverkar kompletta produkter och detaljer till globala teknikkunder. Vår aktiva processtyrning från order till leverans innebär att vi erbjuder säkra leveranser, rätt kvalitet och stor flexibilitet. Vi arbetar kundorienterat, snabbfotat, lyhört och i nära samarbete med alla kunder, vilket bottnar för våra långa relationer.

Läs gärna mer om oss på: www.ellagro.se

Hos N&L testar vi tidigt i rekryteringsprocessen, både på ett logiskt och på ett personligt plan. Med hjälp av Alva Labs genomför vi en objektiv rekryteringsprocess. Testerna tar ungefär 10 minuter vardera.

Låter den här tjänsten intressant för dig? Vi berättar gärna mer! Kontakta ansvarig rekryterare Lisa Tojkander på 021-81 18 88 eller lisa@norenlindholm.se. Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan snarast, dock senast 23 maj 2021. Notera att urval sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Arbetschef till Tobbes Schackt

Platschef, anläggning
Läs mer Apr 23
SMA-koncernen är en nybildad koncern med 17 markbolag som ägs av Erlandsson Holding AB/Erlandsson Properties AB. Tobbes Schakt AB är ett av bolagen och har verksamhet inom mark, betong och anläggning. Vårt kontor är placerat i Glanshammar strax utanför Örebro. Vi har 25 medarbetare och en omsättning på ca 60 MSEK.

Arbetsuppgifter

Som Arbetschef har du det övergripande ansvaret för företagets ekonomi, marknad, projekt, produktion och personal. Du rapporterar till vår VD som också är Vice VD inom SMA-koncernen. Du ansvarar för vår fortsatta utveckling mot ett lönsammare och mer professionellt företag. Till din hjälp har du en projektchef, ett par arbetsledare, en ekonom samt duktiga medarbetare ute i våra projekt.

Kvalifikationer och egenskaper.

Vi söker dig som har flerårig branscherfarenhet inom mark och/eller bygg i rollen som arbetschef, platschef eller liknande och som vill ta ett helhetsansvar för ett företags budget och resultat. Du har goda kunskaper inom entreprenadjuridik, projektekonomi och KMA. Du är duktig på att bygga ett vinnande team och att fokusera på resultatet, se potentiella risker och följa upp ekonomin i våra projekt. Du trivs att vara ute på fältet vid våra projekt och är duktig på att skapa långsiktiga affärsrelationer med våra kunder. Då vi är ett mindre företag är det viktigt att du är prestigelös och kan rycka in där det behövs.

Vi erbjuder

Vi erbjuder dig ett spännande och utvecklande jobb i en snabbväxande koncern där din insats verkligen kommer göra skillnad!

Placeringsort är Glanshammar strax utanför Örebro.

Låter den här tjänsten intressant? Vi berättar gärna mer! Kontakta ansvarig rekryterare Anders Råberger på 070-77 88 743 eller anders@norenlindholm.se.

Din ansökan registrerar du på www.norenlindholm.se eller genom knappen nedan snarast. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Hos N&L testar vi tidigt i rekryteringsprocessen, både på ett logiskt och personligt plan. Med hjälp av Alva Labs genomför vi en objektiv rekryteringsprocess. Testerna tar ungefär 10 minuter vardera.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu